Psykedeelien komboilu

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
peltsi
OD

Re: Psykedeelien komboilua..

Post by peltsi » Thu 01 Apr 2010, 14:28

Minkäs kanssa cubensiksia olis hyvä komboo..ei pelkästään psykedeelejen vaan muittenki?
Oon miettiny tollasta sieni + 2c-X komboa tuoko noi fenyt sellasta visuaalisuutta sienitrippiin pienillä annoksilla?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 01 Apr 2010, 15:19

peltsi wrote: Oon miettiny tollasta sieni + 2c-X komboa tuoko noi fenyt sellasta visuaalisuutta sienitrippiin pienillä annoksilla?
Näähän on tosi jees komboja.

jos et halua psyke psyke komboa, niin ainahan on kiva vetää kaljaa kaiken kanssa :D Erityisesti fenyjen kanssa alkoholi, tekee erittäin
erittäin
erittäin
kummallista.

Opiaatit, ja bentsotkin sopii, erilaiseen kuosaukseen.,

Mä jos jotain haluaisin kokeilla, ois sienet plus 2c-i tänään... Se ois jotenkin niin... vouh... luultavasti.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 01 Apr 2010, 19:02

Juu mulla olis tattija tiedossa mut vitti ei nyt just taas satu 2c-sarjaa stääshistä löytyy.
*Johnny Cash - hurt*

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 01 Apr 2010, 19:25

peltsi wrote:Juu mulla olis tattija tiedossa mut vitti ei nyt just taas satu 2c-sarjaa stääshistä löytyy.
ota harmalaa.
takaan.
toimii just niinkuin ikinä voit kuvitella.

tai ehkä enemmän.

dexmin kera voi myös.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 01 Apr 2010, 21:17

Dexmi ja sienet on ihan jännää. Jälkeenpäin kun muistelee niin olihan sitä ihan pihalla, kuvittelin että ollaan kaverin kanssa ainoat ihmiset maailmassa ja että koko maailma koostuu vain kaverin mökistä ja sen pihasta/rannasta. Mut sillon kuvittelin että olen selvinpäin. Kyllä kuitenkin imo sienet ja dexmi erikseen.

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 01 Apr 2010, 21:58

Dexma wrote:
peltsi wrote:Juu mulla olis tattija tiedossa mut vitti ei nyt just taas satu 2c-sarjaa stääshistä löytyy.
ota harmalaa.
takaan.
toimii just niinkuin ikinä voit kuvitella.

tai ehkä enemmän.

dexmin kera voi myös.
Harmalaa ei ole saatavilla mut tarkotus olisikin ehkä nautiskella moklobemidin kanssa nuo tatit kaveriporukassa. Mitäs mieltä tällaisesta?
*Johnny Cash - hurt*

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 01 Apr 2010, 22:22

peltsi wrote: Harmalaa ei ole saatavilla mut tarkotus olisikin ehkä nautiskella moklobemidin kanssa nuo tatit kaveriporukassa. Mitäs mieltä tällaisesta?
Harmala ja moklbebcimiei

oon kuosiss

on vitun assa

siis VEDÄ VAIN HARMALAA TAI MOKLOBEMIDIIIII TAI VITUNAOSAOAN
tRip wrote:

peltsi
OD

Post by peltsi » Fri 02 Apr 2010, 03:28

Dexma wrote:
peltsi wrote: Harmalaa ei ole saatavilla mut tarkotus olisikin ehkä nautiskella moklobemidin kanssa nuo tatit kaveriporukassa. Mitäs mieltä tällaisesta?
Harmala ja moklbebcimiei

oon kuosiss

on vitun assa

siis VEDÄ VAIN HARMALAA TAI MOKLOBEMIDIIIII TAI VITUNAOSAOAN
Jaa'hhastaa...?
*Johnny Cash - hurt*

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 02 Apr 2010, 09:33

peltsi wrote: Jaa'hhastaa...?
sorry duud :D :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh:

Mut siis joo se on ihan ok. moklobemidi works fine...
tRip wrote:

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 15 Jun 2010, 14:51

Taas puskee uusia ideoita..4-aco-dmt ja maoi tai/ja 2c-x?

Muutenkin minkä kanssa tota acoo olis hyvä komboilla kun pitäis olla tota tiedossa kotvasen kuluttua..ja voi kuinka odotankaan että pääsen ton aineen kanssa leikkimään ://
*Johnny Cash - hurt*

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 15 Jun 2010, 20:42

peltsi wrote:
Muutenkin minkä kanssa tota acoo olis /
2c- kemujen kaa ehdottomasti.

toimii.

trypta ja fenykombot kaikki on aika järeitä kun niitä ensikertoja kiskoo itseni mielestä. Aivokemiat on loppupuolella aika, totaali muutoksessa :D
tRip wrote:

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 15 Jun 2010, 22:30

Dexma wrote:
trypta ja fenykombot kaikki on aika järeitä kun niitä ensikertoja kiskoo itseni mielestä. Aivokemiat on loppupuolella aika, totaali muutoksessa :D
MmMmmm.. kuuullostaa just siltä mitä täs nyt tarttee :mrgreen:

...odotellessa 8)
*Johnny Cash - hurt*

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Sat 03 Jul 2010, 17:38

Gramma harmala uutetta ja esim.
4-Ho-Met + Methylone
4-Ho-Met + 2C-C
4-Ho-Met + MDAI
... tollasii kelailen..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 03 Jul 2010, 22:17

SamaNisti wrote: 4-Ho-Met + 2C-C
tämä nyt ainakin.

suosittelen.

4-ho-met + dexmi
4-ho-met + 2c-e
dpt + happo (dpt nokitetaan nousujen kohalla)

näitä nyt ainakin.
tRip wrote:

filtteri
Karvakuono

Post by filtteri » Sun 04 Jul 2010, 14:13

Onko kukaan kokeillut kombottaa sieniä ja metylonia? Kiinnostais ehkä testata.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Tue 06 Jul 2010, 11:11

5-MeO-MiPT + methylone + pilvi ois kiva koeajaa.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Wed 21 Jul 2010, 18:12

Oon tänään ajatellut nautiskella joko 2C-P:tä 7-10mg, tai 2C-T-kakkosta n. 15mg.
Tuskin kummankaan kanssa on keholla suuri riski heittää pienet ketanokat mukaan jossain vaiheessa?

Yritin kyllä parhaani pitää näppini irti tuosta ketamiinista jonkin aikaa mutta luin liikaa näin ylistyksiä keta+deeli komboista niin rupes houkuttaan ottaa pienet silmämääräiset lainit, tai parit. ^^

Mitään en tosiaan ole vielä tehnyt, mutta mietiskelen. 8)

peltsi
OD

Post by peltsi » Wed 21 Jul 2010, 22:28

Uskoisin ettei ketamiini oo vaarallista noiden kanssa. Ite ainakin ottanu 2c-b, 2c-t-7 ja ketaa.
*Johnny Cash - hurt*

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 06 Aug 2010, 12:37

Tänään voisi ottaa ketamiinia ja 2C-E:tä tai 4-ho-mettiä päällekkäin, kumpi ois teittien mielest parempi vaihtoehto ketkun kans?
Oiskohan hyvä tyyli ottaa samalla kerralla nokkaan, vai eri aikaan? Tutkarit kuitenkin kestää sen verran pidempään niin voisi toisaalta sen ensin imaista, ja sitten ketkut jossain vaiheessa. Vaikka toisaalta jos ottaisi ketamiinin ensin niin varmasti kestäisin paljon paremmin sen kirvelyn.

Tai sitten nautin oraalisesti 4-ho-mettiä ja sitten ketkua nokkaan vaikka huippujen kohdalla.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Fri 06 Aug 2010, 14:12

King Ink wrote:Tänään voisi ottaa ketamiinia ja 2C-E:tä tai 4-ho-mettiä päällekkäin, kumpi ois teittien mielest parempi vaihtoehto ketkun kans?
Oiskohan hyvä tyyli ottaa samalla kerralla nokkaan, vai eri aikaan? Tutkarit kuitenkin kestää sen verran pidempään niin voisi toisaalta sen ensin imaista, ja sitten ketkut jossain vaiheessa. Vaikka toisaalta jos ottaisi ketamiinin ensin niin varmasti kestäisin paljon paremmin sen kirvelyn.

Tai sitten nautin oraalisesti 4-ho-mettiä ja sitten ketkua nokkaan vaikka huippujen kohdalla.
Kyl tuo peakin aikaan nokitus kuulostais järkevimmältä. Millasta fiilistä haet? 4-HO-MET voi ketan kanssa pistää aika kovat mindfuckit tiskiin varsinkin jos kokemusta ei paljoa ole.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Fri 06 Aug 2010, 14:56

Pari kertaa homettia ottanut. Mindfuck.. kunhan se jollain tapaa menee tarpeeksi kovaksi ettei sillä enää ole merkitystä. En oikein tiedä, psykedeeleissä mua on jollain tapaa ahdistanut pienikin mindfuck, koska oon jäänyt jumii. Mutta sitten toisaalt dexmin tai ketamiinin kanssa saatu mindfuck on tuntunut hyvält. Tavallaan odottaisin että ketamiini turruttaa sen verran ettei edes se 4-ho-metin tuoma mindfucklisä pistäisi ahdistamaan.

Mites sitten 2C-E:n kanssa, tiettyjä odotettavia piirteitä?

Psykedeeliä ajattelin jokatapauksessa ottaa aika pienen annoksen, haluun nyt pitää ketkun etusijal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 13 Aug 2010, 10:45

Ketamiini tiettyjen tutkareiden kanssa.. etenkin fenetyyliamiinien kanssa voi kyllä tosiaankin olla aika mindfukkii.. Oikeesti.
harkitsisin vielä mitä haluat kokemukselta.

Ketamiini deelien kanssa ei samanlailla 'turruta' kuin se tekee pelkiltään otettuna, vaan se luo oman sävynsä trippiin joka omalla kohdallani meni kerran hyvinhyvin synkäksi ja liian sfääriseksi, kuin painajainen.
Ei sillä etteikö kokemus olisi ollut opettavainen, mutten tee samaa toiste.. ketku ketkuna.. korkeintaan ehkä joskus DMT:n kanssa :roll:
Keep it unreal.

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Sat 14 Aug 2010, 12:56

King Ink wrote:Pari kertaa homettia ottanut. Mindfuck.. kunhan se jollain tapaa menee tarpeeksi kovaksi ettei sillä enää ole merkitystä. En oikein tiedä, psykedeeleissä mua on jollain tapaa ahdistanut pienikin mindfuck, koska oon jäänyt jumii. Mutta sitten toisaalt dexmin tai ketamiinin kanssa saatu mindfuck on tuntunut hyvält. Tavallaan odottaisin että ketamiini turruttaa sen verran ettei edes se 4-ho-metin tuoma mindfucklisä pistäisi ahdistamaan.

Mites sitten 2C-E:n kanssa, tiettyjä odotettavia piirteitä?

Psykedeeliä ajattelin jokatapauksessa ottaa aika pienen annoksen, haluun nyt pitää ketkun etusijal.
Ketku varmasti tekee bonarii, mut 2C-E & Metosiinia lainit nokkaa vei aika syvälle.. ei oikeen.. huh :mrgreen:
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Sun 15 Aug 2010, 12:25

Otin tuos muutama päivä sitten 300mg dekstrometorfaania ja parit pienet ketamiinilainit.
Tuntu et dexmi ei vaikuttanut enää ollenkaan nokallisten jälkeen, mutta ketamiinia piti ottaa _paljon_ vähemmän jotta pääsi kunnon ketkuihin. Eli siis ei sitä dekstrometorfaania huomannut oikeastaan edes ketkun alta, hukkui ihan täysin, mutta tuntuu boostaavan ihan mukavasti.

Varmaan kuitenkin erillään tästä eteenpäin, tohonkin heitin ketkua vain päälle koska dexmi ei toiminut niin kovasti kuin olisin halunnut.

Boilder
Apteekki

Post by Boilder » Sun 15 Aug 2010, 12:49

No tuotaaa, 4 aamu + bromo lappu + vikkelä + savu + 4-aco-dmt..melkolailla lepposaa diggailua tämmönen ^^
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare

growy
Kameleontti

Post by growy » Tue 14 Sep 2010, 00:14

Meskaliini-Psilosybiini-Salvia... jumalauta. Ton mä haluaisin kokea,salviasta kun "vähä pääsis yli" nii viel ganjabishitit päälle,vois olla aikamoista meininkiä.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Wed 01 Dec 2010, 20:55

Kiinnostais kuulla kokemuksia dxm+psykedeelikomboista, feny, trypta tai lsd, mite vaa.
On niistä jonkun verran mainintoja ollut, mut ei oikein mitään mistä saisi enempää irti kuin et kivaa oli.

Varsinkin kiinnostaa se et viekö psykedeelit dexmiltä sen utuisuuden pois ja kirkastaa trippiä/vähentääkö dissosiaatiota ja muutenkin sitä dissomaista fiilistä? Onko odotettavissa 3. plateaun dexmiä kovempaa mindfuckia? Ja et oisko kivinta fenyn (2c-e) tryptan (4-ho-met, tai sienet), vai LSD:n kanssa? Eikä Bromokaan ole täysin poissuljettu, vaikka en usko et rupeen sitä ottamaan kestonsa takia.

Pohdin tossa myös et yhdistäis ketamiinin psykedeelin, siitä pari kokemusta onkin, mut päätin et säästän ketkut myöhemmälle.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 01 Dec 2010, 21:25

Ainakin dexmi 4-ho-metin kanssa teki musta sellaisen pcp miehen. Siinä mielentilassa tunnuin olevan tosi kykenevä mihinkä vain, tuntu siltä kuin kehossa ois hitosti voimaa ja puhtia. Hengitys kävi oikein kovalla. Vähän sellainen mielentila, että oon vitun sekaisin, mut kykenet sekoileen ympääriinsä paljon ja tunnet itsesi hyväksi oloksi.

Mutta sivusta katsoen aika kova kuosi mun mielestä jossain määrin.

Tänään otin lyricaa ja 4-ho-metiä samalla hitillä, samaan aikaan kun lyricat lähti potkiin alkoi myös 4-ho-met. Lopputulos oli tosi siisti psykedeelinen ja melkein dissosiatiivinen kokemus, aika syvään mielentilaan pääsin. Luulin välillä olevani kitarassa olevia nuotteja ja lentelin ympäriinsä siinä kitaran kaulalla. Ihan mielenkiintoinen kuosi. Yhtäkkiä huomaa vain olevan palasina maailmakaikkeudessa ja sen jälkeen huomaa itsensä olevan sohvalla kokonaisena, ja taas yhtäkkiä putoaa johonkin dissosiatiiviseen maailmaan. Jännä kokemus kylläkin.
tRip wrote:

dazerc

Post by dazerc » Sat 04 Dec 2010, 16:53

Aika jännät olot tuli tossa jonkin aikaa sitten 2 timantista, 2 grammasta sieniä ja tippapullon pohjista. Joka kerta kun suljin silmäni niin olin jossain ihan muualla, mitä erikoisimmissa paikoissa ja joillain kerroista en ollut oma itseni vain joku muu henkilö. Joka kerta kun avasin silmäni, niin palasin tolta "matkalta" kaverin taloon ja koin jonkin asteisen egokuoleman, joka kerta ihmetytti että missä vitussa mää nyt olen ja kuka mää olen.

En oo koskaan ennen saanu psykedeeleistä tommosia oloja, että olisin silmät suljettuani siirtyny johonkin muualle ja nähny kaiken päivän kirkkaasti siellä. Oli samalla vitun kuumottavaa, mutta myös todella siistiä. En vaan harmikseni muista tripistä muuta kuin tuon ja sen, että joka paikassa oli jotain savua/sumua lattialla puolen metrin kerros :)

tanjuzka
Tuppisuu

Post by tanjuzka » Thu 27 Jan 2011, 16:06

Tarkoitus olis kanssa kombottaa timantteja ja sieniä vkl. Vielä pohdin, et missä järjestyksessä. Vai kaikki kerralla tauluun.

Onko kokemusta, et kannattaako yhdistää vai kumpikin omanaan? Jääkö tattien vaikutus vähemmälle kenties?