-Päivänsini topic-

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
IommiSG
Psykonautti

Re: -Päivänsini topic-

Post by IommiSG » Mon 17 Feb 2014, 13:42

voivoi kun cittaritkaan ei noita tänävuonna enää myy. Mistä näitäkään nyt enää helposti saa
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Mon 17 Feb 2014, 15:29

Löytyi säästömarketista, niemisen siiduja. 5 pussii otin ku makso 2€. Noista pusseista tuli yhteensä joku 260 siementä. Kannattaako ottaa mieluiten tyhjään mahaan vai haittaako mitään jos on vaikka 1-2 tuntia ennen ottamista syönyt jotakin?

kekkulikale
Karvakuono

Post by kekkulikale » Fri 21 Feb 2014, 03:40

Velho wrote:Eli siis toimiiko sininen Ipomoea Purpurea vai ei kun ota tästä nyt selvää jossain sanotaan toimivan jossain taas ei...
Tähän haluaisin myös jonkunsortin selvyyttä kun noita tuossa lojuu ~200 kpl. Lisää olisi tarkoitus hommata ja tehdä joku ekstrakti, ~400 siementä lienee passeli määrä ensimmäiselle kerralle (ekstraktoinnissa joka tapauksessa osa LSA:sta menee kuitenkin hukkaan)?

Tuosta Aitoelämänlangasta (ipomoea purpurae)...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ipomoea_purpurea -Aina vakuuttava Wikipedia ainakin on sitä mieltä että sisältävät LSA:ta.
http://www.shroomery.org/forums/showfla ... er/7616417 -Shroomeryssäkin väittävät LSA:ta sisältävän, tosin ehkä hitusen vähemmän kuin Päivänsini mutta kuitenkin.

Aitoelämänlanka, Morning Glory englanninkieliseltä nimeltään. Ilmeisesti ipomoea violaceaa (Päivänsinen lailla aktiiviseksi todettu laji) kutsutaan samalla nimellä myös? Johtuisivatko nämä toimimattomuushuhut nimien sekoittamisesta, siis siinä tapauksessa että Aitoelämänlanka ei pärise... Kokemuksia Aitoelämänlangasta kenelläkään?

Näinollen aion kokeilla miten tämä toimii, ehkä kyytipojaksi vähän Pilviharmikkia (peganum harmala)..? Tosin olen ymmärtänyt että LSA imeytyy verrattain hitaasti (~4h), pitäisikö MAO-I syödä sitten vasta pari tuntia LSA:n jälkeen? Toiseksi, mahtaako tuota Pilviharmikkia saada ihan kukkakaupoista vai onko jo ehditty hätäpäissään bänniä sekin?

Aika sekavaa vaikka selvinpäin olenkin, yrittäkää löytää punainen (aitoelämän- :P )lanka!

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 04 Mar 2014, 10:58

Huomasin kaupassa päivänsini Heavenly Blue siemeniä 1.95e pussi.

Käsittääkseni nämä ovat toimivia? Korjatkaa jos olen väärässä..
Sanokaas miten monta kpl näitä kannattaa syödä jos haluaisi vaik 6kpl hwbr siidu vastaavan olon?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Tue 04 Mar 2014, 11:16

Oon kans huomannu jo viime kuun puolella noita pusseja kaupoissa. Erowid sanoo:

Light 50 - 100 seeds 1.5 - 3 g
Common 100 - 250 seeds 3 - 6 g
Strong 250 - 400 seeds 6 - 10 g
Heavy 400 + seeds 10 + g

Tehot kuitenki vaihtelee mun kokemuksia mukaan tosi paljon. 250 omasta mielestä noita ainakin joutuu syömään ehkä mielummi enemmän.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Keijutomua
Tuppisuu

Post by Keijutomua » Mon 10 Mar 2014, 12:52

Ajattelin ensi viikonloppuna testata, viime keväänä kokeilin hyvällä menestyksellä :) Mulla on semmoiset 8g Heavenly blueta. Ekalla kerralla pureskelin ihan sellaisenaan, vähän olin yrittänyt puhdistaa siementen pintaa. taisin oksentaa melko nopeasti mut toimi hyvin. Toisaalta olin silloin suht pienikokoinen ja annos taisi olla jotain 7-9g Oli tosi terapeuttinen kokemus :love: Mun oma hoitaja ja kaveri myöhemmin ihmettelivät kuinka olin yhtäkkiä niin tyynen oloinen ja pystyin suhtautumaan silloiseen pienimuotoiseen elämänkriisiini niin tyynesti :)

Nyt omistan noita maustemyllyjä niin ajattelin semmoisella pyöräyttää murskaksi ja syödä sen murskan. En lähde missään bensassa uittamaan, pelottaa että kuitenkin vahingossa onnistun myrkyttämään itseni vaikka kuinka antaisin haihtua... varmaan jollain kyl sitä pintaa ajattelin puhdistaa ennen murskaamista ainakin lähdevedellä. Ostin varmuuden vuoksi pullon vahvempaa viinaakin. Olisikohan mitään tehokasta ei myrkyllistä tapaa kuin bensa saada mahdolliset myrkyt vähemmäksi siemenen pinnalta? Joku terveydelle turvallinen liuotin... :right:

Entä kuinkas lääkitys, mulla menee seronil ja sitä söin viimeeksi ja siitä huolimatta toimi, mut ehkäpä kannattaisi jättää pari päivää ottamatta kuitenkin kun taisin lukea jostain tästä ketjusta että SSRI lääkkeet saattaisi jotenkin estää toimimisen...? Kuinka on ketipinorin laita? yritän olla ottamatta varmaan mitään lääkkeitä tuolloin särkylääkkeitä lukuunottamatta, mutta silti....
To God all things are possible,
to you it`s given to be like himself

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 31 Mar 2014, 11:14

magiclymagical wrote:Oon kans huomannu jo viime kuun puolella noita pusseja kaupoissa. Erowid sanoo:

Light 50 - 100 seeds 1.5 - 3 g
Common 100 - 250 seeds 3 - 6 g
Strong 250 - 400 seeds 6 - 10 g
Heavy 400 + seeds 10 + g

Tehot kuitenki vaihtelee mun kokemuksia mukaan tosi paljon. 250 omasta mielestä noita ainakin joutuu syömään ehkä mielummi enemmän.
erowid vaan sattuu aina heittämään alakanttiin noita annostuksia. ite aina ottanu reilusta 300:sta ylöspäin, joku 500-600 taitaa olla isoin annos mitä tullut otettua. tän kevään ekat matkat tuli tossa yks päivä otettua, ihan mukavaa tavaraa mut tuntuu et vuos vuodelt ne vaan myrkyttäis niitä enemmän ku hyh sitä nauseaa. :D
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Mon 31 Mar 2014, 17:12

Joo todellakin kannattaa varautua siihe että 300-400 saa syödä.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 31 Mar 2014, 17:36

Keskimäärin montas pussii pitää ostaa jos haluaa tommosen hyvän tripin.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

doof
Kameleontti

Post by doof » Mon 31 Mar 2014, 20:55

En tieä onk merkkikohtasta vai normi, mutta noi mitä mä oon hommanu on sisältäny suunilleen 20 paskanmakusta papanaa

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 01 Apr 2014, 23:43

SadPanda wrote:Keskimäärin montas pussii pitää ostaa jos haluaa tommosen hyvän tripin.
Ihan oikeasti liikaa.

Hitto kyl tätäkin oli aikoinaan pakko kokeilla, mut kuuluu nykyään niihin en ikinä vetäis...

Lsa synteettisenä tai noi muut kemikaalit jota tässä on, ois jännempi ajatus kylläkin.

Muistan, kun joskus pentuna sain näitä hommattua sit ensimmäisillä kerroilla yritin pureskella niitä jugurtin seasta joka oli ihan mahdoton ajatus. Sit yritin murskata niitä jopa niin, että ajattelin jauhaa ne maustemyllyssä. Ratkaisuksi tein niin, että ostin sellaisen pippurimyllyn tyyliin pirkalta joka oli sellaista heikkoo lasia. Hajotin pippurimyllyn pohjan ja heitin pippurit pois ja yritin alkaa murskaan muutamaa sataa siementä sit myllyllä.

Nooooh. Kädet täynnä lasinsirpaleita oli lopussa, kun vähän olin saanut ehkä kymmenen siementä jauhettua. Lopuksi taisi mennä roskikseen.

Jos nyt on pakko päästä kokeileen näitä niin Hawaian Baby Woodrose on helposti tilattava tuote. Näitä pieniä vähän pippuria isompia siemeniä pitää syödä 4-10 ja murskattuna se on jo helppo homma. Vähän varmasti tulee heikko-olo mahasta, mutta saapahan tripin käyntiin.

Mut mut. Jos ei nyt omista sitä järjetöntä halua kokeilla kaikkia kemikaaleja niin kandee jättää väliin. Ei mikään pidän hauskaa perjantai illalla psykedeeli.

Joskus otin hawaian baby woodrosen siemeniä huascan kera. Silloin oli oksentaessa sellainen olo, että nyt hajos maha oikeesti ja olin hetken varma, että kuolen purgan kanssa. Tämän jälkeen en ole kokeillut kyseisiä tuotteita... :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Keijutomua
Tuppisuu

Post by Keijutomua » Wed 23 Apr 2014, 18:59

Tuli tässä nyt taannoin kokeiltua ja oli harvinaisen paska trippi. Muistutti enemmän psykedeelistä migreenikohtausta (Mulla muuten migreenikohtaukset muistuutavat jotenkin LSA trippiä jostain syystä...mut huonolla tavalla) Isona ongelman oli varmaan se, että olin juuri ssaannut uuden kämppiksen ja pelotti, että tyttö tajuaa mitä puuhailen huoneessani...jotenkin mulla aika vahvana se, että saan olla rauhasssa ja turvassa eikä ympärillä ole ihmisiä jotka suhtautuisivat negatiivisesti näihin kokeiluihin... Taisin ottaa suht voimakkaan annoksen, mutta nyt elopainoa on miltein 10 kiloa enemmän kuin viimeeksi kokeillessani jolloin taisin olla kuitenkin anorektisissa mitoissa....,ja nyt ei ollut ollenkaan niin psykedeelistä kuin viimeeksi. Nyt myös jauhoin siemenet sauvasekoittimella ja pistin joukkoon paprikaa tuomaan makua ^^´ (hyi stna vieläkin jos syön paprikaa niin tulee vahva assosiaatio noihin yrjösiemeniin...)

Mulla tavallaan jäi jotenkin se pahoinvointi päälle. Makasin vain sägyssä peiton alla ja kuuntelin kuinka kämppis kilistelikolisteli keittiössä ja se kuvotti. en tiennyt oliko ne nyt totta vai oliko mun aistit vaan terävöityneet sen verran, että kaikki äänet kuulosti inhottavalta... aikakin kului ihan hirveän hitaasti ja yritin saada oloa paremmaksi syömällä hello kitty suklaamunia ^---^ Niistä tuli vaan selloinen suloisen suklainen ruskea olo sukupuolielinten ja alavatsan kohdalle. Ei eroottisessa mielessä vaan silleen rauhoittavan ruskea olo :) ( tuli siis selväks miksi olen tunnesyöjä jus erityisesti makean perään....)

en tiedä pitäisikö sitten seuraavalla kerralla yrittää saada itseä piristymään eikä vaan maata sängyssä ja taidan kyllä suosiolla yrittää erottaa lsa:n kaikesta muista myrkyistä vaikka noi bensalla leikkimiset pelottaakin...
To God all things are possible,
to you it`s given to be like himself

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Wed 23 Apr 2014, 20:25

Inkivääri ennen siementen syömistä kuulemma jeesaa pahoinvointiin. Itellä on aina auttanut ku on saanu vaa oksennettua iha kunnolla. :D

gouranga

Post by gouranga » Wed 23 Apr 2014, 20:26

Se bensa haihtuu pois hyvin, ei tarvii pelätä. Mutta pitänee uittaa siinä niitä pidempään (min 24h) koska edelliskerralla tuli helvetin paska olo joka rajoitti trippailua kun ne siemenet oli jauhettuna muutaman tunnin bensassa. Olin lähdössä ulos juoksemaan ilosta mutta olo oli niin huono ettei voinut ja jos otti kupin kahvia tai vähänkään olutta niin se lensi vessanpönttöön hetken päästä.

Mutta itsetutkiskelun paikka. LSA ja yö kesämökillä vaimon kanssa. Haluan kokeilla saada tolkkua omiin ajatuksiin ja ajatuksettomuuteeni. Mukaan pitää saada ainakin savuja ja rauhoittavia vajareiden ja övereiden varalta :) . Tsopiklooni saattaisi rauhoituksen ohella lisätä visuaalista puolta.. Mutta jos ei muuta niin xanorit ainakin saa flippailun loppumaan.

Astronautti
Tuppisuu

Post by Astronautti » Sat 07 Jun 2014, 12:35

Tuossa olisi nyt pöydällä 36g/ n. 900kpl päivänsinin siemeniä ja tarkoituksena olisi trippailla rajusti mutta onko tuo millään tavalla vaarallinen annos jos nyt ei pelkää överi trippiä, set and setting on kunnossa ja budia varattu messiin. Siemenet meinasin syödä sellaisenaan koska en jaksaisi millään erotella.
KOHTI ÄÄRETÖNTÄ JA SEN YLI!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 07 Jun 2014, 20:23

Astronautti wrote:Siemenet meinasin syödä sellaisenaan koska en jaksaisi millään erotella.
Salee on hyvä vatsan väänteet ainakin tulossa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Astronautti
Tuppisuu

Post by Astronautti » Tue 10 Jun 2014, 15:48

Ihan hukkaan meni siemenet :cry: 15 min pysyi sisällä ja sitten huutaen pönttöön. Ei ilmeisesti ehtinyt imeytyä LSA kun vaikutuksiakaan ei tullut paitsi se kipu sisäreisiin. Ensi kerralla erottelen :up:
KOHTI ÄÄRETÖNTÄ JA SEN YLI!

IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG » Fri 17 Jul 2015, 22:20

ei näitäkää perkele saa enää oikee mistää vähittäismyymälästä
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath

doof
Kameleontti

Post by doof » Wed 22 Jul 2015, 22:58

Astronautti wrote:Ihan hukkaan meni siemenet :cry: 15 min pysyi sisällä ja sitten huutaen pönttöön. Ei ilmeisesti ehtinyt imeytyä LSA kun vaikutuksiakaan ei tullut paitsi se kipu sisäreisiin. Ensi kerralla erottelen :up:
Muistaakseni ite oon saanu lievitettyä tuota kipua parilla terävällä snapsilla

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Wed 02 Mar 2016, 20:39

Greenjacket wrote:
Tempelli wrote:
Greenjacket wrote:Onko salvian kasvattaminen enää nykyään laillista?
Salvia kuuluu yhä lääkeluettelon rohdoksiin, ja ymmärtääkseni kyseisen listan rohdoksia saa vapaasti kasvattaa ihan mihin käyttöön tahansa. Maahantuonti ja myynti ovat asioita, joihin lainsäädännöllä halutaan puuttua. Salviakin päätyi kyseiselle listalle nimenomaan siksi, koska sillä todettiin olevan lääkinnällistä potentiaalia ja siten sen maahantuonti saatiin kaitsittua. Lääkekäytössä tuota tuskin esiintyy.
Juu, näin arvelinkin. Olisi tarkoitus ruveta ensi kesänä kasvattamaan päivänsinejä.
Tämä ei nyt liity mitenkään salviaan mutta mainitsin vain siksi koska samalla lailla laki käsittelee
kumpaakin kasvilajiketta.
Jatketaanpa keskustelua täällä, jottei mene ihan offtopiciksi. Päivänsineähän löytyy ihan kasvatettavaksi melkein mistä tahansa kukkakaupasta tai suuremmasta marketista, joten tuskinpa sitä hirveästi tarvitsee kuumotella että poliisisetä tulee ja kirjoittaa sakot. Tosin ihan mielenkiintoisena yksityiskohtana, että rohdosluettelossa on ilmeisesti mennyt päivänsini ja lumoelämänlanka sekaisin. Ainakin päivänsinen latinankielisenä nimenä mainitaan lumoelämänlangan Ipomoea violacea, vaikka se oikeasti on Ipomoea tricolor. Liekö lääkelaitoksen tarkoituksena ollut laittaa lääkelistalle nimenomaan päivänsini, vai sattuiko pieni kämmi latinankielisten nimien suomennoksia tarkistaessa. Sitä en tiedä.

Tilasin eBaysta halvalla 2x400 päivänsinen siementä. Ne olisi tarkoitus kiskaista huiviin tässä lähiaikoina toisen henkilön kanssa. Luultavimmin heitän ne blenderillä murskaksi ja syön esimerkiksi jogurtin kanssa.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Fri 25 Mar 2016, 18:04

Tuli sitten eilen kiskottua vajaa nelisensataa siementä joita jauhoin suussa 15-20 minuuttia. Noin 30-45 minuutin kuluttua tulin oksentaneeksi, muutaman tunnin päästä uudestaan vähän enempi sen jälkeen kun söin pitsaa. Molemmat kerrat helpottivat oloa. Tyttöystävälläni meni vähän huonommin, sillä hän koki melkein jatkuvasti kovaa pahoinvointia ja vatsakipua, tosin osa todennäköisesti muista syistä. Vaikutukset olivat tuosta määrästä huolimatta aika lievät. Tokkurainen pöhinä päässä, ehkä hivenen terävöityneet aistit ja lievät CEV:t. Tyttöystävä näki enempikin visuaaleja. Saattoi tuo varhainen oksentelu hieman vaikuttaa tripin vahvuuteen, sillä tyttöystäväni ei missään vaiheessa oksentanut pahoinvoinnista huolimatta.

Kai tällä olisi viihdearvoakin jos olot eivät olisi olleet noin rankat. Vielä seuraavana aamunakin noin 15-18 tuntia aineen ottamisen jälkeen oli aika krapulainen olo. Ehkä olisi pitänyt vaan malttaa ekstraktoida nuo siemenet, mutta näillä näkymin en tule kokeilemaan uusiksi. Ehkä HWBR:ää seuraavaksi jos ylipäätänsä LSA:ta sisältävää ainetta kokeilen. Jos tämä todellakin on monilla ensikosketus psykedeeleihin, niin suosittelen jättämään väliin ja kokeilemaan vaikka sieniä. :down: