Psilosybiinisienet

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
MethAciD
Lepakko

Re: Psilosybiinisienet

Post by MethAciD » Wed 03 Oct 2012, 14:09

Infitialis wrote:
happolappu wrote: Jotkut väittävät että cubensikset ovat liian mietoja,mutta kokemuksella voin sanoa että kyllä niillä tarpeeksi pitkälle pääsee, kaikki on kiinni asennoitumisesta ja annoksesta ;)
Tosiaan mietoja verrattuna mihin? Tän mielipiteen omaavat vois vähän valasta miten sillä voisi olla suurikin merkitys missä hattarassa sitä psilosybiininsä imee.
Kuten todettu kyse on annostuksesta.
Niin no sinällään ymmärrän että sienten pitoisuuksissa voi olla eroja, kuten ite huomannut että meksikolaisia joutui syömään vähemmän kuin ecuadorilaisia cubensiksia saavuttaakseen tietyn olon.
Mielestäni erot eivät silti loppujenlopuksi ole niin merkittäviä että voisi sanoa cubensiksien olevan niin mietoja että perille ei pääsisi.
Vaikutuksissa en ole huomannut eroja, ainoastaan annoksessa( esim: e.cubensis- 3g, ja mex. 1,5g).
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Thu 04 Oct 2012, 03:36

happolappu wrote:
Infitialis wrote:
happolappu wrote: Jotkut väittävät että cubensikset ovat liian mietoja,mutta kokemuksella voin sanoa että kyllä niillä tarpeeksi pitkälle pääsee, kaikki on kiinni asennoitumisesta ja annoksesta ;)
Tosiaan mietoja verrattuna mihin? Tän mielipiteen omaavat vois vähän valasta miten sillä voisi olla suurikin merkitys missä hattarassa sitä psilosybiininsä imee.
Kuten todettu kyse on annostuksesta.
Niin no sinällään ymmärrän että sienten pitoisuuksissa voi olla eroja, kuten ite huomannut että meksikolaisia joutui syömään vähemmän kuin ecuadorilaisia cubensiksia saavuttaakseen tietyn olon.
Mielestäni erot eivät silti loppujenlopuksi ole niin merkittäviä että voisi sanoa cubensiksien olevan niin mietoja että perille ei pääsisi.
Vaikutuksissa en ole huomannut eroja, ainoastaan annoksessa( esim: e.cubensis- 3g, ja mex. 1,5g).
Pelkästään flushien pitoisuuksissa voi olla isot erot vaikka samasta rihmastosta tunkevat.
taulukko.JPG
Parhaat karstat on pohjalla.

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Thu 04 Oct 2012, 10:37

Infitialis wrote: Pelkästään flushien pitoisuuksissa voi olla isot erot vaikka samasta rihmastosta tunkevat.
Toikin on totta, itse en ole hirveää eroa huomannut, mutta eipä minulla olekkaan mitään mittaria millä pitoisuuksia mittaisin(paitsi miten vaikuttaa) :D
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Kilgore
Psykonautti

Post by Kilgore » Sun 28 Oct 2012, 18:54

Palaan vielä tuohon vaikeaan sienten syömiseen. Tässä jokin aika sitten otin suurimman annokseni sieniä ikinä (noin viisi grammaa) murskattuna & marjaiseen jugurttiin sekoitettuna. Tähän asti paras konsti mun mielestä, jos ei halua maistaa sienen makua.

Eiköhän seuraavallakin kerralla tule tehtyä jugurtti-mix. Suosittelen!

Mutta täytyy sanoa, että tripin jälkeen oli hieman levoton olo. Jostain syystä en ollut varustautunut punaviinipullolla, niin kuin aiempien trippien kohdalla. Mikä vain vahvistaa hyväksi havaitsemaani käytäntöä: punaviini on ihana juttu trippi-laskuissa. Amen.

avantGarde
Lepakko

Post by avantGarde » Tue 20 Nov 2012, 20:31

Söin toissailtana 25mg ketipinorin ja eilen yöllä 50mg, niin vaikuttaako noi mitään jos syön tänään sieniä?

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Thu 22 Nov 2012, 21:37

Meillä on tullut yhdessä trippailtua Amazoneilla, Argentiinoilla, Lizard Kingeillä ja Silokeilla.
Silokit on noista kaikista jyrkin ja rankin, kun tuo niin selkeesti pahan puolen esiin. Argentiinat on kans aika vahvoja. Amazonit ja Liskokunkut on sit semmosii "ekan " tripin tatteja. Selkeesti miedompia, lähinnä visuaalisia. Toisaalta mulle tulee visuaalit kaikista sienistä. Mut ite oon tykästyny argentiinoihin ja semeihin just voimakkuuden takia kun hakusessa "parempi minä" hauskanpidon sijaan. Semit on kuitenkin noista vahvin ja rankin, joten en suosittelisi ensikertalaiselle.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

liukuri
Karvakuono

Post by liukuri » Wed 28 Nov 2012, 21:49

Mikä on semmonen 2 tason dose Amazon cubenesin sienille? Onko samaa luokkaa kun mexican sienillä? Ja nyt ku tuli uudet lääkkeet, niin paljo aikasemmi pitäs lopettaa SSRI lääkitys (Paroxetin) enne ku kehtaa syödä sieniä? Kiitän vastauk(sesta/sista) etukäteen!
As high as i am i cant never get enought

lixcc
Psykonautti

Post by lixcc » Wed 28 Nov 2012, 22:33

Omien kokemusten mukaan amazonit on melko mietoja sieniä. Kannattaa vähintään se 2g syödä. Eikä kait tuosta ssri:stä mitään merkittävää haittaa ole.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.

savo
Psykonautti

Post by savo » Thu 29 Nov 2012, 21:40

Ekan kerran kun söin sieniä nii ne oli nähtävästi noita meksikaaneja ja annostus oli jtn1-1,5g kuivattuina. Hyvin nekin tuntui toimivan, tietysti alkoa alla ja savuja :) Joku aika sitten pääsin oikeita silokkeja kokeilemaan, annoksesta en varmaksi tiedä jotain reilu gramma oli niitäkin, alla 12 olutta ja vähän ppp lehtimixiä. Herranjumala kun ne alko potkimaan nii potkivat sitten myös kunnolla!! En meinannu housuissani pysyä! Silokit on parhautta sanokee miun sanoneen. Joskus kun jaksais nii vois sellasen stoorin kirjottaa ku kuitenki melko hyvin muistaa mitä sillon tapahtu :love:
No one lives forever

Landmark

Post by Landmark » Fri 18 Jan 2013, 15:12

Eilen tuli nutittua 2g thaikkuja ja tähän mennessä se on ollut paras sienikokemukseni. Visuaaleja oli jonkin verran mutta silmät kun laittoi kiinni niin ampaistiin jonnekkin todella syvälle. Tuli naurettua ja itkettyä ja koettua jos jonkinlaisia erilaisia tunnetiloja. Tuntui että trippi opetti taas ymmärtämään ja tuntemaan. Vaikutusten alettua laantumaan olo oli todella ryytynyt ja väsynyt mutta mieli sitäkin kirkkaampi. Ainut mikä jäi häiritsemään on se että mulla oli kaikenlaisia kivoja ajatusluuppeja ja ideoita mutta en enää kuollaksenikaan muista että mitä.. Yhdessä vaiheessa ajattelin kirjoittaa niitä ylös mutta se tuntui siinä tilanteessa niin merkityksettömältä niin en sitten viitsinyt.

Seuraavalla kerralla olisi suunnitelmissa kokeilla sitten 2,5g tai 3g.

Pen
OD

Post by Pen » Fri 18 Jan 2013, 21:17

Mulla käy lähes aina deeleissä niin, että ei niitä mahtavia keksintöjä/tajuamisia muista sitten jälkikäteen.

Cubensista 3g olisi tossa itsellä, varmaan pitäis syöpötellä.. Toisaalta eihän se tainnut olla kuin viikko sitten kun otin 2g + 300mg aurorix ja oli kyllä aikamoinen matka. Tosi paljon kovempi matka tulee tolla MAOIlla.

ratia
Tuppisuu

Post by ratia » Sun 27 Jan 2013, 20:59

Onko golden teacher sienistä mihinkään? Millaista annosta pitäisi ottaa ja millä dosella mitkäkin vaikutukset? Kuivattuna.

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Sun 27 Jan 2013, 21:29

ratia wrote:Onko golden teacher sienistä mihinkään? Millaista annosta pitäisi ottaa ja millä dosella mitkäkin vaikutukset? Kuivattuna.
http://lmgtfy.com/?q=golden+teacher+dosage

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Sun 27 Jan 2013, 21:40

ratia wrote:Onko golden teacher sienistä mihinkään? Millaista annosta pitäisi ottaa ja millä dosella mitkäkin vaikutukset? Kuivattuna.
Sil oo mitää merkitystä mikä kanta on kyseessä. Valitettavasti en nyt rupea tähän edes suuntaa antavaa taulukkoa väkertämään millä dosella mikäkin plateu. Mutta ns vakio annos "normitrippiin" (vittuku nää on kans niin mielipideasioita) sanosin 2,5-3g.
Parhaat karstat on pohjalla.

Landmark

Post by Landmark » Mon 28 Jan 2013, 13:19

Eilen tuli taas nautittua n.2g filippiiniläisiä (seassa taisi olla myös Amazoneja) sieniä. Harmikseni olin aikaisemmin päivällä sortunut ottamaan puoli milliä subutexiä enkä tämän takia saanut tripistä oikeen mitään irti. Nousuissa oli hyvin pehmeä ja väsynyt olo ja makoilin vaan silmät kiinni sohvalla koska en pystynyt liikkumaan tai laatta olisi lentänyt saman tien. Uppouduin musiikkiin ja vaelsin pääni sisällä mutta en muista siitä enää yhtikäs mitään. Jatkossa tiedän etten sotkea subua ja psykedeelejä keskenään,ei oo mun juttu vaikka fyysisesti olo oli mukava mutta juurikin se henkisyys mitä sieniltä haen loisti poissaolollaan. Muutenkin mua kadutti vaan koko matkan ajan että olin ottanut texiä.

Pen
OD

Post by Pen » Mon 28 Jan 2013, 13:35

^ texiä kannattaa ottaa vasta tripin jälkipäässä jos sitä meinaa ottaa. Tai siis opiaatteja yleensäkkin. Mukava laskeutua tripiltä "pumpuliin"

Näin siis ainakin oma kokemus on osoittanut

Landmark

Post by Landmark » Mon 28 Jan 2013, 14:09

Penttike wrote:^ texiä kannattaa ottaa vasta tripin jälkipäässä jos sitä meinaa ottaa. Tai siis opiaatteja yleensäkkin. Mukava laskeutua tripiltä "pumpuliin"

Näin siis ainakin oma kokemus on osoittanut

Jep,noin päin se on varmasti kannattavampaan. Ja tosiaan jos olisin tiennyt eilen aiemmin että myöhemmin tulee syötyä sieniä niin ois jäänyt texit kyllä välistä. No mutta enäähän sille ei mitään voi. Jäi vaan harmittamaan kun noista olisi saanut varmasti niin paljon enemmän irti jos ois jättänyt sen texin ottamatta.

Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu » Tue 29 Jan 2013, 16:19

Tässä pohdiskelin onkohan hyvä nauttia sieniä jos on paljon ajatuksia mielessä? Tässä olen viime aikoina pohtinut tavallista enemmän omaa olemusta, elämäntilannetta sekä käyttäytymistä ja työstänyt omia ajatusmalleja. Samalla olen opetellut olemaan "oma itseni" ja tutustunut siihen. Viimeksi olen psykedeelejä nauttinut syyskuussa; sieniä tuolloinkin. Meditointi tuntuu hieman auttavan ja tuovan selkeyttä päähän, mutta mulla on sellainen halu "purkaa" kaikki ajatukset trippaamalla ja käsitellä ne laajemmassa mittakaavassa. Toivon tällä tavalla saavani asiat nopeammin/paremmin käsitellyksi. Tietenkin täytyy ottaa set&setting huomioon ym. Tarkoitus ois muutenkin nauttia sieniä vain jos se sillä hetkellä tuntuu hyvälle.

Eli tuleekohan trippaamisesta tälläiseen tilnteeseen selkeyttä vai päin vastoin ( brain overload :doh: )? Kokemuksia? Täytyy ottaa tietenkin huomion että olemme yksilöitä.

Landmark

Post by Landmark » Tue 29 Jan 2013, 17:24

Kemikaalihullu wrote:Tässä pohdiskelin onkohan hyvä nauttia sieniä jos on paljon ajatuksia mielessä? Tässä olen viime aikoina pohtinut tavallista enemmän omaa olemusta, elämäntilannetta sekä käyttäytymistä ja työstänyt omia ajatusmalleja. Samalla olen opetellut olemaan "oma itseni" ja tutustunut siihen. Viimeksi olen psykedeelejä nauttinut syyskuussa; sieniä tuolloinkin. Meditointi tuntuu hieman auttavan ja tuovan selkeyttä päähän, mutta mulla on sellainen halu "purkaa" kaikki ajatukset trippaamalla ja käsitellä ne laajemmassa mittakaavassa. Toivon tällä tavalla saavani asiat nopeammin/paremmin käsitellyksi. Tietenkin täytyy ottaa set&setting huomioon ym. Tarkoitus ois muutenkin nauttia sieniä vain jos se sillä hetkellä tuntuu hyvälle.

Eli tuleekohan trippaamisesta tälläiseen tilnteeseen selkeyttä vai päin vastoin ( brain overload :doh: )? Kokemuksia? Täytyy ottaa tietenkin huomion että olemme yksilöitä.

Riippuu varmasti vähän ihmisestä. Omalle kohdalleni olen ainakin huomannut deelien,eteenkin sienien,auttavan kaikenlaisten ajatusten purkamisessa. Tripillä ollessa tulee käsiteltyä ajatuksia jotenkin paljon paremmin ja selkeämmin. Mutta ei kannata kuitenkaan lähteä tripille olettaen saavansa mitään "vastauksia" tai muuta vastaavaa yhtään sen nopeammin miten muutenkaan. Itse oon joskus näin tehny ja pettymyshän se oli. Sitten taas kun on lähtenyt täysin avoimin mielin olettamatta tai hakematta mitään on tripit ollu paljon antoisampia. Kannattaa vaan olla ja antaa niiden sienien viedä. Maltti on valttia. Tai näin mä ainakin itse asian koen.

Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu » Tue 29 Jan 2013, 17:52

Joo :) Eli ei hullumpi idea... Pahoja trippejä en oo sienistä vielä onneksi saanut 1-2g annoksilla. Otan varmaan 2-2.5g annoksen. Sienistä oon muutenkin aina tykännyt. Tuntuvat jotenkin niin luonnonläheisiltä ja turvallisilta verratuna esim. tutkareihin eikä tuu pahoja jälkioloja :D Mut saatan tulla kommentoimaan minkälainen trippi oli jos muistan :P

SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine » Wed 30 Jan 2013, 06:15

Jos sulla on paljon ajatuksia päässä, se on JUURI se PARHAIN aika nauttia sieniä, koska niin paljon pohjaa kokemukselle. Parhaat trippini olen kokenut kirjojen lukemisen tuloksena, ja tuo oman itsensä mietiskely vain kiihdyttää tätä samaa ideaa. Suosittelen äärimmäisen lämpimästi.

Pen
OD

Post by Pen » Wed 30 Jan 2013, 09:44

Kuten yllä mainittu, jos on paljon pohdiskeltavaa, niin ainakin mua sienet on auttanut paljon. Tossa muuten vajaa 3 viikkoa sitten lopetin tupakankin polton koska sienissä vain tuli sellainen olo että nyt saa riittää. Tasan 2 savuketta olen polttanut sen jälkeen, mutta ne pistetään MDMA:n piikkiin jolloin tupakoiminen vaan sattuu olemaan NIIN ihanaa. Uskon kuitenkin että pääsin tästä paheesta ainakin toistaiseksi eroon, kiitos sienien. Jotenkin.. Ei vaan enää tee mieli? Outoa.

Jos elämäntilanne on epävakaa, en kyllä sitten toisaalta välttämättä suosittele. Tosi ihmisestä kiinni tuo. Itsellähän on masennusta, ahdistusta ja monenlaista muutakin ongelmaa mutta sienet lähinnä parantaa noita ongelmia edes hetkeksi (mahtava afterglow) ja niin edelleen. Huonoja trippejä en ole koskaan kokenut vaikka miten olisi mieli maassa tai psykedeelejä väärinkäytetty syömällä niitä viikoittain.

Mitkäs muuten on teidän kokemukset sienistä ja MAO inhibiittoreista?

Otin jokunen viikko sitten 2g cubensista (aika "pieni" annos kun yleensä otan sen 3-5g) 300mg aurorixin kanssa ja vois sanoa, että vaikutukset oli samaa tasoa kuin tuolla 3-5g annoksella. Ainoa ongelma oli, että trippi tuntui vielä normaaliakin "sumuisemmalta"

Sienet siis minulla aina tahtovat tuntua jotenkin sumuiselta kun esimerkiksi happo taas jotenkin on "kirkas" ellei siihen mene sotkemaan pajaria sekaan, jolloin meno muuttuu kaoottiseksi.

Onko MAOIn käyttäminen ihan turvallista myöskin, jos oletetaan että sienet ovat ainoa päihde jota niiden kanssa nautitaan? - ei siis mitään muuta komboilua, paitsi ehkä ganjaa mahdollisesti?
Jonkin verran aiheesta olikin puhuttu aikasemmilla sivuilla sekä ulkomaisilla foorumeilla mutta tähän kysymykseen en täydellistä vastausta onnistunut bongaamaan. Varsinkaan tuon ganjan osalta.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 30 Jan 2013, 10:31

Penttike wrote:Mitkäs muuten on teidän kokemukset sienistä ja MAO inhibiittoreista?

Otin jokunen viikko sitten 2g cubensista (aika "pieni" annos kun yleensä otan sen 3-5g) 300mg aurorixin kanssa ja vois sanoa, että vaikutukset oli samaa tasoa kuin tuolla 3-5g annoksella. Ainoa ongelma oli, että trippi tuntui vielä normaaliakin "sumuisemmalta"

Sienet siis minulla aina tahtovat tuntua jotenkin sumuiselta kun esimerkiksi happo taas jotenkin on "kirkas" ellei siihen mene sotkemaan pajaria sekaan, jolloin meno muuttuu kaoottiseksi.

Onko MAOIn käyttäminen ihan turvallista myöskin, jos oletetaan että sienet ovat ainoa päihde jota niiden kanssa nautitaan? - ei siis mitään muuta komboilua, paitsi ehkä ganjaa mahdollisesti?
Jonkin verran aiheesta olikin puhuttu aikasemmilla sivuilla sekä ulkomaisilla foorumeilla mutta tähän kysymykseen en täydellistä vastausta onnistunut bongaamaan. Varsinkaan tuon ganjan osalta.
Itse olen ottanut harmalaa ennen sienien syömistä ja tosiaan, viimeks joku 3g cubensiksia toimi kuten 4-5g - ei ihan dissossiaatiota, 5g cubensista ei mulla yleensä vielä riitä (silokeista lähtee kyl egot säpäleiks jos 5g syön kuivia), mut sellanen trippi et puhekyky meni joksku tunniks ja sitä vaan ihmetteli kaikkea kummallista saamatta siitä aluksi mitään selkoa. N. 2 tunnin kohdalla poltin hitit DMT:tä, ja taisin kellottaa pisimmän dissossiaationi kyseisellä aineella, joku puoli tuntia kaverin mukaan. Sen jälkeen sienitrippi hieman selkeytyi, ja jatkui noin yhtä pitkään kuin happotrippi: 'plateau' ja selveneminen alkoi vasta 6h jälkeen.

Yleensä en ole kokenut että MAO-estäjät "sumentaa" sienitrippiä - siitä olen kyllä samaa mieltä, että sienet ovat itsessään sumuisia ja unisia (happo taas minulla ei vaikka kuinka luukuttaisin pajaria) - yksinkertaisesti buustaa ja pidentää. Mitä vahvempi trippi, sen sumuisempi myös, mutta sumuisuus ei nouse suuremmassa suhteessa kuin muut tripin aspektit.

Mielestäni MAO-estäjien nauttiminen sienten ja kannabiksen kanssa on täysin turvallista, en keksi miksei olisi.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 31 Jan 2013, 21:04

Mustaherukkamehun kanssahan kantsii varmaa olla varovainen, luulisin että siitä johtu ku kerran, vieläpä ainoan kerran, tuli snaaseista bodyloadii. Lihasjännitystä tuli, vakiona ei kovinkaan paha, mut jopa kokonainen muutaman minuutin kramppi jalkaan iski, ja koko ajan pelkäs et tulee uudestaa jossai ku ihmiset kattomas. ei pystyny taivuttaan sitä (ku oli kramppi) (ja sit selitin et en pystyny suoristaa, hurr durr). Ja, en o varma, mut tuntu et se jätti yllättävän pitkäks aikaa, pariks kuukaudeks, jotain yhtäkkisesti tulevia kummallisia, ikäväntyyppisiä tuntemuksia lihaksiin kun niitä käytti (äkkinäiset liikkeet laajoilla liikeradoilla, yms.), niitä tuli aina välillä, mut sit katos pikkuhiljaa. Ja trippailun jälkeen oli pari päivää pohkeet ja muistaakseni muitakin lihaksii helvetin kipeet. Ja ennen mustaherukkamehutiivisteen juomista oli ollu paastoa 8 tuntia, joka kuulemma ratkasee sen tuleeko siitä jotain ikävää vai ei, suosittelevat pitään paastoo 12 tuntii kai. En oo kyl ikinä kuullu et tulis jotai pitempiaikaista haittaa, tiedä sit. Mut monet on kyl kertonu et mustaherukkamehusta on tullu kaikkee vittumaisii överioloi eikä mun vähäinen kramppailu ees ois mitään joihinkin keisseihin verrattuna.

Nii, mustaherukkamehutiivistettähän pidetään MAO-I:tä sisältävänä.

Huomautan että olin kans aika kaffepäissäni sillon, ehkä jopa vähän övereissä.

paskaa tekstiä, kiire.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 31 Jan 2013, 22:28

Mustaherukka sisältää niin häviävän pienen määrän MAO-estäjiä, että sitä pitäis ottaa ihan järjettömiä määriä huomattavien vaikutusten aikaansaamiseksi. Mustaherukan sisältämä MAO-estäjä estää pääasiassa MAO-B:tä, kun psilosiinin vaikutusten buustaamiseksi pitäisi saada enemmänkin MAO-A:ta estettyä. Ihmiset on kokeilleet syödä esim. DMT:tä mustaherukan kanssa, ilman minkäänlaisten vaikutusten ilmaantumista. Eiköhän toi mustaherukka ole siis jo todettu aika turhaksi. "Överiolot" nyt voi johtua vaikka ihan mustaherukkamehun sisältämästä suuresta sokerimäärästä, joka yhdistettynä paastoon ja sienten vaikutukseen voi pistää aika paskaksi...

Ja mulle tulee sienistä joka kerralla bodyloadia, ja melko vahvaa sellaista verrattuna joihinkin muihin psykedeeleihin. Toisaalta en ole kertaakaan mitään psykedeelejä nauttinut ilman minkäänlaisen bodyloadin ilmaantumista...

Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu » Fri 22 Mar 2013, 23:44

Mitähän mulle oikein tapahtu jonkin aikaa sitten? Nautin tyyliin perjantaina 2.5g cubensiksia ja sain ihan hyvän tripin näillä sekä mahtavan afterglown. Muistan kun kävin lenkillä ohmettelemässä tätä ihmeellistä maailmaa niin puut näyttivät jotenkin upeilta ja toisaalta "karmivilta" :D Sitten tuli kova pakotus tripata uudestaan. Luin toleista ym. jutuista, mutta silti päätin ottaa sunnuntaina loput 2.5g upottamalla ne sitruunamehuun ja sitten teen sekaan lopulta.

Nousut alko jo 30min kohalla ja lekottelin sängyssä musaa kuunnellen. Ensin tuli mahtava euforia aalto joka oli jotain sukua mdma nousuille. Sitten tuo "aalto" ja euforia meni jotenkin "yli" ja se muuttui epämukavaksi. Samassa huomasin että alaselässä/takamuksen kohilla kouristeli yhtä aikaa molemmilla puolilla. Sitten kävi sellainen napsahus päässä ja tuli fiilis kuin olis löyty halolla päähän/olo muuttui ahdistuneeksi. Koin olevani jotenkin vammainen. Kävely oli jotenkin hankalaa ja oikeaa jalkaa piti vähän niinku jotenkin raahata mukana ja aina kun sitä liikutti se tuntui päässä samaan aikaan epämukavalta. Ravasin sekavana edestakaisin huoneesta toiseen kelaten et mitä mä teen. En oikein pystynyt olemaan paikoillaan sängyssäkään ja alkoi oikeasti ahdistaa niin paljon että luulin kuolevani. Yksinkertaiset tehtävätkin tuntui vaikealta kuten näppäimistöllä kirjoittaminen, yksinkertaisten laskujen laskeminen, puhuminen ja ajattelu yleensä. Huimaustakin oli jonkin verran. Tässä vaiheessa pupillit olivat aivan normaalit :shock: mielestäni ne oli laajentuneet tripin alussa.

Päätin sitten soittaa ambulanssin itselleni. Hätäkeskuksen täti oli aika huolissaan kun sanoin syöneeni sieniä: "siis mitä? Syönyt sieniä? Mitä sieniä?" :mrgreen: Siellä lääkäri vähän tutki ja antoi lääkehiiltä :roll: Eivät osanneet selittää mitä tämä olisi voinut olla. Aamulla koin olevani ihan normaali ja pääsinkin lähtemään. Tämä kokemus kyllä säikäytti pirusti ja tuon sairaalassa vietetyn yön aikana tuli kelailtua tätä omaa huumeidenkäyttöä ja elämää muutenkin. Satunnaiskäyttäjähän mä oon ja viimeks olin päihteilly mdma:lla syyskuussa ennen näitä sieniä, mutta viime kesänä meni aika lujaa madman kanssa. Sieniä olen syönyt kaksi kertaa viime kesänä/syksynä ennen näitä kahta kertaa. En kyllä uskalla ihan heti ottaa sieniä tai oikein mitään muutakaan.

Tämmöinen kohtaus on tapahtunut kerran aikaisemminkin jonkin verran lievempänä viime kesänä mutta silloin oli kyseessä pelkkä kannabis. Palauduin ennalleen lepäämällä sängyssä noin neljä tuntia. Voisiko olla epilepsiaa? Must alko tuntuu et douppaaminen saattaa altistaa mut epilepsialle tai jollekin muulle tämmöselle kun tää kerta oli pahempi kuin eka.

Ps. Tiedän mitä paha trippi tarkoittaa ettei kukaan vahingossa sotke sellaiseen, mut täähän onki vaultti. Toisaalta tää just olikin sellanen paha trippi viel lisähöysteillä :doh:

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sat 23 Mar 2013, 17:11

Siis mitäs vittua? Paha trippi joo, mut millä lisähöysteillä? Mun mielestä toi kuulosti ihan normilta huonolta tripiltä.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sat 23 Mar 2013, 21:17

SahkoinenVelho wrote:Siis mitäs vittua? Paha trippi joo, mut millä lisähöysteillä? Mun mielestä toi kuulosti ihan normilta huonolta tripiltä.
Samaa mieltä.
Itsellekkin tullut juuri samanlaisia oireita huonolla sieni tripillä selkään sattunu, ahdistanu, aistit terävöityny niin että pienetkin äänet sattu, päässä hurisee, huimaa ja oksettaa. Silmät sulkiessa näkyy vaan verta ja suolen pätkiä sekä demonit yrittää vallata kehon eli semmonen kunnon kauhuleffa meininki päällä :D jne. Tuossa tilanteessa pitäisi vain rentoutua niin se trippikin kääntyy hyvään suuntaa ja vaikka ei kääntyisikään niin voi siitä pahasta tripistäkin nauttia sekä varsinki oppia vaikka mitä itsestään ja omista peloistaan. Tärkeintä on olla turhaan kuumottelematta liikoja ja tehdä olonsa mahdollisemman mukavaksi.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sat 23 Mar 2013, 22:30

Ja mun mielestä on vähän kummallista, et jollekin tulee yllätyksenä et sienistä voi tulla outoja vaikutuksia ja varsinkin huonolla tripillä. Kuumottelu, epätodellinen olo, oudot ja epänormaalilta tuntuvat tapahtumat on kaikki mahdollisia psilosybiinisienten vaikutuksia ja varsinkin huonolla tripillä, ja joskus ne on nimenomaan se tekijä joka pistää sen pahan tripin päälle. Ei mitään lisähöysteitä siis. Vatsakipu ja pahoinvointi on myös ihan mahdollisia sienten syömisen jälkeen ja serotoniinireseptorien aktivointi voi muutenkin saada aikaan varsin omituisia fyysisiä tuntemuksia psyykkisistä puhumattakaan.

Pupillit ei välttämättä laajene huomattavasti kaikilla aina sienienkään vaikutuksen alaisena, vaikutus voi tuottaa myös aistivääristymiä ja kuumottelusta aiheutuva hyperventilointi voi pistää kunnon huimaukset ja vastaavat tilat päälle. Hämmentyneenä ja huimaavassa olotilassa edestakaisin hoipertelu on ihan tuttua kun ahdistus ja paniikki iskee, ihan ilman sieniäkin, ja sienten vaikutus vain vahvistaa sitä.

Ei tossa mistään epilepsiasta ollut kyse. Täällä vaultissa on ollut paljon puhetta noista nimenomaan serotoniinijärjestelmää aktivoivien psykedeelien vaikutuksen alaisena ilmenevistä todella omituisista fyysisistä vaikutuksista.

Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu » Sat 23 Mar 2013, 23:30

SahkoinenVelho wrote:Siis mitäs vittua? Paha trippi joo, mut millä lisähöysteillä? Mun mielestä toi kuulosti ihan normilta huonolta tripiltä.
Tää oli pelkkää itseironiaa. Tarkotin paska tripillä sitä et 30min päästä syömisestä saan jonku ihme "kohtauksen" ja koko trippi menee vituiksi. Huonohan sellainen trippi on väkisinkin :(

Kun luin uudelleen tuon viestini niin kuvaan selvästi pahan tripin oireita selvästi. Ahdistusta, sekavuutta, kuolemanpelkoa jne. mutta jotain tuolla päässä tapahtui sellaista mikä ei minusta ollut vain joku oire pahasta tripistä. Eli kesken hyvien nousujen päässä "naksahtaa" ja alan saamaan kouristuksia molemmin puolin alaselkää. Tuon jälkeen toimintakyky ym. romahtaa kertaheitolla. Puheen, ajatuksenjuoksun ja tasapainon kanssa ongelmia jne. Päässä oli myös jokin epämukava tunne. Tuntui että koko trippi loppui tuohon "kohtaukseen" ennen kuin kerkesi edes alkaa. Jäljelle jäi sekavuus ja pelko siitä että sain jonkun aivohalvauksen tai jonkun muun vihannes syndrooman.

Kuten aiemmassa viestissä mainitsin sain tälläisen "kohtauksen" viime kesänä pelkästä kannabiksen poltosta eikä ollut mitään kuumotumeinkiä vaan iski ihan tyhjästä ja silloin just ku oli vidun hyvää kukkaa :x Tuli mieleen että aina tälläisen sattuessa oikea puoli tuntuu oudolta ja epämukavalta. Siis oikealla jalalla kävely tai muutenkin oikean puolen liikuttelu. Ei tässä oikein uskalla mitään vetää kun en tiedä mitä nää tälläset oireistot on. Olen ihan perusterve kaveri eikä tälläsiä oireita oo ikinä tullu selvinpäin.

Onhan noita pahoja trippejä tullu koettua esim. tutkarien ja sienienkin kanssa, mutta ei mitään tälläistä. Nuo "fyysiset tuntemukset" voi tietty liittyä mut nää oireet tuntu vaan oudoilta. En tiedä sitten tuosta serotoniini reseptori oireistosta. Omat reseptorit ei varmaan missää parhaassa kunnossa kun viime kesänä meni aika lujaa madman kanssa. Tiedä sitten onko niiden kunnolla tähän asiaan yhtään mitään vaikutusta.

Anyway koin et jotain epänormaalia mulle tapahtu ja haluaisin tietää et mitä. Taitaa jäädä arvotukses, mut en taida ainakaan sieniä vetää ihan heti.