DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Uneksija
Karvakuono

Re:

Post by Uneksija » Tue 20 Dec 2011, 20:11

anaujiram wrote:ajattelin van et miten tota ruokohelpee? onko ideaa kuivattaa & polttaa?? vai voisko suoraan syyä vaan / mitä osaa pitäis syyä? (lehti, kukinto(no ei ny sentään), varsi?
:( :?
Toimiiko ruokohelpi ayahuascana aurorixin kanssa?
Waiting for the truth, because we all have dreams.

Touchet
Moderator

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Touchet » Sun 25 Mar 2012, 23:49

Wisconsin-Madisonin yliopiston neurofarmakologian instituutin johtaja Nicholas V. Cozzi luennoi viime vuonna dimetyylitryptamiinia koskevista tutkimushankkeista ja uusimmista löydöksistä. Tyyppi tuntuu ehdottavan, että sisäsyntyinen DMT toimii neuroregulaattorina - aineena, joka säätelee useiden aivokemiallisten mekanismien toimintaa.

Nicholas Cozzi - N,N-DMT pharmacology
http://www.youtube.com/watch?v=ZAdPZuZ5GXE
The plant hallucinogen N,N-dimethyltryptamine (DMT) has been used for religious and other purposes for many centuries. The psychological effects of ingested DMT are characterized as an intense dream-like state with fantastic visual imagery, altered time and space perceptions, changes in body image and sensations, and feelings ranging from euphoria to sadness to amazement. Over the past several decades, scientists have linked the psychoactive effects of DMT to various neurochemical processes including action at serotonin receptors and transporters and monoamine oxidase enzymes.

We recently identified the sigma-1 receptor as the latest molecular target for DMT. We reported that DMT binds to sigma-1 receptors at low micromolar concentrations, inhibits sigma-1 receptor-regulated sodium ion channels at higher concentrations, and induces a hypermobility response in wild-type mice that is abolished in sigma-1 receptor knockout mice (Fontanilla 2009).

In a later study, we reported that DMT and other psychedelic tryptamines exhibit substrate behavior at plasma membrane and synaptic vesicle uptake transporters (Cozzi 2009). We hypothesize that these uptake processes may allow the accumulation of DMT within neurons to reach relatively high levels and, when stored in synaptic vesicles, to function as a releasable transmitter.

We have now obtained direct experimental evidence in support of this hypothesis by observing that DMT can be taken up by model neuronal cells (PC12 cells) and subsequently released by these cells under conditions of controlled depolarization. The psychedelic effects of DMT and related compounds likely arise from a complex interplay among all of these enzyme, receptor, and transporter mechanisms.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

deckard
Psykonautti

Re: DMT

Post by deckard » Tue 27 Mar 2012, 23:36

En ole nyt vähään aikaan pyöriny täällä oon siirtyny enemmän nexuksen puolelle, mutta tuli mieleen että haluisin kirjottaa tänne ihan kunnon ohjeen miten tehdään todella helppo STB ekstraktio mimosasta, ei tarvi mitään etikkaa tai hauduttamisia tai ph mittareita. Koska mitä oon huomannu niin vaikka kuinka paljon lukisi englanninkielisiä tekkejä niin hankalin homma on löytää suomesta (halvat!) vastikkeet niille kaikille tuotteille ja kemikaaleille. Nyt oon hionu ton prosessin siihen vaiheeseen että sillä saa vähintään 1% yieldejä, eli 100g mimosaa tuottaa ainakin sen 1g dmt:tä ja enemmänkin, eikä tarvi ostella mitään ultra-kalliita apteekin bensoja tai zippo-bensoja.

Eli olisiko tällee kysyntää, vai onko tämmönen ohje jo täällä (tai jossain muualla) olemassa? Etten nyt ihan turhaan ala sitä väsäämään. Jotenkin olen nyt ottanut missiokseni saada enemmän ihmisiä tutustumaan tähän substanssiin, ja jos jotenkin vain voin edistää sitä kirjoittamalla jonkun ohjeen joka vois auttaa edes muutamaa ihmistä, niin oon tyytyväinen.
sxoxyvg wrote:Mimosan kanssa suosin itse ainakin STB-tekkejä, jonkinlaisen perusohjeen itse käyttämästäni reseptistä olen tainnut tänne raapustaakin.
Voisitko linkittää sen? Jos se on ihan kunnon ohje niin ei kai mun sitten tarvi enää mitään kirjotella.

edit: kiitti tosta videosta Touchet!
Last edited by deckard on Wed 28 Mar 2012, 00:24, edited 1 time in total.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 28 Mar 2012, 00:23

Juu ei onnistu. Koittanut jossain välissä tuota kaivella mutta ei löydy sitten millään. Ehkä se oli johonkin toiselle voorumille sitten.

Eli pistä skriivaillen ihmeessä! Ei tarvitse edes hirveää romaania kirjoitella, kuitenkin suht simppeli prosessi kyseessä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

deckard
Psykonautti

Post by deckard » Wed 28 Mar 2012, 07:24

Päätin sit tehdä sille oman ketjun koska käytin pohjana inkin dxm-ohjetta niin siitä tulikin aika pitkä. Se on nyt tuolla

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Thu 10 May 2012, 18:56

Se näyttää suunnilleen tällaiselta, suunnittellen tällaista:

Image

Image

Image
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 07 Jun 2012, 10:45

DMT on sellaisenaankin sanoinkuvaamattoman mahtavaa, mutta kaikkein mieluiten poltan sitä happo- tai sienitripin päälle. Vittu miten lähtee! :D Tuntuu olevan myös paljon helpompaa polttaa hyperavaruushitit, ja 'palautumisen' jälkeen kaikki näyttää melko pitkään vielä... Noh, DMT:ltä.

RanePaska
Tuppisuu

Post by RanePaska » Tue 26 Jun 2012, 22:19

Tässä pohdiskelin, että MAO-I:n kanssa N,N-Dimethyltryptamine. Siis pitääkö ne sekottaa, siis vaikka nesteeseen tai jauhaa puruksi, mujuksi tai sellaseks ja pistää poskeen. Miten sitten jos polttaa, vai voiko tota polttaa? MAO-I se vaan syödään? Vai olenko nyt tulkinnut huonolla englannin kielen taidollani väärin?
What's the point of live in HELL, if you can reach heaven without DEATH?
Hei olen uusi, koittakaa ymmärtää ;)

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 27 Jun 2012, 02:40

RanePaska wrote:Tässä pohdiskelin, että MAO-I:n kanssa N,N-Dimethyltryptamine. Siis pitääkö ne sekottaa, siis vaikka nesteeseen tai jauhaa puruksi, mujuksi tai sellaseks ja pistää poskeen. Miten sitten jos polttaa, vai voiko tota polttaa? MAO-I se vaan syödään? Vai olenko nyt tulkinnut huonolla englannin kielen taidollani väärin?
Jos poltat DMT:tä et tarvitse mao-i:tä. (jos oikein muistan niin, sitä ei saanut ottaa jos polttaa?) kuitenkin, ayahuasca sisältää mao-i:n, jotta DMT pystyisi toimimaan oraalisesti otettuna, mutta kyseessä on kuitenkin ihan eri eines, vaikka sama vaikuttava aine löytyykin. :roll:
Life = The Trip

RanePaska
Tuppisuu

Post by RanePaska » Wed 27 Jun 2012, 11:01

psychiCTalent wrote:
RanePaska wrote:Tässä pohdiskelin, että MAO-I:n kanssa N,N-Dimethyltryptamine. Siis pitääkö ne sekottaa, siis vaikka nesteeseen tai jauhaa puruksi, mujuksi tai sellaseks ja pistää poskeen. Miten sitten jos polttaa, vai voiko tota polttaa? MAO-I se vaan syödään? Vai olenko nyt tulkinnut huonolla englannin kielen taidollani väärin?
Jos poltat DMT:tä et tarvitse mao-i:tä. (jos oikein muistan niin, sitä ei saanut ottaa jos polttaa?) kuitenkin, ayahuasca sisältää mao-i:n, jotta DMT pystyisi toimimaan oraalisesti otettuna, mutta kyseessä on kuitenkin ihan eri eines, vaikka sama vaikuttava aine löytyykin. :roll:
Kiitos selkeytyksestä, mites on 5-MEO-DMT, miten se eroaa N,N-DMT:stä?
Sen verran käsitin että 5-MEO-DMT on synteettistä? Ja N,N-DMT on eristetty kasvista?
Onko näiden toiminnassa eroja? Itse olen kiinnostunut tästä 5-MEO:sta kun olisi suht helppo sitä lähi viikkoina saada.. Molemmat voi siis polttaa, mutta tomiiko samalla tavalla?
What's the point of live in HELL, if you can reach heaven without DEATH?
Hei olen uusi, koittakaa ymmärtää ;)

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 27 Jun 2012, 11:50

psychiCTalent wrote:
Saa ottaa MAO-estäjiä, ja suosittelen vahvasti myös vapotetun DMT:n kanssa. 30-60 minuuttia ennen vapottamista syödyt harmalat buustaa ja pidentää huomattavasti myös tällä tavoin nautittua DMT:tä.
DMT:n nauttiminen oraalisesti vaatii tosiaan MAO-estäjän (tai periaatteessa ihan hullun dosen DMT:tä, jottei MAO yksinkertaisesti riitä).

MAO-estäjät voi myös imeyttää DMT:n kanssa joihinkin poltettavaan materiaaliin, jolloin molempia voi polttaa samaan syssyyn (ja vaikka jointista, ja fiilistellä miedompiakin vaikutuksia ja niiden voimistumista): http://deoxy.org/wiki/Changa

Kiitos selkeytyksestä, mites on 5-MEO-DMT, miten se eroaa N,N-DMT:stä?
Sen verran käsitin että 5-MEO-DMT on synteettistä? Ja N,N-DMT on eristetty kasvista?
Onko näiden toiminnassa eroja? Itse olen kiinnostunut tästä 5-MEO:sta kun olisi suht helppo sitä lähi viikkoina saada.. Molemmat voi siis polttaa, mutta tomiiko samalla tavalla?
5-MeO-DMT on N,N-DMT:lle läheistä sukua oleva tryptamiini. Kumpikin löytyy luonnosta ja voidaan valmistaa synteettisesti.

Toiminnassa on paljonkin eroja - kummankin vaikutus poltettuna on kuitenkin nopeasti alkava ja lyhytkestoinen. DMT:n vaikutukselle on tyypillistä erittäin voimakas visuaalinen komponentti, kun taas 5-metoksista tulee hämärä, mindfuck-trippi ilman visuaaleja (mulle ei ainakaan tullut, suurimmalle osalle kuulemma ei).
Last edited by Psychonautilus on Thu 28 Jun 2012, 08:45, edited 1 time in total.

Pen
OD

Post by Pen » Wed 27 Jun 2012, 18:12

Jaa-a. 50 mg testiannoksen otin ja vaikutuksia ei ollut ollenkaan. Vaporisaattorilla vedin tuotteen pussiin ja kyllä ainakin maku oli sellainen kuin pitääkin. Näytti kivalta kun höyrystyi vapon kupissa muuten. Lieköhän sitten en vain tarpeeksi pitkiä imuja ottanut vai mistähän kiinni. Toisaalta googlettelulla löytyi sellaista tietoa että n. 5% ihmisistä ei saa mitään irti DMTstä, voiskohan olla että kuulun sitten näihin viiteen prossaan.

Noh, ehkä joskus uusi testauskerta.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 27 Jun 2012, 19:41

Penttike wrote:Jaa-a. 50 mg testiannoksen otin ja vaikutuksia ei ollut ollenkaan. Vaporisaattorilla vedin tuotteen pussiin ja kyllä ainakin maku oli sellainen kuin pitääkin. Näytti kivalta kun höyrystyi vapon kupissa muuten. Lieköhän sitten en vain tarpeeksi pitkiä imuja ottanut vai mistähän kiinni. Toisaalta googlettelulla löytyi sellaista tietoa että n. 5% ihmisistä ei saa mitään irti DMTstä, voiskohan olla että kuulun sitten näihin viiteen prossaan.

Noh, ehkä joskus uusi testauskerta.
Periaatteessa pitäisi vapollakin onnistua ihan hyvin, mutta pitkien bongien tai vapopussien ongelmana on DMT:n pikainen kondensoituminen; suurehkot määrät itse ainetta "karstaantuu" välittömästi, ja juuri tuon takia DMT-piiput on yleensä suhteellisen pieniä. Millä lämpötilalla vapotit? Freebase-DMT vaporisoituu n. 60-80 celsiusasteessa.

Vaikka pelit ja vehkeet olisi kunnossa, on kuitenkin suhteellisen yleistä ettei yksinkertaisesti onnistu saamaan juuri mitään vaikutuksia, varsinkin ekoja kertoja kokeillessa, ja jotkut kuluttaa useita annoksia ennen kuin polttaa ns. breakthrough-hitit. DMT:n polttaminen on vähän urheilua; helvetin pikaiseen pitäisi saada mahdollisimman paljon (muovisen kyrvän makuista, yskittävää) höyryä keuhkoihin ja pitää ne siellä mahd. pitkään. Vaatii harjoitusta, että löytää oikean tatsin.

EDIT: Kuten ylempänä vihjasin, MAO-estäjien nauttiminen ennen vapottamista voi helpottaa DMT-tripille pääsyä, kun vaikutukset voimistuu.

Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo » Mon 01 Oct 2012, 15:49

Eilen meni kyllä taas aika mielenkiintoiseksi, kun höyryttelin noin 50-60mg.

Todellisuus oli kaukainen asia, mutta silti niin lähellä. Silmät auki se oli vain ulko-ovea kohti suppilomaisesti fraktalisoituva asunto, tai oikeastaan sen osat koottuna uudelleen. Silmät kiinni tuntui kun olisi ollut jossain missä paistaa aurinko. Huoneessa oli läsnä useita henkiolentoja, huascashamaaneista sekalaisiin henkiin. Otin viimeisen imun hehkulamppuvaposta.

Tunsin tutun voimakkaan aaltomaisen tunteen kulkevan ylitseni, vetäen minua mukaani. Ensin tämä tuntui jopa liian intensiiviseltä ja voimakkaalta, mutta sitten otin hullunkurisen virneen naamalleni ajatellen että nyt mennään asenteella ja mielessäni tunsin kuinka itsevarmasti nousin aallon harjalle liitäen sen mukana samalla naureskellen.

Ajaton intensiivinen informaatiovyöry, jossa asioita tapahtuu nopeammin kuin niitä ehtii tajuta. Täydellä tykityksellä mitä kummallisempia tilanteita, paikkoja ja tapahtumia... Kunnes jollain tapaa palauduin lähemmäs fyysistä todellisuutta avaten silmäni.

Ulottuvuudet ja suunnat pyörivät täysin miten sattuu, niin että ylä- ja alapuoli eivät toisistaan eronneet. Kun katsoi huonetta miten päin vain, se muodostui aina niin että fyysisesti tuntui kuin olisi ollut oikein päin. Seinät saattoivat olla alhaalla, kun itse olin kiinni seinässä katon rajassa (eli makasin lattialla olevilla tyynyillä).

Interdimensionaaliset loiset väijyivät pimeissä nurkissa. Ne odottivat saalistaan, minua, jonka negatiivisella energialla ne itseään ruokkivat. Siksi ne pyrkivät myös tunkemaan negatiivisia ajatuksia päähäni, mutta pidin mieleni hiljaa, jotta nämä mustat kämmentä suuremmat hämähäkin ja punkin yhdistelmät eivät pääsisi syömään minua.

Hiljaisuus tuntui olevan koko sen hetken ydin. Hiljaisuus, jonka halkaisi vain tasainen OM-mantran kaltainen ääni jostain tämän ulottuvuuden rajojen ulkopuolelta.

Jokaisesta pienestäkin raosta fyysisen maailman pinnoissa "näki läpi" fyysisten rajojen ulkopuolelle. Tiedostin olevani kotonani, mutta kotini oli silti vain kuviomuodostelma hyperavaruudessa. En tuntenut enää kehoani ollenkaan, aivan kuin se olisi pelkkää ilmaa. En myöskään tuntenut hengitystäni tai sydämen sykettä ollenkaan.

Yllätykseksi pystyin liikkumaan asunnossa. Tuntui siltä kuin olisi leijunut eteenpäin, sillä kehoni oli edelleenkin ilmaa. Tunsin ilman värähtelyissä useita taajuuksia, sekä huomasin että voin värisyttää "ilmakehoani" näille eri taajuuksille. Nämä taajuudet olivat kuin kolmannen ulottuvuuden taajuusvälin sisäistä vaihtelua, mahdollisia erilaisia versioita tästä todellisuudesta, mutta silti hyvin samanlaisia.

Lopuksi taajuuteni värisi takaisin tähän fyysiseen todellisuuteen, josta lähdinkin. Tai mahdollisesti johonkin toiseen, mutta ei sillä niin väliä ole, koska paluu taitaa olla myöhäistä. Koko matkasta jäi taas kerran todella puhdas ja henkisesti itsevarma olo, mutta se herätti myös paljon kysymyksiä...
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 01 Oct 2012, 20:38

Smokeweed.. "lakkaa kyselemästä itseltäsi miksi, ja minkävuoksi.." niin maailma edessäsi aukeaa tjsp..

Tulee ihan mieleen Gongin Tali's song tosta:>

Kuulostaa..
jollaintapaa tosi tutulta... silti kaukaisen vieraalta.. dmt::s on kyl ihme taikavoimii.. maailmoi ihan omii, kollektiivisii.. mielikuvituksiin unii.

ja aina matkalta palaa oivallusta rikkaampana.
Keep it unreal.

kundi82
Tuppisuu

Post by kundi82 » Thu 11 Oct 2012, 13:56

Mites tähän aineeseen nousee toleranssit? Entäpä kuinka näkyy seuloissa?

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 11 Oct 2012, 14:04

kundi82 wrote:Mites tähän aineeseen nousee toleranssit? Entäpä kuinka näkyy seuloissa?
Sai jotenkin naurahtamaan nää kysymykset... Ei millään pahalla mut :mrgreen: En usko että nää on mitenkään oleellisia kysymyksiä jonkun DMT:n kanssa... Siis ei, tää ei näy seuloissa, enkä usko että kovin moni ihminen todellakaan haluais näin vahvaa psykedeeliä käyttää niin usein että mikään toleranssin kasvaminen kävis edes mietityttämään.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 11 Oct 2012, 15:16

'
SahkoinenVelho wrote:
kundi82 wrote:Mites tähän aineeseen nousee toleranssit? Entäpä kuinka näkyy seuloissa?
Sai jotenkin naurahtamaan nää kysymykset... Ei millään pahalla mut :mrgreen: En usko että nää on mitenkään oleellisia kysymyksiä jonkun DMT:n kanssa... Siis ei, tää ei näy seuloissa, enkä usko että kovin moni ihminen todellakaan haluais näin vahvaa psykedeeliä käyttää niin usein että mikään toleranssin kasvaminen kävis edes mietityttämään.[/quote

Kyllä niitäkin ihmisiää on. Itse polint about kuukauden ueseita kertoja joak päivö. Sitten en pariin kuukateen.

Toleranssista sen verran, että alle minuutissa on melko pakko saada vaporisoitua, eli poltettia kikki sisällä oleva DMT (tai muuten tarpeeski).

Onnistui tai ei, tunin päätsä vasta kantsii harkita uudestaan polttamista.

Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo » Sun 14 Oct 2012, 01:10

Tein uuden vapon uunilampusta ja lyhyestä lasiputkesta. Tavallinen hehkulamppu jää kyllä ehdottomasti toiseksi. Kaksi pitkää, rauhallista imua, samalla kuumentaen, jotta höyryä muodostuu samaa tahtia kuin sitä imee. WHOOM!

Repeydyin räjähdysmäisellä voimalla ulos kehostani. En enää hengittänyt. En enää ollut kukaan.

Tuntui kuin olisin ollut jonkinlaisessa "aistiärsyke-hedelmäpelissä", jossa jokainen aisti on kuin yksi pyörivä rulla. Rullissa pyöri kuvien sijaan aistimuksia. Tuntoaisti kävi läpi kaikkia mahdollisia tuntemuksia järjettömällä nopeudella, kehoni kävi läpi kaikkia mahdollisia muotoja.

Näköaistin kautta tuli sattumanvaraisia tilanteita ja esineitä samanlaiseen tahtiin. Tilanteissa olin samaan aikaan jokainen henkilö ja asia. Kaikki tilanteet ja henkilöt olivat itselleni entuudestaan tuntemattomia.

Hajuaisti kävi läpi lukemattoman määrän hajuja. Kuuloaisti kävi läpi ääniä "tiivistetysti", paljon nopeampaa tahtia kuin äänet olisivat ehtineet kuulua peräkkäin kuunneltuna. Tietenkin myös makuaisti kävi läpi makuja.

Eri aistien välinen informaatiovyöry alkoi tihentyä yhdeksi kaikkien aistien yhtenäiseksi taajuudeksi, joka nousi kiihtyvään tahtiin. Mitä korkeammalle taajuus nousi, sitä vähemmän eri aistit erottuivat toisistaan.

Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi. Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.

Todellisuutta ei enää ollut, se oli ollut vain mielikuvitusta. Aika oli pysähtynyt. Hetken tuntui, että jään tähän tilaan pysyvästi. Sillä hetkellä se ei tuntunut yhtään pahalta ajatukselta jäädä tuohon täydellisen rauhan ja euforian tilaan.

Sitten huomasin, että minähän tunnen ja ajattelen. Joten olin vielä olemassa jossain itsenäni. Aloin muistelemaan sitä kuin siitä olisi ollut vuosia. Muistin, että makaan kotonani ja olin käyttänyt DMT:tä. Aloin pikkuhiljaa tuntea kehoani ja palautua siihen.

Avasin silmät. Vaikutus ei todellakaan ollut vielä ohi, mutta tiesin kuitenkin jo missä ja kuka olen. Uskomattomat visuaalit peittivät asuntoa, tai ainakin jotain sitä muistuttavaa. Oikeastaan lähes kaikki oli jotenkin käärme- ja hyönteismäistä.

Näin pidemmälle huoneeseen katsoessani pinnoilla liikkuvia käärmeitä ja hyönteisiä, sen lisäksi että monet pinnat näyttivät käärmeennahkaisilta. Tuntui kuin päälläni olisi kiipeillyt iso kasa hämähäkkejä, joita en kuitenkaan nähnyt, vain tunsin.

Visuaalit ja muut aistimukset alkoivat rauhoittua suht nopeasti, eikä mennyt kauaakaan, kun kaikki näytti jo lähes normaalilta. Vartaloon jäi kevyt ja euforinen olo noin tunniksi. Mieliala on edelleen nyt muutaman tunnin jälkeen todella positiivinen.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.

valkonen
Psykonautti

Post by valkonen » Sun 14 Oct 2012, 16:38

Näin tosi mahtavan myyntipuheen (http://youtu.be/E-TZKiJW1UQ) ja listasin tän kyl ehdottomasti to do-listalle...
Ainoo miinus taitaa olla tuo myrkylliseltä ja vaikeelta kuulostava erottelu. Miten ihmeessä voi olla ok vetää jotain sellasta mihin käytetään bensaa ja akkuvettä? Näin amatöörin korvaan kuulostaa myrkyltä.
Kertokaa totuus ja puhukaa mut ympäri, go ahead :mrgreen:
△ just eat the blossoms ॐ

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 14 Oct 2012, 16:41

Ei ne liuottimet siinä lopputuotteessa ole mukana. Lukaiseppa vaikka deckardin loistava DMT:n erottelu topic
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sun 14 Oct 2012, 17:51

valkonen wrote:Ainoo miinus taitaa olla tuo myrkylliseltä ja vaikeelta kuulostava erottelu. Miten ihmeessä voi olla ok vetää jotain sellasta mihin käytetään bensaa ja akkuvettä? Näin amatöörin korvaan kuulostaa myrkyltä.
Bensiiniä ei jää lopputuotteeseen lainkaan. Tiesitkö, että jokapäiväisten elintarvikkeidemmekin valmistuksessa on käytetty samoja kemikaaleja ja vielä paljon kuumottavampiakin sellaisia? Jos huolellisesti erotellun DMT:n nauttiminen kuumottaa, niin ei kannata tutustua esim. margariinin valmistusprosessiin :)

Ja akkuvesi meinaa ihan yhtä turvallisimmista kemikaaleista, nimittäin loppuun asti puhdistettua vettä. Siis tislattua vettä, jolle on käsittääkseni tehty vielä jotain muitakin puhdistuksia.

Mut siinä oot kyllä oikeessa, et DMT:nkin erottelussa käytetään myrkyllisiä kemikaaleja ja jos sen kusee niin se voi olla vaarallista - mut tää nyt pätee melkein jokaisen mahdollisen päihteen valmistuksen kanssa.

Aesma
OD

Post by Aesma » Sun 14 Oct 2012, 20:58

Smokeweed wrote:Tein uuden vapon uunilampusta ja lyhyestä lasiputkesta. Tavallinen hehkulamppu jää kyllä ehdottomasti toiseksi. Kaksi pitkää, rauhallista imua, samalla kuumentaen, jotta höyryä muodostuu samaa tahtia kuin sitä imee. WHOOM!......
Näitä on aina kiva lukea sulta.. Lisää siis kiitos :)

majesteetti
Psykonautti

Post by majesteetti » Mon 15 Oct 2012, 19:41

Uh huh. Aivan mahtavaa oli päästä tämäkin kokeilemaan.
Todella todella vahva kokemus, huomasin samanlaisuutta aikaisempien ayahuasca kokemusten kanssa, mutta tuo nopeus ja se miten voimakkaasti sitä uppoutuu psykedeliaan (ja miten nopeasti sieltä tulee pois) on kyllä jotain aivan mahtavaa.
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.

abogiz
Karvakuono

Post by abogiz » Fri 07 Dec 2012, 01:17

Oli aika pitkään tähän valmistautunut ja odottanut ensimmäistä dmt-triiiiippiä, mutta ei vaan toiminut. En oikein uskonut tuohon että 5% ihmisistä ois immuuneja dmt:lle mutta en kyllä muuta selitystä tähän keksi. Tekniikassa tuskin oli vikaa, koitin myös useemman kerran, sain maun ja höyryt keuhkoihin ja pidin puolikin minuuttia. Kaverille nää samat toimi reilulla 30mg:llä samoilla välineillä, itellä ei edes 100mg:llä. Mitä tähän sitten sanois, ehkä pitää vielä joskus mao-estäjien kanssa testata tai lähteä viidakkoon jos siltä tuntuu. Nyt on tavallaan pettynyt olo mutta tavallaan myös jotain taas oppi ja ihan mukava huomata ettei enää reagoi niin vahvasti pettymyksiin mitä aikaisemmin, vaikka se ettei pääse tripille ehkä olekaan niitä suurimpia pettymyksiä mitä elämä voi tarjota...

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Fri 07 Dec 2012, 17:35

abogiz wrote:Tekniikassa tuskin oli vikaa, koitin myös useemman kerran, sain maun ja höyryt keuhkoihin ja pidin puolikin minuuttia.
Tekniikassa vikaa.

Me poltettiin/vapotettiin ja kokeiltii miljoonaa eri keinoa. Meni 500mg 5-MeO-DMT:tä ja joku 300mg DMT:tä ilman mitään vaikutuksia. Eikä DMT edes toimi yhdellä hitillä vaan hittejä pitää ottaa kolme täyttä keuhkollista.

edit: Lopulta siis alkoi toimimaan, kun alle jätti tuhkapatjan, DMT sen päälle ja pikkasen kukkaa DMT:n päälle. Liekki hipaisee kukkaa kerran ja sitten imetää kunnolla. Lehti riipi keuhkoja liikaa, että olisi pystynyt pitämää puolta minuuttia.

Mutta se The Machine on paras vehe DMT:n polttoon.

abogiz
Karvakuono

Post by abogiz » Sat 08 Dec 2012, 12:01

Kemikaalijeesus wrote:
abogiz wrote:Tekniikassa tuskin oli vikaa, koitin myös useemman kerran, sain maun ja höyryt keuhkoihin ja pidin puolikin minuuttia.
Tekniikassa vikaa.

Me poltettiin/vapotettiin ja kokeiltii miljoonaa eri keinoa. Meni 500mg 5-MeO-DMT:tä ja joku 300mg DMT:tä ilman mitään vaikutuksia. Eikä DMT edes toimi yhdellä hitillä vaan hittejä pitää ottaa kolme täyttä keuhkollista.

edit: Lopulta siis alkoi toimimaan, kun alle jätti tuhkapatjan, DMT sen päälle ja pikkasen kukkaa DMT:n päälle. Liekki hipaisee kukkaa kerran ja sitten imetää kunnolla. Lehti riipi keuhkoja liikaa, että olisi pystynyt pitämää puolta minuuttia.

Mutta se The Machine on paras vehe DMT:n polttoon.

Hmm enpä tiedä kun kaveri sai tosiaan samoilla välineillä ja tekniikalla ton toimimaan, ja otin aina ton kolme hittiä. Ja ton Vapor Genienkin pitäs käsittääkseni suht varma olla jos tekniikka on yhtään kohdillaan. Strassmanin Dmt - The Spirit Moleculen viimeiseltä viittaussivulta (s 358):

"Terrence McKenna introduced hundreds of people to DMT, and during his visit on his botanical preserve in Hawaii several years ago, we talked about this. He estimated that perhaps 5 percent of people to whom he had given DMT showed nearly no effect. Terence's 5 percent estimate is exactly what we saw in our research: three out of sixty volunteers."

Enköhän silti vielä yritä noiden mao-estäjien kanssa joskus, voihan se silti olla että tekniikassa on joku kussut, tai ei vaan ollut mun aika vielä.

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Sun 20 Jan 2013, 19:19

Sain vivdoinki breakthrough kokemuksen homma meni seuraavasti otin 100mg + 3g harmalaa tarkoituksena saada huasca trippi vaikutusten alettua huomasin että annos oli aivan liian pieni ja oli hieman pettynyt olo päätin sitten ladata vapoon 40mg dmteetä siellä oli vielä reilusti entisiäkin tästä kolmet keuhkolliset -> perus dmt olot oli kuitenkin kutina perseessä että nyt on oikea hetki ja otin 3 lisää siis välissä ei matskua tarvinnut lisätä alkoi keuhkot olemaan rajoilla että sai edes sisään hengitettyä.

Huomasin sitten mitenkä kovaa rupesi nousemaan tunto alkoi hävitä,en meinannut pysyä pystyssä istualtaan meni sängylle ja samantien whum trippi pamahti päällle ja olin dmt avaruudessa kokemus oli henkeäsalpaava,fraktaaliulottuvuus pyöri silmissä tässä vaiheessa tuntoaisti hävis lähes täysin peakki kesti 15min tästä alkoi laskut joskus puolen tunnin kohilla alkoi olla taas todellisuudessa kiinni afterglow jatkui vielä puolisen tuntia.Afterglowssa informaatio alkoi palata tajuntaan ja alkoi ymmärtämään mitä tripillä tapahtui dmt tuntui korostavan sielun puhtautta.Ulkopuolista älyä tai näkyjä tripillä ei ollut joten täytynee kokeilla uudestaan ottamalla tuo määrä kerralla.

Toistaseks oon sitä mieltä että kokemus oli vahva ja intensiivinen mutta mä oon saanu dexmistä ne olot missä kohdataan ulkopuolinen äly,näyt ja jumalat mut mulla on sellanen tunne että molemissa on samaa potentiaalia joskin ovat erilaisia ikäänkuin sukulaisia mutta vastakohtia toisilleen.Sen takia on pakko kokeilla uudestaan kerta dousilla tuo mahdollisesti mao-i kanssa ilman ei oikein ole päässyt lähellekkään tuota oloa vaikka otti sen reippa 60mg ainakin tuo kesto on pitempi joka on vaan plussaa.Samoin huascaa testattava 150mg jos saisi kokemuksen aikaan kun ei 100mg tullut la purgaa vaikka pahoinvointi oli ilmeinen.

Mahdollista kirjoitusvirheistä pahoittelut on vaa näillä kosketusnäyttö paskoilla hankala kirjoittaa pitkää tekstiä korjaaminen vasta vaikeaa onkin.

Edit:Annos oli varmaankin yhteensä 80mg koska edellis kerralla laitoin sinne 60-70mg ketkun kanssa ja sain silloin otettua yhet hitit kun oli vaikeuksia saada höyrystymään silloin olo oli kuin ois ottanu 20mg.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 23 Jan 2013, 13:29

Psychonautilus wrote:EDIT: Kuten ylempänä vihjasin, MAO-estäjien nauttiminen ennen vapottamista voi helpottaa DMT-tripille pääsyä, kun vaikutukset voimistuu.
Tämän vinkin lisäksi: jos sinulla on vaikeuksia päästä hyperavaruuteen DMT-tripillä, säästä DMT kunnes otat jotain muuta psykedeeliä - itse olen yleensä sieni- tai happotripin päälle sinkoutunut fraktaalipyörteeseen jo tokalla tai joskus jopa ekalla hatsilla.

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Thu 24 Jan 2013, 16:37

Psychonautilus wrote:
Psychonautilus wrote:EDIT: Kuten ylempänä vihjasin, MAO-estäjien nauttiminen ennen vapottamista voi helpottaa DMT-tripille pääsyä, kun vaikutukset voimistuu.
Tämän vinkin lisäksi: jos sinulla on vaikeuksia päästä hyperavaruuteen DMT-tripillä, säästä DMT kunnes otat jotain muuta psykedeeliä - itse olen yleensä sieni- tai happotripin päälle sinkoutunut fraktaalipyörteeseen jo tokalla tai joskus jopa ekalla hatsilla.
Molemmat tavat toimii.Kesken rankkojen trippien tullut otettua joku 20mg dmt enempää ei ollut ja heitti aika korkealle dmt kun nousi ei muiden vaikutuksia edes huomannut alta.Laskuissa sitten alkoi erottua muutkin mutta dmt henki seurasi koko matkan ajan ja käsittelin dmt aihetta
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.