Submit yer art!

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
Helia
Psykonautti

Re: Submit yer art!

Post by Helia » Tue 17 Mar 2015, 14:22

Dexma, mulle tuli hirmu hyvä mieli noista sun jazz-renkutuksista kun aloin täs koulupäivän ratoksi kuuntelemaan :D Mahtava meno ja ihanan kälynen komppikitara.

Pitää varmaan jossain vaiheessa katsella jos jotain biisinpätkiä tai musavideoita lisäilis itsekin tänne kun on just pääsemässä hyvään vauhtiin noiden tekemisessä.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 17 Mar 2015, 15:30

Helia wrote: Mahtava meno ja ihanan kälynen komppikitara.
Joo rahan puutteen takia joudun väsään näitä huonoilla vehkeillä eikä oikeilla selmer tyylisillä kitaroilla. Jossa on paljon enemmän kaikukoppaa jne. Hankalinta noissa biiseissä on toi komppikitaran soitto itelle, kun niin paljon yrittänyt aina treenata sooloja mut jäänyt noi kompit ihan liian vähälle.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

getto
Apteekki

Post by getto » Thu 19 Mar 2015, 00:42

Kyä on Dexma ihan ku Djangoo kuuntelis, kiitti noist!

Nii ja edellee ois tosi hauska soitella joskus yhes, koitin tavottaa sua irkist ku olin Turus.
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 19 Mar 2015, 02:55

getto wrote:Kyä on Dexma ihan ku Djangoo kuuntelis, kiitti noist!

Nii ja edellee ois tosi hauska soitella joskus yhes, koitin tavottaa sua irkist ku olin Turus.
No kehitystä kehitystä toivottovasti joskus tulossa itelle. Pitää kattoo joku toinen kerta sitä soittelua sit!
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Ghostica
Psykonautti

Post by Ghostica » Thu 28 May 2015, 21:08

Image

"I'm not crazy, my world is just different than yours"

Saippuakupla :3
It's always darkest before the dawn

Helia
Psykonautti

Post by Helia » Wed 03 Jun 2015, 13:57

Ghostica, tajuttoman ihana värimaailma tuossa kuvassa!

Ghostica
Psykonautti

Post by Ghostica » Wed 03 Jun 2015, 18:02

Helia wrote:Ghostica, tajuttoman ihana värimaailma tuossa kuvassa!
Jep, tuo on muutenkin valokuvaksi tosi onnistunut. Ei ole siis mitenkää muokattu. Ihan kuin kuplassa olisi toinen todellisuus vaikka se heijastaakin tätä kuivaa tehdasaluetta.

btw, kuplan taustalla/vieressä komeilee tämmönen aika härö teos ;)

Image

boost
Lepakko

Post by boost » Mon 08 Jun 2015, 14:11

Dazerc
Karvakuono

Post by Dazerc » Mon 08 Jun 2015, 23:28

Getto:n mulle maalaama taulu pari kuukautta ennen ku se poltti dmt, flippas jeesukseen ja alko uskovaiseks.
Huomaa ironinen teksti "DMT antaa siivet!". Gettolta löytyy ennustajan lahjoja selvästi :cheers:

Image

getto
Apteekki

Post by getto » Tue 09 Jun 2015, 22:23

Dazerc wrote:Getto:n mulle maalaama taulu pari kuukautta ennen ku se poltti dmt, flippas jeesukseen ja alko uskovaiseks.
Huomaa ironinen teksti "DMT antaa siivet!". Gettolta löytyy ennustajan lahjoja selvästi :cheers:

Image

On muute ihan saakelin ruma :D

Kuulin et jäbä pitää kuitenkin seinällä tota :D
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 10 Aug 2015, 20:17

editedit. :foil:

Image

hippikräkki-vapo. (Ghostican inspiroimana)
Uuden objektiivin kanssa lähinnä leikin.
Keep it unreal.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 10 Aug 2015, 20:34

Ei minust menny övereiks, säily edelleen se rauha tossa piirroksessa jonka havaitsin jo aiemmin.
Diggaan kyl. Hiton siistii käännellä tota kuvaa ja ihmetellä uusia yhdistelmiä ja yksityiskohtia. :D

Valokuvii kiinnostais nähä sult enemmän. En oo aikoihin niit erityisemmin nähny. Hippicräkkivapo.. Khihih. ^-^ :P
Mut sul on kyl värisilmää, tykkään paljon sun värien käytöstä. Ois kyl mageet joskus jos seinällä ois sun piirros/tekelmä.. :)
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Ghostica
Psykonautti

Post by Ghostica » Mon 17 Aug 2015, 11:39

tRip wrote: Vannoin etten vedä värei överiks.. mut sitte hatsi :roll:
Voi trippi kun ovat hienoja! lisää! :up:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 27 Aug 2015, 23:44

Ghostica wrote:Voi trippi kun ovat hienoja! lisää! :up:
<¤*¤>

Mua kiinnostais kovasti esitellä enemmänkin taidettani, ku miettiny mitä hittoja, hyödytöntä hourailua omaks iloks laatikon täytteeks, ku kaipais kommenttia siitä millasii fiiliksii ne ihmisissä herättää ja sen sellasta.. mitä se kertoo.
Nomutjoo..
Sen verran oppinu arvostaan itteeni, ja taitoani.. et.. nohitto, kyl mä oon ylpee monistakin piirroksistani.
Osa on itelle todella merkittäviä, enkä näytä kun harvalle, osa taas turhanpäivätä viivaa.
Ja vaikken mä tikku-ukkoa kummempaa osaakaan piirtää.

Mä väitän et kaikki taide on yhteydessä jonneki tonne kosmiseen.. harmoniseen ja kauniiseen..
Kait sillä on niin monta nimeä, et selkein lienee luovuuden lähde.
Se kyky on varmasti kaikilla.
Mut ehkä se on tiettyjen persoonien etuoikeus hiffaa miten sinne pääsee. emt.

Alex Gray kuvaa sen parhaiten:

Image

Joteki tää julkinen intterwebi on mulle ainainen foliohatun lähde :foil:
Muutenkaan nauti oikeen tietokoneista. Hyötynsä kyllä. Mut hertsitaajuudet ottaa päähän jasilleeseliselisiiseli.

Vitsit muuten kameralla on vaikeeta ottaa noista kuvia, kun suuri osa mun piirroksia on sellasia, et vähän mistä vinkkelistä sitä kattoo.
Löytää iteki aina uusii tarinoi joistai vanhoista. ja mitä sillon on kelannu ja tuntenu.
Jokainen tunne on piste
ajatuksen viiva.
Keep it unreal.

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Mon 02 May 2016, 22:10

muutama biisi joita ollaan kavereiden kanssa väännetty :

https://www.youtube.com/watch?v=U2BQkytq70w

https://soundcloud.com/thank-you-for-th ... ished-edit

https://www.youtube.com/watch?v=YUOAZ29tEIM

nykyään enempi psykeä itse väännän ja myös tänne niitä ajattelin jaella.
Ever seen fire in zero gravity?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 07 Jun 2016, 15:52

Image

Päivän kauneutta Bromo-tajusteisena.. Mahtavaa, upeeta, mieletöntä..

But just want to.. be .. comfortably numb.. %-P
Keep it unreal.

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Mon 20 Jun 2016, 14:21

jonninmoista previkkaa uudesta biisistä
https://soundcloud.com/yidhra/microdreams-1
psytranceahan taitaapi olla.
Last edited by Downfallen on Fri 24 Jun 2016, 17:21, edited 1 time in total.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 22 Jun 2016, 21:36

Hyvää transee :up:
Life = The Trip

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 24 Jun 2016, 03:05

Lähin vähän kokeileen uusia maailmoja etelä-Amerikasta. Brasiliasta ja Kuubasta joista muutamaa tyylialajia yritin yhdistää omaan kitaran soittooni. Pyrin mustalaisjazztyyliä muistaan eniten kitarasoolejen fraseerauksessa, mutta klassinen kitara jota päätin opetella kevään silti tuppas taipuun paljon yksinkertaisimpiin soitollisiin ideoihin improvisoidessa, mutta vittu kaikki nopeet kiihdytykset klasarilla kuulostaa ihan viiiiiiiitun prolta niin paljon helpommin. Silti jäi kyl swingi pieneksi sooloissa, kun soitti yksinkertaisen modaalisesti kaiken, toisaalta se ehkä on brasilia tyyleissä erittäin olennaista jotta saadaan Silja Line soundi ja tunnelma.

Enemmän vain tollasia kitara soolo näytteitä tein uusien rytmien päälle joita opetteli. Näistä teki aina jonkun laihan jazz-standardi version. Bassot ja rummut teki koneella, että sai jonkinlaisen pohjan joka nojautu uusiin rytmeihin ja oikeastaan kone-rummuilla/kone-bassolla oppi paljon enemmän ja tarkemmin musatyylejä, kun ne piti ajatella niin teoriassa muidenkin soittimien kuin skeban kannalta.

Komppikitaran puolella oppi eniten asioita varsinkin Brasilian tyyleissä. Siinä riittäis pitkäksi aikaa taas asiaa, kun pitäis enemmän miettiä kuinka sointuja soittava soitin pystyis tukeen aina melodiaa ja tarkkoja rytmejä. Teorian ja soittotekniikan puolelta komppaus olisikin isoin asia näissä tyyleissä opiskella.

Uusissa biiseissä oon yrittänyt saada jotain irti jostain musatyylistä jota luin ja opiskelin kesällä. Näitä kappaleita yrittänyt tehdä jonkinlaiseen muotoon jossa kitaroita olisi aina kaksi. Toinen melodia/soolo improvisaatio ja toinen komppikitarana. Olisi voinut vielä enemmän typistää rumpuja, mutta ne ois taas vienyt rytmin painottamiselta tilaa myös.

Bassoissa olisi pitänyt enemmän käyttää aikaa ja luovuutta. Soittaa esimerkiksi itse. Varsinkin brassijazzissa bassojen melodiat on astetta monipuolisempia ja sointuja enemmän soittavaa, kun taas kuubalaisissa tyyleissä soitetaan enemmän vain tarkoilla rytmeillä bassoa, kuin monilla nuoteilla.

Konerummuiltahan nuo soundit kuulostaa liikaa :D Muutenkin miksaus on tehty halvasti enkä oikeastaan miksausta sinänsä paljoo edes hallitse. Kitaran soitto on kumminkin kivaa!

https://soundcloud.com/lasse-au/summertime
Kuubalaisia claveja yritin väsätä uuteen muotoon.

https://soundcloud.com/lasse-au/baiao-triste
Baiao musiikki tyyliä yrittänyt saada rumpuihin Pohjois-Brasiliasta. En tiiä onnistuinko tässä yhtään, sen verta uusi tyylilaji oli edessä. . Baiaon rytmi on aika marssimista hiljaalla temmolla, nopealla temmolla ja oikeanlaisella bassokuviolla rytmin saa yllättävän löysäksi ja kait jossain määrin tanssittavaksi bändin kera. Tosi omituinen rytmi ja tyyli jokatapauksessa. Tähän piti pistää blues- kohtauskin jonka väsääminen oli rentoa. Vitun pilvessä yritti vääntää sooloa kahen soinnun päälle.

https://soundcloud.com/lasse-au/jazz-and-zamba
Tossa yritin saada vähän bassokuvioo lainattua "Partido Alta" musast muutamaan kohtaan samban sekaan joka on brasilian tavallaan vanhempaa bilemusaa. Partido Altassa on astetta funkimpi basso joka tuo musalle ihan oman rytmin. Brassit keksi funkin paaaljon kuin mustiat detroitissa.

https://soundcloud.com/lasse-au Tuolta löytyy muutkin musat... Yksi bossanova kappale ja bluestyylinen kappale väsäsin lisää. + kaikkee muuta swingi jazzii joita pireis väsää :D :D

vittu
Yritin analysoida piripäissäni näitä biisejä jonkun tunnin ja kirjoittaa niistä jotain yyber dyyberin kuuloista ja sit taas vääntää se selkokielelle.. äääh :D
tRip wrote:

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Fri 24 Jun 2016, 17:19

psychiCNoob wrote:Hyvää transee :up:
kiitti :up:

taidokasta tavaraa Dexma, mielellään kuunteli

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 25 Jul 2016, 14:37

Random settii yölliseltä/aamunsarasteesta Viikunan kanssa, oli upee yö.
Mitään laittomuuksia en ole itse siis harrstanut, ellei valokuvaaminen lasketa sellaiseksi.
Yhä multa saa ottamalla yhteyttä vaikka PM, jos tahtoo nähdä meigän truu kuvailuproggiksia. Nää on vaan jakojäännöksiä, kun nyt joku suunnaton tarve jakaa omia tuotoksiani muullekin maailmalle.

Kommentit on enemmän kuin tervetulleita, vaikka dissaiskin maanrakoon nää.. Kuhan jotain reaktiota, tää on mun viimenen yritys Vaulttiin pistää taidettani.

Image

Image

Image

Image
Keep it unreal.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Tue 26 Jul 2016, 12:54

Tää viiminen vei jotenki "sanat suusta". Sillai. Rapistuneet rakenteet jääny koivun siementulvan alle. Jotain luonnon voittamattomuuden kelaamisesta syntyvä kaikkivoipaisuus yhdistettynä sellaseen rappioromanttiseen fiilikseen. Syntymä ja kuolema samassa kuvassa.

Urbaanei huudei. Ne kiehtoo jotenki kierosti.
Life = The Trip

frapathea

Post by frapathea » Tue 26 Jul 2016, 13:36

Ekas hyvät värit ja asetelma mut syväterävyyttä funtsisin. Tokas ja kolmannessa laukaisin liian hitaalla. Kolmas teknisesti jees I guess, valokuvana aika tavallinen. Entitled asenne 0/5.

PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi » Thu 28 Jul 2016, 09:25

Piirustuksia:

Rakastan piirtää monesta eri suunnasta, monesti kahdesta, mutta välillä sivuttainkin. Sori huonosta kuvalaadusta. :/
Piti laittaa isommat kuvat vaan linkkinä, kun ei mahtunu tänne kuvina.

meu new Tällasii monii tasoja tässä. Käännä pää tai kuva ylösalasin, niin näät lisää juttuja. :)
https://s32.postimg.org/g7nswqbit/12226 ... 2034_n.jpg (linkkinä kun liian levee kuva tänne)

Two worlds Taas kahdesta suunnasta tehty. :)
Image

Lentoon
Image

Tiikerityttö ja shamaani
Image
___

Digitaalista taidetta:

Käytän kuvanmuokkausohjelmaa puhelimessa, nimeltään Gloomlogue. Prosessissa otan kuvan jostain, esim. henkilö tai maisema, tai vaikkapa maassa oleva kivi, joskus pelkästään pimeästä seinästä jolloin näytössä ei näy mitään. Sitten alan tuomaan kuvasta läpi eri tasoja, eli ylivaloitan/alivaloitan, lisään/vähennän kontrastia, lisään erilaisia filttereitä, peilaan yms... Jossain vaiheessa kuva alkaa kertomaan omaa tarinaansa, tässä vaiheessa tarkoituksenani on työkaluilla vaan tarkentaa ja tuoda se tarina lävitse, monesti vaiheita saattaa olla vaikkapa 70 (jolloin yhdestä kuvasta olen tallentanut ehkä noin 35 versiota, joista ainakin 5 on selvästi erilaisia). Missään vaiheessa en piirrä mitään, tai sinäänsä luo mitään, lopputulos vain muodostuu ja tulee, ihan kuin se eläisi toisella tasolla jonka otan irti tekemällä kompromisseja ja muita eri filtterien ja tekniikoiden avulla. Alkuvaiheessa saattaa olla vaikka mehupurkin kulmasta kuva, ja loppuvaiheessa bakteeri tai digitaalinen planeetta.

Näissä kuvissa siistiä on myös se, että zoomaus/katseluetäisyys tuo uusia tasoja lävitse. Yhdessä kuvassa saattaa nähdä vaikka 30 eri eläintä, kun keskittyy katselemaan ja löytämään.

Old Coin
Image

Coin v2
Image

Deep lense of feelings
Image

Hollow planet
Image

Dark rabbit
Image

Digital animals
Image

Psychedelic watcher KA$ÑÁR
Image

Lisää digitaalista taidetta löytyy mun instagramista. Jos haluutte seurailla, niin kyselkää yksärillä, niin voin heittää linkkiä. :)
*** Anonyymi Huumeblogi: http://psykeanonyymi.wordpress.com/ ***
*** Anonyymejä Huumevlogivideoita yms: http://vimeo.com/psykeanonyymi ***
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 09 Aug 2016, 01:11

Image
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 09 Aug 2016, 01:25

Image
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 09 Aug 2016, 01:28

PsykeAnonyymi.. Loistokkaita teoksia :up:

Tollai riveittäin.. monta peräkkäin.

Miellyttää mieltä ja pienesti silmää. Jomminkumminpäin, mä synnyin kait väärinpäin.

Pienesti mieltä, sienesti kiiltää.
Keep it unreal.

PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi » Tue 09 Aug 2016, 01:37

Kiitti tRip. :)

Tykkään kans sun kuvista, toi kuplajutska on siisti. Tulee siitä mieleen joku fraktaalimaailma. :) Miten oot tehny sen?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 09 Aug 2016, 02:13

Joo, mä oon aivan rakastunu makro-maailmaan. :P
Oootas vaan kun joskus esittelen koko arsenaalin. . . - emmä ehkä... Yritän..

Emmä tiiä, oon liian hiippari - esitteleen syvintä sisintäni.

Rakentelen noita maailmoja lasista ja oksista, ihan kaikesta mikä vaan miellyttää silmää.

en nyt löydä sitä sanaa, mut on sille joku termikin.

Sit kans leikin valolla, siinä on niin miljoonittain spektrejä ja varjokulmia, et...

Mä vaan ihailen sitä miten paljon saa valolla aikaan. Kaikki muu on yhdentekevää, mitä siinä kuvassa näkyy.

(Mä en vieläkään löydä sitä sanaa, perhana :mrgreen: )

Kerron sen huomenna, jos nyt koittasin sen levollisuuden taistella itselleni takasin.

**

Ja kiitos kiitoksesta, merkkaa mulle tosi paljon just tänä hetkenä. :)
Keep it unreal.

PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi » Tue 09 Aug 2016, 02:25

Joo just tolleen valoilla ja varjoilla leikkiminen on ihanaa, noi heijastukset ja kaikki. :up:
Laita ihmees lisää jotain. :)