HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Silmä
Karvakuono

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Post by Silmä » Wed 08 Jun 2011, 16:27

Pitää paikkansa, että kraanavettä käytin. Olin ollut uskossa, et vaikuttavien aineiden hajoaminen kraanavettä käytettäessä olisi vain marginaalista sekä tislatun tai lähdeveden käyttö pelkkää hifistelyä. Taisin olla väärässä, mutta pääni ei vielä kääntynyt täysin :)

Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa » Fri 08 Jul 2011, 00:51

Päivänsinet on testattu ja dameissa tuli vihdoin HBWR testattuu. Murskattiin siemenet, pistettiin väkevän alkoholin sekaan, jossa annettiin niitte vähän aikaa liueta ja sit vaa siemenet ja murskat samaa aikaa suht tyhjään vatsaan.

Huomasin ihan kiintoisan jutun, ku meikä ei saanu mitää oloja tästä mut pari kaverii jotka otti samal ja tietyn ajan päästä oksens ni sai kuulemma iha tajuttomat euforiat. Muistelen itekki et sillon ku vedin päivänsinen siidui ni meikä sai piru hyvät olot ku olin oksentanu. Ite suosittelen kaikille et oksentaa jossain vaiheessa sitten kun on pitäny niit siidui jonku aikaa sisällä, koska se nausea on kyl todella vittumainen ja varmasti pilaa osan oloista mitä näistä voi saada.

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Mon 18 Jul 2011, 22:19

SahkoinenVelho wrote:
Kirwa wrote:
Silmä wrote:Murskasin 10 siementä ja kaadoin päälle kuumaa vettä (4,5 desiä) sekä puristin yhden limen mehut mukaan. Ravistelin sitä silloin tällöin ja säilytin jääkaapissa. 20 tunnin kuluttua kaadoin lasiin n. 2 desiä ja vähän mehua lisukkeeksi. Maistoin tuskin ollenkaan siemeniä. Annostus oli liian pieni, olis pitänyt juoda kaikki, mutta ajatuksena oli jakaa annos eräälle toiselle (joka ei sitten tullutkaan). Sain pahan olon, mutta laatta ei kuitenkaan lentänyt.
Mite mulla on sellanen mielikuva, että jos laittaa kraanavettä -oletan, että laitoit- niin siinä oleva kloori tuhoaa LSA:n. Korjatkaa jos olen väärässä :)
Kuuma vesi on myös väärin.
Hyvin toimiva respa

3-10 hbwr siiduja (3-5:llä on hyvä alottaa jos ei oo ennen kokeillu deelejä)
puolikas-kokonainen sitruuna
Lähdevettä
6 bissee

1.Kuori ja pese huolellisesti siemenet
2.Murskaa siemenet ja laita murska johonki pieneen lasiin
3.Kaada lasiin puolikkaan tai koknaisen sitruunan mehu ja lisää lähdevettä sen verran mitä haluut juoda ja sekota
4.Laita lasi jääkaappiin (mä kävin vähä välii sekottamassa)
5.Juo 3-4 bissee (vältyt luutavasti ikävältä raajojen säryltä)
6.Parin tunnin päästä vedä lasi tyhjäks ja juo 3-4 bissee lisää

Jotkut sanoo et inkivääri auttaa vatsa vaivoihin mut ite en oo kokeillu... kannattaa kuitenki kokeilla jos väänteet vainoo,eikai se sua tapakkaa ;)

Mä diggaan aina mussuttaa tuoreita vihanneksia ja hedelmiä tripin aikana! ja ne auttaa jaksamaan paremmin :D

Onnea matkoille :D

lappilainen

Post by lappilainen » Tue 13 Sep 2011, 19:56

Nämä ei jostain syystä toimi mulla ollenkaan, kuten eivät päivänsinen siemenetkään toimineet. Suurilla annostuksilla testattu, päivänsinen siemeniäkin meni semmoiset 800-1000kpl.

Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer » Sat 15 Oct 2011, 02:04

En ole mikään lukutoukka, joten kysyn ja nostan samalla topiccia. Mahtaako olla millään listalla nuo siemenet?
Vai voiko tosta noin vaan tilata ilman kuumotuksia. ja mikä olisi hyvä hinta kyseisille siemenille? joku kauppa myy
100kpl 75e. Onko tuo liikaa vai ?

Jun
Psykonautti

Post by Jun » Fri 21 Oct 2011, 19:36

Taitavat lääkelistalla olla. Läpi tulevat helposti. Aivan törkeä hinta tuo 75e. Itse maksanut n. 15e (sis. postikulut) 10 grammasta (~100kpl).

Henget
Karvakuono

Post by Henget » Tue 13 Dec 2011, 23:36

Ahh nää siemenet on kivoja. Mää kuvailisin LSAta alkoholin ja hapon välimuodoksi. Tullee vähän sekava ja sumea olo kuten alkoholista, mutta samalla värit näyttää syvemmiltä ja päässä tuntuu happomainen humina.

Pahoinvointia mulla ei oo koskaan juuri ilmenny, jonku verran vatsassa tuntunu möyrivältä mutta ei sen kummempaa. Vasokontriktiot riivaa mutta siihen on toiminu mun kohalla parhaiten inkivääri ja pilven polttaminen joka kerta. Valkosipuli tais olla myös yks mikä auttais. Verisuonia laajentavia + verta ohentavia aineita on maailma täynnä ja valtaosa niistä jeesaa.

Luin jostain jotain juttua että kuoritut ja murskatut siemenet voi liottaa eteerisessä piparminttuöljyssä tai sherryssä, joka muuttais LSAn rakennetta ja psykoaktiivinen vaikutus muuttuis, sekä fyysiset vaikutukset vähenis huomattavasti. Koitin tossa vuosi sitten ottaa reilu 10 siementä piparminttuöljyyn liotettuna, mikä on meikälle melkosen iso annos, mutta otin kans silokkeja. Ja olin sekasi ku seinäkello, mutta muistan että sillon ei ainakaan tullut minkäänlaista bodyloadia noista siemenistä.

Sanosin että HBWR on sellane päihde jonka käyttämiseen pitää eka vähän perehtyä, koska nuo sivuvaikutukset pittää olla valmis hoitamaan jollain tapaa pois alta ellei tahdo niiden kanssa kärsiä. Joka tapauksessa näistä kuulee paljon huonoja kokemuksia tyypeiltä jotka vetää siemenet suinpäin ja ihmettelee kun on hirveä olo, ja sitten kuulee hyviä tapauksia tyypeiltä jotka tietää mitä ne tekkee.

E: Jos joku haluaa kokeilla tuota piparminttuöljyä, niin se aine mikä siinä oli olennainen hapettuu herkästi ja on muistaakseni valollekin arka, eli siemenet sekoitetaan tilkkaan öljyä ja laitetaan suljetussa astiassa jääkaappiin.

deckard
Psykonautti

Post by deckard » Tue 27 Dec 2011, 21:23

Henget wrote:Luin jostain jotain juttua että kuoritut ja murskatut siemenet voi liottaa eteerisessä piparminttuöljyssä tai sherryssä, joka muuttais LSAn rakennetta ja psykoaktiivinen vaikutus muuttuis, sekä fyysiset vaikutukset vähenis huomattavasti. Koitin tossa vuosi sitten ottaa reilu 10 siementä piparminttuöljyyn liotettuna, mikä on meikälle melkosen iso annos, mutta otin kans silokkeja. Ja olin sekasi ku seinäkello, mutta muistan että sillon ei ainakaan tullut minkäänlaista bodyloadia noista siemenistä.

E: Jos joku haluaa kokeilla tuota piparminttuöljyä, niin se aine mikä siinä oli olennainen hapettuu herkästi ja on muistaakseni valollekin arka, eli siemenet sekoitetaan tilkkaan öljyä ja laitetaan suljetussa astiassa jääkaappiin.
tota olen itsekin tutkinu ja mm tuolla on siitä keskustelua ja erinäisiä komboiluja: https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... sts&t=5733

se aine on siis asetaldehydi ja sen pitäis muuntaa toi lsa -> lsh joka olis paljon lähempänä oikeeta happoa visuaalisesti ja fyysisesti

itse olen muutaman kerran kokeillu piparmintulla mut ilmeisesti ollut liian vanhaa koska ei se toiminut . ja tuolla esim sanotaa et just sen takia sakki pitää sitä myyttinä koska se on vaikee saada toimiimaan, mut sit ku se onnistuu ni sitte sen kans HUOMAA.

pitäis varmaa koittaa seuraavaks jollain sherryllä tai brandyllä sitte koska ei oo hajuakaan mistä sais jotain tuoreita piparminttulehtiä.

vittu olis kyl aika siistii ku täältä päin ei ainakaan löydy happoa vaikka etsis kissojen ja kissojen kanssa, sit olis periaatteessa halpa ja loputon lähde quasi-lsd:tä :love: :love:

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 14 Mar 2012, 01:33

Mitä eroa te näätte HBWR:llä ja päivänsinellä? Tekis mieli ottaa psinii, mut sit taas toisaalta ku en oo kertaakaan kokeillu hbwriä ni vois niitäki testata

e: mitä o maksimiannokset mitä porukka o ottanu? Aattelin et jos testais jollain vaik 15 tai vaik ihan 20, tuleeko liikaa jo nauseaa tollasil?
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa » Wed 14 Mar 2012, 09:46

Näit on mun mielest helpompi syödä ku niitä päivänsinejä. Ku joskus söin psinei ekaa kertaa ni meni puoltuntii et lens laatta (sai kyl olot niistä ja kaverit, jotka ei laatannu ni valitti vaa paskast olost) mut HBWR:t pystyn pitämää sisällä vaikka mun mielest se ei oo suositeltavaa. Mielummin laattaat ne jämät oikeesti pois ettei niit myrkkyi imeydy enempää ku mul ne pilas kokonaa ne olot ja oli pakko vaa koomata sängyssä.

Ite jos aion vielä joskus näitä syödä ni kyllä ajattelin, että on pakko koittaa sitä LSA-extractioo.

Mites ihmisten kokemukset tost extractiosta? Onko onnistunu ja miten toiminu?

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 21 Mar 2012, 21:55

Kokeiluun lähtee huonompilaatusia siemeniä. Toivon tosissaan et nää kertois ees jotain ettei menis ihan hukkaa. Rgh! :P
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 25 Mar 2012, 02:31

Uke wrote:Kokeiluun lähtee huonompilaatusia siemeniä. Toivon tosissaan et nää kertois ees jotain ettei menis ihan hukkaa. Rgh! :P
No paskojaha ne oli. Apinaa koijjataa :cheers:
Image

deckard
Psykonautti

Post by deckard » Wed 28 Mar 2012, 00:05

Uke wrote:
Uke wrote:Kokeiluun lähtee huonompilaatusia siemeniä. Toivon tosissaan et nää kertois ees jotain ettei menis ihan hukkaa. Rgh! :P
No paskojaha ne oli. Apinaa koijjataa :cheers:
Tosiaan, muistelen samaa että näis siemenissä ei kannata yrittää säästellä muutamia euroja ja ostaa hieman huonompilaatusia, koska ne ei yleensä sit toimi ollenkaan.

Unohdin sillon aikoinaan kirjottaa tänne, mutta se sherry ekstraktio todellakin toimii. Ihan sama että muuntuuko siitä LSH:ta vai mitä siinä tapahtuu, mutta se todellakin muuttaa täysin tripin laatua, tosin siinä tarvitaan myös pari muutakin juttua esim teobromiinia (suklaasta) joka auttaa vasokonstriktioon, ja datura siemeniä jotka tekee siitä hieman happomaisempaa. Datura siemeniä ei tarvi kuin 3-5 kpl, ja teobormiinia saa tarpeeksi kun juo vaikka helvetin tujuja kaakaojuomia tripin alussa.

Mulla on aina tullut HBWR:stä helvetin kivuliaita kramppeja jalkoihin ja käsiin, ja tuntuu siltä ettei pysty hengittämään, ja yleisesti melko ahdistavaa tunnelmaa. Mutta ton prosessin avulla tulee todella sähkönen olo eikä oo melkeen yhtään bodyloadia. ja lähes MDMA-kaltaista euforiaa, ja paljon visuaalisempaa. Oon nyt testannut tota 3 kertaa onnistuneesti joten en sanoisi että se on pelkkää placeboa, ja sen nyt kyllä huomaa jo siitä fyysisen olon erilaisuudesta.

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 04 Apr 2012, 23:08

^kuulostaa kieltämät mielenkiintoselt. Mut joo tulipahan opittua virheestä nyt. Just lähti kokeiluun 26kpl mut jos tääkään ei nyt sano yhtään mitää nii ehkä mä kasvattelen kukkia näistä.
Image

Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo » Thu 05 Apr 2012, 10:29

Olen huomannut että tämä on pienillä annoksilla (0,5-1 siementä) erittäin toimiva "lääkekäytössä". Selkeyttää ja nopeuttaa ajattelua, sekä parantaa keskittymiskykyä.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.

horna
Kameleontti

Post by horna » Fri 06 Apr 2012, 22:05

Uke wrote:^kuulostaa kieltämät mielenkiintoselt. Mut joo tulipahan opittua virheestä nyt. Just lähti kokeiluun 26kpl mut jos tääkään ei nyt sano yhtään mitää nii ehkä mä kasvattelen kukkia näistä.
No toimiko? Noi oli vissiin niitä paskalaatuisia, kun 26kpl on aika messevä anno0s :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 08 Apr 2012, 03:30

horna wrote:
Uke wrote:^kuulostaa kieltämät mielenkiintoselt. Mut joo tulipahan opittua virheestä nyt. Just lähti kokeiluun 26kpl mut jos tääkään ei nyt sano yhtään mitää nii ehkä mä kasvattelen kukkia näistä.
No toimiko? Noi oli vissiin niitä paskalaatuisia, kun 26kpl on aika messevä anno0s :)
Eipähän tuo sanonu yhtään mitää.
Image

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 14 Apr 2012, 11:34

Itte söin aikoinaan 7 HBWR siidua, kuorin ja putsasin hyvin ja sitte rouskuttelin kunnolla murusiks suussa (hyi helkatti minkä makusta)
Sitte pari bisseä ja pari shottia viinaa autto hyvin siihen että jalat oli ihan tönkis ja ei pystyny etes käveleen kunnolla.. Nousut ku tuli niin tuntu aivan siltä niinku ois ollu hyvissä mämmeissä siis yhtä euforista ja onnellista meininkiä. Kestää vaan melko kauan ja settinki täytyy olla ihan kohillaan.. Emt ei nämä sovi itelle ainakaan, liikaa ajatusluuppia ja mielialavaihteluita ..

mut 27 siidua! huhhuh siis tuon pitäis olla aika överiannos jo. Täytyneet olla tehottomia nuo sun siidut..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 15 Apr 2012, 04:20

Nojoo mitä tässä nyt lukenu ni kohta pitäis olla vähän parempilaatusta. Aattelin et jos jollain 8 starttaisin ja kattoo mitä sit sanoo.
Image

Tsubbe
Tuppisuu

Post by Tsubbe » Thu 24 May 2012, 02:34

Eikös tämä nyt oo sallittua kysyä, että tuleeko HBWR:t sopivasti muiden matkatavaroiden joukkoon pakattuna lentokoneen ruumassa Suomeen ? Lähinnä mietin haistaako koirat ?

E: pienistä omaan käyttöön menevistä määristä siis kyse :mrgreen:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 24 May 2012, 11:48

Tsubbe wrote:Eikös tämä nyt oo sallittua kysyä, että tuleeko HBWR:t sopivasti muiden matkatavaroiden joukkoon pakattuna lentokoneen ruumassa Suomeen ? Lähinnä mietin haistaako koirat ?

E: pienistä omaan käyttöön menevistä määristä siis kyse :mrgreen:
Tuskimpa haistaa. villi veikkaus
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

bUkkA

Post by bUkkA » Sun 05 Aug 2012, 23:53

Nyt muistan miksi rakastuin tähän deeliin kun sitä joskus 5v sitten kokeilin. :love: Vähän hengityslamaa pukkaa, mutta euforiakin on sen mukainen. :love: Annostuksena 12 siidua :p

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 06 Aug 2012, 00:37

Ui! Hienoo et eksyin tähän topikkii... mähä muistin et mullaha on viel säästössä näitäki. Seuraavan kerran ku on vapait ni BOYAKA! mä niiin tykkään täst.
Image

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 06 Aug 2012, 16:56

Kyl se MorningGlory vaan vie voiton;-
Visuaalisempaa.. Mielenkiintoisempaa.

HBWR on mulla ollut ainakin paljon raskaampi kokemus.. ja vähemmän jotenkin.. deelinen.
Sitäkin enemmän psyykkinen.. eläimellinen.

Mulla kasvo se itse puukin yli kaksimetriseksi.. Upee köynnöskasvi/puu.
Sit muutoissa se lopulta kuoli _sad_
Keep it unreal.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Mon 06 Aug 2012, 17:52

SahkoinenVelho wrote:
Kirwa wrote:
Silmä wrote:Murskasin 10 siementä ja kaadoin päälle kuumaa vettä (4,5 desiä) sekä puristin yhden limen mehut mukaan. Ravistelin sitä silloin tällöin ja säilytin jääkaapissa. 20 tunnin kuluttua kaadoin lasiin n. 2 desiä ja vähän mehua lisukkeeksi. Maistoin tuskin ollenkaan siemeniä. Annostus oli liian pieni, olis pitänyt juoda kaikki, mutta ajatuksena oli jakaa annos eräälle toiselle (joka ei sitten tullutkaan). Sain pahan olon, mutta laatta ei kuitenkaan lentänyt.
Mite mulla on sellanen mielikuva, että jos laittaa kraanavettä -oletan, että laitoit- niin siinä oleva kloori tuhoaa LSA:n. Korjatkaa jos olen väärässä :)
Kuuma vesi on myös väärin.
Sekä auringonvalo.

Otin 3 kpl kuorittuja siemeniä ja siitä seurasi 10 tunnin pahoinvointi vaikka oksensin jo 2 tuntia syömisen jälkeen koko vatsan tyhjäksi.

Kokeilen myöhemmin Inovixin ohjeella.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Thu 09 Aug 2012, 20:27

Tuostakin lens laatta. Vähemmän nauseaa oli kuitenkin.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

haps
Tuppisuu

Post by haps » Thu 23 Aug 2012, 13:42

Tietääköhän kukaan HBWR:n kasvatuksesta? Lähinnä mietin, että toimiiko lehdet syömällä/polttamalla samalla tavoin kuin siemenet?

Basebo
Lepakko

Post by Basebo » Thu 23 Aug 2012, 19:20

haps wrote:Tietääköhän kukaan HBWR:n kasvatuksesta? Lähinnä mietin, että toimiiko lehdet syömällä/polttamalla samalla tavoin kuin siemenet?
Kasvattaminen onnistuu, mutta kuulemma suomessa ei oikein rupea siemeniä tekemään kovin helposti.

Lehtien syönnistä en ole kuullut, mutta luulen ettei toimi...
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä

haps
Tuppisuu

Post by haps » Fri 24 Aug 2012, 15:26

Basebo wrote:
haps wrote:Tietääköhän kukaan HBWR:n kasvatuksesta? Lähinnä mietin, että toimiiko lehdet syömällä/polttamalla samalla tavoin kuin siemenet?
Kasvattaminen onnistuu, mutta kuulemma suomessa ei oikein rupea siemeniä tekemään kovin helposti.

Aijaa okei. Ehkä jätän sitten hbwr:n väliin..

Basebo
Lepakko

Post by Basebo » Sat 25 Aug 2012, 03:02

haps wrote:
Basebo wrote:

Aijaa okei. Ehkä jätän sitten hbwr:n väliin..
Siemeniä kannattaa kyllä kokeilla, mutta valitettavasti niitä joutuu hommaamaan muualta, kuin suomesta...
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä