2C-B

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
sxoxyvg
Moderator

Re: 2 c-b?

Post by sxoxyvg » Tue 27 Apr 2010, 09:59

tribh wrote: Karkkideeli
Uutta hallusinaatioita ja psykooseja aiheuttavaa huumetta markkinoidaan lapsille "KARKKIHUUMEENA"! Lue juttu päivän iltiksestä!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Spadukka

Post by Spadukka » Mon 31 May 2010, 15:45

Tää on kyl paras 2 jutuista.

Mukavaa mietoa psykedeliaa ja madmamainen fiilis. Jeees :mrgreen:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 31 May 2010, 17:28

Spadukka wrote:Tää on kyl paras 2 jutuista.

Mukavaa mietoa psykedeliaa ja madmamainen fiilis. Jeees :mrgreen:
Mä oon aika erimieltä. Tässä kiehtoo joo toi madmamaisuus, mut sekin lähtee pois kyllä aika hyvin, kun on tarpeeksi kiskonut mun mielestä fenyjä. Kaikki fenyt omistaa jotain madamee tai muutenkin deelit ehkä mun mielestä..

Mut sinällään, jos puhutaan mikä on perinteinen 2c kokemus niin mulle tulee mieleen tämä, ja 2c-i, 2c-c.

Ohan tällä kivoja kokemuksia ollut, mutta aika ylihypetetty mun mielestä välillä, vähän kuin 2c-t-7.
(tai sitten mä oon vain erimielisyyden takia erimieltä kaikesta... :foil: )
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Tue 01 Jun 2010, 08:33

Tätä olis ihan kiinnostava joskus koittaa, täällä päin oli vielä vähän aikaa sitten pyörimässä.

Onks muuten tietoa 2c-b:n toksisuudesta ja missä vaiheessa on yliannostusriski tai onko sellasta ylipäätään? Käsittääkseni normaali annos on joku ~15-25mg mut oon kuullu otettavan aika paljon isompiakin doseja (jopa 100mg).
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 01 Jun 2010, 11:42

wRRa wrote:Tätä olis ihan kiinnostava joskus koittaa, täällä päin oli vielä vähän aikaa sitten pyörimässä.

Onks muuten tietoa 2c-b:n toksisuudesta ja missä vaiheessa on yliannostusriski tai onko sellasta ylipäätään? Käsittääkseni normaali annos on joku ~15-25mg mut oon kuullu otettavan aika paljon isompiakin doseja (jopa 100mg).
Nää 2C-x on tuntuu olevan aika iisejä kropalle, porukka vedellyt tosiaan noita reilusti yli sadan milligramman annoksia ilman pahempia ongelmia. Doset kun on järkeviä ja allergiatesti tehty niin suht turvallisia ovat.(2c-t-x sarjan kanssa pitää katsoa että minkä kanssa popsii, MAO-estäjiä kun ovat)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Tue 01 Jun 2010, 11:57

Okei, kiitti sxoxyvg :) 2c-e:stä tuon tiesinkin, mutta hyvä tietää että pätee muihinkin. Voinee siis aika huoletta popsia.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 01 Jun 2010, 12:58

sxoxyvg wrote:
Nää 2C-x on tuntuu olevan aika iisejä kropalle,
Tässä en nyt puhu mitenkään toksisuudesta, tai vaarallisista tilanteista.

Mutta itse joskus aikoinaan, kun alkoi meneen tyyliin vähintään 2c-i 50 mg annoksella ja muutkin aika isoihin mun mittakkaavassa annoksiin 2c- kemikaaleja lopetin/vähensin näitä sen takia, kun tuntui tosi useasti, että keho ei enään kestänyt.

Huomasin tämän vaikutuksen nopeasti myös, kun otin useammin fenyjä tuossa vähän aika sitten... Jotenkin tuntui kehon pahoinvointi kovenevan ja tripeistäkin tuli vähän raskaita. Mahakipua (josta muutenkin kärsin nykyään paljon... joku syy en tiiä mikä stressi kait...), päänkipua, kehon ylikuormitus tunne..
Mut joo tää on vain loppupeleissä varmasti fenyjen perus ominaisuus ainakin minun ja 2c kemujen välillä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

peemies
Lepakko

Re: 2C-B

Post by peemies » Sat 21 Aug 2010, 14:55

Itsellä ei tullut 20mg madamemaisuuksia, mutta helvetin moisia visuaaleja puski, naama vääntyili peilissä, tapettien tanssiessa, samalla kuin valopilkkuja lentelee siellä täällä.

Jännä juttu, että kaverilla tämä alkoi toimimaan lähes heti, minulla vasta tuntien päästä. Liekkö aamuisella vauhdilla, tai päiväsellä buprella osuutta asiaan(?)
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

lonecell

Post by lonecell » Mon 13 Sep 2010, 01:24

Menee kyllä tän yhdenkin kokemuksen (19mg p.o.) perusteella 2C-C:n rinnalle ja ehkä tietyllä tapaa ohikin tämä mun listallani mitä 4-halogeenisubstituoituihin 2,5-dimetoksifenetyyliamiineihin tulee ;). Eri tilanteisiin tietysti sopii eri aineet. En yhtään ihmettele et tätä on joskus tykätty jonkinlaisena terapia-apunakin käyttää, suht haastaviakin juttuja on saanut työstettyä päänsä sisällä mut homma on kuitenkin säilyttänyt jonkinlaisen loogisuuden eikä oo ihan kovin monelta osin mennyt kovin pahasti överiksi :)

Yllättävän intensiiviset laskut vaan tuli, saattaa tosin johtua siitäkin että jätin bentsot syömättä siinä vaiheessa kun niitä rupes tekeen mieli.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Wed 09 Feb 2011, 00:31

25mg tuli tänään testattua shottina (oraalisesti).

Vähän sellanen fiilis ku ois syöny yhen hyvän naksun ja sit sai visuaalit kaupan päälle. Ei kyllä ollut kovin psykedeelinen olo vaikka olikin visuaaleja, hirmu kevyttä päälle eikä ees tuntunut miltään trippailulta varsinaisesti. Enempi sellasta kuosisekoilumeininkii.

Mut todella hauskaa. Jos pitäis valita otanko katunaksuja vai 2c-b:tä ni kallistuisin kyllä 2c-b:hen: halvempaa, ajaa saman asian ja saa vielä visuaalejaki.

Psykedeelinä taas tuntuu aika laimeelta. En nää mitään "tajunnanlaajennus-potentiaalia" (ehkä paljon isommalla dosella?), mutta jos haluu pitää hauskaa ja sekoilla ni todella jees.

Ensi kerralla varmaan testaan vähän enemmän ku ton 25mg... Joku 40mg dose vois ehkä sisältää jo vähän psykedeliaa?

Tähän mennessä mun testaamista 2c-jutuista (b, c, d, e, i) tää oli miellyttävin, mutta 2c-e tuntuu ainoolt jolla on jotain potentiaalii psykedeelinä. Toisaalta johtuu varmaan myös siitä että sitä on tullu otettua isompia annoksia.

Neuromoottori
Psykonautti

2C-B

Post by Neuromoottori » Tue 22 Feb 2011, 19:47

Ite kelailin tilata tota 2c-b:tä hinta on siin 70 e.600mg onko teijän mielestä hullu hinta?? miten tää aine toimii?

Edit:Tuolta löytyki sopiva topic 2c-b:lle...

Neste
OD

Re: 2C-D

Post by Neste » Tue 22 Feb 2011, 21:50

Jatketaan nyt offtopicia sen verran että oudosta määrästä (600mg) päätellen vaikuttaisi siltä että hinta on peräisin eräältä portugalilaiselta scämmi vendorilta.
Last edited by wRRa on Tue 22 Feb 2011, 21:55, edited 1 time in total.
Reason: Siirsin nämä kaksi viestiä 2C-B -topiciin
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Neuromoottori
Psykonautti

Re: 2C-D

Post by Neuromoottori » Tue 22 Feb 2011, 22:49

Neste wrote:Jatketaan nyt offtopicia sen verran että oudosta määrästä (600mg) päätellen vaikuttaisi siltä että hinta on peräisin eräältä portugalilaiselta scämmi vendorilta.
Mikä on "scämmi vendori"?
Taitaa olla ihan sama mesta...

Neste
OD

Post by Neste » Wed 23 Feb 2011, 17:50

Huijari eli älä osta
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

hurja
Lepakko

Post by hurja » Mon 28 Mar 2011, 12:20

On tullut vähän testailtua kyseistä substanssia. Olin ehkä hieman skeptinen aluksi tätä kohtaan, koska en ole kokeillut muuta 2C:tä kuin 2c-e:tä joka on ihan eri maata kuin tämä. Mukavat bodyloadit, hiukan samanlaiset kuin 2c-e:ssä mutta paljon "helpommat". Erowidiä lainaten: "nokittaminen tuntuu siltä kuin psykedeelinen muuli potkaisisi päähän". MDMA laskuihin nokat saivat aikaan älyttömän hienot visuaalit.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 05 Apr 2011, 12:06

Onko tietoo tän IV-Käytöstä? Mil doseilla? omast mielestä syömällä paras ku oon nokitellukkii mut ei toimi nii hyvi mun mielestä ku syötynä. Muistaakseni söin sillo joskus 25mg millo täst oon parhaat ilot irti. Mulla käy vaan vihloo hampaita (?) täst jostain syystä..syötynä siis. Nokkiin on menny jopa 70-80mg tosin muutamas osassa ja näähän ei ainakaan muut oikeen buustaillessa toimi..eikö? Lukuunottamatta 2c-t-7. Omien kokemuksien perusteella nää puheet.

Uskoisin et ne kuuluisat "happopohjaiset"essot sisältää useimmiten tätä 2c-beetä, joka toimii "happona" niissä :cheers:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami » Wed 06 Apr 2011, 12:27

2C-B:tä oli valkoisissa kysymysmerkeissä joita liikkui kesällä ja pienempi määrä sinisissä rolexeissa joia liikkui syksyllä ja talvella itäsuomessa. Pieninä annoksina ihan ok.. jotain jää puuttumaan. Enemmän madmamaisia vaikutuksia ku isoilla annoksilla.
Isommillla annoksilla paljon visuaaleja ja väriloistoa, nurmikko hehkuu vihreänä ja verhoissa kuviot liikkuu ja on euforinen olo.
Sitten erittäin suurilla annoksilla näkyy niin paljon visuaaleja ja hallusinaatioita että välillä pakko laittaa silmät kiinni ja meinaa kontrolli lähteä !!! :D

Ja niin ilman kannabistakin toimii, mutta varsinkin pienemmillä annoksilla kannattaa buustailla savuilla niin alkaa visuaalit ym. ja isommissa määrissä kanna vie tripin ihan uusille ulottuvuuksille :)
lol

swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami » Wed 06 Apr 2011, 12:28

Niin ja i.v:nä maailma muuttu sekunnissa ihan eri paikaksi :D
lol

swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami » Wed 06 Apr 2011, 12:32

peltsi wrote:Onko tietoo tän IV-Käytöstä? Mil doseilla? omast mielestä syömällä paras ku oon nokitellukkii mut ei toimi nii hyvi mun mielestä ku syötynä. Muistaakseni söin sillo joskus 25mg millo täst oon parhaat ilot irti. Mulla käy vaan vihloo hampaita (?) täst jostain syystä..syötynä siis. Nokkiin on menny jopa 70-80mg tosin muutamas osassa ja näähän ei ainakaan muut oikeen buustaillessa toimi..eikö? Lukuunottamatta 2c-t-7. Omien kokemuksien perusteella nää puheet.

Uskoisin et ne kuuluisat "happopohjaiset"essot sisältää useimmiten tätä 2c-beetä, joka toimii "happona" niissä :cheers:

Joo valkoisia kysymysmerkkejä kaupattiin happopohjaisina ja että niissä on mdma+lsd mutta joo ei nyt ihan sentään :D
lol

hurja
Lepakko

Post by hurja » Thu 14 Apr 2011, 00:34

swimbasami wrote:Niin ja i.v:nä maailma muuttu sekunnissa ihan eri paikaksi :D
Olen nähnyt kun 2c sarjalisia i.v:tetään, kyllä se näin taitaa mennä :D
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!

peltsi
OD

Post by peltsi » Sun 17 Apr 2011, 11:09

Joo kiitti tiedosta^^
Komboiltiin tätä lsdeen ja mdman kanssa ja oli aika vitun huikeeta menoo.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Neste
OD

Post by Neste » Sun 03 Jul 2011, 15:09

Ainakin pilven kanssa erittäin mukava. Voisin sanoa että jopa ihan yllätti. Jos vertaa 2C-E niin tämä on enemmän euforinen, vähemmän visuaalinen ja vähemmän dissosatiivinen. Näin ainakin 20-24mg pommilla.

goblinshaman
Tuppisuu

Post by goblinshaman » Mon 22 Aug 2011, 04:16

Mdma peakin jälkeen kun otti 2c-b:tä niin ekana pääs jonnekki bileisiin silmät kiinni ja sit tuli huoneeseen lentelemään joku kiva "herhiläinen" ja siitä lähti kirkasta valoa. Olisin halunnu panna sitä, herhiläistä/jumalatarta mut niilläki on varmaa naamaraja. Vai liekkö pitäs testata isommalla annoksella ja lyhyempi aikaväli mdma:n ja 2c-b:n välillä.. Aika vekkulia ainetta 2c-b :o

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 15 Dec 2011, 20:55

Kolme vuorokautta tätä nuuhkailin, välillä pommin..
Cartoon-deelinen stimulantti.. jotain madmaa täs on.. empatoo-
10-30mg lainei, sopivan tasaseen tahtiin.. oli täydellisen mukawata.

Koukuttava ärsee :P :mrgreen: :mrgreen:
Pidän ehkä eniten 2-C chemeistä.

T-7:lla tietty ihan oma statuksensa.

Mielestäni 2cb on ehkä lähimpänä 2c-t-7:aa, ilman sitä tHa t-7:n maagista mysteriOo.
Keep it unreal.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 15 Dec 2011, 21:49

Tätä oon halunnu kokeilla jo pitkään mut ei oo tullu vastaan missään :(
^^@_

zero
Kameleontti

Post by zero » Thu 15 Dec 2011, 23:52

pakko sanoa että kivointa tavaraa mihin on tullut vähään aikaan tutustuttua.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Wed 15 Feb 2012, 06:53

peltsi wrote:Onko tietoo tän IV-Käytöstä? Mil doseilla?
Hulluimmat visuaalit mitä ikinä kokenu on tullut 2c-b:stä IV:nä. Jopa ehkä hieman liian hullut mun makuun (Joka paikka täyttyi noin metrin paksuisesta psykedeelimömmöstä ja äänimaailma "hidastui" tai "madaltui" elokuvista tutulla tavalla. Annos oli muistaakseni 36mg.

Luonnollisesti laskee paljon jyrkemmin, eikä toimi kovin kauaa, pari tuntia korkeintaan. Buustia tietenkin voi.

Amfetamiinin ja 4-ho-met:n kanssa samaan koktailiin tuotti oikein kutkuttavat, hauskat sienimäiset olot.

Itsellä tuotti pieniä vaikeuksia itse injektoiminen, kun olin syönyt annoksen tuntia aikaisemmin ja nokittanut pieniä laineja tasaisin väliäijoin. Iho tuntui venyvän ja venyvän ja näytti joltakin ihmeen timanttimatrixilta.

Huomasin myös, että pistokohdan umpeutuminen oli odotettua hitaampaa. En sitten tiedä mitä tämä tekee suonen sisäseinämille.

Itse jos injektoisin tätä jatkossa, käyttäisin isompaa (ehkä 5ml) ruiskua ja käyttäisin mahdollisimman palon vettä (tai muuta iv -liuosta). Enkä injekstoisi itse, koska ainakin isommilla annoksilla näköaistimukset muuttuvat niin suunnattoman paljon ja nopeasti, että se aiheuttaa tarpeettoman ison turvallisuusriskin.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 22 Feb 2012, 10:36

En nyt jaksa mitään trippistooria alkaa väsäämään mutta selvennyksenä seuraavalle kysymykselleni kerron sen verran että:

On tässä ollu psykedeeleistä taukoa uudestavuodesta asti, mut melkosen hyvin tämä pärähti, vaikka kuvittelin aiemman kokemukseni perusteella ottaneeni vähän. Otin siis ~10mg nasaalisesti. Alla oli 300mg Lyricaa ja yksi 5mg pami. Oletan että verrattaen raju kokemus johtui tuosta lyricasta?

Imasin siis nenääni tuon ~10mg, ja ensimmäisenä tuntui tuo tuttu kirvely, kun aine rupeaa poreilemaan nenässä. Se alkuun vähän haittasi syventymistä ja aineen mukana tuomien tuntemusten tutkailua. Hankalalta tuntui olla valossa ja tv auki. Kömmin siis makuuhuoneeseen ja laitoin revontulilampun päälle. Visuaalit tunkivat koko näkökentän laajuudelta ja ajatukset harhaili sfääreissä. Lopulta alkoi tasoittumaan ja vietettiin upea ilta paremman puoliskoni kanssa, musiikin tuodessa tunnelmaa :up:

Tuo noin pieni määrä kyseistä ainetta oli yksi voimakkaimpia psykedeelisiä kokemuksiani, jota on vähän vaikea vieläkin uskoa. Onko kellään muulla kokemuksia lyrican psykedeelejä buustivasta vaikutuksesta?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Wed 22 Feb 2012, 23:20

10 mg intranasaalisesti on melko tujakka annos. Nokkiin vedettynä 2C-B vaatii huomattavasti hillitympiä dousseja. Itselläni jo 4-6 mg aikaansaa voimakasta visuaalista vaikutusta ja sähköisyyttä kehossa, joka on verrannollinen noin 14-20 milligrammaan oraalisesti annosteltuna.

Tykkään kyllä tästä todella paljon enemmän nokitettuna. Toimii muutamassa minuutissa ja vain parin tunnin ajan. Nieltynä rankahkon nousuvaiheen läpikäymiseen menee noin tunti ja jälkitilat on pelkkää visuaalisuutta ilman empatogeenistä stimulaatiota minkä mielellään skippaisi kokonaan.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 23 Feb 2012, 04:52

Touchet wrote:10 mg intranasaalisesti on melko tujakka annos. Nokkiin vedettynä 2C-B vaatii huomattavasti hillitympiä dousseja. Itselläni jo 4-5 mg aikaansaa voimakasta visuaalista vaikutusta ja sähköisyyttä kehossa, joka on verrannollinen noin 14-20 milligrammaan oraalisesti annosteltuna.

Tykkään kyllä tästä todella paljon enemmän nokitettuna. Toimii muutamassa minuutissa ja vain parin tunnin ajan. Nieltynä rankahkon nousuvaiheen läpikäymiseen menee noin tunti ja jälkitilat on pelkkää visuaalisuutta ilman empatogeenistä stimulaatiota minkä mielellään skippaisi kokonaan.
fully agree :up:
Keep it unreal.