Psilosybiinisienet

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
kuumottelija
Lepakko

Re: Psilosybiinisienet

Post by kuumottelija » Sun 21 Dec 2014, 23:17

psychiCNoob wrote:Onko se elävää, haiseeko se, onko se kosteaa?

Se sienen rihmastohan kasvaessaan on sellasta pumpulin näköstä huttua, mut luulis sen kuivavan samalla kun ne sienetkin.. :roll:

Ota kuva?
Entä voiko Lyricaa ottaa laskuihin ilman neurotoksisia vaikutuksia?

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Mon 22 Dec 2014, 13:32

?? :D

Enemmän mua toi lyrica huolettaa, kun se valkonen juttu siinä sienessä.

Suosittelen jättämään lyrican pois.

Ootko koskaan ennen ollut matkalla sienten kanssa?
Life = The Trip

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 22 Dec 2014, 15:48

^ Miksi lyrica kannattaa jättää pois? Ei oo yhtään hippiä vai? Se sopii laskuihin IMO eikä ole liian tungetteleva vaikutuksiltaan, eli ei mene liian "epäpuhtaaksi". Korostaa vähän hatsimaisesti tatteja pienellä huteruudella.

Niin, mut eihän se oo yhtään luonnollinen ja kemikaalit on yhyy.
Mut voi sen jättää pois ei siinä. Mut voi sitä ottaa jos haluaa. Toksisuudesta en tiedä. Kertokaa ihmees jos on.
Kiinnostaa kyllä, ite ollut ihan fine.

Niin eikä se minusta ainakaan vaimenna vaikutuksia kuten bentsot, mutta tämä on minun kokemus.
Mut laskuissa se vissii on ihan sama laimentaako vai ei. :D

Niin ja en mä meinannu et sitä pitäis ottaa. Ite oon ottanu, sienten ja muiden deelien kanssa samaan aikaan.
En oo kuullu et ois toksist, vituttaa jos näin. :D
Last edited by Mushru on Mon 22 Dec 2014, 18:40, edited 2 times in total.
Reason: edit mitä ihmettä mä nyt selitän tässäääääää pölölö
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Mon 22 Dec 2014, 19:08

Mushru wrote:
Niin, mut eihän se oo yhtään luonnollinen ja kemikaalit on yhyy.
Juuri näin. :D No ei.

Ite aina ihmettelen et miks käyttää psykedeelejä jos on tarvetta, tai pelkoa siitä, että mahdollisia nihkeitä oloja pitäs pehmentää/paeta jollain voimakkaasti psykoaktiivisella lääkevalmisteella. Oli kyse sit matkan laskuvaiheesta tai nousuvaiheesta.

Koska tottahan on se, että psykedeelejä käytettäessä tulee eteen matkoja, jotka tuntuvat erittäin epämiellyttäviltä ja ovat vaikeita käsitellä. Tälläiset matkat on tosi tärkeitä oppitunteja, joidenka avulla voi oikeesti manifestoida jotain hyödyllistä omaan elämäänsä. Jos sen kokemuksen käsittely ohitetaan sillä, että otetaan joku nappi niin.... En ees löydä sanoja kuvaamaan mun tunteita, kun ajattelen tota.. :doh:

Paras on ku ottaa koko kokemuksen vastaan sellaisena, kun se on. Eikä yritä paeta sitä. Erityisesti sienien kohdalla. ;)

Tiivistettynä: Jos luulee, että psykedeelit on oikopolku paratiisiin ja että niiden kanssa ei joudu kohtaamaan omia varjojaan yms. muuta negatiivista, on väärässä ja tulisi miettiä uudestaan miksi niitä on käyttämässä. Nää ei oo mitään leluja, vaan tosi arvokkaita apureita ja työkaluja joita tulee kunnioittaa. Not for pussies ! :D

Muutenkin lyrica on vaikutuksiltaan niin hämärää sorttia, että en suosittelis ketään ottamaan sitä, vaikkei edes olisi minkään psykedeelisen kasvin/substanssin vaikutuksen alaisena.. :mrgreen:

ps. Ja lasku sienimatkalta ei todellakaan ole se matkan vaikein kohta imo., vaan juuri se levollinen, helpottava, täydentävä, uudelleen kokoava kohta, jossa äsken käydyt kokemukset sulatellaan ja integroidutaan taas pikku hiljaa ajattelemaan ihmisenä. Ehkä tärkein vaihe koko matkalla. En hiffaa et miks sitä pitäs pehmentää millään, koska se on valmiiksi jo niin smooth. Täydellinen. :love:

Mut mä oonki mä. :D Suosittelen tekemään omat päätökset itse, eikä muiden näkökulmien perusteella. Tää on kuitenki vaan mun view. (tosin kyllä monen muunkin..)

(Hieno kuva kylkiäisiksi. :P )

Image
Life = The Trip

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 23 Dec 2014, 05:54

psychiCNoob wrote:?? :D

Enemmän mua toi lyrica huolettaa, kun se valkonen juttu siinä sienessä.

Suosittelen jättämään lyrican pois.

Ootko koskaan ennen ollut matkalla sienten kanssa?
Olen monesti ;) täysruskeaa vaan ollut aina. Lyrica oli ainoa juttu mikä otti sairaan korkean laskupulssin pois ja tyhjensi pään antaen syvän, mahtavan unen. Homeen raaputin pois lakkien helttojen alta ja jaloista niin että oli sellaista.

^Trippi sisälsi enimmäkseen erittäin syvällistä ja vapaata keskustelua kaverin kanssa, mutta se laskuvaiheen pulssi ja rytmihäiriöt + se ettei deeleissä saa unta tai ruokahalua piti korjata laskuvaiheessa. Paras kun huolehtii kropastaan myös.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Tue 23 Dec 2014, 12:40

kuumottelija wrote: Paras kun huolehtii kropastaan myös.
Tää on kyllä ihan totta, mut veikkaan et kehon huoltoon ja unen saantiin on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin lyrica. Mut hei kukin tyylillään. :up:

Ja hyvä, että matkanne oli vapauttava ja syvällinen.

Sounds like Mushrooms. 8)
Life = The Trip

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Sat 28 Mar 2015, 19:19

Sienet on parhaimmillaan seurassa ulkoilmassa, jos viihdekäyttöä, johon ne ovat kyllä ehkä huonoja, ajatellaan. Itsetutkiskeluun ja kokeelliseksi psykoterapiaksi soveltuu parhaiten yksin sisätiloissa nautittuna, mutta tällöin olotila on usein muuttunut epämiellyttävämmäksi.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

dopE
Lepakko

Post by dopE » Mon 20 Apr 2015, 11:07

Kuivaa cubensista olisi. Olen vuoden syönyt bentsoja sosiaalisiin pelkoihin ja ahdistukseen; mm. rivatril 4mg / päivä, kympin pameja joskus 4 päivässä jne. Kipuun 300mg tramalia päivässä.

Kärsin myös masennuksesta. Haluaisin (näin ihan aluksi) miedon kokemuksen koska olen tutkinut asioita ja saanut sellaisen käsityksen, että tripistä _saattaa_ olla apua mielenterveysongelmiin :roll:

Neuvoja? Millainen annostus? Kauanko ilman bentsoja ennen sienten ottoa?

Ei aikaisempaa kokemusta deeleistä avataristani huolimatta :D

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 20 Apr 2015, 12:54

Pidä taukoa ramboista ja bentsoista joku 12h, ja sitten voit syödä n. 1g:n. Tramalilla on paha tapa blokata vaikutuksia sen snri-vaikutuksensa takia. Bentsot vaimentaa myös vaikutuksia. :|

Hommaa vaikka unikkoteetä kipuihin jos et pysty kärsimään. Jos korvaat bentsojen tarvetta gaba-reseptoreiden kautta vaikuttavilla lääkkeillä, niin muista että ne taas boostii aika tavalla vaikutuksia. :left:

Hyvin se menee ja hyvää matkaa. :cheers:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Draco
Tuppisuu

Post by Draco » Tue 07 Jul 2015, 14:52

Jahas, tuolla esittely-topicissani kun kirjoittelin ettei oikein enää ole tullut viihteen vuoksi deelejä otettua vaan aika puhtaasti hengellisistä syistä niin ajattelinpa tänään ottaa 2,5g sieniä ihan vaan ajanvietteeksi ja ehkäpä sitä jotain ajatussolmujakin voisi saada auki siinä ohessa. Yksin himassa syön ja vieköön matka sitten mihin vie. Ei täs ihmeempiä, piti nyt jotain tännekin joskus kirjoittaa kun kerran jälleen tuli rekattuakin.

+ että päätä särkee hieman ja tatithan on tunnetusti myös hyviä päänsärky/migreeni lääkkeitä. :P

EDIT: Tää on oikeestaan tällainen spontaanimpi vastaisku sille yleensä vähän liiankin suunnitellulle ja johonkin tähtäävälle matkalle. Ehkä tää erilainen asennoituminen antaa myös matkaan jotain mitä tässä on ehkä hieman kuitenkin puuttunut. :) Talvella tuli kyl yks viihdematka otettua parin frendin kanssa mutta sekin meni sit vähän miten meni kun just nousuissa kytät paukkaa kämppään ja jää about puoleks tunniks nuohoomaan ja sitten toisella frendillä meni matka angstaamiseksi kun oltiin hänen kämpillä ja "vituiksi menneet" asiat sai sitten vähän turhankin suuret mittakaavat hänellä matkan aikana.

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Tue 07 Jul 2015, 19:53

Spontaanius on välillä ihan hauskaa.

Joskus sain säkillisen sieniä kätösiini ja jaoin ne kahdelle ystävälleni, kun ei itsellä ollut kiinnostusta popsia. Noh se toinen säkinpuolikas jotenkin omituisten mutkien kautta palautui takaisin mulle ja päätös popsia ne syntyikin sitten nanosekunnissa - ja kivaa oli. :mrgreen:
Saatana elää ja voi hyvin.

Draco
Tuppisuu

Post by Draco » Thu 09 Jul 2015, 16:09

No olihan tuo ainakin kannattavin päätös tuona päivänä. Suurin osa matkasta kahlattiin aika helvetillisissä vesissä mutta kyllä sitten puhdistikin. Yllättävän suuri pahoinvointi vaan tuli mikä on kyl itsellä aika harvinaista. Tehokkaita pikku jumalia olivat jokatapauksessa. Harvoin pääsee noin pitkälle tuolla määrällä ja matkan kestokin oli hieman "normaalia" pidempi.

pallokorva

Post by pallokorva » Thu 09 Jul 2015, 19:16

Kuinka kauan kannattais olla syömättä SSRI lääkkeittä ennen snaaseja?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 09 Jul 2015, 20:01

^Ei sun niitä tarvitse olla syömättä. Nuo toimii vaan vähän heikommin kun olet tuolla lääkityksellä. Ketkuakaan ei tarvitse olla vetämättä (mainitsit toisessa topikissa) vaan ottaa jonkin verran enemmän. Kokeilemalla löydät oikean annoksen sulle.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

pallokorva

Post by pallokorva » Thu 09 Jul 2015, 21:17

Huiko wrote:^Ei sun niitä tarvitse olla syömättä. Nuo toimii vaan vähän heikommin kun olet tuolla lääkityksellä. Ketkuakaan ei tarvitse olla vetämättä (mainitsit toisessa topikissa) vaan ottaa jonkin verran enemmän. Kokeilemalla löydät oikean annoksen sulle.
Aijjaa, lohduttavaa kuulla! Kerran oon kokeillut sieniä (5g Cubensiksia, ja otin muute snaaseja ennen 100mg+ lainin ketamiinia). Jäi IMO aika laimeeksi, ei tullut pahemmin mitään trippiä.

Osaatko yhtään sanoa et paljonko pitää ottaa enemmän, ja onko noista huolimatta mahdollista saada se "kunnon olo"?

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 10 Jul 2015, 00:29

Imo siit jää puuttumaan se "taika" kuitenkin vaik kiskois reilusti (sienien kohdalla), on se ihan erilaista ilman lääkitystä. Jotain jää uupumaan kuitenkin. Ketamiinin kohdalla en osaa sanoo eroja, mut itelle tarvii +150mg annoksia et alkaa sanoo jotain. En Kyl muista kannattiko ssri-lääkityksen kanssa tolkuttomasti kiskoo ketkuu? Hmm.

Mut noi kaikki on nii ihmiskohtasta, joillakin ei toimi isot annokset "odotetusti" oli lääkitystä tai ei, toisilla päinvastoin. Siks annoksia on vaikea sanoo, varsinkin jos toi 5g ei sanonu paljoa (koska Kyl se yleensä sanoo :D ). Riippuu taas mitä niilt odottaa. Parhainta on kokeilla kun ei ole lääkitystä.
. . . (--) °

pallokorva

Post by pallokorva » Fri 10 Jul 2015, 18:28

Mushru wrote:Imo siit jää puuttumaan se "taika" kuitenkin vaik kiskois reilusti (sienien kohdalla), on se ihan erilaista ilman lääkitystä. Jotain jää uupumaan kuitenkin. Ketamiinin kohdalla en osaa sanoo eroja, mut itelle tarvii +150mg annoksia et alkaa sanoo jotain. En Kyl muista kannattiko ssri-lääkityksen kanssa tolkuttomasti kiskoo ketkuu? Hmm.

Mut noi kaikki on nii ihmiskohtasta, joillakin ei toimi isot annokset "odotetusti" oli lääkitystä tai ei, toisilla päinvastoin. Siks annoksia on vaikea sanoo, varsinkin jos toi 5g ei sanonu paljoa (koska Kyl se yleensä sanoo :D ). Riippuu taas mitä niilt odottaa. Parhainta on kokeilla kun ei ole lääkitystä.
Joo, taidan vensta siihen asti kunnes noi hävinny kehosta. Jos.joskun 8g.ottais....

Kiitoksia vastauksia.kaikille !!! Ootte ihania

Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä » Wed 02 Sep 2015, 14:29

Onko näkynyt silokkeja Pohjois-Pohjanmaan alueella vielä? Frendi on löytäny muutaman jo, mutta tuntuu että on vähän liian kuivaa tällä hetkellä.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 17 Sep 2015, 14:34

Mä en jaksa lukea koko topicia, niin vinkatkaa jos topicista (miltä sivulta about) löytyy tätä tietoa..

Eli minkä nimisiä sieniä pitäisi kerätä, eli missä on psilosybiiniä, minkä verran ja miten valmistetaan?

Sienestäjä
Karvakuono

Post by Sienestäjä » Thu 17 Sep 2015, 14:47

renttuni wrote:Mä en jaksa lukea koko topicia, niin vinkatkaa jos topicista (miltä sivulta about) löytyy tätä tietoa..

Eli minkä nimisiä sieniä pitäisi kerätä, eli missä on psilosybiiniä, minkä verran ja miten valmistetaan?
Pohjoisella pallonpuoliskolla pääsääntöisesti suippumadonlakkeja alias silokkeja. Valmistamisesta en tiedä yhtään, mutta luonnollisesti ruohotuppailla avarilla pelloilla ja tämmöisissä. Metsistä en ole niinkään löytänyt. Ne elää vain muutaman päivän, eli kun sataa niin kannattaa mahd. nopeasti mennä etsimään. E: Profiilikuvassani näkyy erinomainen esimerkki näistä veijareista. Tunnistat suiposta lakista ja nännistä niiden päässä.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Thu 17 Sep 2015, 15:38

renttuni wrote:Mä en jaksa lukea koko topicia, niin vinkatkaa jos topicista (miltä sivulta about) löytyy tätä tietoa..

Silokki-topikki löytyy, siellä voi jatkaa keskustelua ja infoa löytyy sieltä.
. . . (--) °

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Mon 29 Feb 2016, 09:29

Tulipahan ekaa kertaa kokeiltua sieniä (Cumbensiksia) joku 3g ja yllätti kyllä ihan täysin. DMT:tä kokeillu aikasemmin ja yllätyin kuinka samanlaiseen mailmaan sitä loppujen lopuks pääty :D LSD:tä kuitenkin ottanu isoinaki annoksina mut oli toi vaan jyrkempää meininkiä. LSD:tä pystyy hallita jotanki paremmin, näkee vähän fraktaaleja ja paikat vääntyilee ja LSD tuntuu älykkäältä ja mekaanisen matemaattiselta.

Tuntuu että sienet vie mukanaan ihan kokonaisvaltasesti. Visuaalit orgaanisia kuten DMT:ssä, seinä saattaa pudota metrin alaspäin. Kirkkaat esineet näyttää joltain ledivaloita jotka vaihtaa paikaa , mut silti mielen tila pysy jotenki maanläheisenä vaikka yksin olikin.. LSD tuottaa ittelle lähinnä CEV:ja mut sienet taas muuttaa koko ympäröivän maailman ja paljon OEV:ta. Sienet tuntuu vähemmän "rationaalisilta".

Jokatapauksessa hauskaa oli ja pakko testata jossain vaiheessa uuestaan. Sain myös purettua tietyn pelon DMT:tä kohtaan ku tuntu niin samanlaiselta mut ku oli pidempi kokemus ni helpompi käsitellä.

EDIT: ja toi sieni kokemus oli varmaan hengellisempi ku mikään lsd kokemus aikasemmin
Last edited by Mekstori on Mon 29 Feb 2016, 18:11, edited 1 time in total.

Greenjacket
Karvakuono

Post by Greenjacket » Mon 29 Feb 2016, 12:30

Itse en suoraan sieniä nauti. Yleensä erottelen psilosybiinin samalla määrällä alkoholia ja liuotan psilosybiini nesteen kekseihin tai karkkeihin. Alkoholi haihtuu yleensä jälkeenpäin pois kokonaan.
Hyvää psykedeelistä päivän jatkoa! :)

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Mon 29 Feb 2016, 18:16

Onkos porukka yhdistelly sieniä paljon dissosiatiiveihin? Itteäni kiinnostais sienet+ketamiini/mxe(mut sitä ei mistään saa nykyään). Tosiaan 2cbn kanssa ketkua on tullu yhdisteltyä paljonki. Aattelin sienten kanssa se vois tuottaa aika alien kokemuksia :P

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Mon 07 Mar 2016, 09:46

Mekstori wrote:Onkos porukka yhdistelly sieniä paljon dissosiatiiveihin? Itteäni kiinnostais sienet+ketamiini/mxe(mut sitä ei mistään saa nykyään). Tosiaan 2cbn kanssa ketkua on tullu yhdisteltyä paljonki. Aattelin sienten kanssa se vois tuottaa aika alien kokemuksia :P
Pari kertaa kokeillut sieniä ja ketamiinia. Toisella kerralla otin 1.2g sieniä, n.70mg ketamiinia. Tripin alussa minua nauratti kovasti kaikki asiat enkä millään pystynyt lopettaa nauramista. Mutta sitten alkoi kelailut ja meno hyytyi aikalailla ja tripin loppuvaiheessa aloin itkeä. Visuaalejakin tuli hieman, punaisessa kynttilänvalossa lattialla näytti parinkymmenen sentin kerros punaista plasmaa tai "laavaa" joka aaltoili mukavasti.
4:20pm

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Tue 08 Mar 2016, 03:10

^ Tuli toisen kerran testattua sieniä vähän pienemmällä annoksella kaverin kanssa ja lopussa itekin itkin. Mutta semmosta puhdistavaa itkua. Ihan ku ois itkeny kaikkien maailman ihmisten kyyneliä ja kaikkea pahuutta (myös omaa) ja oli aika puhdistava kokemus. Jäljelle jäi vaan kevyt olo, semmosta puhdasta energiaa ku resonoi kaverin kanssa lusikassa noita viboja :love:

Edit: Oon aina ollu sitä mieltä että psyket on parhaita yksin tai vaan yhden kaverin kanssa otettuna. Mitä isompi porukka ni sitä enemmän kaikki on eri vaiheissa trippiä ja haluu kuunnella eri musaa ym. ja sit on vaikee saada setting kuntoon. Aivan eri asia taas jossain luonnon helmassa esim. puistossa kun homma ei mee niin intensiiviseks ja on enemmän tilaa hengittää tai miten sen nyt sanois :P

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Wed 16 Mar 2016, 23:28

Mekstori wrote:^ Tuli toisen kerran testattua sieniä vähän pienemmällä annoksella kaverin kanssa ja lopussa itekin itkin. Mutta semmosta puhdistavaa itkua. Ihan ku ois itkeny kaikkien maailman ihmisten kyyneliä ja kaikkea pahuutta (myös omaa) ja oli aika puhdistava kokemus. Jäljelle jäi vaan kevyt olo, semmosta puhdasta energiaa ku resonoi kaverin kanssa lusikassa noita viboja :love:

Edit: Oon aina ollu sitä mieltä että psyket on parhaita yksin tai vaan yhden kaverin kanssa otettuna. Mitä isompi porukka ni sitä enemmän kaikki on eri vaiheissa trippiä ja haluu kuunnella eri musaa ym. ja sit on vaikee saada setting kuntoon. Aivan eri asia taas jossain luonnon helmassa esim. puistossa kun homma ei mee niin intensiiviseks ja on enemmän tilaa hengittää tai miten sen nyt sanois :P
Minulla kävi vastaava ihan pelkästään sienten kanssa. Itkin puolet tripistä koko universumin tuskaa, mutta se oli puhdistavaa itkua, ei musertavaa. Ikään kuin ymmärsin ja hyväksyin maailman pahan, ja koin valtavan tunnekuohun. Pääsin myös kosketuksiin jonnekin syvälle sisimpääni, josta myöskin liikutuin todella syvästi. Se oli todella erikoinen trippi, ei mitään pseudohalluja eikä mitään, 100% introspektiivinen tutkimusmatka.

Sitä edellinen oli täysin erilainen, makasin sohvalla selälläni sammakkoasennossa kuvioidun lakanan alla himmeässä valossa ja kuuntelin Infected Mushroomia. Synnytin oman pienen universumin lakanan sisälle ja matkustin jossain todella tuolla puolen. Piirtelin ja tanssin myös välillä musiikin tahtiin. Luin paikallislehteä ja nauroin katketakseni, en ymmärtänyt yhtään miksi joku kirjoittaisi niin hullunkurista tekstiä kokonaisen lehden. Loppupuolella otin pitkän suihkun joka oli metafora sielunpuhdistukselle, tunsin ja näin kuinka negatiivisuus varisi harteiltani. Tunsin olevani kohdussa ja kun sammutin suihkun synnyin uudelleen.

Sienet tosiaan aika arvaamattomia. Ei koskaan kahta samanlaista matkaa.
Cogito, ergo sum

Victorfranko
Tuppisuu

Post by Victorfranko » Fri 21 Oct 2016, 20:35

Noin 1 g sieniä "jotain" ja tänään olisi eka kertaa tarkoitus ahtaa näitä kitusiin. Kuinkas kauan tässä pitäisi kestää, että jotain tapahtuisi niin sanotusti?
Noin vajaa gempula on jo nautittu ehkä noin tunti sitten.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Fri 21 Oct 2016, 21:25

Söitkö jotain ennen sieniä? Sienien pitäis alkaa vaikuttaa n. 15-45 min kuluessa.
Life = The Trip

Victorfranko
Tuppisuu

Post by Victorfranko » Fri 21 Oct 2016, 21:53

psychiCNoob wrote:Söitkö jotain ennen sieniä? Sienien pitäis alkaa vaikuttaa n. 15-45 min kuluessa.
Taisin yhden omenan syödä. Luin vasta sen jälkeen näistä paastojutuista. Olen Apple-mies niin koneiden kuin ruuankin suhteen. :)