"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun! Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
"Meillä kaikilla - Grace, Paul ja minä - oli säkillinen LSD:tä, ja me tyhjensimme niitä yleisöön kuin karkkeja heitellen."
Fly Jefferson Airplane on 81 minuuttinen dokumentti 60-luvun San Fransiscosta, ja sen kulmakivestä Jefferson Airplanesta. Dokumentti kuvaa elävästi yhtyeen uran eri vaiheet aina televisioon pääsemisestä New Yorkin rakennusten katolle asti päätymiseen. Mukana puhuvia päitä, valokuvia ja roimasti musisointia.
Pistin tän jo yhteen toiseenkin aiheeseen liittyvään topikkiin, eli jos on reilu tunti ylimäärästä aikaa, niin tsiigatkaa, uskomattoman upee ja informatiivinen video, ihan hauskakin: A Universe From Nothing by Lawrence Krauss
Richard Dawkins taka-alalla, kun Lawrence Krauss luennoi.
Kannattaa muuten kuunnella molempien höpötyksiä ihan yleisesti. Molemmat ovat todella, todella mielenkiintoisia ja hupaisia henkilöitä. Tässä hyvin hilpeä esimerkki Žižekin ajatusmaailmasta: Slavoj Zizek about toilets and ideology
Edit: Vähän lisää tekstiä.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
Suurin osa on aika perus 'olen syytön, rakastan teitä', mutta löytyy tuolta jotain helmiä (ja jotain oikeasti aika koskettavia);
"I'm an innocent man. I did not kill anyone. Ya'll are killing an innocent man. My left arm is killing me. It hurts bad."
"Yes sir, Warden Okay I've been hanging around this popsicle stand way too long. Before I leave, I want to tell you all. When I die, bury me deep, lay two speakers at my feet, put some headphones on my head and rock and roll me when I'm dead. I'll see you in Heaven someday. That's all Warden."
"I have come here today to die, not make speeches. Today is a good day for dying."