-Päivänsini topic-

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
gerhes
Psykonautti

Re: -Päivänsini topic-

Post by gerhes » Fri 17 Jun 2011, 00:06

lazla wrote:Millain käytännössä kannataisi ensikertalaisen ottaa näitä, jos haluaa kunnon tripille. Painoa on noin 60-65 kg.
Ja onko muita hyviä kuin ipomea tricolor (päivänsini), onko tietoa miten toimii knowlian black, flying saucers, scarlet ohara tai pearly gates.
Onko paha maksaa noin 3e 50 siemen pussista jos netistä tilaa kotimaassa.
Pearly Gates tais noista olla toimiva, en ihan varma. Googleta ni kyllä löytyy :p
Mun mielestä ei hirveen paha hinta, vähän yli menee. Riippuuhan se omasta rahatilanteesta kun ei hirveen suurista summista puhuta.

Ite tossa jonkin aikaa söin hyvin pureskeltua lähes tyhjään vatsaan n. 200 Heavenly Blue lajiketta.
Päris harvinaisen vähän, olotila ei eronnut oikeastaan millään tavalla ööh.. no... siis sellanen jännä mielentila joka saattaa tulla tylsistyneenä tai väsyneenä.
Mitään fyysistä en siis tuntenut, lähinnä hieman sellanen hömppänen ja ehkä "kaukainen" olo ruumiseen. Välillä en edes osannut sanoa onko placebo. En löytänyt viihdearvoa siis.
Illemmalla huomasin hieman silmien sekavuutta, pitkään katsoessa paikalleen välkkyi ja tasot liikkuivat normaalia enemmän.

Ens kerralla kokeilen ehkä 300-400 siementä hieman rauhallisemmissa olosuhteissa :)

lazla

Post by lazla » Fri 17 Jun 2011, 02:39

Onko nuo pakko pureskella, kai sekin toimii jos jogurttiin murskaa muistaakseni siittä jostain lukenut. voiko tulla helposti ööverit jos vaikka sellasen 500 siidun murskaisi purnukkaan jogurttia ja heittäis hetulaan. ajattelin tuota ipomea tricolor päivän sineä ottaa.
Kun tuo pearly gates pitäisi vissiin olla ipomea violacaeta ainakin tämän aivun perusteella.
http://psychoactiveherbs.com/catalog/in ... ?cPath=196
Huom: sivusto on ulkomaalainen joten sietä ei sitten tilailla mitään suomesta kiellettyä, tuo nyt on hyvä paikka katsoa "vaikutuksia" omaavien kasvien listaa ja osia.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Fri 17 Jun 2011, 06:51

Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 17 Jun 2011, 10:39

lazla wrote:Onko nuo pakko pureskella, kai sekin toimii jos jogurttiin murskaa muistaakseni siittä jostain lukenut. voiko tulla helposti ööverit jos vaikka sellasen 500 siidun murskaisi purnukkaan jogurttia ja heittäis hetulaan. ajattelin tuota ipomea tricolor päivän sineä ottaa.
Kun tuo pearly gates pitäisi vissiin olla ipomea violacaeta ainakin tämän aivun perusteella.
Huom: sivusto on ulkomaalainen joten sietä ei sitten tilailla mitään suomesta kiellettyä, tuo nyt on hyvä paikka katsoa "vaikutuksia" omaavien kasvien listaa ja osia.
Kunha saat siemenet murskattuna mahaa. Sekota vaikka aamupuuroon :) eikä tolla övereitä pitäis saada vaa vähän kovemman tripin.

Ite sain 240siemenelläkin naamat vääntyilemää, mut sillon join 40% viinaa ja se tuntus buustaavan aika paljo. Mihinkää känniin asti en silti juono kuiteskaa

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Sun 19 Jun 2011, 18:48

Helppoa se pureskelu. Ite aattelin ekana jotain pippurimyllyä mutta en jaksanut vaivautua.
Ne maistuu maapähkinöiltä, mutta vähän ennen 200. siementä alko tulee sellanen etova jälkimaku :D Siinä vaiheessa olis jotain nestettä kaivannut.
En tiedä miks ajatus oksettaa nyt, mutta hyviähän ne on.

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 27 Jun 2011, 00:03

Vetäsin tossa vähän aikaa sit jonku ihan vajaat 400. Sillon oli mielessä et vittu nyt saan huikeen stoorin kasaa, mut ehämmää muista enää kauheesti ajankulkua siltä illalta jotenka jätän kirjottamatta.. Ihan mielettömän kivaa ja tää nous jotenki taas niin kärkee mun listoilla et.. Pienen alkunausean jälkee ois ollu niin jumalattoman hyvät fiilikset lähtee tamppaa, mut meni se trippi täs kotonakii :love:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

CaptainZ
Lepakko

Post by CaptainZ » Fri 01 Jul 2011, 11:46

Missä noita siemeniä muuten muodostuu?

Voi olla tyhmä kysymys, jos yhtään tuntee kasvien biologiaa, mut mä tunnen sitä heikosti.

Siis meinaan, jos kasvatan päivänsiniä, niin saako niistä kasveista uusia siemeniä? Missä kasvin osassa ne muodostuu? Missä kasvin elinvaiheessa niitä saa, vai saako vasta kasvin kuoltua?
Hei hei mutsi... (Y) ...Mä söin sunkin lääkkeet.

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Mon 15 Aug 2011, 21:18

Ensinnäkin,kannattaa liottaa siemeniä vähä aikaa vedessä mutta ei kraana vedessä,pullovesi käy hyvin (kraanaveden myrkyt saattaa tuhota lsa:ta ja sulle saattaa jäädä käteen vaa purjo festarit)
Toisekseen,kannattaa murskata siemenet ja liottaa murskaa sitruunan mehussa muutaman tunnin ja juoda litku murskineen päivineen ...
ja kolmannekkeen.... kannattaa juoda muutama alkoholi annos ennen siementen nauttimista...

Ja joku väitti että purjoo pitäis pidätellä joku tunti?se on mun mielestä ihan paska puhetta! mä oksennan yleensä jo 10-15 minuutin jälkeen ku oon vetäny ton litkun ja aina on toiminu ihan fantastisesti! Paskoja siemeniä on ollu jos ei muuten toimi... mulla on aina toiminu tää taktiikka...

lazla

Post by lazla » Sun 18 Sep 2011, 12:06

Hei.
tilaasin 350 siementä, ja aattelin että kun poistista tulee niin laiten hetimiten testiin.
Eli toimiiko käytännössä näin.
1.laitan siidut pullovetee lilluu tunniks.
2. murskaan siidut ja heitän sitruuna mehuun.
3.laitan sitrus tökötin jatkoks appelsiini mehuun.
4 kulautan meneen.

Pitäskö tuon toimia ja onko 350 liian iso annos ekakertalaiselle. Eli siis enhän saa mitään yliannosta tolla.
Ja muut neuvot myös tervetulleita.

Edit: siidut on ipomea tricolor heavenly blue, eikö tuon pitäisi olla toimiva lajike.

lazla

Post by lazla » Fri 23 Sep 2011, 12:31

lazla wrote:Hei.
tilaasin 350 siementä, ja aattelin että kun poistista tulee niin laiten hetimiten testiin.
Eli toimiiko käytännössä näin.
1.laitan siidut pullovetee lilluu tunniks.
2. murskaan siidut ja heitän sitruuna mehuun.
3.laitan sitrus tökötin jatkoks appelsiini mehuun.
4 kulautan meneen.

Pitäskö tuon toimia ja onko 350 liian iso annos ekakertalaiselle. Eli siis enhän saa mitään yliannosta tolla.
Ja muut neuvot myös tervetulleita.

Edit: siidut on ipomea tricolor heavenly blue, eikö tuon pitäisi olla toimiva lajike.
Niin voisolp joku vastata kyseiseen viestiin. Vaikka topikissa siitä paljon puhutaankin niin olisi silti hyvä että foorumilta vastattaisiin aloittelijoille, Olisi kiva myöps tietää minkä verran on turvallista ottaa että voiko tuosta saada myrkytyksen helpolla, nimittäin tilaus vaihtuikin 500 siemeneen että mikä on turvaraja.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 23 Sep 2011, 12:48

lazla wrote:Niin voisolp joku vastata kyseiseen viestiin. Vaikka topikissa siitä paljon puhutaankin niin olisi silti hyvä että foorumilta vastattaisiin aloittelijoille, Olisi kiva myöps tietää minkä verran on turvallista ottaa että voiko tuosta saada myrkytyksen helpolla, nimittäin tilaus vaihtuikin 500 siemeneen että mikä on turvaraja.
Ehkä kaikki on olettanut että topikkia selaamalla selviää vastaus ja niin se varmaa selviäiskin jos viitsisi lukaista.

Kyllä se 350kpl on ihan ok annos minusta. Nämä eivät tosin toimi kaikilla esmes mulla niin vaikee sanoo annostuksista.

Myrkytyksestä en tosiaan tiedä mutta sekin selviää varmasti selaamalla topikkia.

Mitä ite nopeesti viimesivuja selasin niin informaatiosisältöistä näyttäis olevan.

Ei tää ollu mitää vittuiluu mut tääki o pitkä topikki ni kyl jotai löytyy. :)
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

nuk123
Karvakuono

Post by nuk123 » Mon 03 Oct 2011, 08:49

Itse oon ottanut Ipomoea Tricoloria jotain 600 siementä kerralla ja on ollut aika meiningit.

Psykoverse
Karvakuono

Post by Psykoverse » Tue 04 Oct 2011, 08:35

Otin päivänsinejä, ennen pelkäsin kuolemaa, nyt odotan sitä. Ainut vain että mitä läheiset. Minusta se on pelastus, eikä niinkään mikään pelottava asia. Juuri niinkuin dexmi minulle sanoi (vaikka se ei tähän liity). Luuppasin vaan vessassa oksentamassa ja liikkuvista objekteista tuli näkökenttään perässä sellaisia väreitä. Ei tosiaan ollu kivaa. Ensimmäinen ja viimeinen päivänsinikokeilu. Otin siis 300 siementä.

doof
Kameleontti

Post by doof » Mon 20 Feb 2012, 19:44

Viime lauantaina söin ~200 siementä vartin sisällä, 45min päästä oksensin. Ei tolla kuuhun menty, mut kyl niistä selvät vaikutukset tuli.
Viimekerroilla kun ottanu niin alavartalo tullu tosi kipeeks ja kävely muuttunu hankalaks. Tälläkertaa ei tullu mitään kipuja... Helpoiten siemenet menee alas parikymmentä kerralla pureskellen ja bissellä alas!

Basebo
Lepakko

Post by Basebo » Mon 20 Feb 2012, 21:47

Kyllä tällä aineella tuli ensikosketus psykedeeleihin otettua. Otin päälle 200 kappaletta raakana syötynä ja toimi jo ihan hyvin. seuraavalla kerralla otin päälle 400 kappaletta ja euforia ja syvä pohdiskelu oli tuloksena.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Wed 21 Mar 2012, 21:26

tässä olis 200kpl näitä pienokaisia. jäi sauhut saamatta mutta toivotaan että sanoo ilman niitäkin jotain :P juodaan sit alkoa jos ei.

ja sanoohan ne. nyt tarvis pienet kukat ja lähtis kivasti liikkeelle
Ever seen fire in zero gravity?

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Thu 22 Mar 2012, 04:03

Downfallen wrote:tässä olis 200kpl näitä pienokaisia. jäi sauhut saamatta mutta toivotaan että sanoo ilman niitäkin jotain :P juodaan sit alkoa jos ei.

ja sanoohan ne. nyt tarvis pienet kukat ja lähtis kivasti liikkeelle
ja hyvin sanookin. uv lampun alla meni asiat kiinnostavaksi. musiikki vie jännästi mennessään.

tuli mietittyä musiikkia. oman maun mukaiset valinnat vievät matkaa hellien eteenpäin. eli onko meitä jotka kuuntelevat dj boboa matkoillaan. olisinko itse nuorena. jos siihen aikaan olisin ollut edes kiinnostunut matkailemaan olisinko. kaipaan musiikissa toistoa, transsia, uppoutumista, eri äänien keskustelua keskenään.

ja blaablaa. tulisi pitkä viesti. tätä kuuntelin http://www.youtube.com/watch?v=TqhF53qsisA ja tuntui hyvältä :P

digitalis
Tuppisuu

Post by digitalis » Thu 22 Mar 2012, 21:43

Kevään kunniaksi on tullut muutama sata ostettua vanhaa kunnon pearly gatesia,josko vaikka viikonloppuna olis hyvä aika maistella tätä ei niin hyvänmakuista herkkua.Viimisestä kerrasta taitaakin olla se parisen vuotta aikaa ja silloin mentiin noin 400 siemenellä ilman erotteluja,nyt olis tarkoitus kokeilla ihan perus vesi erottelua kun en jaksa tuolla bensalla alkaa säätämään.
If you begin to fall,please have some more..

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Sat 24 Mar 2012, 19:40

paljonkohan on 2 grammaa näitä?

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sat 24 Mar 2012, 19:45

Downfallen wrote:paljonkohan on 2 grammaa näitä?
75 kappaletta.
Parhaat karstat on pohjalla.

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Thu 29 Mar 2012, 10:36

kokemuksia MDMAN, naksujen tai pirin kanssa kombottelusta?

PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti » Fri 06 Apr 2012, 12:56

Jotain ihmeellisiä siemeniä tuli... 100 kpl siemeniä painaa 5,5g. :shock:

Nyt on 40g siemeniä saksilla silputtuna bensiinissä uimassa. Jotain 6 annosta varmaan tuosta riittää ihan hyvin. Lauantaina olisi tarkoitus testailla illalla, jos nyt siihen mennessä ehtii valmistua.

Varmaan ihan hyvin riittää, jos antaa jotain 18 tuntia uida siellä bensiinissä. Sitten suodattaa ja siirtää kuivumaan jonnekkin pimeään kaappiin. Sitten kun ei enää haise bensiinille, niin laittaa viinan sekaan ja sinne sitruunamehua.

Onko parempia ideoita? Kauanko tarvii suunnilleen olla siellä viinan seassa? Riittääkö 6 tuntia? Onko väliä onko tuoreista sitruunoista puristettua mehua vai jotain valmista?

Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan lauantaita... Pikkusen alkoholia pohjalle laajentamaan verisuonia. Sitten siemenviinat naamaan ja tarvittaessa hieman lisää alkoholia, jos meinaa jalkoja särkeä. Ehkä pienet savut, jos tarvitsee... Tuskin tarvitsee... Sittenhän sen näkee.

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 06 Apr 2012, 15:19

Aika pieni annos jos meinaat sen 120 siementä ottaa. Monen kirjotuksista saanu sellasen kuvan että tuon ekstraktion jälkeen tehoa on kadonnut huomattavan verran. Mä ite otan aina sen +200 eikä sekään kovin kummonen ole.

PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti » Fri 06 Apr 2012, 15:42

jNas wrote:Aika pieni annos jos meinaat sen 120 siementä ottaa. Monen kirjotuksista saanu sellasen kuvan että tuon ekstraktion jälkeen tehoa on kadonnut huomattavan verran. Mä ite otan aina sen +200 eikä sekään kovin kummonen ole.
Infitialis wrote:
Downfallen wrote:paljonkohan on 2 grammaa näitä?
75 kappaletta.
Mutta tuohon ekstraktiin minkä teen tulee vähän yli 6g siemeniä / annos. Eli 75 siementä x 3 = 225 siementä... Vissiin vaihtelee tuo siementen koko melko paljon...

Erowid: http://www.erowid.org/plants/morning_gl ... dose.shtml

PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti » Sat 07 Apr 2012, 19:05

Jes. Nyt on mahassa litkut... Annoksena reilu 6g eroteltuna. Savut jää vissiin saamatta, mutta siemeniä on lisää, jos tuntuu ettei ala toimimaan.
Jottain piti kirjottaa muutakin, mutta ajatus pätkii ihan liikaa... Se on joko se 60-luvun psykedelia tai sitten tuo alkoholi mitä join pohjalle. Siis kun ajatus pätkii... Katsellaan...

Huppurotta
Tuppisuu

Post by Huppurotta » Sun 08 Apr 2012, 16:32

mikä on vikana kun mulle ei toimi ollenkaa noi päivänsinen siemenet? Lajike oli clarks blue
söin eilen n.400kpl. set&settingit oli kunnossa.

Elikkä pureskelin siemenet huolella ja nielin ne coca-colan kanssa. onko kokiksessa jotain mikä tuhoaa siementen vaikuttavat aineet?
RandomiSarjan RappioNuori

PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti » Sun 08 Apr 2012, 23:08

Höh... Eipä nuo paljoa sanonut... Ensin tuli pientä euforiaa ja musiikki kuulosti todella hyvälle. Minkäänlaista pahoinvointia ei ilmestynyt.

Kun olot ei tuntuneet siitä enää nousevan noin puolentoista tunnin sisällä, menin ottamaan lisää viinaa, jossa siemenmurska oli. Sehän oli jotenkin niin pahaa, että laattasin melkein välittömästi. Ei siis ehtinyt tulla mitään nauseaa tai muuta. Sellainen tunne vaan, että "okei, nyt ei pysy sisällä".

Kaksi kaveria otti kanssa. Toinen mainitsi alussa, että tuli tosi hyvä olo. Toiselle alkoi tulla jotain nauseaa. Tämä kaveri, jolle tuli sitä nauseaa, oksensi ensimmäisenä. Itse yritin ottaa sen jälkeen lisää sitä päivänsinidrinkkiä, mutta päädyin laattaamaan samantien. Toinenkin kaveri kävi oksentamassa myöhemmin.

Mitään 60-luvun psykedeiloita en itse ainakaan löytänyt. Toisaalta voisi antaa vaikka tulevana viikonloppuna uuden mahdollisuuden noille siemenille. Se ensimmäisenä oksentanut kaveri, kun ei luovuttanut, vaan otti vielä 100 kpl siemeniä (5,5g). Saksilla silppusi siemenet puoliksi ja söi jäätelön seassa ilman mitään siemenien käsittelyjä. Oksensi vielä toisen kerran yöllä. Sanoi, ettei tunnu oikein missään. Oli kuitenkin myöhemmin yöllä herännyt ja katsellut ympärilleen, niin kaikki oli näyttänyt erilaiselle ja oudon väriselle.

doof
Kameleontti

Post by doof » Mon 09 Apr 2012, 11:44

Mulla ne parhaat vaikutukset tulee noin 4 tunnin päästä syömisestä. Näkökenttä aaltoilee, ääriviivat sekottuu ja ajatusjuoksu muuttuu. 200 siemenellä

Ehkä ette odottanu tarpeeks kauaa tai liiallise viinan takia ette huomannu vaikutuksii?

PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti » Mon 09 Apr 2012, 12:52

jNas wrote:Mulla ne parhaat vaikutukset tulee noin 4 tunnin päästä syömisestä. Näkökenttä aaltoilee, ääriviivat sekottuu ja ajatusjuoksu muuttuu. 200 siemenellä

Ehkä ette odottanu tarpeeks kauaa tai liiallise viinan takia ette huomannu vaikutuksii?
Hmmm... Voi olla joo... Itellä ainakin univelkaa kahdelta edelliseltä yöltä, niin tipahdin jotain kolme tuntia ottamisen jälkeen. Heräsin tosin uudelleen pari tuntia myöhemmin. Ainoa ero mitä herättyäni huomasin oli ehkä hieman erilainen olo ja että huone tuntui vähän tilavammalta.

Toisaalta jos kerta kestää jopa 4h ennen kuin alkaa toimimaan kunnolla, niin aika voisi täsmätä siihen, kun kaveri oli yöllä herännyt... Kait se on sitten kokeiltava uudelleen ensi viikonloppuna. Jos sitä jotain 7,5g uskaltautuisi popsimaan... Katsoa mitä tapahtuu. Bensassa varmaan annan uida silputtuna, mutta viinaan en kyllä enää niitä siemeniä sotke... Jäätelön seassa jos söisi.

Basebo
Lepakko

Post by Basebo » Mon 09 Apr 2012, 20:23

Huppurotta wrote:mikä on vikana kun mulle ei toimi ollenkaa noi päivänsinen siemenet? Lajike oli clarks blue
söin eilen n.400kpl. set&settingit oli kunnossa.

Elikkä pureskelin siemenet huolella ja nielin ne coca-colan kanssa. onko kokiksessa jotain mikä tuhoaa siementen vaikuttavat aineet?

Ei kokiksessa pitäisi mitään tuhoavaa ainetta olla. Itse olen muutamaan kertaan juonut kokiksen kanssa alas. Ensimmäisillä kerroilla ei kyllä oikein vaikutuksia tullut, mutta annokset olivat vähän yli 200kpl luokkaa. Kolmannella kerralla kun otti vähän yli neljäsataa siementä, niin vaikutuksia tuli hyvin, mutta vaikutukset alkoivat kunnolla vasta siinä 4 tunnin jälkeen. Neljännellä kerralla kun otti noin 500 kpl siemeniä ei tuntunut vaikutuksia oikein ollenkaan, mutta sitten taas 4 tunnin päästä pärähti kunnolla.

Kait tässäkin aineessa on hieman henkilöstä kiinni, kun toisilla tuntuu että päälle 200 siementä iskee jo melko hyvin.
Myös se siemenmurskan mussuttaminen suussa auttaa ainakin itseni kohdalla.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä