Suoria lainauksia, mietelauseita

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
Infitialis
Apteekki

Re: Suoria lainauksia, mietelauseita

Post by Infitialis » Mon 05 Mar 2012, 21:04

"Helvetissä ei ole tarpeeksi löylyä suomalaisille"
Parhaat karstat on pohjalla.

frapathea

Post by frapathea » Sun 15 Apr 2012, 04:28

"By remodeling the “model artist,” “model citizen,” or “supermodel,” we can liberate the present. The transformation detaches the model from any universal paradigm and allows him or her to reinvent perspective in a pure, unattached moment. Within the different archetypes of our psychology, which part of ourselves can tackle an obstacle with more honesty or strength? Is it a farce to transform? Or is it an injustice to “the model” to treat him or her as a prototype? How will you remodel yourself and discover which model is best for today? Use every ounce of potential you have, raise revolution against what people expect of you, and tell the world this is not a rehearsal. This is the real me. And listen up, ‘cause it could be the most honest incarnation yet."

M†SS GAGA: REMODELING THE MODEL

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 21 Apr 2012, 22:48

I hate
to advocate
drugs, alcohol,
violence, or
insanity to
anyone, but
they've always
worked for me

-Hunter S.
Thompson
Keep it unreal.

seesee
Lepakko

Post by seesee » Sun 22 Apr 2012, 19:04

Suututtaa saatanasti, kun ihmiset jotka todennäköisesti eivät ole koskaan kiemurrelleet kylpyhuoneen lattialla ahdistuksen jyskyttäessä palleassa, seisseet junanraiteen vieressä valmiina hyppäämään, valvoneet viittä vuorokautta putkeen, istuneet veitsi kurkullaan, maanneet siteissä suljetulla osastolla, tokaisevat ylenkatseellisesti: Täytyy hyväksyä, ettei elämässä voi aina olla kivaa. Joskus pitää kärsiä. Fuck you. Ikään kuin sauvakävely, porkkanamehu, haliminen ja kohottava kirjallisuus ratkaisisivat kaiken. Ikään kuin ahdistus, masennus ja itsemurha-ajatukset olisivat pohjimmiltaan teeskentelyä.

-Ann Heberlein kirjassa En tahdo kuolla, En vain jaksa elää
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu

testeri420
OD

Post by testeri420 » Sun 06 May 2012, 06:22

Haulikko kourassa ei tee susta miestä. Kivesten kasvattaminen leukaan tekee susta tosimiehen.

Edited bundy
Ei ole koskaan kyykytyksen voittanutta. Saa näyttää persettä poliiseille oikein luvan kanssa.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Fri 11 May 2012, 01:07

Miks naiset on nii kauniita ja miehet nii rumia? Sisältä ja ulkoo?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Wed 21 Nov 2012, 17:13

Kyllä nuo minun annokseni pitää paikkansa. Jos haluat, niin voin tehdä LIVE itsemurhan 10 mg fentanyyliannoksella, kunhan vaan tarjoat sen .

- JarruMies

Kuules poika. Minä kyllä erotan millin ja mikron. Kuten sanoin, olen valmis tekemään online itsemurhan 10 mg fentanyyli annoksella. En tosiaan kokenut kuin pienen euforian tuolla isolla fentanyyli-annoksella. Minä en koskaan puhu paskaa...

- JarruMies
pirun hyvä nuolla kuorena

porter

Post by porter » Mon 26 Nov 2012, 14:02

Riginaga raginaga väntan katki kohvi juba sest mu kallis karupere tahab juua kohvi juba mMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM­MMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmm*

- kahvimorso

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti » Tue 27 Nov 2012, 16:50

It's just a ride. -Bill Hicks
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Thu 06 Dec 2012, 14:20

Todellisuus on subjektiivista
Kuopionniemi - Todellisuusblues

frapathea

Post by frapathea » Tue 08 Jan 2013, 07:49

"Enlightenment is a destructive process. It has nothing to do with becoming better or being happier. Enlightenment is the crumbling away of untruth. It’s seeing through the facade of pretence. It’s the complete eradication of everything we imagined to be true."

― Adyashanti

frapathea

Post by frapathea » Mon 25 Mar 2013, 03:46

"On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa."

― Esko Valtaoja

Turskajoe
Tuppisuu

Post by Turskajoe » Mon 25 Mar 2013, 15:20

"Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your life"

-Brooke Shields

Jenkem

Post by Jenkem » Thu 18 Apr 2013, 04:22

Suomennettu fight clubista, piti joitain sanoja hieman muuttaa mutta ei siellä virheitä pitäisi olla:

"Näen kaiken tämän potentiaalin. Ja näen sen kaiken hukkaan heitettynä. Jumalauta, koko sukupolvi töissä bensa-asemilla. Tarjoilemassa pöytiin. Orjina valkoisine kauluksineen. Mainokset ovat saaneet meidät jahtaamaan autoja ja vaatteita, tekemään työtä jota vihaamme, vain että voisimme ostaa jotain mitä emme tarvitse. Olemme historian väliinputoajia. Ei tarkoitusta tai paikkaa. Meidän sukupolvella ei ole ollut suurta sotaa. Ei suurta lamakautta. Meidän suuri sotamme on henkinen sota. Lamamme on meidän elämä. Meidät on kasvatettu television toimesta uskomaan että meistä tulisi miljonäärejä ja elokuvajumalia ja rocktähtiä. Mutta ei meistä tule, alamme tajuta sen tosiasian. Ja olemme todella, todella vittuuntuneita."

"Sinä et ole työsi. Et ole se kuinka paljon sinulla on rahaa pankissa. Et ole auto jota ajat. Et ole lompakkosi sisältö. Et ole vitun khakihoususi. Olet kaikki laulava, kaikki tanssiva maailman paska."

Loistava elokuva kyllä, pistää miettiin omia arvoja. Ja aina kun fight clubin kattoo niin tekee mieli elää entistä kaoottisemmin mutta melko romantisoitua touhuahan siinä leffassa on.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 18 Apr 2013, 08:07

Beardo wrote:Loistava elokuva kyllä, pistää miettiin omia arvoja. Ja aina kun fight clubin kattoo niin tekee mieli elää entistä kaoottisemmin mutta melko romantisoitua touhuahan siinä leffassa on.
Kyl kyl. Myös kirja toimii tosi hyvin!

“Oh right, because there can be too many of something wonderful. Hey Babe Ruth, easy big fella, let's not hit too many homers. Hey Steve Gutenberg, maybe just make three Police Academy movies. America's laughed enough.” - Barney Stinson (How I met your mother)

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Mon 06 May 2013, 03:24

"Susassa Aleksanterin mukana Intiasta seurannut viisas mies Kalyana kuoli. Hänen hautajaistensa kunniaksi järjestettiin juhlat, joiden yhteydessä järjestettiin muun muassa juomakilpailu. 35 kilpailijaa kuoli heti kilpailun jälkeen. Kaksitoista litraa viiniä juonut voittaja ja kuusi muuta kilpailijaa kuolivat seuraavana päivänä."

- Wikipedian Aleksanteri Suuri artikkeli

Retiisi
Karvakuono

Post by Retiisi » Tue 28 May 2013, 21:12

“Pain is strange. A cat killing a bird, a car accident, a fire.... Pain arrives, BANG, and there it is, it sits on you. It's real. And to anybody watching, you look foolish. Like you've suddenly become an idiot. There's no cure for it unless you know somebody who understands how you feel, and knows how to help.”

-Charles Bukowski
...and all turned into nonsense...

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 04 Jul 2013, 10:24

tRip wrote:I hate
to advocate
drugs, alcohol,
violence, or
insanity to
anyone, but
they've always
worked for me

-Hunter S.
Thompson
Hyvä lainaus. Meinasin ton laittaa alunperin mun allekirjoitukseksi. Thompson on ehdottomasti yksi mun idoleista!

O ME! O life!... of the questions of these recurring;
Of the endless trains of the faithless—of cities fill’d with the foolish;
Of myself forever reproaching myself, (for who more foolish than I, and who more faithless?)
Of eyes that vainly crave the light—of the objects mean—of the struggle ever renew’d;
Of the poor results of all—of the plodding and sordid crowds I see around me;
Of the empty and useless years of the rest—with the rest me intertwined;
The question, O me! so sad, recurring—What good amid these, O me, O life?

Answer.

That you are here—that life exists, and identity;
That the powerful play goes on, and you will contribute a verse.
-Walt Whitman
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

frapathea

Post by frapathea » Sat 06 Jul 2013, 02:05

"Comparative religion and philosophy show that the Thinker can regard itself as mortal, as immortal, as both mortal and immortal (the reincarnation model) or even as non-existent (Buddhism). It can think itself into living in a Christian universe, a Marxist universe, a scientific-relativistic universe, or a Nazi universe — among many possibilities.

As psychiatrists and psychologists have often observed (much to the chagrin of their medical colleagues), the Thinker can think itself sick, and can even think itself well again.

The Prover is a much simpler mechanism. It operates on one law only: Whatever the Thinker thinks, the Prover proves.
To cite a notorious example which unleashed incredible horrors earlier in this century, if the Thinker thinks that all Jews are rich, the Prover will prove it. It will find evidence that the poorest Jew in the most run-down ghetto has hidden money somewhere."

Robert Anton Wilson: Prometheus Rising

frapathea

Post by frapathea » Sun 07 Jul 2013, 04:45

"[K]äsitepilvisavusumuun hukuttautuminen ei ikinä onnistu tyydyttämään inhimillistä tarvetta todistaa oma näkökulma oikeaksi, koska sanat eivät ihmistä vakuuta vaan kokemus tajuamisesta."

— Nimim. yelboa

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Wed 17 Jul 2013, 15:08

"Näyttäkää mulle ihminen joka on just saa nu jonku vitun lapsen ja jolla on joskus ollu jotain sisältöö elämässään, se on tullu varmaan ihan vitun onnelliseks siitä. Rääkyvä, rahaa syövä paska, siis motherfucking shit bag lapsi."

Voima
Lepakko

Post by Voima » Thu 18 Jul 2013, 19:22

"tämä on laitoskielteinen valinta
tasankolaulu
tähtitaivaan kuume
uskomaton johdanto siihen
että maailma tapahtuu
ja pysähtyy
meissä."
J.K. Ihalaisen runo Ei kenenkään maalla
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.

karokaro
Tuppisuu

Post by karokaro » Tue 26 Nov 2013, 19:41

frapathea wrote:"On ihan mahdollista, että todellisuus on olemassa."

― Esko Valtaoja
Tällaiselta itsestäkin tuntuu usein tripillä :D

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 02 Dec 2013, 00:38

"If people let government decide what foods they eat
and what medicines they take, their bodies will soon be a
sorry state as are the souls of those who live under
tyranny."

Thomas Jefferson, 3rd Presiden of the U.S.

@TIHKAL
Keep it unreal.

boost
Lepakko

Post by boost » Tue 03 Dec 2013, 23:59

"rudeness is a weak person's imitation of strength."

-Eric Hoffer

getto
Apteekki

Post by getto » Wed 22 Jan 2014, 23:06

"I already know. You're not much of a guide, Cheshire Cat."

-Lain
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain

porter

Post by porter » Mon 27 Jan 2014, 22:17

''This community that you've built, you have their respect, their love. I can rule them, but I cannot win them. Not without you. So rule with me, side by side, as equals, friends, brothers. "

porter

Post by porter » Sun 02 Feb 2014, 04:15

"Ainoa eroni on testosteroni ja taito luoda pettymyksiä"

frapathea

Post by frapathea » Sun 02 Feb 2014, 12:29

porter wrote:"Ainoa eroni on testosteroni ja taito luoda pettymyksiä"
Ero mihin? Kenen sanomaa, missä kontekstissa? Asiayhteydestä irrotettu lainaus ei paljoo kommunikoi ulkopuoliselle.

laihalohtu
Karvakuono

Post by laihalohtu » Mon 05 May 2014, 16:51

frapathea wrote:
porter wrote:"Ainoa eroni on testosteroni ja taito luoda pettymyksiä"
Ero mihin? Kenen sanomaa, missä kontekstissa? Asiayhteydestä irrotettu lainaus ei paljoo kommunikoi ulkopuoliselle.
Epäilisin naisen ja miehen välillä olevaa _jotakin_ eroa, vaikkakin molemmat tuottavat testosteronia, naiset tosin n. kymmenesosan miesten tuottamasta määrästä, ainakin Wikipedian mukaan, tai johonkin testosteronisen ja ei-testosteroniseen entiteettiin/olentoon, tai vaikkapa esineeseen/asiaan liittyvää eroa.

Saattaa olla kyse myös erosta testosteroniin ja taitoon luoda pettymyksiä.

Ei sillä, etteikö vaikka naisilla ois taito luoda pettymyksiä kans. Helvettiäkös näistä tietää.