Psykedeelisen kokemuksen kehitys ja sen muuttuminen

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 03 Jun 2010, 10:27

Dexma wrote:
Mutta itse joskus aikoinaan, kun alkoi meneen tyyliin vähintään 2c-i 50 mg annoksella ja muutkin aika isoihin mun mittakkaavassa annoksiin 2c- kemikaaleja lopetin/vähensin näitä sen takia, kun tuntui tosi useasti, että keho ei enään kestänyt.

Huomasin tämän vaikutuksen nopeasti myös, kun otin useammin fenyjä tuossa vähän aika sitten... Jotenkin tuntui kehon pahoinvointi kovenevan ja tripeistäkin tuli vähän raskaita. Mahakipua (josta muutenkin kärsin nykyään paljon... joku syy en tiiä mikä stressi kait...), päänkipua, kehon ylikuormitus tunne..
Mut joo tää on vain loppupeleissä varmasti fenyjen perus ominaisuus ainakin minun ja 2c kemujen välillä.
Joo, mulla kans alkanu käymään fenetyyliamiinit joteki raskaiks fyysisesti.. lieköhän sitä et elimistö alkaa skragaa jo tässä iässä, vai lieköhän kyse vaan siitä et mä tuun viel oleen homeopaattinen ihme. äsidiki toimii homeopaattisesti jo ihan mukavasti.

Mut jos haluu vähän lähteä enemmän diippeihin tiloihin, ni mao-estäjät luo oman jännän maailmansa fenyjen ympärille, kokonaisvaltaistaa intensiteettiä, ja voi mennä helposti niinkutsutusti yli ymmärryksen.
Niinkuin nykysin useet matkat vaan meene mulla niin överiks, et joko tipahdan tai sit tuskailen näiden aiheuttamaa fyysis-psyykkistä pahoinvointia ja 'bodyloadeja'

Menny liian rankaks tripit vaan nykysin. ei kestä pää enää edes.. mitää.. ees karkkideelei.
ennen sitä kisko ku viimestä päivää, niin että jossainvaiheessa päätyi pisteeseen ettei nähnyt enää visuaaleilta eteensä, jokapaikasta luikerteli jotai iljettäviä matoja ja muita ihme kiemurtelevia sateenkaaria. Oli kyl mieletöntä fantasiaa, mut korostaisin tota sanaa mielettömyys.. Niin mieletöntä se oli. Deeliöverit..ehkä.

toi 'kehon ylikuormituksen'-tunne tulee itellä nykysin lähes poikkeuksetta, ja se vaikuttaa ihan liikaa myös psyykkiseen puoleen.

Mä en kestä enää mitää.. mut kummasti se keho myrkkyjä kestää :foil:
Keep it unreal.

sxoxyvg
Moderator

Re: 2 c-b?

Post by sxoxyvg » Thu 03 Jun 2010, 11:03

Dexma wrote:
sxoxyvg wrote:
Nää 2C-x on tuntuu olevan aika iisejä kropalle,
Tässä en nyt puhu mitenkään toksisuudesta, tai vaarallisista tilanteista.
Mä puhuin taas just siitä :)

Mut joo, kyllähän noista bodyloadia tulee, mutta ainakin itselläni se ilmenee mindsetistä riippuen joko ärsyttävänä kireytenä ja nauseana tai taivaallisena euforiana.
trip wrote: Menny liian rankaks tripit vaan nykysin. ei kestä pää enää edes.. mitää.. ees karkkideelei.
ennen sitä kisko ku viimestä päivää, niin että jossainvaiheessa päätyi pisteeseen ettei nähnyt enää visuaaleilta eteensä, jokapaikasta luikerteli jotai iljettäviä matoja ja muita ihme kiemurtelevia sateenkaaria. Oli kyl mieletöntä fantasiaa, mut korostaisin tota sanaa mielettömyys.. Niin mieletöntä se oli. Deeliöverit..ehkä.
Tuttuu, niin tuttuu :] Pitkähkö tauko deeleistä, pient remppaa elämän eri osa-alueilla, maailmanmuljutushuumeita naamaan ja zäng. Se ekojen kertojen kauneus ja ihmetys on taas siellä, ja kuuppa on entistä ehompi!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 03 Jun 2010, 12:34

sxoxyvg wrote:
Tuttuu, niin tuttuu :] Pitkähkö tauko deeleistä, pient remppaa elämän eri osa-alueilla, maailmanmuljutushuumeita naamaan ja zäng. Se ekojen kertojen kauneus ja ihmetys on taas siellä, ja kuuppa on entistä ehompi!
Joo tai riittää kun muutta vähän elämää. Sitten taas deeleja kuukausi ja vooooouh, taas on uutta mullistettavaa elämässä :D

Mulla tuntuu menevän muuten koko ajan näin. Välillä deeli taukoo ja sitten taas jotain muuta elämässä ja yhtäkkiä mitään muuta kuin deelejä jne.

Pitäiskö tehä jo tästä off topikista omansa. Tyyliin psykedeelisen kokemuksen kehitys ja muuttuminen... Mulla ois sanottavaa tästä ehkä, mutta nyt liian kuosis sanoon.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Thu 03 Jun 2010, 12:42

:D Ehkä sit siihen muutokseen vois ympätä semmosen kohtuuden psykedeelien suhteen :}

topikki mutiloitu.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

wRRa
Moderator

Re: psykedeelisen kokemuksen kehitys ja muuttuminen

Post by wRRa » Thu 03 Jun 2010, 15:12

Joo kyllä luulisi että psykedeeleistä saa parhaat kokemukset jos on "riittävän pitkä palautumisaika" niin kuin joskus sanotaan :) En nyt siis tarkoita fyysistä palautumista vaan myös henkistä palautumista.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

horna
Kameleontti

Post by horna » Thu 03 Jun 2010, 16:23

Mielestäni deelien käyttötiheyden kanssa pätee hyvin "vähemmän on enemmän".
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

frapathea

Post by frapathea » Thu 03 Jun 2010, 18:28

Jap jap. Oon kuullut paljon läppää siit, miten joidenkin mielestä deelien vetäminen alkaa käydä tylsäks. Samaa vanhaa, kuulemma. Mut hä? Tottakai, jos et ikinä perehdy sen pidemmälle ja jäät looppaamaan ykköslevelii. Tosiasiassa mahdollisuudet vaikuttaisivat olevan sangen rajattomat. Vaatii vaan enemmän tai vähemmän paneutumist. Yleensä kai enemmän.

Mut ei kyse oikeastaan vaikuta olevan psykedeeleistä, vaan jokseenkin kaikesta.

Psykedeelit tuntuvat kyllä tuovan kokemuksen kehitystä ja muutosta aika etualalle.

Ne myös toisinaan pehmittävät sitä möykkyä, ni sit on helpompi muovailla taas edullisiin suuntiin. Jos liikaa pehmittää, voi vaikka sulaa!! Toisaalta liian jähmeän koostumuksen liiallinen vääntely voi johtaa vääntymiin ja jopa säröihin ja rikkoumiin. Mutta tässäkin liika tai liian vähä voidaan nähdä aika tilanne- ja yksilökohtaisena. Toiset osaa hillitä löysääkin mömmöä ja rakennella siit, toiset osaavat keskittyä jähmeämmän tavaran muokkaamiseen.

Jos joku juttu alkaa tekemään kipeetä, niin se luultavasti vaan ilmoittelee, että tähän tulisi nyt keskittyä. Iha rauhas. Keskittyä. Tunnustella. Et mihin suuntaan pitäis alkaa aukomaan, et paranis. Turhautuminen harvemmin vie eteenpäin, mut voi siitäkin oppii, koska turhautuminen tuntuis olevan ihan samanlainen kipureaktio. Kipeit lihaksii kantsii hieroo nii lujaa, et sattuu, mut just sen verran, ettei ihan tule automaattisii vastustusimpulssei. Rajan löytää parhaiten työntämällä isovarpaan kärkeä vähän siit yli, varovasti. Sit voi alkaa siitä pikkuhiljaa venyyttämään. Tai no pikkuhiljaa ja pikkuhiljaa, just niin pikkuhiljaa tai isolujaa ku milt tuntuu.

Joo, tottakai asiat muuttuu, ku mennään syvemmälle ja korkeemmalle. Ilmakehäs on erilaisii kerroksii ja maaperäs on erilaisii kerroksii. Erilaisii olosuhteit ja erilaisii juttui kätkös. Toisinaan on helpompaa ja toisinaan vaikeempaa. Toisinaan keveempää ja toisinaan raskaampaa. Ei siin sit sen kummempaa. Sesesesse siit. Moikka.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 03 Jun 2010, 22:05

Jossain määrin aloitin oman psykedelisoitumisen joskus 2005, kun aloitin dexmin käytön. olin silloin 15 vee. Jatkoin dexmin käyttöä tosi pitkälle, siihen saakka kunnes olin 18 ja siitäkin aika paljon pidemmälle. Siitä on nuo dexmanpäiväkirja jututkin tuolla.

Se aika on tuntunut enemmän sellaiselta pseudo psykedelialta. Vaikka silloin just se kovimmat flipit tuli ja mielen muutokset. Oikeastaan dexmin aikana kaikki oli toisenlaista, ei välittänyt oli hyvä olo ja ihan VITUN AVARUUS. Koin juurikin dexmin kanssa eniten sitä "astraali" kokemusta, kehosta irtautumista ja muuta joka tuntui YLILUONNOLLISELTA...
Olin oikeasti tuohon aikaan tosi flipeissä, mutta se väistyikin alta.

Aloitin tryptamiinien käytön joskus tuolloin 2008 kesällä silloin, tuli eniten ihasteltua visuaaleja. Jos veti tripin, niin suu oli auki ja ilme oli sellainen VOOOOOOOOIOOOOOUH, VITTU NOI SEINÄT LIIKKUU. Loppupeleissä, jos jokin on hedonistista huumeiden käyttöä niin kerta kuussa psykedeelejä on sitä mulle.

2008 vuotena taisin tajuta olevani tosi pahasti alkoholisoitunut ihminen ja sitten tapahtui jotain, tapahtui AYAHUASCA. Se ensimmäinen kokemus oli todella todella todella raju. Se teki musta JUMALAN hetkeksi, ja veti erittäin far out. Mutta sitten pikkuhiljaa aloitin nauttiin huascaa aika säännöllisesti lähes viikottain. Ja pikkuhiljaa huascasta muodostui mulle erittäin nautinnollinen, stressin ja yleisen paskan poistaja kehostani/mielestäni. Sen jälkeen kiinnostuin psykedeelien "hedonistisemmasta" puolesta, happo fenetyliamiinit ja tryptamiinit tulivat kaiki tutuiksi keväällä 2009.

Aluksi se psykedeelinen kokemus oli vain silloin tällöin. Silloin se tuntui enemmän tosi epähallittavalta, ja loppupeleissä tuntui etten saanut sitä "hengellistä" puolta ekhä niin paljoo irti noista. Pikkuhiljaa käyttö kumminkin tiivistyi ja tiivistyi, olin melkein parhaimmillaan päivittäin tryptamiineissa ja fenyissä.

Se, että oon ollut "koko ajan psykeissä", on tuntunut siltä kehittävämmältä ajalta ja paras tapa käyttää psykedeelejä ns kehittävästi mulle. Vähän niinkuin lääke joka tukee omia ajattelu malleja, kehittää niitä kokoajan. Auttaa flippaileen uusiin juttuihin paremmin.

Mitä sitten kävi 2009 keväällä-syksyllä siinä itse kokemuksessa?

Visuaaleista sen verran, että ne hävisivät, esim tryptamiineista tuntuu kaikki visuaalit hävinneet tosi paljon, enemän kaikki tripit kääntyi dissosiaatioon, ei enään pieni annos riittänyt, jotenka piti ottaa suoraan sikiö asentoon vieviä trippejä. Feny tripit alkoi tökkimään tosi pahasti tuolloin, tuntui tosiaan ettei keho kestä jos ottaa 50 mg 2c-i taikka 30 mg 2c-e... Oon ollut aina huono valvoon ja tykkään tunteesta, että mun kehossa on hyvä olo.

Tryptamiineista loppu aika hyvin teho. dmt ei toiminut kunnolla enään, hapot oli turhan kalliita, kun lappuja sai heittää se kolme että edes toimi. Yleensä ainoat psykedeelti jotka toimi oli dpt ja ayahuasca tietyssä vaiheessa. Nämä kyllä kiitettävästi antoi tosi kivoja ja henkisiä kokemuksia.

2010 sitten yritin lopetta jo kaiken päihteilyn. Syksyllä elämä oli mennyt aika tylsäksi ja päihteily alkoi vain häiritsemään, oli tylsää menoa päihteilyssä, oikeastaan turhautti enemmän ja enemmän päihteily. Muutin elämää aika paljon vuoden alussa ja sitten yhtäkkiä kokeilin taas deelejä.

Ensimmäinen kokeilu taisi tulla joskus maaliskuussa ayahuascasta. Kokemuksen jälkeinen tunne oli, että tälläistäkö tää nyt oli? No vois käydä ostaan kaljaa ja juoda kännit. Oikeastaan kokemus oli tosi tylsä. avaruus pum, avaruus pum ja pois... oksennusta ja visuaaleja mutat ei muuta.

Sitten eksyin 5-meo-miptin ääreen ja koin pitkästä aikaa 20 mg annoksella vähän hedonistisemman tripin, aivot juoksi täysillä ja nautin suuresti siitä tilasta, visuaalit olivat edelleen kateissa vaikka aikoinaan jo miptillä oli alkanut kaikki paikat velloamaan. Tuntuu juurikin että tuo visuaalinen puoli on pudonnut multa tripeistä täysin.

No nyt olen sitten taas alkanut veteleen deelejä "aika vauhdilla", annokset ja tolet ovat nousemassa huimaa vauhtia kyllä koko ajan, mutta nyt, kun tuon tauon olen pitänyt niin jotenkin saanut deeleistä ihan uutta ulos. Huomattavasti enemmän sitä ajattelua ja kehittelyä elämään, myös hauskuutta. Esim ottanut huomattavasti enemmän sekakäyttöö deeleillä. Sekoitan aina joka kerta vähän tryptaa ja fenyä, pilvee kaljaa kokemuksiin ja nämä tuovat uutta perspektiiviä.

Tällä hetkellä tää mun "psykedeelinen kehitys", tuntuu tosi hyvältä, oikeastaan löydän niitä hyviä puolia musta itsestäni kokoajan enemmän, ja löydän niitä parempia ajatusmalleja joita mulla ennen oli takasin. Kehityn ja todella vauhdilla taas kerrankin. Samalla tällä hetkellä tuntuu pysyvän muukin elämä kasassa hyvin, deelit on enemmän vapaa päivän huumeita. Mulla on edelleen esim työ joka auttaa pitään kuoseja hallussa ja toisaalta, en ole ikinä deeleillä sillai överiksi vetänyt... Jotenkin tuntuu, että tuo tauko teki tosi tosi hyvää, mutta luulen, että tämänkin taas innostuksen jälkeen tulee uusi tauko, kun psyket lopettaa toimintansa ja sitten pikkuhiljaa taas siirtyy toimiin sinne muun elämän puolelle. Tuo sieltä tripiltä ne hyvät ideat enemmän käytäntöön, ja sitten taas ehkä joskus trippaileen jne..

Katotaan mihinkä tää fiilis kehittyy. Mutta aika paljon se on jo muuttunut parin vuoden aikana ja sen tarkkailu on kiintoisaa.

(tää oli nyt spontaani kirjoittelu kännissä eli jos ajatukset menee välill ävähn ööööööeveriksi niin koittakaa kestää. )
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 04 Jun 2010, 12:05

Sulle Dexma arvostusta ton kirjoittamisesta.

Uke
LD50

Post by Uke » Fri 04 Jun 2010, 12:27

Vau! Aika.. mielenkiintonen stooori. Mä en edes voi puhua kauheesti omasta psykedeelien kokemuksen kehityksestä, kun käyttökerratkin on vielä sormilla laskettavissa ja niin pois päin.
Sen verran voin sanoa, että jos en olis kokeillu mitään psykedeelejä ikinä, niin varmasti olisin pahemmin addiktoituneena joihinkin muihin päihteisiin ja varmasti vetäsin pään täyteen vähintään kerran viikkoon. Tällä hetkellä pystyn oelmaan ilosena 2 kuukautta putkeen ongelmitta ja vieläpä samalla seuraamaan vierestä muiden pilleripuuhia, tästä oon jotenki aivan vitun ylpee.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 04 Jun 2010, 12:33

Mikset sää Uke vedä enää?

Uke
LD50

Post by Uke » Fri 04 Jun 2010, 13:23

King Ink wrote:Mikset sää Uke vedä enää?
Vedän mää, mut harvoin. Saatan polttaa paukut sillon tällön, mut jotenki.. tykkään nykyään paljon enemmän olla täysin selvä päästä, ajatus kulkee paljon paremmin ja saa hoidettua kaikki asiat kuntoon. Toki välillä on kiva ottaa ja kunnolla :twisted: mut eniwei harvoin ku pitää hauskaa, niin se tuntuu moninkertasesti kivemmalle IMO. :)
e: Itseasiassa oon vähän kateellinen ihmisille, ketkä osaa juoda alkoholia ihan vitusti ja saa sellasen vitun sekavan tilan siitä, mä kun en saa yli kymmentä annosta vedettyä sit oikee koskaa :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 04 Jun 2010, 13:35

Eiköhän täältä löydy aika vitusti porukkaa ketkä on kateellisia sulle.

Itsekin hyvin nyt viihdyn selvinpäin, pari viikkoa oonkin ollut.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 09 Jun 2010, 05:23

Image
Keep it unreal.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 09 Jun 2010, 12:04

Kertooks toi susta ja Dexmasta? :D
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 09 Jun 2010, 12:34

toi tRip on just se tapa miten se toimii :D

Mä just mietin tässä, että mitä oikeasti psykedeelit on mulle tehneet. Ja sitä psykedeelistä kehitystä taas...

Mä taidan olla riippuvainen jossain määrin psykedeeleistä. Ainakin otan trippejä noin kolme viikossa, ehkä enemmänkin joskus ja harvemmin vähemmän. Helppoohan se on jatkuvasti oikeasti vain kiskoa deelejä ja olla vain vitun deeleissä ja ns kasvaa. Mutta, mitä vitun välii on niillä deelien kehityksellä jos ei niistä saa mitään käytäntöön?

En tiedä, ne on hauskoja vois sanoo?

Ja aina tuntuu jotain muuttuvan tripeillä. Mä tunnen, että oon löytänyt ihan älyttömästi potentiaalia itsestäni psykedeelien avulla. Mua ihmetyttää joka päivä, mitenkä 15 vee koulukiusatusta takapulpetin nörtistä, tulikin yllättävän, ei kauhean, mutta yllättävän rohkea teini, joka meni ja kokeili erilaisia juttuja. Päätyi kasvamaan vähän vanhemmaksi kuin 17 vee, ja juurikin "avaruuskapteeniksi" tai joksikin.... Tai no Lasseksi. Mä oon nykyään jopa kuullut itestäni tosi positiivista palautetta itsestäni, musta tuntuu jopa joskus, että ihmiset ovat kiinnostuneita jos mä avaan suuni! VAU.

Mitä konkreettisia asioita mun elämässä muuttunut psykedeelien kautta?
Viime aikoina, mun toimintakyky on parantunut, se on haasteellista saada itsensä TEKEMÄÄN asioita, varsinkin kun oman kämpän sisältä löytyy niin paljon kaikkea kivaa jolla voisi sumentaa sitä toimintakykyä. Hienointa kumminkin psykedeeleissä on mun toiminta kyvylle, se, että edes joskus, EDES JOSKUS olen selvinpäin (tänään taas tulee selvä päivä hip hip hurraa), ajattelin tässä kuhan vain vähän aikaa lepään, että tiskaan vähän puhdistan tätä kämppää ja teen tavoitteitani eteenpäin musiikin saralla. Näitä asioita ei aina osaa tehdä, tai en ainakaan minä. Joskus niissä on ollut tosi pitkiä taukoja.

Sitten mä olen huomannut, että mä yritän jopa lähestyä ihmisiä nykyään, työpaikalla mä juttelen ahkerasti ihmisten kanssa ja tunnen sitä läsnäoloa ja sosiaalista yhteisöllisyyttä huomattavasti enemmän. Se on kamalan ihana tunne, kuinka huomaa työkavereistaan joita on pitänyt aika pelleinä välillä, että kuinka he oikeasti ilostuttavat mun päivää, tuntuu HYVÄLTÄ, olla niiden kanssa. Kuinka niistä löytää niin uusia ihania puolia.

Yleinen ahdistus on vähentynyt, lähen nykyään spontaanisti kokeilemaan asioita, esim eilinen sushin syöminen jo itessään oli aika vitun päräyttävää, oikeasti ensimmäinen tunne, oli että HYI SAATANA oikeasti, silti koin sen ja otin senkin tunteen aivan täysillä elämään, ja nautin. Masennus joka mulla vaihtelee maanisesta depressiiviiseen jatkuvasti tuntuu paikalla pysyvältä, pikkaisen normaalia ilosemmalla. (no joo on mulla kemiatkin aika kohdilla :D) Samalla tuntuu paljon maadoittuneemmalta välillä tämä elämä näinkin, kuin joskus aikoinaan, jos vertaan vaikka opiaattien, bentsojen ja dexmin kiskomis aikakausiin niin todellakin, sentään mä tunnen jotain...

Mä pidän myös mun kehostani enemmän huolta, mä löydän sen antaman ekstaasin, mä joogaan, syön terveellisesti ainakin välillä. Huomasin tossa yksi päivä, että nyt tässä keväällä, kun olen aloittanut psykedeelien käytön niin kävelen nykyään portaat aina ylös. Mä rakastan tän kehon puhtautta joka siinä nykyään vallitsee suurimmaksi osaksi, ja yritän oikeasti pitää sitä yllä. Mulla on esim nytkin salaattia jääkaapissa, jossa on papuja. FUCK YEAH.

Psykedeelit on kumminkin mulle haasteellisia. Ne laamaannuttaa usein sen päivän ajan jolloinka niitä otan. Mikä nyt ei olekkaan mikään ihme, jos ottaa 8 tuntia kestäviä avaruusmegaöveri matkoja... Tuntuu usein, että mä käytän jatkuvasti psykedeelejä vain tajutakseni, että kuinka vitun upee ihminen mun sisällä piilee, kuinka vitun paljon siellä oikeasti piileekään. Sitten, kun sitä tuo ulospäin niin kaikki ei todellakaan tapahdu päivässä minun kohdalla, se vaatii paljon aikaa. Sen tuominen tähän ympäristöön ja yhteiskuntaan on todella hankalaa johtuen minusta ja minun ympäristöstäni. Se on haaste mulle. Ehkä suurin haaste mikä mulla on ollut ikinä elämässä, oikeasti puhjeta kukkaan. (ja samalla polttaa kukkaa... :oo: )

Mut sitten välillä tulee se tunne, ettei tästä tuu vittuakaan, sitten otetaan vähän maailman parannusta ja kovinta ego huumetta... Mutta seuraavana päivänä on uusi yritys ja matka jatkuu... Perillä nähdään tuleeks tästä mitään. Musta tuntuu kyllä, että joo.
tRip wrote:

frapathea

Re: Psykedeelisen kokemuksen kehitys ja sen muuttuminen

Post by frapathea » Mon 14 Jun 2010, 10:48

Wouh! Otin kolmen kuukauden tauon jälkeen kahtena peräkkäisenä päivänä happoa. Tuntu, et sinkos ihan uusiin sfääreihin. Sil tosiaan on toistaseks viel ihan hitosti annettavaa.

Oon lähiaikoina alkanut perehtyä kahdeksan aivopiirin malliin:
http://en.wikipedia.org/wiki/8-Circuit_ ... sciousness

ja tuntui, et se vaikutti kokemuksiin myös omalta osaltaan aika paljon. Olin molemmilla tripeillä pitkiäkin aikoja jokseenkin puhekyvytön, kun tunsin yhtyväni koko universumiin niin hiton voimakkaasti. Toisena päivänä ulkona kävellessäni tunsin maailman hengittävän allani ja kuulin kuusten kasvavan ja solujeni syntyvän ja kuolevan ja näin menneen ja tulevaisuuden. Kirkkaasti yks huikeimpii kokemuksii psykedeelien parissa tähän päivään mennes. Ei oo koskaan ennen tuntunut niin elävästi. Yhteys. ihan. Kaikkeen.
Ja aikaisemmalla noista matkoista tunsin myös voimakkaita kehollisia euforiatiloja, jotka jäi looppaamaan voimistuen alati.
Ööh en oikee osaa ees selittää.
Mut tuntu selittämättömän uudenlaiselt. Ihanku mun avaruustreeni olis tuottanu tulosta ja tulisin alati taitavammaks psykedeeleriks.

(Sit kans tuntu välil et olis jollain salvia-DMT -tripil. Öö)

Uke
LD50

Post by Uke » Mon 14 Jun 2010, 11:33

Dexma wrote:Sitten mä olen huomannut, että mä yritän jopa lähestyä ihmisiä nykyään, työpaikalla mä juttelen ahkerasti ihmisten kanssa ja tunnen sitä läsnäoloa ja sosiaalista yhteisöllisyyttä huomattavasti enemmän. Se on kamalan ihana tunne, kuinka huomaa työkavereistaan joita on pitänyt aika pelleinä välillä, että kuinka he oikeasti ilostuttavat mun päivää, tuntuu HYVÄLTÄ, olla niiden kanssa. Kuinka niistä löytää niin uusia ihania puolia.
Siis tämä. Musta jotenki tuntu, että (niin säälittävältä kun se kuulostaakin) välillä mun päivän kohokohta oli ku pääsin töihin. Musta se on ihan helvetin mukavaa kun voi jutella niitä näitä ihmisten kanssa ja tutustuu niihin se on jotenki tosi hienoa.
Voisin kyl yhtyä myös ^tota aiempaan kappaleeseen Dexman tekstinpätkässä, että mulle tulee ainakin vitun hyvä olo siitä, kun saa tehtyä asioita. Vaikka se olis selvinpäin siivous, vietyä papereita johonkin, rustattua työhakemusta, käytyä lenkillä ja kuntosalilla jne jne. siitä tulee vaan jotenkin energiaa lisää.
Image

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 14 Jun 2010, 12:37

Musta tuntuu, että mulla on älyttömän paljon haasteita mun psykedeelien käytön kohdalla, viimeaikoina... Näitä menee taas vähän liiankin sillai, noooh, vapaapäivä, luppoaikaa, ei parempaa tekemistä = PSYKEDEELEJÄ PÄÄ TÄYTEEN.

Noh, tänään skarppaan ennen kuosaamista ihan oikeasti.
tRip wrote:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 11 Jul 2010, 02:24

sxoxyvg wrote:topikki mutiloitu.
ei mikää ihan turha jäbä ;>
Keep it unreal.

Azee
Psykonautti

Post by Azee » Sun 08 Aug 2010, 01:35

Mä en oikein tiedä sopiiko tää tänne... mut ylipäätään tää vaivaa mua aika pahasti ja pitää jakaa tää nyt jonnekin.
Mulla oli ihan omituinen kokemus DXMstä... Join siis 1000mg, enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Onnistuin pääsemään täydelliseen pelottavaan hulluuteen jonka luulin jäävän, ettei se koskaan enää katoaisi. Tämä osuus on varmaan tuttua kaikille, jäin niinsanotusti luuppaamaan paikalleni. Luulin olevani elokuva elokuvasta josta tehdään elokuvaa josta tehdään elokuvaa. Täydellistä luuppausta, hikoilin kuin pieni sika ja makasin kaverini sohvalla potemassa hulluuskohtauksia. Jossain vaiheessa luovuin itsestäni täysin, olisi ollut aivan sama jos olisin ollut kuollut. Niinsanotusti päästin irti persoonastani "okei, mä kuolen, paha voittaa ja tulevaisuutta ei enää ole". (pohjustus: masentunut ja käytän sertralin 100mg(jos vaikka kemia olis tää juttu)) Tähän asti kaikki tästä oli tavallaan ymmärrettävää, onhan dxm vahva aine blaa blaa whaeva. Mut sit, olot jatkui kolme päivää... Joo tottakai se fiilis laimeni, mutta mä en seuraavana päivänä meinannut pysyä pystyssä. Ja silmät harhaili ja puhe sammalsi. Toivoi kuolemaa joka hetki.
Joo, tää meni ohi.
Mut sitten, poltin aikalailla pilveä ja sama paska tuli taas. Aivan täsmälleen samanlainen fiilis, en tiiä mitä tein sekunti sitten enkä todellakaan tiedä mitä tein minuutti sitten. Ja sama hulluus, täsmälleen samanlainen. Joo joo, onhan pilvi vahva aine blaa blaa...
Mut sama juttu tulee alkoholin kanssa, kuus pulloa ja sama, siis täsmälleen samanlainen hulluus, otan mun nukahtamislääkettä ketipinoria, SAMA... Vittu mikä on?
Pitäiskö ruvetä täysstreittariks kun ei enää mikään toimi kivasti...?
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.

peltsi
OD

Post by peltsi » Sun 08 Aug 2010, 15:26

Mulla on sellanen jännä homma et LSDeen kanssa tykkään enemmän laskupuolesta kun niihin ajatuksiin pystyy keskittyy niin paljon selkeemmin eikä oo enää sellasta hullunmyllyy. Sillo just pystyy aukoo niit solmuja päästä ja käsittelee kaikkia asioita helpommin. Ehkä happoa syöneet tietää minkälaista muutosta tarkotan siinä jossain vaiheessa nousujen tasaannuttua ehkä jopa laskuvaiheessa kun ei enää välttämättä vaikka visuaalit vello niin voimakkaasti mutta ajatukset tekee ikäänkuin minitrippejä järkyttävän monista eri asioista ikäänkuin saman aikaisesti ja silti pystyy jotenki hiffaa niitä. Tajunnanlaajenemista tosiaan..MindTrippin' 8)
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sun 08 Aug 2010, 15:34

Mulla taas viime tripillä kesti visuaalit kaikista kauiten. LSD:tä otin siis 200mic joskus 22 aikaan ja aamulla vielä 7 aikaan näky visuaaleja, vaikkei enää ajatustoiminnassa ollut mitään huomattavaa eroa. Ei tosin ollut kovin hengellinen trippi, eli ei tullut kamalasti pohdittua mitään ihan suoraan sanottuna :D

Oon huomannu et LSD-tripit voi olla tosi rakentavia henkisesti jos ottaa esim. yksin himassa, mutta sit taas jossain bileissä/festareilla toi henkinen puoli jää kokonaan pois. Kai se on siitä et kerkeekö pysähtyy ja miettii asioita... tai jotain?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 08 Aug 2010, 15:37

No, psykedeeleil on ylipäätään paikka ja seura must tosi ratkasevas osas tripin kannalta.
Mut hapon kans varmaan erityisesti, huomasin saman niil 2 kerral kun oon ottanut sitä.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 08 Aug 2010, 15:40

Eks kaikki kokemukset ole hiton henkisiä ja kehittäviä?

Joskus vain ratkoo erijuttuja, joskus tajuaa vain, että kiva liikuttaa mun kehoa. Joskus se antaa iloa moneksi päiväksi, joskus se pistää pohtimaan paripäivää. Joskus tuntuu siltä, kun käteen jäisi vain krapula ja psykedeelien vajarit.
tRip wrote:

peltsi
OD

Post by peltsi » Sun 08 Aug 2010, 16:56

Dexma wrote:Eks kaikki kokemukset ole hiton henkisiä ja kehittäviä?

Joskus vain ratkoo erijuttuja, joskus tajuaa vain, että kiva liikuttaa mun kehoa. Joskus se antaa iloa moneksi päiväksi, joskus se pistää pohtimaan paripäivää. Joskus tuntuu siltä, kun käteen jäisi vain krapula ja psykedeelien vajarit.
Joo tää on totta mut oon huomannu et erityisesti hapolla on mulle tollanen ominaisuus et tripin tasoituttua rupee ajatus kummasti vilkkaamaan. Seura ja paikka aika ja lähes kaikki tollanen settingi vaikuttaa myös bodyloadeihin ja mahdolliseen nauseaan/ahdistukseen..oottekos huomenneet tätä?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 09 Aug 2010, 00:11

peltsi wrote: Seura ja paikka aika ja lähes kaikki tollanen settingi vaikuttaa myös bodyloadeihin ja mahdolliseen nauseaan/ahdistukseen..oottekos huomenneet tätä?
Joo todella paljon. Myös jatkuva joogaaminen, terve keho hyvä ruokavalio, myös tuntuu vaikuttavan bodyloadeihin. Myös tämä vaikuttaa maadoittuneeseene trippiin.
tRip wrote:

hurja
Lepakko

Post by hurja » Wed 11 Aug 2010, 15:05

peltsi wrote:

Joo tää on totta mut oon huomannu et erityisesti hapolla on mulle tollanen ominaisuus et tripin tasoituttua rupee ajatus kummasti vilkkaamaan. Seura ja paikka aika ja lähes kaikki tollanen settingi vaikuttaa myös bodyloadeihin ja mahdolliseen nauseaan/ahdistukseen..oottekos huomenneet tätä?
Kyllä se on se set & setting. Tämän huomasin itse nopeasti.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!

Pariah

Post by Pariah » Wed 11 Aug 2010, 15:32

hurja wrote:
peltsi wrote:

Kyllä se on se set & setting. Tämän huomasin itse nopeasti.
Juurinäin.

Toisinaan kaveriporukassa douppaillessa menee siihen yleiseen sekoiluun ja seurusteluun huomio, yksin kotona voi pistää soimaan just sitä musaa mitä haluaa, istahtaa sohvalle ja antaa ajatusten viedä =) Set & setting.

Edit:

Psykedeelinen kokemus mun osalta on kehittynyt neljässä eri vaiheessa...

1. Vahvat kukat ensimmäistä kertaa. Oli psykedeelistä miten ajatus alkoi juoksemaan kun katsoi touhuja. Tehtiin mansikkapirtelöä tehosekoittimella ja päässäni alkoi pyörimään sormet sekoittimessa ja näiden kauniiden tyttöjen kutrit kun ne takertuvan noihin pyöriviin teriin...

2. Ensimmäinen flippaus. Avaruudessa mietin olinko elävä vai kuollut, ei ollut aikaa, ei minua, ei mitään. JWH-018 OD.

3. Täydellinen psykedelia ekalla 1200mg DXM matkalla. Olin jossain helvetin ja taivaan välillä olevassa labyrintissä miettimässä että mitähän olen tehny itelleni, olen varmaan jossain mielisairaalassa usean vuoden douppauksen päätteeksi... avasin silmät ja näin vain kaakeileita ja loisteputkia. Myöhemmin tajusin että heräsin vessasta.

4. DXMn kanssa pelleily, kuinka paljon tätä voi ottaa ettei enään nykyään tajuaisi että on vain sekaisin? kaikenlaista on tässä matkanvarrella tullut koettua.

frapathea

Post by frapathea » Mon 16 Aug 2010, 22:03

wRRa wrote:Mulla taas viime tripillä kesti visuaalit kaikista kauiten. LSD:tä otin siis 200mic joskus 22 aikaan ja aamulla vielä 7 aikaan näky visuaaleja,
Yyyyyyy mul on jääny visuaalit pysyvästi päälle. Kaikki aaltoilee, värit hehkuu, ja asiat muodostaa omia aikojaan kauniiksi kuvioiksi järjestyviä fräktäälei ja kaikki heeeengitttääää. Ääää. Kaunist, mut hiton rankkaa. Tosin ajatustoiminnassakin on tapahtunut pysyvää.. happoutuymist.....

Keksin tos yhten päivän aivan megahyvän selityksen tähän topicciin, mutte kirjoittanut ylös. Nyt tuntuu kadonneen kommunikaatiokeinot semist. Totaa..

http://en.wikipedia.org/wiki/8-Circuit_ ... sciousness
Tuntuu, et mitä paremmin alemmat piirit ohjelmoituu ja mitä sujuvammin ne toimii, sitä enemmän saa ylemmistä irti. TUntuu, et tähän saattaa olla sidoksis siihen, miks usein vaikuttaa silt, et ihmiset, jotka ottaa vähemmän opikseen deeleilt ja takertuu Paskoihin Ohjelmistoihinsa, saavat ainakin mun silmissä psykedeeleistä vitusti vähemmän ja laimeempii juttui irti, ku ne, jotka antautuu täysin rinnoin leikkiin mukaan. Ku robo toimii kitkattomammin..

Nii et psykedeelien syönti on taitolaji jota on harjoiteltava mikäli haluaa siit enemmän irti. Sitku treenaa, ni sit tapahtuu erilaisii juttui, ja yleensä ne on niit ihmeellisempii.