Microdosing

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Rolanderos
Karvakuono

Re: Microdosing

Post by Rolanderos » Sat 17 Dec 2016, 12:09

Kokeilin Microdosettaa LSD:llä kymmenen päivää ~10-40ug annoksissa. Leikkasin vain lapuista pieniä paloja kynsisaksilla.

Suosittelen kyllä kokeilemaan, jos on taipumusta masennukseen/ahdistukseen ja/tai joutuu syömään etenkin bentsoja.

Töissä olin huomattavasti skarpimpi, muisti toimi mainiosti ja yleinen moodi oli positiivinen.

Isha
Psykonautti

Re: Microdosing

Post by Isha » Sun 20 Aug 2017, 00:29

Otin tänään sieniä varmaan jonkun 0.2-0.3g. Ei tullut tietenkään mitään visuaaleja mutta mieli toimi. Tuli kovin kirkas olo ja oli mukava kuunnella musiikkia ja tanssia. Sain kelattua ja kirjoitettua ylös itsäni koskevia asioita sekä mistä tietyt ongelmat luultavasti johtuvat. Olen tässä yli viikon ( yksi repsahdus sinä aikana) yrittänyt vierottautua subusta, fyysisiin oireisiin on tällä hetkellä lääkkeet mutta ei siihen henkiseen himoon ja tyhjyyden tunteeseen. Aikaisemmin tänään mulla oli niin kovat veto himot ja muutenkin niin älytön masennus ja tyhjä olo ja kun mies lähti vielä omille kämpilleen niin yritin sitten jopa kaverilta kysyä subua, onneksi ei antanut. Päätin sitten ottaa ihan vähän sieniä ja cannabutteria, katosivat subu himot ja nosti mielialaa.