Bromo-Dragonfly

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Hampputukka
Lepakko

Re: Bromo-Dragonfly

Post by Hampputukka » Tue 13 Oct 2009, 22:23

gaia wrote:Bromo on paskaa, imo.
Minä en paskaa syä prrrkl.
back to basics rootbwoy

13360
Psykonautti

Post by 13360 » Wed 14 Oct 2009, 01:28

Allekirjoitan. Jos haluat pääsi sekaisin keinolla millä hyvänsä, ota bromoa. Muuten suosittelisin jättämään väliin. Itsellä tosin yksi kokemus vain, mutta sekin on ihan tarpeeksi. Käteen jäi oikeastaan vain kylmä, kliininen fiilis, kuvat kuolemasta ja tuhosta sekä ehkä viikon kestävä masennusfiilis. Noh, opinpa olemaan tarkka lähteiden kanssa, happoahan sen piti olla.

Eikun joo, jäi siitä käteen muutakin, jotenkin sai jotain kuvaa aivojen toiminnasta, silmien toiminnasta jne mutta ei ollut ehkä sen arvoista.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Wed 14 Oct 2009, 04:14

Joskus tämä kiinnosti mutta nyt luettuani enemmän ihmisten mielipiteitä ja kertomuksia päätin etten tule ikinä kokeilemaan tätä. Syön mielummin happoa ja sieniä.
Uskomattoman myrkyllinen kuva jäänyt tästä substanssista. :foil:
"Taste

Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka » Sat 17 Oct 2009, 10:46

13360 wrote:
Allekirjoitan. Jos haluat pääsi sekaisin keinolla millä hyvänsä, ota bromoa. Muuten suosittelisin jättämään väliin. Itsellä tosin yksi kokemus vain, mutta sekin on ihan tarpeeksi. Käteen jäi oikeastaan vain kylmä, kliininen fiilis, kuvat kuolemasta ja tuhosta sekä ehkä viikon kestävä masennusfiilis. Noh, opinpa olemaan tarkka lähteiden kanssa, happoahan sen piti olla.

Eikun joo, jäi siitä käteen muutakin, jotenkin sai jotain kuvaa aivojen toiminnasta, silmien toiminnasta jne mutta ei ollut ehkä sen arvoista.
Mulla jäi jälkikäteen hyvä kokemus, nimenomaan koko kehoa ajatellen, jälkikäteen jäi sitten osaltaan kasa valaistumisia, ja... niin kaikenlaista hyvää sekä jotain huonoa, paha sanoa näin yksityskohtaisesti vaikutuksia pitkällä aikavälillä, kun asiat johtuu niin paljon myös muista seikoista. Suosittelen kuitenkin hapon puuttessa ;) .
back to basics rootbwoy

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Mon 19 Oct 2009, 23:41

chibbo wrote:
Hampputukka wrote:Bromo aiheuttaa kunnon kemikaalipaskahädän
Double that. Tosin mun maha on muutenkin vammanen ja alkaa tekemään kaikkea vammaista joka kuosissa paitsi opioideissa on juuri sellainen kuin pitääkin<3 Oon tainnu avautua aiheesta ennenkin.
Mulle tuli viikon ummetus.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Persoona
Karvakuono

Post by Persoona » Tue 20 Oct 2009, 21:30

En nyt rupea haukkumaan kyseistä substanssia kun ei niin hyvin tunneta, mutta miksi sitä pitää myydä happona jos se on niin hyvää. Luulis ettei tarviis tuommoisia mainostus huijauksia tehdä.

Uke
LD50

Post by Uke » Wed 21 Oct 2009, 18:26

Persoona wrote:En nyt rupea haukkumaan kyseistä substanssia kun ei niin hyvin tunneta, mutta miksi sitä pitää myydä happona jos se on niin hyvää. Luulis ettei tarviis tuommoisia mainostus huijauksia tehdä.
EI jotkut tykkää ja itseasiassa prosentuaalisesti taitaa porukka enemmän dissata tätä, kun tykätä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

spz
Psykonautti

Post by spz » Tue 27 Oct 2009, 15:35

Ehkä siks sitä dissataan kun porukka ostaa sitä happona ? :D
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 27 Oct 2009, 16:18

spz wrote:Ehkä siks sitä dissataan kun porukka ostaa sitä happona ? :D
Näin.

Oikeasti bromot, dox kamat on ihan ok setttejä kyllä, pitkät laskut ja niihin pitää varautua. Happo on ihan ok, mutta on muitakin erittäin laadukkaita vaihtoehtoja. Ja nyt sanottakoon tällä hetkellä ottaisin mielelläni bromo lapun, kun happo lapun... Jos tarjolla olisi 5 lappua happoa, niin sitten asia olisi toinen...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

cosmonaut
Tuppisuu

Post by cosmonaut » Thu 14 Jan 2010, 14:02

hehe, tästä tutkimuskemikaalista tulee paljon hyviä kun huonojakin muistoja mieleen. kavereiden kanssa kutsuimme tätä vittuilututkariksi. ainakun tätä nautti niin maistui veri suussa ja teki mieli aukoa päätään kunnes katosi täydellisesti. eräs ystäväni sai luotua tällä aineella itsensä " looppiin " toisti samaa 10min kaavaa n.6 tunnin ajan, missäkään sanassa/teossa ei ollut mitään järkeä.
itse tykkäsin tästä mutta jotenki tuli aina vaan niin epäpuhdas ja likainen olo. tuntui kun joku poraisi poralla suoraan ohimoon koko trippien ajan, todella epämukava tunne.
en tiedä muiden kokemuksista mutta itselläni kasvojentunnistus meni ihan vituiksi. katsoin peiliin ja näin veljeni ja kavereiden kasvot minun kasvojeni paikalla.

Tosin tällä kemikaalilla olen päässyt lähimmäksi tutustua johkinkin jonka ei pitäisi olla huoneessa ( en tiedä mikä se oli tai kuka. eläin,asia tai esine?? hämärän peitossa) mutta kuitenkin tunsin ja kommunikoin sen kanssa ajatuksillani. muita visuaaleja en oikeastaan muista ollenkaan vaikka kyseistä kemikaalia tullut nautittua jonkin verran. Kokonaisuudessaan tämä tutkimuskemikaali on vielä hämäränpeitossa ja tutkittava lisää.

itse en ikinä lähtisi Bromo-dragonflyn kanssa comboilemaan yhtään mitään niin hämärää rämpimistä tämä kemikaali.
(sauhu kuuluu jokaiseen matkaan, joten se ei ole combo mielestäni )

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 12 Mar 2010, 21:09

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.11331 ... ndra-livet
Jännä linkki.

Niille jotka eivät osaa ruotsia, niin otsikko on seuraava:

"Yksi ainut gramma riitti muuttamaan elämän"

Hmm, eikös gramma bromoa pitäisi olla jo suhteellisen tappava annos?

Tällä kaverilla oli amputoitu toisen käden sormet, ja toisen jalan varpaat.
Ote tekstistä:

"- Han såg mig genom fönstret irrande omkring helt blodig bland omkullvälta möbler. Jag var så borta att jag inte kunde öppna dörren.
- När ambulansen kom var min kompis redan död. Och jag höll på att dö."

Suomennos:

"Hän katsoi minua ikkunasta samalla kun hän vaelteli verisenä kaatuneiden huonekalujen keskellä." Olin niin pihalla että en kyennyt avaamaan ovea. Kun ambulanssi tuli kaverini oli jo kuollut. Ja minä olin kuolemaisillani. "

Olen muutenkin ruvennut kelaamaan että nuo nekroositapaukset taitavat koitua vain erittäin suurista annoksista. Tosin koskaan ei pidä mennä vannomaan, mutta uskoisin että pienet annokset eivät ole yhtä vaarallisia kun suuret. Itse en koskaan ottaisi bromoa yhtä lappua enempää. Tosin niidenkin annokset vaihtelevat. Bromo on muutenkin vähän eipäsjoopas substanssi siltä kannalta, että onko sitä turvallista ottaa vai ei. No, turvallinenhan se ei ole, mutta sanotaanko että hengenvaarallista.
Vai toimiiko?

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Thu 22 Jul 2010, 04:19

Kaverille myytiin bromoa happona ja vielä sanottiin, että kaks lappua on hyvä annos (myyjä ei ollu vielä testannu, luuli kanssa et on happoa).
Kaverilla kesti sit tää itse trippi päälle kaks vuorokautta ja oli vielä pari päivää sen jälkeen kummallinen olo. Ite on tarkotuksen kokeilla huomenna. Vituttaa vaan kun tätä myydään happona. Mieti jos vaikka seuraavana päivänä olis jotain tosi tärkeetä menoa ja luulee et vetää happoja, mut trippi ei lopukkan vielä aamuun mennessä.

peltsi
OD

Post by peltsi » Sat 07 Aug 2010, 12:31

HenkkA_ wrote:Kaverille myytiin bromoa happona ja vielä sanottiin, että kaks lappua on hyvä annos (myyjä ei ollu vielä testannu, luuli kanssa et on happoa).
Kaverilla kesti sit tää itse trippi päälle kaks vuorokautta ja oli vielä pari päivää sen jälkeen kummallinen olo. Ite on tarkotuksen kokeilla huomenna. Vituttaa vaan kun tätä myydään happona. Mieti jos vaikka seuraavana päivänä olis jotain tosi tärkeetä menoa ja luulee et vetää happoja, mut trippi ei lopukkan vielä aamuun mennessä.
Kyl sen huomaa heti blotterin mausta (kitkerä) ja vaikutuksista onko happoo vai bromoo.
Ite tänään/eilen ottanu vissii 50mg 2c-i sit päälle 20mg 2c-e ja tein sen virheen et siihen fantasiaan otin bromoo vielä..jaja hmm en ota bromoo enää koskaan.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

Mose
Psykonautti

Post by Mose » Sun 08 Aug 2010, 23:00

HenkkA_ wrote:Ite on tarkotuksen kokeilla huomenna. .
Miten meni?

-----------

Mietittii et otettais kaverin kanssa tollane ilmeisesti bromolappu puoliksi festareilla. Molemmilla aikaisempaa kokemusta deeleistä vain muutamasta sienikerrasta. Mitä mieltä?
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."

kombucha
Tuppisuu

Post by kombucha » Thu 12 Aug 2010, 03:31

Jos sen takia ottasitte bdf:a että parempaa ei ole tarjolla niin heitä pois.
Kuulostaa lukeman perusteella että bdf:stä puuttuu oikeiden psykedeelien ja entheodeelien puhtaus ja syvyys ,kestää liian kauan ja pistää kaiken päällisiksi vielä kehon sekasin. sweet.

en voi sanoa kokemuksesta mutta kertoohan noi ihmisten kommentit jottain.
Tylsää että on noin stydiä että siitä saa tehtyä lappuja. Jos sen annostus ois isompi niin sitä ei ois missään.

BDF saattaa hyvinkin omata voimakkaimmat sivuvaikutukset rc deeleistä.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sat 14 Aug 2010, 22:33

kombucha wrote:Jos sen takia ottasitte bdf:a että parempaa ei ole tarjolla niin heitä pois.
Kuulostaa lukeman perusteella että bdf:stä puuttuu oikeiden psykedeelien ja entheodeelien puhtaus ja syvyys ,kestää liian kauan ja pistää kaiken päällisiksi vielä kehon sekasin. sweet.

en voi sanoa kokemuksesta mutta kertoohan noi ihmisten kommentit jottain.
Tylsää että on noin stydiä että siitä saa tehtyä lappuja. Jos sen annostus ois isompi niin sitä ei ois missään.

BDF saattaa hyvinkin omata voimakkaimmat sivuvaikutukset rc deeleistä.
Kyllä sillä bromollakin syvälle pääsee, set&setting junou. Mikä helvetin entheodeeli? Ei tuo nyt kehoa kovin paljon pahemmin sekaisin pistä järkevillä annostuksilla kuin 2C-sarjalaiset. Vasokonstriktiota ehkä hieman enemmän. Jos annostus ois isompi niin sitä ei ois missään? Hä?

Ja ei ihan tasan ole pahin, sille on syynsä miksi kaikkia kirjainyhdistelmiä ole (enää) markkioilla.

Aika vahvoja mielipiteitä noin ainetta kokeilemattomalta.
tRibh wrote: Oon kuullu (ymmärtäny) et bromo.. bromidi? metalli? jäis kehoon kuin esim. elohopea tai muu mikätahansa metalli, eikä perjaatteessa koskaan poistu elimistöstä..? en tiedä.. pelkkää kuulopuhetta. en siis itse ole asiasta ottanut selvää.
Ei se bromi siitä irtoa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 14 Aug 2010, 23:11

nosiis.. onhan toi Bromo aika överistimulaatioo kehollle.. ja mielelle.. -kuvitukselle
mut niinku sxoxyvg sanoit, set&setting.. pilvee ja bishee pitää ainaki varaa jälkioloihin.. koska kyl se fysiikan päälle ottaa ainakin itel aika raffisti.

Oon kuullu (ymmärtäny) et bromo.. bromidi? metalli? jäis kehoon kuin esim. elohopea tai muu mikätahansa metalli, eikä perjaatteessa koskaan poistu elimistöstä..? en tiedä.. pelkkää kuulopuhetta. en siis itse ole asiasta ottanut selvää.
Keep it unreal.

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Sat 14 Aug 2010, 23:25

En oo bromoon koskenu enkä koske. Jos olis pakko ni varaisin ainaski paripulloo viinaa, lakkaa ja pameja + sauhuu sille reissulle... :roll:
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 15 Aug 2010, 00:38

Bromo on loppupeleissä aika huikaseva visuaalinen kokemus. Ei ollenkaan turha... Mä jopa diggaan, mutta harvoin...

Set and settingiä, kun miettiin ja kehittää niin voi pitkälle päästä jopa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

mauseri
LD50

Post by mauseri » Sun 15 Aug 2010, 01:35

Dexma wrote:Bromo on loppupeleissä aika huikaseva visuaalinen kokemus. Ei ollenkaan turha... Mä jopa diggaan, mutta harvoin...

Set and settingiä, kun miettiin ja kehittää niin voi pitkälle päästä jopa.
joo. mä tykkäsin. ihan jees 24h hallut :shock:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

kombucha
Tuppisuu

Post by kombucha » Sun 15 Aug 2010, 23:51

sxoxyvg wrote: Aika vahvoja mielipiteitä noin ainetta kokeilemattomalta.
niinpä. otan kuulopuheen totena - perus inhimillinen virhe. sorry :oops:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 20 Aug 2010, 10:48

bromo kuuluuu ehdottomasti meittun suosikkeihin näissä rc deeleissä. mahtisskene! mut ei oo vaan liikkunu aikoihi missää eikä oikee oo tilattavissakaan kovin hevillä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Death
Apteekki

Post by Death » Sat 21 Aug 2010, 16:42

Itellä yks lappu jemmassa pitäis varmaan kokeilla.. heti ku saan mielenterveeks etten flippaa lopullisesti :D
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

horna
Kameleontti

Post by horna » Mon 23 Aug 2010, 20:19

Miten hyvin bdf säilyy? Olisi mahdollisuus hommata joitain lappuja, mutta koska kyseessä sen verran kipakka deeli, että ei ihan joka viikko viitsi vetää.
Last edited by horna on Thu 26 Aug 2010, 09:38, edited 1 time in total.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Mose
Psykonautti

Post by Mose » Wed 25 Aug 2010, 14:53

Otettii tos klo 14 tollanen kärppärilogolla(1400ug?) varustettu bromolappu puokkiin kaverin kanssa. Omaa ulkokasvatettua budroa hyvin varattu ja parin tunnin päästä mökille, saa nähä. =)
e: 16:26 pientä leijumista, lisää savua.
e: 17:11, vittu yli 3 tuntii jo menny. ak48 pärisee bongissa, pari kaverii tuli käymää, tarjoon savut, koht mökille->
e: 2:32, jep 12 tuntii pärähti aika vauhil mut aika helveti siistii mökil saunomas syömäs juomas polttamas kuuntelees musaa
Last edited by Mose on Thu 26 Aug 2010, 02:33, edited 1 time in total.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Wed 25 Aug 2010, 17:25

Mulle kerrottiin että just 1400ug sisältäävät nuo kärpässieniprinttiset. Mut siitä ei tietenkään voi mennä takuuseen.
Haluttais itsekin kokeilla lähiaikoina. Varmaan puolikkaal menee.

Mose
Psykonautti

Post by Mose » Wed 25 Aug 2010, 17:28

Jebb no toivotaa et on 1400ug eli ihan jees ekat doset tosta ois se 700. Ihan jees tähä mennes................ eipä tällee 12h jälkee ainakaa mitää negatiivista ollu, tuntuu et ois/on ollu ainaki helvetin hyvät settingsit. se on asettelukysymys.

Velho
OD

Post by Velho » Tue 31 Aug 2010, 11:58

Tuota noin oliks tää listalla jo? Kun oon ristiriitasen käsityksen saanu ettei olis laitonta? :confused:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

horna
Kameleontti

Post by horna » Tue 31 Aug 2010, 12:34

Velho wrote:Tuota noin oliks tää listalla jo? Kun oon ristiriitasen käsityksen saanu ettei olis laitonta? :confused:
Ollut listalla jo vuoden pari.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Velho
OD

Post by Velho » Thu 02 Sep 2010, 16:54

Mitä ootte mielt jos ottaisin bromolapun ja siije 100mg tramalii ja ehkä 2mg xanor depotin ( tai sitten tämä tripin loppuvaiheilla) siihe lihasjäykkyyteen ja bodyloadia poistamaan? Kuitenkin nuo getafix laput on ilmeisesti hyvin toimivia että ei niinkään haittaa vaikutuksen lieveneminen vaan noiden haittojen vähennys :roll:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag