Psykedeeleillä persoonallisuuden muuttaminen.

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Strobot
Tuppisuu

Psykedeeleillä persoonallisuuden muuttaminen.

Post by Strobot » Fri 08 Nov 2013, 02:06

Aloitan nyt tälläisen, ehkä turhan, ehkä itselleni erittäin hyödyllisen topicin. Olen miettinyt nyt jonkin aikaa psykedeelejä käyttettyäni, että millainen potentiaali niillä on persoonallisuuden muuttamiseen.

Uskon omani jo hieman muuttuneen DMT:n tiheän ja korkea doseisen käytön seurauksena. Mietin silti usein että jos psykedeelit ottaa päivittäiseksi tai ainakin useaan kertaan viikossa käytettäväksi meditaation apupojaksi, voisiko oman itsensä muuttaminen nopeutua. Parempaan suuntaan tietysti. Ymmärrän riskit psykoosiin, mutta hallittua psykoosia, kutsutaanko sitä nyt vaikka dissosiaatiohäiriötä en pelkää. Itse asiassa uskon kyseisen olevan enemmän kyky kuin sairaus, joten en pistäisi sitä itselläni pahana ominaisuutena.

Toivottavasti tästä nyt jotain keskustelua herää. Sanokaa vaan suoraan mietteitä että oonko nyt ihan hakoteillä! :D

frapathea

Re: Psykedeeleillä persoonallisuuden muuttaminen.

Post by frapathea » Fri 08 Nov 2013, 04:16

Väittäisin, että persoona muuttuu jatkuvasti muutenkin. Psykedeelejä käyttäessä sen vain huomaa herkemmin ja täten kykenee manipuloimaan muutosta paikoin haluamaansa suuntaan. Lisäksi psykedeelit voinevat nopeuttaa tiettyjä prosesseja.

Kannattaa tosin olla varovainen, ellei itse ole kokenut tai tunne jotakuta kokenutta asiassa, sillä persoona on minuuden ja itseyden kokemuksen yksi keskeisistä osista, ja etenkin mikäli on sitoutunut johonkin suhteellisen staattiseen mielikuvaan omasta persoonastaan, voivat liian äkilliset muutokset käynnistää esim. psyykkisiä hälytystiloja ja suojausmekanismeja. Hiljaa hyvää tulee.

ayahuascero
Tuppisuu

Post by ayahuascero » Sun 10 Nov 2013, 14:00

Olen sitä mieltä, että psykedeeleillä voi muuttaa persoonaa positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan. aikomus varmaan ratkaisee kumpaan suuntaan mennään. Olen kokenut, että psykedeelit nopeuttaa meditaatiossa käytettynä oppimista ja helpottaa traumojen avaamista. Voimakkaissa tiloissa olen saanut kokemuksia ja näkyjä, jotka on avanneet ymmärtämään omia pelkoja aivan toisella lailla ja koen saaneeni sisäisesti vahvemman ja rauhallisemman olon. Sisäinen rauha on muutenkin kehittynyt ja erityisesti ayahuasca on opettanut keskustelemaan luonnon ja kasvien kanssa. Minulle muutos on ollut pelkästään positiivista, mutta uskon, että negatiiviseenkin suuntaan voi muutttua.

Strobot
Tuppisuu

Post by Strobot » Mon 11 Nov 2013, 03:56

Voisin kutsua itseäni kokeneeksi. Onko kellään kokemusta jonkun psykedeelin päivittäisestä käytöstä. Olisiko esim lsd sopiva? Tolet vissiin kasvaa sellaiseen tahtiin että kalliiksi kävis. Entä mites salvia? Ymmärtääkseni omistaa käänteis tolen. Sehän on kyllä disso joten ei välttämättä niin hyvä vaihtoehto kuin aito psykedeeli.

frapathea

Post by frapathea » Mon 11 Nov 2013, 13:29

Strobot wrote:Voisin kutsua itseäni kokeneeksi.
Miten määrittelet kokeneen?

Minkälaisia tekniikoita olet käyttänyt? Oletko kohdannut ongelmia? Miten olet selvinnyt niistä? Kauanko olet harjoittanut persoonan muokkausta? Mikä on tavoitteesi – mitä olet pyrkinyt muuttamaan persoonassasi? Mitä käsität persoonalla?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 11 Nov 2013, 16:33

Strobot wrote: Onko kellään kokemusta jonkun psykedeelin päivittäisestä käytöstä. Olisiko esim lsd sopiva? Tolet vissiin kasvaa sellaiseen tahtiin että kalliiksi kävis. Entä mites salvia? Ymmärtääkseni omistaa käänteis tolen. Sehän on kyllä disso joten ei välttämättä niin hyvä vaihtoehto kuin aito psykedeeli.
Ite oon harrastellut tota päivittäiskiskomista joskus. Yleensä paras tapa oli se, että vaihteli deeliä, eli välillä fenetyliamiinia sit tryptaa ja välillä happoo. Enemmän ite huomasin, että hapolla ja tryptamiineilla oli ristitoleranssit. Happo silti menee aika hyvin sellaisena, että melkein, kun pitää vaik yhen välipäivän niin sen jälkeen taas toimii omalla kohalla. Tolet kasvaa jos haluaa olla vitun skuutseilla kokoajan, mutta esim happoa pidän enemmän sellaisena aamukahvina välillä, nappaan yhen annoksen alle 100 mikroo aamulla ja sen jälkeen fiilistelen mitä teen päivän aikana.

Ehkei sellainen kuurittaminen muutenkaan tuota mitään jatkuvaa fraktaali tykitystä, varsinkaan sitten, kun alkaa oleen muutama sata trippiä takana, mutta se antaa etäisyyttä tietyllä tapaa sellaiseen arkiseen ajatteluun, oikeastaan jopa aika pahasti itelläni rupes arkiset perusrutiinit putoon. Siivoominen, työssäkäynti, nukkuminen ym. Fyysisesti meni aika raskaaksi ja kovimman kiskomisen käytön joskus lopetin, kun huomasin, että 50 mg 2c-i:tä ei tullut enään mitään muutakuin tosi nihkeen tuntuinen fyysinen bodyloadi.

Sanotaan näin, että joskus aivot kaipaa sitä jotain joka piristää tietyllä tapaa lapsen tasolle ja antaa omalle ajattelulle vähän erilaisen mielentilan ja "lomauttaa pääkopan". Deelien kuurittaminen poistaa stressiä ja parantaa itellä mielialaa hitosti eikä noin viikon mittaisilla putkilla ole suurempia haittoja, mutta aika hankalaa on sillä viikolla saada mitään kehittävää oikeasti aikaseksi. Enemmän ajattelen deelien kuurittamista eräänlaisena lomana joka kannattaa silloin tällöin. Ite huomasin silti, että vaikka kuinka hienoja ideoita ja tunteita tuli siitä, kun kiskoi deelejä paljon niin loppupeleissä niiden ideoiden käytännön tasolle vieminen oli aika hankalaa ja se tapahtui pitkän ajan päästä, kun oli pitänyt näitä kuureja. Suosittelen oleen realisti itelleen tietyllä tasolla tai tietenkin riippuu mitä oikeasti haluaa deeleistä.

Itellä isoin putki oli joskus 2009, kun laskeskelin, että käytin yli tonnin tutkareihin plus happoon, ketkuun ym kuukaudessa muutaman kuukauden putkeen. Tämän jälkeen oon esim 5-meo-amteetä kuurittanut jonkun kuukauden, 5-meo-dmteetä oon kuurittanut kans monesti sillain, että koulusta/töistä tullessa kiskoin sauhut samoin dmt kohdalla. Ayahuascaa kiskoin puolisen vuotta joka viikonloppu. Se tekee välillä hyvää, mutta myös oikeasti välillä sellainen vie aika kauas perusarjesta. Eli niin hyvällä kuin pahalla.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

levylaatikko
Psykonautti

Post by levylaatikko » Mon 11 Nov 2013, 17:39

Itse en ole deelejä vetänyt kun saanti ollut rahapulan vuoksi sen verran heikkoa..

Aloitetaan nyt vaikka siitä että olen kuullut (ja joskin myös itse muutamia kertoja kokenus) deeleillä olevan mielenterveysongelmia ehkäiseviä vaikutuksia. Kokemuksia on vain niin vähän, että niistä ei voi sanoa muutakuin että siinä on potentiaalia kyllä pidemmällä tähtäimellä muuttamaan omaa käyttäytymistään / suhtautumista asioihin, voisin deeleillä hyvin kuvitella olevan terapeuttista potentiaalia, jos vain käyttöön suhtautuu oikealla tavalla. Mutta tämä on vain minun muutaman käyttökerran kokemus.

Aion kuurittaa itselleni deelejä siinä määrin että se pysyy terapeuttisissa rajoissa, kun tiedän kuitenkin että liiallinen käyttö / käyttöön väärällä tavalla suhtautuminen voi päinvastoin aiheuttaa mielenterveysongelmia lisää, ja sitähän en halua.

Mitkä olisivat ihanteellisimmat psykedeelit terapeuttiseen käyttöön? Onko niissä terapeuttisia eroja käyttöä ajatellen paljonkin erilaista vaikutusta miten mikäkin kemikaali vaikuttaa terapeuttisesti, en nyt siis puhu itse vaikutuksesta? Toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa... Etten olisi vain ihan hakoteillä. Että happoa päivittäin kiskomalla tuskin saa muutakuin nupin sekaisin (kun muutenkin herkkä pää), mutta jos kuurittaisi vaikka kerran viikossa aina eri deelejä, tilanteesta riippuen mitä psykedeeliä milloinkin (tietty siinä määrin että käyttö pysyy aiheellisena)? Olen myös kuullut / saanut käsityksen että psykedeelien kiskominen saattaa jollain tavalla etäännyttää itsestä, jolloin oma terapeuttinen kehitys saattaa vaikeutua... En käsitä.

Mutta ainakin loppupeleissä hyvin mielenkiintoisesta aiheesta nyt keskustellaan.... :)
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha :)

frapathea

Post by frapathea » Mon 11 Nov 2013, 19:56

Pysytäänhän sitten aiheessa, jookos!

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 12 Nov 2013, 04:58

Tää topikki vähän hämmentää mua. Ensimmäisen (miksi?) kysymyksen jälkeen tulee mieleen käytännön asioita, esimerkiksi onko tällä tarkoitus pyrkiä johonkin tiettyyn muutokseen? Kuinka aiotte luotettavasti pysyä kärryillä muutoksista? Onko teillä joku ulkopuolinen tarkkailija, vai aiotteko olla samaan aikaan olla sekä koe-rotta että tutkija?

Ja jossain syvemmällä kolkuttelee ajatus siitä että tämän takia psykedeelien terapiakäyttö on vieläkin laitonta...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

levylaatikko
Psykonautti

Post by levylaatikko » Tue 12 Nov 2013, 18:42

^ sxoxyvg

Omana tarkoituksena tai pyrkimyksenä persoonan muuttamisessa omalla kohdalla olisi saada mieltä valoisammaksi kuitenkaan etäännyttämättä itsestä.. No, valoisammaksi, huono termi.... Eli löytää sisintä, tai selkeyttää omaa ajattelua, syventää itsetietoisuutta.. En tiedä onnistuuko.

Muutoksen tarkkailijana toimii psykoterapia, jonka avulla pyrin pitämään käytön tiettyjen asenteiden puitteissa, ettei pääse karkaamaan hallinnasta ja aiheutettua itsellensä haittoja.. Koska itse sitä saattaa olla vaikea tiedostaa kun ei itseään ulkopuolisena tunne..
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha :)

PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard » Mon 06 Jan 2014, 11:11

Hyvä aihe. Syy miksi ylipäätänsä kiinnostuin huumeista alunperin ja varsinkin deeleistä / dissoista. Potentiaalihan näillä on valtava mutta riskit on kanssa olemassa kuten joku tuossa aikaisemmin totesikin niin deeleillä muutokset (sellaiset mitä käsittelisit ehkä kuukausia jopa vuosia) saattaa tapahtua hetkessä - joten kannattaa miettiä mihin ryhtyy ennen kuin lähtee lataamaan 1000mg happoa tai vastaavaa.

Itekin haen valaistumista ja korkeampaa itsetietoisuutta ja henkistä kehitystä. Nyt olen ollut 8kk ilman mitään ja voin sanoa että se kehitys onnistuu ihan mainioisti ilman huumeita (käyttäisin jos en pelkäisi psyykkeeni puolesta) deelit on kylläkin loistava tapa kehittää itsetietoisuutta mutta kannattaa muistaa pitää oma kontrolli, jokasella eri että mikä on liikaa ja mikä ei. Yleensä övereistä on enemmän haittaa kuin hyötyä tai jos ei kumpaakaan niin ehkä enemmänkin käteen jää vaan sekava kokemus mikä voi tietenkin olla viihdyttävää.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"

P-Producer
Karvakuono

Post by P-Producer » Fri 27 Jun 2014, 22:29

Moro, en tiedä onko sopivampaa topiccia, enkä jaksanut tehdä uutta....

Eli homman keissi sellanen että mietin itselleni sopivaa/sopivia psykedeelejä raiteiltani suistunut elämäni takaisin raiteilleen. Psykedeelejä viimeksi olen syönyt kunnolla yli 5 vuotta sitten ihan puhtaasti viihdekäytössä, Päivänsineä ja jotain ranom lappuja. Olleet aika mietoja trippejä, sekä muistikuvat hatarat. Sen jälkeen ei deelit ole kiinnostanut, ja luulen ettei psyykekään niitä olis ajoittain hirveesti kestänyt. Aivan päällimäisenä ogelmana joskus todella pahaksikin äitynyt alkoholismi... Muut ovat sitten perus ihmissuhteisiin ja elämänhallintaan liittyviä juttuja. Muiden huumeiden kanssa ei niin pahasti ole ollu ongelmia, hyvin ne on menneet alas enkä ole jaanyt niiden kanssa nalkkiin vaikka niitä jonkunverran on maisteltukin.. Kannabikseen on kyllä pieni addiktio aina kun sitä on, mutta se on asia, jonka kanssa pystyn elämään :P

Aaanyway, ajattelin deeleistä olevan apua näihin juttuihin, jossain kuullut jopa että ne kyl käyttää happoa holismin hoitoon. Pitkään olen tätä hommaa miettinyt, ajankohtakin alkais oleen aika sopiva. Mielentilat ja fyysinen kunto on viimeisen vuoden ollut komeessa noususuhdanteessa kovista ryyppäilyistä huolimatta :up: Aloitan kyllä tässä itsekin tiedonkeräämisen aiheesta, mutta pakko oli tulla tänne ensinnäkin kyselemään onko tässä mitään järkeä koko hommassa :) ja jos on niin dataa tuleen vaan, ootte viksuja porukkaa, joten älkää pihdatko sitä :cheers:

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Fri 27 Jun 2014, 23:32

P-Producer wrote:...
Jaa, ne puhuu et DMT:llä saisi aikaan elämää mullistavia kokemuksia. En tosin ota kantaa onko henkilön, joka on noviisi psykedeeleille kannattavaa nauttia DMT:tä samantien. Happoa sanotaan "helpoksi" ensikertalaiselle olettaen että kyseessä on juurikin LSD.
Toisaalta en ole mikään shamaani mitä psykedeeleihin tulee.

Ja jos haluamasi sielunhoito ei löydy psykedeeleistä niin suosittelisin tutustumaan dissosiatiiveihin. Itse olen kokenut dissosiatiiveilla olevan enemmän annettavaa paremmassa kontekstissa. Auttavat myös masennukseen akuutisti.

Sanottakoon vielä, että nämä ovat loppujen lopuksi hyvin yksilö-ja henkilökohtaisia juttuja. Riippuu mitä hakee et cetera.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

P-Producer
Karvakuono

Post by P-Producer » Fri 27 Jun 2014, 23:56

Metku wrote:
P-Producer wrote:...
Sanottakoon vielä, että nämä ovat loppujen lopuksi hyvin yksilö-ja henkilökohtaisia juttuja. Riippuu mitä hakee et cetera.
Näinhän se menee! Oon nyt valmis kääntämään tän kortin ja katsoon mitä tulee. Koska tottahan se on ettei kukaan missää katkoilla tai hevonvitun hoitojaksoilla alkoholismia hoida, vai onko joku kuullut :roll:

frapathea

Post by frapathea » Sat 28 Jun 2014, 00:09

Musta psykedeeleillä on mahdollista terapeuttista potentiaalia, kyllä niitä on tutkittu ja käytetty tässä tarkoituksessa onnistuneesti. Mutta näkisin että niillä voi korkeintaan buustata menoa oman motivoituneen työskentelyn päälle. Jos et oo muuten lopettamassa dokaamista niin veikkaisin että ainakaan kovin pitkäaikaista muutosta ei tule pelkillä psykedeeleillä tapahtumaan. Ei ne oo taikakemikaaleja jotka parantaa kaiken, ne on työkaluja. Tää tuntuu turhan usein unohtuvan deeleistä puhuttaessa.

P-Producer
Karvakuono

Post by P-Producer » Sat 28 Jun 2014, 01:11

frapathea wrote:Musta psykedeeleillä on mahdollista terapeuttista potentiaalia, kyllä niitä on tutkittu ja käytetty tässä tarkoituksessa onnistuneesti. Mutta näkisin että niillä voi korkeintaan buustata menoa oman motivoituneen työskentelyn päälle. Jos et oo muuten lopettamassa dokaamista niin veikkaisin että ainakaan kovin pitkäaikaista muutosta ei tule pelkillä psykedeeleillä tapahtumaan. Ei ne oo taikakemikaaleja jotka parantaa kaiken, ne on työkaluja. Tää tuntuu turhan usein unohtuvan deeleistä puhuttaessa.

Joo kyl meikä sen tajuaa ettei tällasia hoideta parilla kolmella tripillä ja sit olla selvillä vesillä, ja oon tähän projektiin varannut aikaakin. Ja siis homman ydin siis on se et on ensin pystyny oleen selvinpäin ja hankkiin niitä pysyviä elämänmuutoksia ja et ois alkuun ainakin hyvä olla.. Mut se ei vaan aina yksin riitä. Siksi tätä hommaa olen kelannu myös. Lääkärissä on tarjottu just lääkkeitä ja hoitoo, joille oon sanonu suoraan ei, tiedän ettei tuu onnistuun.. Duunissa sanoivat et kannattaa psykologille/psykiatrille juttelee, siihen sanoin et oon kyllä valmis kokeileen.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sat 28 Jun 2014, 09:26

Tämä nyt liittyy löyhästi aiheeseen, mutta oletko tutustunut tähän?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Sat 28 Jun 2014, 22:26

frapathea wrote:Musta psykedeeleillä on mahdollista terapeuttista potentiaalia, kyllä niitä on tutkittu ja käytetty tässä tarkoituksessa onnistuneesti. Mutta näkisin että niillä voi korkeintaan buustata menoa oman motivoituneen työskentelyn päälle.
Täysin samaa mieltä, muutos lähtee itsestä.
frapathea wrote:Jos et oo muuten lopettamassa dokaamista niin veikkaisin että ainakaan kovin pitkäaikaista muutosta ei tule pelkillä psykedeeleillä tapahtumaan.
Minulla on kestänyt psykedeelien tuottama "innostus" tai "inspiraatio" tripistä noin 3 päivää, jolloin olen palannut takaisin normaaliksi itsekseni. Uskon terapian voimaan, jotta tämä "inspiraatio" saadaan sisäistettyä potilaaseen tai henkilöön voimakkaasti, jolloin jälkeenpäin ruvettaisiin järkevästi kanavoimaan energiaa tehokkaasti toivottua, parempaa suuntaa kohden. Omia ajatuksiani vain.
Kallio wrote:Tämä nyt liittyy löyhästi aiheeseen, mutta oletko tutustunut tähän?
Kiitos linkistä Kallio. Mielenkiintoista, tämä psykoaktiivien aava potenttiaali, jonka kapitalismi unohtaa varjoonsa.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

barturi
Karvakuono

Post by barturi » Sun 06 Jul 2014, 16:48

Mä ainakin onnistuin lopettamaan pirin ja pillereiden vetämisen psykedeelien avulla, joten tiedän niillä olevan suuria terapeuttisia vaikutuksia. Ei mikään aine yksinään saa aikaan muutosta, vaan ne toimivat ikäänkuin katalyyttinä - muutos on tehtävä itse.

Olen tullut siihen tulokseen, että kannabis lisää sisäisen puheen määrää. Tämä puhe voi olla hyödyllistä, mutta monesti ei. LSD taas saa sisäisen puheen hiljenemään (ainakin itselläni). Voin vain havainnoida maailmaa ja itseäni selkeämmin kuin normaalisti ilman että yritän luoda mitään valheellisia selityksiä kaikelle.

Minulla oli taannoin vuoden kestävä interferonihoito, joka teki minusta todella kireän ja masentuneen. Keskittymiskyky oli myös kateissa. Nämä muutokset jäi vielä hoidon jälkeenkin joten ajattelin, että psykedeelit voisi auttaa saamaan itseni raiteilleen. Olen nyt kokeillut happoa eri annstuksina ja olen huomannut, että innostus elämään on palannut ja rakkaus vaimoani kohtaan on syventynyt. Lisäksi olen tullut enemmän tietoiseksi omasta kehostani ja täytyy sanoa, että viihdyn omassa kropassani. Näyttää, että LSD:n annostus ei ole niin hirveän tarkkaa: noin 25 ug antoi yhtä positiiviset vaikutukset, kuin 150 ug. Mutuilisin, että terapeuttisia tarkoituksia varten voisi ensin ottaa yhden isomman annoksen ja sen jälkeen useita pienempiä annoksia viikon tai kahden välein. Tällöin voisi vahvistaa tripin aikana syntyneitä oivalluksia ja saada ne paremmin integroitua omaan elämäänsä.

anarchy
Psykonautti

Post by anarchy » Sun 20 Aug 2017, 18:31

olen tässä nyt jonkin aikaa indicajumituksissani kelaillut just tän tyyppistä hommaa! ajattelin tässä syksyn aikana varailla muutamia trippejä lsd:tä sekä sieniä ja trippailla useita kertoja lyhyen ajan sisään. taukoo edellisistä tripeistä on jo pari vuotta ja paljon paskaa täs taas kahlattu läpi niin kai tää on enemmänki sellasta mielenterveyden hoitoa.
pitää vaan muistaa combottaa nirvanan parii ekaa levyy joka tripil nii kyl se elämänilo sieltä taas löytyy ;)
NYHC

PabloC
Karvakuono

Post by PabloC » Sat 26 Aug 2017, 23:57

Ensimmäinen kunnon lsd trippi noin vuosi sitten muutti itseäni ainakin positiivikseksi elämää kohtaan ja vei himon pois muista päihteistä. Luulin oikeasti löytäneeni tien jota kulkea. Sen jälkeen liian usein liian kovia happotrippejä muutti asenteen jo tripin aikana siihen "Etsä kuitenkaa tee muutosta huomenna vaikka kuinka nyt siltä tuntuu" Eli liika kostautui. Nyt en enää halua vetää psykedeelejä vähän aikaan, koska tiedän valmiiksi mitä kelaan tripin aikana ja ryven itsesäälissä. Ei ne turhaan sano että kerran pari vuodessa vaan psykedeelejä rankalla kädellä. Tämä on tietty oma kantani, mutta psykedeelit kaivaa oikean minuuden pintaan. Persoonaa ei voi muuttaa vaan näkökulmaa. Maailma ei muutu, vaan se miten näet sen.
"I don't do drugs, I am drugs"

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Thu 31 Aug 2017, 01:29

PabloC wrote:
Sat 26 Aug 2017, 23:57
Ensimmäinen kunnon lsd trippi noin vuosi sitten muutti itseäni ainakin positiivikseksi elämää kohtaan ja vei himon pois muista päihteistä. Luulin oikeasti löytäneeni tien jota kulkea. Sen jälkeen liian usein liian kovia happotrippejä muutti asenteen jo tripin aikana siihen "Etsä kuitenkaa tee muutosta huomenna vaikka kuinka nyt siltä tuntuu" Eli liika kostautui. Nyt en enää halua vetää psykedeelejä vähän aikaan, koska tiedän valmiiksi mitä kelaan tripin aikana ja ryven itsesäälissä. Ei ne turhaan sano että kerran pari vuodessa vaan psykedeelejä rankalla kädellä. Tämä on tietty oma kantani, mutta psykedeelit kaivaa oikean minuuden pintaan. Persoonaa ei voi muuttaa vaan näkökulmaa. Maailma ei muutu, vaan se miten näet sen.
Ihan kuin oisin itse kirjoittanut :D Mulla myös meni aika samaa rataa psykedeelien kanssa noin vuosi sitten. Se on vaan niin helppoa olla koko ajan siinä oivalluksen tilassa, että luulee muuttuneensa ja parantaneensa huonot tavat ja keksineensä elämän tarkoituksen ja mitä lie.. Ite muistan heittäneeni pajarit vessanpöntöstä alas LSD tripillä kun tuntui siltä että budi vie liikaa huomiota elämältä. Eiköhän sitä jo parin päivän päästä tullu soiteltua frendeille että saisko blossea :doh:

Maadottuminen on ihan hyvä tehdä välillä ja siis ihan oikeesti jos käyttää psykedeelejä koko ajan niin mitä prosessoitavaa voi olla tripillä kun mitään ei oo tapahtunu elämässä sitten viime trippailuiden :! Jatkossa ehkä fiksummin

Edit:
Kuitenkin enimmäkseen kokemukset psykeistä on posistiivisia. Koen psykedeeleillä olleen valtavaa hyötyä oman psyykeeni kehityksessä. Itse olin ehkä vuosia sitten aika kärkevä ja ylimielinenkin. Koen että psykedeelit on tuoneet perspektiiviä, tietynlaista empatiaa ja pehmeyttä omaan ajatteluun ja musiikin tekemiseen psykedeelit on parasta dopingia :love:

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 19 Sep 2017, 11:49

Ite oon huomannu että deeleil ja välillä jopa dissoilla saa 0katkastua esim opioidiputken helpommin. Se että näkee oman tuohunsa järjettymyyden antaa kovan motivaation muutokseen. Ja monesti deelien afterglow kestää jopa 3 päivää mulla. Ja dissot jeesaa suoraan refloihin, jollain 4 tripillä yhteensä pääsin eroon moposta ja muista opioideista suht pitkäks aikaa. Jos sitä ei lasketa elämän muutolseks niin en tiedä mikä lasketaan! Ylipäätänsä se että näkee ns objektiivisemmin elämänsä ongelmakohdat auttaa tekemään ratkaisevia muutoksia :P
Takana loistava tulevaisuus.