Minulla on ollut mokomia pusillinen jo aika kauan tuossa pöytälaatikossa.
Nenään ottaminen pärisee parhaiten mutta se tuska on todella sietämätön. Monta kertaa on ollut tarkoitus ottaa isompi satsi mutta sen toisen linjan jälkeen ei vain enää kykene. Pahoinvointiakin siitä tulee, jolloin vaikutuksista nauttiminen ei oikein onnistu. Vahvimmassa kokemuksessa näin silmät kiinni suonimaisia kuvioita jotka pyörteilivät ja liikkuivat vinhaa vauhtia. Vaikutus kesti ehkä 30min ja kokoajan oli pahaolo.
Polttaminen on paljon "mukavampaa", mutta annostus on paljon isompi niin nautittuna. Isoin dose mitä olen polttanut oli 7 siementä. Vaikutukset jäivät "ihan kivaan oloon" jota kesti sen puolituntia. pää tuntui kevyeltä jne..
Yopossa olisi varmasti potentiaalia varsinkin muiden psykedeelien kanssa yhdisteltynä. Mutta tälläisenään ne saa jäädä sinne laatikkoon. Jos joku keksii kivuttomamman mutta tehokkaan käyttötavan näille, niin sitten saattaisin vielä palata Yopon pariin.
Jos haluat kokea DMTn koko voiman. Minulla on sinulle yksi sana, Huasca.
Anadenanthera sp. sisältää myös bufoteiinia(5-ho-dmt). Tryptamiinia jolla on jo pienillä annoksilla hyvin epämukavat vaikutukset. Siitä en tiedä mitä pitoisuuksia noissa on, mutta suurilla annoksilla bufoteiinin vaikutukset tuntuu jo selvästi, usein vastuussa huonovointisuudesta ja fyysisti negatiivista vaikutuksista.
Yopo vaatii toimiakseen jotain emästä, koska molekyylit liikkuvat vapaammin polaarisessa ympäristössä myös limakalvojen läpi. Varokaa tunkemasta turhan vahvoja emäksiä nenään, ei välttämättä tee hyvää.
"Perinteisessä" yopossa on noin kaksi kolmasosaa yopoa ja yksi kolmasosa kalkkikiveä, myös tuhkaa on käytetty "perinteisesti".
Varoittelen virheistä tekstissä, en tarkastanut kaikkea tietoa.
Last edited by Lasipallo on Fri 04 Nov 2005, 17:42, edited 1 time in total.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Itse olen kokeillut Yopoa muutamaankin otteeseen. Ensimmäisen kerran nuuskatessa kipu oli erittäin intensiivinen, mutta visuaalit olivat oikein nättejä. Kahdella seuraavalla kerralla kipu oli huomattavasti lievempi ja matkat olivat miellyttäviä. Viimeisellä kokeilukerralla minulla oli erittäin paha krapula (jep, erittäin hyvä idea) joten sain kaupanpäälle erittäin pahan olon. Tällä kertaa tosin visuaalit olivat erittäin intensiivisiä, valitettavasti niistä nauttiminen oli vain hieman hankalaa kun suurimman osan ajasta yritin vain keskittyä ja odottaa että matka loppuisi.
Yopoa on tullut myös poltettua, tällä tavalla nauttiminen on huomattavasti miellyttävämpää mutta myös vaikutukset ovat lievempiä. Parhaimmillaan olen saanut aikaan lieviä visuaaleja.
Valmistusmetodi on ollut joka kerta sama: siemeniä paahdetaan kunnes "poksahtavat", ulkokuori poistetaan, sisus jauhetaan huhmareessa hienoksi ja sekaan lisätään lime-jauhetta (olikos se nyt kalsiumdihydroksidia).
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Yopo ei löydy lääkeainelistalta, mutta siinä voidaan soveltaa sitä, että se sisältää kiellettyjä aineita, eli dmt ja 5-meo-dmt.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
ToniLilli wrote:on kyllä kaunis tunne kurkussa ku yopon siemeniä nuuskinu :?
Eikä vain kurkussa... Minusta se tuntuu kuin koko pää olisi räjähtämässä. Yritin pari päivää sitten kännissä noita taas nuuskia, mutta eihän siitä mitään tullut.
benelux fat wrote:Eikä vain kurkussa... Minusta se tuntuu kuin koko pää olisi räjähtämässä. Yritin pari päivää sitten kännissä noita taas nuuskia, mutta eihän siitä mitään tullut.
Tuli taas tuossa muutama päivä sitten Yopoa nuuskittua kun käymässä oli psykonauttikaveri joka ei ollut vielä päässyt tästä kokemuksesta osalliseksi. Alkoholia oli ehditty nauttia jonkin verran mutta päätimme silti nokittaa noin nelisen siementä per naama.
Nenäkanavien poltteluun ja tuohon "painetta päässä"-tunteeseen selvästi alkaa tottua ja matka oli oikein vauhdikas. Suljettujen silmien takana matkusteltiin suurilla nopeuksilla pitkin tunneleita. Onhan tuossa Yopossa kieltämättä hieman extreme-urheilun makua mutta allekirjoittanut myöntää harrastavansa sitä "mielellään" aina silloin tällöin.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
muutama päivä' sitten otin noita yhen mega hitin bongista jonka jälkeen alkoi jumittaa aika hullusti...sellanen raskas tunne päässä ja alko vajoamaan hallusinogeeniseen todellisuuteen, matto näytti hullulta ja oli aika flippi olot päällä..otin ton yhen ison hitin jälkeen muutaman hitin vielä mutta ei se buustannut oikein mitenkään vaikutuksia ehkä lisäsi kestoa vain, niin että jos haluu yopon toimimaan niin kannattaa ottaa yksi mahdollisimman iso hitti kunnon bongista
Joniitti wrote:Mitä tollanen yks jopo painaa keskimäärin???
Sellanen 0,1 - 0,2 gramaa, mitä nyt nopeasti tuossa fiktailin.
edit: Grammaan menee keskimäärin 6 siidua.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
Hmm, onkohan noita siemeniä mahdollista vapottaa jotenkin? Joskus olen päässyt höyrystämään tuota 5-meo-dmtä (kohtalaisen intensiivistä). Ois mukavaa taas räjäyttää itsensä sinne, nämä siemenetkö ajaa asian?
Kyz wrote:pakko nyt saada pientä infoa. Toimiiko oraalisesti vai pitääkö aina snorklata nokkaan tai polttaa :?:
Kyllä mä sanoisin että se nenämeno on se ainoa oikea vaihtoehto. Nyt kun on tullut tässä viime aikoina näin epätoivoisena narkkarina vähän nuiden nurkissa riesana pyörivien mokomien kanssa leikittyä, on tullut todettua että pajaroiminen ja muukin koivittelu on melkoisen turhaa touhua niiskutteluun verrattuna..
Mutta paskahan on paskaa. Mitään elämääsi mullistavaa et jopedeista irti saa, vaikka sulloisit pari bägiä jauhettua rectumiisi.(ei kyllä edellisestä omakohtaisia kokemuksia mutta...)
Eli siis, oraalimussuttelut ei toimi.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
tilasin nyt ite noita siemeniä ja lueskelin että syömäkelpoinen kalkki toimisi hyvin tämän kanssa miksattuna jos snorttaa siemenmurskan.
Mistäköhän tätä kalkkia sais ostettua?
Nooh, päädyin näin ensin ottamaan pikku savut, ja sitten älytin nuota siemeniä. ihan hyvin meni keuhkoihin, ja ajattelin että ehkä tästä selvitäänkin helpolla. 5 sec päästä pärähti kyllä niin järkyttävä kokonaisvaltainen pahoinvointi ja tärinä, et meinas kyl purkittaa. kadutti koko juttu. Onneksi olotila tasaantui pikkuhiljaa ja nyt on jo ihan leppoisaa. Oli kyl keskivaiheilla mukavaa silmät kiinni fiilistelyä. Mutta haluaisin tietää että onko sniffattuna kipu ja tuska paljonkin kovempaa? Jännittää kyllä niin helv. se nokittaminen...
kun noita yopoja polttaa ni luin jostai et on n.60sec aikaa polttaa sen verran kun haluu toimivan, sen jälkeen ei välttämättä auta enään vaik kui paljo polttais seuraavan tunnin aikana..?
Dagga, kerroppa raporttii jos pääset snorttaamisee asti:>
itelläni lähti tänää ulkomailta paketti tulemaan tännepäin, toivottavasti saapuu perille.