DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
User avatar
Mekstori
Psykonautti
Posts: 99
Joined: 2015-11-08 19:34

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Mekstori »

dpi wrote: 2018-06-01 17:49 Mutta joo. DMT sopii oikeestaan mihinvaan. Ku ilokaasua, mut aina jonkun oivalluksen tuo. Ei se tietääkseni oe letaalia minkään aineen tai kombon kanssa. Ainakin itse hengissä, vaikka joskus unohtanu senkin mites se nyt hengitettiinkään. Jännä kokemus.

Pitää vaa luottaa aineeseen. Pelko saa aikaan kaikki negat.

DMT on ehkä seiffein dope mitä tiedän. Happiki taitaa olla myrkyllisempää jos överisti kiskoo. Emmäiedä. Hapettaa se ainakin.

Elämä.
Mun mielestä taas se on rankin aine mitä oon ikinä kokeillu. Itellä ehkä jäi pieni pelko DMT-kohtaan kun tuli joskus kombotettua MXE:n kanssa ja se oli ehkä koko mun elämän pelottavin kokemus. Ja kokemusta löytyy kyllä kaiken näkösistä psykedeeleistä.

Ne ekat kokemukset DMT:stä oli kyllä tosi positiivisa kun ei ollu mitään muuta tajustetta seassa. Haluisin kyllä vielä kokeilla DMT uudestaan ja oma periaate on että, jos jokin asia pelottaa niin se vaan täytyy kohdata ja asennoitua uudestaan, mutta en sitten tiedä. Toisaalta se pelko on vähän ikävä noidan kehä, pelkää että saa pahan tripin niin sitten sukkeroi itteään sitä kohti ja se tulee varmasti. No toisaalta pahoista tripeistä oppii varmaan eniten :D

Hyviä vinkkejä tommosten pelkojen yli pääsemiseks?
User avatar
SadPanda
LD50
Posts: 3190
Joined: 2009-05-27 14:26

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by SadPanda »

Mun mielestä muutama alkoholiannos vie pois pelkotiloja / jännitystä jne :) en jaksa arvostelua kirjoittaa tästä, mutta kyllä mä tykkään. En näe järkeä muissa paitsi breiktruu annoksissa. Kokeilin myös LSD.n kanssa. Toimii ^_^ Haluaisin vaan aina lisää ja lisää ja lisää. Osaan kyllä kunnioittaa tätä substanssia. Kiitos dmt että olet näyttänyt tiettyjä juttuja }♡
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Tupla
Psykonautti
Posts: 66
Joined: 2006-12-28 02:15

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Tupla »

Oon tässä jo pitkään haaveillut ekasta dmt kokemuksesta. Mut on vielä epäselvää missä muodossa haluan sen nauttia. Netistä nyt näköjään saa nykyään tilattua tota mimosa hostilista.

Mitä eroa vaikutuksilla on jos keittelen siitä setit tai sitten jos erottelen dmt:n siitä kristalleiksi?

Toinen kyssäri, kumpi käytännössä parempi muoto tosta juurikaarnasta; täysin pulveriksi vedetty vai sitten tollasta shredded kamaa.... ajatellen nyt noita em. valmistelutapoja?

:left: :right: :up:
Tupla
Psykonautti
Posts: 66
Joined: 2006-12-28 02:15

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Tupla »

[url]https://youtu.be/v6IaL6Dy4ec/[url]

Mitäs kokeneemmat erottelijat tuumaisivat tästä ohjeesta? 🤔
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Mä erottelin DMT:tä ensimmäisen kerran joku aika sitten. Käytin straight to base -metodia, missä hypätään yli happovaihe kokonaan ja vain heitetään kasviaineksen sekaan niin paljon NaOH:ia (tai mulla oli itseasiassa KOH:ia), että se nesteyttää koko tavaran ihan mössöksi, ja tähän bäälle puhdistettua bensaa. Pidän tätä semi-onnistumisena. Taisin vahingossa kaataa vahingossa osan kiteistä menemään yhdessä vaiheessa. Värikin oli aika rusehtavaa. Aion seuraavalla kerralla tehdä paljon puhtaampaa tavaraa ja siitä ehkä changaa. Mutta pääasia, että aine todellakin toimi. :shock:
Tupla
Psykonautti
Posts: 66
Joined: 2006-12-28 02:15

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Tupla »

barturi wrote: 2021-03-21 17:00 Mä erottelin DMT:tä ensimmäisen kerran joku aika sitten. Käytin straight to base -metodia, missä hypätään yli happovaihe kokonaan ja vain heitetään kasviaineksen sekaan niin paljon NaOH:ia (tai mulla oli itseasiassa KOH:ia), että se nesteyttää koko tavaran ihan mössöksi, ja tähän bäälle puhdistettua bensaa. Pidän tätä semi-onnistumisena. Taisin vahingossa kaataa vahingossa osan kiteistä menemään yhdessä vaiheessa. Värikin oli aika rusehtavaa. Aion seuraavalla kerralla tehdä paljon puhtaampaa tavaraa ja siitä ehkä changaa. Mutta pääasia, että aine todellakin toimi. :shock:
Haluaisitko jakaa kokemuksesi? :)
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: 2008-10-01 19:41
Location: 130

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Velho »

Itse olen miettiny jos vihdoin sais aikasiks tätä kyhättyä ja tossa joku mainitsi ohjeenkin niin jos pystyr sen jakamaan olisin kiitollinen
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Mä suosittelen sellaista eristysmetodia kuin "Cyb's salt tek". Sitä olen ainakin käyttänyt inspiraationa. En ollut tyytyväinen ensimmäisen satsin laatuun, joka olikin aika hätäisesti suunniteltu projekti, joten lisäsin alkuun happo- ja rasvanpoistovaiheen, sekä käytin aika paljon merisuolaa nestekerrosten erottelun helpottamiseksi. Toisesta satsista tuli 700 mg lähes valkoista jauhetta 50 grammasta Mimosan juurikaarnaa, kahdesti uuttamalla. Kolmannella kerralla sain talteen enää öljymäisempää tavaraa ja sitäkin aika vähän. Sain sen kaavittua kuitenkin talteen isopropanoliin kastetulla yrttimateriaalilla. Sekin kyllä toimi yllättävän hyvin. Kun polttelin sitä jointissa, niin pian en enää edes nähnyt koko jointtia ja tuhkakuppia. Kaikki oli vain pelkkää visuaalia.

Olen eksperimentoinut eri vaporisointityyleilläkin. Hankin sellaisen lasipiipun, mitä metamfetamiinin poltossa käytetään, mutta ainakin minä onnistuin kärventämään osan aineesta. Tein myös The Machinen. Se näyttää olevan aika lempeä ainetta kohtaan, koska höyry ei edes tunnu juuri miltään keuhkoissa. Ongelma on, että siitä on joskus aika vaikea saada riittävän nopeasti tarpeeksi DMT:tä. Jos 1 tai 2 imua ei riitä ampumaan mua avaruuteen, niin siinä vaiheessa mä en enää tiedä onko se imupilli mun suussa, imenkö mä edes siitä ja osoitanko sytkäriä oikeaan paikkaan - ja silti en tunne olevani breakthrough pisteessä. Metodissa on siis harjoittelemista vielä.
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Nyt olen saanut The Machinen toimimaan kunnolla. Olen saanut aineen imeytymään kunnolla siihen teräslankatukkoon niin, ettã se oikein kiilteli DMT:stä. Testerinä otettu yksi kunnon imu antoi mulle erittäin mukavan, visuaalisen sub-breakthrough-kokemuksen. Jonkunlaisia ystävällisiä olioita tuntuu olevan ympärillä ja kaikki huoneessa tuntuu olevan muutenkin elossa. Parin tunnin päästä otin kolme imua ja laitoin silmät kiinni. Sitten meni nauha poikki hetkeksi. Oli äärimmäisen sekava olo ja alkoi tuntua, että tein fyysisesti kuolemaa. Tuntui, etten saanut henkeä. Tässä vaiheessa olin jo silmät auki, mutta en tunnistanut mitään ympäriltäni. En tietänyt kuka olin. Mulla oli kuitenkin ilmeisesti käsitys, että olin ottanut jotain, koska ajattelin, että tämä menee ohi muutamassa minuutissa. Mutta kun se tuntui kestävän ja kestävän. Se on kuin olisi villieläimen suussa js sanoisi itselleen, että ei tässä mene kuin pari minuuttia. Ei ole ikinä ollut niin pelottavaa psykedeelistä kokemusta. Mutta heti kun se lähti vähän laskemaan, niin pystyin jo nauramaan asialle. Sinänsä aika mielenkiintoinen kokemus ja nyt tiedän, että tällaisestakin selviää.
STRN
Psykonautti
Posts: 149
Joined: 2011-05-09 12:28

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by STRN »

Olin ulkoilmatapahtumassa kavereiden kanssa ja päätettiin sitten mennä syrjempään kokeilemaan changaa taas yhden kaverin kanssa kaksistaan. Olin ottanut pari kaljaa vähän vauhtia. Jouduin lievittämään stressiäni luonnollisin menetelmin, jottei trippi menisi pilalle. Mulla oli yksi rauhoittava lääke mukana varmuuden vuoksi. (Tiedän, ettei se ehtisi vaikuttaa ennen, kuin trippi loppuisi, mutta jostain syystä tieto sen olemassaolosta rauhoitti minua.) En kuitenkaan päätynyt ottamaan sitä koska sukelsin suoraan syvyyksiin ja se auttoi pitämään pään kasassa.

Latasin piipun ja imaisin piipusta pienet savut ja annoin kaverille. Puhalsin savut ulos ja pian olikin tuttu, mutta erittäin hämmentynyt olo. Muistin että kaikki lähtee hengityksestä. Hengitin rauhallisesti sisään ja ulos. Kun tajusin, että kaikki on hyvin, kasvoilleni levisi hymy ja koin olevani lumoutunut, kuin lapsi karkkikaupassa. Kumppanini ilmaantui paikalle ja hän huomasi ilmeestäni heti, mitä oli tapahtumassa. Istuttiin siinä hetken aikaa, kunnes uskalsimme kävellä takaisin bilepaikalle. Egoni koetti lopettaa hymyilyni, mutta tajusin pitää kiinni ilosta. En antanut kenenkään häiritä iloani ja menin tanssimaan.

En muista milloin olisin ollut niin läsnä siinä hetkessä. Kokemus opetti minulla jotakin kiitollisuudesta ja tajusin että mulla on kaikki mitä tarvitsen sillä hetkellä.
4:20pm
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Tein ensimmäistä kertaa DMT-asetaattia. Pointti on se, että yleensä kun olen kiteyttänyt tavaran pakasrimessa, niin liuotin on jäänyt hieman sameaksi, tai osa isommista kiteistä on jäänyt tarttumatta astiaan kiinni. Lisäksi kolmannella uutoskerralla en enää juuri saanut edes kunnon kiteitä aikaiseksi, vaikka jonkun verran DMT:tä siinäkin vielä oli. Halusin siis saada kaiken tavaran talteen siitä bensasta. Sekoitin pienen määrän etikkaa pieneen vesimäärään ja kaadoin sen bensan sekaan. Bensa muuttui sameaksi välittömästi, mikä oli hyvä merkki. Muutaman minuutin ravistelulla bensa kirkastui ja nyt astian pohjalla oli kellertävä vesikerros. Erottelin vesiliuoksen talteen ja haihdutin sen 100-asteisessa uunissa. Jäljelle jäi kellertävän ruskeaa siirappista tavaraa. Hieroin sen The Machinen metallitukkoon. Maku oli hieman etikkainen, mutta jumalauta se pärähti kovaa. Olen näistä jämistä saanut jo kahdet breakthrough-annokset. Normaalimaailma katoaa ja korvautuu DMT-maailmalla, vaikka olisi silmät aukikin. Eli sitä bensaa ei kannata heittää menemään.
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: 2008-10-01 19:41
Location: 130

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Velho »

Itselläni harvoin DMT pärähtänyt samallailla kuun viimeeksi et 2 pitkään höyrystetyt hitit kun sai menee ni kaboom ja kaikki kasvit hehkui ympärillä ja perus fiilistelyt jota pillerikänneissä olleet hörhöt ikävä kyllä pilas ja lähdin muutamien metrien päähän et saisin fiilistellä ja nauttia visuaaleista mutta vahinko oli jo tapahtunut enkä pystynyt nautiskelemaan enää tästä ja seuraavaksi olis pitäny käyttää IVnä tätä mut enpä kokenut järjelliseksi ruveta tökkimään tätä kaulaan(ei oo oikein muita suonia jäljellä ja narkata deelejä muuteniin on et wat? :shock: mut vapottelemalla kuitenkin otin useempaan otteeseen tätä seuraavien vuorokausien aikana ja kyllähän sitä jotain irti sain lähes jokakerta ja spuulipussin suostuin vetämään IV kun piti jakaa kaverin kanssa se ja ei se nyt niin ihmeellistä ollu kuten oisin voinut kuvitella mut edelleen oon sitä mieltä et mitä sitä narkkaamaan psykedeelejä kun fiiilis menee vituix vaan kun oot spigu käsissä juurikin narkkaamassa!

Mietin myös oisko 5-MeO-DMT ja DMT erotettavissa jotenkin vaikutuksiltaan kun tämä oli jokseenkin "miedompaa" ja tosiaan semmosta jauhetta ennemminkin :!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
barturi
Karvakuono
Posts: 38
Joined: 2008-10-22 15:41

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by barturi »

Nyt on ollut joitakin erikoisia kokemuksia, joissa joku vieras entiteetti ottaa tripin haltuunsa. Uskoisin, että nämä johtuu siitä, että olen kirjaimellisesti päästänyt päähäni ajatuksia, jotka ei ole hyviä mun mielenterveydelle. Olen aivan liian paljon internetissä, joka tursuaa kaupallisuutta, vihaa, väkivaltaa ja draamaa. Mun pitää ympäröidä itseni luonnolla, musiikilla ja muilla positiivisilla jutuilla.

Mä olin ottanut 3,7 grammaa Peganum harmala -siemeniä rouhittuna, keittäen niitä vedessä, jossa ripaus viinihappoa. Tunnin päästä vetelin hittejä Machinesta, kunnes näin jonkun hahmon, joka vaikutti äärimmäisen tutulta, kuin olisin nähnyt sen jossain mainoksessa. Aikaisemminkin olen tainnut tavata saman hahmon. Yritin taistella vastaan aluksi, koska en halunnut tällaista matkaa, joka tuntuu joltain mainoksesta. Tämän hahmon päästä tuli keskus, jonka läpi kaikki "muljahteli". Se oli kuin joku madonreikä, jonka läpi avaruus kiertyy itsensä ympäri. Sitä jatkui vähän aikaa, kunnes lopulta näin siinä absurdiudessa jotain hauskaa. Sitten trippi muuttui. Tässä vaiheessa mulla ei ollut enää käsitystä, että olin polttanut DMT:tä. Nyt näin olennon, jolla oli loputtomasti mustia pitkiä hyönteismäisiä ulokkeita. Se repi ja piiskasi näillä ulokkeillaan todellisuutta palasiksi. Mä tunsin sen piiskaniskut fyysisinä aistimuksina. Pian nämä piiskaniskut alkoi tuntua euforisilta, minkä jälkeen aloinkin palailla takaisin tähän todellisuuten, vaikka kaikki olikin edelleen täynnä visuaaleja. Mielenkiintoinen matka loppupeleissä. Ensi kerran jos se mainostyyppi tulee vastaan, niin en tappele vastaan.

On tässä ollut muitakin mielenkiintoisia matkoja. Olen huomannut, että sub-breakthrough -annoksilla pystyn ajatuksen voimalla kopioimaan esineitä. Esineet saattaa myös muuttua eläviksi, kuten vaikkapa kirjahyllyt. Mä pystyin käskyttämään niitä siirtymään kuin orkesterinjohtaja. Yksi kirjahylly kurkisteli ujona eteisestä vaikka siellä ei edes ole kirjahyllyjä. Yksi hauska efekti on tekstuurien kopioituminen. Meillä on hyvin pörröinen koira, joka tuli kerran nuuskuttelemaan mun viereen kun olin polttanut DMT:tä. Pian koko huone oli yhtä pörröinen kuin koira. Oli muuten aika kaunis visuaalinen efekti. On tämä kyllä ihan ihme ainetta.
User avatar
dpi
Lepakko
Posts: 226
Joined: 2018-03-10 22:54

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by dpi »

Velho wrote: 2021-09-17 08:24
Mietin myös oisko 5-MeO-DMT ja DMT erotettavissa jotenkin vaikutuksiltaan kun tämä oli jokseenkin "miedompaa" ja tosiaan semmosta jauhetta ennemminkin :!
5-MeO-DMT on selkeästi ”tyhjempi” awaruus.

Siitä ikäänkuin puuttuisi ”opastava” henki.

Toisaalta yhdessä DMT:n kanssa äärimmäisen täydentävä kokemus meo-DMT.

Pelkkiltään siis meo-dmt on hieman harmaa aine.
Keep It Unreal.
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8702
Joined: 2008-03-01 18:42
Location: Manse <3

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Dexma »

Alunperin julkaistu Psyvault Discordissa
https://discord.gg/QvSECx9bTw

Yksi klassisten psykedeelien kuninkaasta DMT eli dimetyylitryptamiini on serotonerginen psykoaktiivi. Sen tärkein vaikutusalue on 5-HT2A osittaisagonismi. DMT vaikuttaa myös myös taar1- ja sigmareseptoreihin. Näiden vaikutuksen määrästä vielä on epäselvyyksiä, mutta luultavasti pääasiassa erittäin intensiivinen psykedeelinen kokemus johtuu annostelutavasta (polttaminen) ja sen vaikutuksesta 5-HT2A -reseptoreihin. DMT vaikutukset laajemmin alhaalla linkissä.

Annostelu (polttaminen)
Threshold 5mg
Mieto 10-20mg
Normaali 20-50mg
Vahva 50-80mg
Erittäin vahva +80mg

Kesto
Kokonaiskesto 30min
Vaikutuksen alku 1-30sekuntia
Nousu 30s-180s
Plateau 3-10min
Lasku 10-30 min
Jälkivaikutukset 30-60min

DMT polttaminen on tekniikkalaji. Parhaiten vaikutuksen saa vaporisoimalla kemikaalin. Sitä voi myös sekoittaa jauheena piippuun ja laittaa kerroksittain tupakan tai vaikka basilikan (yllättävän helppoa hengittää) väliin. Pohjalle ja päälle kannattaa laittaa poltettua tuhkaa ettei liekki osu suoraan DMT:eehen. Dmt vaporisoituu 80 asteessa. Jälkimmäisessä teknikaassa on hankalempi saada kaikkea hengitettyä ja piippuun voi jäädä vielä toiset ja ehkä kolmetkin savut.

Oma vinkkini hengitykseen jälkimmäisessä tekniikassa. Anna liekkiä kevyesti sekoitukselle pyörittämällä liekkiä pitkin polttoaluetta ilman hengitystä. Ime ensin poskeen savua vähän ja sen jälkeen rohkea imaisu keuhkoihin asti. Yritä pitää hengessä, yskäsy tapahtuu hyvin herkästi, mutta sillä ei ole suurta väliä. Savu voi hieman kirpaista, mutta jos on oikein saanut poskeen hengitettyä aluksi rauhassa höyryä, kirpasu on pienempi. Vetämällä savua poskeen aluksi varmistaa paremmin vaikuttavan höyryn saamisen myös keuhkoihin.

Jos haluaa kokeilla isoja annoksia ja tavoittelee kunnollista DMT-breakthrough kokemusta kemikaalin vaporisointi on helpompi tekniikka imea paljon vaikuttavaa ainetta kerralla.
-
Joskus saattaa törmätä ”Changaan”, mikä on DMT ja jonkun MAOI (monoamiinioksidaasiestäjät) sisältävän yrtin uutossekoitusta kuten (Pilviharmikin/Peganum harmala/Syrian Rue) (Banisteris caapi). Changaan voi laittaa muitakin yrttejä esim Blue Lotusta. Changan etuina on sen helpompi hengitettävyys, hieman pidempi vaikutuksen kesto ja näin ei puhdas DMT pala hukkaan kuten vaporisoidessa voi käydä. Toisaalta Changalla ei yhtä helposti saavuta breakthrough kokemuksia. Changojen vahvuudet myös vaihtelevat paljon erilaisten sekoitusten takia.

DMT erotteluohjeistus
http://psyvault.net/viewtopic.php?t=4826

Lisää DMT reseptoriaffiniteeteista:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5048497/
Post Reply