4-AcO-DMT (O-asetyylipsilosiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Jussi
Apteekki

Re: 4-AcO-DMT

Post by Jussi » Wed 20 Oct 2010, 17:30

Uke wrote:
horna wrote:Tämä on kyllä nousuissa melko sedatiivinen. Kannattaa kokeilla muutamaa kofeiinitabua tai energiajuomaa kyytipojaksi nautittaessa.
Hyvä idea! Jos vielä tuppaa jäämää vähän liia väsyneeks, nii nappaa pommin pöhinää alle enne AcO:a.
Heh mä otin ketkuu ja "nukuin" jonku aikaa ja sit lähin virkeenä trippailee.
peltsi wrote:.... JJa tää on jännää ku nousuissa välillä on sellanen unenomainen fiilis, tuntuu et nukahtais iha yhtäkkii vaik kesken kävelemisen :mrgreen: Onko muilla ollu tollasii?
Joo. Kaveri tipahti käytävällä ku yritti avaa ovee ja ryömi sit kämppään sisään.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Wed 20 Oct 2010, 17:33

Niinno eihän sitä yleensä ihmiset saa unta kun viel psykedeelit jyllää veressä,
et kyl ne tuppaa pitämään hereillä vaikkei varsinaisesti ''stimuloisikaan''.

Normaalisti menee aineesta riippumatta se 2-3 tuntia vaikutusten loppumisesta et saa unta, miul.

ferox
OD

Post by ferox » Wed 20 Oct 2010, 17:59

Drawsku wrote:4-AcO-DMT freebase has a molar mass of 246.

Fumaric acid has a molar mass of 116.

Hydrochloric acid has a molar mass of 36.46.

2000mg of 4-AcO-DMT HCl is therefore equivalent to 1703mg of 4-AcO-DMT freebase.
2000mg of 4-AcO-DMT fumarate is equivalent to 1057mg of 4-AcO-DMT freebase.
2000mg of 4-AcO-DMT fumarate is equivalent to 1241mg of 4-AcO-DMT HCl.

Pystyykö kukaan varmistamaan?
Itse laskin kyllä näin. Mutta joku toinen varmistakoon vielä.

2000 mg 4-AcO-DMT HCl <=> 1742 mg freebase
2000 mg 4-AcO-DMT fumarate <=> 1618 mg freebase
2000 mg 4-AcO-DMT fumarate <=> 1858 mg 4-AcO-DMT HCl.

Moolimassan pitäisi olla 282 g/mol (4-AcO-DMT HCl) ja 304 g/mol (4-AcO-DMT fumarate).
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Sat 23 Oct 2010, 23:25

Pakko hehkuttaa miten siistiä tavaraa tämä on :D Kiilasi kirkkaasti itsensä lempihumeekseni.
Euforista kehosta irtautumista ja diippejä sienimäisi ajatusratoja.

Millainen kannattaa olla?

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 25 Oct 2010, 23:20

Drawsku wrote:Pakko hehkuttaa miten siistiä tavaraa tämä on :D Kiilasi kirkkaasti itsensä lempihumeekseni.

Joo samaa mieltä! Jengi vähättelee tätä nykyään mut veikkaan et on vaan paskalaatusta. Ite tilasin puolasta kerran ja oli ihan täyttä paskaa verrattuna tohon yhden edesmenneen kaupan tavaraan. Ihan moninkertasia annoksia piti kiskoo eikä vieläkään päässy samoille taajuuksille.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

horna
Kameleontti

Post by horna » Tue 26 Oct 2010, 16:46

peltsi wrote:
Drawsku wrote:Pakko hehkuttaa miten siistiä tavaraa tämä on :D Kiilasi kirkkaasti itsensä lempihumeekseni.

Joo samaa mieltä! Jengi vähättelee tätä nykyään mut veikkaan et on vaan paskalaatusta. Ite tilasin puolasta kerran ja oli ihan täyttä paskaa verrattuna tohon yhden edesmenneen kaupan tavaraan. Ihan moninkertasia annoksia piti kiskoo eikä vieläkään päässy samoille taajuuksille.
Tosiaankin, jos esim. joku 20mg ei toimi hyvin, on joko kovat tolet, paskaa tavaraa tai ei ole imeytynyt kunnolla.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Wed 24 Nov 2010, 18:17

Tuli itsekkin viikonloppuna todettua kuinka uskomattoman kauniit/hienot visuaalit tämä saa aikaan.
Tämä + 2c-e + ganjabis tuotti todella näyttävän näköisiä kuvioita kun pidin silmiä kiinni. Alkuun visuaalit olivat suhteellisen häilyviä mutta hetken päästä ne voimistuivat ja näyttivät todella kiehtovilta.

Meikä tykkää. :coool:

porroo

Post by porroo » Sun 05 Dec 2010, 05:02

Aco säilytettiin tislattuvesi alkoholi liuoksessa (n. 10%) ja se muuttui parin kuukauden säilytyken jälkeen pikkuhiljaa vihertävän kautta mustaksi.

Pohdiskelin että mitähän on mahdollisesti tapahtunut, tiedän ettei aco säily hyvin, mutta olen utealias mitä on käynyt?

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Sun 19 Dec 2010, 23:36

porroo wrote:Aco säilytettiin tislattuvesi alkoholi liuoksessa (n. 10%) ja se muuttui parin kuukauden säilytyken jälkeen pikkuhiljaa vihertävän kautta mustaksi.

Pohdiskelin että mitähän on mahdollisesti tapahtunut, tiedän ettei aco säily hyvin, mutta olen utealias mitä on käynyt?
Vesi pilaantui? Mun tietääkseni 10% alkoholia ei riitä tappamaan kaikki bakteereja.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

tomet
Karvakuono

Post by tomet » Wed 29 Dec 2010, 17:18

Täähän vaikuttaa erittäin mielenkiintoselta rc:ltä.
Last edited by tRip on Sun 09 Jan 2011, 18:31, edited 2 times in total.
Reason: ei mitään kauppaamiseen viittaavaa foorumille

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Tue 04 Jan 2011, 01:09

porroo wrote:Aco säilytettiin tislattuvesi alkoholi liuoksessa (n. 10%) ja se muuttui parin kuukauden säilytyken jälkeen pikkuhiljaa vihertävän kautta mustaksi.

Haiseeko se?

Tryptamiinit yleensä hapettuu rusehtavan ja vihertävän kautta mustaksi mönjäksi.

Liuoksessa hapettuvat todella paljon nopeammin suhteessa jauheeseen. Jos tekee liuosta pidemmäksi aikaa säilytettäksi, niin se tulisi ainakin pakastaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine » Thu 24 Feb 2011, 20:52

Rakastuin tänään tähän kemikaaliin, itseeni ja maailmaan <3

Manaatti
Tuppisuu

Post by Manaatti » Wed 23 Mar 2011, 11:48

Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa freebase 4-AcO-DMT säilytyksestä? Wikipedia osaa kertoa vain että hajoaa suhteellisen nopeasti huoneenlämmössä. Freebasesta ei löydy paljoa tietoja internetistä.

Tällä hetkellä on pakastimessa kirjekuoren sisällä odottelemassa lämpimiä kesäpäiviä. Voinko ihan luottavaisin mielin antaa olla siellä, vai tulenko pettymään kun löydän hyvän paikan ja ajan nauttia tätä herkkua?

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Wed 23 Mar 2011, 20:23

Mun mielestä melkein mikä vaan säilyy erittäin pitkiä aikoja(lue: vuosia ellei jopa "ikuisesti"), jos on pimeessä, kuivassa, pakkasessa ja hapettomassa tilassa.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 27 Mar 2011, 18:14

Otin eräänä päivänä 30ämgee AcO-DMT:t ..

Täytyy todeta, et hyvin samankaltanen kun DMT, mut että toimii oraalisesti.
En sit tiedä minkälaista olisi psilosybiini/psilosiini (4-HO-DMT)

Mut..
Lempeää, loistokasta, tattimaista, nousuissa suihkussa kun kävin, niin tuli tosi jännänoloinen, jännäntuntuinen huasca flashback..
Kaikki kylppärissä muuttu huascamaiseen visuaali-horrokseen, ja kun pisti silmät kiinni, näki kauniita näkyjä, maisemia, hahmoja, loputtomia muotoja.

Jätti todella elämänraikkaan fiiliksen (jonka ikäväkyllä pilasin pian fenetyyliamiineilla, fail!)

Dexamfen nauttiminen aiheutti nopean flushhh-walahduksen takaisin fenetyyliamiiniseen pikselimaailmaan.
Kyl se pesuainemaailma on mun juttu.

Iltaa kohden hiisailin ja värit kaunisteli silmissä ja mieli oli virtaavan positiivinen.

Yhtäkkiä olinkin nokittamassa jo t-7.. ja sitten lisää.. oraalisesti.. ja lisää..

Ollut aivan mahtavaa trippii koko seikkailu pyhiinvaelluksineen..
Matka jatkuu.. kolmatta päivää.. ;P

Sanoisin että aco-dmt on kaikessa loistavuudessaan hieman hengetön.
Vaikka tunsinki jonkun joka minua opastaa, en sen varjosta oikein kiinni saanut tarrattuu.

<3

ps. Seuraavana päivänä otin ~10-15mg acoo.. mut..
kyl se 30ämgee oli tha dose;-

Vaikkakin uskon että loppujenlopuksi sama ottaako 20,25 tai 30mg, niin uskoisin että suurelta osin varmaankin vain bodyloadi kasvaa.
Toisaalta sekin tuntuu niin pirun mainiolta, kun osaa sen kanavoida oikein.. muuten se yltyy levottomuudeksi ja jännittyneisyydeksi.

Todettakoon nyt vielä, että aikalailla tattipää kun olen, henkeen ja vereen, niin ei oikeastaan mikään tutkari ole antanut minulle sellaista hengellistä kokemusta mitä DMT ja sienet ovat antaneet.

Kaikilla puolensa.

Sanoisin että ainakin tosi iisi chemi 4-aco-dmt..
Sellanen tosi kevyt ja oivallinen, positiivinen ja ihmeellinen.
Näin kiteytettynä.
SynaKine wrote:Rakastuin tänään tähän kemikaaliin, itseeni ja maailmaan <3
<~~¤~*~¤3
Keep it unreal.

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Mon 02 May 2011, 21:16

Nyt useamman nauttimiskerran jälkeen täytyy kyllä karsia tämä sittenki lempipäihteiden joukosta.
En pidä aineen usein aiheuttamasta sosiaalisesta passiivisuudesta.. tai siitä että edes hyvässä kaveriporukassakaan ei tee mieli puhua oikein mistään vaan olla hiljaa. Tuntuu jotenkin häiritsevältä että nimenomaan ei tee mieli puhua, vaikka jotain puheenaiheita olisikin päässä.

Visuaalinen puoli on kyllä todella hieno ja näyttävä, mutta tätä tulee tuskin enää lisää hommattua.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Sat 07 May 2011, 14:47

Tuli testattua.

Dose: ~13-15mg oraalisesti/nuuskattuna + ganjaa määrä x pitkin iltaa
Spotti: kotona josta piikin jälkeen kaverille muutaman korttelin päähän

Ensimmäiset vaikutukset olivat huomattavissa noin 20min päästä jonka jälkeen alkoi himmeä myrkytyshaukottelu kuten minulla sienissä. Pari olutta oli alla joka saattoi osittain vaikuttaa omalla kohdallani ilmenneeseen melko voimakkaaseen bodyloadiin: niska ja hartiat jäykkänä sekä rintakehän alueella sellainen "väärä" fiilis sekä pientä purgattamista. Nämä menivät kuitenkin yleistä jäykkyyttä lukuunottamatta ohi alle tunnissa. Annoksen kokoon nähden melko intensiivisen piikin jälkeen vaikutuksen olivat hyvin sedatiiviset eikä sohvalta kamalasti noustu. Vaikutukset eivät tuntuneet asettuvat edes piikin laskettua; aina välillä havahduin olemaan melkein selvinpäin ja välillä oli pakko todeta ääneen että ollaanpas sitä tripillä. Silloin tällöin upposin lähes madmamaisiin euforisiin kohtauksiin, ihmisten ja asioiden halaaminen tuntua hyvältä ja oikealta. Mindfuckia oli hyvin vähän ja tunsin olevani ehkä vähän liiankin kontrollissa. Visuaalisesti todella kaunista, jotain hapon ja sienten välistä ehkä? Vaiktukset noin 6-7h + pari tuntia yleistä oloa. Kävin nukkumaan ehkä vähän kesken tripin.

Se vielä mainittakoon, että tämä vei ajantajun ja käsityksen ajasta NIIN sfääreihin itselläni että 15min oli helposti parin tunnin tuntuinen ja koko kuuden tunnin trippi tuntui käsittämättömän pitkältä kokonaisuudelta.

Olin tällä matkalla myös vähän niinkuin valvomassa kahden tuttavani trippia annostuksella 40mg. En saanut muutaman tunnin kuluttua enää kauheasti puheyhteyttä ystäviini jotka olivat kuulemani mukaan nähneet oikeastaan vain pelkkiä fraktaalimaisia visuaaleja eivätkä olleet puhe- saati liikkumiskykyisiä.

Sanoisin että aivan perkeleen "kiva" deeli. Ehkä liiankin "kiva". Kesällä metsään tai mökille tämän kanssa. Sosiaalista. 8)

edit2 (kysymyksiä):

Ymmärsinköhän TiHKALin 4-AcO-DMT entryn oikein, että psilosiinin kohdalla ei vaikuta onko tuossa hapessa kiinni esteri- vai hydroksiryhä? O-Asetyylimuodon omasta aktiivisuudesta ei taida olla muuta osviittaa kuin IV-kokeet joissa jonkinlaiset vaikutukset alkoivat välittömästi ennen O-Asetyyli -> hydroksi metabolisaatiota. Minä suoloina 4-AcO-DMT:tä myydään?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 08 Jun 2011, 22:46

Inovix wrote:edit2 (kysymyksiä):

Ymmärsinköhän TiHKALin 4-AcO-DMT entryn oikein, että psilosiinin kohdalla ei vaikuta onko tuossa hapessa kiinni esteri- vai hydroksiryhä? O-Asetyylimuodon omasta aktiivisuudesta ei taida olla muuta osviittaa kuin IV-kokeet joissa jonkinlaiset vaikutukset alkoivat välittömästi ennen O-Asetyyli -> hydroksi metabolisaatiota. Minä suoloina 4-AcO-DMT:tä myydään?
En ole ite perehtynyt noihin suoloihin sun muihin.. se on aco-DMT:t ;)>
jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Se mikä mun pointti oli, niin vaikka dose ei oikeestaan toteuta muutakun diippeyden leveliä, niin oli suola/dose mikä hyvänsä niin lähempänä 4-AcO-DMT on DMT:a itsessään, kuin esim psilosybiinia/psilosiinia (4-HO-DMT)

Eli tässä tapauksessa asetaatti? (acetoxy) -muodolla on merkittävä osa psykedeelin vaikutuksissa.

Mielestäni ehkä yksi ekstaattisimpia ja loistoikkaimpia psykedeelejä mitä kokeillut.. DMT:n kanssa hyvinkin paljon samankaltaisuksia. Lukenut että iv:nä olisi DMT-rushia vastaavat nousut.. tiedä sitten, kun moista harrasta.

Mutta ehdottomasti suosikkideelejä.. Uskon että tulen vielä kirjoittamaan yhdestä uskonnollisimpia kokemuksista DMT:n oheella.. siis sekakäytöstä ;D
Keep it unreal.

Neste
OD

Post by Neste » Wed 08 Jun 2011, 23:49

Inovix wrote:Minä suoloina 4-AcO-DMT:tä myydään?
Fumaraattina taitaa olla useimmiten.

Vieläkää ei oo löytynyt sopivaa settingiä tän testaamiseen :(
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

CaptainZ
Lepakko

Post by CaptainZ » Thu 09 Jun 2011, 00:03

Neste wrote:
Inovix wrote:Minä suoloina 4-AcO-DMT:tä myydään?
Fumaraattina taitaa olla useimmiten.

Vieläkää ei oo löytynyt sopivaa settingiä tän testaamiseen :(
Voitko tarkentaa, millaista settingiä etit tän testaamiseen?
Hei hei mutsi... (Y) ...Mä söin sunkin lääkkeet.

Neste
OD

Post by Neste » Thu 09 Jun 2011, 08:14

Kunhan saisi olla 8h rauhassa. Viikolla ei oikein onnistu töiden takia ja viikonlopuisin on lähes aina jotain muuta ohjelmaa. Ei siis mitään ihmeellistä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Thu 09 Jun 2011, 12:30

Neste wrote:...viikonlopuisin on lähes aina jotain muuta ohjelmaa.
Itsehän sä varmaan aikataulusi suunnittelet. Voithan sä "varata" vaikka yhden päivän vaan trippailua varten ja jos joku kysyy sua johonki ni todeta että sulla on jo muuta menoa :)
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Neste
OD

Post by Neste » Thu 09 Jun 2011, 12:40

Niinhän se on. Ei vaan huvittaisi jättää kaikki kivoja keikkoja tai muita jokseenkin ainutlaatuisia tilaisuuksia väliin kun ei tuo pulveri kuitenkaan ole mihinkään häviämässä. Mutta eiköhän tässä ollut taas ihan tarpeeksi offtopicia... :roll:

horna
Kameleontti

Post by horna » Sat 11 Jun 2011, 20:58

Neste wrote:Kunhan saisi olla 8h rauhassa. Viikolla ei oikein onnistu töiden takia ja viikonlopuisin on lähes aina jotain muuta ohjelmaa. Ei siis mitään ihmeellistä.
Itsellä tämän vaikutukset kestää 4-6h, joten omalla kohdalla onnistuisi myös viikolla trippailu. Jos olet sieniä nappaillut, niin aika samaa menoa luvassa (pystyy siis arvioimaan aineen keston).
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 18 Jun 2011, 18:52

horna wrote:
Neste wrote:Kunhan saisi olla 8h rauhassa. Viikolla ei oikein onnistu töiden takia ja viikonlopuisin on lähes aina jotain muuta ohjelmaa. Ei siis mitään ihmeellistä.
Itsellä tämän vaikutukset kestää 4-6h, joten omalla kohdalla onnistuisi myös viikolla trippailu. Jos olet sieniä nappaillut, niin aika samaa menoa luvassa (pystyy siis arvioimaan aineen keston).
Ilmeisestikin tosi subjektiivista tripin kokeminen.. Varsinkin tryptien kohdalla.

Itsellä kun tuntuu että varsinainen trippi kestäisi parisen tuntia, jonka jälkeen jää tosi meditatiivinen olotila jossa on helppoa kelailla ja saada solmuun ajautuneita asioita purettua mielessään.
Trippi taas on enempi sitten taas sitä ihmettelemistä ja tunnemaailman elämöimistä visuaaleista nauttimista.

Tuosta trippi-kelojen muuttumisesta matkan varrella
(ja mitä nyt olenkaan matkan varrella oppinut, kelaillut&kokenut&maistanut ja tuntenut & kaikkea maan ja sfäärien väliltä galakseihin..) ..niin voisin kirjoitta myöhemmin
'Psykedeelisen kokemuksen kehitys ja sen muuttuminen' -topicciin.
Ettei mee ihan offtopiciks..
Valaistuin viime tripillä niin mystisesti.. .
Keep it unreal.

MadMime
Tuppisuu

Post by MadMime » Fri 24 Jun 2011, 04:33

Tätä tiistaina, raporttia tulossa sitten. ;)

VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople » Sat 25 Jun 2011, 13:20

Sain käsiini otsikon ainesta ja muutaman kerran jo tällä trippaillutkin.

Mua ohjeistettiin sekoittamaan jauhe lasilliseen vettä johon perään vielä n. teelusikallinen sitruunahappoa. Tuttu väitti näin tehdessä psilosiinin muuttuvan psilosybiiniksi mut eiks se mee just päinvastoin ainakin tattien kanssa? Eli onkohan nyt mulla vai mun frendil menny termit sekaisin ja ennenkaikkea onko tol sitruunahapol ees mitää virkaa tän acon kaa?

Miten ja missä muodoissa muut on tätä nauttinu? Tekeeks jengi yleensä pommeja tästä? Ei ainakaa hirveesti houkuttele nokittelu tolla. Mulla oli annostukset ekal kerral 16mg ja tokal 18 mg lasilliseen vettä sekoitettuna + se sitruunahappo. (Oli TODELLA tarkasti fiktattu) Sessiot oli hyvinkin erilaisia, jälkimmäisellä satsilla alko puskee jo ihan kunnon halluja. Kalliohin tuli inca, maya tyylisiä hahmoja ja näin vaa naamoja joka puolella. Tiiä sitte johtuiko kokemusten ero muka vaan tosta 2mg:n erosta vai oliko sitä itse enemmän jotenki vastaanottavalla päällä jälkimmäisellä kerralla.
Tatit yleensä saa mulla aikamoista pahoinvointia aikaseks niin tää tuntu jotenki helpolta. Tästä myös puuttu kaikki se ihme vaiheilu ja sähläys mitä esim hapois tulee nousuis, itse juomakin maistui vaan mukavasti sitruunalta. Se vaan et ei tota sitruunahappoo mielellää ainkaa turhaa vetelis, hampaathan siinä kai eniten tykkää kyttyrää.

Mutjöö, meikä dikkailee vaik oon ennen ollu vähän tutkarivastanen. Tää on jotenki nii helppoo mut samalla tosi muihin maailmoihin vievää. Ja ainaki mulle toi viimesin kerta oli melkosta henkimaailmassa surffailua. Ainoo mikä vitutti tripin lopussa ja aamun valjetessa oli et nukkumisest ei kyl tullu mitää vaik melkolailla jo väsyttiki mut tää oli vaa omaa typeryyttä ettei ollu niitä parii kaljaa jääkaapis.

tsundere
Lepakko

Post by tsundere » Mon 11 Jul 2011, 21:56

pitänee jakaa yksi jännä huomio tästä aineesta..

taustaa: mulla on luokittelemattomia uniongelmia ollut aina, eli on tosi vaikea nukahtaa. viimeaikoina on mennyt jopa siihen, että saattaa kolme-neljä päivää "valvoa", eikä edes väsytä hirveästi. yöksi meen toki sänkyyn makaamaan ja ajantaju vääristyy pikkuisen, mutta en pääse ihan uneen asti oikein millään. siis koko ajan sillei että pystyn liikkumaan ja oon tietoinen ympärillä olevasta huoneesta. kuitenkaan en oo täysin hereillä, vaivun jonkinlaiseen puoli-koomaan tai jotain.. :D

no kuitenkin; otin tuossa toissaviikolla kolmena päivänä peräkkäin 4-aco-dmt:tä noin 12-20mg kerta-annoksilla, mutta koko ajan parin tunnin välein buustien, että trippi venyi.

sen jälkeen olin päivän selvinpäin, ja kun menin nukkumaan... koin omituisimman tilan, mitä ikinä. selkounimainen täysi dissosiaatio johonkin toiseen ulottuvuuteen. sanoin ei voi kuvailla sen ulottuvuuden fysiikan lakeja. kuin koko maailmankaikkeus olisi hengittänyt 5D-kolmiona, joka mikrosekunnin välein "söi itsensä" ja alkoi alusta. tämä maailma, jossa vierailin, tuntui vieläpä olevan täysin riippumaton ja tietämätön tästä todellisuudesta, jossa me elämme :D jotain käsittämätöntä...

uskon että aco-dmt vaikutti tähän ratkaisevasti. siis kolme päivää lähes nukkumatta, ja sen jälkeen selvinpäin tosi uupuneena nukkumaan.

hitonmoinen pärähdys-räjähdys !
vastatkaa vihaan rakkaudella

CaptainZ
Lepakko

Post by CaptainZ » Tue 12 Jul 2011, 00:37

VoodooPeople wrote:Ainoo mikä vitutti tripin lopussa ja aamun valjetessa oli et nukkumisest ei kyl tullu mitää vaik melkolailla jo väsyttiki mut tää oli vaa omaa typeryyttä ettei ollu niitä parii kaljaa jääkaapis.
Mulla tuli kans univaikeuksia, kun nautin tätä ainetta vähän liian myöhään illalla n. 12 mg. Meni aamuun ennen kuin uni tuli. Ei auttanut Tenox, ei.

Trippi ei ollut edes erityisen intensiivinen, eikä varmaan ihme noinkin pienellä annoksella. Nousuissa ahdisti ja vähän pelotti, mitä tuleman pitää, mutta nousut jotenkin pysähtyivät. Esineet muuttivat väriä ym. pieniä visuaaleja, mutta tuntuvin vaikutus oli levottomuus. Kumma kyllä, edelliskerralla kun otin varovaisen ensikertalaismaistiaisen, 6-8mg, silloin fiilis oli hyvinkin levollinen ja mukava.

Ja kuten totesin jossain toisessa topicissa, yötrippailu ei tunnu muutenkaan sopivan mulle. Mua jotenkin ahistaa pimeys ja hiljaisuus, vaikka selvinpäin ja muissa päihteissä oon ehdottomasti yöihminen. Psykedeeleissä mun kämppä alkaa yöllä tuntua kolkolta ja masentavalta. Trippiseura vois muuttaa kokemusta, mutta mul ei tällä hetkellä oo sellasia kavereita jotka tykkäis psykedeeleistä, niin trippaan sit yksin.

Ens kerralla tätä sit rohkeesti yli 20mg, ja valoisaan aikaan päivästä.
Hei hei mutsi... (Y) ...Mä söin sunkin lääkkeet.

VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople » Wed 13 Jul 2011, 04:34

Njoo kyl noi acot meikänki pistää just levottomaks nousuis mut mulla se menee yleensä ohi kun pääsee sinne "toiselle puolelle" Se on vähän ärsyttävä fiilis, ei tiiä miten päin olis. Yleensä lähen kävelylle luurit pääs tai touhuun jtn ku ei paikallaankaan pysty olee. Mä taas en oikein päiväl tykkää trippailla, liikaa hälinää ja ärsykkeitä ympärillä. Ellei sit oo jossai syvällä luonnonhelmas.