Konsertit, keikat, tapahtumat jne.

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
virtapiiri
Lepakko

Re: Konsertit, keikat, tapahtumat jne.

Post by virtapiiri » Sun 17 Jan 2016, 11:39

Oi olipas mainio keikka eilen..
Ee, IM ja Mazer :love:
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Tue 02 Feb 2016, 03:17

Perjantaina Kovisteluiltamat VOL.8! Cowabungaaa!
Elikkäs hardcoreturpaanmättöä taas luvassa. Esiintyjinä; Brawl Between Enemies, M.O.R.A, Gray State ja Last Drop. Mestana toimii Bar Loose, Stadissa. Aaah, pitääkin aloittaa paikkojen lämmittely ja venyttely hyvissä ajoin et pääsee taas heittelee roundhousekickejä. :twisted:

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 02 Feb 2016, 04:00

Vittu mä vihasin junnuna hc keikoilla streittareit leikkimäs ninjoja pitis. Tunkekaa ne kierrepotkunne hanuriin sen meleeratunharmaan hupparin kanssa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Tue 02 Feb 2016, 15:59

sxoxyvg wrote:Vittu mä vihasin junnuna hc keikoilla streittareit leikkimäs ninjoja pitis. Tunkekaa ne kierrepotkunne hanuriin sen meleeratunharmaan hupparin kanssa.

Beatdowniin/kovempaan harkkoon toi nyt vaan kuuluu. Jos ei kestä, mee pois pitistä. Ite ainaki riehun ihan aggression purkamistarkotuksella. Ikinä en ketään varta vasten potkase.
Muakin nimittäin vituttaa crowdkillaus (lyödään tai skodastaan jotain tahallaan, varsinkin jos se seisoo pitin reunalla)

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 02 Feb 2016, 17:58

Mustikanpoiminta on mukavaa toimintaa. Pitäsköhä sitä, M.O.R.A oli kova ku viimeks kävin tsekkaa. Tuli levyki kai ostettuu, viel ku soittimen jaksas lyödä kii. Ei oikee toi niskailuhc oo se ihan omin tyyli vaik harkkorest diggaankii.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Tue 02 Feb 2016, 20:31

sxoxyvg wrote:Mustikanpoiminta on mukavaa toimintaa. Pitäsköhä sitä, M.O.R.A oli kova ku viimeks kävin tsekkaa. Tuli levyki kai ostettuu, viel ku soittimen jaksas lyödä kii. Ei oikee toi niskailuhc oo se ihan omin tyyli vaik harkkorest diggaankii.
Kyl! Munki pitäs mutsilta vinyylisoitin käydä hakemassa. Pystyis kunnolla alottaa noiden älppärien keräilyn. M.O.R.A on kyl kova. Ite en oo vielä livenä päässy todistaa, nii nyt sit. :up:

Shitface
Lepakko

Post by Shitface » Sun 14 Feb 2016, 14:22

Just oli M.O.R.A. pari viikkoa sitten Lappeenrannassa keikalla ja oli muuten kova meno, kantsii käydä tsekkaamassa livenä jos siihen joskus mahdollisuus on! Mulla oli kolmas kerta ku tyypit näin ja aina ne vaan on yhtä tyylillä keikat vetäny.
"Ei tää rikollisenkaan elämä saatana mitään ruusuilla tanssimista ole!"

peemies
Lepakko

Post by peemies » Sat 09 Apr 2016, 13:18

420-bileet 23. päivä. Kai tuut sinne?

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 7373_o.jpg
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sat 16 Apr 2016, 23:02

Stadissa varmaan?
Life = The Trip

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sun 17 Apr 2016, 00:42

Hmm eikös ollut jotkut toisetkin 420-bileet? Nordic 420 festival Jyväskylässä.

En aio osallistua kumpaankaan. Ei ole rahaa ja no, nääh.

Kattoo kesällä jos ois kivoja räbäkeikkoja tai reggae-meinikejä. Ainakin tamppaamassa vois käydä, mut alpparissa on kuitenkin pitkin kesää psykee soimassa. 8)

Turmion Kätilöitä ois siistii käydä tsiigaamassa mut kattoo sitten miten niitä keikkoja on ja tietty rahaa. Ja jotain kivaa musaa yleensäkin ois kiva käydä fiilisteleen. Jotain meininkii kans joka ei oo liian överii.

No, saa nähä. ^-^ Klassista musiikkia ois todella siistiä käydä kuuntelemassa mut liput on kalliita. Tai jotain missä ois oikeita soittimia perhana. Seuraakin pitäis olla, yksi toveri ainakin diggaa klassisesta musiikista. ;) (you know who you are)
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Fri 20 May 2016, 02:13

nyt on liput Jean Michel Jarren keikalle ja Trancelations in concertn Orkidea 25 years keikalle!
Ever seen fire in zero gravity?

frapathea

Post by frapathea » Fri 20 May 2016, 12:21

Mushru wrote:Klassista musiikkia ois todella siistiä käydä kuuntelemassa mut liput on kalliita. Tai jotain missä ois oikeita soittimia perhana. Seuraakin pitäis olla, yksi toveri ainakin diggaa klassisesta musiikista. ;) (you know who you are)
Oopperaan saa alle 25-vuotiaat 10e lippuja saman päivän näytöksiin. Sit on musiikkitalolla HKO:n kenraaleja huokeisiin hintoihin. (I know who I am mut sen verran ikää lasissa että ellen päädy opiskelemaan, en saa alennuslippua joten baibai oopperahaaveet :| )

phantom
Karvakuono

Post by phantom » Sat 04 Jun 2016, 12:18

KOSMOS FESTIVAL 2016 anyone?

phantom
Karvakuono

Post by phantom » Tue 07 Jun 2016, 20:46

nyt on liput festivaalin ajaksi 22-24.7 ja asuntovaunu paikkaa hankittu, vielä mahtuu mukaan :mrgreen:

Shitface
Lepakko

Post by Shitface » Fri 17 Jun 2016, 23:02

phantom wrote:KOSMOS FESTIVAL 2016 anyone?
Hirveesti oisin halunnu tonne mut just samana viikonloppuna on LPRHC Fest niin taitaapi se vetästä pitemmän korren, jos lähtis johki Ristiinaan saakka rälläilee ni lompakko huutas hoosiannaa turhan tuntuvasti.

Kettään foorumilaista menossa 1.-3.7. Tuskaan tai Tuskan ulkopuolelle sosialisoimaan? Miut löytänee tuona ajankohtana mitä suurimmalla todennäkösyydellä vähintään festarialueen ulkopuolelta pörräämästä ja saa tulla nykimään hihasta jos uskaltaa! Plus muutenkin jos jotakuta pääkaupunkiseudulla asustelevaa kiinnostaa noihi aikoihi treffata ni lienen suht vapaasti käytettävissä.

virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri » Mon 04 Jul 2016, 17:54

Yhyy..
Rahapula ajoi mut myymään mun 4pv Kosmos lipun.. :cry:
Ja perskeles, mä pörräilin piripäissään homostelemassa Prideilla siin keskustassa koko lauantain ja viel illankin teinihelvetti Club Vaticanissa.. Plääh..
I'm not crazy..

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Sat 16 Jul 2016, 19:43

Shitface wrote:
phantom wrote:KOSMOS FESTIVAL 2016 anyone?
Hirveesti oisin halunnu tonne mut just samana viikonloppuna on LPRHC Fest niin taitaapi se vetästä pitemmän korren, jos lähtis johki Ristiinaan saakka rälläilee ni lompakko huutas hoosiannaa turhan tuntuvasti.

Kettään foorumilaista menossa 1.-3.7. Tuskaan tai Tuskan ulkopuolelle sosialisoimaan? Miut löytänee tuona ajankohtana mitä suurimmalla todennäkösyydellä vähintään festarialueen ulkopuolelta pörräämästä ja saa tulla nykimään hihasta jos uskaltaa! Plus muutenkin jos jotakuta pääkaupunkiseudulla asustelevaa kiinnostaa noihi aikoihi treffata ni lienen suht vapaasti käytettävissä.
Meitsi tulossa LPRHC:eille!

Shitface
Lepakko

Post by Shitface » Thu 21 Jul 2016, 16:59

Opiaate wrote:Meitsi tulossa LPRHC:eille!
Katos perhana, sielläpä varmaan saatetaan törmätä sitten :mrgreen: Ainakin ulkopuolelle oon varmuudella menossa hengailemaan ja kovasti yritän saada näppeihini lipun lauantaille. Helia roikkunee messissä myös!

Helia
Psykonautti

Post by Helia » Sun 24 Jul 2016, 09:08

Joo hc-festit oli jees! Ainoo mikä vituttaa niin kukaan ei oo enää hereillä leikkii munkaa ja leirintäki taitaa jo koht olla kii ja oikeestaa festaritki taisi jo loppua yhyy. Eikä baaritkaa oo vielä auki. Minne kaikki hävis? :D

...nyt toisaalta taisin missata sen kosmoksen tosiaan, olis kiinnostanut kyllä mutta lompakko ei oikein joustanu sille idealle. Tietääks kukaan enää tälle kesälle mitään metsäbileitä tms mitä olis tulossa? Vähän olis kiva lähtee punkin vastapainoks konemusaa fiilistelemään.

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Mon 25 Jul 2016, 19:30

^ Onkai näitä nastametsä, bermuda gathering jne julkisia meininkejä.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

Shitface
Lepakko

Post by Shitface » Mon 08 Aug 2016, 01:47

Jäi tosiaan LPRHC-festeillä menemättä sisälle rahapulan takia mut jeesiä se oli siellä pihalla perjantaina kuitenkin hengailla ja maltillisesti olutta hörppiä. Alunperi suunnittelin et se lauantai ois ollu se varsinainen menopäivä mut nope, aamulla herätessä mieli olikin muuttunu ja jäin vaa neljän seinän sisälle polttaa hittii, laittamaan ruokaa ja syömään sitä sekä ottamaan noin yleisesti ottaen rennosti :) Harvoin näin pääsee käymään, näinköhän sitä ois alkanu vähän rauhottumaan jollain tapaa ku ei enää sellanen kunnon ryyppääminen ja rällääminenkään nappaa.
soulmate wrote:^ Onkai näitä nastametsä, bermuda gathering jne julkisia meininkejä.
Onkos toi Bermuda Gathering ollu millanen häppeninki? Kuulin siitä ekaa kertaa kai vuos sitten yhdeltä frendiltä ja kiinnostas ehkä mennä sinne, ainut vaa et en tiijä saisinko sinne ketää tarpeeks tuttua ja turvallista ihmistä mukaan ja oon huono lähtemään yksin mihinkään tommosiin ku vieraat ihmiset saattaa pistää helposti jännittämään enempi tai vähempi.

virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri » Mon 08 Aug 2016, 04:45

No olihan taas weekendit..
Ei tarvinne ens vuonna kyl mennä katteleen niitä oksentelevia känniteinejä.. :/
I'm not crazy..

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Mon 08 Aug 2016, 10:57

Shitface: Bermudassa ei oo tullu ite käytyä, mutta monenmonet frendit ovat kyllä kehuneet. En oo ite ikinä pettyny samankaltasiin tapahtumiin. Saas nähdä pääseekö tänäsyksynä, kovasti koitettu houkutella. Virtaa kyllä vielä tällekesää riittäs tamppaukseen.Tän vuoden lineupistakaan ei mulla mitään hajua.
Juutuubista löytää videoita tietty, joista vähän saa makua, että millasta meininkiä. Mutta "sitäjotain" en ainakaan itse näiden videoiden välityksellä aisti. Mutta varmasti siellä saa kehon musiikin vietäväksi ja mielen transssssiin. Yhteishenki näissä yleensä hyvä. Itse pari kertaa kauemmaksikin yksin matkustellut vastaaviin meininkeihin (toki ainahan nuissa tuttuja näkee). Kyllä sinne yksin voisi hyvinkin lähteä, turvallisuuden puolesta tuskin tarvitsee pelätä. Henkisen turvallisuuspuolipointin taas ymmärrän. Toisaalta, voihan sitä vähän höllimminkin ottaa ja sillointällöin epämukavuusalueelle syöksymisen oon itse havainnut kehittäväksi.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

ferox
OD

Post by ferox » Sun 23 Apr 2017, 16:42

https://www.lippu.fi/Lippuja.html?affil ... icketsLink
KANSAS ensi kertaa Suomeen!
Yksi maailman tunnetuimmista classic rock -yhtyeistä saapuu Finlandia-talolle 7.6.17
Onko täällä kiinnostuneita?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Mon 24 Apr 2017, 19:38

ferox wrote:https://www.lippu.fi/Lippuja.html?affil ... icketsLink
KANSAS ensi kertaa Suomeen!
Yksi maailman tunnetuimmista classic rock -yhtyeistä saapuu Finlandia-talolle 7.6.17
Onko täällä kiinnostuneita?
Kiinnostaa kyllä, harmi vaan että on keskellä viikkoa. Useampi keikka jäänyt näkemättä samasta syystä.
Mites Guns N' Roses Hämeenlinnassa heinäkuussa? Ei mahdu omien lempibändien joukkoon, mutta on se silti lähdettävä katsomaan.

ferox
OD

Post by ferox » Mon 24 Apr 2017, 19:55

Sidney wrote:Kiinnostaa kyllä, harmi vaan että on keskellä viikkoa. Useampi keikka jäänyt näkemättä samasta syystä.
Onneksi asun lähialueella, joten ei haittaa. :twisted:

Night of the Prog Festival kiinnostaisi myös, esiintyjinä Kansasin lisäksi Yesin jäsenet Anderson, Rabin ja Wakeman (!!). Tämä edellyttäisi tosin hätäistä viikonloppureissua Saksaan, kun en saa lomia ympäröiville viikoille.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 09 May 2017, 13:33

ite ostan lipun kosmoksille ensvkon perjantaina <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 23 May 2017, 10:23

LIPPU OSTETTU KOSMOKSILLE <3 wuhuu- jea. mahtava fiilis vaikka loppukuu syödäänki makaroonia ja jauhelihaa. _S
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

ferox
OD

Post by ferox » Tue 23 May 2017, 17:26

Ei jumalauta voi olla totta. Ilmeisesti Eurooppaan on liian vaarallista matkustaa.
KANSAS EUROPEAN TOUR CANCELLED

KANSAS regretfully announces the cancellation of its 2017 European Tour. The cancellation is based on safety and security warnings issued by the United States government and various U.S. law enforcement agencies concerning Americans traveling in Europe this summer. KANSAS is extremely saddened that the band will not be able to perform for its European fans this year.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 24 May 2017, 03:48

ferox wrote:Ei jumalauta voi olla totta. Ilmeisesti Eurooppaan on liian vaarallista matkustaa.
KANSAS EUROPEAN TOUR CANCELLED

KANSAS regretfully announces the cancellation of its 2017 European Tour. The cancellation is based on safety and security warnings issued by the United States government and various U.S. law enforcement agencies concerning Americans traveling in Europe this summer. KANSAS is extremely saddened that the band will not be able to perform for its European fans this year.
Onpa perseestä. :(

Onko kukaan tulossa 24.2. Circukseen katsomaan Steven Wilsonia? Ollaan broidin kanssa tulossa sinne. Viime kerta oli iisisti paras keikka mitä olen ikinä nähnyt.
^^@_