HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
scoff
Psykonautti

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Post by scoff » Wed 13 Jan 2010, 23:23

No joo, kaverini ovat testanneet inkivääriä. Toisella se auttoi nauseaan (oksennus ei lentänyt), mutta mahakivut jäivät. Toiselle ei tapahtunut mitään muutosta (eli laataa lensi ja maha oli tosi kipeä). Kokeiltu niin teenä kuin pommina.

Ehdotin heille sitruunashottimenetelmää, joka kuuluu näin:
- kuori ja murskaa siemenet shottilasiin
- purista täyteen sitruunamehua
- anna liota 30 min - 60 min vähän väliä hammastikulla sekoitellen
- kippaa shotti suuhun ja pyörittele sitä 20 minuuttia
- sylje pois

Tuloksia viikonlopun jälkeen...

tRRkvlt
Tuppisuu

Post by tRRkvlt » Thu 14 Jan 2010, 02:06

scoff wrote:- kippaa shotti suuhun ja pyörittele sitä 20 minuuttia.
Minulla lentäis laatta tuossa vaiheessa! Olisinko reilu puolen tusinaa kertaa näitä syönyt ja ilmeisesti se paha olo on yhdistynyt niin voimakkaasti noiden siementen makuun, että nykyään ne on pakko syödä jonkun jogurtin seassa -- onkohan tämä nyt sitten enää järkevää hommaa :hmh: Joskus todella pahan olon yhteydessä miettii että nyt oli viimeinen kerta, mutta sitten kun se menee ohi ja euforia voittaa, niin ajattelee että no kyllä se on sen arvoista :D
Don't tell me how to talk or how to live my life.

cosmonaut
Tuppisuu

Post by cosmonaut » Thu 14 Jan 2010, 13:23

Itse olen HBWR siiduja syönnyt vain kerran ja se oli viimeinen kerta. Murskasin simenet jauheeksi ja mehulla alas. tuntiin en huomannut mitään vaikutusta,
kahden tunnin kohalla alkoi tulla todella kova vatsa kipu joka kesti varmaan n.4-5 tuntia ja jotain pieniä visuualeja jotka olivat todella lieviä muiden psykedeelejen rinnalla.
muuta en siemenistä saannut. joten tuomitsin HBWR:ät sinä päivänä. Itselläni jäi todella paska maku näistä kyseisitä siemenistä ei toimineet juuri ollenkaan ja mahaa sattui vain
ihan vitusti. olen kyllä kuullut paljon positiivista palautettakin näistä, voikohan se johtua kokemuksen puuttesta vaiko ei vain sovi kaikille ? tai sitten sitä itse psyykkaa itsensä
vittuuntumaan kun odottaa jotain paljon enemmän. tiedä sitä sitten.. :twisted: :twisted:

_Melba
Kameleontti

Post by _Melba » Sat 13 Feb 2010, 18:08

Eilen 9 siementä, ei auttanu inkivääri laatta lensi siitä huolimatta. Vuoroillen hieman paha olo, välillä jopa essomainen olo ja hymyilytti kokoajan ja hehetytti. Kaveri näki visuaaleja, ite en sen kummenmin, värit vaan näytti vähän siistiltä. Ei oikein tienny oliko hyvä vai paha olo. Savuja poltettiin kans runsaasti. Pahaa oloa lukuunottamatta oli oikein mukavat ja miellyttävät olot oli. ://

ykseys

Post by ykseys » Tue 16 Feb 2010, 19:47

Viimeaikoina on tullut pari kertaa otettua HBWR siemeniä. Ensimmäisellä kerralla murskasin ja vedin napaan mehukiisselin kera. Parin tunnin päästä sitten oksensin ne ulos. Toisella kerralla otin inkivääriä muutaman lusikallisen helpottamaan pahaa oloa, mutta ei auttanut, vaan oksennushan siitä lenteli. Vuosia aiemmin olen näitä nauttinut ilman yrjöä, mutta ilmeisesti se on ihan erästä kiinni tuo toksisuus. Nyt seuraavaksi kerraksi ajattelin erotella nuo tuon suomalaisen lsafaqin mukaan. Paljonkohan tuohon kantsisi laittaa n. 10 siemenen mukaan tislattua vettä?

E: tarkoitan siis vaihetta kuusi.

mauseri
LD50

Post by mauseri » Fri 19 Feb 2010, 11:44

cosmonaut wrote:Itse olen HBWR siiduja syönnyt vain kerran ja se oli viimeinen kerta. Murskasin simenet jauheeksi ja mehulla alas. tuntiin en huomannut mitään vaikutusta,
kahden tunnin kohalla alkoi tulla todella kova vatsa kipu joka kesti varmaan n.4-5 tuntia ja jotain pieniä visuualeja jotka olivat todella lieviä muiden psykedeelejen rinnalla.
muuta en siemenistä saannut. joten tuomitsin HBWR:ät sinä päivänä. Itselläni jäi todella paska maku näistä kyseisitä siemenistä ei toimineet juuri ollenkaan ja mahaa sattui vain
ihan vitusti. olen kyllä kuullut paljon positiivista palautettakin näistä, voikohan se johtua kokemuksen puuttesta vaiko ei vain sovi kaikille ? tai sitten sitä itse psyykkaa itsensä
vittuuntumaan kun odottaa jotain paljon enemmän. tiedä sitä sitten.. :twisted: :twisted:
murskasit? siis et kuorinut? kuorimalla lähtee todella paljon paskoi aineita pois. erät vaihtelee myös paljon.mulla oli paskimpia siidui mitä koskaan ja jopa niistä sain pieninmät pahat ikä olot ikinä kun liotin tunnin kuorittuja ja murskattuja siidui klikkikipos, sitruuna tiivisteessä. sit join nesteen. testaa..

mä en odota uusilta deeleiltä koskaan mitään. otan ja katson missä oon ja missä meen ja jopa joskus kukas vittu mä oon? :shock:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Makoo

Post by Makoo » Wed 24 Feb 2010, 16:42

Sain yllättäen a:n siemeniä, mutta tuli aamulla otettua jo tramadinia joku 250mg. Nyt oli greippimehua menny litra, uskaltaakohan noita ottaa vaikkapa sen 5 kipaletta? oon suht väsynyt.. tosi väsynyt oikeestaan. Ja puoli pulloo kaljaa + iknivääripommi.

Ja söin joku reilu kaks tuntia sitten. Uskaltaisko ottaa?

Edit, ei ollu sitruunamehua, laitoin greippimehuun, eikai mitään haittaa? imo lsa kuitenkin liukenee, pääasia :)

sekava viesti silmät vammaa :oo:

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 24 Feb 2010, 17:50

^ kyllä mä ainaki tykkään oottaa, että saa pirteeseen päähän tavaran, eikä mene ns. huti sitten olot. En ottais/olis ottanu sinuna vielä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Makoo

Post by Makoo » Wed 24 Feb 2010, 18:34

Ensikokeilu.. seuraavalla kerralla ja myöhemmillä sitten asetukset ja muut täysin kuntoon! Hyvältä vaikuttaa :wink:

Makoo

Post by Makoo » Sat 03 Apr 2010, 17:56

Eilen 8 siementä, murskattu ja liuotettu melkeinpä tunti sitruunamehussa. 5 minuuttia juonnin jälkeen matto heilui ihan hulluna ja muuta, 10 minuuttia niin oksensin, 15 min alko pelottaan ja nukkumaan :foil: Myös ystäväni jonka kanssa otin (otti 5), meni nukkumaan samaanaikaan ja hikoilu yöllä aivan hirveesti ja puhu sekavia unissaan. :mrgreen: Taitaa noiden siemenien lsa-arvot heitellä pelottavan paljon..

Ei se ennen ole noin nopeesti toiminut. Vieläkin pää ihan jäässä, pahoittelen jos sekavaa juttua.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 05 Apr 2010, 21:52

ite en oo koskaa tykänny näistä muuten ku siitä euforiasta. Ja outoo kyl että noin nopiasti toiminu. ite oon aina kuorinu ja pureskellu huolellisesti suussa ihan pieniks ja nielly niin tosiaan huippuja on saanu oottaa sen 4h. alku ollu semmosta euforiapöhnää ja sit pum. mut nää ei oo mun juttu. oksettaa ihan ajatella että olis nyt vaikutuksen alasena.. jase maku. HYÖH :D YÖK :DD
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Makoo

Post by Makoo » Tue 06 Apr 2010, 02:08

Se maku oli aluks ihan hyvä ja olis varmaan vieläkin mutta siitä mausta tulee mieleen vaan aina se paha olo.. :heh: toi murskaus, sitruunamehuun, välillä sekottelee on todettu hyväks ja nopeemmin toimivaks keinoks.

Jun
Psykonautti

Post by Jun » Tue 20 Apr 2010, 15:40

Näitä tuli viime syksynä muutamaan otteeseen vedettyä kun sai 20g halvalla. Annokset vaihtelivat 10kpl-22kpl välillä. Sinänsä outoa, että annostus ei suuremmin tuntunut vaikuttavan toimivuuteen. Ensimmäisellä kerralla tuntu vaikutukset voimakkaimmilta. Otin 6+4 kpl, sellaset vajaa pari tuntia piti makaa lattialla paikalla, oksetti, vatsaankoski jonkin verran ja ahdisti aivan saatanasti. Sitten oksentamista noin 30min. Alun jälkeen oksentaminen tuntui todella hyvältä, eikä inhottanut yhtään. Nousivat samaan tahtiin kuin keho ja mieli puhdistui oksentamisen myötä. Tästä seurasi reilun tunnin mittainen vahva euforia ja hiljainen fiilistely. Sen jälkeen keskustelimme ystävän kanssa varmaankin 4 tuntia putkeen, uskomaton tajunnan virta ja kirkkaus. Toinen kaveri ahdistui täysin ja makasi hiljaa koko ajan lukuunottamatta pientä euforiaa alussa. Yritti nousta sängystä ja tippui maahan... Tämä tapaus pisti hieman ahdistamaan ja yritin nukkua, seurauksena n. 3h makaamista hereillä ahdistuneena ja ajatuksien täydellinen looppaaminen + todella vahva haukottelu. Seuraavilla kerroilla suht samanlaiset kuviot, tuolla 22kpl (12+10kpl myöhemmin) kerralla oli nousu olo varmaan 6h eikä mainittavaa euforiaa ja ajatuskin katkonaista, uskon, että kannabis olisi laukaissut tuon tilan mutta ei ollut polttoa saatavilla. Laskuvaiheessa näin ensimäisen kunnon hallusinaation, joka ei kuitenkaan ollut kovin mielenkiintoinen.

Ehkäpä kesällä uudestaan.

Jimt
Tuppisuu

Post by Jimt » Tue 19 Oct 2010, 17:41

Tuli aikanaan tilattua näitä 500 kappaletta. Käyttö loppui siihen kun jo pelkkä ajatuskin siemenien syönnistä sai aikaan oksennusrefleksin. Alle viisi siementä pystyi syömään ilman liiallista pahoinvointia, mutta toisaalta tehotkin olivat melko vaatimattomat. Kun taas annoskoko oli sopiva, yltyi pahoinvointi liian sietämättömäksi, jotta trippiin pystyi keskittymään. Uskoisin, että LSA olisi ihan mukava aine, jos vaan pystyisi irrottautumaan ikävistä ajatusloopeista, joihin tuntuu vaikutuksen alaisena poikkeuksetta sotkeutuvan. Ei vaan huvita pätkääkään antautua tripin vietäväksi kun päässä takoo aina vain sama ajatus siitä miten elämä on pielessä ja on samalla kyvytön tuntemaan mitään aistillista mielihyvää kun makuaisti, näköaisti, tuntoaisti ja kuuloaisti tuottavat vain epämiellyttäviä tuntemuksia.

Nyt useamman vuoden tauon jälkeen tuli mieleen, jos vielä kuitenkin kokeilisi kerran niin että yrittää erotella myrkyt pois siemenistä. Onkohan neljä vuotta vanhoissa siemenissä vielä tehoa, jos niitä on säilytetty ihan asianmukaisesti?

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 19 Oct 2010, 23:27

Jimt:En usko että tehot mihinkään häviää jos oot säilyttäny hyvin. Näitä en oo vieläkään kokeillu vaikka ollu tarkotus testaa jo aikoja sitten. Mun mielestä sellanen pieni looppaus on ihan kivaa ja tykkään kun mieli on "mutkalla" :mrgreen:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Koke
Psykonautti

Post by Koke » Tue 02 Nov 2010, 18:05

Näillä tuli aika julma meininki. Ekana tuli ongelmia mahan kanssa, sitten kun siitä pääsi yli niin hukkasin taidon puhua suomea enkä ymmärtänyt mitä kaverit vieressä puhuu. Sitten kun vihdoinkin pääsin takaisin tähän maailmaan niin kaveri kysyy "Koke, onks kaikki hyvin?" vastasin "Nyt ei oo mikää hyvin" ja tää sama härdelli pari kertaa putkeen. Kun pääsin tolpilleni kaverin sohvalta niin suorin saman tien kotiin ja nukkumaan. Nyt herättyäni aloin kelaamaan mitä tuli eilen tehtyä niin päivän saldo oli pieni känni, 18 siementä ja suht tujut paukut, pirit jäi vetämättä :((

Anteeksi sekava stoori, mutta on pää suht jäässä :heh:
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Fri 25 Feb 2011, 04:30

Täytyy kyl sanoo et 5 siementä toimii ihan VITUN HYVIN! ei tätä voi ees sanoiks pukee..huhhuh!
30 min: lens laatta ja oli vähä sekava olo...
40 min: pieniä euforian alkuoireita...sekavaa vaikertelua
1 tunti: naurattaa ihan vitusti ja kaikki ajatukset hymyilee mulle
2 tuntia: ihan hullu euforia ja musiikki on kaunista... ajtukset on kirkkaita ja selviä
3 tuntia 5 siementä naamaan.... katotaan miten toimii :mrgreen:

voinsin sanoa vielä muutaman sanan itse lsa:sta.. voisin hyvinki verrata tätä lsd:hen aika paljon samantyyppisiä ajatuksia ja kaikki on vaa niin selvää.. lsd on vaa PALJON sekavampi ja... parempi 8) lsd:ssä on enemmän haastetta.. mutta tää on parempi ku essot,2c-e ja sienet. visuaaleja ei kyllä ole ollu mutta tajunnan räjäyttävää tää kyllä on...

Mä jatkan trippailua...

EDIT: 10 siementä pilas kyllä vähä tota trippiä,välillä meni vähä liianki intenssiiviseks koko touhu... kauhee darra noista ainaki tuli ja seraavana päivänä oli kokoaja hirvee nälkä,mut ihan kiva kokemus toi silti oli ja olo oli mitä mahtavin...Seuraaval kerral en kyllä vedä mitään kymmentä,5 on ihan hyvä trippi tai kolmeki riittäis...
Last edited by Neuromoottori on Mon 28 Feb 2011, 19:44, edited 1 time in total.

osmoosi
Tuppisuu

Post by osmoosi » Fri 25 Feb 2011, 14:49

Onko täällä ikinä saatu kaavoitettua semmosta yleishyvää menetelmää näiden nauttimiseen?
Tavoitteena siis nausean minimoiminen ja vaikutusten mahd. nopeus?

Kamalan eriäviä tapoja meinaan,toiset vannoo lämpimässä vedessä liuottamisen nimeen ja jotkut sitruunassa liottamisen.
En vaan oikein tota liottamista ymmärrä että miten se nauseaa vähentäisi? Vaikutusta/imeytymistä luulisi nopeuttavan mutta eihän se vedessä liottelu niitä nauseaa aiheuttavia osia poista,jos se vesi ja murska kuitenkin kaikki niellään.

Ite olen aikasemmin vaan jauhanut ja jogurtin kanssa pistellyt ääntä kohti,tosin nauseat on tullut joka kerta. (tosin ehkä se on huvin hinta!)

Koke
Psykonautti

Post by Koke » Sun 27 Feb 2011, 17:52

osmoosi wrote:Onko täällä ikinä saatu kaavoitettua semmosta yleishyvää menetelmää näiden nauttimiseen?

Kamalan eriäviä tapoja meinaan,toiset vannoo lämpimässä vedessä liuottamisen nimeen ja jotkut sitruunassa liottamisen.
En vaan oikein tota liottamista ymmärrä että miten se nauseaa vähentäisi? Vaikutusta/imeytymistä luulisi nopeuttavan mutta eihän se vedessä liottelu niitä nauseaa aiheuttavia osia poista,jos se vesi ja murska kuitenkin kaikki niellään.

Ite olen aikasemmin vaan jauhanut ja jogurtin kanssa pistellyt ääntä kohti,tosin nauseat on tullut joka kerta. (tosin ehkä se on huvin hinta!)
Eikö näihin päde sama ku päivänsinen siemeniin?
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Mon 28 Feb 2011, 19:39

osmoosi wrote:Onko täällä ikinä saatu kaavoitettua semmosta yleishyvää menetelmää näiden nauttimiseen?

Kyllä se paha olo on sen arvostaki... ja sen laatan jälkeen kyl tulee ihan vitun hyvä olo :) ainaki mulla tuli...
Parempi olo ku nyky essoista.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Wed 02 Mar 2011, 22:04

Koke wrote:

Eikö näihin päde sama ku päivänsinen siemeniin?
periaatteessa pätee kai sama kuin päivänsinen siemeniin, mutta psinissä tuntuis olevan paljon enemmän paskaa. Yleishyvää synteesiä eri menetelmistä HBWR:n siementen käsittelyyn ei kai vieläkään ole todettu, sen sijaan loputtomasti vaihtelevia kokemuksia eri metodeista. Toisin sanoen varminta on vetäistä sellaisinaan, korkeintaan pahoinvointia lievittänee siementen kuoriminen.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Sat 12 Mar 2011, 12:35

Hei.

Todella pienellä vaivalla vältättä P. Sinen ja HBWR aiheuttaman pahan olon, saatte siitä enemmän irti ja mahdollistatte suurempien annosten nauttimisen. Helpoimmillaa riittää siementen kuorinta, jauhaminen ja poolittomalla liuottimella peseminen. LSA ja sen analogit ovat hyvin vähän liukoisia poolittomiin ja hyvin helppoliukoisia poolisiin liuottiminiin.

HBWR:lle teen näin:

1. Kuori siemenet siitä töhnästä ja pese ne.
2. Hienonna niin hienoksi kun mahdollista.
3. Lisää lasiastiassa esim. 0,5dl poolitonta liuotinta (puhdistettu bensiisi, eetteri etc.) murskatun siemenen päälle ja sekoittele huolella. Anna seistä 1-2h välillä sekoitellen. Voi pitää pidempäämkin.
4. Suodata töhnä ja kuivata se huollisesti liuottimesta. Give it some time. Tämä puhdistettu siemenmurska voidaan nauttia jo tällaisenaan, mutta vielä puhtaamman kokemuksen (ja nopeampien nousujen) saamiseksi suosittelen jatkamaan.
5. Liuota siemenmurskaa alkoholissa esim. 12h. Määräksi riittää kymmentä siementä kohden melko pieni määrä viinaa, vaikkapa 8-10cl. Itse pitäisia vielä jääkaapissa. Alkosta saatava 60% vodka/kossu kelpaa loistavasti. Sekoittele välillä.
6. Suodata ja huitaise shotti naamaan. Alkoholiin liuennut LSA alkaa toimimaan hieman nopeammin ja vodka itsessään vähentää mahdollisia krappailuja ja kipuja raajoissa. Voit vielä syödä siemenet päälle. Pahaa oloa niistä ei pahemmin enää saa.

Kysymys:

Kellään kokemusta HBWR / psini - GHB/GBL kombinaatiosta ja sen turvallisuudesta? EROWIDissa aiheesta on hyvin vähän jos ollenkaan trippiraportteja. Argyreia nervosan siemenissä on noin 20 aktiivista alkaloidia joista useimmilla on enemmän tai vähemmän voimakkaita sedatiivisia ominaisuuksia.

Peace.

Silmä
Karvakuono

Post by Silmä » Sat 19 Mar 2011, 19:54

Murskasin 10 siementä ja kaadoin päälle kuumaa vettä (4,5 desiä) sekä puristin yhden limen mehut mukaan. Ravistelin sitä silloin tällöin ja säilytin jääkaapissa. 20 tunnin kuluttua kaadoin lasiin n. 2 desiä ja vähän mehua lisukkeeksi. Maistoin tuskin ollenkaan siemeniä. Annostus oli liian pieni, olis pitänyt juoda kaikki, mutta ajatuksena oli jakaa annos eräälle toiselle (joka ei sitten tullutkaan). Sain pahan olon, mutta laatta ei kuitenkaan lentänyt.

Neste
OD

Post by Neste » Sun 20 Mar 2011, 01:04

7 siemenellä tuli testattua Inovixin ohjeiden mukaan (ilman viinaa). Pahoinvointia ei mitenkään kauheasti, vatsaa vähän kivisti.

Vetäisin murskan todella tyhjään mahaan, odottelin tunnin (ei vaikutuksia), söin ruokaa, vatsaa alkoi kivistää ja menin nukkumaan pariksi tunniksi. Herätessä pupillit olivat lautaisina ja tasapaino heitti. Myös pientä euforiaa ja ihan pieniä visuja oli havaittavissa mutta melko laimeat vaikutukset kaiken kaikkiaan. Bensan haihdutuksessa tuli käytettyä epähuomiossa melko paljon lämpöä joka saattoi vaikuttaa asiaan.

Niin ja kropan ja etenkin pohkeet veti täysin jumiin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Silmä
Karvakuono

Post by Silmä » Sun 20 Mar 2011, 02:06

Neste wrote:Vetäisin murskan todella tyhjään mahaan, odottelin tunnin (ei vaikutuksia).
Mulla alkoi lievä rauhattomuus jo viiden minuutin jälkeen... siis myrkytys oireita, jotka pahenivat seuraavan puolen tunnin aikana ja tästä eteenpäin noin 45 minuutin paikkeilla alkoi helpottaa ja tuli rentoutunut olo. Menin nukkumaan puolentoista tunnin kuluttua. Olin jonkinlaisessa univalvetilassa. Ajatukset lennähtelivät asiasta toiseen ja herättyäni katselin verhon heiluvan tuulessa, kunnes tajusin, ettei sisällä tuule. Verho jatkoi väreilyä vielä hetken...

... kuuden tunnin jälkeen kävi jo nyppimään koko touhu. No joo, musiikki kuulosti paremmalta, todella rentoutunut olo ja hipelöin omaa kättäni varmaan tunnin. Selvää euforiaa en kokenut kuin hyvin lyhyin hetkin.

Silmä
Karvakuono

Post by Silmä » Wed 23 Mar 2011, 16:39

Silmä wrote:Annostus oli liian pieni, olis pitänyt juoda kaikki, mutta ajatuksena oli jakaa annos eräälle toiselle (joka ei sitten tullutkaan). Sain pahan olon, mutta laatta ei kuitenkaan lentänyt.
Laitan tähän jatkoa samasta annoksestani. Kaveri tuli vasta neljän päivän kulutta käymään ja kysyi, että vieläkö minulla oli sitä valmista "hbwr-juomaa". Sanoin, että on kyllä se minkä tein perjantaille, mutta en tiedä miten se on säilynyt nämä päivät.
Kaverini halusi kuitenkin testata.

Juotuaa aika tarkalleen 2.5dl neljä päivää aikaisemmin valmistetun juoman hän sai ensimmäisten minuuttien aikana huonon olon. 15 minuuttia myöhemmin hän oksensi. Vielä viisitoista minuuttia ja hän meni nukkumaan. Herättyään tunnin kuluttua hän oli aivan lahnana MINUN sängyssäni. Ei puhunut, ei liikkunut. Katseli vain seiniä.

Neljän tunnin kuluttua hän selitti vaimealla äänellä, että ei ole mitään euforiaa, ei visuaaleja. Ainoastaan lamaantunut olo. Tuskin pystyi puhumaan tai liikuttamaan raajojaan.

Kuuden tunnin kuluttua hän oli jo kunnossa ja lähti kotiin. Hän soitti kotoaan ja kertoi päässeen kotiin ihan ok ja meni nyt nukkumaan. Oli aika pettynyt juomaan.

Tarinan opetus: Tule ajoissa paikalla, kun sovitaan tai saat kärsiä :mrgreen:

Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo » Wed 25 May 2011, 01:48

Olen viime aikoina huomannut, että ainakaan itselläni ei näihin tule paljoakaan toleranssia. Toimivat yhtä hyvin tai jopa paremmin kahtena peräkkäisenä päivänä, jos annos on toisena päivänä yksi siemen enemmän. Tällä hetkellä toisena päivänä voin sanoa että taitaa toimia jopa paremmin kuin eilen. :mrgreen:
Annos siis se yksi siemen enemmän kuin eilen. Tämän jälkeen taas kuitenkin pidempi väli seuraavaan kertaan.

Nämä muuten ovat mielestäni erittäin hyvän makuisia pureskella sellaisenaan, ja pahoinvointi on lähes olematonta. 8)
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.

Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa » Fri 27 May 2011, 10:34

Silmä wrote:Murskasin 10 siementä ja kaadoin päälle kuumaa vettä (4,5 desiä) sekä puristin yhden limen mehut mukaan. Ravistelin sitä silloin tällöin ja säilytin jääkaapissa. 20 tunnin kuluttua kaadoin lasiin n. 2 desiä ja vähän mehua lisukkeeksi. Maistoin tuskin ollenkaan siemeniä. Annostus oli liian pieni, olis pitänyt juoda kaikki, mutta ajatuksena oli jakaa annos eräälle toiselle (joka ei sitten tullutkaan). Sain pahan olon, mutta laatta ei kuitenkaan lentänyt.
Mite mulla on sellanen mielikuva, että jos laittaa kraanavettä -oletan, että laitoit- niin siinä oleva kloori tuhoaa LSA:n. Korjatkaa jos olen väärässä :)

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Fri 27 May 2011, 11:13

Kirwa wrote:
Silmä wrote:Murskasin 10 siementä ja kaadoin päälle kuumaa vettä (4,5 desiä) sekä puristin yhden limen mehut mukaan. Ravistelin sitä silloin tällöin ja säilytin jääkaapissa. 20 tunnin kuluttua kaadoin lasiin n. 2 desiä ja vähän mehua lisukkeeksi. Maistoin tuskin ollenkaan siemeniä. Annostus oli liian pieni, olis pitänyt juoda kaikki, mutta ajatuksena oli jakaa annos eräälle toiselle (joka ei sitten tullutkaan). Sain pahan olon, mutta laatta ei kuitenkaan lentänyt.
Mite mulla on sellanen mielikuva, että jos laittaa kraanavettä -oletan, että laitoit- niin siinä oleva kloori tuhoaa LSA:n. Korjatkaa jos olen väärässä :)
Kuuma vesi on myös väärin.

bjarmi
Tuppisuu

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose) + SSRI

Post by bjarmi » Tue 31 May 2011, 23:53

Auttakaapas nyt hölmöä! Tätä aihetta on puitu jo useaan kertaan vaikka missä,
mutta en saa selkeätä vastausta irti.

Eli siis SSRI:n kanssa ei saa ottaa MAO-estäjiä ja HBWR ei sisällä MAO-estäjiä?
Trippi voi vaan olla laimeampi SSRI:n vuoksi?

Tässä pitkään napsinut jo SSRI-nappeja (Seronil 20mg - Fluoksetiinihydrokloridi).

Olen nyt ulkomailla ja tuossa naapurissa olisi putiikki missä HBWR myydään.
Tekisi mieli kipaista ostoksilla..

EDIT: 6,5h sitten 4kpl heitetty lärviin. Pureskelin kunnolla, eikä edes maistunu pahalle. Mitään eroa olossa en huomaa, eikä tullut edes pahoinvointia. No onpaha testattu.. Pitänee kokeilla joskus toiste isommalla määrällä.
Keep ya head up.