HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
mauseri
LD50

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Post by mauseri » Tue 26 May 2009, 09:07

joo, mulle tuli kans siitä hajusta heti muskotti mieleen.. en uskaltanu maistaa. kuorit vaan huolellisesti ja raaputat sen tumman kerroksen pois, ennen ku alat raaputteleen, niin kaks semmosta 0,2g pommia alle, sit vaan rousk rousk. 8) niin tehokasta oikeesti oli toi inkivääri, etten mä ainakaan tuu koskaan liottelemaan niitä missään.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Tue 26 May 2009, 12:06

Emmä pysty syödä niit siemeniikää enää :D. Pakko laittaa jonkun jogurtin tms sekaan.. Mitä ruokia kannattaa välttää?
HBWR röyhtäykset on ihania, HYI MIKÄ HBWR HAJU JA MAKU ASDASD.
kannattaa kannattaa :roll: :D
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Uke
LD50

Post by Uke » Tue 26 May 2009, 13:37

Jussi wrote:Emmä pysty syödä niit siemeniikää enää :D. Pakko laittaa jonkun jogurtin tms sekaan.. Mitä ruokia kannattaa välttää?
HBWR röyhtäykset on ihania, HYI MIKÄ HBWR HAJU JA MAKU ASDASD.
kannattaa kannattaa :roll: :D
koklaappa päivänsinejä.... EWWW
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut » Tue 02 Jun 2009, 20:46

Mitään kokemuksia "Hawaiian Baby Woodrose SUPER Strain" siemenistä?
This Super Strain HBWR is a genetic freak, sharing all properties with the above seed (Hawaiian Strain) but with easily triple the powerful vigor of even the above top quality seeds. TOP QUALITY.
Olen popsinut noita Hawaiian Strain siemeniä ja ovat olleet aika laadukkaita ja noita on suositeltu. Tämä Super Strain pitäisi olla sitten vielä tujumpaa tavaraa. Paljon kalliimpia tosin olivat, kuin nuo Hawaiian Strainit. Super Strain 9,95 $ - 5kpl, kun normisiemenet maksavat 9,95 $ - 20kpl. Tilasin 5kpl:n erän noita ja kokoa on ainakin n. 2 kertaa enemmän kuin normaalilla Hawaiian Strainilla.

Kertokaapa omia kokemuksianne kyseisestä Superlajikkeesta?

Itse testailen luultavasti tänään niin, että otan noita Hawaiian Straineja muutamia (8-10) ja sitten yhden Superin päälle. :)
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Wed 22 Jul 2009, 09:25

Jee nyt osaan selittää sen parhaan fiiliksen mitä mulle tulee LSA:sta nausean jälkeen ja pihalla; tuuli puhaltaa mun läpi. vähän niin kuin olisin jokin aave tjs :D
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Poppy
Lepakko

Post by Poppy » Wed 22 Jul 2009, 10:19

mauser1911 wrote:
Uke wrote:
mauser1911 wrote:se inkivääri oikeesti jeesaa hyvin. noista siiduista mitä mulla nyt on, on joka kerta tullut järkyttävän paha nausea. viimeks otin alle pari pommia inkivääriä, niin ei pienintäkään nauseaa. suosittelen :D
Veditkö sen jotenkin raastettuna vai purasitko palasen siitä vaan? Hullua, mä en aineska tykkää yhtään sen mausta :D
siis se oli jauhettua, semmosessa maustepussissa. pommilla: rizlaan käärittynä suuhun ja vettä päälle :D
Mä olen keittänyt ihan teetä vaan siitä inkivääristä. Hunajaa vaan sekaan. Se kyllä todellakin vähentää nauseaa huomattavasti. Ei se mulla ihan kokonaan sitä vienyt pois, mutta suuren osan kuitenkin.

scoff
Psykonautti

Post by scoff » Wed 22 Jul 2009, 15:47

Voiko denaturoitua etanolia (tai vaikka metanolia) käyttää poolisena liuottimena erotteluprosessissa? Voivatko denaturointiaineet vaikuttaa aktiivisiin aineisiin siemenmurskassa? Onko parempia poolisia liuottimia, jos ei ole pääsyä puhtaaseen metanoliin tai etanoliin (vesi ei kelpaa, se haihtuu huonosti)?

möyks:

Testasin äsken denaturointiaineilla varustettujen alkoholien haihtumiskykyä ja kylläpäs d-aineet luovat suuria muutoksia. Tunnin ovat olleet ulkona eikä paria milliä enempää ole kadonnut.

mäyks:

Pyhät pallokalat, asetoni!
Last edited by scoff on Wed 22 Jul 2009, 16:22, edited 1 time in total.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 22 Jul 2009, 17:22

scoff wrote:Voiko denaturoitua etanolia (tai vaikka metanolia) käyttää poolisena liuottimena erotteluprosessissa? Voivatko denaturointiaineet vaikuttaa aktiivisiin aineisiin siemenmurskassa? Onko parempia poolisia liuottimia, jos ei ole pääsyä puhtaaseen metanoliin tai etanoliin (vesi ei kelpaa, se haihtuu huonosti)?

möyks:

Testasin äsken denaturointiaineilla varustettujen alkoholien haihtumiskykyä ja kylläpäs d-aineet luovat suuria muutoksia. Tunnin ovat olleet ulkona eikä paria milliä enempää ole kadonnut.

mäyks:

Pyhät pallokalat, asetoni!
Puhdas Isopropanoli tai Metanoli käy. Isopropanolia on mukavampi käsitellä, koska on haihtuessaan vähemmän haitallista nuuhkia ja haihtuukin nopeammin. Huoltoasemalta (esim osa jäänestoista, pakkasnesteistä jne.) tai rautakaupasta varmaan saa halvalla jompaa kumpaa. Kannattaa vaan tarkistaa huolella, ettei sisällä mitään ylimääräisiä aineita. Denaturointiaineissa on usein myrkyllisiä orgaanisia yhdisteitä mukana.

Vesi haihtuu hetken, mutta se on ainakin halpaa. E ole huono valinta jos on aikaa odottaa hetki. Laittaa sopivaan keraamiseen astiaan, lämpimälle alustalla ja tuuletin puhaltamaan suoraan veteen tai uuniin luukku auki 60 asteeseen. Ei pitäis kestää älyttömän kauan.

jeesukset
Tuppisuu

hbwr ei vaikuta kunnolla

Post by jeesukset » Thu 23 Jul 2009, 10:37

Söin toissapäivänä 6 hwbr siementä eikä ne vaikuttanu muulla tavalla ku että silmissä välkky sinistä yöllä ku aloin nukkuu. Olin syönny pizzaa enne niitte ottamista ja pureskelin siemenet hyvi enne nielasemista. Miks ne vaikutti nii vähä? Ees maha ei tullu kipeeks.

Yhdistetty HBWR-ketjuun / ferox

dredi
LD50

Post by dredi » Sat 25 Jul 2009, 17:41

Söit liian vähän.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti » Sun 26 Jul 2009, 11:47

Otin muutama viikko taakse päin 3 siementä ja 3 tuntia myöhemmin noustuani sängystä tunsin aivan helvetin kovaa kipua jalkoissa.. se oli jotain aivan sietämätöntä kipua minkälaista en ennen oo kokenut, vaikka 3kertaa on mulla jalat murtunut niin ei nekään nyt niin hirveetä kipua oo tuottanu.. kipu hellitti heti kun menin istumaan lattialle. siinä sitten istuttii ja katottii telkkuu kun ei seisomaan pystynyt. Muuta vaikutusta en huomannut koko päivänä mut seuraavana yönä heräilin vähän väliä painajaisiin ja en osannut erottaa unta todellisuudesta. Mitenhän ja milloin tän aineen pitäis alkaa vaikuttamaan? aattelin jos 5 siementä ens kerralla ottais tyhjään vatsaan. Onko kukaan muu saanut samanlaista jalkakipua tuosta aineesta?

scoff
Psykonautti

Post by scoff » Sun 26 Jul 2009, 14:33

mattipatti wrote:Otin muutama viikko taakse päin 3 siementä ja 3 tuntia myöhemmin noustuani sängystä tunsin aivan helvetin kovaa kipua jalkoissa.. se oli jotain aivan sietämätöntä kipua minkälaista en ennen oo kokenut, vaikka 3kertaa on mulla jalat murtunut niin ei nekään nyt niin hirveetä kipua oo tuottanu.. kipu hellitti heti kun menin istumaan lattialle. siinä sitten istuttii ja katottii telkkuu kun ei seisomaan pystynyt. Muuta vaikutusta en huomannut koko päivänä mut seuraavana yönä heräilin vähän väliä painajaisiin ja en osannut erottaa unta todellisuudesta. Mitenhän ja milloin tän aineen pitäis alkaa vaikuttamaan? aattelin jos 5 siementä ens kerralla ottais tyhjään vatsaan. Onko kukaan muu saanut samanlaista jalkakipua tuosta aineesta?
Ihan yleisvinkkinä: kannattaa vaivautua erottelemaan pahoja aineita pois siemenistä ennen nauttimista. Paljon mukavampi kokemus, ainakin minusta. Lisäksi, jos olet herkkä nausealle, nappaa inkivääriä siementen nauttimisen yhteydessä.

Mitä taas jalkakipuun tulee, juo hieman alkoholia (muutama annos, ehkä pari shottia väkevää tai olutta oman mielen mukaan) puoli tuntia ennen siementen syömistä. Alkoholi ilmeisesti laajentaa verisuonia, mikä taas vähentää kipua jaloissa.

Polly
Karvakuono

Post by Polly » Tue 04 Aug 2009, 01:08

Onkos kenelläkään kokemusta näiden tuottamisesta itse? Tekisi mieli joskus yrittää kasvatella ja saada omia siemeniä aikaan, päivänsiniä kun ei mitenkään jaksaisi...

edit: Jaahas jaahas: viewtopic.php?t=600

Lespidis
Psykonautti

Post by Lespidis » Sun 23 Aug 2009, 22:24

tää on saletisit kysytty tääl pariin otteeseen, mut en sitä nyt kuitenkaan sivuja silmäiltyäni löytänyt. elikkä mikäli tilaa Hbwrät, nih jääkö tulliin? mitä seuraamuksia? jne?
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 24 Aug 2009, 00:52

Itse oon tilannu 10~ kertaa, ja joka kerralla on tullut perille. Mutta kiinnijääminen on myös mahdollinen.
Vai toimiiko?

Persoona
Karvakuono

Post by Persoona » Fri 25 Sep 2009, 20:28

Itse olen nykyään aina tehnyt hbwr nesteestä teetä lisäämällä siihen piparmintunlehtiä, en tiedä onko se placebo efekti vai ei, mutta aluksi hbwr rupesi aina väsyttämäään loppu vaiheessa tosi paljon. Nykyään kun teen tuon niin sanotun muunnoksen lsa, lsh, piparmintunlehdistä uuttamalla teellä olen virkeämpi myös loppuvaiheessa, en yleensä malta mennä nukkumaan millään. Mutta en ole enää kokeillut ilman piparminttuteetä, joten en ole varma tuosta. Sitten muistelin että ihan ensimmäisellä kerralla nämä aiheuttivat hengenahdistusta, kurkun ja rintalastan yläosan punoitusta ja kipua, mitta sitä ei ole tullut kuin sen yhden kerran joten tuskin kyseessä oli mikään allerginen reaktio, muistaako muut onko tullut samanlaista ilmiötä.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 19 Nov 2009, 01:22

tää on omalla kohdalla varmaan huonoin ja inhottavin deeli mitä on. yök. en pidä yhtään. visuaalit on niin nollissa ja ajatukset solomussa.! YÖK! sanon minä :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Thu 10 Dec 2009, 18:16

Mikä tuon sitruunamehun funktio tarkalleen ottaen olikaan? Tein siis aikoinaan niin että heitin siemenmurskan päälle kuumaa vettä ja annoin seisoa pari tuntia + heitin sekaan sitruunamehua "ohjeiden mukaisesti" mutta jäi epäselväksi mikä sen mehun pointti siinä on.

spz
Psykonautti

Post by spz » Tue 05 Jan 2010, 16:10

Sain kymmenen näitä HBWärriä käsiini, ensimmäistä kertaa. Nielin alkuun vain kolme
siementä piimän kans alas, loput saa jäädä seuraavaan kertaan. Mikä vika tossa
maussa muka on? Maku on aika psykedeelinen, jotain samaa sävyä sienten kans.
Pitäisköhän syödä sittenkin enemmän? Jäi jotain epäselvyyksiä, kutsuu.

Noh, ehkä jätän nuo loput seuraavaan kertaan. Hiukan kuumottavaa ottaa ensimmäistä
kertaa jotain deeliä vanhempien luona.

Jotenki hyvä fiilikset näistä pavuista, tuntuvat kivoilta. Kirjoitan vähän lisää
tuntemuksia, kun/jos ovat vaikuttaneet.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks

Uke
LD50

Post by Uke » Tue 05 Jan 2010, 17:01

Nielit? Jäi sellanen kuva, että vedit kokonaisina, jos otit niin, ni älä tee niin toista kertaa, ne ei nimittäin futaa, ellet riko sitä kuorta siitä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

spz
Psykonautti

Post by spz » Tue 05 Jan 2010, 18:06

:D kiinnitin itekki huomioo tohon postauksen jälkeen mutten jaksanu korjata.

okei, siis kyllähän nää kolmekin alkaa toimimaan jotenki. pupilit ainaki laajentunu
plus et hiukan värikkäämmältä näyttää ympäristö ja kiinnittää muutenki huomioo
vähän ihme asioihin/keloihin. tuntuu nyt ainaki tosi lempeeltä deeliltä, mut siltä
noi tuntu jo mun sormissa ennenkä oli ne siis purren niellyt. no seuraavalla kerralla
sit noi seittemän vikaa, ihan sama, en odota mitään, sain jo<3
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks

_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ » Tue 05 Jan 2010, 23:06

Otin toista kertaa näitä ja yllätyin 5 siemenen tehosta positiivisesti.
Ensin koin hieman nauseaa, joka muuttui mukavasti euforiaksi ja sitä kautta tulivat jalkasäryt, joiden takia olotila vaihteli nousu vaiheessa kivuliaan ja euforisen välimaastossa, me likes. Tämän jälkeen koin peräkkäisiä egokuolemia useita tunteja putkeen. Nukahdinb lopulta ja heräsin "krapulaisena". <3
Image

spz
Psykonautti

Post by spz » Wed 06 Jan 2010, 22:00

Mmm, en tiedä. Mulle ei ainakaan tuu maha kipeäksi näistä, join kyllä piimän kans
nuo alas. Ei oo oikeestaa tullu mitää vittumaisia oireita, ehkä pistän puskan kasvamaan
ja rupeen popsimaan noita siiduja päivittäin, tuntuu et tehostaa vaan vähä aivotoimintaa.

Seuraavalla kerralla vois ottaa vähintään 15 ja kattoo et mihi näistä on, tai edes savujen kans.

HBWRis koukuis?!?!

edit. eilen siis söin ensin 3 siementä ja noin tunnin päästä siitä loput 3, minimoidakseni
mahdollisen mahakivun. juuh, ehkä aliarvioin hiukan noiden tehoa... tai oikeastaan en vaan
tienny mitä odottaa. pupilit levis isoooooooiks (ylläri), aivot alko psykoaktivoitumaan, olo
oli hiukan ekstaasin kaltainen ja hihittelin aliarviolleni.

Ne jotka tykkää haposta, tää voi olla niille sellane sunnuntaideeli. :wot:

-Bill Hicks

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 08 Jan 2010, 01:51

Hohhoh, ompas siitä aikaa kun on näitä tullut viimeksi popsittua. Alkaa varmaan olla yli vuosi pikkuhiljaa. Sitähän voisi melkein ottaa itseään niskasta kiinni ja pistää vaikka tilaukseen taas tässä kun jaksaa. Heh, viime (Siis 08) vuoden hallucinogenin keikka helsinkiklubilla oli kyllä aika värikäs kun oli 7 näitä alla, plus pari bisseä. Tottapuhuen se taitaakin olla viimeisin kerta, eli yli vuosi jo. Näitä on kyllä tullut sienten jälkeen syötyä eniten, ja suurin annos taitaa olla 8 jos en aivan väärin muista.
Vai toimiiko?

tRRkvlt
Tuppisuu

Post by tRRkvlt » Tue 12 Jan 2010, 18:51

Vuosi viime kokeilusta, ja nyt meni neljä siementä. Set & setting kohdillaan; pari päivää fiilistelty Shponglea, kämpässä tunnelmallinen valaistus, Shponglen DVD pyörii, kädessä kuppi inkivääriteetä ja lasissa kuohuviiniä taistelussa verisuonien supistumista vastaan :)

Harvassa on nykyään deelihetket, mutta niistä yrittää sitten ottaa sitäkin enemmän irti.

..The day after

Yllättävän paljon sai neljästäkin irti. Auttoi muistamaan minkä takia nämä asiat aikoinaan alkoi kiinnostaa - kirkasti mieltä tälläkin kertaa ja palautti perspektiiviä asioihin. Taidan kaivaa naftaliinista tämän hieman unohtuneen harrastuksen :D
Last edited by tRRkvlt on Wed 13 Jan 2010, 13:24, edited 1 time in total.
Don't tell me how to talk or how to live my life.

_Melba
Kameleontti

Post by _Melba » Tue 12 Jan 2010, 19:01

Ite muistan että, kun olin ottanut oliko se 6-7 siementä niin hirveet nousuolot tuli ja tuntui et nukahtaa ja paha olo kans. Päälle oli vielä joku 2c-?. Ehkä vähän tuli visuaaleja ja silmät meni lautaseks. Ja omituinen olo, ihan jännä mut kumma,. Ainii ja jwh savut oli viel päälle. En tiiä sit jos pelkkiä siemeniä ois syöny :// ..

scoff
Psykonautti

Post by scoff » Tue 12 Jan 2010, 23:43

HBWR-topikki käy kuumana ja kamppailu pahan olon kukistamiseksi jatkuu yhä!

Mitenkäs, onko tällä rintamalla tullut uusia mullistuksia, jotka olisi hyvä tietää ennen seuraavaa kokeilua? Viimeksi meni homma reisille, kun yritimme sekoittaa siemenmurskan sitruuna- ja appelsiinimehuihin. Nielemisen jälkeen oksennus tuli vartin sisällä. Paha olo ja mahakipu jatkuivat koko illan. Ei hyvä, ei!

Kaverini ajattelivat ottaa siemeniä ensi viikonloppuna, mutta tuskin viitsivät erotella vaikuttavia aineita Päivänsini - FAQ:n mukaisesti. Mikä olisi paras nopea keino välttää paha olo? Mieluiten sellainen, joka toimisi herkkämasuisillakin. :(

peltsi
OD

Post by peltsi » Wed 13 Jan 2010, 11:39

scoff wrote:HBWR-topikki käy kuumana ja kamppailu pahan olon kukistamiseksi jatkuu yhä!

Mitenkäs, onko tällä rintamalla tullut uusia mullistuksia, jotka olisi hyvä tietää ennen seuraavaa kokeilua? Viimeksi meni homma reisille, kun yritimme sekoittaa siemenmurskan sitruuna- ja appelsiinimehuihin. Nielemisen jälkeen oksennus tuli vartin sisällä. Paha olo ja mahakipu jatkuivat koko illan. Ei hyvä, ei!

Kaverini ajattelivat ottaa siemeniä ensi viikonloppuna, mutta tuskin viitsivät erotella vaikuttavia aineita Päivänsini - FAQ:n mukaisesti. Mikä olisi paras nopea keino välttää paha olo? Mieluiten sellainen, joka toimisi herkkämasuisillakin. :(
Inkivääri on todettu aika toimivaksi kai..
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

mauseri
LD50

Post by mauseri » Wed 13 Jan 2010, 12:55

_Melba wrote:Ite muistan että, kun olin ottanut oliko se 6-7 siementä niin hirveet nousuolot tuli ja tuntui et nukahtaa ja paha olo kans. Päälle oli vielä joku 2c-?. Ehkä vähän tuli visuaaleja ja silmät meni lautaseks. Ja omituinen olo, ihan jännä mut kumma,. Ainii ja jwh savut oli viel päälle. En tiiä sit jos pelkkiä siemeniä ois syöny :// ..
se oli 2c-c 20mg ja ne jwh savut oli mulla ainaki ihan överit. mä otin sillon muistaakseni 50mg 2c-c.

on topic: inkivääri auttaa hyvin. itse otan 2 pommia sitä ennen siiduja. ja siidut vedän nykyään niin että kuorin ja murskaan ne ja sitten laitan päälle sitruunatiivistettä (sitä keltases putelis olevaa) sit n. tunnin päästä nesteet huiviin. vähentää pahaa oloa merkittävästi.

toi pahaolo ja sen määrä mun mielestä johtuu siemenerästä tai jostain vastaavasta. varsinkin näistä siiduista mulla tuli isoimmat "nauseat" mitä on tullut koskaan hbwr.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

horna
Kameleontti

Post by horna » Wed 13 Jan 2010, 19:30

scoff wrote:HBWR-topikki käy kuumana ja kamppailu pahan olon kukistamiseksi jatkuu yhä!

Kuten yllä jo pari kertaa mainittu, niin tuoretta inkivääriä ennen siemeniä (ehdottomasti kunnolla kuorittuja). Siementen jälkeen tai niiden kanssa voi vielä kokeilla piimää. Joillakin auttaa, toisilla taas saattaa pahentaa oloa. Kokeilemalla se selviää.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!