4-AcO-DMT (O-asetyylipsilosiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
sxoxyvg
Moderator

4-AcO-DMT (O-asetyylipsilosiini)

Post by sxoxyvg » Sat 07 Nov 2009, 07:23

Wow! Lempipsykedeeliksi meni(tai no DMT vie kyllä vielä voiton), uskomaton euforia, ei bodyloadia, lempeä, ei pahasti mindfuckia(jäin ehkä vähän kaipaamaankin...) ja ja.. Mahtavaa. Yleensä kun psykedeelit tuppaavat stimuloimaan enemmän tai vähemmän, mutta tämän kanssa homma oli päinvastoin, melkein sedatiiviseksi voisi kuvailla. Teki mieli makoilla sängyssä silmät kiinni ja muutenkin todella raukea fiilis.

Kertokaahan muutkin mielipiteitä! Ja hankkikaa vielä kun on saatavilla, jos tateista diggaa niin tämäkin on aika varmasti hitti.(on lääkeainelistalla nykyisin, viesti kirjoitettu kun laillista oli tämä paha huume)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Ununnilium
Lepakko

Re: 4-AcO-DMT

Post by Ununnilium » Sat 07 Nov 2009, 11:17

Eikos tämä ole luokiteltu tulevassa lääkeainelistassa, joka pärähtää voimaan ensi vuoden alusta?

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sat 07 Nov 2009, 11:46

Ununnilium wrote:Eikos tämä ole luokiteltu tulevassa lääkeainelistassa, joka pärähtää voimaan ensi vuoden alusta?
Niin olen käsittänyt.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 07 Nov 2009, 14:56

Joo todellakin parhaimmistoon kuuluu... Siis lähes samaa kuin sieniä popsisi, mutta tätä voi vetää jauheena. Rakkautta heti ensi silmäyksellä. Erittäin hyvä astetta kevyemmän luokan tryptamiini, voidaan ottaa tyyyliin 20 mg jolloin tulee sellainen perus sienimäinen trippi, 30 mg on jo suoraa kuuhun ilman tolea... Todella hyvä trypta. Ainut huono puoli on järkyttävä vasokonstriktio(E:there ya go -sxo ;)) (vai miten se kirjoitetaan?)isoilla annoksilla.

Itseni mielestä parempaa kuin joku happo tai muut... Voidaan ottaa mietoon chilliin tai "hengelliseen" matkaan...

Tää kuuluu näihin mun neljään ehdottomaan psykedeeli listaan

ayahuasca
dpt
4-aco-dmt
2c-e
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

horna
Kameleontti

Post by horna » Sat 14 Nov 2009, 00:23

Pieni kysymys niille, jotka ovat testanneet tätä ja 4-HO-METia, eli ilmeisesti kyseessä on melko samanlaiset rct, mutta onko mitään ilmeisiä eroja. Onko toinen visuaalisempi, euforisempi jne.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sat 14 Nov 2009, 07:51

horna wrote:Pieni kysymys niille, jotka ovat testanneet tätä ja 4-HO-METia, eli ilmeisesti kyseessä on melko samanlaiset rct, mutta onko mitään ilmeisiä eroja. Onko toinen visuaalisempi, euforisempi jne.
4-AcO-DMT oli kaikinpuolin intensiivisempi itsellä. 4-HO-MET raapaisi pintaa vaikka annokset nosti tolkuttoman suuriksi, 4-AcO-DMT taas pisti tosi diippeihin jo 15mg annoksella.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 Nov 2009, 12:05

Siitä on jo aikaa kun tätä viimeksi koikeilin. Edellinen viestini tuhoutui, joten koitan muistella, miten kyseistä ainetta hehkutin..

4-acO-DMT, aka psilocetin?psilacetin? jotakin sinnepäin ;)

Deeli johon rakastuin.. Kauneimmat visuaalit, joiden merkitystä ihmettelin, olivat jotain ihan omaa luokkaansa.
Muistan kun ystävän locksit virtasivat toiselta puolen psykedeelistä purppuraa, toiselta puolen vihreää. Se oli kaunista.
Tälle en kertakaikkiaan löytänyt merkitystä, mutta siinä riitti ihasteltavaa samalla kun jutustelimme.
Toinen selkeä, jopa hyvin merkityksellinen visuaalinen virta löytyi jonkin eläimen taljasta joka lattialla sijaitsi. Keskellä meni ikäänkuin ajatusten runko, josta lähti virtaamaan ajatuksia karvojen kiemuraisten muotojen mukaan. Tästä muistan kuinka löysin keskustelun aiheita sen virran mukana.

Värit hehkuivat tunnelmaa, joka saattoi muuttua hetkessä vihreästä punaiseksi ja niin edelleen.

Visuaalinen puoli oli siis sekä häkellyttävää, että hämmästyttävää ja ajatuksia herättävää.

Deelinen puoli oli jotain paljon syvällisempää mitä muilla deeleillä aikoihin. Ajatuksia tulvi ja tunteet liittyivät mukaan pakahduttavaan psykedeeliseen aaltoon.

Pintoja tarkastelin hyvin lapsenomaisin silmin.. Löysin peiton joka oli niin mukavan tuntuinen että halusin vain käpertyä sen turvaan.
Se sain oloni kutkuamaan.. Olin taas pakahtua tästä tunneryöpystä.. kaikki vain tuntui niin hyvältä.

Kaikinpuolin mahtava deeli.. Joka sisälsi myös sen psyke-puolen.
Sain jonkinlaisen täyttymyksellisen olon, ja vielä seuraavana päivänäkin ihailin maailmaa lapsen silmin.
Olin löytänyt taas jotain syvältä itsestäni. Tunsin taas sen hehkuvan lämmön sekä itsessäni että muissa.. koko tilassa.
Paikka jossa olin, oli hyvin lämminhenkinen, ja settingi täydellinen, vaikka ulkopuolisiakin tuli jossainvaiheessa.
Olin kaikessa epäsosiaalisuudessani hyvin itsetietoinen ja sitäkautta koin että voin olla juuri se hassu oma itseni joka olen. En tuntenut kiusallisuutta olla vain hiljaa ja ihastella, ajatella ja kelailla asioita. Seurasin vierestä maailmaa lapsenomaisin silmin ja tuntein.

Ehdottomasti yksi parhaita deelejä, johon syvästi rakastuin.
Kaikki oli deelisen kaunista, ja tunsin vain kuinka hyvin kaikki asiat oli.
En itse ainakaan löytänyt tästä sitä 'Dark side' - puolta. Pelkkää lämpöä ja sympatiaa.. empatiaa jollaista en aikoihin ollut kokenut.
Keep it unreal.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 15 Nov 2009, 12:15

^
Jo tuon peruusteella nousee kevyesti toplistaan substansseistä mitä aion, ja haluan kokeilla.

Edit. Eli eikun vaan tilauslistaan kunhan saa aikaiseksi,
kuuluuko tää niihin mitkä on menossa listoille vuoden alusta? :cry:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 Nov 2009, 12:25

King Ink;
En tiedä varmasti, mutta eikös perjaatteessa mikä tahansa kemikaali voida mielivaltaisesti luokitella lääkeaineeksi tms, vaikkei listoilla olisikaan?
Mutta jos kyseistä ainetta ei löydy lääkeluettelosta, niin siitä vaan tilaamaan:) ehkä se riski kannattaa. Itse olen päätynyt Qmotusten pelossa olla tilaamatta edes niitä laillisia aineita.
Keep it unreal.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 15 Nov 2009, 12:30

hiippari wrote:King Ink;
En tiedä varmasti, mutta eikös perjaatteessa mikä tahansa kemikaali voida mielivaltaisesti luokitella lääkeaineeksi tms, vaikkei listoilla olisikaan?
Mutta jos kyseistä ainetta ei löydy lääkeluettelosta, niin siitä vaan tilaamaan:) ehkä se riski kannattaa. Itse olen päätynyt Qmotusten pelossa olla tilaamatta edes niitä laillisia aineita.
No olisihan se kiva jos niitä saisi ilman omatoimista tilaamistakin,
muttei ole minulle mahdollista.

Mietin vain että joko se on niissä listoissa, vai lisätäänkö se vasta vuoden alussa niinkuin moni muu.
Kyllä minä olisin sen riskin valmis ottamaan, pitää etsiä vain kauppa jostain missä myydään ja haalia tarvittava määrä massia, sekä kerätä vitusti rohkeutta.
Mutta eiköhän se joskus onnistu. :---D

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 Nov 2009, 12:56

Pitkällisen tutkiskelun ja etsiskelyn tuloksena, päätän lainata feroxia..
ferox wrote:4-AcO-DMT on vielä kuivilla listoilta, mutta lienee lääkelain turvin helppoa rinnastaa psilosiiniin tai muihin tryptamiineihin. En yrittäisi hakea tätäkään tullista.
Keep it unreal.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 15 Nov 2009, 19:00

hiippari wrote: En itse ainakaan löytänyt tästä sitä 'Dark side' - puolta. Pelkkää lämpöä ja sympatiaa.. empatiaa jollaista en aikoihin ollut kokenut.
Näin kävi itselläkin, DMTn lisäksi ainoa psykedeeli josta tuota pimeää puolta en ole löytänyt. Palautti kiinnostuksen deeleihin ja elämään.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

ferox
OD

Post by ferox » Mon 16 Nov 2009, 00:42

King Ink wrote:Eli eikun vaan tilauslistaan kunhan saa aikaiseksi,
kuuluuko tää niihin mitkä on menossa listoille vuoden alusta? :cry:
Kyllä, 4-AcO-DMT löytyy vuoden 2010 alussa voimaan astuvasta lääkeluettelosta.
hiippari wrote:Pitkällisen tutkiskelun ja etsiskelyn tuloksena, päätän lainata feroxia..
Kommenttini on vanhentunut, Lääkelaitos ehti jo lainata minua! Eikun siis Fimea. Tai jotain.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Fri 20 Nov 2009, 11:15

RAKASTAN! Opiaatit turruttanu tunteet, tän avulla pysty ekaa kertaa vuosiin olemaan oma itsensä ja keskustelemaan ihmisten kanssa. Ja tuntemaan. Ja rakastamaan. Kaverilla purkautu parinkymmenen vuoden patoumat. Rakastan.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

horna
Kameleontti

Post by horna » Fri 20 Nov 2009, 21:43

Kauanko muuten tryptamiinit säilyy toimintakunnossa?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 22 Nov 2009, 10:11

Ymmärtääkseni tryptit ois ainaki epästabiilimpia molekyylejä kun fenetyyliamiinit.. ?
Mut kyl varmaanki jos on ilmatiiviinä pimeessä ja kuivassa, ni uskoisin et ihan huoneenki lämmössä säilyy ainakin vuoden/vuosia ihan hyvänä.

tää oli ihan vaan mutua, mut kuhan päätin testää pätevyyttäni^^
Keep it unreal.

mägik
Karvakuono

Post by mägik » Wed 02 Dec 2009, 14:19

On kyllä mahtava kemikaali tuo 4-acetoxy-N,N-dimethyltryptamine , "4-aco".
Kesällä tuota tuli testailtua moneen otteeseen mm. oraalisesti ja nasaalisesti.
Pienillä oraalisilla annoksilla (n.10mg-15mg) nousut muistuttaa enemmänkin mdma nousuja kuin sieninousuja, nousut tuntuu lepposilta ja puuttu semmoinen tietty sienien tuoma "hämmennys". Toki henkisyyttäkin huomaa, varsinkin annosta nostaessa. Suurilla annoksilla (50-100mg) tulee hyvinkin mieleen DMT oraalisesti otettuna, mutta erittäin ystävällistä ja lempeää silti. Nasaalisesti ottaessa sanoisin, että samoihin oraalisiin vaikutuksiin riittää puolet vähemmän ja nousut tulevat nopeammin.

Parasta näistä DMT tutkareista mielestäni, sopii myös muitten psykedeelien kanssa loistavasti yhteen.
LSD(2 hittiä)+30-40mg 4-aco-dmt +1h paikkeilla hapon ottamisesta oli yksi parhaista kokemuksista mitä olen kokenut.

Ja tosta säilyvyydestä, 4-aco säilyy suhteellisen pitkään ja on paljon stabiilimpaa tavaraa kuin esim 4-HO sarjan tryptamiinit. Veikkaisin, että oikein säilöttynä tuo 4-aco pysyy ainakin vuoden päivät hävittämättä tehoa. (mutua.)

edit. Niin ja ei tosiaan yhtään bodyloadia, ei edes isoilla annoksilla (tai ainakaan juuri ollenkaan). Onko muille tullu ?

mägik
Karvakuono

Post by mägik » Wed 02 Dec 2009, 15:13

horna wrote:Pieni kysymys niille, jotka ovat testanneet tätä ja 4-HO-METia, eli ilmeisesti kyseessä on melko samanlaiset rct, mutta onko mitään ilmeisiä eroja. Onko toinen visuaalisempi, euforisempi jne.
4-aco-dmt on paljon miellyttävämpää, euforisempaa ja henkisempää ainakin omalla kohdalla kuin 4-ho-met. 4-ho-met on kyllä ehkä visuaalisempaa pienemmillä annoksilla jos vertaa samaan annokseen 4-aco-dmt:a. 4-Ho-Metistä tulee bodyloadia itselleni ainakin, 4-aco-dmt:sta taasen ei. Kaikin puolin kyllä oikeastaan miellyttävämpää tuo 4-aco. :)

surly
Lepakko

Post by surly » Wed 02 Dec 2009, 16:56

mägik wrote:
4-aco-dmt on paljon miellyttävämpää, euforisempaa ja henkisempää ainakin omalla kohdalla kuin 4-ho-met. 4-ho-met on kyllä ehkä visuaalisempaa pienemmillä annoksilla jos vertaa samaan annokseen 4-aco-dmt:a. 4-Ho-Metistä tulee bodyloadia itselleni ainakin, 4-aco-dmt:sta taasen ei. Kaikin puolin kyllä oikeastaan miellyttävämpää tuo 4-aco. :)
Tasan samaa mieltä, vaikka 4-aco-dmt:tä olen kylläkin vain kerran 23mg annoksella kokeillu.
Times are tough, huh, bud?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 02 Dec 2009, 18:08

hmm. Isoilla annoksilla tästä tuli se jännä, suonien nipistely tunne, samoin kun sienistä tulee. Mutta enemmän sekin bodyloadi on euforinen. Bodyloadi nousee isoksi tässäkin niinkuin 4-ho-metissä, mutta erilailla. 4-ho-metissä tuntuu että kuoleeko mun vatsani tässä enemmän mun keho on kokonaan jumissa fiilis...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

horna
Kameleontti

Post by horna » Mon 15 Feb 2010, 17:40

Täytyypä sanoa, että erittäin miellyttävä deeli. Tosiaan sienimäistä menoa, mutta itsellä tateista tulee inka tyylisiä visuaaleja, kun taas aco tarjoili melkoista fantasiatyylistä silmäkarkkia. CEVt olivat kyllä henkeä salpaavia :oo: Pientä nauseaa alussa, mutta ei samassa määrin, kuin sienillä. Kuten tuolla aiempana mainittiin, jos etsii rauhallista deeliä (tuntui melkein, kuin olisi opiaatteja napannut), niin kannattaa kokeilla tätä.

lonecell

Post by lonecell » Thu 11 Mar 2010, 04:11

horna wrote:Kauanko muuten tryptamiinit säilyy toimintakunnossa?
En ymmärrä kemiasta paljoakaan, mutta 4-AcO-DMT:n kai pitäisi tryptamiiniksi säilyä aika hyvin, koska
- asetoksiryhmä vaikeuttaa hapettumista
- tätä kai myydään pelkästään fumaraattisuolana, joka hapettuu HCl:ää hitaammin

Saattaa olla, että itsellekin tulee tästä jotain raportoitavia kokemuksia pikapuoliin.

Flood
Lepakko

Post by Flood » Wed 16 Jun 2010, 23:16

Hmm.. Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta aineelta..
Voisinpa melkeen harkita tilaavani, kunhan tässä saadaan edelliset tilaukset nautituksi...

Itellä meinaan kokoajan kaamee kuumotus, että menee aineet pilalle/vanhaks ni ei uskalla kauheen montaa ainetta pitää samaan aikaan kaapissa :heh:
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"

peltsi
OD

Post by peltsi » Fri 18 Jun 2010, 00:09

Tulossa olis vähän tätä..toivottavasti ei jää tullin haaviin ku on niin kovat himot päästä ko. substanssia kokeilemaan. Millasella dosella kannattais testaa? Ei kyl oo ku 0,01g tarkkune kiikku mut eiköhän silläki saa riittävän hyvin mittailtuu dosen. Ja varmaan oraalisesti kannattaa nauttia?

Tää on aina kuulostanu just sellaselta deeliltä mitä just psykedeeleiltä haen..toki haen psykedeeleistä useaakin erilaista kokemusta ja joihinkin tilanteisiin sopii toisenlaiset deelit paremmin. Noh kirjottelen kyllä kokemuksia ja mielipiteitä tästä...ei meinaa malttaa odottaa mut pakkohan se on :razz:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

lonecell

Post by lonecell » Fri 18 Jun 2010, 09:51

peltsi wrote:Tulossa olis vähän tätä..toivottavasti ei jää tullin haaviin ku on niin kovat himot päästä ko. substanssia kokeilemaan. Millasella dosella kannattais testaa? Ei kyl oo ku 0,01g tarkkune kiikku mut eiköhän silläki saa riittävän hyvin mittailtuu dosen. Ja varmaan oraalisesti kannattaa nauttia?
Sitten kun on varmistuttu siitä, että kyseessä on oikea aine, niin joku 10 mg vois olla ihan passeli ensimmäiseksi toimivaksi annokseksi. Kannattaa kyllä tuollaisen vaa'an kanssa tehdä hieman isommasta määrästä liuos tunnettuun määrään nestettä ja annostella siitä.

horna
Kameleontti

Post by horna » Fri 18 Jun 2010, 10:17

Kuten lonecell sanoi, kannattaa tosiaan tehdä liuos esim. 50 - 100mg satsista ja mittailla siitä sitten tarkempia annoksia. Tuollainen 0.01g vaaka voi kuitenkin heittää sen +-10mg eli tulee helposti liian suuria annoksia.

peltsi
OD

Post by peltsi » Fri 18 Jun 2010, 14:45

Joo liukeeko toi ihan veteen vai mihin? Toisaalta jos mittaan vaik 40mg ni siit puoliks ja puoliks ni ei siit ainakaan liikaa varmasti tulis ku en oo koskaan niin tarkasti huumeitani mittaillu. Mut ei tätä nyt ihan eyeballina uskalla ottaa kuitekaa :razz:

Toinen homma et säilyykö toi vedessä miten pitkään? ei viittii mitään 100mg veteen sekottaa ku ei oo varma et säilyykö ees. Nii ja suun kautta vai? Onks jengi tätä nokitellu?..millä doseilla ja millasta toi muuten on nokkaan?
*Johnny Cash - hurt*

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Fri 18 Jun 2010, 15:16

peltsi wrote:Joo liukeeko toi ihan veteen vai mihin? Toisaalta jos mittaan vaik 40mg ni siit puoliks ja puoliks ni ei siit ainakaan liikaa varmasti tulis ku en oo koskaan niin tarkasti huumeitani mittaillu. Mut ei tätä nyt ihan eyeballina uskalla ottaa kuitekaa :razz:

Toinen homma et säilyykö toi vedessä miten pitkään? ei viittii mitään 100mg veteen sekottaa ku ei oo varma et säilyykö ees. Nii ja suun kautta vai? Onks jengi tätä nokitellu?..millä doseilla ja millasta toi muuten on nokkaan?
Liukenee veteen kyllä, mutta jos säilyttää aiot liuoksessa niin etanoli on parempi ratkaisu. Jos 10mg tarkkuudella fikti näyttää niin mittaisin vähintään tuon 100mg. Toisaalta tämä antaa paljon anteeksi annostelun suhteen, itsellä ainakin meni homma siihen että loppuillasta dippailtiin sormea pussissa... Syytän pinkkiä pussia joka hohti niin hassusti.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

peltsi
OD

Post by peltsi » Fri 18 Jun 2010, 18:51

Kohta pitäis ottaa noi loput tosta ekasta dosesta..eiköhä tos oo suunilleen hyvä annos :razz:
*Johnny Cash - hurt*

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 24 Jun 2010, 00:02

4-aco-dmt+metsä=I'm lovin' it!
*Johnny Cash - hurt*