Bromo-Dragonfly

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Feya
OD

Re: Bromo-Dragonfly

Post by Feya » Sat 16 Jul 2011, 16:17

Itselläni on yksi Bromo-kokemus takana ja pidin kovasti.

Eihän siitä mtään tule, jos odottaa sen olevan samanlaista kuin LSD (tai vielä pahempaa, luulee sen oikeasti olevan happoa) - aina pitäisi lähteä tripille täysin avoimena ja ottaa kaikki vastaan, tuli mitä tuli.

Yhdet parhaimmista psykedeelikokemuksistani olen oikeastaan saanut silloin, kun minulla ei ole ollut minkäänlaisia ennakkokäsityksiä niiden vaikutuksista (Bromo ei näihin lukeudu), annosta ja kestoa lukuunottamatta. Sitä alkaa liian helposti kyttämään vain tiettyjä efektejä, vaikkapa voimakkaita visuaaleja, joista on muiden reporteista lukenut, ja muut mahdolliset vaikutukset menee ohi. Liiaalliset odotukset usein lisäävät myös jännitystä ja flippaamisen pelkoa, joka yleensä saa ne huonot tripit juuri aikaan. Mutta en suosittele ketään ottamaan psykedeelejä vailla tietoa. Mielummin kuitenkin tietää liian paljon kuin liian vähän.

Itse asiaan; Bromo oli kyllä mielenkiintoinen, visuaalinen, hieman sekava ja sosiaalinen. Ei tullut mitään partypartyjeejee-fillistä, vaan teki lähinnä mieli vaan jutella pitkään tärkeistä tai vähemmän tärkeistä jutuista tuttujen ihmisten kanssa. Kaikki aiheet tuntuivat ihan helvetin mielenkiintoisilta.

Kävelin aika pitkään metsässä sekä tuijottelin sadetta ja hyönteisten tanssia takapihalta.

Koin matkan aikana joitain ahdistuksen tunteita ja epämiellyttäviä ajatuksia, mutta ne on joskus niitä kaikkein parhaimpia tunteita. Joutuu oikein olan takaa pohtimaan omia ajatusmallejaan. Omasta pääkopastanihan se kaikki lähtee, ei huumeesta.

Fyysiseltä puolelta mahakivut vaivasivat jonkun verran. Se tuli aikalailla aaltoina, mutta ei kuitenkaan kivunnut nauseaksi asti. Ruuminlämpö heitteli myös helposti, mutta pysyi tasaisena kun vain pysyin yhdessä paikassa. Bodyload oli huomattavissa, mutta ei estänyt rauhallista luonnossa käpöttelyä.

Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori » Sun 17 Jul 2011, 00:14

Kyllähän tää on hyvää ja pärähtää ku keila hallis :D mulle myytiin happoi mut ne oliki bromoi mut oon tyytyväinen siihen ku wow se järähti ku keilahallis :D mä ainaki diggasin :D toimi sen 26 tuntii ja kyl sai välil miettii et missä mä oon.. :D

Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus » Thu 22 Sep 2011, 16:35

Itse pidän Bromosta kovasti, 500-1500mikkiä oon kerralla ottanut, sekä lappuina, että nestemäisenä. Siihen lihasjäykkyyteen olen ottanut vahvaa magnesiumia ja juonut paljon, paljon vettä tripin aikana, on auttanut todella paljon, myöskin pieni napostelu (jotain hedelmää tai kasviksia tms kevyttä) on auttanut. Leukojen kiristelyyn tiivis keskittyminen tarkoituksena rentouttaa kasvolihakset auttaa. Ja yleisesti rauhallinen venyttely sekä esim lämmin suihku/ei liian kuuma sauna on auttaneet rentouttamaan kireitä lihaksia bromotripillä.
Pidän bromosta, koska henkilökohtaisesti koen sen ns "helpoksi" psykedeeliksi, olet koko aika siinä kuskin paikalla, vaikka annokset olisivatkin suuremmat, visuaalit ovat näyttäviä, ajatusloopit huvittavia ja tämä, jos mikä, tekee todella sosiaaliseksi. Puhuminen ja ajatusten jakaminen tuntuu (hyvässä seurassa) helpolta ja luonnolliselta, vaikka olisikin joku vieraampikin henkilö matkassa mukana.
Viimeksi tosin sain badtripin, joka kesti sen liki 18 tuntia, mutta siltikään en halua bromoa dissata millään tavalla, oma vikani, kun otin vääräässä paikassa väärällä hetkellä ja valmistautumattomana. Oppia ikä kaikki. Varsinkin deelien kanssa.
Voi, kun tulisikin vastaan lappu tai pari, pistäisin jemmaan ja juhlistaisin synttäreitä lokakuun loppupuolella :P
No, tulevana lauantaina sitten tuparijuhlat, joissa tarjolla suippumadonlakkisalaattia mustaherukkamehun kera ;)
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..

testeri420
OD

Post by testeri420 » Fri 30 Sep 2011, 22:27

Tykkäsin, toimivat pitkään ja aina erillailla. Tuli välillä olo että jaa,tässä ollaan selvinpäin ja lähtee lähikauppaan, ja kun astuu kauppaan sisään niin tajuaa että mitää selvistäpäi olla..
Söin viimeksi näitä koko viikonlopun putkeen. Vuosi taisi olla 2009 kevät talvea.
Perjantaina aloitin, iltakuudelta lappunen naamariin,lauantaina aamukuudelta lappunen naamariin,lauantai iltakuudelta lappunen naamariin, sunnuntaina aamukuuden aikaan lappunen naamariin. Vielä maanantaina olin aika pyörryksissä niistä mutta meni se ohi, silloinen emäntäni kenen luona äimistelin koko sen ajan ei tykännyt yhtään. Muistaakseni tiistaina olin kerennyt selvetä siitä pökkyrästä.
Pyörin kämppää (yksiötä) ympäri ja tutkin esimerkiksi tietokoneen power nappia että onpa jännän näköinen. En pahemmin muista mitään mitä tein silloin muutakuin tutkin kovasti sitä kämppää ja kaikkea ympärilläni.
Välillä taisin käydä kaupassa ulkoilemassa ja takaisin sisälle liskoilemaan.
Minulla oli kivaa, tyttöystävälläni ei.
Veteli niitä ihme uni/mielipidelääkkeitä mitä onkaan ja nukkui sen viikonlopun kun ei seurassani viihtynyt.
Olot olivat kummallisia niistä, välillä saattoi tuntua että pitääkö mennä nyt moukarin kanssa apteekin seinästä läpi kun päässä tuntuu niin miedolta vai mitä tässä pitäis tehdä. Sitten seuraavana saattoi tulla että tuntuu kuin rautainen tanko työnnetään olkapäästä sisään ja tulee navasta ulos.
Muistan myös salamat jotka löivät pääni sisällä.
Minullekkin sanottiin että ovat lappuja nämä lähinnä, vaan sanoisinko, aika kaukana mutta lähellä.
Monia erilaisia niitä söin,jotkut toimivat tooodella hyvin ja jotkut olivat että njääh, ei oikeestaan silleen pahemmin mutta on aika letkee meno. Ei mitään Biletys
tuotetta mutta erittäin hyvin sopii jos kämpässä liskoilee samaan aikaan noin 6 ihmistä samoissa tiloissa ja syönyt sen 2 lappusta kerrallaan.
Silloin oli kivaa, muistan että ei kovinkaan paljon visuaalisia ole nämä bromoset vaan lähinna fyysis psyykkisiä oloja niistä tuli enemmän.
Paitsi se jättimäinen katkarapu siellä katossa mikä haukkoi henkeään.
Elokuvia oli erittäin mukavaa katsoa kun näitä söi.
Ja seksi oli myös erittäin kemikaalipitoista nautintoa.
Pitää vaan ottaa vastaan kaikki vastaan tuleva ja vastata samalla mitalla takaisin, koska takaisin sieltä tullaan kuitenkin.
Hyvät kokemukset minulle jäivät, varsinkin kun otti pirtsakkaa,xanoreita,viinaa,thainappeja ja kaupungille hengailemaan hetkeksi. Sitten piti mennä pois kun ei tiennyt että tapahtuukohan oikeasti jotain pimeää nurkan takana jollekkin muulle tai itselleni.
Tämän kaupunkireissun pituus oli että voi harmin paikka, vois lähtee menee täältä ku kaikki muut on nii sekasi että ei ne meitä ymmärrä.
Kivaa oli jokatapauksessa aina.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 19 Nov 2011, 07:31

"Pitää vaan ottaa vastaan kaikki vastaan tuleva ja vastata samalla mitalla takaisin, koska takaisin sieltä tullaan kuitenkin" Näimpä näin :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe » Wed 21 Dec 2011, 01:02

Onko kellään (tarkemmin kuvailtuja) kokemuksia bromosta jossain teknobileissä? Mietin että uskaltaiskohan sitä lähtee klubille..? Osa sanoo että toimii bileissä ja osa että ei. Viimeksi kun otin niin kävin kyllä vieraiden ihmisten luona eikä alkanut pelottaa, mutta millaista on ollut jos niitä ihmisiä on paljon? Toisena pelottaa että päätä alkaa särkeä niin kuin viimeksi. Auttaakohan se jos ottaa särkylääkettä etukäteen?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 21 Dec 2011, 10:48

^Nää on niin henkilökohtasia juttuja, että kaikki riippuu siitä miten itse sen koet. Mut jos kuumottelet selvinpäin sitä että alkasko kuumottamaan väkijoukossa, niin saatat kyllä alkaa kuumottamaan.

Jos taas ajattelisit että ois paras tajustin sinne tuo, niin se varmaankin olisi. Varaa ainakin rauhottavia mukaan ja sovi vaikka kaverin, joka ois esim. kuskina, että heittää sut pyynnöstä himaan? Vähentää tota jännittämistä ku on varasuunnitelma. (Ja ehkä vielä varavarasuunnitelma. :) )

Näin siis minä neuvoisin. Hyviä bileitä kuitenkin. Pidähän hauskaa. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona » Wed 21 Dec 2011, 23:22

Bromothan nimenomaan sopii teknobileisiin kuin rasvattu! Ittee tähän asti aina bromoissa vituttanu, ku tekee niin vitusti mieli tanssia ja musiikista nauttii, mutta yksiössä yksinään ei jaksa koko yötä kyllä jorailla!:D

psycoma
Lepakko

Post by psycoma » Thu 22 Dec 2011, 18:07

Jos sua ei haittaa et aivot kiehuu ja päästä puskee ulos antenneja, jotka ottaa vastaan oikeesti, painotan sanaa oikeesti, ihan vitun kipeitä juttuja, niin sopiiha ne mihin vaan.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 23 Dec 2011, 02:29

MaryDoe wrote:Toisena pelottaa että päätä alkaa särkeä niin kuin viimeksi. Auttaakohan se jos ottaa särkylääkettä etukäteen?
Water is needed...
Keep it unreal.

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Thu 24 May 2012, 20:09

Mulla on ollut vaikeuksia saada bromo toimimaan kunnolla, olen kokeillut erilaisia annostuksia aina 250ug:n testiannoksista tuhansien ug:n syviin trippiannoksiin.

Olen aina uuden satsin saatuani aloittanut varovasti 1/4 lapulla ja väliviikkojen tai välipäivien jälkeen kokonaisella lapulla.

Kokemuksieni mukaan boostaaminen ei oikein toimi tämän substanssin kohdalla.

Viimekerralla bromo sitten päätti todella näyttää itsensä, kun olin saanut käsiini special vahvoja, 4000ug:n lappuja (supermarioprintti). Otin 3kpl tyhjään mahaan, eli 12 000ug.

Kokemus oli intensiivinen ja mahtava ja olen siitä kovin kiitollinen.

Kirjoitan pienen summaryn siitä tuonne trippistooreihin.

EDIT: trippistoori: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=27&t=4959
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Thu 24 May 2012, 21:23

Tofupekoni wrote:Mulla on ollut vaikeuksia saada bromo toimimaan kunnolla, olen kokeillut erilaisia annostuksia aina 250ug:n testiannoksista tuhansien ug:n syviin trippiannoksiin.

[...]

Viimekerralla bromo sitten päätti todella näyttää itsensä, kun olin saanut käsiini special vahvoja, 4000ug:n lappuja (supermarioprintti). Otin 3kpl tyhjään mahaan, eli 12 000ug.
4-B-DFLY on ilmeisesti suht puhdas 5-HT2*-reseptorien agonisti, erotuksena useimpiin klassisiin psykedeeleihin, jotka vaikuttavat hyvinkin laajalla skaalalla erinäisiä reseptoreja (ks. Psychedelics and the Human Receptorome).

Muunmuassa LSD-25 affinoituu ainakin kahdellekymmenelle eri reseptorille (!). Nämä reseptorivaikutukset sävyttävät kokemusta hyvinkin voimakkaasti, vaikka pääasiallinen aistimuksia muuttava vaikutus välittyykin 5-HT2*-kompleksin kautta.

Myöskin NBOMe-yhdisteet (hyvin todennäköisesti) ja TMA-2 (varmistetusti) ovat hyvin selektiivisiä 5-HT2*-agonisteja, joka nähdäkseni on pääsyynä siihen, miksi monet kokevat niiden vaikutuksen hyvin pelkistettynä ja miltei tympeänä.
Tofupekoni wrote:Viimekerralla bromo sitten päätti todella näyttää itsensä, kun olin saanut käsiini special vahvoja, 4000ug:n lappuja (supermarioprintti). Otin 3kpl tyhjään mahaan, eli 12 000ug.
12 milligrammaa?! Mikäli annostuksesi on todella ollut noin suuri, niin olet ensimmäinen ihminen, joka tiettävästi on selvinnyt hengissä yli 10 mg tripistä. Ilman kuolioita tai muita vaurioita - vielä arveluttavampi kertomus.

Vuonna 2009 Kaliforniassa yks tyyppi kuoli otettuaan 2C-B-FLY:ksi uskomaansa 4-B-DFLY:ta 9 mg ja samassa seurueessa ollut, 10 milligrammaa nauttinut tyyppi, kärsi vakavasti terveyshaitoista vielä yli vuorokausi jälkeenpäin.

En nyt oikein pysty uskomaan, että kukaan tuottaja laittaisi lappuihin noin hillittömiä määriä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni » Thu 24 May 2012, 21:34

Touchet wrote:En nyt oikein pysty uskomaan, että kukaan tuottaja laittaisi lappuihin noin hillittömiä määriä.
Olen samoilla ajatusradoilla kanssasi, mutta suora yhteyteni tuottajaan on henkilökohtaisesti varmentanut tämän olevan annostus näillä lapuilla.
Tietysti tähän olisi hienoa saada varmuus, kun luonnollisesti itsekkin epäilen tätä.
Toisaalta tämä se totuus, jonka kanssa joudun elämään ja siksi myös kirjoitin nämä annokset tähän selontekoon.

Hyvä muuten kun pistit ajattelemaan tuota tarkemmin, sillä en aluksi ymmärtänyt tuon olevan jo myrkyllinen annos. Muutin tarinani nimen ja kirjoitin siihen kärkeen varoituksen, ettei kukaan saa tuosta ajatusta, että yli 10mg annosta bromoa voisi turvallisesti ottaa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral » Thu 11 Oct 2012, 19:32

Otin äsken pari lappua, jotka kai ovat bromoa.. pidin noita jonkun 30-40min ylähuulessa ja nyt on ylähuuli turvonnut, tai tuntuu siltä! Onkohan paha? Laitoin nyt kielen päälle lillumaan.

pieni editti tähän. eli turvotusta ei enää tunnu ja matka alkakoon, eipä muuta voi sanoa :--D
The journey begins...

Landmark

Post by Landmark » Fri 04 Jan 2013, 22:21

Bromoa tuli syötyä aika tavalla tuossa 2010 kesällä. Melkeen joka viikko kerran tai pari muutaman kuukauden aikana. Loppui bromon syöminen sit siihen ku viimisellä tripillä poikaystävä sai epilepsiakohtauksen. Mutta vaikka kuinka mulla on nykyään negatiivisiä tuntemuksia bromoa kohtaan (liian rankka fyysisesti,hirveet laskut yms) niin silti pakko sanoa että oon saanut sillä elämäni parhaimmat visuaalit tietenkin kannabiksella kombotettuna.
Yksikin kerta oltiin poikaystävän asunnolla, otin hitit bongista ja BOM huone muuttui hetkeksi ikään kuin viidakoksi. Näin puron ja palmuja ja kiven jonka päällä poikaystäväni istui,aurinko paistoi ja ai että, en oo tähän päivään mennessä saanut niin vaikuttavia ja aidon tuntuisia visuaaleja mistään vaikka olen muissakin deeleissä pajautellut.
Jossain vaiheessa tripit alkoi menemään vähän häiritsevämpään suuntaan,aloin näkemään esim hepokatteja mun ranteissa ja ne oli ihan oikean kokoisia ja pystyin koskemaan niihin. Mutta tosiaan ton epilepsiakohtauksen jälkeen ei olla bromoon koskettu. Oli suht kauheeta katseltavaa ja vei aikaa ennen kuin uskalsin ottaa mitään deelejä uudestaan.

Bromoissa iski aina myös ihan hirveät panetukset. Usein tripit meni helposti vaan seksiä harrastellessa.

Toisaalta ois kiva ottaa bromoa uudestaan pitkästä aikaa mutta en tiedä viitsiikö. Se pitkä kesto,hirveät laskut (mistä tosin selviää kyllä bentsoilla) ja se fyysinen nihkeys niin äh...

Niin ja tosiaan ensimmäistä kertaa kun otin bromoa sitä myytiin happona.

smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern » Mon 14 Jan 2013, 21:51

2 yön valvomisen ja 2 bromolapun jälkeen voi sanoa että tuntuu paskalta. Hyi stna!
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/

Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko » Fri 02 Aug 2013, 10:44

Onks kellää kokemusta ilokaasusta bromon kanssa? :)
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot

Breaker
Karvakuono

Post by Breaker » Tue 20 Aug 2013, 10:37

smokywestern wrote:2 yön valvomisen ja 2 bromolapun jälkeen voi sanoa että tuntuu paskalta. Hyi stna!
Komppaan otin joskus 2 lappua kun niiden piti olla happoa.
Voi terve sitä 48h mentiin lujaa ja alkoi jo vituttamaan ettei se vaikutus loppunut.
En saanut itse mitään visuaaleja eikä musiikkikaan mitenkään erityisen hienolle kuulostanut.
En suosittele.

Velho
OD

Post by Velho » Fri 23 Aug 2013, 13:52

Itsellä on lukuisia BDF kokemuksia parin vuoden takaa silloin oli niitä getafix-lappuja joista käytettiin nimitystä tietäjä. Kenellekkään tullut enää samanlaisia vastaan?? Olivat erittäin mukavia ja joku 5 lappua toimi jo erittäin hyvin :) Sen jälkeen tullut muitakin printtejä kokeiltua ja ne eivät ole olleet niin hyviä paitsi yksi erä josta söin ½lappua ja se toimi jo erittäin lujaa sen 24h josta tosin nukuin suurimman osan :down:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Pen
OD

Post by Pen » Fri 23 Aug 2013, 13:56

Itellä on atm tollasia vihreitä lappuja, en osaa sanoa printtiä kun on vaan 5 kpl.

Hyvä puoli on, että pohjassa tulee BDF - ei voi esim happona myydä. 1mg pitäs olla vahvuutta per lappu.

Puolikkaan aikoinaan testasin mutta tosi vaisuksi jäi, lieköhän saaneet aurinkoa tai jotain. Kokonaisen testaan seuraavaksi ja sitten puolitoista, mutta siihen on vielä aikaa. Kaveri otti samalla kertaa kokonaisen ja aika vaisu oli hänenkin kokemus. Toisaalta oli alla ties kuinka korkeita toleja; just viikko sitten syöty sieniä, muutama päivää sitten DOCia et nyt säästelen noita ihan kunnolla ettei tuhlattua tule.

R-isomeeriä tuo on. Vai sanotaanko sitä isomeeriksi? Noh, R:ää kuitenkin.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Fri 23 Aug 2013, 14:17

Pen wrote: R-isomeeriä tuo on. Vai sanotaanko sitä isomeeriksi? Noh, R:ää kuitenkin.
Isomeerejä ovat, omaavat saman molekyylikaavan.Rectus (oikeakätinen) ja sinister (vasenkätinen) implikoi olevan toistensa enantiomeerejä, peilikuvia käänteisellä kiertosuunnalla.
Parhaat karstat on pohjalla.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 26 Dec 2013, 21:26

Kuinkahan paljon tätä vielä suomessa pyörii? Ei ole itsellä ainakaan tullut sitten 2010 vastaan tietääkseni kertaakaan. Tuohon aikaan Bromoa tuli kyllä vedettyä ihan huolella, ja täytyy sanoa että se oli kyllä hauskaa aikaa. Ensimmäinen kerta oli kesäkuun ensimmäinen päivä vuonna 2008. Olin tuolloin hankkinut määrän lappuja jota en enää muista, joiden oli tarkoitus olla happoa. No happoahan ne eivät olleet, mutta kyllä sitä rumbaa ei ikinä unohda kun vajaa 10 sälliä pyörii bromoissa 34 neliön yksiössä. Onneksi suurin osa tästä koko skenaariosta on videoitu :up:
Olivat muuten todella, siis todella voimakkaita lappuja, koska vaikka nyt on kokemusta jos minkälaisista psykedeeleistä sekä annoksista, niin kyllä tuo menee kärkipäähän intensiivisyydellään.

Sen jälkeen olikin parin vuoden breikki jolloin ainoat psykedeelit olivat oikeastaan LSA ja sienet. Aa ja yksi satunnainen DOI + Psilosybiinitrippi (josta olen tänne joskus kirjoitellutkin, vähän huonoin kokemuksin). Tämä muistaakseni syksyä 2009.

Sitten taas vuonna 2010 Pohjanmaalle rantautui jostain valkoisia lappuja jotka olivat Bromoa. Näitä tuli tyyppailtua kyllä aika railakkaasti. En vieläkään ymmärrä miten niitä oli non-stop talvesta syksyyn saakka. Ja niin paljon kun vain rahaa löytyi. Näitä tuli kyllä useaan otteeseen syötyä. Ehkä jopa vähän liikaakin. Sitten ne vain yhtäkkiä loppuivat.

Heh, tulipas jotenkin haikea ja nostalginen olo tätä kirjoitellessa, nyt kun alkoi oikein miettimään miten viatonta ja uutta se päihteily vielä silloin psykedeelien kohdalla oli.

Bromo on kyllä jäänyt meikäläisen sydämeen ikiajoiksi. Ehkä vain muistona, ehkä vauriona, kuka ties =)
Vai toimiiko?

ferraari
Karvakuono

Post by ferraari » Fri 24 Jul 2015, 23:15

Joo tuli topic luettua läpi ja tein päätöksen ottaa nyt viikonlopun aikana.
Melko ristiriitaisia vastauksia tästä RC:stä. Kuitenkin päätän kokeilla kun lappunen kädessä ja sitten postaan tuonne stooripuolelle :up:

Siinä lapussa lukee 1mg niin tuskin kokonaista kannattaa täräyttää?
LEGALIZE IT

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 28 Jul 2015, 21:01

ferraari wrote:Joo tuli topic luettua läpi ja tein päätöksen ottaa nyt viikonlopun aikana.
Melko ristiriitaisia vastauksia tästä RC:stä. Kuitenkin päätän kokeilla kun lappunen kädessä ja sitten postaan tuonne stooripuolelle :up:

Siinä lapussa lukee 1mg niin tuskin kokonaista kannattaa täräyttää?
Itse olen ottanut jauhemuodossa taannoin 900mcg ja onhan se kyllä aikamoista pörröttelyä. Tosin ei mahdotonta handlata.
Vai toimiiko?

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Sun 17 Jan 2016, 13:40

Joskus 5 vuotta sitte tuli bromo lappuja napattua muutamia kertoja , kun happoa ei ollu saatavilla.
Olihan ne sillon ihan jännä kokemus , kun ei ollu muita deelejä kokeillu , paitsi sieniä.
Myöhemmin , kun tutustu oikeeseen happoon , niin onhan se paljon puhtaampi , parempi ,
ja ennen kaikkea paljon mieltä avartavampi kokemus. 8)
Eli tiivistettynä mun mielipide on , että bromo on huono korvike hapolle.
Ei tämä huonoin psykedeeli silti ole mitä oon kokeillu , ja jotku tykkää tästäkin.

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Mon 18 Jan 2016, 01:23

Velho mainitsi aiemmin nuo tietäjä- getafix laput? Eikös niissä ollut jotain DOX ainetta? Vitun ärsyttävä ja kujaisen aaltoileva vuorokaudennkuosi niistä kyllä tuli.

FLaT
Moderator

Post by FLaT » Wed 20 Jan 2016, 15:02

Getafixit oli/on Bromoa myös

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Fri 19 Feb 2016, 01:33

Jooh. No niillä on kyllä koettu tähän päivään asti erikoisimpia tiloja. Härskiä meininkiä, kuuntelet 3 metrin päässä, kun kaveri puhuu puhelimessa ja kuulet kaiken, mitä luurin toisessa päässä puhuja sanoo, puhumattakaan tämän lähellä olevasta kaverista. Valopalloja vilistelee seinissä ja meininki todellakin aaltoilee. Jossain vaiheessa kyllästyt koko touhuun ja päätät käydä nukkumaan.. vain vajotaksesi vihreään fraktaalimereen josta nousessasi huomaat, että aikaaa on kulunut 3h, mutta myrkky toimii edelleen. Kelailet myös, että onpa levytellessäsi soinut hyvää musaa, mutta todellisuudessa kodin sähkölaitteiden lempeä hurina on ainut mahdollinen "musiikin" lähde.. :mrgreen: oi niitä aikoja..

Rikkrakk
Tuppisuu

Post by Rikkrakk » Sat 20 Aug 2016, 23:46

Aikanaan tuli kiskottua näitä Bromo tyylin kemikaaleja aikas tiuhaan. Kyllä niistä aina jäi hyviä muistoja, todella eeppisia kokemuksia. Jännä miten muodikasta on "vitu paskoj promoi" lauseet mitä kaijutetaan ilmoille aina kun aihe tulee esiin. Ymmärrän kyllä vihan siksi, että niitä on myyty LSDnä. Sehän on toki törkeää, ainakin jos tietää niiden olevan muuta kuin mitä sanoo.

Itse tavarasta: Muistan istuneeni mm. 20 tuntia sellasessa kristalli valoilmiö sateessa. Pitkän keston takia noilta tripeiltä oli hieman haikea tulla takaisin - vähän kuten pitkältä matkalta ulkomaille. Tavallaan jo kerkeää niin synkronisoitumaan uuteen epätavalliseen ympäristöön. Tulihan noita myös redosetettuakin. Muistan valtavia pyöriviä visuaaleja pitkin näkökenttiä Ikäänkuin hurrikaaneja seinissä :) Välillä tuli epätavallisia tunteita ja ihmisten kasvot vaihtelivat keskenään. Paras tipahdus oli kerran, kun ihmisten puheäänet menivät niin sekaisin - että kuulin isokokoisen rastapäisen miehen puhuvan hennon naisen äänellä ja toisinpäin. Nauru-terapia arvo on myös suuri.

Matemaattisia hurrikaaneja, säteilyä, valoilmiöitä ja huipputieteellinen/ mekaaninen kellopelipsykedeeli olotila.

Välillä tää tavara toimi 2 päivääkin viel jollain tasolla, joskus jopa kolmen päivän päästäkin viellä oli UFO olotila. Surrealismi on myös läheinen termi. Koko aika oli kuin suoraan vedetty Dalin tauluista. Jotenkin ällistyttävää se oli aina ja jokainen kerta lähdettiin kunnon lentoon. Myös panojutut toimii ja seksuaalisuus yleisesti.. Sellasta HR. Giger tyylin biomekaanista menoa.

Yhtenä kertana kyllästyin tavan kestoon ja vaihdoin leiriä täysin. Sen jälkeen ei ole tullut koskettua. Ehdottomasti yks kaikkien aikojen suosikeista :)
Välillä on lähdettävä järjestään, että voi aloittaa uudelleenjärjestelyn.

Aivokemia psychonautics

Velho
OD

Post by Velho » Fri 09 Sep 2016, 20:18

Mitehä tää ku tätä alettu jälleen kaupittelee RC'skenessä hieman erinimellä vaan tosin tai oikeestaan sillä ns oikealla nimellä tai miten sen nyt ottaa. Tekeeköhä comebackin vai ei pahaenteistä mitä muistelee 4-6v sitten ku liikkui isommissamäärissä ainakin lpr tienoilla.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag