-Päivänsini topic-

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Re: -Päivänsini topic-

Post by SahkoinenVelho » Thu 08 Jul 2010, 16:11

Eikai LSA:lla sen kummempia haittavaikutuksia ole kuin muillakaan psykedeeleillä? Turha mun mielestä ottaa ressiä tommosista aivan minimaalisista fyysisistä haittavaikutuksista perinteisillä psykedeeleillä. Psyykkiseen puoleen paneutuminen onkin sitten tärkeämpää. Tutkareitten kanssa olisin enemmän huolissaan, ainakin uusien, kasveja/sieniä on kuitenkin käytetty jo todella pitkään erinäisiin tarkoituksiin ja niiden haittavaikutukset tiedetään paremmin.

Joillain päivänsineillä ym. voi kyllä saada aikamoisia nauseoita jne, mut puhuinkin haittavaikutuksista, jotain nauseaa ja pahoinvointeja pidän enemmän kasvin ominaisuuksina. Niitä on toki ihan hyvä yrittää pienentää mahdollisimman pieniksi ellei halua epämiellyttävää kokemusta...

Lumekaiho
Tuppisuu

Post by Lumekaiho » Fri 09 Jul 2010, 14:14

Kiits vastauksista. :}

hattivatti
Tuppisuu

Post by hattivatti » Thu 15 Jul 2010, 00:22

Mieltäni kaivertaa kysymys siitä millaiset afterglowit päivänsinen nauttimisesta seuraa?

kiitos jo valmiiksi.

highhat
Karvakuono

Post by highhat » Thu 15 Jul 2010, 16:54

hattivatti wrote:Mieltäni kaivertaa kysymys siitä millaiset afterglowit päivänsinen nauttimisesta seuraa?

kiitos jo valmiiksi.
Itsellä on ainakin melkoisen huoleton ja iloinen olo aina päivänsinitrippailun jälkeen tullut... Pumpulimaisen pehmeä ja leijuva tunne koko kehossa ^^ Luulisin et itse trippi tosin vaikuttaa aika paljon... Ja annostus varmasti.

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Sat 17 Jul 2010, 18:25

Sukulainen pyörty päivänsinellä keskellä pitseriaa suorilta jaloin pöytään ja siitä baarijakkaraan. Löi aika kovaa päänsä. Heräs se hetkenpäästä vaikka silmärt sillä oli kokoajan auki. Johtu varmaan verenkiertohäiriöstä. :)
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car

Anonyymi

Post by Anonyymi » Sun 01 Aug 2010, 18:31

HBWR (dosella 8-) ainakin supistää ääreisverenkiertoa siinämäärin että lähtee sormenpäistä väri ja tunto.

Kasvoton
Psykonautti

Post by Kasvoton » Sat 14 Aug 2010, 16:59

mut piti oottaa muka joku easy annos, mut plah!! sehän toimi liiankin hyvin! eka huono trippi IKINÄ, vaan silti pidin siiitä..
en oo vieläkään oikeen kunnolla saanu käsiteltyä kyseistä trippiä.. se oli jotain, mm.., psykedeeeeeeeeeeeeeliä!! (8
©kasvot-on-!

growy
Kameleontti

Post by growy » Tue 14 Sep 2010, 00:20

xActly wrote:
hattivatti wrote:Mieltäni kaivertaa kysymys siitä millaiset afterglowit päivänsinen nauttimisesta seuraa?

kiitos jo valmiiksi.
Itsellä on ainakin melkoisen huoleton ja iloinen olo aina päivänsinitrippailun jälkeen tullut... Pumpulimaisen pehmeä ja leijuva tunne koko kehossa ^^ Luulisin et itse trippi tosin vaikuttaa aika paljon... Ja annostus varmasti.
Mulla usein melko kovasta pääkivusta aiheutuvaa ahdistusta (miksiköhän mulla aina tulee pää kipeäks LSA:sta?)
Nihkeä olo,jokseenkin kuitenkin rentouttavan pehmeä. Pääkivusta kun päästään,jalat menee ihan puuroks jonka jälkeen parasta viihdettä on nojatuolissa makoilu jointin kera.
Ehkä päästään osilta takasin,tai sit vaan nukahdetaan siihen rentoon,hieman epätodelliseen oloon ja aamulla/päivällä herätään taas uutta,mahtavaa kokemusta rikkaampana.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

damienthorn
Tuppisuu

Post by damienthorn » Thu 16 Sep 2010, 04:29

Arminius wrote:Hyvin kasvit kasvaa, parin kuukauden jälkeen tulos on tämä

Ja pointsit sille joka arvaa missä asun.
Ai ton näkönen on itse kasvi...tulossa tutulle 600kpl "heavenly blue" olikohan se noin? Mutta siitä kyssäriin riittääkö 200siiduu et sais jo tuntumaa kunnolla. Joskus olen pikkasen YOPOA ottanu mut en riittävästi, kuitenkin sen verran et tuli semmonen halvaantunut olo ja ehkä pientä väreilyy et siin on mun LSA kokeilu. Sienii kyl on tullu mussuteltuu, happo ja sit näit v...tun RC-Lappui et ei deelit oo ihan uus juttu mulle, mutta onhan näis kaikis eroa. Ajattelin myös Yaget keitellä tossa muutaman kuukauden pääst sen olen halunnut kokea jo monta vuotta sitten, mutta sit jäi idea sivuun. On jo varma tripsitter :).

Hyvät syksyt kaikille!! :D

Freakout
Psykonautti

Post by Freakout » Fri 17 Sep 2010, 16:16

damienthorn wrote:
Arminius wrote:Hyvin kasvit kasvaa, parin kuukauden jälkeen tulos on tämä

Ja pointsit sille joka arvaa missä asun.
Ai ton näkönen on itse kasvi...tulossa tutulle 600kpl "heavenly blue" olikohan se noin? Mutta siitä kyssäriin riittääkö 200siiduu et sais jo tuntumaa kunnolla. Joskus olen pikkasen YOPOA ottanu mut en riittävästi, kuitenkin sen verran et tuli semmonen halvaantunut olo ja ehkä pientä väreilyy et siin on mun LSA kokeilu. Sienii kyl on tullu mussuteltuu, happo ja sit näit v...tun RC-Lappui et ei deelit oo ihan uus juttu mulle, mutta onhan näis kaikis eroa. Ajattelin myös Yaget keitellä tossa muutaman kuukauden pääst sen olen halunnut kokea jo monta vuotta sitten, mutta sit jäi idea sivuun. On jo varma tripsitter :).

Hyvät syksyt kaikille!! :D
250-300 ois varmaa potentiaalisempi, mut kyl se 200 silti luulis riittävän voi olla vaan aika vaisua... riippuu kumminkin nii paljo pitosuuksistakin ettei voi toisaalta ees sanoo.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.

heebo81
Tuppisuu

Post by heebo81 » Sat 18 Sep 2010, 23:42

Moro vaan kaikille! Oon uus täällä ja heti olisi kysyttävää, Elikäs en oo päivänsinii kopassu mut tämmönen rupes kiinnostaa ja siinä ohessa et miten noitten bentsojen kans ku menee tota rivaa päivästä riippuen 2-12mg. Tiedän ettei se yleisesti ottaen ainakaan paranna trippiä vaan laimentaa mut ku näitä on jo menny vuosia, oisko kellää kokemusta kyseisestä yhdistelmästä, silokit toimi ainaki ku pari pv oli 0.5 annoksella hyvin...?Saako mitään muuta ku vatsanväänteitä :roll:
Image

EdwardRapu
Tuppisuu

Post by EdwardRapu » Fri 08 Oct 2010, 22:39

Moro!

Selittelenpä huvikseni vähän omia kokemuksia. Päivänsinessä on kyl selkeästi potentiaalia, saa nyt nähdä millon uskaltaa taas uudestaan kokeilla.

Sen verran taustaa että juurikaan tsykedeelikokemusta ei taustalla ole, kerran Indoissa Lake Toballa popsin paikallisia sieniä, täyty oli ostaa kun tarjottiin "Laundry and magic mushroom service":ä, niin kätevästi yhdessä. Aika vaisu kokemus oli, vaikutukset niin kuin tosi voimakkaalla pilvellä, tosin kauemmin kesti ja aika paljon tuli closed eye visuaaleja, mut ei hirveemmin säväyttäny.

LSA:ta oon nyt kokeillu pari kertaa, päivänsinistä kummallaki kerralla bensiini-vesi-eristettynä. Ekalla kerralla vedin noin 250 siementä, ja varsin heikko vaikutus oli. Ihan jännä ns. lucidi pilvi, mut jäi tunne et enemmän potkua ois tarvinnu. Lievää pahaa oloa oli ennen "tripin" alkua bout tunnin verran, muttei mitään kovin merkittävää.

Toisella kerralla otin sit reilummin, kaverin kans puokkiin jaettuna 750 siementä. Jännästi tällä kerralla ei pahaa oloa tullu lainkaan, polteltiin vähän kukkaa vaikutuksia odotellessa, ja ruokakin maistui oikeen hyvin siinä matkan esi/alkuvaiheilla.

Sitten lähtiki matka oikeen kunnolla käyntiin. Alkuun oli varsin jännää, suorastaan huikeata meininkiä. Tämän maailman hahmottaminen alkoi hävitä ja tuli ihan helvetin hienoja visuaaleja, ja muutenkin pyörin varsin mystisissä maisemissa. Tän osan kestosta ei mitään selkeetä käsitystä ole, mut kyl siinä varmaan tunti-pari-kolme meni.

Sit alko kokemus muuttua vähän huonompaan suuntaan. Ensiksi katosi täysin ajan ja paikan käsitys, joka ei sinänsä niin paha fiilis ollu, hieman pelottava vaan. Jotenki vaan sit ku lopulta hahmotin olevassaoleman maailman, niin tajusin elämän täydellisen merkityksettömyyden, eikä se ollut kovin hieno tunne. Tunsin siis ikäänkuin olevani jollain toisella tietoisuuden tasolla, josta tän jutun kykenee ymmärtämään, mut myöskään tällä ylemmällä tasolla ei tuntunut olevan mitään merkitystä. Vissiinki jonkinmoinen ego death oli myös kyseessä, ajattelin että kaikki muutkin ihmiset on osa tätä korkeampaa tietoisuutta, mutta normimaailmassa pidetään yllä jotain typerää illuusioita, josta meidän jokapäiväinen elämä siis johtuu.Näistä fiiliksistä alko sit pikkuhiljaa paluu takas matkalta, ja oli lähinnä ahdistava olo kokoajan ja halusin vaan mennä nukkumaan. Kaverin kans koitettiin siinä jotain leffaa kattoa viel, mut olin sen ajan jo puolinukuksissa ja sen loputtua painuinkin unille.

Tästä trippailusta on nyt jo kulunu pari viikkoa, en oo saanu aikaseks aiemmin kirjotella tänne, ja aika kauan on kestäny tän tripin prosessointi myöskin, että pystyy edes jotenkin koherentisti selostaan. Tiedän myös aika varmasti että nuo huonot kokemukset varmasti lähteny siitä etten matkailuhetkellä ollu missään kovin hyvässä psyykkisessä kunnossa. Ei tietenkään oikeen kannattais tsykedeelejä vetää jos setit ja settingit ei oo kunnossa, mut oli suuri halu päästä kokemaan jotain vähän muuta. Haluan kyl yhä koklailla alan substansseja, mut opin ainakin et täytyy ajoittaa ne kokeilut vähän parempaan hetkeen pään sisäisessä maailmassa.

Hyvä trippi paha trippi tulipahan tehtyä. (Soul Captain Band)

(En kyl tosiaan osaa määritellä että oliks tää ny sit hyvä vai paha trippi, aika ristiriitaiset fiilikset jäi, kun toisaalta oli VITTU HIENOINTA IKINÄ ja toisaalta IHAN VITUN AHDISTAVAA.)

XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho » Thu 14 Oct 2010, 01:17

Löytyy 200 siementä. Saisko näillä jo futaamaan?
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!

Uke
LD50

Post by Uke » Thu 14 Oct 2010, 01:43

XTCVelho wrote:Löytyy 200 siementä. Saisko näillä jo futaamaan?
Suurimmalla osalla ihmisistä on ainaki 200 antanu kivan flowin, mää kyl tyksin enempi 300-400 annoksesta :)
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho » Thu 14 Oct 2010, 10:25

Uke wrote:
XTCVelho wrote:Löytyy 200 siementä. Saisko näillä jo futaamaan?
Suurimmalla osalla ihmisistä on ainaki 200 antanu kivan flowin, mää kyl tyksin enempi 300-400 annoksesta :)
Joo siis mullakin oli eka kokeilu 350kpl ja oli ihan jees mut silti jäi jotenki laimeeks. No pitää tehä jugurttii.
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!

HanoiRocker
Tuppisuu

Post by HanoiRocker » Tue 19 Oct 2010, 16:13

Onko flukonatsolilla tai muilla atsoleilla yhteisvaikutuksia LSA:n kanssa?

Freakout
Psykonautti

Post by Freakout » Mon 25 Oct 2010, 23:42

HanoiRocker wrote:Onko flukonatsolilla tai muilla atsoleilla yhteisvaikutuksia LSA:n kanssa?
no en kyl usko... ja sittehän tiedetään ku oot kokeillu.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.

Goldengoose
Psykonautti

Post by Goldengoose » Fri 03 Dec 2010, 23:51

Onko monella esiintynyt nauseaa ekstraktoinnista huolimatta?

Tarkoitus ois http://matka.ath.cx/lsafaq/index2.html mukaan mennä, puhdistettua bensiiniä ja tislattua vettä käyttämällä.

Mutta jos focus on suurimman osan ajasta vatsankäänteissä niin mahtaako olla sen arvoista? :roll:
Olet pisteessä A, totuus on piste B. Näkemyksesi on jana - c, joka kulkee pisteen B läpi. Totuuteen kuljet kateetin a tai b läpi, nämä ovat valheita. Näkemyksesi - c vääristyminen on riippuvainen sinusta, joka olet alpha - kulma (a,b)

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Mon 10 Jan 2011, 21:59

yllättäen pitkästä aikaa ja pyytämättä kolahti yhen ruotsalaislafkan siemenkatologi keväälle 2011 postiluukusta
läpällä vähän mietin tilaisinko psiniä...
tulin sit kuitenkin tulokseen että ihan hemmetin huono psykedeeli niin kalliiksi
+se vaivannäkö vastaan vaimeet vaikutukset
toinen juttu, mitä oon myöhemmällä iällä kauhistellu on ne peiteaineet joita noissa voi olla rajattomasti
ja mitä ne on tehneet tähän mennessä mun maksalle/munuaisille

oon tullu aika tarkaksi ton suhteen, että puhdasta pitää olla
johtuu varmaan siitä että ruoan suhteen oon aika kriittinen nykyään
sieltäkin löytyy mukavat myrkyt, huumeista vielä mukavammat

hitto, kohta pysty edes pilvee polttamaan ilman vainoharhakuumotuksia, näinä lasimurskaprässätyn hatsin aikoina.

Toveri
Karvakuono

Post by Toveri » Thu 03 Feb 2011, 12:27

Pitkän etsinnän jälkeen löytyi Pohjois-Pohjanmaaltaki! Tuli ostettua 14 pussia, 0,60 senttiä per pussi ja joka pussukassa n.30 siementä! Tänään kokeiluun. (: Kantsiiko vetää kaikki kerralla kun kokos löytyy? painoa on n.100kg.

Onko kukaan muuten kokeillu omaksi ilokseen toimiiko Ipomoea Purpurea, vaikka se on jo moneen kertaan todettu että ei?

Toveri
Karvakuono

Post by Toveri » Sat 05 Feb 2011, 17:00

Huhhuh. tuli se 400 siidua nykästyä naamariin. Pysyivät ehkä 15 min sisuksissa kunnes luonto lennätti tavaran suihkun lattialle. Pienet sävärit tuli, jalat tuntuivat vipattavan ja luminen maasto käyttäytyi todella oudosti. Siemenet söin raakana joten se vauhditti kyllä ulos tuloa, ensi kerralla ekstraktointi niin jospa olisi miellyttävämpi trippi!

Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari » Tue 08 Feb 2011, 22:21

Eilen tuli haettuu n. 250 siidua, 2.95 ja huonomma omatunnon makso... Set&settings oli päin helvettiä ja syötyäni siemenet aloin katumaa, koska ei todellakaa ollu mikään hyvä paikka/aika ekalle psykekoeilulle. Kello oli jo 8, ja 12h päästä OIS pitäny olla töissä :|
Silti "trippi" meni helvetin mukavasti, kun ei ollu iso annos. Nauseasta ei todellakaan ollut tietoakaan, mut lihassärky oli helvetin kova etenki sisäreisistä ja pohkeista, hatsi ois varmaan senki korjannu.
Vaikutukse huomasin vasta päälle parin tunnin päästä, mut nyt ku mietin, ni kyllä se vaikutti jo hiuka tunni jälkeen jo. Oli semmonen hymykorvissa olo vaikkei ollu syytä ja paikat aaltoili. Paljasta vatsaa oli mukava kattoa peilin edessä :left:
Nukahtaminen oli melkose vaikeeta kun lsa vaikutti vielä, taisin nukahtaa kolmen paikkeilla.

Ei jääny viimiseks kokeiluks. Ja yy popsin fluoksetiini 20mg aamuisin joten lsa toimii tämän kans, jotenki.. En tiiä miten toimii ilman ssri-lääkitystä
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante

lappilainen

Post by lappilainen » Tue 01 Mar 2011, 19:15

Onhan nämä varmasti oikeita siemeniä: http://www.viherlandia.fi/index.php?mod ... od_id=4498

"Päivänsini Ipomoea Tricolor Scarlet o Hara" ei ole kuulema toimiva lajike, maksaa vain 0,95e pussi. Tässä linkki siemeniin mitä meinasin tilata mutteivät kuulema toimi.

EDIT: Ilmeisesti vain tuo "Heavenly Blue" on potentiaalinen lajike päihdekäyttöön. Niitä ei tunnu saavan mistään.

Neste
OD

Post by Neste » Tue 01 Mar 2011, 21:50

lappilainen wrote:EDIT: Ilmeisesti vain tuo "Heavenly Blue" on potentiaalinen lajike päihdekäyttöön. Niitä ei tunnu saavan mistään.
Tarkoitat varmaankin vain Suomea? Ulkomailta näyttäisi löytyvän erittäin helposti.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

lappilainen

Post by lappilainen » Wed 02 Mar 2011, 20:17

Jopas löytyi nopeasti, ja vielä läheisestä kukkakaupasta. 20kpl/pussi ja maksoivat 1,75e/pussi. "Heavenly Blue", ja siemenet mustia "sukkulamaisia" aivan kuten kuvissakin. :)

Tyhjään mahaan menee 250kpl, painan ~60kg.

EDIT: Netissä näytetään varoittelevan myrkyistä, tosin itse kukkakaupan nettisivustolla. Onko siis (fyysiselle) terveydelle vaarallista nauttia n. 300 siementä erottelemattomana vai onko tämä "myrkytystila" siis nausea ja LSA-päihtymys?

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Wed 02 Mar 2011, 22:00

lappilainen wrote:EDIT: Netissä näytetään varoittelevan myrkyistä, tosin itse kukkakaupan nettisivustolla. Onko siis (fyysiselle) terveydelle vaarallista nauttia n. 300 siementä erottelemattomana vai onko tämä "myrkytystila" siis nausea ja LSA-päihtymys?
se on juuri se.

en silti sano, etteikö 300, tai mikä tahansa muukaan määrä siemeniä, olisi täysin vaaratonta.

IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG » Wed 02 Mar 2011, 22:31

Kehtasiks ostaa sieltä 15 pussia? :D
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath

lappilainen

Post by lappilainen » Thu 03 Mar 2011, 22:22

Asidyyli wrote:
lappilainen wrote:EDIT: Netissä näytetään varoittelevan myrkyistä, tosin itse kukkakaupan nettisivustolla. Onko siis (fyysiselle) terveydelle vaarallista nauttia n. 300 siementä erottelemattomana vai onko tämä "myrkytystila" siis nausea ja LSA-päihtymys?
se on juuri se.

en silti sano, etteikö 300, tai mikä tahansa muukaan määrä siemeniä, olisi täysin vaaratonta.
Tarkoitatko siementen pinnassa olevia myrkkyjä vaiko itse LSA:ta? Kerro lisää.
IommiSG wrote:Kehtasiks ostaa sieltä 15 pussia? :D
Olin käynyt useana päivänä kyselemässä samalta myyjältä kyseistä lajiketta ja ilmoitti ystävällisesti varaavansa minulle seuraavasta erästä kyseiset 15 pussia. :D Sama myyjä myi myös 20 pussia "Oopiumunikkoa".

EDIT: Ja olen tosiaan melko kokematon psykedeelien kanssa, mutta en usko että 300-siemenen trippi on minulle henkisesti liikaa. Tarkoituksena olisi poltella kannabista ja katsella keväistä auringonlaskua. :)

tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle » Thu 10 Mar 2011, 01:26

lappilainen wrote:
EDIT: Ja olen tosiaan melko kokematon psykedeelien kanssa, mutta en usko että 300-siemenen trippi on minulle henkisesti liikaa. Tarkoituksena olisi poltella kannabista ja katsella keväistä auringonlaskua. :)
Kuulostaa hyvältä. :) Itselläni samankaltaisia suunnitelmia.

Psykoverse
Karvakuono

Post by Psykoverse » Tue 15 Mar 2011, 09:49

tietääkö kukaan toimiiko tää ja paljonko sisältää siemeniä? hinta ainakin näyttäis olevan korkea... :roll:

e: löysin tuolta EI KAUPPOJEN NIMIÄ!.fistä noita siemeniä, 45kpl 2,10€, tilasin niitä 4 pakettia. voiko nuo siemenet nauttia ihan pureskelemalla kun ei ole oikeen mitään millä jauhaa? pahan makusia ilmeisesti?

mode: Ymmärtäkää ny ettei niitä kauppojen nimiäkään saa tänne postaa!
Last edited by FLaT on Wed 16 Mar 2011, 00:00, edited 2 times in total.
Reason: Sääntöjä rikottu.