Psykedeelit pitkän tauon jälkeen

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
frapathea

Psykedeelit pitkän tauon jälkeen

Post by frapathea » Thu 28 Jul 2016, 23:29

Kai sitä kysyy voi: Mahtaako kellään olla kokemusta psykedeeleistä pitkän tauon jälkeen? Oliko kokemus muuttunut? Saitko irti jotain uutta?

Mulla on viis vuotta edellisestä kunnon tripistä pl. 1xDMT vuos sitten ja 1x microdose cubensiksia reilut 2v sitten. Mielessä on pyörinyt mahdollisesti LSD:n ottaminen, mut kiinnostais kuulla kokemuksia ja mietteitä.

Dexma
Moderator

Re: Psykedeelit pitkän tauon jälkeen

Post by Dexma » Thu 28 Jul 2016, 23:46

No itsellä ei ole tuollaista taukoja taustalla, mutta huomattavasti harvempaa käyttöä on. Viimeksi ehkä joskus jouluna tuli käytettyä noin parikymmentä annosta happoa tiheeseen tahtiin ja sitä ennen ehkä vuosi sitten samanlaista määrää.

Olihan se ihan erilaista kuin silloin joskus kiireisimpään aikaan. Ensinnäkin tripit on paljon maanläheisempii, mutta myös tajuaa olevansa enemmän päihtynyt. Sen sijaan, että kokemus olisi vain suurta ja mahtavaa avaruutta ja egokriisejä niin tripeillä on saanut enemmän irti leffojen katselemisesta, siivoamisesta taikka pitkistä kävelyistä Aurajoen rannassa. Pystyy paljon enemmän havaitseen ja ottamaan kiinni niistä jännistä ajatusmekanismeistaan. Tähän varmasti johtaa moni asia. Se, että kokemusta on kumminkin hitosti niistä deeleistä niin tavallaan niiden aikasempien trippien kanssa on kasvanut. Myös näin vanhempana on muutenkin fiksumpi.

Isoimpia juttuja myös itselle on tullut kaikki mahdolliset lihasjännitykset ja kivut psykedeelien aikana. Joutuu tripeille varaan bentsoja, ettei ala vatsalihakset kramppaan oksentamiseen asti taikka muutenkin tuntuu, että se äsidi toimii paljon pidempään vaikkei välttämättä kovempaa.

Mulle psykedeelit ovat nykyään paljon arkisempi juttu. Paljon olen niistä saanut irti, mutta monesti se mitä niistä jää käteen on vain tasapainoisempi olo hetkeksi. Halua olla selvinpäin, motivaatiota yleensä kaikkeen kasvaa. Vois sanoo, ettei ne tripit ole mitenkään kauhein radikaaleja, mutta eräänlaiset lääkinnälliset efektit noista nousee enemmän esiin nykyään. Myös nykyään monesti isoissa elämänmuutoksissa deelit ovat olleet ihania kumppaneita. Oli se sitten, parisuhteen lopussa taikka hetkenä jolloinka ei oikein ole elämässä juurikaan suuntaa niin psykedeelit tuntuu muistututtavan niistä juurista.

Tietenkin yksi asia kans sillai on, että joskus löytää psykedeeleillä hetkeksi sen hurmion jonka joskus silloin 7 vuotta sitten on omistanut, kun kaikki oli mystistä ja kaunista. Se joku lapsekas into löytyy välillä. Edelleen tripit ovat haikeutta, kauneutta ja syvii tunteita täynnä. Eräänlaisia nostalgia trippejä.

Itse ainakin olen kokenut erittäin nautinnolliseksi pienet annokset esimerkiksi happoa. Vaikka viimejouluna tulikin kerran jopa otettua milligramma annoksellakin. Sekin trippi oli jotain todella kiintoisaa ja hurjaa.

Jännästi on kumminkin itsellä mennyt vähän ohi esimerkiksi ayahuascan nauttiminen mitä olen muutaman kerran ottanut. Se ei ole oikein tehnyt sitä juttua. Enemmän nuo yhden happo annoksen tyyliset doset joissa voi liikkua ja pohtia vielä suhtkoht selkeästi asioita ovat nykyään ne mistä tuntuu jäävän eniten käteen. (muutakin kuin psykedeelinen astraali muna ja avaruus vou vou vou vou vouv AVARUUUUUUUUUUUUUUUUUS CHILIIIÄÄÄÄÄÄÄ)
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 07 Aug 2016, 22:03

Olin mä kait joitakin vuosia käyttämättä deelejä. Noh, ainakin muutaman vuoden.
Ei vaan uskaltanu tai jotain. Sekäkäyttöä ja piristä streittausta.

Mutta.. Sit jossain hillittömissä bentsokuoseissa päätin ottaa bromoa. Mieletöntä,!^

.. ja sit sieniä. <3

Ja sit oikeestaan kaikkea mahdollisia deelejä viikon kuurin.

Oli niin upee kokemus, et sen jälkeen taas tajunnu miten tärkeitä psykedeelit on yhä.
Kokemus harvemmin on enää muutakuin sitä, et palaan ytimeeni. Löydän sielulleni rauhan. Löydän hyvinvoinnin. Ja mitä on keskittyä.
Tatit on se meigän juttu. Harvemmin sitä enää löytää totuuksia tai muutakaan, kun oikeestaan se on se anti-druqsi, saan mieleltäni rauhan. Löydän keskipisteeni. Tai siihen aina palaan.

Sen saman mitä jengi hakee opiaateilla tms.
Oppinut luottamaan et sienissä voi tapahtua mitään pahaa. Eikä mitään pahaa kokemusta sienistä olekaan .

Mut ennenkaikkea. Pitkän tauon jälkeen se kyl jänskättää ihan pirusti mitä sieltä deliasta löytyy.
On se yhä jännää, mut ei se enää elämää suurempaa.
Maadoittavaa. Se on se mitä deelit on mulle nykysin.

Kandee tutustua uudelleen;-
Keep it unreal.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sat 17 Dec 2016, 08:15

Mulla on ollut deeleistä yksi 1,5 vuoden tauko ja yksi 9kk tauko, noi varmaan pisimmät :). Molemmilla kerroilla tullut seuraavalla tripillä sellainen olo, että "ai niin, tää oli tätä" :D. Aika tuttua puuhaa siis, jos on joskus paljon trippaillut.

Nytkin oli sellanen 9kk tauko kokonaan deeleistä ja 1v 2kk tauko isosta annoksesta. Otin kesällä 8 lappua (oletettavasti 800ug) ja totesin taas että "ai niin, tää oli tätä" :D. Mulle toi lause kuvaa täydellisesti deelejä pitkän tauon jälkeen.

Toki jos on aiemmin ollut tiheää käyttöä missä tripeistä ei oo saanut enää mitään irti niin pitkän tauon jälkeen voi olla, että tuntuu taas hedelmällisemmältä :).
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."