Audio. Tais olla Terence Mckenna - The Original Tree of Knowledge, in seach of, viikonloppu seminaari.Nyt haetaan faktoja ja lähteitä eikä arvailuja.
Wikipediassa hieman selkeämmin tuo telepatiini juttu. Tuo telepaattinen ominaisuus löytyisi kai paremmin tuosta tetrahydroharmiinista jota pitäisi olla suhteessa enemmän Banisteriopsis caapissa.
Mikä McKennan juttu oli kyseessä? Video vai audio?
Nyt haetaan faktoja ja lähteitä eikä arvailuja.
Wikipediassa hieman selkeämmin tuo telepatiini juttu. Tuo telepaattinen ominaisuus löytyisi kai paremmin tuosta tetrahydroharmiinista jota pitäisi olla suhteessa enemmän Banisteriopsis caapissa.
Mikä McKennan juttu oli kyseessä? Video vai audio?
Arvailua tai ei, mutta en ainakaan johda harhaan. Ja jos edellinen viesti ei kelpaa panokseksi keskusteluun, tuo siihen uutta näkökulmaa tai jatka sitä vähäisimpäänkään rakentavaksi katsottavaan tapaan, niin moderoi pois. Iloita ylläpidolle, kavalla, selvitä mun osote ja tuu puukottamaan mut sänkyyn, kun mä nukun. Tai sano offtopiciksi.
Sen takia kirjoitin sen tuohon ulkoasuun, että kukaan ei vedä tosta elämää järisyttäviä johtopäätöksiä, vaan tarkistaa itse, eikä pidä tota jumalan/jumalien totuutena.
"It was in the internet, so it's must be true!" Quoting the dead man...
Joko mun huumorintaju on kiero, tai sitten kuulostan tosi vittumaiselta. No, kirjoitan silti. Älkää pahastuko...