DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
smokywestern
Lepakko

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by smokywestern » Mon 11 Feb 2013, 04:14

Koiria tuskin on opetettu haistamaan kristalli dmt:tä? vai onko?
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/

boost
Lepakko

Post by boost » Mon 13 Jan 2014, 18:47

Säätäjän kautta olisi kuulemma tulossa kristalli DMT:tä.
Millasia hintoja on ihmiset joutuneet maksamaan?
Tuli kyllä aika yllätyksenä, kun en olisi uskonut, että muualta saisin, kuin netistä jotain mimosaa tilaamalla :o

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Mon 13 Jan 2014, 18:53

boost wrote:Säätäjän kautta olisi kuulemma tulossa kristalli DMT:tä.
Ite maksanut 130e/ g. Tosin en kyllä kokonaista ostanut, mutta tuon hinnan mukaan siis.
Life = The Trip

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Sat 08 Feb 2014, 04:49

Itse joutunut maksaa jopa 150e/g. Tuli niin puskista, että oli pakko ostaa hieman varastoon. Vielä en koe olevani valmis vielä kun en koskaan ole koittanut. Aikasempaa kokemusta on hapoista, sienistä, mdma, 2c-b, candyflipistä ja muista komboista.
Jos tekniikka ei tunnu olevan hallussa ekan kerran jälkeen, niin kannattaako kokeilla esim sienitripin päälle?

Kokeilin polttaa trimmiruohoa masiinasta ja aika tuhdit savut tuli. Yskitti
5min ajan ja sen jälkeen pää oli melkosen juntturalla. :foil: Millastakohan dmt:tä on sitten polttaa? Minkälaisella polttotekniikalla tulee "rush"?

Btw. onko dmt kristalli yleensä vähän rasvasen tuntusta sormissa, se hile jää helposti näppeihin ja on vähä hankalaa käsitellä. Haju on vähän muovinen/pesuainemainen?
4:20pm

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sun 09 Feb 2014, 00:35

STRN wrote: niin kannattaako kokeilla esim sienitripin päälle?

Millastakohan dmt:tä on sitten polttaa? Minkälaisella polttotekniikalla tulee "rush"?

Btw. onko dmt kristalli yleensä vähän rasvasen tuntusta sormissa, se hile jää helposti näppeihin ja on vähä hankalaa käsitellä. Haju on vähän muovinen/pesuainemainen?
En suosittele, että poltat sienitripin päälle, DMT on nimittäin todella vahva substanssi, että ei tarvitse nk. boosteja, että se vaikuttaa ja luulen/tunnen/koen, että se on tarkoitettu poltettavan pelkiltään. Vähän ku sienitripin kävis pikakelauksella tiivistettynä 20min, mut ei kuiteskaan. Se "rush" tulee joka tapauksessa, dont worry. :up:

Itse, kun "poltin", niin laitoin piippuun ensin kerroksen kansteria ja sitten dimetyylitryptamiinit siihen päälle ja vielä kerroksen knasteria. Tarkoitushan oli saada se staffi höyrystymään, ekat savut imailin aika rauhassa, mut heti ku sitä saa keuhkoon niin ei osaa enää arvioida paljon sitä imee ja kuinka kovaa ja muutenkin, kun on olo ku ois avaruussukkulassa lähössä kohti atmosfääriä, niin ei siinä hirveest enää polttotekniikoita mietitä.. Kun, palasin takas maan pinnalle niin huomasin, et olin imeny koko pesän, vaik normaalisti, jos poltan knasteria niin siinä pesässä menee kaaaauuuuuuuan. Nii joo dose oli 5mg tosiaan. :mrgreen:

Joo, sellast kellertävää, makean hajusta vähän tarttuvaa kristallia. SE HAJU ! :love:
Life = The Trip

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Mon 10 Feb 2014, 22:34

psychiCNoob wrote:
STRN wrote: niin kannattaako kokeilla esim sienitripin päälle?

Millastakohan dmt:tä on sitten polttaa? Minkälaisella polttotekniikalla tulee "rush"?

En suosittele, että poltat sienitripin päälle, DMT on nimittäin todella vahva substanssi, että ei tarvitse nk. boosteja, että se vaikuttaa ja luulen/tunnen/koen, että se on tarkoitettu poltettavan pelkiltään. Vähän ku sienitripin kävis pikakelauksella tiivistettynä 20min, mut ei kuiteskaan. Se "rush" tulee joka tapauksessa, dont worry. :up:

Itse, kun "poltin", niin laitoin piippuun ensin kerroksen kansteria ja sitten dimetyylitryptamiinit siihen päälle ja vielä kerroksen knasteria. Tarkoitushan oli saada se staffi höyrystymään, ekat savut imailin aika rauhassa, mut heti ku sitä saa keuhkoon niin ei osaa enää arvioida paljon sitä imee ja kuinka kovaa ja muutenkin, kun on olo ku ois avaruussukkulassa lähössä kohti atmosfääriä, niin ei siinä hirveest enää polttotekniikoita mietitä.. Kun, palasin takas maan pinnalle niin huomasin, et olin imeny koko pesän, vaik normaalisti, jos poltan knasteria niin siinä pesässä menee kaaaauuuuuuuan. Nii joo dose oli 5mg tosiaan. :mrgreen:

Joo, sellast kellertävää, makean hajusta vähän tarttuvaa kristallia. SE HAJU ! :love:
Ok, toi on varmaan sit ihan ehtaa DMT:tä. En tiiä viel ajankohtaa milloin voisi kokeilla. Keväällä olis siistii testata kotosalla ensin ja seuraaval kerral metsään kaverin kanssa kun alkaa puut vihertämään. Olis siistiä seurata dmt-päissään jotain kaunista luonnonilmiötä kuten sateenkaarta, sumua tai tähtitaivasta. Juuri se oikea hetki kun kannattaa ottaa savut keuhkoihin.

frapathea

Post by frapathea » Mon 10 Feb 2014, 23:07

boost wrote:Säätäjän kautta olisi kuulemma tulossa kristalli DMT:tä.
Mä oon yleensä maksanut 100e/g, mut oon kuullut kyllä että hinnat voi yltää jopa 200e/g asti. En kyllä ite maksais niin paljoa. :D
STRN wrote:Millastakohan dmt:tä on sitten polttaa? Minkälaisella polttotekniikalla tulee "rush"?
Oon ite suosinut jotain potkullista polttovälinettä. Ilman vettä, ilman mikserii. Hehkulamppuvapo on yks hyvä. Toinen on potkullinen lasipiippu taikka lasibongi, pesään ensin yks screeni jolle ripotellaan tuhkaa, sit toinen jolle ripotellaan DMT, ja kolmas siihen päälle vielä. Päällä oleva screeni estää DMT:tä palamasta niin helposti ja alin tuhkascreeni estää sitä valumasta screenin läpi niin helposti. Höyryä kannattaa pitää keuhkoissa niin pitkään kuin kykenee. Kolmas hitti on yleensä se maaginen hitti. ;)

Wow, ikävä DMT:n tuoksua, ja jopa sitä tunnetta kun se höyry iskeytyy keuhkoihin... :shock:

boost
Lepakko

Post by boost » Thu 13 Feb 2014, 02:58

frapathea wrote:
boost wrote: Wow, ikävä DMT:n tuoksua, ja jopa sitä tunnetta kun se höyry iskeytyy keuhkoihin... :shock:
En ole vieläkään päässyt kokeilemaan, mut yleensä kuullut tutuilta, et haisee ja maistuu mädältä kalalta tai jtn ja kuulemma vaikea pitää edes keuhkoissa :)

Neste
OD

Post by Neste » Thu 13 Feb 2014, 14:55

Palanut muovi paljon lähempänä ;) Yummy...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Thu 13 Feb 2014, 19:50

Huh, tulipa sitten kokeiltua about 25mg. Samantien kaikki alko fraktalisoitumaan ja oli vähän semmonen öö mä en tiiä yhtään mitään mistään mitään. Eikä muutenkaa oikeen tullu mitään diippei ajatuksii kuten hapossa. Luulin kyllä sekoavani mutta ennen sitä kaikki värit ja ajatukset muuttu normaalin tylsän harmaaks.
Last edited by Anonymous on Fri 14 Feb 2014, 00:05, edited 1 time in total.
Reason: Poistin lainauksen. Aiempaa viestiä ei tarvitse lainata mikäli vastaus ei suoraan viittaa aiempaan viestiin.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Thu 13 Feb 2014, 21:32

STRN wrote: Huh, tulipa sitten kokeiltua about 25mg. Samantien kaikki alko fraktalisoitumaan ja oli vähän semmonen öö mä en tiiä yhtään mitään mistään mitään. Eikä muutenkaa oikeen tullu mitään diippei ajatuksii kuten hapossa.
Joo, ei siinä kokemuksen aikana hirveästi ajatella, kaikki aistimukset vaan liukuu sellasessa intensiivisessä virrassa, joka ei anna tilaa ajatuksille. Kaikki ajattelu sitten tapahtuu matkan jälkeen niin ku pitääkin. ;)

Happo onkin sellainen mietiskely-työkalu, ihan eri kategoriassa. Taisit ilmeisesti odottaa jotain ihan muuta? :D
Life = The Trip

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Mon 17 Feb 2014, 00:04

psychiCNoob wrote:
STRN wrote: Huh, tulipa sitten kokeiltua about 25mg. Samantien kaikki alko fraktalisoitumaan ja oli vähän semmonen öö mä en tiiä yhtään mitään mistään mitään. Eikä muutenkaa oikeen tullu mitään diippei ajatuksii kuten hapossa.
Joo, ei siinä kokemuksen aikana hirveästi ajatella, kaikki aistimukset vaan liukuu sellasessa intensiivisessä virrassa, joka ei anna tilaa ajatuksille. Kaikki ajattelu sitten tapahtuu matkan jälkeen niin ku pitääkin. ;)

Happo onkin sellainen mietiskely-työkalu, ihan eri kategoriassa. Taisit ilmeisesti odottaa jotain ihan muuta? :D
Joo siis varauduin siihen matkaan viikkoa ennen ja en oikeen tienny mitä odottaa. Aattelin vaan että se on vähän samantyylistä kun happo kun on tryptamiini kuitenkin. Tässä pari päivää saanu todella mahtavia ideoita ja se voimakas kokemus on taas auttanu mua psyykkisesti. Ihmeellisintä psykedeeleissä on se että ne varsinaiset hyvät vaikutukset tulee vasta jälkikäteen.

Ainiin se piti vielä kysyä, että sopisko joku todella pieni (25-50mg) mdma annos dmt:n alle jos sitäkin ottais ihan vähän vaan tyyliin 15-20mg?

Pen
OD

Post by Pen » Mon 17 Feb 2014, 00:21

Itellä tulee jostain 50mg+ annoksista tota et fraktaalit iskee täysillä, oon jossain muualla, poissa kehosta, jonkun mayalaistemppelin porteilla jos henkiolento telepaattisesti kertoo etten oo viel valmis menee temppelii sisää. Ja muuta vastaavaa avaruuskulttuuria.

Mut siis, jollain alle 50 mg annoksil saa ihan kivat olot, psykedeeliset, vähän happomaiset mut lyhytkestosemmat ja vähän erilaiset kuitenkin. Tosi raukee ja rento fiilis tulee DMT:stä, toisinku oikeestaa mistää deelistä näin nopeesti aatellen. Silti sitä ei tee mieli ottaa lisää vaik ottais vaa tollasen pienenki hitin jolla ei mitään "breakthrough" saa.

DMT toimii sekä pienil että isoil annoksil. No niin kyl toimii monet muutki deelit ja dissot samal taval nätisti kummin vaan.

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Tue 25 Mar 2014, 16:25

Eikö ihmisen aivot eritä dmt kun ihminen kuolee? Jonka perusteella oltas tutkittu asiaa että ihminen näkis/kokisi koko elämänsä paria sekunttia ennen kuolemaa, onko jollain teorioita miten se olis yhteydes ite dmt trippiin?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 25 Mar 2014, 23:04

Acid wrote:Eikö ihmisen aivot eritä dmt kun ihminen kuolee? Jonka perusteella oltas tutkittu asiaa että ihminen näkis/kokisi koko elämänsä paria sekunttia ennen kuolemaa, onko jollain teorioita miten se olis yhteydes ite dmt trippiin?
Näille eikait ole vieläkään mitään oikeeta todistetta.

Unen ja dmteen yhteyttähän noi on kans tutkinut, mut hankala sitä on todistaa mitenkään tai sanoa varmaksi.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 25 Mar 2014, 23:37

Dexma wrote:
Acid wrote:Eikö ihmisen aivot eritä dmt kun ihminen kuolee? Jonka perusteella oltas tutkittu asiaa että ihminen näkis/kokisi koko elämänsä paria sekunttia ennen kuolemaa, onko jollain teorioita miten se olis yhteydes ite dmt trippiin?

Unen ja dmteen yhteyttähän noi on kans tutkinut, mut hankala sitä on todistaa mitenkään tai sanoa varmaksi.
Muistaakseni kuolemanrajakokemuksen läpikäyneiden ihmisten verestä on löydetty kohonneita määriä dmteetä. Tosin voin muistaa myös väärin enkä juuri nyt jaksa (viitsi) tarkistaa asiaa.

Tää on tosi mielenkiintoinen aihe. Mulla on pari kuolemanrajakokemusta ja ne muistutti kovin paljon yhtä kokemaani voimakasta sienimatkaa. Juuri näiden kokemusten takia mulla olisi todella suuri halu päästä kokeilemaan dimitriä mahdollisimman pian, mutta se on vain sattunut jäämään tekemättä. Taidan edelleen odottaa, että elämä toimittaa sitä mun eteeni ja silloin on oikea aika kokemukselle. (:
^^@_

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Wed 26 Mar 2014, 00:50

zerk wrote:
Dexma wrote:

Muistaakseni kuolemanrajakokemuksen läpikäyneiden ihmisten verestä on löydetty kohonneita määriä dmteetä. Tosin voin muistaa myös väärin enkä juuri nyt jaksa (viitsi) tarkistaa asiaa.

Tää on tosi mielenkiintoinen aihe. Mulla on pari kuolemanrajakokemusta ja ne muistutti kovin paljon yhtä kokemaani voimakasta sienimatkaa. Juuri näiden kokemusten takia mulla olisi todella suuri halu päästä kokeilemaan dimitriä mahdollisimman pian, mutta se on vain sattunut jäämään tekemättä. Taidan edelleen odottaa, että elämä toimittaa sitä mun eteeni ja silloin on oikea aika kokemukselle. (:
"Tiettyjen dissosiatiivisten nukutusaineiden kuten ketamiinin vaikutuksilla pienillä annoksilla on yhtäläisyyksiä kuolemanrajakokemusten kanssa. Ihmisen käpyrauhanen tuottaa dimetyylitryptamiinia, jonka uskotaan olevan merkittävä tekijä unien näkemisessä ja kuolemanrajakokemuksissa. Kuolemanrajakokemuksen kaltainen tila voi joskus johtua niin sanotusta "unihalvauksesta"."

Tosta tuli mieleen seki ku monet tykkää vetää pollella ne maksimi doset että on OD ja käy justiin tuola kuolemanrajalla, sielä käynti on kuin trippi silmät kiinni, täysin muokattavissa,ohjattavissa ja nähtävissä (niinkuin vahvat valveunet). Mietin että jos tossa kuolemanrajalla ihminen pystyyki vaikuttamaan siihen että päästääkö ikuisen rauhan ja hiljaisuuden tulemaan vai taisteleeko vastaan kuolemaa, siis kun rajalla tulee se täysi hiljaisuus ja rauhallisuus sekä ajatus siitä että hyväksyy nyt kuolemansa koska se ei tunnu miltään kun kaikki on niin rauhallista ja hiljaista.

Mietityttää myös se jospa tolla DMT onki jotain tekemistä sille mitä tapahtuu kuoleman jälkeen.

btw tota vois olla mahis koittaa ens viikolla, kiinnostanu jo jonkin aikaa ja nyt ku se oikeesti olis edes niin miettiny et mitä siltä odottais, valaistumista? pelon kohtaamista? oon kyllä valmis kohtaamaan pelonki jos se siitä on kiinni.. kuoleman rajalla viimeks kohtasin pelon ennenku kävelin rajan yli hiljaisuuteen ja rauhallisuuteen, toisin sanoen olin valmis kuolemaan... tuntuipa pahalta sanoa se vaikka silloin ajattelin niin ku kaikki oli vaan nii vitunihanan rauhallista stna! kunnes havahdun todellisuuteen kun sairaala koneet looppaa pääs.. kävin dmt tripillä kuoleman rajalla eli oon kokenu sen periaattees jo :D
Last edited by Acid on Wed 26 Mar 2014, 22:21, edited 2 times in total.

Pen
OD

Post by Pen » Wed 26 Mar 2014, 03:13

Itse olen ainakin kerran tälläisen kokemuksen kokenut jossa olisin helposti voinut päästää irti johonkin rauhalliseen pimeyteen, mutta päätin että ei vielä ole sen aika. Tuolloin jouduin sairaalaan sydämen rytmihäiriön takia ja olin myös ottanut LSD:tä. Saattoi olla että trippi vain meni niin sekavaksi että luulin kuolevani vaikka kyllä siinä kuulemma oli hengenlähtö lähellä juuri tuon sähköiskusta aiheutuneen rytmihäiriön takia, ainakin sairaalahenkilökunnan mukaan.

Jotkut ovat meinanneet että sähköisku ois ollut mun omia halluja, mutta en ole koskaan kuullut että sydämen rytmihäiriön saisi LSD:stä. Ja happoa tuote oli, se oli varmaa.

Tosi hieno kokemus jälkeenpäin ajatellen vaikka aiheuttikin huolta vanhemmissa ja muissa. En edes pelkää kuolemaa, se paikka / raja jolla olin, oli tosi kaunis ja rauhallinen ja melkeinpä halusin sinne lähteä, mutta jostain syystä päätin että ei kyllä nyt.

Toisaalta en koskaan edes ole ajatellut kuolemaa jonain lopullisena tai sitä pelännyt, sen sijaan erittäin kivulias kuolema ajatuksena on pelottava - kukapa haluaisi kuolla esim. jäätymällä, palamalla tai paloitelluksi tulemalla.

getto
Apteekki

Post by getto » Sun 30 Mar 2014, 19:31

frapathea wrote:
Wow, ikävä DMT:n tuoksua, ja jopa sitä tunnetta kun se höyry iskeytyy keuhkoihin... :shock:
Mulle tuli siit hajust mieleen suvun iäkkäämmät miehet, haisevat aivan samalle.
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Sun 30 Mar 2014, 22:38

Miten sitä poltetaan älystä? ohjeita ois kiva saaada =]

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Mon 31 Mar 2014, 15:35

Vaikuttaako rivatril jotenki poltettavan dmt toimimiseen? Eli jos ottasin tänään klonatsepaamia niin toimiiko huominen dmt?
Kiitos vastauksista

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 01 Apr 2014, 23:46

Acid wrote:Vaikuttaako rivatril jotenki poltettavan dmt toimimiseen? Eli jos ottasin tänään klonatsepaamia niin toimiiko huominen dmt?
Kiitos vastauksista
No...

Jooo DMT toimii aika vitun kovaa :)

Itellä kyllä hulluimilla psykedeeli toleilla voin sanoo, ettei dmt ole toiminut isoillakaan annoksilla niin älyttömästi, kuin pienillä toleilla, mut toimii kyllä.

Kyllä vaik vetäisit bentsoja samaan aikaan, kun deelejä niin ne toimii. Monesti ne oikeastaan poistaa nykyään mun mielestä bodyloadia enkä lähtis kauheesti vetämään deelejä ilman bentsoja ja opiaatteja.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Wed 02 Apr 2014, 20:35

Sepä oli mukava ja pelottava kokemus, eka silmämääräsesti 50mg ilman pajaria ja sit myöhemmin vähän reilummin paukun kans niin kyllä tolla pääsee mihin vaan, olis kiva vaan ottaa yksin hyvällä musiikilla kotona tuo toisin ku jonkun kämpällä mis hölinää niin ei voi keskittyä pelkästään trippiin ku väkisi kiinnittää huomiota jokaseen ääneen, tuntu vitun pitkältä ja se oliki vaan 2min 8D

growy
Kameleontti

Post by growy » Fri 09 May 2014, 14:33

Ihan mielenkiinnosta, mites DMT:N IV- käyttö? itse en kyllä rohkenisi enkä edes halua, IMO tsaikedeelit syödään tai juodaan, mutta toi vois olla aika härski, varmaan melkein jonkun muun pitäis ne töötätä, meinaan että ku mäntä ois puolessavälissä saattais ite olla jo jossai toisella planeetalla että saattais tulla aika isoa vahinkoa jos ite lähtis...

Mutta onko täällä kellään kokemusta? Tai onko joku Plugganut ?

OT; Kerran oon ollut todistamassa kun kaksi jarrupäätä jotka "tunkee kaiken hihaan" heitti DOC ; ta IV ja voi herranjumala oli kaverukset kuutamolla ku mäntä painu pohjaan. Sairaan näköstä meininkiä , porukka vetää Subutex - nitkuihin DOC:ta...................
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sat 10 May 2014, 02:22

growy wrote:Ihan mielenkiinnosta, mites DMT:N IV- käyttö? itse en kyllä rohkenisi enkä edes halua, IMO tsaikedeelit syödään tai juodaan
Ite ainakin oon kuullut monilta et DMT on ainoo psykedeeli mitä pitäs koitaa IV. Mutta omakohtasta kokemusta ei oo. Kai se on aika intensiivist, tai nii oon käsittäny...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

FLaT
Moderator

Post by FLaT » Sat 10 May 2014, 09:07

OT; Kerran oon ollut todistamassa kun kaksi jarrupäätä jotka "tunkee kaiken hihaan" heitti DOC ; ta IV ja voi herranjumala oli kaverukset kuutamolla ku mäntä painu pohjaan. Sairaan näköstä meininkiä , porukka vetää Subutex - nitkuihin DOC:ta...................
ot.part.2 oon ollu todistamas kun kiskoo doccii hihaa ensin 3 tunnin stimulaatio ja sit alkaa psykedelia kuulemma.

ja pari piripäätä on sanonu et docci ei toimi ollenkaan

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Wed 28 May 2014, 08:45

Kertokaas kokeneemmat mulle missä paikassa, missä mielentilassa, kenen kanssa, yöllä/päivällä tykkäätte polttaa DMT:tä? Harkitsin, että voisin polttaa heti keväällä, siirsin sen kuitenkin kesään ja nyt alkoi jo kesäloma. Ensimmäisestä tripistä on jo 4 kuukautta. Tuntuu vaan etten saa koskaan sitä aikaiseks enää. Se on vähän spessu juttu mulle. Haluaisin polttaa sitä jonkun hyvän ystävän kanssa. Poikaystäväni lupasi olla sitteri, mutta hän ei itse samalla kerta halua polttaa vaan myöhemmin. Ihan kenen kanssa en välttämättähalua polttaa. Ensimmäinen dose oli silmämääräisesti arvioituna n. 25mg ja ajattelin ottaa seuraavaksi 30-40mg miten tota nyt pystyy edes annostelemaan.

frapathea

Post by frapathea » Wed 28 May 2014, 12:06

growy wrote:Ihan mielenkiinnosta, mites DMT:N IV- käyttö? itse en kyllä rohkenisi enkä edes halua, IMO tsaikedeelit syödään tai juodaan,
Strasmannin tutkimuksessa laitettiin IV. Ilmeisesti natsas paremmin kuin IM. Mut syödään tai juodaan – et siis käytä tai ole kokeillut DMT:ia? Se kun ei pääsääntöisesti kuitenkaan vaikuta oraalisesti otettuna.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 28 May 2014, 14:54

frapathea wrote: Mut syödään tai juodaan .
tosiaan tää vaatii sen mao aineen aina. Moklobemidiä jos ottaa tän kanssa niin sillä jo tulee aika shamanistinen trippi. Ilma pugettelua.
tRip wrote:

Pristine
Psykonautti

Post by Pristine » Mon 09 Jun 2014, 00:13

Johan natsas taas kivasti vaikka ihan pienillä annoksilla liikuttiin. Mukava palata takaisin jo muutaman minuutin jälkeen täynnä rakkautta, rauhaa ja naurua. En oo kun vasta muutaman kerran polttanu, mutta kauheasti ei mulla taikka kavereilla toi visuaalinen puoli lähde käyntiin sanotaanko 0,03g annoksilla, kaikkea muuta jännää tapahtuu kyllä.

Onko miten muilla yleensä visuaalinen anti dmt:n kanssa mistä kotoisin? Niin monesti kun kuulee ihmisten puhuvan päräyttävistä visuaaleista vaikka ei vielä mitään breakthroughta olisi tapahtunutkaan.
En tee juuri mitään, paitsi vähän kaikkea