2C-*-NBOMe:t (N-bentsyylifenetyyliamiinit)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
MantaRay

Re: 2C-*-NBOMe:t (N-bentsyylifenetyyliamiinit)

Post by MantaRay » Sun 02 Jun 2013, 17:45

Olen miettinyt, että seuraavan 25-aineen ottokerran yhteydessä voisi kokeilla ottaa ennen ainetta maksimit ibuprofeiinia josko se auttaisi vittumaiseen vasokonstriktioon. Mietteitä?

Neste
OD

Post by Neste » Sun 02 Jun 2013, 18:45

Epäilen vahvasti, muutenkaan vasodilaattorit eivät ole terveellisiä vasokonstriktiota aiheuttavien aineiden kanssa.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 03 Jun 2013, 01:16

Neste wrote:Epäilen vahvasti, muutenkaan vasodilaattorit eivät ole terveellisiä vasokonstriktiota aiheuttavien aineiden kanssa.
Mihin tämä perustuu?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

MantaRay

Post by MantaRay » Mon 03 Jun 2013, 12:42

Neste wrote:Epäilen vahvasti, muutenkaan vasodilaattorit eivät ole terveellisiä vasokonstriktiota aiheuttavien aineiden kanssa.
No sitten jätän väliin :D Kiitos vinkistä

pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija » Tue 04 Jun 2013, 00:39

Juu täällä sijaitaan vielä. Aika mielenkiintonen trippi vaikka lipsahtikin aika nopeesti kuumotusten puolelle. en tiedä.aika vahvoja blottereita ovat.. 1200 ug välittäjän mukaan että varmaan vähempikin riittäis.

Tosiaan aika ristiriitaset fiilikset kun oli vähän mahakipua/muuta outoa tunnetta masussa. Ja tosiaan toi kurkkujuttu vähän säikäytti.

Luonto,ilta ja yö olivat kyllä todella kauniita. Oppi olemaan läsnä hetkessä.

Ehkä oudoin efekti oli että kun kävelin korttelin ympäri 2 jälkeen yöllä,välillä tuntui että katsoisin menoani 3 personista tai oudosti alhaalta sivu-takaviistosta :roll:

Pitää nyt kattoa mitä noille lopuille (5 lappua) tekee.. ainakin 2-3 vk tauon jälkeen...
"MISERABLE"

Pen
OD

Post by Pen » Tue 04 Jun 2013, 01:14

^ Onko muuten muumiblottereita kyseessä? Niissä ainakin pitäisi olla 1200ug

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 08 Jun 2013, 02:20

MantaRay wrote:
tRip wrote:
Kemikaalijeesus wrote:Kannattaa pitää mielessä, että vetää verenpaineet todella korkeelle.
Outoo, mulla taas 25i- nbome tipautti verenpaineet todella alhaalle.

Aloinkin pohtia mahdollisuutta, että raportoidut kuolemantapaukset liittyisivät jotenkin tähän.
Siis tripin aikanako vai vasta jälkeen? Mielestäni aika outoa, koska aineen aiheuttaman vasokonstriktion olettaisi nostavan verenpainetta.
Taitaapi mulla mennä usein sekaisin noi korkea-&matalapaineet.

Mutta siis pulssi 'hävisi', niin etten tuntenut sitä juuri ollenkaan, koko matkan aikana.
Tunne kehossa oli tosi aavemainen.

Kaikki stimut tekee samaa, muttei mikään kohtaamani aine noin radikaalisti.

Kait se selittyy verisuonten liiallisena supistumisena..emt.?
Keep it unreal.

Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta » Mon 17 Jun 2013, 16:19

Neljäsosa lappu oli juuri sopivan euforisoiva ja mentaalinen, ilman fyysisiä ongelmia. Fiilistelin lähinnä läpi koko seksuaalihistoriani tunteelliset huippukohdat. :D Sekä seksin merkitystä ja olemusta. Vaikutti myös, ettei settingillä ollut juurikaan vaikutusta, kun ulkoiset tapahtuvat eivät tuntuuneet mitenkään häiritsevää omaa prosessia. Varsin positiivinen yllätys, kun kokemusten perusteella en odottanut kummempia.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Sun 25 Aug 2013, 00:34

Tuskin tulee kenellekkään yllätyksenä, mutta kerronpahan kuitenkin.

Ainakin runsas blotterimuodossa olevan NBOMen käyttö tekee pysyvää vahinkoa suulle. Ikenet on vetäytynyt aika reilusti ja hampaat syöpyneet sieltä. :(

Enpähän ainakaan itse aijo tähän paskaan koskea enää ikinä.

Pen
OD

Post by Pen » Sun 25 Aug 2013, 11:13

25B-nBOME, vissiin vasta suomeen saapunut nbome-veljeksiin kuuluva; kukaan koittanut?

Erooko mitenkään 25C tai 25I?

HashJoint
Tuppisuu

Post by HashJoint » Sun 15 Sep 2013, 12:40

Tiedustelisin onko tämä 25b-nbmoe laillista Suomessa tällä hetkellä?

Pen
OD

Post by Pen » Sun 15 Sep 2013, 14:32

Kyllä toi tulliin ainakin jää jos on jäädäkseen jos sitä tilata meinaat. Tulli nääs saa soveltaa oman mielensä mukaan noita juttuja.

Itse laillisuudesta en osaa sanoa.

Pen
OD

Post by Pen » Sat 05 Oct 2013, 16:37

Itselleni tuli tarkalleen 5mg tota 25B:tä tossa hiljattain eteen. Eka kerta koitin nokittaa jauheena 0.7mg mutta eipä oikein mitään sanonut. Sitten liuotin loput 4,3milliin vettä, sekotin ja annoin olla viikon.

Noh, tänään sit otin 1,5ml tosta nesteestä ja nokitin siitä sitten. Väittäisin että itse tuotetta maksimissaan 1.5mg meni nenään koska ei ollu mahollisuutta tippoina annoskella joten jouduin pillillä snoraamaan. Voi toki olla, että tämän nesteen konsentraatio oli vituillaan ja tulikin vähän "isompi annos" ja loput vesistä onkin sitten ihan juomavettä. Ei kyllä oman kemiantietämykseni perusteilla asian pitäs olevan näin.

Kuitenkin, eräälle nettitutulle kirjotin tästä B:stä mielipiteitäni joten pasteenpa suoraan tänne. Varovaisuutta todellakin kannatan, multa ainakin meni "jalat alta" tän kanssa. 25I:tä ja 25C:tä oon ottanut jopa 3mg doseissa ja vielä combottaen mutta tää yksinäänkin oli jo näin hurjaa että ihan jännittää miten ens kerralla - melkein kuin löytänyt LSD:n ekaa kertaa tai jotain.

Muttajooh, 1.5mg oli mulla suunnittelussa dosena tossa, kokemus quoteissa
Oon lapsesta asti tuntenut ja tiennyt että on muutakin kun tää 3D maailma johon meidät on luotu ja meille on annettu tietyt aistit. Sikspä ei oo koskaan kiinnostanut niin hirveästi tuo "oravanpyörä" vaan oonkin sit harrastanut enemmän meditaatiota, psykedeelien/dissojen ja myönneköön, muidenkin
päihteiden käyttöä. Eli oon pyrkinyt eri keinoin päästä tästä "vankilasta pois"-

Sori muuten täst jaarittelust ja typoist, 25B juuriki vieläkin vaikuttaa, vaikka pari tuntia nousujen jälkeen.

Kuitenki ehkä 10min meni että alko tuntuu sellanen "nbomomainen outo olo" joka mulla tulee siin vaihees ku ei vielä niinku havaitse et nyt nousee jo
selvästi.

Sitten mentiinkin jo lujaa. Ei siis DMT -tyyliin vaan eri tavalla. Oikeasti luulin että nyt ollaan ylitetty se raja jonka "psykeastronautti voi ylittää"

Noh, mut sit toisaalta kelailin vaa et why not, ehkäpä saan tietää että onko aikasempi elämäni perustunut harhaluulolle vai ei. Tässä vaiheessa pystyin melkein näkemään OMIEN käsieni lävitse, 3D-tavara, liha, luu jne oli vain erivärisiä parktikkelija. Musiikki kuten muissakin nbomeissa on jees, (tosin muistelisin että 25I on enemmän "audiollisempi").

Kyl tossa hetkeks sai käyttöön muutkin aistit eikä näitä perus viis, tai en sitten tiedä saiko tuossa perusaistit vain tarpeeksi aouttua vai mistä lie
kyse. Tuntu et ois osa jotain isoa yhteyttä, kokonaisuutta, samalaista mitä oon muissa deeleissä kokenut.

Mun oma näkömykseni sanasta tripata on esim se. että et oo enään siinä "minä" fiilksessä vaan oot osana jotain isompaa yhteisöä, ehkäpä myöskin
deelien käyttäjänä tajuat ees osttain mitä tällä haen takaa. Toisin sanoen egokuolema ja sinne suuntaavat kokemukset. En itse ole noin korkealle vielä päässyt isoista doseista huolimatta mutta noh, eipä se egokuolema mikään tavoite olekaan

Aikamoisia CEVejä, OEV:jä (ei nytkään nää näyttöä kunnolla) tämä tarjosi, alun säikäytyksen jälkeen aika smoothi, ei hirveemmin eroa veljistään.

Vielä tossa on vajaa 3mg testaamatta, varmaan pitää pienentää dosea taas ens kertaa varten koskan en viitsi set/settingin syyksi heittää tänkertaista.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 10 Dec 2013, 13:47

Loppuviikosta pitäisi itselle saapua 1ml/2500µg - 125µg/tippa tätä 25C-NBOMEa. Kuinka paljon tuo kompleksoimattomuus vaikuttaa kun aine on nestemuodossa? Suoraan nenukkiin vai kielen alle?
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Tue 10 Dec 2013, 17:43

Nenään oon itse aina tipat ottanut. Voit esim tiputtaa tippoja pöydälle ja snorailla pillillä. Turvallisempi keino kuin tiputella suoraan nenään.

Joskus taisin joku 5 mg 25I:tä vahingossa tipautella kun puristin liian kovaa. Jos se ois ollu esim B:tä niin en varmaan ois hengissä, 25B kun tuntui niin paljon voimakkaammalta verrattuna 25I:hin.

Mullekkin muuten 25C:tä tulossa, taino kaverille pari tollasta tippapulloa mutta enköhän mä siitä millin tai kaks toivottavasti saa. En oo hetkeen nBOMEi ottanutkaan ja 25C:tä en muistaakseni ookkaan ottanut kun joku 10 mg yhteensä, 25I:tä sitten senkin edestä.

Sit viel DMT hitit siihen nBOMEn päälle toivottavasti ni aijjai.

Neste
OD

Post by Neste » Thu 12 Dec 2013, 16:31

gaia wrote:Kuinka paljon tuo kompleksoimattomuus vaikuttaa kun aine on nestemuodossa? Suoraan nenukkiin vai kielen alle?
Hyvin on toiminut myös ilman

HPBCD on tietty ihan laillista että halutessaan sitä voi tilailla ja lisätä. Suositus taitaa olla joku 8 kertaa enemmän sitä kuin 2C-x-NBOMea
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sat 21 Dec 2013, 23:23

Hyvin muuten toimi tuo 25C. Diggailin kyllä tässä nyky-tutkaripsykedeeliskenessä ehkä jopa eniten. Yhdestä 125mikkisestä tipasta tuli todella mämmiset olot ja kun otti pari tippaa lisää niin sai vähän enemmän syvyyttä. Kun saavutin seitsemännen tipan niin mentiin jo kohtalaisen lujaa, mutta ei ollut minkäänlaisia kuumotuksia missään vaiheessa. Edes nousuissa, vaikka yleensä psykedeeleissä nousut aina vähän ravisuttavat. Tosin tämä saattaa johtua juuri siitä että annokset otettiin noin tunnin välein. Mut joo, tätä ehdottomasti lisää! Suosittelen!
Käytin itse tuota yllämainittua tippa pöydälle -> pillillä nenään tekniikkaa. Kavereille sitten tiputtelin itse kun pitävät mua jonkunlaisena shamaanina ja luottivat että oikeasti tiputan vain sen yhden tipan. Niinkuin teinkin.

Miten kuinkahan paljon tämän aineen eteen on jaksettu tehdä tutkimustyötä? Mietin vain sitä että tuntui jotenkin psykedeeliksi tosi addiktoivalta. Tuli vähän samanlainen fiendaus-meno kuin ketamiinilla tai MXE:llä, ett sitä piti ottaa kokoajan lisää. Ja seuraavana päivänä tuntui heti etti huikoi lisää.
Vai toimiiko?

Neste
OD

Post by Neste » Mon 30 Dec 2013, 02:50

gaia wrote:Miten kuinkahan paljon tämän aineen eteen on jaksettu tehdä tutkimustyötä? Mietin vain sitä että tuntui jotenkin psykedeeliksi tosi addiktoivalta.
Tietääkseni ei juuri ollenkaan. Olen kyllä kuullut monen sanovat tätä addikoivaksi. Johtunee ehkä siitä että tämä on kuitenkin mielelle niin kevyttä ja kuitenkin euforisoivaa.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 30 Dec 2013, 14:20

Neste wrote:
gaia wrote:Miten kuinkahan paljon tämän aineen eteen on jaksettu tehdä tutkimustyötä? Mietin vain sitä että tuntui jotenkin psykedeeliksi tosi addiktoivalta.
Tietääkseni ei juuri ollenkaan. Olen kyllä kuullut monen sanovat tätä addikoivaksi. Johtunee ehkä siitä että tämä on kuitenkin mielelle niin kevyttä ja kuitenkin euforisoivaa.

Näin itsekin sen ajattelin. Kyllä tuo jossain pisteessä alkaa olemaan mielelle raskasta, mutta huomasin sen tapahtuvan vasta kahtena seuraavana päivänä kun oli selvinpäin.
Vai toimiiko?

Kilbertti
Karvakuono

Post by Kilbertti » Mon 13 Jan 2014, 23:37

Miekin kyllä allekirjoitan tuon addiktiivisuuden. Tätä tulee lähes aina buustittua vaikkei ole ollut tarkoitus, aineen tasoiuttua tulee fiilis että nyt on pahat psykedeelivajarit ja tätä on pakko saada lisää. Oikein mikään muu kokeilemani deeli ei ole aiheuttanut samaa.

Tämä on bileissä tosi mukavaa, stimuloi niin hyvin että jaksaa tanssia ja höpötellä ihmisille, ja ainakin henkilökohtaisesti itselleni i ja c alle 400-1000ug doseilla olleet sen verran kevyttä mielelle että voi aika huoletta ottaa, toisin kuin vaikka hapon kanssa saattaa mennä ihmisten keskellä vähän vaikeammaksi matkailu ja ilonpidon sijasta saa kuluttaa turhan paljon energiaa ajatustensa keräilyyn.

Squege
Psykonautti

Post by Squege » Sun 19 Jan 2014, 01:25

Olen pyöritellyt sellaista ajatusta päässäni, että jos imeyttäisi haluamansa määrän 25I-NBOMe:a nuuskapussiin, jonka sitten sijoittaisi huuleen. Kuulostaisiko se fiksulta?

Mietin vain tätä, koska nuuska ja sen sisältämät emäkset rikkovat suun sekä ikenien limakalvoja, voisi saada nopeammat nousut sekä paremman hyötysuhteen nauttimalleen substanssille.

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 06 Aug 2014, 12:11

Tiputtelin tossa 25i-nBOMea nenään muutamia tippoja 127ug/tippa :foil:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 07 Aug 2014, 15:35

onks muilla tullu i-nBomesta numeroita ja kirjaimia visuaaleina? Mulla nousuissa oli niitä joka puolella sillee, et sit ku niit yritti lukee ni niit ei enää nähny. Sit jossai vaihees ne ei enää kadonnu ku niit katto suoraan, mut ei niis mitään viestiä ollu niiku kirjaimilla yhteenlaitettuna yleensä on. Vähän aikaa sit frendi otti -i-nBomea ja sillä oli kanssa näitä, ja kun kysyin saakse mitää selvää siitä, ni yhtäkkiä hän pystyi lukemaan "rokki soi", mut et se oli niiq ainoo selkeä tulkittava viesti.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

KarstaFari

Post by KarstaFari » Tue 12 Aug 2014, 11:05

VXA wrote:onks muilla tullu i-nBomesta numeroita ja kirjaimia visuaaleina? Mulla nousuissa oli niitä joka puolella sillee, et sit ku niit yritti lukee ni niit ei enää nähny. Sit jossai vaihees ne ei enää kadonnu ku niit katto suoraan, mut ei niis mitään viestiä ollu niiku kirjaimilla yhteenlaitettuna yleensä on. Vähän aikaa sit frendi otti -i-nBomea ja sillä oli kanssa näitä, ja kun kysyin saakse mitää selvää siitä, ni yhtäkkiä hän pystyi lukemaan "rokki soi", mut et se oli niiq ainoo selkeä tulkittava viesti.
Kyllä, 1200ug annoksella varsinkin seinät olivat hetkittäin täynnä erilaisia kirjaimia, mutta näyttivät olevan jotain kyrillisiä tai jotain aivan omituisia merkkejä..

DarkPath
Psykonautti

Post by DarkPath » Sun 17 Aug 2014, 16:51

Nyt on pakko sanoo, et viimekesän lapussa oli vielä tehoja jäljellä. Tosin senverran, että matka oli miellyttävää. :DDD Kuvioita ja rento pälätysfiilis. Viimeks ei oikee voinu puhua mitää, mut tälläkertaa selitin asioita ja piirsin jajajajaja dokumentoin muutenkin.

25i

Lappu oli ollu kirjekuoressa vuoden päivät ilman folioa edellisen käytön jälkeen.

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 21 Aug 2014, 12:08

Joo kyllä tässsäkin on että isommilla annoksilla tää näyttää todellisen luonteensa ite ku kokeilin nenään tiputtelun lisäksi i.m. mut se kirveli nii perkeleesti et tulin tulokseen etsi suonen ja siten i.v. ja KABOOOOM koko näkökenttä iha sumeena visuaaleista ja fraktaaleista ja kaiken lisäksi uskalsin tuupata noin 1/3 osan siitä mitä olin väsännyt ja todella voimakas psykedeelinen kokemus jo sillei ja tuo vaihe kesti arviolta 4h jossa välillä tuli niitä "selviä kohtia" ennen ku se taaas lähti laukkaamaan taas tosi lujaa mitäköhä ois käyny jos oisit tuutannu forcella ne kaikki :foil: :twisted:
Mutta joo tykkäsin kovasti tuosta kokemuksesta ja sitten ku se tasottu ni tuli taa s tiputeltua nenään ja viellä pluggailin 2 tuutit tonne rektaali puolelle mut veikkaan et toi i.v. nousu oli jo vieny suurimman osan vaikutuksesta ettei nuo vikat käyttö t avat enää ees oiikei toimu muuta kun et seinät eli,liikku ja hengitti ja sellane kevyt afterglow taustalla joka antoi eritttäin vapautuneen olon :love: :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 24 Oct 2014, 21:43

Hommasin 25C-nbome lappuja missä on joku viiksekäs mies lapussa. 1000mikkii pitäs olla lappua kohden.
miten osaako kukaan sanoa että antaako nää jonku amfetamiinin tai metamfetamiinin vääränä positiivisena pikadippi kusiseulassa? Hmmm. Damn.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

nordeagirl
Tuppisuu

Post by nordeagirl » Sun 01 Mar 2015, 23:52

Jotain tälläistä tuli otettua tänään kaksi lappua. (Varmaa yhdistettä ei ole tiedossa) Otin yksin kun olen huomannut että psykedeeleistä en tule yhtään sosiaaliselle tuulelle. Otin kaksi kun kaveri oli ottanut noita samoja yhden ja sanoi että siitä tuli vain lieviä vaikutuksia ja musiikki kuulosti paremmalta mutta koki ettei olleet voimakkaita. Mulle taas tuntui tuo kaksi vähän liian vahvalta. Ehkäpä minun oli helpompi pitää sitä ikenessä se vaadittava 45 min kun ei ollut tarvetta puhua kenenkään kanssa.

Vaikutusten alkamiseen kesti vajaa tunti ja sitten ne tuntuivat nousevan nopeasti. Laitoin psykedeelistä trancea soimaan ja halusin kovasti uppoutua katsomaan sellaisia taidemaalauksia joita minulla on. Yritin vajota syvälle maalaukseen ja kattoonkin katsoessa näin siellä vuoristoja ja kartan. Myös maalauksissa syvällä uusia maalauksia. Kättä liikuttaessa huomasi jälki/kaksoiskuvat. Hyvin passiivinen vaikutus eli saatoin tuijottaa puoli tuntia yhtä maalausta ilman tarvetta tehdä mitään. Kaveri soitti jossain vaiheessa mutten halunnut puhua kun tuntui että kuulin ääneni ikävästi kaikuvan kuten joskus kun jonkun kännykässä on asetukset pielessä. Mutta ilmeisesti johtui vaan minun kokemuksestani se kaikuminen.

Kolmen tunnin kuluttua alkoi tulla hyvin kylmä olo. Pulssi oli nopea ja vähän huolestuneena googletin serotoniinisyndroomaa kun minulla on tuo masennuslääkityskin päällä. Laitoin narskutuskiskon suuhun kun tuntui että lisäsi bruksismia. Ottamisesta 4,5 tuntia alkoi vaikutus jo laskea (osin parin viinilasillisen ja rauhoittavien ansiosta) ja pystyi syömäänkin. Ajatus ihan normaali nyt - pupillit tosin vielä lautasen kokoiset ja saa nähdä koska saan unta. Olisi tehnyt mieli mennä ulos mutta pelkäsin vähän naapureihin törmäämistä ja mahdollista paniikkikohtausta. Noita on vielä kaksi ja ehkä seuraavalla kerralla menen jonnekin luontoon.
Last edited by King Ink on Sat 16 Jul 2016, 23:43, edited 1 time in total.
Reason: Poistin maininnan hankintapaikasta

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Mon 02 Mar 2015, 21:45

voisin kyl nbomea suositella otettavaks seuraskin. mun mielestä äärettömän sosiaalista tavaraa ollu aina ja aina ku oon ollu paikalla todistamassa sen kiskomista ni porukka vaan jauhaa paskaa keskenään ihan innoissaan ja huumori kukkii. paitsi kerran yks jäbä, mut se nyt ei muistanu ees niellä.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

reseptorit
Psykonautti

Post by reseptorit » Sat 09 May 2015, 23:21

Toinen ''kokeilu'' nyt takana tästä kemikaalista. Annos oli puolikas 1200ug lappu mutta tuntui aiempaan kertaan verrattuna joltain 400ug. Saattaa olla myös että päivän aikana otettu xone blokkasi vaikutuksia, fiilis vaihteli rennon ja vauhtimaisen olotilan välillä, essomaista eufooriakin oli messissä. Alkoi ahdistamaan ja sosialisointi vaikeutui niin tuli otettua illan päälle 7.5 zopinox ja 0.5 xone linkut. Todella ristiriitainen mielipide tähän aineeseen koska välillä tuntui hyvinkin sosiaaliselta ja luonnolliselta puhua mutta puhuminen vaikeutui tripin loppupuolella, ehkä hatsilla ja synyllä on jotain vaikutusta? Onko muilla korvassa kuulunut nopeatempoista naputtavaa ääntä tämän aineen vaikuttaessa?