LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Mushru
Moderator

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by Mushru » Tue 05 May 2015, 23:49

Acid wrote:Toimiiko subutex LäSDin jälkeen?

Kyllä toimii.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

kuosari
Tuppisuu

Post by kuosari » Tue 19 May 2015, 18:24

Terve jo kokeneet LSD käyttäjät. Mulla on nyt ollu jo useamman vuoden mielessä lähteä testaamaan LSD:tä ensimmäistä kertaa. Olen lukenut paljon oppaita aloittelijoille sekä täältä että muualta netistä, mutta pariin kysymykseen en vielä ole saanut vastausta. Siksi päätinkin lähteä täältä kyselemään jos saisin vastauksia.

Olen nuorempana kärsinyt paniikkihäiriöistä jotka alkoivat toisen vanhempani kuoltua kun olin vielä ala-asteella. Sain kohtaukset hallintaan jossain kohtaa enkä ole enää syönyt cipralexia tai tarvinnut siihen apua. Ne tosin jättivät pienen arven henkeeni jos joskus vielä joudun niitä kärsimään ja pelkään että LSD kokeiluni voisi jotenkin uudelleen aktivoida sen. Onko teillä ajatuksia tästä?

Toisena juttuna kun tykkään poltella blossii sillon tällöin ni miten pitkään tripin jälkeen pitää odottaa että on turvallista taas poltella ettei tule backflashejä?

Syy miksi haluan kokeilla LSD:tä edes sen kerran on se että haluan saada uusia näkökulmia tähän elämään/maailmaan missä elän. Tällä hetkellä olen aika ylimielinen muita ihmisiä kohtaan ja käyttäytymistä on vaikea lähtee muuttamaan ilman että maailmankuvaa saisi mitenkään muutettua. Haluan myös kokea miltä visuaalit näyttävät. Tosin jännitän niitä myös, ehkä myös turhaan, koska luin että tiedät että se on vaan se huume mitä elimistössä on luo sen eikä niitä voi luulla oikeiksi.

Numb3r0
Karvakuono

Post by Numb3r0 » Tue 19 May 2015, 20:06

Ne tosin jättivät pienen arven henkeeni jos joskus vielä joudun niitä kärsimään ja pelkään että LSD kokeiluni voisi jotenkin uudelleen aktivoida sen. Onko teillä ajatuksia tästä?
Olet oikeassa siinä että LSD voisi laukaista uudelleen paniikkikohtaukset, mutta LSD myös voisi auttaa niiden arpien parantumisessa. En voi kehottaa ottamaan, mutten myös olla ottamatta. Jos päädyt kokeilemaan muista mitä sitten ikinä tapahtuukaan että rakkaus on suurin voima maailmassa ja sillä voi parantaa kaikki taudit ja voittaa pahimmatkin pelot.
Toisena juttuna kun tykkään poltella blossii sillon tällöin ni miten pitkään tripin jälkeen pitää odottaa että on turvallista taas poltella ettei tule backflashejä?
Tripin loputtua kokonaan (LSD) noin 12h jälkeen voi kyllä jo polttaa. Ota kuitenkin huomioon että jos trippi on ollut raskas ja vaikea käsitellä niin pajauttelu saattaa herätellä niitä pelkoja tai muita vielä tripin jälkeen. Jos olet epävarma niin kannattaa odottaa siihen asti että pää tuntuu selvältä ja olet käsitellyt asiat joita tripillä koit.

Haluan myös kokea miltä visuaalit näyttävät. Tosin jännitän niitä myös, ehkä myös turhaan, koska luin että tiedät että se on vaan se huume mitä elimistössä on luo sen eikä niitä voi luulla oikeiksi.
Riippuu annos koosta ja psyykkestä kuinka hyvin pystyt erottamaan tripin ja todellisuuden. Itse monesti käynyt sellaisissa kuvio maailmoissa että unohdin täysin tämän maailman reaaliteetit, osa kerroista pelottavia osa taas taivaallisia. Mutta sitä ei kannata pelätä, toimit vain "oikein" ja niin kuin jo sanoin rakkaudella kaikki selviää :) Tosin ekalla kertaa tuskin kannattaa mitään hirveitä annoksia ottaa, sellain sopivasti että juttu aukeaa kunnolla muttei imase kokonaan.

Edit. Happo ois ihan kivaa, pitkä aika alkaa olemaan...

doof
Kameleontti

Post by doof » Wed 27 May 2015, 22:53

Täsä kevääl olen pari kertaa ottanu 2cb ihmettä ja menny metsään moneks tunniksi. On ollu aina upeeta.

Nyt haluaisin kuitenki koittaa tätä äsidiä, jota ikinä en ole koittanu ja sen takia haluaisin turvallisuuden vuoks ottaa sen sisätiloissa, vanhemmillani. Eivät ole koko aikaa himassa ja vaikka olisi, niin saan rauhassa olla koska täällä omakotitalossa on oma huone jälkikasvulle :) viihtyisä oleskeluhuone, vähän ku oma huone! Sänky, tv-tuoli, radio, ikkunasta näkymä luontoon ja todella viihtysä huone kaikinpuoli. Löytyy kirjoja joita tykkään lukea ja miniläppäri. Pääsen siitä huoneesta sukkelaan pihalle, tai jalkasin 5min päähän upeaan metsään! Eli tekemisen puutetta tuskin olisi.

Eiköhä toi kuulosta hyvältä settingiltä? Eikä pääkään paina hanttiin, vaan tekisin tän hyvillä mielin ilman kuumotuksia! hopeso

Sieniä oon syöny melko vähän enkä oikee muista vaikutuksia, mut 2cb on jees 20-35mg annoksella (hiema enemmänki menis), niin paljonkos microgrammoja uskaltais kiskasta LSD?
Mielipidekysymys, mut ehdoltelkaas silti

Abraxas
Tuppisuu

Post by Abraxas » Sun 31 May 2015, 14:01

doof wrote:Eiköhä toi kuulosta hyvältä settingiltä? Eikä pääkään paina hanttiin, vaan tekisin tän hyvillä mielin ilman kuumotuksia! hopeso

Sieniä oon syöny melko vähän enkä oikee muista vaikutuksia, mut 2cb on jees 20-35mg annoksella (hiema enemmänki menis), niin paljonkos microgrammoja uskaltais kiskasta LSD?
Mielipidekysymys, mut ehdoltelkaas silti
Setting on omasta mielestäni oivallinen. Ainoa potentiaalinen haittavaikutus voi olla se, että vanhemmat eivät välttämättä hyväksy "huumeiden kokeilua", mikä voi johtaa ikäviin luuppauksiin tai ajatuskierteisiin. Nämä yleensä moninkertaistuvat ja jossain vaiheessa irtoavat täysin konsensustodellisuudesta, mutta jos tämä ei ole ongelma, en näkisi mitään haitallista settingissä. Pääasia, että on stimuloivaa tekemistä jota voi halutessaan vaihdella. Kodin tuntu on yleensä se paras "paikka", oli se sitten omassa päässään joko muut ihmiset tai staattinen ympäristö. Pääasia, että tuntee olonsa kotoisaksi. Itsellä on ollut psykedeeleissä olo, jota kuvaisin ilmaisulla "I have come home to a place I never left".

Toinen asia, joka liittyy enemmänkin set- kuin setting-yksityiskohtiin on se, että kun ottaa mitä tahansa ensimmäistä kertaa, niin kannattaa lähestyä substanssia ja sen laukaisemaa tajunnantilaa kunnioituksella, jota on maustettu nöyrällä ja hieman jännittyneellä (ei pelonsekaisella) uteliaisuudella. Terence McKennan sanoin: "Expect nothing, accept everything". Aina kannattaa muistaa pitää mielessä, että mieli kyllä palautuu takaisin siihen tuttuun vaikka minkälaisia mörköjä mukaan välillä hipsisikin.

Annoskoosta on vaikea sanoa mitään niiden subjektiivisen luonteen takia. Ensikertalaiselle neuvoisin yllä olevan ohjeen mukaisesti startata varovasti. Oma ensimmäinen reissu oli 150µg+75µg (T+2:30h), ja se oli ihan sopiva. Toki on muistettava, että yleensä buustaaminen vaikuttaa käyttäjäkokemuksien perusteella lähinnä pikemminkin reissun kestoon (joka äsidillä on muutenkin melko riittoisa) kuin sen magnitudiin. Seuraavalla kerralla nauttiessani 300µg kerta-annoksena alkoi sitten jo kaikki ympäristössä hengittämään ihan urakalla ja silmät kiinni alkoi välitön immersio ihan toisiin maailmoihin, mutta huomautettava on että tässä vaiheessa jo ymmärsin substanssin vaikutusmekanismin. Tuo reissu kesti muutenkin koko päivän (baseline-to-baseline), joka rakentui kahden tunnin aikana asteittain. Salvian täydellisen välittömät Level 5 -sekavuustilat kokeneena on huomautettava, että tämä rakentumismekanismi pitää hyvin huolen siitä, että kokonaisvaikutukset eivät pääse ns. yllättämään, mikä minimoi osiltaan nätisti mahdollisuuksia tilanteiden hanskasta lähtemisen osalta. Vaikutuksia ei kannata jäädä "odottelemaan", vaan keskittyä pääosin johonkin mukavaan ja mieltä stimuloivaan ja "kiirellisenä pitävään" aktiviteettiin. Pelaaminen, lukeminen tai sarjojen katselu on itselleni mukavaa puuhaa. Tai sitten vaihtoehtoisesti pitkähkö kävelymatka/tutustumisretki luonnon helmaan, jos siihen sääolot ja ympäristö tarjoavat turvalliset puitteet. Pick your favorite! :)

Laskuista sen verran, että kannattaa varata hieman jotain alkoholijuomaa reissun lopuille. Olot ei varsinaisesti ole fyysisesti raskaat, mutta ne auttaa paitsi unensaannissa, mutta edesauttavat myös alkoholin rentouttavien vaikutusten johdosta introspektiota ja asioiden hyväksymistä. Jos kannabis maistuu ja sitä on saatavilla, sekin on pienillä määrillä (max. puolet normaalista kerta-annoksesta) ihan validi ratkaisu - kunhan ei hötkyile sen kanssa. Reissukertomuksia lukiessani olen havainnut, että liian aikaisessa vaiheessa sen nauttiminen on saattanut viskata matkaajan hyvin epämiellyttävästi takaisin myrskyn silmään moninkertaisine vaikutuksineen.

Nämä siis vain kaikki omiin kokemuksiini ja niistä johdettuihin mutu-tuntumiin perustuen. Korjatkaa tai tarkentakaa joku eri mieltä oleva. Sitä tahtoisin painottaa, että happomatka on kuitenkin huikea kokemus, johon kannattaa suhtautua hieman ritualistisestikin kunnioittaen, jotta siitä saa kaiken irti. Toivottavasti näistä oli apua ja mielenrauhaa. Mitä ikinä päätätkään, toivotan ikimuistoista, nautittavaa ja maailmankuvaa avartavaa reissua. Rauhaa ja rakkautta sinne! :)
"Expect nothing - accept everything."

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Mon 01 Jun 2015, 22:37

Mun mielestä jos ihminen yhtään tuntee itseään ja "on sen oloinen" että deelit vois olla jees juttu, niin sanoisin että ota 2 annosta jos ne on jotain perus 100mcg~ tippoja/lappuja/microdotteja, ja oot varma että sulla on käsissäs happoa. Toi yks annos voi olla niin mieto että suurin osa siitä saattaa peittyä vaan ennakko-odotuksiin. Tollasen 200 mikkiä pitäs toimia ekalla kerralla jo ihan kunnolla, ja jää jää sellanen Acid, fuck yeah - fiilis ekasta tripistä varmasti. Yritän vaa sanoo että jos syö liian laiskan neitsytmatkan ni se voi ryöstää sen ekan kerran hienouden hapolta.

Toinen näkökulma tähän tietenkin on se, että jotkin ihmiset on tosi herkkiä deelien vaikutuksille, ja puolikaskin dose voi päräjää ihan mainiosti jo.
"Taste

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Mon 01 Jun 2015, 23:28

Jep! Kelailin tuossa ensimmäistä happomatkaani, josta on perhana kulunut jo viisi vuotta. 2 sokeria, joissa random määrä erittäin hyvää ja tuoretta hapanderia, ensi kosketukseni deeleihin. Huhhuh, sillon oltiin hyvissä, täytyykin maistella pitkästä aikaa seppoa, kun on seuraavan kerran vapaata :P

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Thu 10 Sep 2015, 12:05

Happo oli mun ensimmäinen kosketus deelien ihmeelliseen maailmaan. Muistan ikuisesti ne nousut, otin siis yhden lapun (oisko ollut ~120mikkiä?) ja puolen tunnin kuluttua alkoi vaikutukset jo tuntumaan, mulle tuli ihan jäätävän kylmä ja olin ihan kananlihalla ja tärisin hulluna. Muuten sit tripistä en muista paljoa muuta, kuin että oli positiivinen mieli sen läpi ja ihmettelin, miten voi tulla "pahaa trippiä". Kaikki näytti kivalta. Tarkalleen sen 12h kesti.

Toisella kertaa otin mämmin kanssa, mut siitä en pitänyt. Tuntui, että MDMA ja LSD taisteli toisiaan vastaan ja sain suunnilleen vaan molempien huonot puolet, mutta tässäkin mä syytän aika pitkälle seuraa ja ympäristöä, näihin hommiin perehdyttävä ihminen teki pahan virhearvion monen asian suhteen. Kaikesta kuitenkin opitaan.

Kolmannella kerralla tulikin otettuu sit kaksinkertainen annos ja poltettuu savut päälle, mistä lähtiki sit päälle sellanen trippi, et huhhuh. Vaikka melkein koko 12h tuli pelättyä kuolemaa, silti mielipide haposta on edelleen hyvä ja odottelen neljättä trippiä, kun osuis kohdalle sopivana hetkenä. :up: Jokasesta matkasta on oppinut paljon kaikkea.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Tue 29 Sep 2015, 10:30

Onko jengi tosissaan mennyt tripissä syvemmälle hatsia polttamalla? Itselläni vasta yksi matka takana (2x120ug) ja hatsi poisti omalla kohdallani lähes kaiken diippailun ja visuaalisuuden ainakin tunniksi. Ihmettelimme ystäväni kanssa tätä suuresti, tuntui kuin Trippi olisi mennyt pauselle. Polttelen kyllä päivittäin, lähinnä lääkekäyttöön. Eli täysin yleiskokemuksiin verrattuna vastakkainen vaikutus?

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Tue 29 Sep 2015, 13:20

Numb3r0 wrote:
Haluan myös kokea miltä visuaalit näyttävät. Tosin jännitän niitä myös, ehkä myös turhaan, koska luin että tiedät että se on vaan se huume mitä elimistössä on luo sen eikä niitä voi luulla oikeiksi.
Riippuu annos koosta ja psyykkestä kuinka hyvin pystyt erottamaan tripin ja todellisuuden. Itse monesti käynyt sellaisissa kuvio maailmoissa että unohdin täysin tämän maailman reaaliteetit, osa kerroista pelottavia osa taas taivaallisia. Mutta sitä ei kannata pelätä, toimit vain "oikein" ja niin kuin jo sanoin rakkaudella kaikki selviää :) Tosin ekalla kertaa tuskin kannattaa mitään hirveitä annoksia ottaa, sellain sopivasti että juttu aukeaa kunnolla muttei imase kokonaan.

Edit. Happo ois ihan kivaa, pitkä aika alkaa olemaan...
Vois sanoo et mielellä on joku selkee käsitys siitä miten asioiden kuuluisi olla ja miltä niiden kuuluisi tuntua. Kaikki tästä poikkeava ainakin aluksi aiheuttaa henkistä pahoinvointia.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen » Thu 01 Oct 2015, 19:35

Itsellä lsd n käyttökokemuksia alle 10 kertaa todella yksilöllistä toi savujen poltto matkaillessa monet sanoo et menee liian diipiks omassa kaveripiirissä melkein kaikilla tapana nousuissa polttaa tuhdit savut ja säästellä sit tripin loppupuelelle varsinkin ekoilla happo matkoilla nousuissa saa Kyl semmosen trippin ballz efektin et piti ite ottaa vähän kaiteesta tai jostain tukea ja boustailla turhia samassa paikassa ku piti laatia fysiikan lakeja uuteen uskoon :left: :right: :P

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Sat 03 Oct 2015, 22:57

tattivanukas wrote:Onko jengi tosissaan mennyt tripissä syvemmälle hatsia polttamalla? Itselläni vasta yksi matka takana (2x120ug) ja hatsi poisti omalla kohdallani lähes kaiken diippailun ja visuaalisuuden ainakin tunniksi. Ihmettelimme ystäväni kanssa tätä suuresti, tuntui kuin Trippi olisi mennyt pauselle. Polttelen kyllä päivittäin, lähinnä lääkekäyttöön. Eli täysin yleiskokemuksiin verrattuna vastakkainen vaikutus?
Joo, kyllä mulla paja boostaa kaikkien aineiden psykedeelisiä vaikutuksia.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Fri 04 Dec 2015, 01:04

Huomenna ois edessä pitkästä aikaa happotrippi! Yksin on tarkoitus trippailla ja innolla (sekä pienellä jännityksellä tietenkin) odotan. :up: Viime kerrasta on aikaa. Nyt on hirveästi kaikkia asioita, mitä pitäis kelata ja selvittää, niin päätin sit hoitaa itselleni deeliterapiaa. Aloitan ~120-150 mikin annoksella, kun viime trippi oli aika hc, siitä jäi pieni jännitys ja on pitänyt keräillä tähän päivään saakka itseensä seuraavaa varten. Happoa en ole koskaan nauttinut yksin, joten sekin on kiva uusi kokemus. Nautin yksinolosta ja mun mielestä on hyvä, ettei ole ympäreillä mitään ärsykkeitä, jotka ajais sitä trippiä toisille teille siitä, millaiseks se ehkä muotoutuis kun olen itsekseni. Ainakin yksin koettu sienitrippi oli elämäni parhaita. :love: En odota mitään, koska ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu ja millainen matka tulee. Mä otan avosylin vastaan kaiken mitä happo tahtoo mulle kertoa. :)

Helia
Psykonautti

Post by Helia » Fri 04 Dec 2015, 09:51

tattivanukas wrote:Onko jengi tosissaan mennyt tripissä syvemmälle hatsia polttamalla? Itselläni vasta yksi matka takana (2x120ug) ja hatsi poisti omalla kohdallani lähes kaiken diippailun ja visuaalisuuden ainakin tunniksi. Ihmettelimme ystäväni kanssa tätä suuresti, tuntui kuin Trippi olisi mennyt pauselle. Polttelen kyllä päivittäin, lähinnä lääkekäyttöön. Eli täysin yleiskokemuksiin verrattuna vastakkainen vaikutus?
Kyllä mäkin kokisin että hitit vaan buustaa trippiä..Värit räjähtää silmille ja vähän kun koko homma nousis uudelle tasolle. En tarkemmin ajatellen muista että olisin ikinä kenenkään kuullut kertovan päinvastaisista kokemuksista mutta yksilöitähän me ollaan. Tietysti sit jos jotain "syytä" haluaa etsiä sille miksi näin olisi, niin lähtisin ekana miettimään mahdollisten lääkitysten etc. kannalta jos sellaisia on, kun vaikuttavat enemmän tai vähemmän douppikokemuksiin. Kannabiksen vaikutus ainakin mulle on jotenkin niin tuttu ja turvallinen olotila, et jos on meinannut jäädä pahoja looppeja päälle, siis sillä tavalla että se on jo meinannut alkaa ahdistaa, niin hitit on stopannut sen siihen ja helpottanut mahdollisesti alkavaan ahdistukseen/hidastaneet ja selkeyttäneet ajatuskelaa tuoden sellaisen ihanan selkeänsakean "kaikkihan on todella hyvin"-fiiliksen. Entiiä happo tuntuu joskus jotenkin "sekavalta" jos vaan hengailee jossain kelaamassa omia ajatuksiaan, että savut rauhoittaa sitä sekavuutta siinä määrin että ajatuksista on helpompi saada kiinni. Toisaalta mulla on myös selvinpäin liiankin vilkas ajatuksenjuoksu joka manian iskiessä lähtee ihan käsistä, asiat on sekaisin päässä ja jos mistään ei saa kiinni niin stressaannun. Kannabis on auttanut tuollaisessa perus mielenhallinnassa ja sitä kautta yleisesti elämänhallinassa allekirjoittanutta paljon.

Ylemmästä postauksesta tuli mieleen kun kerran aloin kirjoittamaan..Itsekin olen sieniä saattanut nautiskella yksin himassa mutta happotripillä on aina ollut enemmän tai vähemmän seuraa. Jotenkin koen hapon henk.koht. silleen "sosiaalisemmaksi" kuin vaikka sienet (toki lajikkeesta riippuen mut kuitenkin mieluummin ottaa yksin/pienellä porukalla). Oon nyt viettänyt erittäin nautinnollista psykedeelien sävyttämää syksyä lähinnä hapon parissa ja kohta olis onneksi taas tatitkin :love:

Kuukausi sitten se fiilis sit tuli, eka happotrippi vaan omassa seurassa siis. Annosteluna n.600mikkiä. Tää trippi vähän muistutti siitä, että suhtautumiseni ko. substanssiin on muuttunut vähän liiankin kevytmieliseksi sen myötä kun sitä on nappaillut pitkin syksyä kuin karkkia. Olosuhteet olis voineet olla vähän paremmatkin koska mitään valmisteluja matkalle ei hirveesti voinut tehdä, ajattelin pitää tän happoterapiani hyvin sellaiseen paikkaan et kaikki rahat oli loppu, ruokaa ei ollut ja ensimmäistä kertaa, öö, puoleen vuoteen vietin päivää ilman röökiä ja nikotiininhimo oli mieletön. Mutta kelasin siinä sitten että tripillä olis hyvä meditoida itsensä hyväksymään muutaman päivän itämaisen paaston noudattamista eli nähdä nälkää. Muita odotuksia en juuri asettanut, lähinnä ajatus vuoden viimeisestä happotripistä ja siinä samalla kokonaisvaltaisesta puhdistamisesta.

Kun happo oli joissakin määrin vallannut normaalin tajunnantilan ja visuaalit oli jo aika hyvissä vauhdeissa, niin röökinhimo alkoi käydä ihan sietämättömäksi. Olin koko päivän hillinnyt itseäni etten soittaisi faijalle ja pyytäisi röökirahoja lainaksi, lienee turha selvittää että hävettää niin paljon pyytää lainaa siltä suunnalta että mieluummin näkee pari päivää nälkää. Tajusin kuitenkin etten selviäisi tripillä rauhallisena ilman röökiä, tietäen että kohina kasvoi koko ajan voimakkaana ja tartuin nopeasti luuriin. Aluksi kympin lainan anominen onnistui ihan hyvin, toki pieniä pistoja siitä kokien että raha-asioilla joutui soittelemaan.
Piristyin hulluna siitä tiedosta että tupakkakauppaan ja hetken fiilistelin seiniä. Sitten puhelin soi, ja vastaan faijalle ajatellen että unohti vaan jotakin edellisen puhelun aikana sanoa. No, ukon kanssa ei juurikaan avauduta toisillemme ellei sitten dokata yhdessä, mutta juuri silloin se oli saanut päähänsä että nyt jutellaan vakavia. En näin jälkeenpäin muista kaikkia yksityiskohtia mutta suhteeni biologiseen perheeseen on ollut arka paikka johon kajoan vain kovassa laskuhumalassa. Pysyin puhelun ajan kasassa ja sen jälkeen puhkesin ehkä kymmenen sekunnin akuuttiin itkuun, vedin henkeä, sitten pari kertaa uudestaan. Kyky itkeä multa meni aika pitkälti joskus viime kevään jälkeen ja säikähdin reaktiotani hieman alkuunsa. Sitten asettauduin makaamaan piikkimatolle ja hengittelin itseäni kasaan. Siihen päästyäni alkoi neutraali asioiden kelailu visuaaleista samalla nauttien ja lopulta aika syvään meditatiiviseen transsiin vajoten.

Lopputrippi meni siinä kauppareissulla joka kokonaisuudessaan venähti parin tunnin prosessiksi, piirrustushiilien, fretin ja Doorsin levyjen parissa. Hassua, oon aina halunnut kuunnella Doorsia hapoissa mutta sitä ei ole muiden seurassa ikinä tullut mieleen :D Hiilet oli kanssa mainiot, yleensä oon sählänny tripeillä vaan mahdollisimman räikeiden värien kanssa.

Loppuyhteenvetona: tunneskaalojen puolesta rajuin ja henkisin happotrippi tähän mennessä. Happo on kuitenkin sieniin nähden kevyempi yleisesti ottaen että yllätyin jopa. Paha se ei missään nimessä ollut, mutta puhdistavaa trippiä lähdin hakemaan ja sellaisen sain; koin jonkinlaisen hämmentävän kokonaisvaltaisen "kasvutarinan" (kliseet :D). Aluksi oli tosi hämmentävää kun sosiaalinen kanssakäyminen puuttui kokonaann, mut deelien yksinnauttimisen parhaana puolena oon aina pitänyt sitä kun voi touhuta mitä vaan mieleen tulee ja päättää itse kaikesta. Kaikkee mitä ei just edes tuu mieleen seurassa. Päästäni on kuitenkin tuon jälkeen kadonnut joku hyvin raskas taakka ja yleisfiilis on pysynyt kevyempänä kiitos tämän kokemuksen :love: Mutta luulen että jatkossa mennään taas sieniteellä jos yksin haluttaan mennä tuonne pään sisään käsittelemään asioita, kokemusta en oikeestaan edes lähtis vertaamaan yksinäisiin sienitrippeihin. Oli kuitenkin niin helvetin erilaista. Melkein luulisin hapon olevan yksin nappaillessa antoisampaa paljon pienemmällä dosella, just joku about 150mikkiä voisi olla optimaalinen kevyempään matkailuun, toimisi ehkä sellaisena "luovana buustina".

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Wed 09 Dec 2015, 19:36

Helia wrote:
Kyllä mäkin kokisin että hitit vaan buustaa trippiä..Värit räjähtää silmille ja vähän kun koko homma nousis uudelle tasolle. En tarkemmin ajatellen muista että olisin ikinä kenenkään kuullut kertovan päinvastaisista kokemuksista mutta yksilöitähän me ollaan. Tietysti sit jos jotain "syytä" haluaa etsiä sille miksi näin olisi, niin lähtisin ekana miettimään mahdollisten lääkitysten etc. kannalta jos sellaisia on, kun vaikuttavat enemmän tai vähemmän douppikokemuksiin. Kannabiksen vaikutus ainakin mulle on jotenkin niin tuttu ja turvallinen olotila, et jos on meinannut jäädä pahoja looppeja päälle, siis sillä tavalla että se on jo meinannut alkaa ahdistaa, niin hitit on stopannut sen siihen ja helpottanut mahdollisesti alkavaan ahdistukseen/hidastaneet ja selkeyttäneet ajatuskelaa tuoden sellaisen ihanan selkeänsakean "kaikkihan on todella hyvin"-fiiliksen. Entiiä happo tuntuu joskus jotenkin "sekavalta" jos vaan hengailee jossain kelaamassa omia ajatuksiaan, että savut rauhoittaa sitä sekavuutta siinä määrin että ajatuksista on helpompi saada kiinni. Toisaalta mulla on myös selvinpäin liiankin vilkas ajatuksenjuoksu joka manian iskiessä lähtee ihan käsistä, asiat on sekaisin päässä ja jos mistään ei saa kiinni niin stressaannun. Kannabis on auttanut tuollaisessa perus mielenhallinnassa ja sitä kautta yleisesti elämänhallinassa allekirjoittanutta paljon.
Allekirjoittaneella ei ole minkäänlaista lääkitystä jos ei kannabiksella itselääkintää lasketa. Trippi "väistyi" kokonaan, ainoa hapon paljastava tekijä oli serotonerginen "hymyilyttävä" olo. Toki kannabiksen vaikutuksen laannuttua trippi toki jatkui, mutta visuaalit eivät palanneet illan aikana ennalleen vaikka niitä toki vielä oli pienissä määrin ja helpommin kontrolloituna. Sienien kanssa taasen savut buustivat jo melkein liikaa. Yksilöitä tosiaan ollaan.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Sun 03 Jan 2016, 17:59

Onko kukaan teistä kokenut ns. "pahaa trippiä" happoa otettuanne? Kysyn tätä lähinnä siksi, koska kuulin tapauksessa jossa kaveri oli ottanut noin 100 ug annoksen happoa ja lähestulkoon sekosi. Viskeli astioita parvekkeelta ja meinasi hypätä itsekin. Lopulta tilanne saatiin ratkaistua soittamalla hätänumeroon. Itse useita kertoja happoa otettuani koen 100 ug annoksen lähinnä tajuntaa laajentavana, lievien visuaalien värittävänä trippinä. Vaikka olen ottanut happoa useissa eri tilanteissa ja eri annoksina, en kuitenkaan näe yhtään trippiä mitenkään pahana tai huonona. Toki on ollut tilanteita, jossa set & setting ei ole ollut paras mahdollinen. Kerran kaverin tupareiden jälkeen tuli mentyä baariin, jossa sitten saatiin frendin kanssa älynväläys vetää lappu puoliksi. Tämä siis aamuyöllä. Kesäöinen kävelymatka kämpille oli oikein mukava, mutta sitten jossain vaiheessa vaan alkoi väsyttämään ihan pirusti mutta happo piti keinotekoisesti hereillä vielä pitkän aikaa. Siinä vaiheessa se ei ollut enää hauskaa, mutta en minä sitä siitä huolimatta kokenut kovin pahana, ehkä vain hieman ahdistavana. Toisaalta tiesin koko ajan, missä mennään.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 03 Jan 2016, 19:14

Tempelli wrote:Onko kukaan teistä kokenut ns. "pahaa trippiä" happoa otettuanne? Kysyn tätä lähinnä siksi, koska kuulin tapauksessa jossa kaveri oli ottanut noin 100 ug annoksen happoa ja lähestulkoon sekosi.
Toi sun tarinas on sellainen ettei kuulosta yhtään tutulta.

Kummiskin noi parveke tarinat yleensä kerrotaan yläasteen aikoina huumeista, kun ensimmäistä kertaa joku polttaa pilvee... Sit "EIKS NIISTÄ MENE IHAN SEKASIN JA NÄE HALLUSINAATIOTA, MUN YKSI KAVERI MEINAS HYPÄTÄ HAPOIS PARVEKKEELTA"

Täytyy olla ihmisenä vitun sekaisin, että sekoaa noin haposta. Ei kukaan hyppää parvekkeelta... Ei edes kamoissa jos ei ole halukas tappaan itseään. Jos joku tappaa itsensä hapoissa jostain kevyestä peruspikkuahdistus kohtauksesta niin kyl sillä on oikeasti jotain muutakin vialla ja hiton pahaa. Sellaisten ihmisten jolla on noin syvii henkisii ongelmii niin kantsii jättää huumeet terveille ihmisille. Kaikki ne mieluiten.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

frapathea

Post by frapathea » Sun 03 Jan 2016, 19:21

Mä oon ollut sellaisella pahalla tripillä, että oon hakannut päätäni lattiaan ja lämpöpatteriin. Olin muistaakseni lähinnä pohjattoman surullinen tuolloin, niin surullinen ettei se mahtunut kehoon eikä mulla ollut mitään rakentavaa tapaa purkaa sitä.

Ihan eri mindset kuin se toisinaan ylivireystilaa seuraava, ei lainkaan harvinainenkaan, kolottava uupumus.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 05 Jan 2016, 00:29

Dexma wrote: Toi sun tarinas on sellainen ettei kuulosta yhtään tutulta.

Kummiskin noi parveke tarinat yleensä kerrotaan yläasteen aikoina huumeista, kun ensimmäistä kertaa joku polttaa pilvee... Sit "EIKS NIISTÄ MENE IHAN SEKASIN JA NÄE HALLUSINAATIOTA, MUN YKSI KAVERI MEINAS HYPÄTÄ HAPOIS PARVEKKEELTA"

Täytyy olla ihmisenä vitun sekaisin, että sekoaa noin haposta. Ei kukaan hyppää parvekkeelta... Ei edes kamoissa jos ei ole halukas tappaan itseään. Jos joku tappaa itsensä hapoissa jostain kevyestä peruspikkuahdistus kohtauksesta niin kyl sillä on oikeasti jotain muutakin vialla ja hiton pahaa. Sellaisten ihmisten jolla on noin syvii henkisii ongelmii niin kantsii jättää huumeet terveille ihmisille. Kaikki ne mieluiten.
Joo ei tuo omaan korvaankaan kovin tutulta kuulostanut, ja itselläkin tuli mieleen yläasteaikojen kauhutarinat. Mutta tässä oli kuitenkin ihan eräs oma kaveri osallisena. Ei tämä kaveri turhia palturia puhuisi, ja tapahtumaketjun huomioonottaen tarina kuulostaa yhä enemmän todelta. Happo ei kuitenkaan päästä helpolla. Ehkäpä tässäkin tapahtuneessa oli huono yhdistelmä set & settingiä, mielen sisäisiä asioita ja väärää suhtautumista itse trippiin.

Sen kuitenkin olen oppinut, etten ihan missä tahansa tilanteessa tai mielentilassa happoa ota. Pari kertaa sen virheen olen tehnyt eikä ole ollut ihan miellyttävin kokemus. En kuitenkaan haposta aio luopua. Päinvastoin, kyllä tässä olisi tarkoitus päästä kokeilemaan näitä perusdoseja korkeampia annostuksia. :)

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Thu 07 Jan 2016, 15:52

Onhan5 toi kyllä mahollista, että jotain sattuu, ku musta tuntuu että lsd on semmonen että se taannuttaa sut lapsen tasolle. Voihan taaperokin vahingossa kiivetä kaiteen yli kun ei tajuu mitä toisella puolella on :p siks joku selväpäinen lastenvahti isoissa annoksissa.

Mut joo onkos muuten lsd mahdollista saavuttaa iha täydellistä egoguolemaa ja minkälaisella anoksella tai semmosta dmt vahvuista egokuolrmaa. Semmonen annos tuntuu varmaan ikuisuuden pituselta ku lsd vaikuttaa niin pirun pitkään :shock:

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Fri 08 Jan 2016, 18:59

Mekstori wrote: Mut joo onkos muuten lsd mahdollista saavuttaa iha täydellistä egoguolemaa ja minkälaisella anoksella tai semmosta dmt vahvuista egokuolrmaa. Semmonen annos tuntuu varmaan ikuisuuden pituselta ku lsd vaikuttaa niin pirun pitkään :shock:
Täydellisestä egokuolemasta en tiedä, mutta ensimmäisellä happotripillä egokuolema oli jonkintasoinen. Kun tuli vedettyä samaa happoa kokonainen lappu, trippi meni sen verran diipiksi että kyllä se egokuolema oli lähellä täydellistä. Kavereidemme kanssa mielet sulautuivat yhteen, pystyimme telepaattisesti lukemaan toistemme mieliä ja muutenkin olimme lähes täydellisesti yhtä ympäristön kanssa eikä omalla persoonalla ollut enää mitään merkitystä. Vertailua DMT:hen en osaa sanoa, pitäisi sitä jostain etsiä käsiini. :)

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Fri 12 Feb 2016, 00:43

Kokeilin jokunen kuukaus sitten mdma + lsd, ai että oli mahtavaa. Tosiaan tuntu että happo buusti mämmiä eikä toisinpäin. Kauniit visuaalit siivitti sitä tajutonta euforiaa mutta mitään syviä diippailuja ei tullut.

Sitten kokeilin pelkkää lsd:tä. Olin ennen pitänyt näitä kaikkia elämää suurempia happo-oivalluksia ja kelailuja ja pulmien ja solmujen ratkomisjuttuja hippien höpönpöppönä, mutta vittu; vaikka olin oikeastaan asennoitunut että sellaisia ei tule, niitä tuli aivan sponttaanisti, ilman minkäänlaista yritystä alkaa käsitellä asioita.
Koki vaan erilaisia ahaa -elämyksiä ja tunteita kuin tuhannen kilon taakka lähtisi sydämeltä ja harteilta. Aevan mahtavaa!
Erikoinen juttu: koko trippi oli ihan vitun eroottinen? Selvästi suurin osa visuaaleista muodosti kaikkea seksiin liittyvää, ja ajoittain tuntu tosi vahvaa euforiaa, sellasta kutkutusta genitaalialueella? En ollut mitenkään puutteessa, eikä sillon oikeastaan panettanutkaan, mutta tuntuu melkeen kuin olisin harrastanut seksiä lsd:n kanssa :D kuulostaapa hämärältä.

Sitten kolmas kerta, otin saman annoksen samoja lappuja kuin edellisen 6 päivän tauon jälkeen, ja vaikutukset oli ehkä 50% viimekerrasta. Visuaaleista en saanut mitään iloa irti, pelkkää pintojen värikkyyttä ja liikehdintää. Viimekerralla sentään kaikki muutti muotoaan, (yks eeppinen juttu: kaikki ympäröivä muuttui mustaksi, paitsi verhojen kukkaiskuviot jäi jäljelle vihreäksi matrix- koodiksi, ja ne pyöri 3D -mallinnusten lailla x- akselin ympärillä) eikä tällä kertaa tullut etäisintäkään diippiä ajatusta. Ajatuksenkulku tuntui lähes normaalilta, vaikkakin sekavalta.

Oli huvittava hetki kun seison keskellä kauppaa äimistyneenä, kädessä lappu jossa lukee tärisevällä lapsenomaisella käsialalla: leipä, maito, mysli, ja mietin että mitä vittua se tarkottaa ja miten tässä pitäis toimia :D

Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 » Sat 13 Feb 2016, 16:54

Kertokaas mikä ois hyvä dose ekakertalaiselle candyflippiin.

Kokemusta on mdma:sta n.7 kertaa mutta aitoa lsd:tä en ole kokeillut. Muita psykedeelejä tosin menny paljonkin esim. Nbomet, DOC, 5-meo-mipt, 2c-x. Onko aito happo sitten hirvestä noista edellä mainituista poikkeavaa? Nyt olisi saatavilla Edward Snowdenin printillä olevia lappuja (100ug)

Kaikki vinkit otetaan vastaan :cheers:

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sat 13 Feb 2016, 18:05

Testaisin ensin pelkiltään ennen ku lähet yhdistelemään mitään. Ihan vaan vinkki vink. ;)

Jos haluaa harrastaa mahdollisimman vastuullista tajusteiden käyttöä niin tämä lähestymistapa on enemmän kuin suositeltava.
Life = The Trip

Shitface
Lepakko

Post by Shitface » Sun 14 Feb 2016, 13:53

Tänään vedän elämäni ensimmäisen äsiditripin! Psykedeelit ja etenkin just LSD on aina kaikista pähteistä eniten kiinnostanut, joten olo on kuin lapsella karkkikaupassa konsanaan. Itellä kokemukset psykedeeleistä jääny muutamiin sienensyöntikertoihin mut onneksi on kokeneempi ystävä mukana ja muutenkin mietitty hommaa aika tarkkaan etukäteen, joten täysin luottavaisin mielin tässä ollaan :)
"Ei tää rikollisenkaan elämä saatana mitään ruusuilla tanssimista ole!"

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Mon 15 Feb 2016, 20:37

Ensimmäinen kerta olis tulossa. Olis tarjolla joko 75mikrosia tai 100mikrosia. Onkohan noilla käytännössä paljonkin eroa vaikutuksiltaan? Ottaisko talteen pari jompaa kumpaa ja buustais jos jäi vajaaksi? Vai mitä konkarit on mieltä. Sit olis mdma:takin tarjolla joten myös jonkinlainen candyflip kiinnostais. Mites siitä sais kaiken irti?
Ever seen fire in zero gravity?

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 15 Feb 2016, 21:09

No buustailu ei ainakaan toimi, 75 mikkii voi jäädä vajaaksi niin mieluummin se sata IMO.
Itse otin ekalla kerralla aikoinaan 150 mikkiä mutta hyvä toki aloittaa pienestä ja sit myöhemmin nostaa annosta.

Kannattaa eka kokeilla pelkiltään happoa niin tietää miten vaikuttaa ja ensikerralla sitten candyflipata vaikka.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Mon 15 Feb 2016, 21:49

Mushru wrote:No buustailu ei ainakaan toimi, 75 mikkii voi jäädä vajaaksi niin mieluummin se sata IMO.
Itse otin ekalla kerralla aikoinaan 150 mikkiä mutta hyvä toki aloittaa pienestä ja sit myöhemmin nostaa annosta.

Kannattaa eka kokeilla pelkiltään happoa niin tietää miten vaikuttaa ja ensikerralla sitten candyflipata vaikka.
juu hyvin ymmärrän ton että kokeilis pelkiltään. madamea olis tarjolla mutta en ole mitenkään varma että sitä olis pakko vetää samaan aikaan. onko 100mikin ja 150mikin annoksilla kovinkin huomattava ero? mutta jos on sellainen hyvä olo ja tila niin miks ei sitten madmaa sekaan? (sitä kuitenkin kiskottu jo lähemmäs parikyt vuotta eri muodoissa). paljon on kokemusta kaikenlaisesta etten niinkään pelkää pahoja oloja tahi tiloja.
Nyt viikonloppuna oli gramma madamea ja 20mg 2c-b:tä. Madamella mentiin emännän kanssa ja cb:t jäi vasta aamuun eikä kovasti mitään sanoneet..
Ever seen fire in zero gravity?

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 16 Feb 2016, 20:09

Downfallen wrote:
Mushru wrote:No buustailu ei ainakaan toimi, 75 mikkii voi jäädä vajaaksi niin mieluummin se sata IMO.

juu hyvin ymmärrän ton että kokeilis pelkiltään. madamea olis tarjolla mutta en ole mitenkään varma että sitä olis pakko vetää samaan aikaan. onko 100mikin ja 150mikin annoksilla kovinkin huomattava ero? mutta jos on sellainen hyvä olo ja tila niin miks ei sitten madmaa sekaan? (sitä kuitenkin kiskottu jo lähemmäs parikyt vuotta eri muodoissa). paljon on kokemusta kaikenlaisesta etten niinkään pelkää pahoja oloja tahi tiloja.
Nyt viikonloppuna oli gramma madamea ja 20mg 2c-b:tä. Madamella mentiin emännän kanssa ja cb:t jäi vasta aamuun eikä kovasti mitään sanoneet..
Tässä on kuvailtu hapon vaikutuksia eri annostuksilla. Toki ei kannata pitää tuota sataprosenttisena totuutena, mutta hyvän osviitan tuosta saa mitä tuleman pitää. Itselläni oli ainakin 100 ja 125 mikin annostuksilla selkeät erot. Tosin set & setting oli tilanteissa hyvin erilainen. Tuo 125 mikkiä oli hyvin harkittu ensimmäinen kerta kauniina kevätpäivänä, 100 mikkiä oli uusien lappujen vahvuuden testaamista aika extempore talvella, ja koko trippi tuli vietettyä sisällä. Itse ainakin olen huomannut, että visuaalit lisääntyvät ainakin alle 200 mikin annoksilla suhteessa enemmän mitä hapon mieleen vaikuttava puoli. Joten ehkä ensisijassa tuo 100 mikin ja 150 mikin erot ovat nimenomaan visuaalisuudessa.

Kyse ei ehkä ole niinkään niistä pahoista tiloista mitä tulee hapon kokeilemiseen ensiksi sellaisenaan. Varsinkin kun näin pienillä doseilla mennään niin aika epätodennäköistä että trippi kääntyy huonoksi, ellei nyt oikeasti ole jotain asioita mitä ei ole käynyt läpi. Happo tuuppaa pienilläkin annostuksilla tuomaan ne asiat pintaan vaikkei haluaisi. Vaikkei candyflipistä olekaan kokemusta, niin luulisin että mämmi nimenomaan pehmentäisi noita hapon negatiivisia puolia. Pointti on ehkä enemmän siinä, että candyflip ei anna todellista kuvaa hapon vaikutuksista. Ellet nyt vain lappua tai pari ole hommaamassa, niin itsekin kyllä testaisin ensiksi vesiä sellaisenaan, venailisin sen viikon ja kokeilisin sitten candyflippiä. Mutta loppujen lopuksi ihan riippuu itsestäsi miten haluat edetä.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Sun 21 Feb 2016, 23:13

gerhes wrote:
Sitten kokeilin pelkkää lsd:tä. Olin ennen pitänyt näitä kaikkia elämää suurempia happo-oivalluksia ja kelailuja ja pulmien ja solmujen ratkomisjuttuja hippien höpönpöppönä, mutta vittu; vaikka olin oikeastaan asennoitunut että sellaisia ei tule, niitä tuli aivan sponttaanisti, ilman minkäänlaista yritystä alkaa käsitellä asioita.
Koki vaan erilaisia ahaa -elämyksiä ja tunteita kuin tuhannen kilon taakka lähtisi sydämeltä ja harteilta. Aevan mahtavaa!
Erikoinen juttu: koko trippi oli ihan vitun eroottinen? Selvästi suurin osa visuaaleista muodosti kaikkea seksiin liittyvää, ja ajoittain tuntu tosi vahvaa euforiaa, sellasta kutkutusta genitaalialueella? En ollut mitenkään puutteessa, eikä sillon oikeastaan panettanutkaan, mutta tuntuu melkeen kuin olisin harrastanut seksiä lsd:n kanssa :D kuulostaapa hämärältä.
Rupesin miettimään tarkemmin, kyseessä oli siis 110mikkinen lappu? Netistä "luotettavalta" vendorilta tilattu, piti vielä varmistaa tää vahvuus netistä kun rupes epäilyttämään että olikohan se sittekin 200mikkiä. Kun vertailee muiden kokemuksiin ni tää vaikutti todella visuaaliselta ja diipiltä, muistuttaa enemmänkin muiden 200mikin kokemuksia