Psykedeelien komboilu
-
- Psykonautti
Psykedeelien komboilu
Tykkäättekö te kombottaa psykedeelejä varsinaisten huumeiden /lääkkeiden kanssa? Miten ne vaikuttaa psykedeelien matkaan?
Mulla aina tulee kun vedän piriä tai rauhottavia sellanen olo et tarvii saada jotain deeliä, eritoen lsdtä. Kai se johtuu siitä et oon selvinpäin sen verran ahdstunut ja heikko itseluottamus ja sitten kun on "kunnossa" kamasta niin uskaltaa vasta ottaa. Pitäis vetää joku mega hyvä trippi et pääsis psykedeeli kammosta, ne on kuitenkin niitä parhaita.
Mulla aina tulee kun vedän piriä tai rauhottavia sellanen olo et tarvii saada jotain deeliä, eritoen lsdtä. Kai se johtuu siitä et oon selvinpäin sen verran ahdstunut ja heikko itseluottamus ja sitten kun on "kunnossa" kamasta niin uskaltaa vasta ottaa. Pitäis vetää joku mega hyvä trippi et pääsis psykedeeli kammosta, ne on kuitenkin niitä parhaita.
...
-
- Kameleontti
Eikö psykedeelit sitten ole varsinaisia huumeita?
Alkoholia kombottelen jos olen julkisilla paikoilla/bileissä/baarissa tai
muussa ympäristössä missä saattaa alkaa ahdistamaan. Se rentouttaa jotenkin mutta vie samalla siivun psykedeelisyydestä.
Kannabista on kiva poltella varsinkin jälkimainingeissa. Naksutkin sopii.

Alkoholia kombottelen jos olen julkisilla paikoilla/bileissä/baarissa tai
muussa ympäristössä missä saattaa alkaa ahdistamaan. Se rentouttaa jotenkin mutta vie samalla siivun psykedeelisyydestä.
Kannabista on kiva poltella varsinkin jälkimainingeissa. Naksutkin sopii.

-
- Psykonautti
-
- Psykonautti
-
- Kameleontti
-
- Apteekki
-
- Lepakko
-
- Kameleontti
-
- Psykonautti
-
- Lepakko
-
- Psykonautti
-
- Kameleontti
-
- Psykonautti
Yleensä hatsi on ainoa jota tulee deelejen kanssa kombotettua ja sitäkin useimmiten vasta matkan loppupuolella. Poikkeuksena LSA joka kohdallani vaatii savut laittamaan matkan kunnolla käyntiin. Joidenkin matkojen jälkeen on myös tullut nautittua olut tai pari, mutta alkoholi ei mielestäni oikein "sovi" psykedeelien kanssa.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
- Kameleontti
-
- Kameleontti
-
- Psykonautti
hbwr:ien kanssa sopii mainiosti, (oikeestaan pakollinen) kannabis ! olen ottanut myös xanoreita että tasais mahaa ja tuollai, en oo kyl huomannut et noi menoo laskis, ehkä lisää sitä euoforiaa vaan ku ei tule fyysisesti huonoja oloja.tupakki boostii tosi hyvin näitä kans kuha toi on kerenny nousta kunnolla. ja tietysti se alkoholi, ykskin hörppy kaljasta tuntuu nousevan selkäpiitä myöten, että ei sitä hirveel tahil kyl kehannu juoda, n. 1 olut/tunti . et näin 

-
- OD
-
- Psykonautti
ite en tykkää kombottaa siin vaihees hatsia deelien kans ku mulla ainaki heikentää visuaaleja ja muutenki menee vähä liian laiskaks 
Piriä oon kombottanu tosi usein ja tykkään siit deelien kans joskus.
Sitte oli sieninousuis ihan jees vähä ketamiinia..
Niin ja jos vaik sieniä just jossai julkisil ottaa niin alkoholii sit vähäse
juo siin matkalla ja se sopii iha hyvi..

Piriä oon kombottanu tosi usein ja tykkään siit deelien kans joskus.
Sitte oli sieninousuis ihan jees vähä ketamiinia..
Niin ja jos vaik sieniä just jossai julkisil ottaa niin alkoholii sit vähäse
juo siin matkalla ja se sopii iha hyvi..
-
- Psykonautti
desoxy wrote:mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia taas. hassua,kätsy wrote:ite en tykkää kombottaa siin vaihees hatsia deelien kans ku mulla ainaki heikentää visuaaleja
joo monel muulla kans buustii, pari frendii sanoo et laimentaa taas mut alkaa tuol pään sisäl enemmä tapahtuu juttui, ite taas ryydyn vitusti ja visuaalit heikkenee. Mut en pysty hatsii polttaa pirinkään kanssa ku tulee vaa tosi vittumaine olo. jotku tykkää.

-
- Psykonautti
Pari annosta holia menee pohjille ennen kuin otan, jos olen seurassa.
Yksin ollessa voi mennä tsaikkedeelit sellaisenaan.
Pilveä EN ainakaan enää polta. Menen siitä muutenkin usein niin paranoidiin tilaan ja jonkun hyvän happodoussin päälle poltetuista pajareista on aika helkkarin epämiellyttäviä kokemuksia.
Yksin ollessa voi mennä tsaikkedeelit sellaisenaan.
Pilveä EN ainakaan enää polta. Menen siitä muutenkin usein niin paranoidiin tilaan ja jonkun hyvän happodoussin päälle poltetuista pajareista on aika helkkarin epämiellyttäviä kokemuksia.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
- Tuppisuu
-
- Lepakko
Olen tainnut kerran polttaa psykedeelinousuihin pajautukset, joka oli huomattavan öinen mutta mukava kokemus. Laskuvaiheessa tulee kyllä fiiliksen mukaan poltettua, jos siltä tuntuu. Nousuvaiheessa ei tee mieli, koska kuten joku ylempänäkin sanoi, pilvi sumentaa ikävästi. Jossain vaiheessa kuitenkin tulen varmaankin tätä eksperimentoimaan, koska sekä pilvestä että psykedeeleistä pidän. Kun en kuitenkaan päivittäin pajauttele, niin pilvi _toimii_ minulla hyvin yksinäänkin.
Pilven ajoittain aiheuttama överiksimenevä itseen kohdistuva kuumotus/introspektio yhdistettynä deelien avaavuuteen tuntuu jotenkin ajatuksena ikävältä. Toisaalta, ikävät asiat ovat ihan tervetulleita ajoittain, ainahan niistä jotain oppii, joten enköhän päädy pilven ja deelien antaumukselliseen yhdistelyyn ennemmin tai myöhemmin. Lisäksi, voihan olla että deelit aiheuttavat nuo kuumotukset ihan uuteen kontekstiin, joka voi olla hyvinkin tervetullutta.
Pilven ajoittain aiheuttama överiksimenevä itseen kohdistuva kuumotus/introspektio yhdistettynä deelien avaavuuteen tuntuu jotenkin ajatuksena ikävältä. Toisaalta, ikävät asiat ovat ihan tervetulleita ajoittain, ainahan niistä jotain oppii, joten enköhän päädy pilven ja deelien antaumukselliseen yhdistelyyn ennemmin tai myöhemmin. Lisäksi, voihan olla että deelit aiheuttavat nuo kuumotukset ihan uuteen kontekstiin, joka voi olla hyvinkin tervetullutta.
olet oikeassa.
-
- Karvakuono
-
- Me Gusta
-
- Karvakuono
-
- Kameleontti
-
- Psykonautti
-
- Kameleontti
-
- Kameleontti
Re: Psykejen kombotus
Kombotan vaan Kannabiksella,joskus harvoin alkoholilla kun on yleisellä/julkisella paikalla..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.