LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
happokakku
Karvakuono

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by happokakku » Mon 14 Apr 2014, 14:16

Hyvä vastaus, kiitos wRRa.

Laput on postimyynnistä, jonka takia olen suht luottavainen, että myös ovat 200+. Myyjä lupaa 98% puhdasta kristallia, mutta tiedä siitä sitten :D

Mökille luonnonrauhaan ollaan menossa ja vain tutun porukan kanssa, joten set&setting pitäisi olla kunnossa. Kaipa suosittelen kaverille kuitenkin vaikka lapun puolittamista. Ihan vaan, ettei vahingossakaan tuu singottua sitä mihinkään ulkoavaruuteen ekalla kerralla.

Desse
Karvakuono

Post by Desse » Tue 15 Apr 2014, 02:25

happokakku wrote:Hyvä vastaus, kiitos wRRa.

Laput on postimyynnistä, jonka takia olen suht luottavainen, että myös ovat 200+. Myyjä lupaa 98% puhdasta kristallia, mutta tiedä siitä sitten :D

Mökille luonnonrauhaan ollaan menossa ja vain tutun porukan kanssa, joten set&setting pitäisi olla kunnossa. Kaipa suosittelen kaverille kuitenkin vaikka lapun puolittamista. Ihan vaan, ettei vahingossakaan tuu singottua sitä mihinkään ulkoavaruuteen ekalla kerralla.
Taidan tietää mistä lapuista kyse ja ihan ehtaa tavaraa ovat jos ovat.. =)

Älkää nyt kuitenkaan liian vähää ottako. :up:
On niin vaikeaa
Myöntää olevansa vain satunnainen kuiskaus
Olla päivänkajo, joka aina likempänä kuin aamua
On hiipuvaa iltaa

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 16 Apr 2014, 22:16

Eipä se sun kaveri luultavasti singahda avaruuksiin annoskoon ollessa ihan "järkevä".(150-350ug?)

Ite ensimmäsien kerran otin Shiva-lapun, jonka uskoteltiin olevan 400ug, mutta myöhemmin selvisi että olis ollut 250ug eli veikkaan 150-200ug. Todella upea kokemus, mutta silti jalat ihan "tukevasti" maassa. :D

Virikkeet, musiikki ja set&settings on mun mielestä oleellisempia asioita hapon kohdalla kuin tarkka annoskoko.

Hyvin se menee. :up:
Life = The Trip

doof
Kameleontti

Post by doof » Mon 21 Apr 2014, 23:06

Voi mooses ku mä oon pari vuotta luullu ett lsd trippi kestää vuorokauden, ja miettiny et ketä vittu sitä vetää ku on nii hehkutettuaki?! Jostai sitte luinkuumin että ei se okkaa kun 6tunti ne kovimmat.
Täytyy siispä enskesän ottaa kokeiluu 150μg lapulla sehä o varmas iha jees? Psykonautti e ole mut on noita erilaisia tryptamiineja ja toists tullut koettua.

Yksin joudun ottaa kun kaverit ei douppaa, nii miten tuon matkan sit toteuttais vai jättäiskö kokonaa välii?

Desse
Karvakuono

Post by Desse » Tue 22 Apr 2014, 00:18

doof wrote:Voi mooses ku mä oon pari vuotta luullu ett lsd trippi kestää vuorokauden, ja miettiny et ketä vittu sitä vetää ku on nii hehkutettuaki?! Jostai sitte luinkuumin että ei se okkaa kun 6tunti ne kovimmat.
Täytyy siispä enskesän ottaa kokeiluu 150μg lapulla sehä o varmas iha jees? Psykonautti e ole mut on noita erilaisia tryptamiineja ja toists tullut koettua.

Yksin joudun ottaa kun kaverit ei douppaa, nii miten tuon matkan sit toteuttais vai jättäiskö kokonaa välii?
Jos tuntuu siltä, että pääkoppa on kondiksessa ja niin edelleen niin anna mennä vaan rohkeasti,
100-150ug on ihan hyvä dose ekalle kerralle. :up:
On niin vaikeaa
Myöntää olevansa vain satunnainen kuiskaus
Olla päivänkajo, joka aina likempänä kuin aamua
On hiipuvaa iltaa

doof
Kameleontti

Post by doof » Tue 22 Apr 2014, 18:15

Pilvessä alkaa joka vitun kerta ahistaa, mut pienissä sienissä, 2cb tai hometin kanssa mitn vainojakaan ole ellei oikeesti ole aihetta. Tuo kannabis kun aiheuttaa paskat "tripit" ja vainot monellekin, ni eikai lsd omaa samallaist sivuoiret?

Himassa ei pysty tripitellä koska sokerisydän ei tiedä tästä, jote ulkona se pitäis tehä, alone. Keksiikö sitä sit tekemist tyyliin 5 tunniks? Entä kaua nuo pupillit pysyy lautasena? Pitkäänki sen 6t jälkee?

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Tue 22 Apr 2014, 18:46

^ Ite kiinnittänyt huomiota et pupillit on laajat 10-12 h. Ja kyllä vaikutus kestää kauemmin kuin 5-6 h.

Parempi varata aikaa ainakin 10h. Sekä ootko varma set&settingeist? Kuulostaa vaan hankalalta, jos pitää salaa mennä ulos nautiskeleen.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

happokakku
Karvakuono

Post by happokakku » Tue 22 Apr 2014, 19:47

Kyllä hapoissakin voi alkaa ahdistaa, välillä tulee ns. "vaikeita kohtia" tripillä. Ja kyllä se trippi kestää melkein sen 12h, vaikka ehkä pahin tutkalla olo onkin ekat 3-4 tuntia. Ota myös huomioon, että aika tuntuu huomattavasti pidemmältä hapoissa. Just pääsiäisenä trippailtiin koko perjantaipäivä ja se tuntu joltain viikolta :D

Ite en ainakaan lähtis yksin salaa hiippailemaan mihinkään hapoissa. Kyllä tää musta vaatii turvallisen ympäristön, jossa pääsee myös rauhassa pötkölleen ja ite tykkään vielä jos on seuraa ja aktiviteettia ympärillä.

doof
Kameleontti

Post by doof » Tue 22 Apr 2014, 22:11

Tekis kovasti mieli tyypata et mitä täl on esitettävää mutta jätänki tän suunitelmista ja palaan myööhemmi astialle

Niin ja määhän en kovin ees tykkää seurasta siispä thats ok :up:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 22 Apr 2014, 23:40

doof wrote:
Niin ja määhän en kovin ees tykkää seurasta siispä thats ok :up:
Joo kyl noin 12 tuntia menee äkkiä ennen kuin unta saa jos ei ota sitten siinä sivussa jotain alkoo, hatsii, bentsoja tai hitaita.

6 - 8 tuntia ois se aika mikä kandee ottaa ainakin vapaata, ettei tartte esittää "selvää". Toisaalta. Oma tyttöystävän kanssa on todennut, että yhen annoksen äsidi doseilla niin eipä tuo huomaa minussa mitään kummallista, vaik itse koenkin olevani jo kuosissa. Sit jossain 200 mikrossa taas jo sanoo, että näytän hieman pelottavalta :P

Monesti ite tykkään äsidiä ottaa yksinään ihan himassa palloillessani. Otan aamusta äsidin, kuuntelen musaa ja päivällä pieni kävely ulkona ja sit alkoo ym sekakäyttöö perään. Hyvän illan täydellinen resepti kyl.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

doof
Kameleontti

Post by doof » Wed 23 Apr 2014, 00:56

Ääh, mää jätä tän suunittelu ainaki siihe saakka kunnes tutustu johonki samankaltase. Jonkun "gollegan" ja mukavan :mrgreen: persoonan kans trippi on parempi näin ekaks tripiks (luulisi). Etei ny alkas turhii hullui skitsoilui.
Tänks vastauksista kun nopeesti tuli :)

liuotinvapaa
Tuppisuu

Post by liuotinvapaa » Sat 03 May 2014, 14:41

Tutkimusmatka omaan mieleen jatkuu.... olkoon tämä sitten vaikka eräänlainen trippistoori suoraan tajunnasta.

Olen tähän threadiin jo pariin otteeseen postannut aikaisempien LSD -trippien toimivuudesta / toimimattomuudesta.
Nyt olen kolmannesta lähteestä hommannut kyseistä ainesta. Eri lähteestä jotta voin itselleni todistaa kyseessä olevan juuri kyseinen aines..
Sitä otin nyt yhden 220ug lapun, mieli kirkas. ( Sama vaikutus 1/4 lapulla )... Ulkoinen minä pysyy. Sisäinen venyy... mieli kirkas...
Välillä liiankin kirkas. Otin myös DMT:tä tuon yhden lapun vaikutuksen aikana... se iski kuin tuhat jääpiikkii... Koko maailma romahti. Kyseenalaistin kaiken tietämäni...
Ymmärsin mitä on kaikki. Avasin oven jota ei voi sulkea. Astuin askeleen josta ei voi peruuttaa... Pelkäsin sekoavani. Menettäväni mielen hallinna. Psykoosi?

Nyt oo keräilly romahtaneen maailman palasista uutta maailmaa... minun maailmaa...
Kutsun sitä uudelleenohjelmoinniksi... Oma mieli rakentuu siitä informaatiosta jota ympäröivästä maailmasta keräät... Ajatukset toisista ajatuksisa. Musiikista. Tietokirjoista. Keskusteluista. Runoudesta. Kokemuksista. Tunteista. Tunteista.
Nyt vihdoin tuntuu että tiedän miltä elämä tuntuu... Se tuntuu puhtaalta energialta.

Kaikki mitä tiedän, koostuu yhdestä asiasta... Energiasta. Aine on tiivistä energiaa. Aika on energian luoma asia. Aivot. Mieli. Mieli on todella korkealla taajuudella värähtelevää energiaa... se on totuus... Kaikki on koko universumissa on uudelleen järjestäytynyttä energiaa. Loogista.
Älykkyys on tuon energiavärähtelyn hallintaa ja uusien väreiden luomista... Viisaus on tallennettua värähtelyä. Tietoisuuden Dataa.

Ihminen on energiaolento, joka luo uutta, korkeampitaajuista energiaa... ihminen hallitsee energiaa.
Aluksi primitiivinen tuli - nyt jo ydinenergia. Pian fuusio. ne on sitä puhdasta energia-massaa.. Ihminen oppinut myös hallitsemaan energian väreitä. Luomaan ajatuksia. Muuttanut ne ääniksi- tallentanut tarinoihin, kiveen. Nyt bittiavaruus. Integroimme pian itseämme yhteisen tietoisuuden verkkoon.. Vai olemmeko jo?

Pakko välil meditoida ettei aivot ylikuumene!
Ihminen voia ajattella itsensä umpisolmuun. Kadottaa itsensä, kuin tutkimuslaiva tuntemattomille merille.. Mielellä pitää olla satama jonne palata. mielen turvasatamaa. Keho on mielen koti... Tunne kehosi. Aistisi. Muistosi. Todellisuus... Ja muut ihmiset.
Kun seilaat kauas satamasta pidä kompassi mukana! ... rakkaat lähelläsi.

-ja kyllä--- olen hapois :) ( ja tän reissun jälkeen piitkä breikki aineista )
Olen fiktiivinen virtuaaliolento.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sat 03 May 2014, 16:37

liuotinvapaa wrote:Kaikki mitä tiedän, koostuu yhdestä asiasta... Energiasta. Aine on tiivistä energiaa. Aika on energian luoma asia. Aivot. Mieli. Mieli on todella korkealla taajuudella värähtelevää energiaa... se on totuus...
Totuus on, ettet tiedä oikeasti mitään ;). Vedä vähän enemmän happoa. :D Tai sit älä vedä sitä enää.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

liuotinvapaa
Tuppisuu

Post by liuotinvapaa » Mon 05 May 2014, 23:11

Lienet oikeassa. En tiedä mitään. Arvailen. Selittelen asioita itselleni. Haluan kuitenkin ymmärtää itseäni ja maailma.
Ostin juuri kirjankin sitävarten. Esko Valtaojan - Kaiken selitys

Olen tosiaan todennut että happo vaikuttaa muhun melko samalla volyymillä, oli sitä sitte puolikas lappu tai viisi lappua kerrallaan.
Viiden 220? lapun annoksen jälkeen voin jutella vaikka äidilleni ilman että hän / kukaan huomaa käytöksessäni mitään outoa. Että semmonen pää mulla.
Välillä käyn ylikierroksilla... ilman happoakin.

Toki sitä voisi kokeilla suurempiakin annoksia, mutta kalliiksihan se käy.

Nyt olen ottanut n.50mg micro-doseja pari päivää. Auttaa kyllä luovassa työssä.

Jatkan pääni tutkimista tällä mielenkiintoisella yhdisteellä.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Wed 07 May 2014, 21:59

^^^ Nojoo, itse noudatan aina periaatetta, että kaikkea pitää ottaa aluksi pieni maistiainen ja sitten sen olon mukaan voi aina ottaa lisää. On niin tyhmää se, mitä jengi yleensä tekee, ja saa huonoja kokemuksia pienemmällä dosella heille sopivasta aineesta. "Överit ennemmin kun vajarit" -hokema kuuluu 500 m peruskallion sisään ydinjätevarastoon.

Itse rikoin kerran tätä periaatetta - ensikosketuksellani psykedeeleihin - 15-vuotiaana otin - överit meskaliinia, koska en tiennyt että sen nousemiseen kuluu todella kauan aikaa ja valitin ettei toimi ja otin roimasti lisää. Huhhuh mikä kokemus - tosin siitähän se sitten rauhoittui muutaman tunnin päästä, onneksi, koska se oli yhtä helvettiä, tosin muutama hyvin kaunis hetki mahtui trippiin eli en saanut traumoja psykedeeihin, muuta kuin että siitä hetkestä lähtien olen aina perehtynyt hyvin tarkasti aineitten ominaisuuksiin ennen minkään kokeilemista - en esim. tiennyt, että yliannostus meskaliinia on hengenvaarallinen tila. LSD:ssa tätä vaaraa ei fyysisesti onneksi ole lainkaan.

Kaksi kertaa 2 C-E-tä testasin (toisella kerralla narkkaripelle laittoi tahalteen meille yliannostukset, hengenvaaralliset sellaiset, ja oltiin hyvin kuumottavassa mestassa missä rikottiin peilejä ja tapeltiin - onneksi oli sentään viinaa rauhottavana. Sieniä kokeilin ennakkoluulottomasti, koska niiden kerääjä ja kuivattaja oli asiantunteva mykologi ja myös minä olen. Kokemus oli hyvin positiivinen, koska itselläni on sellainen mieli että kun tietää ettei kropalle ole vaaraa, mieleen tulee vain hyviä ja mielenkiintoisia juttuja.

LSD:n kokeilemiseen minulla kuitenkin meni vuosia, sillä pelkäsin saavani Bromoa ja joutuvani kropalle pahalle 48 h kuumotustripille. Nyt vähän aikaa sitten sain erittäin, erittäin luotettavalta, itsellään sarjaa testanneelta taholta lapun - niitä tosin oli vain yksi, mutta koska kaverin kanssa oltiin neitsyeitä aineelle puolitettiin muistaakseni 250ug lappu. Ja kokemus oli itselläni erittäin positiivinen, enkä pelkää ottaa koko 250ug-annosta ensi kerralla kun saan sitä samankaltaisista olosuhteista. Kaveri veti itse asiassa pienen bad tripin, ja toimin jonkinlaisena noitatohtorina sille ja paransin sitä :) LSD ei ole pinkkejä norsuja, vaan paljon muuta. Mutta deelit ei sovi kaikille, se on tosiasia.

Ongelmana luotettavan LSD:n saamisessa on ensinnäkin se, että ainakaan PK-seudulla ei ketään näyttäisi sitten vuoden 2010 jälkeen kiinnostavan sitten vuoden 2011 mikään muu kuin stimulantit ja reivaaminen -.-' - budia sentään saa. Toisena vakavampana ongelmana on lukemattomat täysin arvaamattomat tutkimuskemikaalit joita voidaan mihin vaan tunkea.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Wed 07 May 2014, 22:21

haluaisin kuulla lisää tuosta meskaliinin hengenvaarallisuudesta. lähinnä nyt sain samanlaista tietoa netistä ettimällä kuin muistakin serotonergisistä psykedeeleistä olisin saanut tämän attribuutin kohdalla: "forget it, won't happen!" tämän perusteella väittäisin että olet erehtynyt.

p.s. voiko attribuutista muuten puhua ominaisuutena, jota ei määritetä sen tarkemmin? onko "väri" attribuutti siinä missä "punainen"?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

liuotinvapaa
Tuppisuu

Post by liuotinvapaa » Sat 17 May 2014, 17:33

Päivetystä oman mielen tutkimusmatkalta.
Otin tosiaan pieniä n.50ug doseja useamman päivän putkeen. Ajatukset lähti lentoon.
Pohdin elämän peruskysymyksiä, luulin oivaltaneeni jotain suurta.
Viimeisestä annoksesta 3 päivän kuluttua jouduinkin akuutti-psykoosi osastolle rauhoittumaan.
Palasin nopeasti maanpinnalle, kiitos hyvän hoidon.
Nyt olen siis kokenut oman mielen ala- ja ylärajat.
Kuten aikaisemmin totetisn, niin taitaa olla pitkä breikki aineista mulla.

LSD on mun mielestä mulle sama kuin Psykoosi. Hallittumpi tosin.

Kiitos foorumille kaikesta viisaudestanne.
Last edited by liuotinvapaa on Sun 18 May 2014, 08:27, edited 1 time in total.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 17 May 2014, 18:30

liuotinvapaa wrote: Otin tosiaan pieniä n.50mg doseja useamman päivän putkeen.
Varmaan tarkoitit 50 mikrogramman ug doseja useemman päivän.

Ite oon ottanut happoo kans putkessa ja varsinkin sillain, että on pitänyt vain yksi kaksi päivää taukoa ja putket on ollut sitä viikon pari menolla. Niin kyllä se toimii hyvin eritavalla kylläkin silloin aina. Ei se mitenkään mossahda päähän, mutta on kasvattavia viikkoja olleet niin fyysisesti kuin psyykkisestikkin. Varsinkin tollainen psykedeelien käyttö on osunut mulle viime vuosien aikana jolloinka olen viikon aikana antanut mielelleni stressinpoistoa ja samalla työstänyt aktiivisesti jotain asioita. Esim subun lopetuksen aikana tämä on ollut tärkeetä touhua.
liuotinvapaa wrote: Viimeisestä annoksesta 3 päivän kuluttua jouduinkin akuutti-psykoosi osastolle rauhoittumaan.
Joo happo vaikuttaa dopamiinin puolelle enemmän kuin muut deelit ja sillä on sitä kautta ymmärtääkseni pitkä vaikutusaika vain jo stimulanttina. Keholle, psyykkeelle se voi mennä raskaaksi. Eli kannattaa välttää näin kovia kuureja kyl jatkossa ja ehkä muutenkin pitää nyt taukoa deeleistä ja jos voi muistakin huumeista. Moni bentso ja opiaattikin voi olla psykoottiselle pääkopalle yllättävän hurjia.

liuotinvapaa wrote: LSD on mun mielestä mulle sama kuin Psykoosi. Hallittumpi tosin.
No joo. Tosiaan on se erilainen kuin muut huumeet, mutta eipä se kaikille aina tee psyykkisiä ongelmia, mutta se on aina vaara. Ei pääkopan kanssa kannata turhaan leikkiä vaik sitä aika moni tälläkin foorumilla aika tietoisesti tekee.

Itsellä monesti psykedeelit tuottavat eräänlaista hypomaanista mielialan nousua. Alan ajatteleen pystyväni tekemään enemmän asioita kuin oikeesti pystyn. Teen nopeasti hätiköidysti pitkän ajan suunnitelmia hapon oton jälkeisinä päivinä, sanotaan näin, että uskon omaan potentiaaliini silloin enemmän. Tämä on hyvä ja huono juttu, mutta omalle kohtaa joka on taipuvainen työnarkoottisiin tapoihin niin tämä on siinä mielessä huono. Muutkin huumeet tekee tätä, yleensä opiaatti päissäni varsinkin päädyn ajatteleen, että jaksan tehdä huomattavasti enemmän töitä kuin normaalisti, mutta äsidipäissäni saatan ajatella, että kyllä mä viikon päästä sitten kun on pää selvinnyt niin pystyn MIHINKÄ tahansa. Happo on mulle samalla äärettömän maadoittavaa, mutta myös monesti turhan inspiroivaa.

Joskus hapon käyttö on kyllä riistäytynyt aika kovaan kuosaamiseen myös mulla. Monesti happo on se joka saa mut liikkeelle ihmisten ilmoille ja saatan äsidi päissäni lähteä dokaamaan iltasella paljon ja päädyn kuosaamaan lisää ja lisää huumeita. Happo on mun kohalla monesti aika hedonistinen kokemus huumeista myös. Tai sitten siinä jotenkin kaikki se kärjistyy.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 » Sat 17 May 2014, 23:25

kuumottelija wrote:^^^ Nojoo, itse noudatan aina periaatetta, että kaikkea pitää ottaa aluksi pieni maistiainen ja sitten sen olon mukaan voi aina ottaa lisää. On niin tyhmää se, mitä jengi yleensä tekee, ja saa huonoja kokemuksia pienemmällä dosella heille sopivasta aineesta. "Överit ennemmin kun vajarit" -hokema kuuluu 500 m peruskallion sisään ydinjätevarastoon.

Itse rikoin kerran tätä periaatetta - ensikosketuksellani psykedeeleihin - 15-vuotiaana otin - överit meskaliinia, koska en tiennyt että sen nousemiseen kuluu todella kauan aikaa ja valitin ettei toimi ja otin roimasti lisää. Huhhuh mikä kokemus - tosin siitähän se sitten rauhoittui muutaman tunnin päästä, onneksi, koska se oli yhtä helvettiä, tosin muutama hyvin kaunis hetki mahtui trippiin eli en saanut traumoja psykedeeihin, muuta kuin että siitä hetkestä lähtien olen aina perehtynyt hyvin tarkasti aineitten ominaisuuksiin ennen minkään kokeilemista - en esim. tiennyt, että yliannostus meskaliinia on hengenvaarallinen tila. LSD:ssa tätä vaaraa ei fyysisesti onneksi ole lainkaan.

Kaksi kertaa 2 C-E-tä testasin (toisella kerralla narkkaripelle laittoi tahalteen meille yliannostukset, hengenvaaralliset sellaiset, ja oltiin hyvin kuumottavassa mestassa missä rikottiin peilejä ja tapeltiin - onneksi oli sentään viinaa rauhottavana. Sieniä kokeilin ennakkoluulottomasti, koska niiden kerääjä ja kuivattaja oli asiantunteva mykologi ja myös minä olen. Kokemus oli hyvin positiivinen, koska itselläni on sellainen mieli että kun tietää ettei kropalle ole vaaraa, mieleen tulee vain hyviä ja mielenkiintoisia juttuja.

LSD:n kokeilemiseen minulla kuitenkin meni vuosia, sillä pelkäsin saavani Bromoa ja joutuvani kropalle pahalle 48 h kuumotustripille. Nyt vähän aikaa sitten sain erittäin, erittäin luotettavalta, itsellään sarjaa testanneelta taholta lapun - niitä tosin oli vain yksi, mutta koska kaverin kanssa oltiin neitsyeitä aineelle puolitettiin muistaakseni 250ug lappu. Ja kokemus oli itselläni erittäin positiivinen, enkä pelkää ottaa koko 250ug-annosta ensi kerralla kun saan sitä samankaltaisista olosuhteista. Kaveri veti itse asiassa pienen bad tripin, ja toimin jonkinlaisena noitatohtorina sille ja paransin sitä :) LSD ei ole pinkkejä norsuja, vaan paljon muuta. Mutta deelit ei sovi kaikille, se on tosiasia.

Ongelmana luotettavan LSD:n saamisessa on ensinnäkin se, että ainakaan PK-seudulla ei ketään näyttäisi sitten vuoden 2010 jälkeen kiinnostavan sitten vuoden 2011 mikään muu kuin stimulantit ja reivaaminen -.-' - budia sentään saa. Toisena vakavampana ongelmana on lukemattomat täysin arvaamattomat tutkimuskemikaalit joita voidaan mihin vaan tunkea.
Lähinnä sen luottavan kaman ja toisaalta myös seuran saaminen on mielestäni se ongelma. Ei niinkään, etteikö jengillä olisi kiinnostusta asiaan. Siksi ainakin itsellä jäänyt vielä LSD kokeilematta..

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sun 18 May 2014, 00:44

kuumottelija wrote:Ongelmana luotettavan LSD:n saamisessa on ensinnäkin se, että ainakaan PK-seudulla ei ketään näyttäisi sitten vuoden 2010 jälkeen kiinnostavan sitten vuoden 2011 mikään muu kuin stimulantit ja reivaaminen -.-' - budia sentään saa. Toisena vakavampana ongelmana on lukemattomat täysin arvaamattomat tutkimuskemikaalit joita voidaan mihin vaan tunkea.
Aina sitä LSD:tä jossain liikkuu, riippuu vaan missä porukoissa pyörii. Vaikka sun tuttavapiiriä kiinnostais vaan stimut ja reivaaminen niin ei se tarkoita etteikö pääkaupunkiseudulla olisi monia muitakin porukoita joissa käytetään enemmän psykedeelejä. Itse en ole saatavuudessa ikinä huomannut mitään eroja, tosin tämän "alan" kaveripiirikin on niin laaja että varmaan siitä johtuu. Aina sitä jollain on, ja aina on joku joka valittaa samaan aikaan "kuivaa kautta".

Nykyään tosin ei pahemmin tule enää käytettyä, mut mitä kavereiden kans on tullut juteltua niin ainahan sitä joltain tuntuu löytyvän.

Toi tutkimuskemikaaliongelma on kyllä ihan todellinen. Koskaan et voi tietää mitä saat, tilasit sitten netistä tai ostit kadulta. Se on kaikkien hyvä pitää mielessä ja olla varovaisia. Monet kokeneetkaan trippaajat eivät erota LSD:n ja joidenkin tutkareiden eroja, vaikka olis kokemusta siis ihan ehdastakin tavarasta. Jos luulee ottaneensa happoa niin helposti kuvittelee ne vaikutuksetkin samanlaisiksi. Tietysti isommilla annoksilla esim. bromossa kesto paljastaa, ettei kyse ole LSD:stä. Pienillä annoksilla eroa ei välttämättä huomaa.

Muistuttaisin kuitenkin, että sama ongelma on kaikkien muidenkin laittomien aineiden kohdalla, ei pelkästään psykedeelien.

Eli nyrkkisääntönä: Jos ostat jotain, mitä sinä tai kukaan tuttusi ei ole ennen kokeillut SAMASTA ERÄSTÄ, kannattaa aina testata hyvin pienellä annoksella alkuun. Esimerkiksi erään RC-kaupan pitäjä kuoli tässä joitakin vuosia takaperin otettuaan liian ison annoksen bromoa kun erän piti olla 2c-b:tä.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

liuotinvapaa
Tuppisuu

Post by liuotinvapaa » Sun 18 May 2014, 08:38

liuotinvapaa wrote: LSD on mun mielestä mulle sama kuin Psykoosi. Hallittumpi tosin.
Dexma wrote:
Itsellä monesti psykedeelit tuottavat eräänlaista hypomaanista mielialan nousua. Alan ajatteleen pystyväni tekemään enemmän asioita kuin oikeesti pystyn
Joo toi hypomania osuvampi termi myös mun kohdal.

Olen joskus itse diagnosoinut itselleni kaksisuuntaisen mielialahäiriön, suvussakin mielen ongelmia ollut, jote tämä mania/psykoosi oli odotettavis.
Mun onni on läheiset, jotka tajus heti viedä hoitoon, ennenku lahjotin kaiken pois...

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 30 May 2014, 20:33

Moi

Mitä sanotte, kun en ole aikoihin kunnolla psykeillyt ja viimeaikoina oli se psykoosikin, niin ajattelin ottaa 400ug:ta habboa ja siihen päälle esson päälle candyflipiksi. Aijemmin kokemuksia jonkun verran habosta(ug määriä en muista) mutta myös DMT:tä on tultu otettua isoja annoksia.

Eli, onko tuo turhan kova annos, vai siitä vaan?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Illuusio

Post by Illuusio » Fri 30 May 2014, 20:55

Personaes wrote:Moi

Mitä sanotte, kun en ole aikoihin kunnolla psykeillyt ja viimeaikoina oli se psykoosikin, niin ajattelin ottaa 400ug:ta habboa ja siihen päälle esson päälle candyflipiksi. Aijemmin kokemuksia jonkun verran habosta(ug määriä en muista) mutta myös DMT:tä on tultu otettua isoja annoksia.

Riippuu kuun asennosta, mutta sanoisin että kyllä se aika hurjalta kuulostaa. 200ug ja naksu päälle kuulostais paremmalta mielestäni, mutta jos rajua meininkiä haet ni.. Siitä vaan. ;) Mutta kyllä se vähän riskialtista on, voi lähteä kyllä jo mopo käsistä, niinkuin varmaan tiedätkin. Noh, ehkä se vaan kasvattaa ihmisenä jos osaa suhtautua oikein kokemaansa. :D

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 30 May 2014, 21:57

Personaes wrote:
Jätä noin iso annos äsidii pois ja mielummin se candyflippikin. Oikeastaan tosi pieni vois olla hyvä aluksi. Äsidi diggaa osua myös dopamiini reseptoreihin paljon verrattuna muihin dissoihin, eli huono deelivalintakin sillai.

Mut aloittaisin pienellä.
tRip wrote:

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 31 May 2014, 13:29

Dexma wrote:
Personaes wrote:
Jätä noin iso annos äsidii pois ja mielummin se candyflippikin. Oikeastaan tosi pieni vois olla hyvä aluksi. Äsidi diggaa osua myös dopamiini reseptoreihin paljon verrattuna muihin dissoihin, eli huono deelivalintakin sillai.

Mut aloittaisin pienellä.
Oon kuitenkin trippaillut suht paljon, annoksen pienennyksen ymmärrän mutta miksi esso pois?

Onko olemassa jotain lääke kombinaatiota(kuten bentsot/neuroleptit) jolla saa hätätapauksessa katkaistua tripin?

Mun aijemmat habbo kokemukset on ollut suht mietoja paria lukuun ottamatta, jotka oli keskivertoja, niin haluisin kerrankin kunnon menoa.

Toisaalta pelottaa vähän se pitkä kesto, että jos homma menee helvetilliseksi niin voi tulla äitiä ikävä kun on 10h vielä trippiä jäljellä(joka tuntuu sadalta tunnilta).
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 31 May 2014, 18:48

Personaes wrote: Oon kuitenkin trippaillut suht paljon, annoksen pienennyksen ymmärrän mutta miksi esso pois?
Onko olemassa jotain lääke kombinaatiota(kuten bentsot/neuroleptit) jolla saa hätätapauksessa katkaistua tripin?
No essot vaikuttaa kans tonne dopamiinin puolelle.

En edes usko, että se on bad trip jota kandee pelätä jos on ollut psykoosia viimeaikoina. Vaan yleensä tollaiset kuosit jää vähän pidemmäksi aikaa kumminkin sinne aivokemiaan ja sitä kautta psyykkeeseen paahtaan. En ite tiiä onko sulla mitään riskiä sillai tai mitä käy. Mut jos oikeasti pelkäät psykoosia niin ei missään nimessäkään kandee ottaa tollaisia doseja äsidii vain kandee enemmän pohtia pitkää aika olla selvinpäin, mutta veikkaan kyl, että tässä kohtaa oot tehnyt oman päätöksen kyl jo pitkälti.

Pään kanssa kannattaa olla varovainen ja toi sun annos on iso varsinkin ottaen huomioon, ettet ole hetkeen ottanut.

Bentsoilla ym saa kyl tripin pois päältä, mutta jos oikeasti pääkoppa alkaa lahoon niin sit puhutaan pitemmistä palautusjaksoista loppupeleissä aina.
tRip wrote:

liuotinvapaa
Tuppisuu

Post by liuotinvapaa » Wed 04 Jun 2014, 21:44

Mul oli kans just psykoosi. Aika arvaamatta yllätti. Mun mielest kannattaa kunnon paussi pitää ja mietiskellä elämän perusasioita.
Mieli tekis toki douppailla, mut pelkään palaavani tyhjälle pöydälle. Nyt on hyvä suunta elämäs.

Toisaalta ehkäpä noi antipsykoottiset lääkkeet pienentää psykoosin uusiutumista, mutta miksi riskeerata?

Kokeile meditaatiota

barturi
Karvakuono

Post by barturi » Sun 29 Jun 2014, 17:36

Vedin eilen yhden 150 ug:n lapun. Set & setting ei ehkä olleet ihan täydelliset, koska olin flunssassa ja pienessä univajarissa. Väsähtäneisyys selvästi loi tripille oman pohjavireensä. Nousuissa tuli kylmä ja kropassa möngerteli suht miellyttävästi. Kääriydyin vilttiin kuin toukka ja kuuntelin korvakuulokkeilla jazzia ja jotain superhidasta meditaatiomusiikkia. Menin aivan omaan maailmaani ja suoraan sanottuna en muista kaikkea selkeästi, mutta muistan jossain vaiheessa tunteneeni suuren armon tunteen, joka tuntui kehossani. Näin kuvia jotka olivat kuin todellisesta elämästä ja seuraavassa hetkessä hajosivat kaleidoskooppimaisiksi kuvioiksi. Myös silmät auki näkyi kohtalaisesti visuaaleja, syviä varjoja jotka sykkivät ja muodostivat kuvioita ja kaikki perspektiivit vääristyi.

Mua alkoi ja kaduttaa hapon syöminen joten päätin, että on yritettävä tehdä jotain normaalia, jotta saisi itseään takaisin maan pinnalle. Lähdin pienelle kävelylle ja alkoi sataa. Sade ja sen ääni oli uskomatonta. Vesi tuntui niin hyvältä iholla. Tuli hiljaisen tyyni ja selkeä olo. Pieni liikunta paransi kokemusta huomattavasti ja suihkussa käynti tuntui puhdistavan mielenkin. Aloin jälleen saada käsityksen siitä, mitä oli olla minä. Oivalsin, että fyysisyys ja seksuaalisuus on ihmisenä olemisen perusta. Kaikki se miten me käyttäydymme miehinä ja naisina tässä yhteiskunnassa on seksuaalisen energiamme ilmentymistä. Kaiken kaikkiaan kyllä tästäkin matkasta jäi ihan hyvät fiilikset

frapathea

Post by frapathea » Sun 29 Jun 2014, 18:38

Dexma wrote:
wRRa wrote:Dexma, itse huomasin ton toleranssin merkityksen vasta kun olin oikeesti vuoden deelitauolla. Ei se toleranssi viikossa katoa, eikä oikein kuukaudessakaan vielä. :D tietty ihmiset on yksilöitä.
Juu ei.

Ja mun mielestä vois sanoo, että on "kokemus toleranssi" (oisko toi yhdyssana?).

Siis. Jos pitää vuoden tauon äsidistä niin eipä se sano vieläkään välttämättä mitään tosi upeeta jos joskus on vähän saanut sen kokemuksen vedettyä loppuun.
Tää. Kaikki ei oo täysin suoraan pääteltävissä jostain yksinkertaistetuista aivokemiallisista malleista, oma kokemusmaailma ja asennoituminen vaikuttaa. Joskus käy niin että psykedeelit antaa sen mitä niillä on annettavanaan. Siihen ei välttämättä tarvitse edes satoja trippejä.

Mulla oli tuossa 2011 syksyn ja 2014 kevään välillä tuo 2,5v taukko psykedeeleistä. Syyskuussa 2011 vedin hapoa. Sitten viime maaliskuussa otin sieniä ja eipä ne vaan edelleenkään mitään uutta antaneet. Tuli sellanen vähän kulahtanut olo, että taas tätä samaa. Ne kelat on jo uponnu aika syvälle selkärankaan ja sulautunut osaksi arkielämää. Tavallaan ajattelu on lopullisesti psykedelisoitunut vaikkei mikään jatkuva trippi olekaan päällä. Niihin juttuihin tottuu, ne ikään kuin "oppii".

Ainakin mulla vaikutus tuntui siirtyneen enemmän kehoon ja siinä sitten tuli lähinnä joogailtua ja pyöriteltyä silmiä sille samalle vanhalle elämän kiertokulun ja vastakkaisten polariteettien sienishow'lle, joka on jo ajat sitten siirtynyt osaksi mun arkiajattelua.

Opiaate
Apteekki

Re:

Post by Opiaate » Fri 18 Jul 2014, 23:44

skirtfeber wrote:http://www.erowid.org/chemicals/doc/

tutkimuskemikaali jonkan sanotaan omaavan amfetamiinin ja LSD:n kaltaisia vaikutuksia, trippi voi kestää jopa 24h.
noit o nyt ollu liikkeel.

|OFFTOPIC|
Tässä pieni trippistoori DOCista ihan vaan jos joku haluaa kuulla minkälaisia vaikutuksia tolla on. Ite huomasin kyllä noi LSD/amfemaiset vivahteet tossa.

Otin lapun, lilluttelin sitä joku viitisentoista minuuttia suussa ja nielaisin loput röpelöt jonka jälkeen lähettiin kauppaan ostamaan kokista ja muuta mättöä, kassalla ollessani huomasin ensimmäiset vaikutukset kun näkökenttä vähän heitteli ja tunsin pientä nauseaa. Käveltiin takas päin frendille ja matkalla läheiset talot ns.kiemurteli/aaltoili paikallaan (tätä säikähdin jonkin verran koska oli ensimmäisiä kunnon visuaaleja mitä näin). Aineen noustua rupes pienet ahdistukset puskemaan ja yhdessä vaiheessa mietinkin "Tältäkö tuntuu tulla hulluksi?" Sain onneksi psyykattua itteni positiiviseksi. About tunti ottamisen jälkeen makasin sikiöasennossa sängyssä peitto ja takki päällä koska oli helvetin kylmä ja pirinousujen kaltaisia aaltoja meni päästä varpaisiin, tämän jälkeen sängyssä vielä maatessani aloin tuntea jonkin asteista dissosiaatiota kun silmät kiinni ollessani näin vain valkoisen tyhjyyden, jonka keskellä oli musta piste (minä). En muista nousuista kaikkea. Helvetisti neonvärisiä päänsisäisiä visuaaleja ja pintojen väreilyä joka puolella. Muistan myös nousujen aikana kun naapurin mummo koputti oveen ja tiedusteli kaveriltani "huppupäisistä hiippareista rapussa" eli meistä. Paskoin melkeen housuuni ja puolet frendeistä oli saman peiton alla piilossa hihittämässä neuroottisesti :) Nousujen rauhoituttua olin jo tottunut visuaaleihin ja pystyin jo nauttimaan olosta. Koin ekstaasimaista euforiaa, leikin röökin tulipäällä muodostaen kuvioita tracereiden avulla, tsiigailin varmaan tunnin kun lakana "hengitti" kun kankaan säikeet aukeili ja meni kiinni. Tuntui samalta ku ois ollu pikkulapsi, kaikki oli taianomaista, uutta ja ihmeellistä. Maailma tuntui yhdeltä isolta leikkikentältä. Jotku visuaalit kyllä meinas pistää paskat housuun.. esim. Näin frendini pikselöityvän vyötäröstä ja näin suoraan vatsasta läpi seinään. Huhhuh! Kokemuksena oli mahtava kaikkien värien, visuaalien, musiikin ja hauskojen ajatuskelojen miettiminen ja ratkaiseminen. Kokonaisuudessaan trippi kesti n.17 tuntia. Sori vähän sekavasta stoorista, vaikea yksityiskohtaisesti muistaa kun tästäkin about pari vuotta aikaa. Mut jos on valinnanvaraa DOCcien ja ihan oikean hapon välillä niin valitse happo. Ei nää tutkarit ikinä hyväks pääkopalle ole.
Peace ! :up: