2C-*-NBOMe:t (N-bentsyylifenetyyliamiinit)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Infitialis
Apteekki

Re: 2C-*-NBOMe:t (N-bentsyylifenetyyliamiinit)

Post by Infitialis » Wed 12 Dec 2012, 13:19

pilkkija wrote:375 ug 25i nbome liukenemassa,space here we come :D :roll: piti viel re dosettaa +375 :cheers:
Ei tolla kyllä avaruuteen vielä mennä. Pidä hauskaa silti.
Last edited by Infitialis on Wed 12 Dec 2012, 15:55, edited 1 time in total.
Parhaat karstat on pohjalla.

pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija » Wed 12 Dec 2012, 14:40

Infitialis wrote:
pilkkija wrote:375 ug 25i nbome liukenemassa,space here we come :D :roll: piti viel re dosettaa +375 :cheers:
Ei tolla kyllä vielä avaruuteen vielä mennä. Pidä hauskaa silti.
Oli ihan jännä kokemus silti vaikkei mitään outoja ajatuksia suurempaa tullutkaan. emmä nyt 1500 ug uskalla kokemattomana ottaa. :)
"MISERABLE"

Pen
OD

Post by Pen » Thu 13 Dec 2012, 18:40

Miten muuten nBOMEjen kanssa olette mieltä, toimiiko boostaus esim. parin tunnin jälkeen alkudosesta vai pitäisikö kerralla ottaa se oikea määrä?

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Thu 13 Dec 2012, 23:30

Penttike wrote:Miten muuten nBOMEjen kanssa olette mieltä, toimiiko boostaus esim. parin tunnin jälkeen alkudosesta vai pitäisikö kerralla ottaa se oikea määrä?
Riippuu henkilöstä. Jollain ei toimi ollenkaa, jollain huonosti ja jollain räjähtää tajunta. Olen nähnyt kaikkia tapauksia.

porter

Post by porter » Fri 14 Dec 2012, 02:06

On kyllä jännä deeli, toisella frendillä joku 600ug oli leppoista trippiä, mut hänen muijallaan sama annos ei sanonut muuta kuin rupes itkettää :mrgreen: . Lukenut tän sarjalaisista et joillai toimis heikosti . Saa nähä mitä huomenna itsellä sanoo :).

porter

Post by porter » Fri 14 Dec 2012, 17:20

Joku 1-1.5mg ei sano mitäään :( frendillä 600ug toimii hienosti ... Voiko eiliset opiaatit blokata?

Pen
OD

Post by Pen » Fri 14 Dec 2012, 17:57

Missä muodossa ja miten tulit nauttineeksi? Noi nBOMEthan on hieman "haastavia" ottaa ainakin omasta mielestä kun käy joko niin että nenätipat pääsee valumaan osittain kurkkuun tai blotteria ei pidä siellä huulessa/ikenessä tarpeeksi pitkään. Varmaan pitäis tehdä joku nenäsuihke tohon tippamuodossa olevaan että annostelu ois helpompaa eikä menis osa hukkaan.

Itse yleensä otan n. 5-10 tippaa alkuun ja siitä sitten lisää illan mittaan fiiliksen mukaan, jos tipat on vaikka sen ~125µg per tippa oletetusti. Omasta mielestäni ainakaan 25I ei ilman pajaria ole oikein mistään kotoisin, ellei ota useampia milligrammoja kerralla jolloin negatiiviset puolet tulee jo aika ikävästi esiin.

porter

Post by porter » Fri 14 Dec 2012, 19:19

Kyl tää ny toimiiki ku otti sen 2mg :mrgreen: nenätippoina

Pen
OD

Post by Pen » Fri 14 Dec 2012, 19:31

2mg luulis joo toimivan. Itse olen sellasen 3000µg pullon parhaimmillaan käyttänyt yhen illan aikana (osa tipoista toki mennyt hukkaan nieluun) ja ei kyllä voi sanoa etteikö toimisi. Kohtuu vaarallisia jo noi milligrammojen annokset käsittääkseni. Tuntuu et noi nenätipat toimis paljon paremmin, aivan sama miten kompleksoituja blottereita on.

porter

Post by porter » Fri 14 Dec 2012, 20:29

Aika stimuloiva deeli on :) onko muut samaa mieltä.

haltia
Psykonautti

Post by haltia » Fri 14 Dec 2012, 20:45

porter wrote:Aika stimuloiva deeli on :) onko muut samaa mieltä.
Jea.

porter

Post by porter » Fri 14 Dec 2012, 21:19

Voiko ottaa vauhtia semisti kylkeen?

Neste
OD

Post by Neste » Sat 15 Dec 2012, 02:47

^Edellisellä sivulla :doh:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

porter

Post by porter » Tue 18 Dec 2012, 17:50

Oli kyllä aika karkkideeli, annoksena toimi tosiaan loppuviimeks lähemmäs 2mg. todella kapeahko vrt happoon ja sieniin... mutta ensikertalaiselle varmaankin hyvä.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Wed 19 Dec 2012, 00:25

porter wrote:Oli kyllä aika karkkideeli, annoksena toimi tosiaan loppuviimeks lähemmäs 2mg. todella kapeahko vrt happoon ja sieniin... mutta ensikertalaiselle varmaankin hyvä.
Samaa mieltä. Kombotavaraa nää on kun ei annosta voi hirveesti bodyloadin takia nostaa.

doof
Kameleontti

Post by doof » Tue 25 Dec 2012, 16:53

Nyt ois uudenvuoden yhdistelmä hukassa, mut se on varma että toisena tulee olemaan kohtuu määrä alkoholia.
Tää NBOME taitaa olla kestonsa ja redose mahdollisuutensa ttakia hyvä vaihtoehto, mut miten tää alkoholin kans läträäntyy? Muut juhlijat/kaverit menee kirkkaan voimalla eikä tiedä mun touhuista mitään, joten oon sille yölle pari benjoa varannu nukahtamisen(?) ja överikuumottelujen takia. Pupiliit varmaan tulee bissepullon pohjan kokoseks, mut en usko että siitä ketään nokkiinsa ottaa.

Niinjuu, mä ottaisin tippoina nokkaan tämän.. Toiset vaihtoehdot olis 2cb tai 2ce

rtard
Karvakuono

Post by rtard » Wed 26 Dec 2012, 11:44

Ite oon ainakin muutaman tunnin päästä nauttinut alkoholia, tuntuu kylläkin ettei päähän nouse tämän aineen kanssa, mutta sellaisen rennon fiiliksen saa.

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Fri 28 Dec 2012, 00:04

Ainakin paja+25i+alkoholi kombolla lähtee muisti aika ilosee

porter

Post by porter » Thu 03 Jan 2013, 22:24

Last edited by King Ink on Thu 03 Jan 2013, 23:24, edited 1 time in total.
Reason: Muokkasin linkin nimelliseksi. Jos linkittää jotain, viestiin voisi selvyyden vuoksi myös kirjoittaa mitä linkki sisältää. Ei pitäis olla kauheen iso homma.

MantaRay

Post by MantaRay » Fri 04 Jan 2013, 12:08

Kukaan ei voi tietää paljonko siihen litkuun oli oikeasti blandattu Nbomee :( Sit toinen juttu on se, että humalassa on saattanut todellisuudessa luikahtaa nenuun enemmän kuin yksi tippa.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Fri 04 Jan 2013, 13:04

Epru0 wrote:
Kukaan ei voi tietää paljonko siihen litkuun oli oikeasti blandattu Nbomee :( Sit toinen juttu on se, että humalassa on saattanut todellisuudessa luikahtaa nenuun enemmän kuin yksi tippa.
Kukaan ei myöskään tiedä oliko täysin normaali dose ja yliherkkä ihminen. Just sayin'

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sat 05 Jan 2013, 01:18

Kuullostaa omaan korvaan ihan hulluilta nuo 2mg ja yli annokset kun itse matkusti ulottuvuuksista toiseen jo 840-960ug dosella 25I-NBOMe:tä nenätippoina nautittuna ja pilvellä buustattuna. Kaverinikin olivat hyvin tripeillä jo 500-800ug annoksilla.
En itse ihmettelis yhtään jos jollain henki lähtis yli 1mg dosella kun itellä ainakin tuntu pumppu tulevan rinnasta pihalle ja jalkoja sekä käsiä pisteli kun ne olivat ihan jääkylmät kalikat.
Tosin itsellä on todella heikko ääreisverenkierto jo valmiiksi. Muutenkin kaikki päihteet tuntuu toimivan todella hyvin jo pienillä annoksilla vaikka iso mies olenkin ja lisäksi minulle tulee todella helposti ei toivottuja sivuoireita monesta päihteestä tai lääkeaineesta jopa joistain elintarvikkeista(]esim. kahvi[/size).

hheiz
Karvakuono

Post by hheiz » Sat 05 Jan 2013, 19:20

Eilen tuli testittyä tuota 2Ci-nbomea. Lievät oodeet tuli otettua reilu kymmenellä tipalla kun annostus oli noin 3. Rankin huumausaine kokemus itsellä, luulin että henki lähtee. Kaikki oli vaan valomassaa joka välillä pirstoutui palasiksi. Ja sitten vielä baariin huhuhh... Pitäs jonkun näkönen trippistoori kirjotella. Itselle oli henkisesti paljon rankempi noilla annostuksilla kun esim tateilla ikinä, ainakin nousuissa. Todella hieno kokemus loppuunsa vaikka meinasin flipata ja pahasti.

Neste
OD

Post by Neste » Sat 05 Jan 2013, 20:23

Infitialis wrote:
Epru0 wrote:
Kukaan ei myöskään tiedä oliko täysin normaali dose ja yliherkkä ihminen. Just sayin'
Eikä tuota varmaan vielä ruumiinavauksessakaan ole todettu joten saattoi olla ihan mitän vaan.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Sat 02 Feb 2013, 16:17

Tuli itekki kokeiltua nbomee kuukausi sitten. Ensimmäinen psykedeeli itellä.
Annos oli erowidin mukaan high, ja käytin lappua huulen alla.
Pidin sitä n. 45min, enkä millään malttanut olla nieleskemättä.
Tosi päräyttävä ja visuaalinen. Tosi uskomattomia tunteita ja uusia pohdintoja.
Trippistoorin kirjoitan kuitenkin myöhemmin.
Taisi kestää sen 5 tuntia, jonka jälkeen olo tuli yllättävän nopeasti normaaliksi. Pupillit jäivät tosin lautasiksi loppuillaksi, eikä uni tullut. Välillä olin ahdistunut, mutta johtui siitä että trippasin täysin väärässä paikassa ja huonossa seurassa.
Odotan innolla seuraavaa kertaa, jolloin trippaan rauhassa omassa kodissa :p
Pahoittelen tekstiasua.. näperrän tässä puhelimella

mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral » Sun 03 Feb 2013, 18:33

Tulipas kokeiltua bomea tippoina ensimmäistä kertaa... 5 tippaa ja vähän piriä, ihan mukavaa oli tanssia reiveissä!
The journey begins...

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Sun 03 Feb 2013, 21:11

Jooh, tuli tota doussattuaki jonku 500-900 mikkiä 25i-nbomee perjantai-iltana tippoina frendin kaa ulkona ja välil paskaa lätkää lättyyn. Seittemäs kerta serotonergisia deelejä ja ekan kerran semmost joka ei oo sienii.

Nous todella tykisti, joka ahisti välistä. Mun mielestä nousut oli aika perseestä sikäli, että tunnetilat oli melko negatiivisia. Ahistavia, pelottavia, vituttavia, surullisia. Nousujen jälkeen tää tuntu olevan melko helppo ja hallittava deeli IMHO.

Tunteita vahvisti ja tuntu pääsevän sukeltaan alitajuntaanki jos ois halunnu, en halunnu. Tällä tasolla todellakin on psykedeelistä.

Todella visuaalista mun mielest jos vertaa sieniin. Kirjaimia, numeroita ihan joka paikassa, jotka aluks VITUTTI ihan saatanasti, mut sit aloinki tykkää niistä. Kans joka puun takana oli tää nbome, todella kuuman, nuoren, violettiin pukeutuneen huoran muodossa, se niinku mukaili niiden puiden muotoja. Partikkelit, joista talot koostu, leiju ilmassa ja pääsin kattoo talojen sisään ja sieltä hehku sinistä valoa.

Stimuloi ihan vitusti. Lähinnä me käveltiin, yhteensä tommotteet 25-35 kilometriä eikä edes ois ollu yhtään rankkaa ellei mul ois niin huonot jalat, jotka alko särkeeki epämiellyttävästi jossain vaihees. Ei me aina tiedetty ees mihin ollaan kävelemässä, tää kama vaan liikutti ihan itestään. Mä pystyin välil kyl pysähtymäänki ja oleen ihan jillisti, frendil siit ei kyl meinannu tulla mitää.

Sillä sähkösellä tavalla kohtuullisen euforinen, ei mitää supereuforiaa kyllä. Varsinki selässä oli semmone kiva tunne.

Kuulin vähän väliä väärin, mitä kaverini sano.

Todella luova olo, semmone et sopi jauhaa ihan vitusti paskaa. Jossai vaihees me tiputtii semmosee rullalooppiin. Me alettiin jäsentää todellisuutta rullina. Kaikki oli rullaa jota me rullattii, meiän ajatukset oli rullia, me oltiin rullia rullissa jota joku rulla rullas jossain rullassa. Alettii kans korvata puheen sanoja, lähinnä verbejä ja substantiiveja sanalla rulla ja sen eri muodoilla. Yleensä kans tajuttii mitä toine yritti sanoa. Tää jäi kans aika pahasti päälle, mun ajatukset oli koko eilisenki pelkkää rullaa eikä siitä päässy pois. Yöunilla se lähti.

Kestohymy ja naurukohtaukset.

Fyysisesti oli välil vähäsen nihkee olo, mut ei siit nyt kummempaa tullu.

Tänää ollu tosi rauhallinen ja hyvä olo. Huomaa et dopamiinitasot nousee kyl deeleil kivasti. Mä luulen et noi rullat on kans ihan käyttökelposii selvinpäinki.

Ja se lätkä oli oikeesti paskaa, tuskin se hirveen paljoo kokemukseen vaikutti perinteisessä mielessä.

OLI IHAN VITUN SIISTIÄ!
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

anjovis
Tuppisuu

Post by anjovis » Fri 08 Feb 2013, 11:09

nBome sarjan isoon varianssiin vaikutuksista vaikuttaa monet seikat, varmaan eniten se mikä on henkilön entsyymitaso sen hajoittavan entsyymin osalta (sitä ei kai ihan tarkalleen tiedetä vielä mikä entsyymi sen vatsassa pilkkoo). Jos on korkea entsyymitaso niin syömällä ei toimi laisinkaan jne, joillain voi toimia jonkin verran paremmin jos vähemmän entsyymeitä. Tämän takiahan sitä tiputetaan nenän limakalvojen tai kielen alta, jotta se pilkkoutuminen ei tapahtuisi. Tässä taas on paljon hajontaa siinä kuinka tehokkaasti ihmiset saavat 25x-nbome tipan nenän limakalvoille (eikä nenäkarvoihin, räkään tai muuanne mistä se ei voi imeytyä) tai kielen alta kuinka se siellä pysyy eikä valu nielusta vatsaan. Aika hyvä veikkaus on että tuo variaatio vähenisi aika paljon jos annostus voitaisiin toimittaa jokaiselle jotenkin hyvin vakioituna (iv, im esimerkiksi). Itselleni 25c-nbome toimi jo erittäin hyvin 400µg määrissä nenätippoina, samoin 25i-nbome ehkä 20-30% isommalla määrällä vastaavasti. Milligrammoja en edes kuvittele koskaan nenään tiputtelevani, sen verran vahvat vaikutukset jo submg määrillä.

rtard
Karvakuono

Post by rtard » Fri 08 Feb 2013, 19:58

Itselläni takana +20 trippiä tällä aineella, nenätippoina sekä blottereina. Annoskokona olen hyväksi todennut 2mg kompleksoituina blottereina, ei kyllä varmaankaan ihan kaikki silti imeydy niistä kun väkisinkin nieleskelee, mut kolisee kumminkin paremmin ku 15 noin 100ug tippaa:)

Kun mennään yli tuon 2mg alkaa ikävästi vasokonstrikiota ilmenemään. Silmäkarkkiahan tämä on pelkästään eikä ne visuaalitkaan päätä huimaa. Mutta hinta laatusuhteeltaan todella edukasta kun muutamalla kympillä trippaat sen väh. 50 kertaa :d Muutenkin olen todella suurilla annoksilla joutunut tätä vetämään kun taas parilla tutullani joku 800ug on ihan riittävä eli kai tuossa entsyymijutussa jotain perää on.

dicapirt
Tuppisuu

Post by dicapirt » Wed 13 Feb 2013, 12:50

En löytänyt etsimällä enkä selaamalla joten kysyn: Miltä NBOMe-laput maistuu?

Haluisin kovin tietää mitä lappuja mulla on himassa vielä muutama skipale...Maku karvas ja puuduttaa kielen/huulen samantyylisesti ku ois koksua tahkonu suuhun. Maku pysyi suht kauan suussa, ja vaikutukset alko 1-2 tunnin päästä ottaessa. :foil:
Kaveri piti lappua kielen alla reilu 45min ja sillä toimi ainakin omien sanojensa mukaan paljon paremmin ku mulla. Ite pidin 5-10min kielen alla ja sen jälkeen nielasin.
"Onkoha täs jo tarpeeks, vai pitäskö ottaa vähä vielä?"