Tuli virheellisesti opiskeltua väärästä kasvista, keittelin noin. 2h Viridistä eilen leirinuotiolla, tänään oli sitten Caapin vuoro.
Pistin noin. 5dl vettä, johon sitruunatiivistettä "jonkin verran". Ekan keittelyn annoin kestää 30min ja nyt on uusi menossa, joka on kestänyt tuon samaisen 30min.
Nyt vasta tajusin, että luinkin väärästä kasvista eikä paketissa tulleissa mukamas tarkoissa ohjeissa, ollutkaan sitten niin tarkkoja ohjeita. Kyseessä on 25gr x 25gr.
Kysymys kuuluukin, onko tämä teistä tarpeellinen määrä ja valmistelu kunnon matkaan, olisi todella paljon kysymyksiä ja mietteitä ja kokemuksia ja kaikkea, että haluaisin todellakin päästä niitä setvimään vähän uusilta kanteilta. Kyseessä on vielä lahjaksi saatu paketti, että enempää ei ole, tähän olen valmistautunut 6kk henkisesti ja tyhmänä hankkinut "vääriä" valmistusohjeita. Koska täällä tuntuu olevan paljon keskustelua caapin 9h keittelystä, esiliuotuksesta ja sen sellaista.
Ayahuascasta muutenkin unelmoinut 2-3vuotta, todella usein. Siis tässä nyt pointtina, että odotukset ovat liian korkealla, vaikka ei saisi. Eikä se ole koskaan hieno tunne, kuin jokin niin kauan odottamasi on niin lähellä, mutta sitten ei onnistunutkaan.
Kyse ei ole siitä päivästä, voin odottaa huomiseen, tai kokkailla todella myöhään yöhön. Vai onko tämä teistä riittävää, jos keittelee esim. 2h caapia? Kuitenkin täällä keskustellaan 30-45gr caapi annoksista yms.
Sen verran kerron itsestäni, että lähes joka budikerralla trippailen todella syvällisesti. Minusta kaveripiirissä vitsaillaankin, kun olen pelkälle cannabikselle niin altis, että se vie minut syvälle ja osaan aina rentoutua yms. Kokemuksia minulla on sienistä ja happovajareista