HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
highkuumottaja
Tuppisuu

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Post by highkuumottaja » Thu 19 Mar 2009, 22:27

aphos wrote: LSA ei ole ehkä kummoista, mutta jos LSD ei "toimi" (!) niin kannattaa ehkä pysyä hallusinogeneistä erossa.
Ja mikä tässä oli pointtina? Käsittääkseni lsa:sta ja lsd:stä pitäisi tulla jonkun sortin visuaalisia juttuja ja vaikutus pitäisi olla suurempi kuin lasillisen maitoa.
Toi hwbr sai aikaan vaan paskan olon (erottelun ko oisi jaksanut tehdä niin tämä olisi ollut varmasti poistettavissa) ja ei mitään sellaista mitä olen lukenut muiden kokemuksista. Vain äänet tulivat erittäin selkeeksi ja tunsin ettei olo ole ns. "normaali", ei mitään radikaalia muutosta, tosin kuin minkä koen kännissä tai paukuissa, jolloin huomaan etten ole selvinpäin. Ja en ole ollut "nyt haluun olla vitun tutkalla mahdollisimman kujalla"-asenteella liikentessä
aphos wrote: Ja jos se oli "RC" niin se ei ole happoa. Ei lähellekkään. :roll:
Tämä on tiedossa, kun nykyisin ostaa "happoa" niin harvoin se on lsd:tä, kirjoitin kyllä virheellisesti, tässäkohtaa olisi pitänyt käyttää sanaa "lappu"

kiba
Karvakuono

Post by kiba » Fri 20 Mar 2009, 05:59

highkuumottaja wrote:Vain äänet tulivat erittäin selkeeksi ja tunsin ettei olo ole ns. "normaali", ei mitään radikaalia muutosta, tosin kuin minkä koen kännissä tai paukuissa, jolloin huomaan etten ole selvinpäin.
highkuumottaja wrote:mielummin juon siksarin kaljaa ja saan paremman olon
Monet kokemattomat testaajat yliarvioivat aineiden vaikutuksia todella helposti. Tämä varmaan johtuu siitä, että laillinen alkoholi on PALJON vahvempi päihde kuin monet laittomat päihteet, mutta silti tämä pääsee monella unohtumaan. Oletetaan, että laiton kama laittaa pään paljon enemmän sekaisin kuin alkoholi. Itsekin uskoin joskus ensimmäisen kannabissätkän koukuttavan, 700mg DXM annoksen saavan kaiken venymään ja vääntyilemään, ja ensimmäisen happolapun vievän minut värikkääseen taikamaailmaan kahdeksaksi tunniksi. Salvia Divinorum on ainut kokeilemani aine, joka todella yllätti minut.

Myös trippistoorit painottavat usein vain äärirajoilla käyntiä ja pahoja trippejä, joissa mielenhallinta kärsii pahasti. Tämän huomaa varsinkin kevyemmillä aineilla, joista on pakko repiä kerrottavaa ja näyttöä muille, ettei itse tule pettyneeksi yliarvioidun aineen tehoon. Pitää myös muistaa, että kaikki kokevat psykedeelit omalla tavallaan. Vain ottamalla samaa määrää samaa ainetta, ei kuitenkaan saada samoja vaikutuksia mitä kaveri vieressä saa tai kertoo saavansa.

Itse arvostan nykyään suuresti LSA:n tuomaa selkeyttä ja musiikin avartumista. Euforia on nykyisin todella mahtava, kun arvostan ainetta sellaisena jota se minulle on, enkä odota liikoja. Ehkä se on reilumpi minua kohtaan juuri lisääntyneen arvostuksen takia.

Know your Body. Know your Mind. Know your Substance. Know your Source.

dredi
LD50

Post by dredi » Fri 20 Mar 2009, 16:29

Oletetaan, että laiton kama laittaa pään paljon enemmän sekaisin kuin alkoholi.
Syöpä 6 happoa ja kerro sit kävitkö taikamaailmassa...

Tai poltapa DMT:tä happojen päälle.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

slack1
Psykonautti

Post by slack1 » Fri 20 Mar 2009, 16:51

dredi wrote:
...Tai poltapa DMT:tä happojen päälle.
vittu tuo olisi mahtavaa! :)
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.

dredi
LD50

Post by dredi » Fri 20 Mar 2009, 18:21

Se on aika kivaa. Todellisuudentaju häviää täysin...

Uke
LD50

Post by Uke » Sat 21 Mar 2009, 22:48

dredi wrote:

Nojoo, hauska vertaus. Eihän humalaa ja jotain hapon vaikutuksia voi oikein vertailla, on ne sen verta erillaisia. Miettikääpä niitäkin ihmisiä, ketkä ei tiedä kuin yhdenlaisen päihtymystilan.. voi voi..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

bol
Kameleontti

Post by bol » Sun 22 Mar 2009, 00:06

Uke wrote:
dredi wrote:

Nojoo, hauska vertaus. Eihän humalaa ja jotain hapon vaikutuksia voi oikein vertailla, on ne sen verta erillaisia. Miettikääpä niitäkin ihmisiä, ketkä ei tiedä kuin yhdenlaisen päihtymystilan.. voi voi..
Eipä mielestäni siinä ole mitään pahaa, jos tietää vain yhden päihtymistilan.

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 22 Mar 2009, 16:20

bol wrote:
Uke wrote:
dredi wrote: Syöpä 6 happoa ja kerro sit kävitkö taikamaailmassa...

Eipä mielestäni siinä ole mitään pahaa, jos tietää vain yhden päihtymistilan.
Ei, mutta hauskaa sinänsä, että yleinen luulo on se, että ei ole muita olotiloja ja luullaan nimenomaan, että nämä ns. huumeet vetää vaan samanlaisen olotilan kuin esim. kalja, mutta vain paljon enemmän sekavammaksi :) Jos nyt lopettais tämän OT:n
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 22 Mar 2009, 20:07

Eikös sitä yleensä luulla että kun HUUmeita polttaa niin näkee vaaleanpunaisia norsuja?

Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 » Tue 24 Mar 2009, 19:17

EI TODELLAKAAN TOIMI, ainakaan mulla. Kokeiltu on vaikka miten päin, pitempään liuottamalla yms. ja enimmillään 15 siemenellä -> treshold-efektejä. Vai toimiiko jollakin muulla? Itellä kai erittyy sylkeä niin paljon, että sen takia ei kunnolla imeydy. 20-25 min pitänyt suussa.

Edit: efektit oli about samat 4 ja 15 siemenellä, sillä epäilen tuota syljen eritystä.

Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 » Tue 24 Mar 2009, 19:30

highkuumottaja wrote:Ja mikä tässä oli pointtina? Käsittääkseni lsa:sta ja lsd:stä pitäisi tulla jonkun sortin visuaalisia juttuja ja vaikutus pitäisi olla suurempi kuin lasillisen maitoa.
Toi hwbr sai aikaan vaan paskan olon (erottelun ko oisi jaksanut tehdä niin tämä olisi ollut varmasti poistettavissa) ja ei mitään sellaista mitä olen lukenut muiden kokemuksista. Vain äänet tulivat erittäin selkeeksi ja tunsin ettei olo ole ns. "normaali", ei mitään radikaalia muutosta, tosin kuin minkä koen kännissä tai paukuissa, jolloin huomaan etten ole selvinpäin.
Itellä on jotkut tripit lerpsahtaneet täysin huonon set & settingin takia, vaikutukset vaan häviää. Hyvällä asetelmalla meen todella tutkalle. :shock: Voisko sulla syy olla tuossa?

Parhaat vaikutukset saa, kun ei odota mitään vaikutuksia. Ja tripin teet sinä itse substanssin avustamana, ei pelkkä substanssi. :)

kiba wrote:Euforia on nykyisin todella mahtava, kun arvostan ainetta sellaisena jota se minulle on, enkä odota liikoja. Ehkä se on reilumpi minua kohtaan juuri lisääntyneen arvostuksen takia.
Joo. Mulla tuon euforian laukaisee se, kun sisäistää, että mulla on _just nyt_ kaikki ihan hyvin. Että en tarvi mitään.

Hienoutta on löytää tuo sama fiilis myös selvin päin, tosin yhtä kirkkaana se ei silloin tietysti tule. Mutta arkisistakin hetkistä voi tulla todella hienoja.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Mon 06 Apr 2009, 20:36

Tajusin just että joka kerta kun on tullu tosi paska olo LSA:sta oon joko syöny appelsiinin tai juonu appelsiini mehua.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Siva
Kameleontti

Post by Siva » Sat 18 Apr 2009, 11:39

Tää on ihan varmasti se seuraava psykedeeli jota tuun testaamaan. [mode edit, sääntöjen vastaiseksi tulkittava osa poistettu] Ja niin. Sen takia kysymys, onko tää teidän mielestänne hyvä ulkoilmadeeli? Luin noita trippistooreja ja huomasin ihan sattumalta että moni on kokenut tosi hyvät fiilikset ulkona käytyään.

Edit. 100's viesti! :shock:
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.

_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ » Mon 20 Apr 2009, 03:45

Jussi wrote:Tajusin just että joka kerta kun on tullu tosi paska olo LSA:sta oon joko syöny appelsiinin tai juonu appelsiini mehua.
Ei kannata ottaa yltiuömääriä vitamiineja(tai muitakaan ravintoaineita) psykedeelisen kokemuksen aikana. Tuolloin kulkee vaan väkisin väärään suuntaan, mikä taas lisää kitkaa ja se taas puolestaan johtaa siihen, että takertuu asioihin, kuten omaan hyvänolon tunteeseen. Helppokos tuosta on projisoida että on paha olo. Helpompi olis vaan lakata petraamasta siihen hyvään oloon, kun ottaa psykedeelejä. Kyl se tulee kun sen aika on. Blääh!
Image

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 20 Apr 2009, 17:12

barbababa wrote:Luin noita trippistooreja ja huomasin ihan sattumalta että moni on kokenut tosi hyvät fiilikset ulkona käytyään.
Joo mun mielestä tässä on tosi helposti tulossa se paha olo joka saattaa hankaloittaa asioita, mutta sinällään astetta happomainen... Mun mielestä tää ei ole se mun juttu...

Kivaa muuten barbababa kun oot tullut tänne meidän foorumille tervetuloa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Siva
Kameleontti

Post by Siva » Tue 21 Apr 2009, 09:07

Dexma wrote:
barbababa wrote:ivaa muuten barbababa kun oot tullut tänne meidän foorumille tervetuloa.
Kiitos. :mrgreen: Oon pitänyt aktiivista linjaa sekä foorumilla että irkissä!
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.

Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut » Thu 23 Apr 2009, 21:42

Mirrorland33 wrote:
EI TODELLAKAAN TOIMI, ainakaan mulla. Kokeiltu on vaikka miten päin, pitempään liuottamalla yms. ja enimmillään 15 siemenellä -> treshold-efektejä. Vai toimiiko jollakin muulla? Itellä kai erittyy sylkeä niin paljon, että sen takia ei kunnolla imeydy. 20-25 min pitänyt suussa.

Edit: efektit oli about samat 4 ja 15 siemenellä, sillä epäilen tuota syljen eritystä.
Sama. Kokeilin 12 siemenellä, ei mitään. Toisena päivänä kokeilin 20 HBW + 4 A. Corymbrosa, eikä mitään muuta, kuin pientä ajatuksen karkailua alussa. 30-minuuttia pidin suussa ja olin harjannut hampaa/ikenet tuota ennen vielä imeytymisen vahvistamiseksi. Voi olla, että se on sitten tuo syljen eritys, joka vaikuttaa tai sitten en jauhanut siemeniä tarpeeksi jauhoksi. Pitäisi varmaan vetää todella hienoksi...

Olisiko jollain ideaa, miten näitä voisi mukavasti maistella ilman pahaa oloa? Onko tuo No-Barf ainut. Mitään liotteluja en viitsi ruveta tekemään.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.

bol
Kameleontti

Post by bol » Thu 23 Apr 2009, 22:16

Valaistunut wrote:
Mirrorland33 wrote:

Sama. Kokeilin 12 siemenellä, ei mitään. Toisena päivänä kokeilin 20 HBW + 4 A. Corymbrosa, eikä mitään muuta, kuin pientä ajatuksen karkailua alussa. 30-minuuttia pidin suussa ja olin harjannut hampaa/ikenet tuota ennen vielä imeytymisen vahvistamiseksi. Voi olla, että se on sitten tuo syljen eritys, joka vaikuttaa tai sitten en jauhanut siemeniä tarpeeksi jauhoksi. Pitäisi varmaan vetää todella hienoksi...

Olisiko jollain ideaa, miten näitä voisi mukavasti maistella ilman pahaa oloa? Onko tuo No-Barf ainut. Mitään liotteluja en viitsi ruveta tekemään.

Jos teillä riittä ylimääräsiä siemeniä, niin kokeilkaa tätäkin tapaa nauttia HBWR:
Teabag Method

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Fri 08 May 2009, 18:36

bol wrote:Jos teillä riittä ylimääräsiä siemeniä, niin kokeilkaa tätäkin tapaa nauttia HBWR:
Teabag Method
Mul tulee tosta Tea-Bagistä ihan muut mieleen :lol:. Joo hbwr-meoamt :mrgreen:

dredi
LD50

Post by dredi » Sat 09 May 2009, 12:54

tulee tosta Tea-Bagistä ihan muut mieleen
Kerro mitä! :D

Uke
LD50

Post by Uke » Sat 09 May 2009, 16:42

dredi wrote:
tulee tosta Tea-Bagistä ihan muut mieleen
Kerro mitä! :D
T-Bag @Prison Break :mrgreen: Arvasinko oikei
Image

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sat 09 May 2009, 22:52

Poliklinikka wrote:
bol wrote:Jos teillä riittä ylimääräsiä siemeniä, niin kokeilkaa tätäkin tapaa nauttia HBWR:
Teabag Method
Mul tulee tosta Tea-Bagistä ihan muut mieleen :lol:. Joo hbwr-meoamt :mrgreen:
Olisitko mun asianajaja?

scoff
Psykonautti

Post by scoff » Sat 09 May 2009, 23:46

Teabagistä tulee mieleen kivesten asettaminen nukkuvan kaverin silmille.

dredi
LD50

Post by dredi » Sun 10 May 2009, 01:35

Mulle tulee mieleen teepussi. Tekiskin mieli jotain hyvää teetä. Hunajan kera.

peltsi
OD

Post by peltsi » Wed 20 May 2009, 14:50

Tuolla eräällä sivulla on useampia erihintaisia vaihtoehtoja..siis ghana, india vai hawaijilaisia hinnoista päätellen hawaiilaiset olis parhaita mutta onko kokemuksia?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 25 May 2009, 08:55

se inkivääri oikeesti jeesaa hyvin. noista siiduista mitä mulla nyt on, on joka kerta tullut järkyttävän paha nausea. viimeks otin alle pari pommia inkivääriä, niin ei pienintäkään nauseaa. suosittelen :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 25 May 2009, 09:57

mauser1911 wrote:se inkivääri oikeesti jeesaa hyvin. noista siiduista mitä mulla nyt on, on joka kerta tullut järkyttävän paha nausea. viimeks otin alle pari pommia inkivääriä, niin ei pienintäkään nauseaa. suosittelen :D
Veditkö sen jotenkin raastettuna vai purasitko palasen siitä vaan? Hullua, mä en aineska tykkää yhtään sen mausta :D
Image

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 25 May 2009, 10:01

Uke wrote:
mauser1911 wrote:se inkivääri oikeesti jeesaa hyvin. noista siiduista mitä mulla nyt on, on joka kerta tullut järkyttävän paha nausea. viimeks otin alle pari pommia inkivääriä, niin ei pienintäkään nauseaa. suosittelen :D
Veditkö sen jotenkin raastettuna vai purasitko palasen siitä vaan? Hullua, mä en aineska tykkää yhtään sen mausta :D
siis se oli jauhettua, semmosessa maustepussissa. pommilla: rizlaan käärittynä suuhun ja vettä päälle :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut » Tue 26 May 2009, 04:42

Kannattaa jauhaa vaikka jugurtin joukkoon. Toimii hyvin ja ei huomaa makua joukossa. :)

HBW:n kuoressa oleva aine kehittää syanidia?
http://www.youtube.com/watch?v=S1TR4QkKqqU

Kuoriminen kannattaa. Pitääkö lie videon väite kuitenkaan totta.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Tue 26 May 2009, 08:07

"Ok well I put 5, mashed up seeds, into 100ml of water (seeds were already shelled [peeled]) and let them soak for 8 hours.
I then drank half the liquid, discarding the seeds themselves, with a small amount of warm milk.
I had one of the greatest experiences of my life, had virtually no nausea whatsoever (5 minutes of a gassy stomach, that's all).. I could have easily doubled or tripled the dose and been fine.
Water extraction method is best. It removes probably 90% of the nausea."
Mistä saan tislattua vettä? Kloori tuhoais LSA:n.. Vai pitäskö ottaa jotai järvivettä :lol:

Maistoin tänään inkivääriä, tuli mieleen muskottipähkinä :?