2C-B

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
karmastrikesback

Re: 2C-B

Post by karmastrikesback » Thu 11 Apr 2013, 11:51

Tätä tuli eilen, ja oli heti pakko testata. Suunnattoman tyytyväinen olin "vappuostokseeni." :P Tän kanssa uskaltaa varmasti lähteä ihmisten ilmoillekkin. Maailma näytti psykedeeliseltä, mutta tuntui mämmiseltä. Aika energinen ja selväjärkinen olo pysyi kokoajan, ei mitään trippailukamaa suoranaisesti. Tai enpä tiedä, mitä tapahtuu isommilla annoksilla..
Nokittaminen kyllä tuntu siltä, kuin joku ois turpaan vetäny..

Kemikaalijeesus
Psykonautti

Post by Kemikaalijeesus » Tue 16 Apr 2013, 00:01

Paras deeli, mitä oon koskaan vetänyt jo pelkästää sen takia, että tästä ei tule juuri mitää jälkioloja. Peakin aikaa on vähän paikat kireenä, mutta euforia ajaa sen yli niin ei juuri haittaa. Unta saa suhteellisen helposti.

45mg otettua kävi ekaa kertaa missään aineessa niin, että unohdin ottaneeni jotain. Ei oo koskaa ennen ollut samanlaisia kauhun hetkiä kuin, mitkä koin sillo. Hieman omituinen tunne, kun näkökenttä ihan vituillaa ja päässä soi eikä tiedä, mikä huume on tai, että on ottanu jotain ainetta. Ensi kerralla hieman pienempi dose :)

Todella kaunis deeli ja todella euforinen. Suosittelen kaikille.

haittavaikutus
Tuppisuu

Post by haittavaikutus » Sun 21 Apr 2013, 18:34

Oltii frendie kans viettämässä vauhtista iltaa ja mulla sattu olemaa tätä 200mg, yks veti 15mg nokkaan josta tuli välittömästi silmä punaseks ja oikee puoli kasvoista puutus, pyys muovipussii
ku tuli niin huono olo et laatta meinas lentää, noh meni 20min ja sen jälkee alko värit elelee ja euforia puskee. Ite otin sit 10mg pommin, kun en enenpää uskaltanu ottaa. Meni tunti ja sen jälkee
menin sohvalle makaamaan, oli aika essofiilikset ja tuli miedot visuaalit. Sain hyvin nukuttuu ja vei laskut mennessään :)

Vedin tänää loput mitä oli jääny pussiin, en tiedä paljonko oli mut helvetimoine euforia ilman visuaaleja, nyt on pää aika blänkki ja tyhmä olo mut se johtuu varmasti valvotusta yöstä.

Overall oli kyllä iha hauska aine :P

karmastrikesback

Post by karmastrikesback » Sun 05 May 2013, 11:51

2c-b överit......... Maailma näytti pelkältä värien ja kuvioiden sekamelskalta, jotka muuttuivat vimmatusti ja sulautuivat yhteen. En välillä erottanut puuta ja maata toisistaan :D Suurin piirtein oksensin, itkin ja nauroin samaan aikaan. Ajoittain luulin oikeasti kuolevani. Vaikka kuinka muistutin itselleni, ettei ole mitään hätää, unohdin senkin ajatuksen hetken päästä. Kaikki vilisi niin kovaa, ettei mistään saanut kiinni, niin pään sisällä kuin ulkopuolisessa maailmassakin.
Ei ollut kauhean mukava kokea helsingin keskustassa vieraiden ihmisten keskellä.

Pen
OD

Post by Pen » Fri 31 May 2013, 04:09

Ootteko tätä combonnu mämmin kaa?

Ois tossa 50mg 2C-B jauheena ja MDMAta sellanen 250mg. Noin isoja doseja en toki ole ottamassa mutta mietin että ottasko ton 2C-B yksinään yhellä kertaa ja mämmit joskus toisella kertaa vai missaanko jotain suurta jossen combota vaikka 25mg 2C-B:tä ja 100mg MDMA yhdessä?

Hapon, DOCin ja sienten kaa mämmi on jo koettu, joten onkohan tällä mitään uutta annettavaa?

Entäpä 2C-B ja sienet - sientäki löytyisi nähtävästi 9 grammaa, enkä sitä ole koskaan combonnut muiden deelien kuin hapon kanssa.

MantaRay

Post by MantaRay » Fri 31 May 2013, 10:28

Pen wrote:Ootteko tätä combonnu mämmin kaa?

Ois tossa 50mg 2C-B jauheena ja MDMAta sellanen 250mg. Noin isoja doseja en toki ole ottamassa mutta mietin että ottasko ton 2C-B yksinään yhellä kertaa ja mämmit joskus toisella kertaa vai missaanko jotain suurta jossen combota vaikka 25mg 2C-B:tä ja 100mg MDMA yhdessä?

Hapon, DOCin ja sienten kaa mämmi on jo koettu, joten onkohan tällä mitään uutta annettavaa?

Entäpä 2C-B ja sienet - sientäki löytyisi nähtävästi 9 grammaa, enkä sitä ole koskaan combonnut muiden deelien kuin hapon kanssa.
Oon ymmärtäny et toimii hyvin niin että 2C-B ensin huiviin ja tunti, kaks MDMA:ta perään. Aineilla kuuleman mukaan todella nasta synergia.

p420
Psykonautti

Post by p420 » Tue 04 Jun 2013, 07:39

Kerran olen erehdyksissä ottanut 2-cb :tä muutaman ystävän kanssa ja oltiin vielä baarissa. Voin kertoa, että oli aika diippi meininki. Luultiin niitä ihan normi nipsuiksi... :)
Kyseessä oli juurikin nämä, mutta värinä vihreä. JL Audio

Itse otin vain yhden ja voin kertoa, että futas aika huolella. Yksi kaveri taas sekosi aivan täysin ja joutui lähemmäs viikoksi sairaalaan. Ambulanssi haki kaverin joskus 06.00 aamulla, kun ei nähnyt mitään muuta, kun violettia. :doh: Olkaa ihan oikeasti varovaisia näiden kanssa, jos haluatte kokeilla. Suosittelen itse vain puolikasta, eikä todellakaan kannata mennä baariin. :D

-edit-
Vaikutukset oli kyllä aika veikeitä.. Ahdistuskohtauksia, pelkotiloja, välillä teki mieli lähteä tanssimaan, mutta sitten en kuitenkaan halunnut. En siis osannut päättää mitä tekisin ja seisoinkin välillä vartin paikallaan, kuin patsas. Ei ollu mun juttu, phyih..

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 04 Jun 2013, 11:09

p420 wrote:Kerran olen erehdyksissä ottanut 2-cb :tä muutaman ystävän kanssa ja oltiin vielä baarissa. Voin kertoa, että oli aika diippi meininki. Luultiin niitä ihan normi nipsuiksi... :)
Tää on just se tapa miten ei pidä käyttää psykedeelejä...

Kuosaaminen on jees, mut siistimpää kuosaamista on, kun tietää mitä vetää. Sit saa baarireissustakin enemmän irti.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Pen
OD

Post by Pen » Tue 04 Jun 2013, 12:18

Joskus viime syksynä otin tätä 50mg. Ekalla kerralla joku 5-10mg nokkaan, sitten parin viikon päästä noin 15-20mg syöden ja viimeisellä yrityksellä n. 25mg syöden. Saman tein 2C-E:llä, sitäkin oli reilu 50mg yhteensä. Yhteensä jonain 3kk aikana nuo kuusi 2C-B/2C-E kokemusta otin.

Joka kerta vaikutukset oli lähinnä amfetamiinimaiset, jonkinlaista visuaalia, sellaista "kolkkoa" että kaikki näytti jotenkin epämiellyttävältä. Sama kokemus oli DOIn kanssa. Henkisesti (jos sitä noin voi kutsua) vaikutuksia ei ollut ollenkaan, ihan täysin silmäkarkkia ja lihasten jumiutumista, sellasta nihkeetä fiilistä.

Nyt kuitenkin otin viime perjantaina 50mg kapselin tyhjään mahaan kerralla sekä 3g sieniä ja kokemus oli tosi hieno. Mahtavat CEVit ja OEVit, tracerit ja muut. Myös savuja poltin hieman, jotka lisäsi noita visuaaleja. Hyvin kiemurteli ja hengitti pinnat, mutta ei kuitenkaan yhtään samalla tavalla kuin esim. hapossa.

Ei kuitenkaan mitenkään kauhean syvällinen "henkisellä puolella" ollut, vaikka sieniäkin oli mukana. Sienet toisaalta mulle muutenkin yleensä antaa lähinnä sitä silmäkarkkia.

Silti paljon tuli asioita mietittyä ja taas tehtyä päätöksiä jotka parantaa elämän laatua ja toivottavasti pitävät. Sienethän sai mut joskus talvella lopettamaan röökinkin.

Varmasti otan kyllä 2C-B:tä vielä toistekin, siinä selkeästi on potentiaalia kunhan set/setting on kunnossa.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Tue 04 Jun 2013, 15:52

p420 wrote:Kerran olen erehdyksissä ottanut 2-cb :tä muutaman ystävän kanssa ja oltiin vielä baarissa. Voin kertoa, että oli aika diippi meininki. Luultiin niitä ihan normi nipsuiksi... :)
Kyseessä oli juurikin nämä, mutta värinä vihreä. JL Audio

Itse otin vain yhden ja voin kertoa, että futas aika huolella. Yksi kaveri taas sekosi aivan täysin ja joutui lähemmäs viikoksi sairaalaan. Ambulanssi haki kaverin joskus 06.00 aamulla, kun ei nähnyt mitään muuta, kun violettia. :doh: Olkaa ihan oikeasti varovaisia näiden kanssa, jos haluatte kokeilla. Suosittelen itse vain puolikasta, eikä todellakaan kannata mennä baariin. :D

-edit-
Vaikutukset oli kyllä aika veikeitä.. Ahdistuskohtauksia, pelkotiloja, välillä teki mieli lähteä tanssimaan, mutta sitten en kuitenkaan halunnut. En siis osannut päättää mitä tekisin ja seisoinkin välillä vartin paikallaan, kuin patsas. Ei ollu mun juttu, phyih..
Jepjep, tää on niin tätä. :mrgreen:

"Paska huume, ei kyllä edes tiedetty että oli tätä, otettiin kyllä ihan liikaakin, oltiin kyllä ihan väärässä paikassakin mut ihan paska huume en tykännyt"

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 05 Jun 2013, 07:37

Pen wrote:Henkisesti (jos sitä noin voi kutsua) vaikutuksia ei ollut ollenkaan,
Mitä nää sulle tarkoittaa?

Mulle ainakin niistä kaikista yli 30 deelistä tulee jos jonkinlaisia henkisiä vaikutuksia.

Ei ehkä nyt mitään tajunnanräjäyttävää "nyt mun elämä mullistuu kokemuksia", mut sellaisia kokemuksia tulee ehkä tosi tosi harvoin oikeissa set and settingeissä, mun mielestä tälläsillä kokemuksilla ei ole paljoo väliä ees nykypäivänä sen aineen kanssa, enemmän dosen kanssa ja set and settingin. Set and setting eniten määrää sitä henkistä kokemusta, sit ehkä tietyt kemikaalit pistää tajunnan pyöräyttään ihan uusille sfääreille joista tulee ajatuksia joita voin ottaa enemmän elämääni jälkeen tripin. Tietyt tryptat antaa enemmän ajattelulle vapautta, mahollistaa eripuuhien puuhastelun, dmt muotoiset taas päräyttää ihmeelliseen maailmaan jossa jumitellaan ja makoillaan silmät kiinni tai pienillä annoksilla tanssitaan ja nussitaan. 2c kemikaaleissäa taas ihmetellään maailmaa vähän erilaisella silmällä, ehkä hieman analyyttisemmin omalla kohalla.

Mut kyl se mun käyttäytymiseen, kommunikointiin ja ajatteluun aina vaikuttaa tavalla tai toisella ja jokainen trippi tarjoaa mulle paljon terapeuttista arvoo. Olkoon se sitten makoilua acodmtee päissään sängyllä tai happo päissään kävelyä puistossa.

Itelläni oikeastaan ne psykedeelien psyykkiset vaikutukset näkynyt parhaiten sen jälkeen, kun olen pitänyt taukoa noiden napsimisesta. Psykedeeli kulttuuri/ympäristö vaikuttaa melkein yhtä paljon mun ajatteluun kuin se ite psykedeelien veto. "Psykedeelien veto on vain sellainen juttu mitä kuuluu tehä siinä Grateful Deadin kuuntelun ohella..."

Tulipahan vain mieleen...

Musta tuntuu, että monet saa ne "henkisimmät" kokemukset aina ekoilla kerroilla kaikista tehokkaimmin. Sit kun aletaan kilpaurheileen annoksilla ja mielentiloilla niin mennään jo niin sfäärissä, että kaikki kehitys menee vähän taka-alalle (joita itse väitän kyllä käyttäneeni tosi paljon myöhemmässä elämässä). Mun mielestä ne henkiset kokemukset pysyy aina tripeille, mut ne alkaa kohdistuun trippien edetessä pienenmpiin osioihin (jos ei tietenkään set and setting tee isoa floppia ja kuperkeikkaa). Kandee vaihdella aineita, kandee välillä tehä jotain muuta tripeillään, välillä kandee ottaa super pieniä doseja. Ei aina ota sitä vain mikä on käsillä vain metsästää jotain jännää kemikaalia. Eniten siihen henkiseen puoleen vaikuttaa trippien vetämisen tiheys, jos aina valmistautuu tosi huolellisesti trippiin ottaa niitä kemikaaleja vain silloin tällöin niin varmasti tuntuu erilaiselta, mut sit, kun siitä tulee arkipäivää olla deeleissä niin sit niistä tulee arkipäivää.

Toisaalta, kun deelejä kiskoo kokoajan. Niin paljon kuin vain aivokemiat sallii eli noin about puolet viikosta niihin saa ihan uuden eri deeleihin ja niiden vaikutuksiin, kun kuurittaa niitä huolella niin mun mielestä alkaa oikeasti tunteen niiden spesifisiä ominaisuuksia, mut äkkiä silloin jää just se psykedelian oma mystisyys vähemmälle. Toisaalta senkin voin löytää noilta kuureilta. Se on vain kaikki set and settingissä
seonvainkaikki set and settingissä
set and setting
set and setting

Mitä aiheeseen tulee niin 2c-b on aika hmm. Perus 2c kemikaali. Sillä ei ole mitään oikein spesiaalia puolta, niinkuin 2c-i on pitkä vaikutus kova stimulaatio, 2c-c on taas pehmeä melkein tuntuu, ettei se vaikuta, mutta silti tuntuu, että kaikki avartuu hetkeksi selkeäksi silmien eessä, 2c-e taas tuntuu fyysisesti kovin kovin jännältä, mut 2c-b ei omista mitään noista erikoisista ominaisuuksista, mut se on sen ominaisuus. Se on helppoa nauttia missä vain milloin vain. Se on ohi muistaakseni 8 tunnin jälkeen ja olo on taas normaali ilman suurempia bodyloadeja.

Muistan joskus, kun 2c-b ja 2c-i tuli markkinoille niitä mainostettiin/hehkutettiin psykedeeli ekstaasina... Mun mielestä. Olo jokaisella kemikaalilla ensi psykedeelejä ottaessa muistuttaa varmasti aika paljon mämmiä (jos ei nyt satu mitään ayahauscaa ottaan), ja itsekkin aikoinaan koin noita "mämmi" fiiliksiä 2c-beestä, koska se oli ensimmäisiä deelejä mitä otin, mut nykyään pidän sitä juurikin aika neutraalina kemikaalina. Otan tätä kyllä, mut mielummin etsin toisen vaihtoehdon käsiini. En todellakaan pidä mitenkään hehkutuksen arvoisena kemikaalina vaik moni hehkuttaa ihan hitosti. Mä en tajua minkä takia Shulgini pitää tätä yhtenä lempi kemikaaleistaan joita on keksinyt, kun kaveri keksi monta paljon parempaakin kemikaalia....

No mielipiteitä nää kaikki on.
En tiiä paljon oon ottanut 2c-beetä oman elämä aikana. Veikkaan, että puhutaan grammasta parista ja varmaan ja osan olen vetänyt aika tiuhaan tahtin, mut silti en jotenkin koe tätä niiin siistinä. Toisaalta taas jos haluaa ei bodyloadisia kemikaaleja käyttää jolloin tripin aikana ei vedä bentsoja tai opiaatteja fyysisiin kipuihin niin tää on loistava valinta hipille joka kieltäytyy moisista MIELTÄ SUMENTAVISTA LÄÄKKEISTÄ. Mut ne on vitun noloo väkee, eikä niitä pidä kuunnella. :D Sekakäyttöö ja tyylillä vai miten se meni...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Pen
OD

Post by Pen » Wed 05 Jun 2013, 10:42

Joo no siis eri tavoillahan eri deelit vaikuttaa "henkisesti" - mut esim. hapon kanssa joskus tuli sellasia kokemuksia, että kaikki tuntu pyhältä, ihan kuin ois ollut yhteydessä kaikkeen, egon katoamista ynnä muuta. Tälläistä ei monella muulla deelillä tapahdu.
Sienet sen sijaan taas saa pohtimaan paljon asioita, elämää, tekemään päätöksiä, mutta ne ei tunnu samalla tavalla kuin esim. toi happo. Monesti sanotaan että LSD:ssä sä ohjaat ja sienissä sä oot kyydissä, mutta mulla se on mennyt toisinpäin.

Tuo mainitsemasi analyysimainen oli muuten hyvä sama, juuri tuollainen vaikutus tulee mulle usein fenetyyliamiineista.

'Mutta siis, "ajatuskuvioiden" selkeä muutos, joka aiheutuu deelistä on mun mielestä sitä "henkistä puolta" kokemuksesta, kun taas visuaalit, pintojen hengitys, ja yleinen aistien muuttuminen on fyysistä tai jotain.

Mutta oon samaa mieltä, ei deeleistä saa enään niin mullistavia kokemuksia kuin joskus ekoilla kerroilla. Nykyään vaan lähinnä testailen eri comboja sillon tällöin, sen sijaan että söisin happoa monta päivää putkeen.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 06 Jun 2013, 08:19

Pen wrote:Joo no siis eri tavoillahan eri deelit vaikuttaa "henkisesti" - mut esim. hapon kanssa joskus tuli sellasia kokemuksia, että kaikki tuntu pyhältä, ihan kuin ois ollut yhteydessä kaikkeen, egon katoamista ynnä muuta. Tälläistä ei monella muulla deelillä tapahdu.
Sienet sen sijaan taas saa pohtimaan paljon asioita, elämää, tekemään päätöksiä, mutta ne ei tunnu samalla tavalla kuin esim. toi happo.
Mä väitän, (anteeksi kaikille jotka ovat tästä hyvin erimieltä) että se oot sinä joka tekee niistä eri deeleistä ainutlaatuisia.

Esim mulle tulee haposta sellainen fiilis, että aloitan aamun kuuntelemalla Grateful Deadia, päivällä meen puistoon käveleen ja ihmettelen koiria ja loppuillasta meen johonkin yyber siistiiin jazz baariin ja vedän kunnon kännit punkulla niinkuin taiteilijat tekee. Mulle happo on hedonistisin deeli tietyllä tapaa, koska se ei oo raju millään tavalla se on kevyttä keholle ja sillä tripillä on helppo käsitellä itseään. Vaik oon ottanut joskus yli millin happoo niin silloinkin se tietyn tärinän jälkeen pystyin tekeen taas noi samat jutut.

Sienistä oon sun kanssa samaa mieltä, mut enemmän väittäisin, että se ominaisus löytyy kaikista dmt tyyppisistä kemikaaleista, mut sekin toimii mulle niin.

Kyl mulla on varmaan ollut joskus ekoilla kerroilla jopa 2c-b kanssa kaikki vähän pyhää ja ego liitänyt lujaa, mut...

Se on se set and setting joka tekee huuuuuuume kokemuksen tietynlaiseksi. Siihen set and settingiin liittyy sun mielentila, sun ajatukset sitä huumetta kohtaan, vanhat kokemukset ja kaikki mitä nyt sun mielipiteitä on sitä huumetta kohtaan.

Ois oikeasti mielenkiintoista tehä sokkotestejä tietyillä huumeilla. Ensinnäkin tuntisiko edes porukka tiettyjä kemikaaleja toisistaan ja mitä ne raportois niistä. Olisiko samanlaisia kokemuksia ja tuntemuksia, ja millä tasoilla.

No meni vähän off topikiks. Arvostan kyllä ihmisten raportteja erihuumeista ja niitä PITÄÄ KIRJOITTAA ja niitä kokemuksia siitä, mut silti enemmän koen, että ne suurimmat erot huumeiden välillä ja ne jotka jokainen kokee, löytyy bodyloadeista, siitä kuinka ne kestää, kuinka ne nousee, kuinka ne laskee. Tietyllä tapaa fyysiset ominaisuudet. Ajatus siitä, että mikä on henkisesti haastava tai henkisesti mahtava on aika yksilöllinen ihmiseen. Uskon kyllä, että mikä tahansa iso annos mitä huumetta vain on ihan saatanan haastavaa ja "henkistä". Itse tykkäisin puhua terapeuttisista vaikutuksista mielummin, koen, että tietyillä huumeilla on mulle erilailla eri terapeuttiset vaikutukset, MUTTA nekin on aika yksilöllisiä.

Ainiin.
Noista visuaaleista. Porukka aina puhuu, että tämä ja tämä on tosi visuaalinen tästä tulee erilaiset visuaalit. Totta tietyllä tapaa, mut myös visuaaleihin vaikuttaa ihan sikana paikka jossa niitä nauttii. Moni on varmaan huomannut sen, että kun menee ulos niin melkein tuntuu, että visuaalit vähenee. Ehkä puut näyttää jänniltä ja pitkät ruohomatot tai jotain, mut sit kun ne menee sisätiloihin jossa on valkoiset seinät niin alkaa kaikki taas väriseen ihan uudella tavalla, tuntuu kuin ois uudestaan trippi noussut päähän. Hankala oikeasti mittailla visuaalisia puolia niihin liittyy niin moni asia mun mielestä. Toisaalta olen sitä mieltä, että tietyistä huumeista tulee erilaiset visuaalit, mut monesta huumeesta tulee myös aina ne samat. Pitäisin enenmmän tiettyjä huumeita erikois tapauksina esim:

2c-t-7
5-meo-mipt
dpt
dmt ja sen muut muodot
2c-I (en tiiä miltä tää tuntuis JUST tänään otettuna, jos ottais normi dosen, mut aikoinaan oli aika huikasevia trippejä)
dipt (vaik nää on vain "ääneen" pohjautuvia visuaaleja)
LSD

Sit huikaisevia bodyloadeja ja jänniä kokemuksia
2c-t-2
2c-p
2c-e
Meskaliini
Ibogaiini
5-meo-mipt (tähänkin paikkaan)
amt ja varsinkin 5-meo-amt
5-meo-Dalt

Tossa olikin melkein psykedeelien Dexma recomendation ainoastaan puuttui yksi lemppareista 4-ho-met. Muut huumeet onkin ollut vähän liian samanlaisia toisiin verrattuna... Mut no jooo. Tää meni kyl nyt tosi off topikiks.
tRip wrote:

p420
Psykonautti

Post by p420 » Sun 09 Jun 2013, 13:15

SahkoinenVelho wrote: Jepjep, tää on niin tätä. :mrgreen:

"Paska huume, ei kyllä edes tiedetty että oli tätä, otettiin kyllä ihan liikaakin, oltiin kyllä ihan väärässä paikassakin mut ihan paska huume en tykännyt"
Monta kertaa sanon tekstissäni "paska"? Onko sinulla lukihäiriö? ;)

SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine » Sun 09 Jun 2013, 14:52

p420 wrote:

Takerrutaan niihin sanoihin.

MantaRay

Post by MantaRay » Sun 09 Jun 2013, 18:46

p420 wrote:

Itse ymmärsin tuon jutun sarkastisena läppänä.

Mutta mites, osaako joku sanoa kuinka hyvin tämä toimii peräkkäisinä päivinä?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 10 Jun 2013, 12:22

MantaRay wrote: Mutta mites, osaako joku sanoa kuinka hyvin tämä toimii peräkkäisinä päivinä?
Tähän on monta väitettä, mut ei mun mielestä. Jotkut sanoo, että just 2c-b on sellainen jota voi buustia mut näääääh. Jotkut sanoo, että ottaa vain kaksinkertaisen annoksen, mut ei sekään niin. Suosin aina yhden annoksen tekniikkaa.

Trypta ja feny voi aina buustailla toisia ja ottaa peräkkäisinä päivinä, mut silloinkin kyl tolet nousee silti. Eli maanantaina vaikka feny dose ja tiistain trypta dose. Melkein keskiviikkona kestääkin ottaa jo isomman fenydosen niin se toimii.

Tietenkin aina voi vetää saman iltana aikana aina tryptaa ja fenyä ne buustaa toisia, mut se voi olla joskus keholle vähän rankkaa. Riippuu deeleistä.

Kunnon deelihipillä on aina sellainen kova stäkki erilaisia deelejä, on lyhytkestoisia, pitkiä, fenyjä, tryptamiineja ja vitusti XANOREJA ja viinaa. Paitsi, että kunnon deelihippi oppii noiden xanorejen ja viinan tarkoituksen ja tarpeellisuuden vasta liian myöhään yleensä. Valitettavasti. :foil:
tRip wrote:

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 15 Jun 2013, 22:09

Mulla o semmone ongelma että ahdistaa eikä oikeen kiinnosta lähteä kaupungille ostamaan vaatteita ja kahvittelemaam. Mut tossa viimeviikonloppuna otin puolmilliä rivaa sekä randomeja määriä 2cb, niin olo oli niin pirun "luonnollisen tuntunen" et oli oikeesti mukava olla sielä. Siis sellanen olo kun luulen että yleisesti "terveillä" ihmisillä on. Ihmisten menoa oli kiva kattella, ei ollu kiireen tai ahdistuksen tuntua ja myyjien kanssa oli helppo jutella. Teki mieli jutella tälle yhelle viehkeälle hyvännäköselle naiselle mut rahkeet ei ihan riittänyt, eli itsetuntokin oli paremmassa jamassa. normisti ei olis käyny edes mielessä

Tätä tuli kyllä yks lempihuume, vaikka oli rivaa alla. no oikeestaan lempicombo; 2cb ja vähä benjoa alle :love: pelkästä rivasta en edes saa noin avointa ja luonnollisen sosiaalista oloa aikaseks

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 26 Jun 2013, 15:49

Tätä tuli taannoin testattua 15mg dosella nokkaan, ja se kyllä tuntui juuri siltä kun joku aikaisemmin mainitsi että turpaan olisi saanut. Vaikutukset tuntuivat miltei samalta. Sairain bodyload mitä olen koskaan kokenut sekä tuntui että koko kaula oli niin juntturassa että ei pystynyt edes nielemään kunnolla ja hengityskin tuntui vaikealta. En varmaankaan koittaisi uudestaan vaikka ilmaiseksi saisin.
Vai toimiiko?

karmastrikesback

Post by karmastrikesback » Wed 03 Jul 2013, 11:48

Itselläni 2c-b toiminut aina hyvin, suht pienilläkin annoksilla. Söimme joskus yhden kaverini kanssa saman kokoisen annoksen - siinä missä mulle se oli jo totaalisen liikaa ja aika ahdistavaa menoa, kaverilleni ei tapahtunut juurikaan mitään. Ei visuaaleja eikä muutamaa naurukohtausta kummempaa.
Nyt viikonloppuna oltiin kaverin mökillä, ja jaoin loput 2c-b:ni kolmeksi aika tuhdiksi lainiksi. Siinä missä minulla ja poikaystävälläni maailma meni taivasta myöden visuaaleiksi ja ajantaju katosi täysin yms, tälle kolmannelle kaverille ei tapahtunut mitään. Hän kummasteli vaan vierestä meidän menoamme.

Mistä johtuu että 2c-b ei toimi kaikilla? Tässä on nyt siis 2 eri kaveria kyseessä, eli tunnen 2 henkilöä joilla 2c-b ei ole skulannut ollenkaan. Ja kumpikin olleet eka kertalaisia eivätkä muutenkaan mitään pajaria enempiä kauheasti harrasta.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Wed 03 Jul 2013, 17:20

karmastrikesback wrote:
Mistä johtuu että 2c-b ei toimi kaikilla? Tässä on nyt siis 2 eri kaveria kyseessä, eli tunnen 2 henkilöä joilla 2c-b ei ole skulannut ollenkaan. Ja kumpikin olleet eka kertalaisia eivätkä muutenkaan mitään pajaria enempiä kauheasti harrasta.
Psykedeeleille ainakin itse tavallaan herkistyin vasta ajan myötä ja rupesin saamaan valtavan paljon enemmän irti entäkuin sillon ku alotteli, sillo tuntu tarvivan melko suuria annoksia. Mulla 2c-b skulas ihan jees, vähä ku sienet ilman bodyloadia, mut ei mitää ihmeellistä pärähdystä, huomas että tripillä ollaan juu mut jäi vähä semmone karkkideeli-fiilis. Pinnat aaltoili jne, iha siistiä mut lähinnä keskitty vaan näkömaailmaan tuo vaikutus.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Wed 02 Apr 2014, 20:42

aivastuttamaan laittaa kans :

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sat 10 May 2014, 09:50

Mä oon tullut pohdinnan jälkeen siihen tulokseen että en pidä oikeastaan mistään 2C- alkuisesta substanssista. Liian kova bodyload, joka pilaa fiiliksen. Ainoa fenetyyliamiini josta olen oikeasti päässyt nauttimaan on Bromo Dragonfly (se onkin kemiallisesti 3C- alkuinen, höhöhö). Mutta joo. Not my cup of tea todellakaan. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Vai toimiiko?

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 10 May 2014, 20:18

gaia wrote:Mä oon tullut pohdinnan jälkeen siihen tulokseen että en pidä oikeastaan mistään 2C- alkuisesta substanssista. Liian kova bodyload, joka pilaa fiiliksen. Ainoa fenetyyliamiini josta olen oikeasti päässyt nauttimaan on Bromo Dragonfly (se onkin kemiallisesti 3C- alkuinen, höhöhö). Mutta joo. Not my cup of tea todellakaan. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Koita joskus pommina koska siinä bodyloadi jää suht pieneks. Tuo nokkaan vetämine on kyl masokistin touhua! :roll:

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 11 May 2014, 08:10

doof wrote:
gaia wrote:Mä oon tullut pohdinnan jälkeen siihen tulokseen että en pidä oikeastaan mistään 2C- alkuisesta substanssista. Liian kova bodyload, joka pilaa fiiliksen. Ainoa fenetyyliamiini josta olen oikeasti päässyt nauttimaan on Bromo Dragonfly (se onkin kemiallisesti 3C- alkuinen, höhöhö). Mutta joo. Not my cup of tea todellakaan. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Koita joskus pommina koska siinä bodyloadi jää suht pieneks. Tuo nokkaan vetämine on kyl masokistin touhua! :roll:
Joo oon kyllä koittanut myös pommilla tätä. En pidä siitä lihasjäykkyydestä mitä tämä tekee.
Vai toimiiko?

Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 » Fri 30 May 2014, 13:28

Mites jengi sanoo? Onko tää parasta testailla ihan kämpillä ? Vai voisko tän kanssa olla hauska lähtä bileisiin jos ottas tätä ja sit mämmiä tunnin/kahden päästä? Ja kyllä olen lukenut ketjun, mutta jotenkin on kovin ristiriitaista mites kannattas toimia. Toki se voi olla yksilöllistä kans sitten! Tottakait sitä voi katsoa, että ottaa yhden tabun ja sit fiiliksien mukaan, mutta olis kiva kuulla kokemuksia!

Just sain hankittua näitä ja on itselle uus aina!

FLaT
Moderator

Post by FLaT » Fri 30 May 2014, 17:04

onks kysees ny varmasti 2c-b , kun nappeina? ettei bk-2c-b?

Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 » Sat 31 May 2014, 06:02

2C-B:nä tätä ostin. Joten toivottavasti sitten on sitä kanssa.. ? Entä jos on tätä toista?

kekkulikale
Karvakuono

Post by kekkulikale » Mon 14 Jul 2014, 01:30

Kuluttaako 2C-B MDMA:n tapaan serotoniinia aivoista, eli tuleeko kummempia laskuja mämmin tapaan? Muutenkin olisin kiinnostunut kuulemaan kemikaalin haittapuolista, pikainen googlettaminen ei tuottanut kummempaa tulosta (lähinnä samat mainittu kuin psykedeeleillä yleensäkin). Varmaan verrattain helposti tulee tullista läpikin kun ei varmaan ole yleisesti koiria opetettu tätä haistamaan..

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Tue 15 Jul 2014, 23:28

kekkulikale wrote:Kuluttaako 2C-B MDMA:n tapaan serotoniinia aivoista, eli tuleeko kummempia laskuja mämmin tapaan? Muutenkin olisin kiinnostunut kuulemaan kemikaalin haittapuolista, pikainen googlettaminen ei tuottanut kummempaa tulosta (lähinnä samat mainittu kuin psykedeeleillä yleensäkin). Varmaan verrattain helposti tulee tullista läpikin kun ei varmaan ole yleisesti koiria opetettu tätä haistamaan..
Hyvin kevyet alakulot on tulleet itselle ja suurin osa käyttökerroista ei edes sitäkään. Vertauksena mdma:han (kahta edellistä kertaa lukuunottamatta) josta olen ollut ihan eri ihminen masennuksen takia jälkikäteen jo siitä 0,1:tä ilman redoseja tai mitään + preloadit ja kaikki. Lihasjäykkyyttä saattaa tulla Beestä mut luulis hoituvan magnesiumilla.
You know the mind has a thousand eyes..