DPT (dipropyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Anonyymi

DPT (dipropyylitryptamiini)

Post by Anonyymi »

Kokemuksia kyseisestä aineesta? Ihan semihyvin tästä jo löytyy kyllä, mutta paikallisten ihmisen mielipiteitä ja ajatuksia haluaisin kuulla. Onko kukaan heittänyt tumppuun tätä ja miten paljon? 10mg - 75mg on aika helvetin iso haarukka.

Informaatiota: Wikipedia, Erowid & TiHKAL
Dexma
Moderator

Re: DPT (dipropyylitryptamiini)

Post by Dexma »

100 - 200 mg nokittelen..

Tää on ehkä, paras psyke mitä itse oon ottanut... Vaikutukset on tosi kovat, oikeastaan menee sillein, että ei uskois minkään menevän enään enemmän psykedeeliseksi. Tai edes mahollisuutta ei olisi.

Noin 4 tuntia kestää, jonka jälkeen pääseekin melkein nukkumaan. Pistää kyllä sikiöasennon päälle ja oksentaa aika vitusti, mutta todellakin... Kokeilun arvoinen...

Yleensä muuten porukka on ymmärtääkseni sanonut ettei tuo iv ole niin hyvä mitä vetää...
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Dexma wrote: Yleensä muuten porukka on ymmärtääkseni sanonut ettei tuo iv ole niin hyvä mitä vetää...
What?

Kyllä toi IV oli ihan metkaa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Uke
LD50

Post by Uke »

mietityttikin miksei tästä ole tehty topikkia, kun suuri osa tätä tuntuu kehuvan :P Mieli tekis koklailla, aika pirun mielenkiintoselta aineelta kuullostaa...... ehkä someday..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mitäs helvettiä tälläinen musta dptee on olevinaan. Tilasin sitä nimellä hcl muoto, mutta voiko musta olla hcl?

Oon joskus ruskeaa dpteetä vetänyt nokkaan, jonka piti olla hcl muodossa, mutta noin viikko sen jälkeen tuli verta vielä nenästä. Eli kokemuksia kaivattais? En tykkäis tehä pioneeri työtä... Dptee kipu nokassa ja dptee trippi päällä ei oo enään niin hauskaa, mun mielestä.

muuten tarttee kait tätä ruveta syömään...
Onko syömisestä porukalla kokemusta? Ite oon syönyt tätä 100 mg huascan kera ja kaiken muun jännän, mutta silloin tolet oli niin taivaissa etten osaa oikein sanoa miltä se tuntui... :oops: :roll: :shock:
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Dexma wrote:Mitäs helvettiä tälläinen musta dptee on olevinaan. Tilasin sitä nimellä hcl muoto, mutta voiko musta olla hcl?

Oon joskus ruskeaa dpteetä vetänyt nokkaan, jonka piti olla hcl muodossa, mutta noin viikko sen jälkeen tuli verta vielä nenästä. Eli kokemuksia kaivattais? En tykkäis tehä pioneeri työtä... Dptee kipu nokassa ja dptee trippi päällä ei oo enään niin hauskaa, mun mielestä.

muuten tarttee kait tätä ruveta syömään...
Onko syömisestä porukalla kokemusta? Ite oon syönyt tätä 100 mg huascan kera ja kaiken muun jännän, mutta silloin tolet oli niin taivaissa etten osaa oikein sanoa miltä se tuntui... :oops: :roll: :shock:

Mä taisin nokitella tätä ilman suurempia ongelmia. Toisaalt mul on aika kestävä kolvi.

Kummalta kyllä kuulostaa toi väri, DPT HCl. pitäisi oikein säilöttynä kestää vuosikymmeniä. Aikalailla valkoista oli omani muistaakseeni. Koita muuttaa freebaseksi? Sit vapottele menemään. Mun piti mut pääs loppumaan kesken :}
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
lonecell

Post by lonecell »

Jos toi on sieltä tilattu mistä luulen niin on kyl ihmeellistä, tuolla sivuilla lukee et pitäis olla violettia sen suolan :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lonecell wrote:Jos toi on sieltä tilattu mistä luulen niin on kyl ihmeellistä, tuolla sivuilla lukee et pitäis olla violettia sen suolan :D
Joo niin muuten onkin noin..

No siis tää täytyy kokeilla kuinka kovaa tää turisee nenässä.

Ihan jännää päästä kokeileen...

Mut tosiaan vain viimeisestä kerrasta, kun oli ruskeaa jauhetta niin lopputulos sattu ihan vitusti.
Neste
OD

Post by Neste »

Paljonko tätä kannattaisi ensimmäisellä kerralla nokittaa? 250mg pussi niin ei kauheasti voi testailla. Erowidissä common (25-100 mg) ja strong (60-200mg) melko päällekkäisiä että taitaa olla todella paljon yksilöstä kiinni? :right:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

100 mg on luotto annokseni. Siitä enemmän jos ottaa niin, no... No jos nenä kestää niin ehdottomasti lisää vain kaukaloon!

Sinällään, kyllä kun sitä kerran alkaa imeen niin ei se niin iso homma ole ja ero, että 0,1 vai 0.2 jen.

Kokemus on niin vahva jo 100 mg ettei mitään rajaa, ja siinä ei paljoo järjen kanssa ole enään tekemistä, mut 0,2 on vielä enmmän... no jotenkin järjettömämpää :D
Neste
OD

Post by Neste »

Huonon settingin takia otin vain 25+25mg. Nousee aika hitaasti. 30-45min kohdalla alkaa huomata. Valuma maistuu paljon pahemmalle kuin esim. 2C-E ja haiheutti kurkun/nielun turpoamista. Nauseaa vähän, varmaan osittain tuon maun takia.

Trippi oli kuitenkin varsin mukava vaikka vaikutukset jäivätkin miedoiksi.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Piti kirjottaa tähän ketjuun tänpäiväsestä DPT-kokemuksesta mutta siitä viestistä tulikin niin pitkä että laitoin suoraan trippistoorien puolelle. Annos oli 30-40mg, fyysinen olotila ihan hirveä ja vapinaa, hengitysvaikeuksia ja sydämen hakkaamista ainakin peakin kohalla.

Jos joku haluaa enempi lukea niin
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=27&t=4178
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

wRRa wrote:Annos oli 30-40mg, fyysinen olotila ihan hirveä ja vapinaa, hengitysvaikeuksia ja sydämen hakkaamista ainakin peakin kohalla.

Jos joku haluaa enempi lukea niin
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=27&t=4178
Nyt oli sellanen myyntipuhe että pakko lukea!
Neste
OD

Post by Neste »

Huh, huh mitä menoa :shock:
Dose ilmeisesti todella yksilöllistä kun tosiaan tuo 50mg oli todella mieto (painoa 65kg) omalla kohdalla. En sitten tiedä mahtoiko vaikuttaa kun otin toiset nokat muistaakseni 30min jälkeen.

Jäi kuitenkin sellainen olo että tällä aineella voisi olla todella paljon annettavaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Oikeastaan näillä painoilla ei pitäis olla näissä kemikaaleissa paljoon merkitystä enemmän juurikin dissosiatiiveissa vain... Mut joo kyllähän se 50 mg dpteetä toimii, aika kovaa verrattuna siihen mitä moni ehkä luulee...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Kyl mulla jäi tosta DPT:stä sellanen fiilis et toi jäljellä oleva 80-90mg tulee kyllä vedettyä omaan nokkaan.

Tää on... just sitä mitä sen pitää olla. Tää ei oo mikään LÄLLYDEELI <3

Veikkaan että jos vetäis ton 80-90mg niin varmaan lentäis laatta ja se vois helpottaa oloa. Viimeksi ei lentäny. Ymmärrän tavallaan jälkeenpäin funtsiessa et annos oli pieni mut todistaa vaan miten potentiaalinen deeli DPT on.

Neste, doset on todellakin hirmu yksilöllisiä. Oon kuullut että jotkut tosi kokeneetkin trippaajat on friikanneet 60mg:llä, kun taas toisilla 100mg:kin on vielä ihan mietoa meininkiä.

Myös fyysiset vaikutukset näyttää olevan todella yksilöllisiä. Dexma sanoi DPT:n kiskomisen muistuttavan vähän epileptistä kohtausta, toinen kaverini joka on nokittanut 100mg DPT:tä sanoi, ettei huomannut minkäänlaista bodyloadia tai mitään muitakaan fyysisiä vaikutuksia, eikä myöskään henkisiä, ainostaan visuaaleja. Mulla oli kyllä kaikkea ja jos mä ton 100mg vetäisin ni muistuttais tosiaanki varmaan epileptistä kohtausta.

Täs deelis tuntuu olevan jotain haastavaa ja siks tää kiehtoo mua.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
snusmumrik
Psykonautti

Post by snusmumrik »

IM jos käyttää niin ei nähtävästi esiinny yhtä paljon vaihtelua noissa annoksissa. En ole ite vielä kokeillut, mutta kun bluelightistä lukee niin huomaa että toi oraalinen/nasaalinen/rektaalinen hyötyosuus vaihtelee TOSI paljon kerrasta toiseen.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Toissapäivänä otin tätä tätä 50mg rektaalisesti, eikä toiminut juuri ollenkaan.. Nyt vapotin sitten n.50mg (HCI) ja FSOL -Lifeforms soimaan kuulokkeisiin, pääsi silmät kiinni kyllä ihme maailmoihin leijailemaan.
anjovis
Tuppisuu

Post by anjovis »

tuon suolan vapotus vaan oli mulla vähän jotenkin hankalaa, kun sillä on aika korkea höyrystymislämpö. Se oli samoin melko karsean makuista verrattuna freebase dpt:n. Toisaalta freebase versiota on lähes mahdoton ostaa valmiina ja sen tekeminenkin on tietysti pienen veivauksen tulos (mietoa ammoniakkia, jne..)

annoksista, kyllä itsellänikin jo 60mg oli ihan melko raisu kokemus, onneksi suhteellisen lyhyt tosin. Kaikenkaikkiaan DPT on kyllä ihan suosikkimatkoistani, ainakin siinä freebase poltettuna versiona..
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Dipropyylitryptamiini, ihan by the way, on dimetyylitryptamiiniakin voimallisempaa tavaraa, jos katsotaan, miten laajamittaisesti tuo molekyyli sitoutuu eri reseptoreihin aivoissa. Merkittävää on myös 5-HT2C-agonismin vähäisyys; kyseisen reseptorin stimulaatio on yhdistetty moniin serotonergisten aineiden sivuoireisiin ja sen agonisointi käytännössä mm. rajoittaa noradrenaliinin sekä dopamiinin vapautumista monilla toiminnanohjauksen kannalta tärkeillä aivoalueilla, vähentäen mm. ruokahalua ja libidoa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Touchet wrote: rajoittaa noradrenaliinin sekä dopamiinin vapautumista monilla toiminnanohjauksen kannalta tärkeillä aivoalueilla, vähentäen mm. ruokahalua ja libidoa.
Itsellänihän on dpteen aikana tapana vetää hirveitä määriä suklaata, juoda kolaa ja runkata.

En tiiä, mut tuo suklaa ja joku limsa just on aika must tän tripin aikana, kun tuntuu, ettei juuri saa mitään kyllä isompaa kurkusta alas, mutta energiat kuluu kumminkin täristessä tämän megatsygedeelin kanssa, sitten tripin loppupuolella jo on aika pakko alkaa mässyttää jotain ja aika paljon... Toisaalta. Eräänlaisen psykedeelisen dissosiaation jälkeinen tila mikä tästä tulee itelläni vaatii yleensä eräänlaista, palautusta normaalien tuntoaistien avulla. Tarkoitan sitä, kun maku, haju, tunto ym aistit ovat niin vinksin vonksin kuin olla ja voi niin jotenkin haluaa jotain "väkevää" tunnetta aisti maailmaan, just niinkuin suklaan ja kolan juonti esimerkiksi...

Mut siis joo..

Ehkä niitä deelejä joidenka ottaminen mulla on sellainen ayahuascan kanssa edelleen joita tulee mietittyä tarkkaan ennenkuin lähtee kiskoon, sen verta rankka fyysinen tila tuo on, mutta dptee omalla äärimmäisyydellään, kyllä on kokemus jonka nostan ehdottomasti yhdeksi omalaatuisimmaksi kokemukseksi näistä kaikista deeleistä mitä ite oon ottanut. Jotenkin. Ennen dpteen nokittamista en edes uskonut, että kuinka rajuksi jokin psykedeeli voi mennä, enkä usko, että mitenkään pääkoppani osaisi enään tästä kovempaa menoa hallita, mut mut... No... Nähtäväksi jää, mutta kaiken sen mitä ite oon kiskonut niin tollanen 100 mg dpteetä on edelleen ehkä kovimpia neljätuntisia mitä on tullut koettua tällä harrastusalueella.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Tuntuu olevan jonkinlainen olemassaoleva vaje, kun olen päässyt kokemaan DPT:n vaikuttavan vain kertaalleen ja silloinkin liian pienellä annoksella. Tuolloin vaporisoin koeputkesta muutamia kymmeniä (30-50) milligrammoja DPT:n hydrokloridia. Iski yskä ja arabeskit visualisaatiot; koherentteja geometrisia kuvioita, jotka heijastivat ajatusteni nyansseja. Hiipui huomaamattomasti tunnin aikana, kun litkin samalla rommikolaa ja polttelin uroskukkaa. Vaikutus oli lievä, mutta varsin mieleenpainuva.

On nyt pyörinyt mielessä kyseessäolevan aineen hankkiminen - ja konvertointi vapaaksi emäkseksi. Ilmeisesti freebasen vaporisointi on toimivin ratkaisu annostelun suhteen.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Pen
OD

Post by Pen »

Tätä ois taas 200mg, mut tarkotus säästää joku pari viikkoa ainakin koska eilen otin happoa, ehkä jopa kuukausiakin säästöä.

Nyt tuote on pakattu kolmen minigripin sisään, huoneenlämpöön, lipastoon johon valo ei pääse. Kuiva tila.

Mietin riittääkö tää vai laitanko pakkaseen ton grippipussukkasetin? Kuitenkin yli 2kk voi olla kyseessä kun pitäs tuote säilyä. Sitten otan ton 200mg yhellä kertaa kunhan tulee se tunne että nyt on sen aika.

Yks aikasempi kokemus tästä on - 50mg nokkaan. Vajareiksi jäi mut lupaavalt vaikutti. Nyt toletauko ja sit kunnolla jos sais koitettua.

Miten muuten toi 200mg. Varmaan paras vetää nokkaan ku ei piikkei harrasta. Eka vaik 100mg ja sit tokat 100mg vai kaikki kerral jos nenä kestää? Vuosia oon kuitenkin deelejä ja dissoja sun muuta kiskonut joten uskon että tuun ton annoksen kestämään.

Varastointiasiantuntijat, kattokaa myös 5-MeO-MiPT topic. Senki varastoinnist tarttis tietoa.

Sori jos näit asioit on käsitelty jo, en jaksa oikeen etsiä näin yön tosi huonosti nukkuneena..

Myös blottereista saa kertoa: LSD, LSZ, AL-LAD, DOC, R-BDF ja nBOME lappuina on ainakin yleensä mennyt eka folioon, sitten minigrippiin ja lopulta pakkaseen jos tarkotus on säilöä kuukausitolkulla. Tämä lienee ihan hyvä tapa, vai eikai pakastimen kosteus tuhoa noita lappuja? Kyseessä ei ole jäähileinen pakastin.

Toinen vaihtoehto olisi toi sama että pimeään lipastoon huoneenlämpöön foliossa ja gripissä. Kaikki kuitenkin tuntuu sanovan että pakastin on parempi pitkälle säästöajalle kun blotterit kyseessä ja on ne pakastetut ainakin ennen toimineet ihan samalla tavalla kuin pari kk sitten ennen pakastusta.

Lappuja sieltä sitten otan tarpeen vaatiessa yksi tai pari kerrallaan sieltä pakkasesta.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Pen, käsittääkseni DPT säilyy ihan hyvin huoneenlämmössäkin :) Ite oon säilytellyt vuosiakin jotain jauhemuodossa olevia tutkareita, enkä oo huomannut mitään tehojen katoamista. DPT:täkin taisin säilyttää yli puol vuotta, ihan huoneenlämmössä.

5-meo-miptistä en tiedä, mutta 5-meo-diptiä mulla kans oli joskus ja säilyi ihan hyvin huoneenlämmössä sen vuoden.

Myös äsidi säilyy ihan ok huoneenlämmössä, jos on hyvin pakattu. Tietty pakkasessa varmaan kaikki säilyy paremmin, luulis. Mutta ei nää jauheet mee paris kuukaudes mikskään. Happosokerit on hyvä pitää pakkasessa. Itellä on myös lappuja ja microdotteja ollut yli vuoden säilytyksessä huoneenlämmössä, ja toimivat ihan hyvin, vaikkeivät enää ihan yhtä stydejä olleet kuin tuoreina.

Tärkeintä varmaan olis ainakin äsidin kanssa, ettei lämpötila vaihtelis ihan hirveesti. Et jos on pakkases, ni sit on pakkases, eikä nii et välil antaa sulaa ja pistää takas ja sulaa ja pistää takas.

Myös voimakas kuumuus voi kyl viedä tehoja, siis jos vaikka sattuu olemaan suoraan ikkunan edes auringonpaistees ja parhaimmillaan kuumenee siihe 40-50 asteeseenki nii voi damagee tulla :D
Pen
OD

Post by Pen »

Joo siis ei noita varmasti voi uusiks pakastaa. Kun kerra ottaa pakkasest ulos ni mahollisimman pian huuleen. DPT:t ja MiPTit taidan jättää ihan laatikkoon kun ei täs erityisen kuuma ole ellei asiasta tule enemmä eriäviä mielipiteitä. :)

Kiitti infosta!
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Pen, kannattaa pohtii et kuinka kauan pillerilääkkeet yleensäkin säilyy huoneenlämmös, koska luulisin ihan mutu-tuntumalta et usein näissä jauhemuotosis huumeis säilymisaika on samaa luokkaa :) Äsidi on tietty vähän herkempi.
Pen
OD

Post by Pen »

Joo. Ihan siks mietiskelin ku oon kuullu, et jotkut noit jauhemaisii tryptamiinei ihan pakastaa, joten pisti miettimään että pitäskö itekin. Lienee kuitenkin turhaa.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

No mä uskoisin aika turhaksi, ellet nyt jotain 10 vuotta meinaa sitä säilyttää. Monet kyl joo pakastaa ja on vähän ylivarovaisia joidenki asioiden suhteen.
Pen
OD

Post by Pen »

Joo. En usko et ku max 1kk noi tuol pimees, kuivas laatikos huoneenlämmös tulee olee. Tuskin katoo siis mainittavasti vaikutukset. 200mg nokkaan sellanen dosekin pitäs olla että vaikka vähän heikkenis niin ei paljoo huomaa.

Sama homma ton 25mg 5-MeO-MiPTin kanssa oraalisesti (tosin ois ehkä kiva tuuppaa se pyllyyn, mut nyt mennäänki off-topicin puolel)