Ei millään pahalla Personeas, mut musta tuntuu, että psykedeeliset aineet ei oo tarkoitettu sulle. Ainakaan tavalla, jolla niitä yrität käyttää.
Jos oikeesti aiot saada jotain terapeuttista hyötyä irti niistä, niin miksi esim. ottaa LSD:in kanssa ekstaasia, yksin(näin oletan, että olit yksin tuolla viimeisellä yritykselläsi), ilman varmuutta siitä, että olet valmis kohtaamaan itsesi sellaisena kun psykedeelit haluavat sen sulle näyttää. (Kukaan tosin ei varmaan voi olla siihen täysin valmis, mutmut...) Miksi ylipäätään yrität hakea terapeuttisia vaikutuksia kuosilla?
Ja tää, että otetaan matkan pysäyttämiseksi bentsoja tai neuroleptejä on juttu mitä mun on hyvin vaikea käsittää. Jos kerran on astunut ovesta sisään, niin olisi se käytävä sitten tärkeä kävellä loppuun, eikä jäädä miettimään oviaukkoon joota ja jaata. Ota mielummin vierellesi vaikkapa hyvä ystävä sitteriksi, joka on kokenut psykedeelisiä matkoja ja tietää mitä oot kokemassa, jos tulee arvelluttava paikka, voit vaan kääntyä hänen puoleen. Todella paljon turvallisempi tapa maadoittua matkalla keskustelemalla, kun lopettaa matka seinään kemikaaleilla.
Mieltä sumentavat lääkevalmisteet ja psykedeelit eivät kuulu yhteen, imo.
Sitten vielä tuo pelko siitä, että joudut "psykoosiin", ehkä sun tarvii kohdata se pelko, ennen kun pääset siitä yli, en tiedä. Mutta pakeneminen ei oo vaihtoehto. Tai onhan se, mutta pidemmällä tähtäimellä ei todellakaan suositeltava sellainen.
Itse suosittelisin sulle jonkinmoista seremonia-tyyppistä lähestymistapaa, vaikkapa jonkun shamaanin johdolla, kaukana kaikesta tästä ylistimuloivasta ja hektisestä sekamelskasta. Tällöin pääsisit todellakin yytsimään omia pelkojas rauhassa ja perusteellisesti kokeneen matkaajan ollessa koko ajan vierellä, jolta voi kysyä jos on kysyttävää. Tää lähestymistapa tosin vaatii itsekuria, kärsivällisyyttä ja luottamista, mutta on sen kaiken arvoinen. Mä nään tän tavan melkeinpä ainoana tapana sulle(tai kenelle tahansa) lähestyä psykedeelejä järkevästi.
Mut ei siinä, kukin tavallaan.

Kaikkea parasta sulle, peace.