2C-B

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Dexma
Moderator

Re: 2C-B

Post by Dexma » Thu 17 Jul 2014, 00:59

Ei se sillai kuluta sitä reseptoria, mutta niinkuin deelit toimii, että ne täyttää ne reseptorit herkästi. Eli jos ottaa 2c-beetä lauantaina niin tuskin vielä sunnuntaina toimii jos ei nosta annosta tyyliin tuplalla.

Kylhän joillekkin tulee alakuloa deeleistä ja joitain laskuja, mut yleensä moni myös kirjoittaa, että deelipäivän jälkeinen päivä on aina aurinkoinen satoi tai paistoi.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

lumiukko
Tuppisuu

Post by lumiukko » Mon 29 Sep 2014, 16:33

Tapahtumat otti paikkansa metsäbileissä kesällä. Olin ottanut joskus illan tunteina 150 mikkiä happoa ja bailaillut jonkin aikaa. Noin kolme-neljä tuntia hapon nauttimisesta päätettiin porukalla tankata 2c-b.tä. Muiden annokset vaihteli 10-20mg välillä, itse nappasin sen miffyn. Oliskohan mennyt puoltakaan tuntia, kun koko meidän viiden hengen seurue oli yhtä huutonaurua. Porukka kävi heitteleen ylävitosia ohi kulkiessaan silleen "ei vittu et teil on hyvä meininki. Pitäkää sama tatsi päällä!" Vaikka eihän niistä meidän jutuista kukaan mitään tajunnu. En tiiä onko koskaan tullu naurettua niin paljon. Vedet valu silmistä eikä paljon visuaaleihin ehtiny keskittyä.

Tuosta leiristä kun vihdoin pääs tanssilattialle, tajus miten paljon energiaa sitä jaloissa piisasikaan. Bailasin siltä seisomalta putkeen joku kuus tuntia. Välillä saatto jäädä rupatteleen tuttujen kanssa. Ja se ero minkä toi miffy toi perus happoiluun oli ehkä se, että välillä oikeesti kiinnosti muittenkin jutut. Pysty oikeesti kuuntelemaanki. Plus tietenki ihan älytön panetus. En muista kokeneeni vastaavaa minkään muun päihteen kanssa. Koko mestan visuaalinen anti oli niin ylitsepursuava, etten voi sanoa, antoko 2c-b mitään lisää sille puolelle. Luultavasti ei.

Aamun tullessa tajuttiin et yks meidän seurueesta oli hävinny jossain vaiheessa. Yks tyyppi lähtikin sitä ettimään välittömästi. Istahdin hetken ja tajusin, miten valtava päänsärky pikkuhiljaa puski päälle ja jatkoi kovenemistaan. Saatto johtua osittain myös nesteytyksen puutteesta. Valuin siitä sit takasin leiriin todetakseni, että kaikki muut paitsi tää eksynt lammas oli paikalla. Tuli huoli ja lähdin kävellen etsimään sitä mettästä. Keho alko sanomaan itteänsä poikki ja mietin vaan, että mitä jos se jätkä on samassa kunnossa ku mie. Pelkäsin, et se on kuihtunu jonnekki tänne mättäälle. Koska piti ajatella myös omaa hyvinvointia, mun oli pakko mennä takas teltalle lepäämään. Uni ei ollut tulla millään. Lähinnä huolestuneisuuden takia. Onnekseni heräsin siihen, et kaveri soittaa ja sanoo olevanta yli 100km päässä kaupungissa. Ihmiset oli kuulemma sylkeny sen päälle, nauranu sen housuille ja buuannu kuorossa. Pitäkääpä siis huolta kavereistanne. Olis itelläki pitäny. Onneksi kaikki päätty kuitenki hyvin.

Kaikenkaikkiaan, aivan loistavaa bilekamaa. Tuli myöhemmin testattua ihan silteensäkin. Yksi lemppareista nykyään.

Näätiäinen
Lepakko

Post by Näätiäinen » Sat 10 Jan 2015, 15:10

Edellinen postaus kuulunee trippistooreihin?

Suositan muuten 2c-b:lle suurempaa dosetusta, tuli nimittäin helian kans otettua "vahingossa" tyyliin 4-5 kertanen dose mitä yleensä ja tipahin suorilta jaloilta lattialle ja siitä suoraan 70-luvulle. Huhvitunhuh. Se on siinä hilkulla ettei ollu elämäni intensiivisin trippi. :love:
"Taktisesti narkaten ja huoraten kohti maailmanloppua."
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Mon 13 Jul 2015, 16:04

Onko nuo 15mg miffyt asiallisia? Noita voisi testailla jos ovat sitä mitä pitääkin. Ylempänä pidemmässä tekstissä saattaisi olla kyse samoista.

pallokorva

Post by pallokorva » Wed 15 Jul 2015, 10:59

tattivanukas wrote:Onko nuo 15mg miffyt asiallisia? Noita voisi testailla jos ovat sitä mitä pitääkin. Ylempänä pidemmässä tekstissä saattaisi olla kyse samoista.
Mä tykkäsin, hyvin toimi yks.

Moni on valitellu et ei nois 15mg oo, siihen en ota kantaa kun en tiedä.

Eremocitrus
Tuppisuu

Post by Eremocitrus » Fri 07 Aug 2015, 15:46

Otin tossa hetki sitten 20mg savujen kaa ja ei sanonu oikeastaan yhtään mitään. Paljon uskaltais ottaa seuraavalla kerralla, niin että toimis sillai asiallisesti? Lähinnä sitä silmäkarkkia haluaisin, mutta sopivissa määrin.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 07 Aug 2015, 15:54

Eremocitrus wrote:Otin tossa hetki sitten 20mg savujen kaa ja ei sanonu oikeastaan yhtään mitään. Paljon uskaltais ottaa seuraavalla kerralla, niin että toimis sillai asiallisesti? Lähinnä sitä silmäkarkkia haluaisin, mutta sopivissa määrin.
Kuinka hetki sitten? Ja miten nautit sen? Toi määrä itellä jo toimii aikas mainiosti, 15mg nokkaan on päräyttävää jo.
Toisaalta se ei tunnu hyvält nokas ja nousee aika stydisti, hyh.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Eremocitrus
Tuppisuu

Post by Eremocitrus » Sat 08 Aug 2015, 00:56

Mushru wrote:
Eremocitrus wrote:Otin tossa hetki sitten 20mg savujen kaa ja ei sanonu oikeastaan yhtään mitään. Paljon uskaltais ottaa seuraavalla kerralla, niin että toimis sillai asiallisesti? Lähinnä sitä silmäkarkkia haluaisin, mutta sopivissa määrin.
Kuinka hetki sitten? Ja miten nautit sen? Toi määrä itellä jo toimii aikas mainiosti, 15mg nokkaan on päräyttävää jo.
Toisaalta se ei tunnu hyvält nokas ja nousee aika stydisti, hyh.

Mulla oli pilleri mudossa, olisko ollu 2 sinistä sientä ja oraalisesti nautin. Otan mielellään oraalisesti, ku oon kuullu että noi kirvelee aika vitusti ja lyhyempi kesto nokkaan. Ja viikko tosta on jo aikaa.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Tue 11 Aug 2015, 00:43

Jep. Sinisen pillerin muodossa oon itekin nauttinut 2C-B:t en nyt muista kuollaksenikaan mikä logo oli, tuskimpa sillä on väliä kun siitä on 4 vuotta aikaa. Aika letkeetä tavaraa vert. muihin 2C-sarjalaisiin. Ei millään tavalla hävinny hyppysistä, ihan Ok tavaraa että voi lähteä jopa johonkin kemuihin. :up: Muissa näissä 2C-jutuissa ei kehtaa paljon kotimetsää pidemmälle lähteä. :)

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 01 Sep 2015, 17:34

Kuinka psykedeelistä 2C-B on? En ole mikään psyketyyppi mutta tää aine on kiinnostanut ja haluaisin kokeilla.. 2C-E oli henkisesti helppoa, visuaalisesti aika vitu rajua tykitystä.. Mietin vaan et tulisinko nauttii tästä, MDMA on jees ja kevyet psykedeeliset efektit mutta meneekö tästä kunnolla tripille? Tarkoitan siis että oikeasti trippaa palleja, kadottaa kosketuksen arkiseen todellisuuteen ja seinät on sulavaa muovailuvahaa, tietokone jotain mihin ei uskalla koskea ja puhelin jotain vielä hurjempaa vai selviääkö tästä kevyillä visuaalisilla efekteillä ja empatogeenisillä efekteillä?

Aineena mielenkiintoinen mutta en tahdo ns. tripata palleja.. kunnolla tarkoitan. Ristiriitaista tietoa ja kaipaisin kokemuksista tullutta tietoa mitä 15 - 20 mg esim. tekisi ihmiselle jolla ei ole sietokykyä psykeihin ja haluaa enemmänkin empatogeenisiä vaikutuksia korostettuna psykedeelisillä vivahteilla, ei toisinpäin.

Vai pysynkö vaan MDMA tuotteissa suosiolla..

pallokorva

Post by pallokorva » Wed 02 Sep 2015, 20:13

mentalhell wrote:Kuinka psykedeelistä 2C-B on? En ole mikään psyketyyppi mutta tää aine on kiinnostanut ja haluaisin kokeilla.. 2C-E oli henkisesti helppoa, visuaalisesti aika vitu rajua tykitystä.. Mietin vaan et tulisinko nauttii tästä, MDMA on jees ja kevyet psykedeeliset efektit mutta meneekö tästä kunnolla tripille? Tarkoitan siis että oikeasti trippaa palleja, kadottaa kosketuksen arkiseen todellisuuteen ja seinät on sulavaa muovailuvahaa, tietokone jotain mihin ei uskalla koskea ja puhelin jotain vielä hurjempaa vai selviääkö tästä kevyillä visuaalisilla efekteillä ja empatogeenisillä efekteillä?

Aineena mielenkiintoinen mutta en tahdo ns. tripata palleja.. kunnolla tarkoitan. Ristiriitaista tietoa ja kaipaisin kokemuksista tullutta tietoa mitä 15 - 20 mg esim. tekisi ihmiselle jolla ei ole sietokykyä psykeihin ja haluaa enemmänkin empatogeenisiä vaikutuksia korostettuna psykedeelisillä vivahteilla, ei toisinpäin.

Vai pysynkö vaan MDMA tuotteissa suosiolla..
En lukenut koko viestiäsi mutta vastaus kysymylseesi vastaus 8syy miks en lukenut ,olppuun on ku oon kännissä=

eli siis 2cb on vähä niinkuin psykedeelisempi mdma. toisaalt silti ku tätä oon kerran ottanu miffyn vaan ni kolisis vitun hyvin ja ei tullut masennusitsemurha laskuja niinku MDMa toisaalt silti 2cb loputtuu otin 2mg rivaa pureskeltun :D sillo ku ei viel doupannu niin paljoon pahimpin aikoin meni se 20-30mg rivaa eikä sanonu mitään-... et joo on kyl deelisempää ku mdma tosi hyväl taval. 15-20mg on bueno just ekal kerral, noi miffythä on 15mg ainakin sanojen mukaan (toisaalt silti tosi moni sanonut et ei oo tod 15mg) mut salee on ollu ku dameist lähteny kohti suomee...

en haluu mitenkään esittää kovaa mut kato ku on kännissä niin selittää kaikelaistam tota riva juttuu meinasin et jos joku miettii siit et vittu et toi koittaa olla kova tai jtn shittii ni en kuha ny vaan kiejoitan mitä mieleen tulee. oon kännissä tällänen.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Thu 10 Sep 2015, 11:42

Parisen vuotta sitten tuli kokeiltuu tätä oiskohan ollut 20mg annoksella. Tykkäsin kyllä tosi paljon, visuaalit oli tosi nätit ja kirkkaat, mielikin oli hyvä ja ei jäänyt kyl mitään negatiivista sanottavaa tästä. Myöhemmin tuli otettuu tätä uudemmin mämmin kanssa, mut siitä en sit niin paljon tykännyt, sekin johtu aika pitkälle siitä, että mämmiä meni toinen päivä putkeen ja ei oikeen sit sanonu mitään. Harmittaa, kun tää on kuitenkin suhteellisen hintavaa ja ei tuu hirveästi (lue: ollenkaan) vastaan missään, voisin kyl kolmannen kerran ottaa mielelläni muuten.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

Tattinen
Karvakuono

Post by Tattinen » Tue 22 Sep 2015, 19:45

Oudolta tuntuu jengien doset tällä aineella kun topicia lueskelee :| kaveri oli viikon about ollu hereillä hapoilla ja tällä ennenku mun luo paukki pussin kaa ite tais mennä eka 30mg limuun sit melkee heti 30-40 lisää samalla tavalla ja siitä 3-4tunnin päästä random nokat :D hauskaa tavaraa veti tosi tripeille noilla määrillä en enää käytä mitään psykedeelejä tästäkin keissistä melko kauan :|

Ghostica
Psykonautti

Post by Ghostica » Wed 28 Oct 2015, 19:27

Otin yhen miffyn ja pakko sanoo et aika ihanaa ja letkeetä tavaraa. Tosi pehmeet pitkät nousut reilu tunti ottamisesta ja kevyttä aaltoilua ja pintojen hengittelyä jonkin aikaa. Nauratti kyllä kamalasti. Oli mulla toinenkin miffy mut utelias kaveri päätti ottaa sen ja sille iski kunnon visuaalit. Ei osannu käyttää raajojaan ja sano olevansa aika paniikissa. Sillä oli muutaki kyllä päässä joka vaikutti.

Itellä huonot puolet oli kamala kylmyyden tunne ja tärinä. En tiedä olinko ajasta vaan sekasin vai mitä mut ei ne olot kestäny ku muutaman tunnin.

Olin alkoholia nautiskellu muutaman sen illan aikana ja tän laskettua olo oli tosi selvä. Toivottavasti tulee jatkossaki vastaan! :)
It's always darkest before the dawn

MiEli
Karvakuono

Post by MiEli » Fri 06 Nov 2015, 21:43

Joo noita punasia pupuja on tullu napsittua. Niis pitäis olla joku 14mg on kyllä kivaa tavaraa. Jos ihan selvään päähän ottaa niin ei mitenkää erikoista värit kirkastuu ja jotain pientä väreilyä.

Mutta jumalauta ku ottaa kohtuu reippaassa kännissä nii mennää kyllä aika lujaa. Melkee niinku hapois mut silti ei sinne päinkää aika helppo deeli. Mielenkiintosia on taustalle ilmestyvät ihmiset jotka tuntuis hengailevan mukana ja seisoskelevan vieressä mutta johtunee luultavasti holin harmalasta.
huominen on tänään

Jim
Psykonautti

Post by Jim » Sun 08 Nov 2015, 18:14

Siis kaksceeböö on ihan kuningas. Juuri noitten pupujen kans tullu leikittyä ja iiiihan loistavaa kamaa. Tällä tekis mieli kokeilla niin paljon erilaissii tilanteita ja comboja ja dousseja et huh. Kokeilla yhtä nappia peruspäiväaskareisiin ja duuniin. Kahta tripatakseen ja combottaa siihen mäiskettä. Kolmea tai perkele neljää ja hukuttaa itsensä johonki lasten altaaseen. Ettei tarvi mennä sukelteleen sinne kylmään isoon altaaseen vaan lillua vaan siinä lämpimäs turvallises polvien korkeudella olevas altaas.

Mutta siis jos sitä holii ottaa nii sitte kyllä mennään ja lujaa ja se kyyti ei ihan heti lopu. Juttu luistaa kenen kans tahansa, jengin jutut on oikeesti kiinnostavia :D oma luovuus pääsee ihan uusiin ulottuvuuksiin eikä mikään näytä samalta ku ennen. Oikeis setupeis haluisin kyl päästä fyysisen kontaktiin tän aineen alaisena 8) :twisted: :love:
Perkele kun on vaa kallista
En ole koskaan maistanut karambolaa, vaikka useasti sellaiseen törmännyt, sanoin ja huomasin silmäni periferiassa niskasi ojentuvan kohti. Olin juuri kääntymässä ottamaan vastaan suudelmasi, kun horisontti kalpeni valkoiseksi ja paineaalto vei sinut pois.

Mämmikoura
Karvakuono

Post by Mämmikoura » Mon 14 Dec 2015, 01:54

Joskus vuos sitten tuli typeränä vajarien pelossa yks miffy vedettyä hihaan. Toimi kyllä ja tuli sekunnissa semmoset visuaalit, että ei lattiaa ees nähny. Luulin et olis stimuloinutkin, mutta lähinnä pisti makoilemaan. Terapeuttinen ja empaattinen miedohko, tosin visuaalinen psykedeeli. Joskus vois jopa isommalla dosella koittaa oraalisesti uudestaan.

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Fri 12 Feb 2016, 17:30

nyt olis pari sinistä sientä tossa, ilmoitettu 10mg per pilleri. olis myös 1g madamee ja kukkaa tietysti. ensikosketus 2c-b:n parissa. kannattaisto tota nokkaan ottaa pieniä annoksia esim kun madame on peakannut?
Ever seen fire in zero gravity?

Jim
Psykonautti

Post by Jim » Mon 22 Feb 2016, 00:34

Downfallen wrote:nyt olis pari sinistä sientä tossa, ilmoitettu 10mg per pilleri. olis myös 1g madamee ja kukkaa tietysti. ensikosketus 2c-b:n parissa. kannattaisto tota nokkaan ottaa pieniä annoksia esim kun madame on peakannut?
Miffyistä jäi ainakin vittumaisesti väriaineita nokkaan imuroidessa. Seuraavana päivänä mutsi vähän ihmetteli kun niistin pinkkiä räkää.

Ensikosketus on ensikosketus vaan jos et käytä muita päihteitä samaan aikaa. Parhaimmin sä sen fiiliksen ja tunteen 2-cbstä saat kun et ala comboilee sen kans heti. Heitä se 20mg naamaan, tsekkaa mitä tapahtuu ja harkitse sitte vasta muitten tyyppien lisänauttimista.

Itselle on myös ehkä helpointa ottaa kerralla sen verran deelejä mitä meinaa ja olla boostailematta.
En ole koskaan maistanut karambolaa, vaikka useasti sellaiseen törmännyt, sanoin ja huomasin silmäni periferiassa niskasi ojentuvan kohti. Olin juuri kääntymässä ottamaan vastaan suudelmasi, kun horisontti kalpeni valkoiseksi ja paineaalto vei sinut pois.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 28 Feb 2016, 01:34

Miten vertaisitte LSD:tä 2C-B:hen? Ymmärtääkseni 2C-B on enemmän visuaalista tykitystä ja hassuttelua, LSD:llä pääsee halutettaan vähän syvemmillekin vesille.
Cogito, ergo sum

Jim
Psykonautti

Post by Jim » Sun 28 Feb 2016, 01:51

thejunkass wrote:Miten vertaisitte LSD:tä 2C-B:hen? Ymmärtääkseni 2C-B on enemmän visuaalista tykitystä ja hassuttelua, LSD:llä pääsee halutettaan vähän syvemmillekin vesille.
Mun mielestä suurin ero löytyy vaikutusajasta. En ihan hiffaa noita keloja et toiset deelit ois diipimpiä ku toiset. Set ja fucking setting. Toki bodyloadit ja välittäjäainevaikutukset on asia erikseen, mutta mun mielestä se ympäristö missä oot määrää sen kuinka syvälle se deeli sut vie. Itse olen hapolle pyrkinyt rakentamaan diipin ympäristön juuri tuon vaikutusajan takia. 12h trippiin mahtuu diippiyttä, hassuttelua, seksuaalista euforiaa, järjetöntä maailmanahdistusta ja chillejä röökitaukoja luonnon helmassa. 8h ei sitten välttämättä kaikki nuo mahdu niin jotain pitää jättää pois ja siksi 2cb ollut täällä lähinnä hassuttelumielessä, mutta kyllä silläkin diippeihin pääsee.

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Mon 29 Feb 2016, 18:08

thejunkass wrote:Miten vertaisitte LSD:tä 2C-B:hen? Ymmärtääkseni 2C-B on enemmän visuaalista tykitystä ja hassuttelua, LSD:llä pääsee halutettaan vähän syvemmillekin vesille.
Mun mielestä 2cb on tosi lähellä mämmiä pienillä annoksilla, paitti ettei jaksa ihan samalla lailla tanssia :P Nykyään ei tuu mämmiä juuri käytettyä ni korvaan tällä aika paljon sitä. Ja nimenomaan 2cb on LSD verrattuna vähemmän henkinen ja enemmän panettava karkkimaailma jos näin vois sanoo. Ei mulla 2cb:sta oo koskaan tullu seuraaviks päiviks samanlaista afterglowta ku LSD:stä.

Sit taas joskus ku on menny joku 40mg (kolme miffya) ni sillä meiningillä alku on must vähän samanlainen ku pienilläkin nnoksilla eli mukavaa lämpöä ja välillä todella kylmää peiton alla tärisemistä mut kuitenkin ilosta karkkimaailmaa. Mut isoillla annoksilla peakin visuaalisen tykityksen jälkeen jää aika syville taajuuksille ja siit tulee henkisempää. Ja se lopun ajatustykitys kestää aika pitkäään ja varsinkin se stimulaatio jää mun mielestä isoilla annoksilla liian pitkäks aikaa vaan semmoseen pöhnätilaan että ei voi nukkua ku hirveesti vaan turhia ajatuksia päässä.

2cb ja ketamiini on ihan paras kombo mun mielestä. IIIIso annos 2cb:tä ja sit ku alkaa karkkimaailma kylästyttää ni k-hole annos ketamiinia ja sit ollaanki tosi erilaisessa lämpimässä dissomaailmassa ja se visuaalinen tykitys tolla kombolla. Musiikin kuuuntelu luo ihan käsittämättömän kauniita maailmoja (CEV) ja ketamiini vie isojen annostusten kroppajumeja ja muita nihkeitä fiiliksiä pois.

Mutta kaiken kaikkiaan pienillä annoksilla mun mielestä helpoin deeli ja varmaan paras deeli ensikertalaiselle. Pienillä annoksilla parin tunnin jälkeen on melko normaali olo.

Pitäis kokeilla muita 2c-x aineita. Ne on vissiin vähän henkisempisä?

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Thu 17 Mar 2016, 15:16

Mites 2C-B säilyvyys? Voiko säilytellä pidempiä aikoja ja millaisissa olosuhteissa kannattaa säilyttää? Tablettimuodossa ovat.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Wed 23 Mar 2016, 06:13

Itesllä oli joskus jäänyt useammaksi kuukaudeksi laatikkoon 2cb:tä ja oli kyllä menettänyt tehoa eikä juuri vaikuttanut.

Tiiviseen pussiin ja pakastimeen on ainankin ittellä toiminu.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Fri 15 Apr 2016, 08:57

Ai vittu että tekee kipeetä nokat :D Hellitti sekin tuska 10 minuutissa toisaalta.
En nää tässä 2c-b:ssä oikeastaan mitään eroa 2c-i-nbomeen. Petyin kun tosiaan verrataan jollain tapaa lsd ja mdma sekoitukseksi.
Sama kuin nbomeissa, tinnitys nousee ärsyttävän korkealle tasolle.

edit:
Vajaa tunnin päästä ottamisesta visuaalit aikalailla hävinny, ja nyt olo on sellanen että olis mielummin jossain hämärissä piripolkkabileissä.
edit2:
No sepäs loppui nopeasti! 2h imuttelun jälkeen vesiselvä olo.
Seuraavaksi suunkautta testiin. Nousuissa vaikutti vähän ehkä hurjalta. Psykedeelinä en tästä oikeen saanut mitän irti mutta kyllä tää pitää testata jossain klubilla.

barturi
Karvakuono

Post by barturi » Wed 25 May 2016, 16:46

Ostin joku aika sitten 100 mg jauhemaista 2C-B:tä ja käytin sitä nokkaan. Tosi monet nokat siitä sai ja näin puhtaana se tuntui aika siedettävältä. Sisäänmenovaiheessa se tuntuu aika ilkeältä, mutta kipu lähtee aika nopeasti. Nousut alkaa lähes välittömästi. Mä sanoisin, että en erityisemmin pidä ensimmäisistä vaikutuksista. Tulee jotenkin niin kemikaalimainen ja sekava olo ja vahva body load. Sitten kun vaikutus tasaantuu hieman, niin tämä on kyllä yksi parhaita aineita ikinä. Huippuvaikutus kestää vajaat kaksi tuntia, mutta mukava jälkitila voi kestää vielä muutaman tunnin tähän päälle. Noin 10 mg on mun mielestä hyvä annos nokkaan. Isommilla annoksilla sain kyllä aika hienoja visuaaleja, jotka muistuttivat Gigerin ja Escherin taideteosten sekasikiötä. Näin silmät suljettuna kaikenlaisia mahdottomia geometrisiä esineitä ja irvokkaita, seksuaalisia olioita, joilla oli vaihteleva määrä tissejä, lonkeroita ja spermaa tihkuvia kulleja.

Koetin myös kombottaa pienen happoannoksen kanssa ja tämä oli kyllä aivan tajuttoman hyvä kombo. Mulla oli vain hyvin pieni happoannos, alle 100 ug, joten ajattelin hieman lisätä mielenkiintoa ja otin pienet lainit. Nyt 2C-B:n sekavuusvaihe jäi kokonaan pois. Visuaalit oli mahtavia. Tämä kombo oli todellakin enemmän kuin osiensa summa. En osannut sanoa, missä LSD loppui, ja 2C-B alkoi. Kaksi tuntia meni totaalisessa koko mielen ja ruumiin täyttävässä orgasmissa. Hengittäminenkin tuntui orgasmilta. Voin sanoa, että ikinä en ole näin hyvää fiilistä saanut mistään aineesta.

Ja kyllä mulla ainakin tulee yleensä aika avartava olo tästä aineesta - ei lainkaan sellainen henkisesti tyhjä ja pinnallinen olo, kuten joistakin fenetyyliamiineista. Mistään sienien tasoisesta syvyydestä ei ole kyse, mutta kyllä mä tän arvostan huomattavasti korkeammalle, kuin joksikin teinien karkkihuumeeksi.

bol
Kameleontti

Post by bol » Fri 02 Sep 2016, 11:54

Oikein mukava ja helppo deeli itselleni. Haluan lisää!

Ensimmäinen kokemus
oli MDMAn kanssa ns. "nexusflip", joka oli oikein mukava kokemus eräissä teknojytkeissä. Otin 110-120mg MDMAta syötynä, ja noin kolmen tunnin jälkeen kietaisin 10-12mg 2C-Btä syötynä. Sain tästä kombosta oikein mukavasti energiaa tanssia, silmät kiinni näkyi hieman unenkaltaisia visuaaleja / kuvia erilaisista visuaalisista kuvioista. Geometrisia OEVeja ei juurikaan näkynyt, vaikka maa liikkui kevyen mukavasti. Bodyloadia ei tullut. Savukoneen ja valojen yhdistelmä sai näkemään mielenkiintoisia ei-geometrisiä kuvioita, kuten kasvoja. Välillä oli hetkiä jolloin visuaaleja ei ollut yhtään, ja välillä ne taas lätkähti näkökenttään.

Ottaisin uudelleenkin tämän kombon, vaikka sosiaalisuus hieman kärsi. Yleensä mämmipäissään sitä tekee uusia tuttavuuksia, mutta nyt muut uudet tuttavuudet eivät niin kiinnostaneet. Pelkästään ne jotka olivat myös ottaneet 2cbtä ja hyvät ystävät. Itse pidin tästä kombosta enemmän kuin kaksi seuralaistani. Heiltä loppui energia nopeammin.

Toinen kokemus
oli 20mg 2C-Btä syötynä tyttöystävän kanssa mökillä. Kun vaikutukset alkoivat tuntumaan (T:+1 h), lähdimme etsimään sieniä ja marjoja metsästä. Tästä annoksesta tuli pientä bodyloadia ja teki mieli röyhtäytellä, mutta metsässä se ei juurikaan haitannut. Tutkimme luontoa kuin pienet lapset, keskustelimme eri ilmiöistä joita luonnossa näkyy, ja mässytimme perkeleesti marjoja kun sieniä ei löytynyt :(. Luonto viehätti todella paljon, ja siellä vierähtkin melkein kolme tuntia. Ajantaju oli hieman hukassa. Minulle ei tullut selviä visuaaleja, joka johtui mahdollisesti kolmea päivää aikaisemmin otetusta amfetamiinista. Tyttöystävälläni taas puut ja mättäät aaltoilivat kauniiseen tahtiin, vaikka dose oli pienempi (15mg). Metsäreissun jälkeen söimme, saunoimme ja poltimme savut. Sen jälkeen (T:+5-6h) alkoi tekemään mieli venytellä. Keho tuntui kivalta.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 14 May 2017, 14:11

I.V.:n todella kokeilemisen arvonen. :!

Aika instant visuaalit & madmamainen lötkeys. Vähemmän bodyloadia huomattavasti mitä oraalisesti.

Dosena: 8-20mg (-30mg %-P )

8)
Keep it unreal.