2C-*-NBOMe:t (N-bentsyylifenetyyliamiinit)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Infitialis
Apteekki

Re: 2C-*-NBOMe:t (N-bentsyylifenetyyliamiinit)

Post by Infitialis » Tue 06 Nov 2012, 01:40

Kemikaalijeesus wrote:Se on totta, että se vaikuttaa hyvin kapeasti vrt. esim. happo ja sienet. Trippiä on hyvä täydentää esim MDMA:lla. Ainakin omien kokemusten perusteella oli parempi kuin "aito candyflip".

Jos väitetään, että visuaalit oli tasoa "pintojen eläminen", on jotain oikeasti pielessä.

edit: Tosiaan itselläni ainakin +2mg doseilla ja pajalla CEV:it on tasoa "photorealistic". Perus setit, että silmiä ei saa auki, kun ei tiedä, että omistaa sellaiset.
Pointti ei ollu visuaaleissa, oon kokenu todella vahvoja trippejä ilman niitä. Uskon että näillä saa varsinaista ilotulitusta kyllä aikaiseksi.
Parhaat karstat on pohjalla.

MantaRay

Post by MantaRay » Thu 08 Nov 2012, 13:38

Varmaan tulen ainakin tämän i-version skippaamaan jatkossa. Sen verran ikävä vasokonstriktio tosta tulee, että ei pysty nauttimaan.
Ne jotka on testanneet d:tä ja c:tä, niin tuntuuko että ne aiheuttavat yhtä voimakasta vasokonstriktiota kuin i? Ekan kerran jälkeen jäi oikeaan silmään myös ikävä ajoittain aaltoileva kipu, joka tosin lakkasi ilmenemästä parin päivän jälkeen.

haltia
Psykonautti

Post by haltia » Thu 08 Nov 2012, 14:37

Epru0 wrote:Varmaan tulen ainakin tämän i-version skippaamaan jatkossa. Sen verran ikävä vasokonstriktio tosta tulee, että ei pysty nauttimaan.
Ne jotka on testanneet d:tä ja c:tä, niin tuntuuko että ne aiheuttavat yhtä voimakasta vasokonstriktiota kuin i? Ekan kerran jälkeen jäi oikeaan silmään myös ikävä ajoittain aaltoileva kipu, joka tosin lakkasi ilmenemästä parin päivän jälkeen.
Ainakin tuo 2C-C-NBOMe tuntu jo pienellä annoksella aiheuttavan vasokonstriktiota. Oman kokemuksen mukaan kaikki 2C-sarjalaiset, joita olen testannu, erityisesti 2C-i aiheuttaa sitä. En sen takia mielelläni hirvittävän isoja annoksia näitä otakaan. Musta nää on hyviä johonki festareille tai bileisiin, missä voi tampata koko tripin ajan niin ei tuu jumiteltuu ja keskityttyä siihen kipuun.

Tiempo

Post by Tiempo » Thu 08 Nov 2012, 18:20

Olenko ainut jolle tulee näistä
25i
25c
25d-nbomeista, ihan vitullista mindfuckia ja sekavuusolotilaa ja menee ajatukset ihan jumiin ja vie välillä esim: puhekyvyn tai kävelykyvyn? :foil:

haltia
Psykonautti

Post by haltia » Thu 08 Nov 2012, 19:22

Tiempo wrote:Olenko ainut jolle tulee näistä
25i
25c
25d-nbomeista, ihan vitullista mindfuckia ja sekavuusolotilaa ja menee ajatukset ihan jumiin ja vie välillä esim: puhekyvyn tai kävelykyvyn? :foil:
Millasilla annoksilla? Mutta onhan noi kai aika tavanomaisia juttuja deeleissä tosin ei millään pikkudoseilla välttämättä...

Tiempo

Post by Tiempo » Thu 08 Nov 2012, 19:52

haltia wrote:
Tiempo wrote:Olenko ainut jolle tulee näistä
25i
25c
Millasilla annoksilla? Mutta onhan noi kai aika tavanomaisia juttuja deeleissä tosin ei millään pikkudoseilla välttämättä...
No ekan kerran pilven kanssa 500µg ja sitten jossai max 2000µg

erina
Karvakuono

Post by erina » Sat 17 Nov 2012, 12:57

Tässä mun kertomus eilisestä illasta. Halusin kertoa tarkkaan, miltä tuntui, koska tästä aineesta ei hirveästi ollut mitään yksityiskohtaisia kokemuksia vielä.

Eilen tuli otettua 25i-nbomea. Oli 1000ug per lappu, puolitin lapun ja otin pienemmän puolikkaan, koska tämä oli ensimmäinen kerta näiden kanssa ja yleensäkin psykedeelejä. Olin lukenut, että imeytyy vähän huonosti, joten laitoin huulen ja ikenen väliin ja olin 25min nieleskelemättä, sitten lopetin yrittämisen ja annoin lapun edelleen olla siellä sellaiset 20min lisää, niin kauan kunnes ei enää maistunut miltään. Noin tunnin kohdalla alkoi tuntua jossain, visuaalit lisääntyi pikkuhiljaa ja oli hauska niitä ihmetellä. Ensimmäiseksi verhot alkoi lainehtia, tietokoneella sattui olee Googlen hakusivu auki ja valkoinen taustakuva ei ollut enää valkoinen, vaan siinä näkyi jotain vähän niin kuin kukkakuviota. Ja kuviollinen tapetti muuttui kolmiulotteiseksi. Harmittaa, kun en enää jälkeenpäin muista kunnolla miltä ne visuaalit näytti. Muistan vaan, että oli tosi hyvä olo ja hauskaa. :) Jos laittoi silmät kiinni, näki niin kuin edelleen sen huoneen, mutta siellä oli kaikkia valoja ja toisia ihmisiä, joita ei oikeasti huoneessa ollut. Muistan halailleeni itseäni ja kun laittoi silmät kiinni, näinkin ympärilläni kaksi ihmishahmoa, jotka sivelivät ja koskettelivat minua. Seinään nojailu oli ihanaa, silittelin sileää pintää ja kun laittoi taas silmät kiinni, huone keikahti nurin niin että tuntui kuin olisin maannut lattialla. Muutekin välillä tuntui kuin kaveri olisi puhunut selän takana, vaikka seisoi mun edessä. Välillä istuin tietokoneen ääressä ja näyttö laineili, tekstistä ei oikein kunnolla saanut selvää. Oli hauskaa ja euforinen olo. Psykemusa kuulosti ihanalta! Huomasi, että tunteet meni ihan sen musiikin mukaan; jos tuli jokin ahdistava kohta musiikissa, ahdistui itsekin tai sen oikeastaan tajusi vasta sitten, kun se kohta oli jo mennyt ohi. Puhuttiin paljon kavereitten kanssa, mutta niin kuin useasti todettiin, oli vähän vaikeaa jutella, kun tuntui, että kaikki puhuu omaa asiaa ja silti kaikki puhuu keskenään järkevästi. Kaikki oli niin kuin ihan eri vaiheessa koko ajan. Olo siis aaltoili, välillä oli vähän selvempi ja sitten taas kohta ihan sekaisin.

Nyt kun jälkeenpäin mietin niin sitten kai alkoi vaikutus aavistuksen laskea (tai sitten nousut lakkasi) ja muistin yhtäkkiä, että pitää käydä vessassa. Vessassa yksin ollessa huomasi miten sekaisin oli ja kun en oikein normaalisti tykkää olla sekaisin (en edes yleensä juo itseäni kovin humalaan) niin se oli vähän häiritsevää. Tuntui, että vessassa käynti oli tosi hankalaa ja hidasta, vaikka en usko, että siihen lopulta meni juurikaan kauemmin kuin selvinpäinkään. Tämä myös oli jotenkin hauskaa, että kun katsoi kavereita niin ne näytti oikeastaan ihan selviltä ja itsestäkin tuntui kuin olisi ollut selvinpäin, mutta ei sitten kuitenkaan ollut. Niin kuin toinen puoli aivoista olisi ollut selvä ja toinen ei.

Olin siis ottanut lapun puoli yhdeksältä ja tässä vaiheessa kello näytti jotain puolta yhtätoista. Porukka oli jo aiemmin puhunut, että oltaiskos lähdetty baariin. Itse lähinnä kaipailin jotain selvinpäin olevaa ihmistä kertomaan meille, ollaanko me edes siinä kuosissa, että päästään baariin sisään. (Muutenkin oli koko ajan sellainen tunne, että puuttui jotain, joku, ja olisi vaan halunnut huoneeseen lisää ihmisiä). Tuntui, että on tosi sekaisin, mutta kaverit vakuutti, että näytän ihan selvältä että ei mitään ongelmaa. Ja välillä huomasi, että niin, tässähän me jutellaan ihan normaalisti, vaikka tuntuikin, että itse on vähän niin kuin sivustakatsojana. Sitten alkoi kuumeinen kuskin metsästys ja kaikki yritti soitella sekavia puheluita tutuille. Ei todellakaan huvittanut soittaa taksia siinä tilassa. Puheluiden loputtua yleensä huomattiin, että ei oltu edes muistettu kysyä sitä varsinaista asiaa eli sitä kyytiä vaan oltiin puhuttu jotain ihan puuta heinää, eikä edes muistettu kuka oli soittanut ja kenellä ja kenen puhelimesta ja kuinka kauan siitä on. :D

Onneksi yksi meistä alkoi siinä vaiheessa vähän selvitä ja itsekin vähän. Lopulta päädyttiin kuitenkin tilaamaan taksi. No, se oli sitten mulle vähän huono, koska aloin stressata sitä, että huomaako se taksikuski meistä jotain ja ylipäänsä että päästäänkö baariin sisään ja mitä jos siellä onkin joku huumepoliisi tai tulee muita hankaluuksia. Yritin kiireessä etsiä takkia ja kenkiä, mutta tuntui, etten löydä niitä mistään. Tuntui, että pitää päästä äkkiä ulos odottamaan taksia, pitää sammuttaa musiikki ja valot ja kaikki. Tinkasin koko ajan kaikilta, että kauan siitä on kun se taksi soitettiin. Pulssi kohosi, hengästyin ja ahdistuin. Huomasin tämän itsekin ja yritin rauhoitella itseäni siinä onnistumatta. Tuntui, että haluan jo selvitä. Menin ulos ja kävelin pihatietä pitkin yksin, tuntui kuin kroppa olisi toiminut automaattiohjauksella ja olisin vaan ollut sen sisässä niin kuin kyydissä. Ihmettelin joka askeleen jälkeen, että otinko minä äsken tuon askeleen. :) Aivot siis rekisteröi tapahtumat vähän jäljessä. Ahdistus jatkui ja sukkahousut ja rintsikat ja kaikki vaatteet alkoi tuntua epämukavan tiukoilta, alaselkään alkoi koskea ja ahdistaa, puristaa. Luulin, että kuvittelin kaiken ja niin muutkin sanoi. Mutta ei, tuo sama särky jatkui sitten seuraavat puolitoista tuntia ainakin. Taksimatka oli yhtä helvettiä, halusin vaan päästä ulos. Ja kun taksikuski meni vahingossa väärää reittiä ja 20 minuutin matkassa meni lopulta melkein puolet kauemmin. En ollut todellakaan yhtään varma haluanko mennä baariin ja yritin kaikille sanoa, että voisko hengähtää hetken ennen sisälle menoa, mutta yhdellä oli kauhea kusihätä ja toinen halus vaan vetämään viinaa niin pakko oli sitten mennä niiden mukana.

Olin tässä vaiheessa vielä aika sekaisin, visuaalit laukkasi, selkää puristi. En uskaltanut katsoa portsaria silmiin, kun se kysyi papereita. Päästiin onneksi sisään ongelmitta, vaikka toisten piti maksaa mut sisään, kun en osannut itse maksaa tai en halunnut edes ajatella jotain kortilla maksamista. Annoin takin kavereille, kun en olisi tiennyt miten narikassa pitää toimia, olin jotenkin ihan hukassa. Halusin vaan päästä johonkin hiljaiseen paikkaan, heittää vaatteet pois ja mennä johonkin maakaamaan. Suuntasin vessaan ja istuin siellä pöntöllä. Olisin vaan halunnut jäädä sinne, mutta sitten alkoi ahdistaa, että en voi täälläkään olla, että pilaan muiden illan, jos niitten täytyy huolehtia musta ja mitä jos joku baarityöntekijä alkaa ihmetellä, miks oon niin kauan vessassa (vaikka sitä ei olisi kyllä ikinä tapahtunut, saman illan aikana kun yksikin nainen oli sammuneena vessaan yli tunnin eikä kukaan tullut sitä hätyyttelemään :)).

Yritin sitten piristyä ja tsempata itteäni ja näyttää normaalilta, vaikka edelleenkin oli paska olla eikä missään hyvä, olisi vaan tehnyt mieli kiemurrella koko ajan. Hampaat tuntui likaisilta ja yritin kaivaa purkkaa laukusta, mutta en muistanut mitä olin sieltä kaivamassa enkä ollut edes varma olinko ottanut purkkaa mukaan, oli vaikea keskittyä. Muistin sitten, että kaverilla oli purkkaa. Se oli jo aiemmin illalla sitä tarjonnut ja silloin sanonut, että se oli aika tujun makuista. No, pari puraisua ja oli joo vähän liian raikasta, tuntui etten saa henkeä, nieleskelin, paniikki alkoi nousta. Onneksi oltiin baaritiskillä just sillon ja olin hetkeä aiemmin pyytänyt kaveria tilaamaan mulle veden ja se tuli just täydelliseen aikaan, otin kulauksen ja tunne meni ohi. Oli pakko päästä istumaan, mutta kaikki paikat näytti olevan täynnä. Sekin alkoi ahdistaa. Mutta onneksi löydettiin kuitenkin paikka. Seuraava ehkä 45min menikin siinä istuessa, vettä juodessa, huokaillessa, levottomasti liikuskellessa, kun selkää pakotti eikä missään ollut hyvä asento. Sitten siinä kävi yksi tuttu moikkaamassa, olin niin sekaisin, etten muista sanoinko sille edes mitään, nauroin vaan ja se sitten lähtikin melkein heti pois. Tuntui, että selviää koko ajan lisää, mutta olisi jo halunnut olla ihan selvä. Tuntui, että oli tosi huono idea tulla baariin ja että ihan just, ihan kohta mä kyllä lähden kotiin, vaikka yksin, jos muut ei suostu lähtee mukaan. Toisella kaverilla oli just ihan samat olot ja tuskailtiin siinä kahdestaan. Muilla oli ihan hauskaa, vaikka yksi tuntuikin jo selvinneen melkein kokonaan.

Sitten muistin, että olin lukenut näistä tuskaisista oloista, että ne on ihan normaalia (vaikka ei kai kaikilla?). Ja että joku oli sanonut, että parempi vaan olla jossain baarissa niin ei keskity siihen oloon niin paljon. Ja kun sen tajusi niin helpotti. Ihan kuin olisi selvinnyt kerralla vähän enemmän. Ja ei sitten enää mennyt kauaa, kun näkö normalisoitui ja sitä kautta olokin helpotti. Lähdin liikkeelle ja unohdin puoliksi sen selän pakotuksen. En ollut juonut alkoholia koko iltana ja tuntui, että nyt voisi yhden juoda. Alkoi tulla uudelleen bilefiilis, mä kun tykkään jammailla ihan selvinpäinkin. Oli vaan jotenkin niin hyvä olo kun oli selvinnyt. Oli niin kuin olisi pulpahtanut takaisin veden pintaan sukelluksen jälkeen. Sai taas happea. Join yhden siiderin ja poltin ihan pienet savut, käytiin sen selvemmän kaverin kanssa tanssimassa. Yksi poltti vähän liikaa ja oli aika sekaisin, naurettiin vaan sen jutuille, se veti jotain teatteria meille koko illan. :D Yhdellä oli koko loppuillan ne paskat olot, jotka mulla oli onneksi jo menneet ohi, että se vähän häiritsi omaakin oloa. Lähdettiin kotiin vähän ennen pilkkua. Kaveri oli aika tuskainen ja romuna ja halusi mennä heti nukkumaan.

Mua ei vielä kamalasti väsyttänyt vaan katselin reilun tunnin verran telkkaria. Oli jotenkin samalla kertaa tosi hyvä olo, mutta sitten pieni masennus. Tuntui, että osaa arvostaa sitä selvää oloa ihan eri tavalla nyt. Vähän niin kuin krapulan jälkeen (vaikka mulla ei ookaan ollu kunnon krapulaa vuosiin niin en heti osannut yhdistää sitä oloa siihen). Ajattelin, että nyt lopetan huumeet ennen kuin edes aloitan. Ja samalla vähän ahdisti, kun en tiennyt voinko lopettaa. Tuntui kuitenkin, että voin niin kuin pitkästä aikaa paremmin. Oli ollut jo pari viikkoa tosi levoton olo, teki mieli vetää aineita, mutta kun en halunnut jäädä niihin koukkuun niin se ahdisti, arki ahdisti, halusi vaan bilettää. Mutta nyt ajatteli, että miten hyvää elämä on, miten hyvältä tuntuu elää. Ja miten haluan tehdä asioita mitä en oo pariin viime viikkoon halunnut. Kuten katsoa elokuvia, tehdä ihan normaaleja juttuja! Eli siinä mielessä ainakin nyt tuntuu, että tuo kokemus oli psyykkisesti parantava. Jotenkin. :)

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Sat 17 Nov 2012, 20:59

^ Kuulosti aika huonolle trippiseuralle. Tripatessa veto-oikeus on kaikilla ja sen mukaan pitäisi mennä. Todella perseestä, että toinen ekaa kertaa deeleissä raahataan baariin sen takia, ettei itselle tule syyllinen olo muiden illan pilaamisesta. No pääasia, että jäi hyvä maku tripistä.

Tunti ennenkuin alkoi toimimaan kertoo siitä, että blotterit oli normaaleja. Kannattaa pitää se mielessä tulevaisuudessa. Tekstistä päätellen sinulla toimii hyvin samalla tavalla kuin kaverillani Tiempolla. Korkeimmilla doseilla tulee olemaan aika pysäyttävää. Kämpästä poistuminen tulee olemaan mahdotonta. Normaalista blotterista sait ehkä puolet aineesta talteen. Jos saat kompleksoidun blotterin, muista ottaa huomioon se dosessa.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sun 18 Nov 2012, 03:36

Kemikaalijeesus wrote:Tunti ennenkuin alkoi toimimaan kertoo siitä, että blotterit oli normaaleja. Kannattaa pitää se mielessä tulevaisuudessa. Tekstistä päätellen sinulla toimii hyvin samalla tavalla kuin kaverillani Tiempolla. Korkeimmilla doseilla tulee olemaan aika pysäyttävää. Kämpästä poistuminen tulee olemaan mahdotonta. Normaalista blotterista sait ehkä puolet aineesta talteen. Jos saat kompleksoidun blotterin, muista ottaa huomioon se dosessa.
Tämän allekirjotain muutoin kuin kämpästä poistumisen osalta. Imeyttämisainetta sisältävät blotterit alkavat tuntumaan vartissa.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sun 18 Nov 2012, 03:42

Kolmen annos cdi-nbomeja toimi kivasti, ei mitään kovin erikoista. Kaikkia plateu kakkosta vastaava annos tosin vain. En hirveästi uskaltaisi nostaa annosta näinkin vahvalla bodyloadilla. En pidä raajojen puutumisesta. 400mg tramalia seuraavana aamuna ja tästä illalla jatkettu c:n annostotelu ei aiheuttanut keskenään komplikaatioita mutta en voi suositella. Toleranssin takia trippi jäi olemattomaksi.

Neste
OD

Post by Neste » Mon 19 Nov 2012, 18:24

25C-NBOMe on karkkimaisin deeli mitä on tullut vastaan - visuaalit aika älyttömät muttei käy psyykkeeseen juuri ollenkaan :shock: Nousee aika tasaisen rauhallisesti n. 70min (lappuna ilman HPBCD:tä), plateau n. 6 tuntia ja laskee melko rivakasti (n. 30-40min).

edit: ja ihan mahtavat CEV:t!
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

MantaRay

Post by MantaRay » Mon 19 Nov 2012, 20:04

Neste wrote:25C-NBOMe on karkkimaisin deeli mitä on tullut vastaan - visuaalit aika älyttömät muttei käy psyykkeeseen juuri ollenkaan :shock: Nousee aika tasaisen rauhallisesti n. 70min (lappuna ilman HPBCD:tä), plateau n. 6 tuntia ja laskee melko rivakasti (n. 30-40min).

edit: ja ihan mahtavat CEV:t!
Mites vasokonstriktion laita?

0000
Tuppisuu

Post by 0000 » Mon 19 Nov 2012, 21:47

25i-NBOMEa sain juuri 10 g:n pussin, joten nyt pääsee kokeilemaan sitä kaikin päin. Ensimmäisten kokeilujen perusteella tämä on hauska ja helppo deeli, sopii myös ensikertalaiselle. Kirkkaita ja hienoja visuaaleja, päänsisäisiä kummallisuuksia ei tullut juurikaan niillä annoksilla, joilla kunnon visuaalit jo alkoivat. Mutta tällä pääsee myös tripille, annoksen vain pitää olla isompi.

Ekalla kerralla liuotin 15 mg 15 millilitraan vettä ja annoin 0,5 mL nestettä lojua suussa. En tuntenut puolen tunnin sisällä mitään, joten otin 1 mL lisää. Sekään ei toiminut ihmeemmin, joten siirryt tiputtamaan nenään tippoja, joissa oli noin 50 µg jokaisessa. Silloin alkoi toimia, vaikutuksetkin tulivat esiin pian. Nenätippoinahan tätä nimen omaan on paljon Tor-verkon puolella suomessa myyty, ja se vaikuttaisi olevan tosiaan hyvä tapa. Vaikutuksen huomaa pian ja on helppo päästä sopivalle tasolle, itse taisin illan mittaa tiputella parikymmentä tippaa ensimmäisellä kerralla. Olo oli varsin miellyttävä, pientä verisuonten supistumista oli havaittavissa, mutta se ei ollut lainkaan epämiellyttävää, ei tosiaan mitään varpaiden sinertymistä.

Ihon läpi tämä ei taida imeytyä, sillä läikytin kädelle aika hyvän määrän ruiskun kanssa sählätessäni ja päätin antaa sen olla siinä ihan kokeilun vuoksi. Juuri menossa kolmas kokeilu, heitin vain satunnaisen määtän nBOMea pullon pohjalle ja koetan päästä sopiviin vaikutuksiin, määristä ei nyt sitten ole tietoa mutta trippailenkin nyt enemmän trippailun vuoksi.

25c-NBOMe on myös tullut koetuksi, 400 µg lapuilla joita otin kolme, ne olivat muistaakseni myös kompleksoituja. Sain sillä miedon tripin, mutta annos oli niin pieni, että olisin voinut ottaa mitä tahansa psykedeeliä (ainakin fenetyyliamiinia) ja se olisi tuntunut samalta. Toisella kokeilleella ne kyllä toimivat hyvin, mutta minulla onkin ollut aina jokin poikkeuksellisen oloinen, luontainen toleranssi fenetyyliamiineihin. Ilman toleranssia lähemmäs 10 mg DOC/DOI-annokset tai 80 mg 2C-E/B:tä on vielä ihan ok, joskin ihan kunnon trippi (mutta järki ja toimintakyky säilyy).

hörhö
Psykonautti

Post by hörhö » Mon 19 Nov 2012, 22:34

Kyllä mää oon sitä mieltä parhaiten toimii nenästä ja ne nousutkin on suhkot jykevät ku puskee vartissa.Happoon verrattuna ei kelailut oo samalla tasolla mutta c-boomilla sai enemmän visuja tai sitten tuli nähtyä ne haponkin visut sillä kun tätä oli 3x20mg jouhona tuli nimittäin vedettyä vaikka mitenkä päin tuota oli vaan nii helppoa vetää että pysty hoitaa normi jututki siivoilun ja sen semmosta oikeestaan yleensä aina oli pakko touhuta tollasia pikku annoksilla.

Huomaa kyllä happoon yhtymä kohtia välillä näilläkin on saanut synestesiaa,yksityiskohtasuus oli vahva mutta hapoissa se tuntuu olevan ajatuksissa tässä oli taas enemmänkin aistien ykstyis kohtasuutta energisyydessä ei yllä samalle tasolle lainkaan
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.

mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral » Tue 20 Nov 2012, 16:49

No nyt skulas kyllä nbome oikein maittavasti! Underground drum n base bileet, 2 lappua nbomea, essoja ja piriä. Huhhuh mikä meininki ja trippi! Aivan mahtava ilta :)
The journey begins...

ZeddaPiras
Tuppisuu

Post by ZeddaPiras » Tue 20 Nov 2012, 22:52

Kuinkahan hyvin nämä sopivat tuon pirin kanssa yhteen? Ainakin nyt on VITUNMOINEN vauhti päällä ja pieniä visuaaleja rupeaa pukkaamaan!

Saukko

Post by Saukko » Fri 23 Nov 2012, 19:23

Huomenna olis tarkotus tutustuttaa kaveri tsaikedeelien maailmaan 25i nbomen turvin. Toivottavasti tykkääpi niin saapi sitten seuraksi mukaan ensikerroilla :)

ZeddaPiras
Tuppisuu

Post by ZeddaPiras » Sat 24 Nov 2012, 00:31

Tolla yhdistelmällä kokealtaessa tarvitsee olla varalta bentsoja mukana! T. henkisesti kuollut!

Dit. siis piri + 25i-nbone

Edit vielä, mitä ovat ennätys annoksella kyseisellä tutkarilla, tuos viime viikon loppuna kaatelin 2 putelia nenukkaan missä oli 3 mg pullossa, elikkä yhteensä 6 mg. Mutta jenkkilästä kuulunut että joku olis selvinnyt 15mg vain sairaala reissulla. Kellään ietoa paljontohtii "outkella ottaa"

ZeddaPiras
Tuppisuu

Post by ZeddaPiras » Sat 24 Nov 2012, 03:20

ZeddaPiras wrote:Tolla yhdistelmällä kokealtaessa tarvitsee olla varalta bentsoja mukana! T. henkisesti kuollut!

Edit vielä, mitä ovat ennätys annoksella kyseisellä tutkarilla, tuos viime viikon loppuna kaatelin 2 putelia nenukkaan missä oli 3 mg pullossa, elikkä yhteensä 6 mg kerralla. Mutta jenkkilästä kuulunut että joku olis selvinnyt 15mg vain sairaala reissulla. Kellään tetoa paljontohtii kerralla ottaa "kerralla ottaa"

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Sat 24 Nov 2012, 04:18

ZeddaPiras wrote:Tolla yhdistelmällä kokealtaessa tarvitsee olla varalta bentsoja mukana! T. henkisesti kuollut!

Edit vielä, mitä ovat ennätys annoksella kyseisellä tutkarilla, tuos viime viikon loppuna kaatelin 2 putelia nenukkaan missä oli 3 mg pullossa, elikkä yhteensä 6 mg. Mutta jenkkilästä kuulunut että joku olis selvinnyt 15mg vain sairaala reissulla. Kellään ietoa paljontohtii "outkella ottaa"
Joo ja porukkaa on joutunut sairaalaan 4mg annoksilla. Ja "yhdestä" tipasta tippapullosta kuoli juuri vähän aikaa sitten yksi.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sat 24 Nov 2012, 15:36

Kemikaalijeesus wrote:

Joo ja porukkaa on joutunut sairaalaan 4mg annoksilla. Ja "yhdestä" tipasta tippapullosta kuoli juuri vähän aikaa sitten yksi.
Ei ole kyllä mitenkään varmaa että olisi puhtaasti 25i-nbome aiheuttanut kuoleman. Vai onko tästä saatu jo lisätietoa?

rtard
Karvakuono

Post by rtard » Sat 24 Nov 2012, 15:48

Kyllähän tuolla muilla foorumeilla on paljonkin tarinita kuinka porukka ottanut ihan normi annoksia ja joutunut sairaalaan. Itse olen illan/yön aikana parhaillaan melkein kokonaan tuollaisen 3mg tippapullon nenään tiputellut. Ja toisella kertaa 2, 1mg blotteria kerralla. Tänään olisi taas kyseistä ainetta tarkoitus ottaa.

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Sat 24 Nov 2012, 18:14

Infitialis wrote: Ei ole kyllä mitenkään varmaa että olisi puhtaasti 25i-nbome aiheuttanut kuoleman. Vai onko tästä saatu jo lisätietoa?
Harvemmin noi ruumiinavausraportit tulee julki.

Itse en luultavasti lähtisi enää yli 2mg annoksia nauttimaan ilman verenpaine- ja pulssimittaria. Kyllä jokin mättää, jos kävellessä tuntuu kuin sisäreidet repeäisi. Ottakaahan isolla dosella sukat pois jalasta ja tutkikaa varpaitanne. Sinertää ihan kiitettävästi...

Saukko

Post by Saukko » Sun 25 Nov 2012, 02:32

Kemikaalijeesus wrote:
Infitialis wrote: Ei ole kyllä mitenkään varmaa että olisi puhtaasti 25i-nbome aiheuttanut kuoleman. Vai onko tästä saatu jo lisätietoa?

Itse en luultavasti lähtisi enää yli 2mg annoksia nauttimaan ilman verenpaine- ja pulssimittaria. Kyllä jokin mättää, jos kävellessä tuntuu kuin sisäreidet repeäisi. Ottakaahan isolla dosella sukat pois jalasta ja tutkikaa varpaitanne. Sinertää ihan kiitettävästi...
Tänään itsekkin koin samantyylisen tapauksen. Nautin ehkä juurikin tuon 2mg kyseistä ainetta ja hetken pitkin katuja käveltyäni reidet kipenivät ihan helvetisti. Juuri tuollainen repeämisfiilinki niissä. Ei ollut mukavaa ei.

rtard
Karvakuono

Post by rtard » Sun 25 Nov 2012, 05:24

tässä juuri laskut itsellänikin nautittuna 1kpl 1mg blotteria sekä 5 tippaa 3mg tippapullosta eli karkeasti arvioiden 1.5mg huomasi taas että varpaissa tuntui kyllä lähes alusta saakka sellaista pistelyä sekä myös pohkeissa mutta ei reisissä tuntunut juurikaan vaikka kanssa kävin tunnin lenkin pihalla heittämässä tripin kohokohdilla.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sun 25 Nov 2012, 17:15

Saukko wrote:
Kemikaalijeesus wrote:

Tänään itsekkin koin samantyylisen tapauksen. Nautin ehkä juurikin tuon 2mg kyseistä ainetta ja hetken pitkin katuja käveltyäni reidet kipenivät ihan helvetisti. Juuri tuollainen repeämisfiilinki niissä. Ei ollut mukavaa ei.
Aattelin että ois BL:ssä raportoitu lisää kun kyseisen epäonnekkaan sankarin ystävä(t) ovat käyneet asiasta keskustelua. Mäkään en ylittäis 2mg paljoakaan millään näistä juurikin vasokonstriktion takia. Reisiin ei ole itsellä iskenyt mutta varpaat ja kädet puutuvat. Ei tunnu vaaralliselta mutta häiritsevältä.

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Mon 26 Nov 2012, 01:12

ZeddaPiras wrote:Kuinkahan hyvin nämä sopivat tuon pirin kanssa yhteen? Ainakin nyt on VITUNMOINEN vauhti päällä ja pieniä visuaaleja rupeaa pukkaamaan!
BlueLight wrote: Potentially/Likely Dangerous Combinations

Stimulants (e.g. Amphetamine, Cocaine, MDPV, Methcathinone):

X All of the NBOMe series (e.g. 25C-NBOMe, 25I-NBOMe)
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6483 ... mbinations

:roll:

liukuri
Karvakuono

Post by liukuri » Thu 06 Dec 2012, 16:45

Onko siit mitää haittaa jos 25i-nBOMe ottais Psilosypiinin kans?
As high as i am i cant never get enought

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Fri 07 Dec 2012, 16:15

Tuskinpa. Me otittiin 1800ug 25X ja 3g cubensiksia eikä ollut bodyloadia nimeksikään. Ei tuntunut vaaralliselle. Kuuppa meni kyllä sekasin :D

pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija » Tue 11 Dec 2012, 16:31

375 ug 25i nbome liukenemassa,space here we come :D :roll: piti viel re dosettaa +375 :cheers:
"MISERABLE"