2,5-dimetoksi-4-x-amfetamiinit (DOB, DOC, DOI jne.)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Drawsku
Psykonautti

Re: 2,5-dimetoksi-4-x-amfetamiinit (DOB, DOC, DOI jne.)

Post by Drawsku » Wed 16 Oct 2013, 21:51

Itselläni oli ollut 3 sokeripalaa, joissa kuulemani mukaan oli DOC:tä 1,5mg/pala. Olin säilyttänyt niitä pakkasessa arvioilta reilut 3 vuotta. En ollut nauttinut niitä, koska olin lukenut aineesta sen verran ristiriitaisia kokemuksia. Eilen nautin aamupäivästä yhden ja reilun tunnin päästä nappasin vielä toisen, koska ajattelin että annos olisi passelimpi.

Nousujen aikana olo oli levoton ja aikaansaamaton. Teki ikäänkuin mieli tehdä jotain, mutta ei kuitenkaan jaksanut aloittaa mitään. Myös bodyloadia piti helpottaa käymällä pari kertaa oksentamassa. Kun nousut n. 3-4 tunnin päästä tasoittuivat, rauhattomuus lieveni hieman, mutta olo oli kuitenkin jotenkinen kemikaalisen keinotekoinen ja jollain tavalla (sisällöisesti) vajaa. Visuaalit muistuttivat ehkä hieman happoa, mutta olivat ainakin 3mg annoksella melko vaisuja.. pientä pintojen aaltoilua ja liikkumista.

Monesta paikkaa olin lukenut, että savut tämän kanssa ovat melko ehdoton juttu. Yhdyn tähän täysin.
Olin onneks saanut kasaan pienen määrän "kiefiä", jonka olin jakanut kolmeen osaan. Ensimmäisen pesän jälkeen homma eskaloitui aivan uudelle tasolle. Uppouduin olohuoneen nukkamattoon todella diipisti. Maton "karvat" ryömivät, vääntyilivät ja muodostivat todella autenttisen näköisiä visuaaleja katsoessani sitä sen reunalta. Jossain vaiheessa kelasin että näytän tällä hetkellä niin stereotyyppiseltä deelipäältä kun tapitan oman olohuoneen mattoa monttu auki ihmeissäni. :D Koska olin kuitenkin yksin, en antanut ajatuksen haitata ja annoin virran viedä. Savujen vaikuttaessa olotila oli todella miellyttävä ja visuaalinen. Savujen hälvettyä olo alkoi mennä taas hieman jäykäksi, joten uusi pesä oli paikallaan.

Visuaalit olivat kadonneet noin 9 tunnin päästä ottamisesta. Olo oli muuten vielä jollain tavalla tavallisesta poikkeava, mutta ei kuosinen. Loppuillasta esiintyi pientä päänsärkyä ja lihasjäykkyyttä niskassa.

Plussat ja miinukset:
+ Savujen kanssa todella viihdyttävää
+ Sopiva kesto
+ Selkeä ja "helppo" deeli

- Ilman savuja melko laimea/tylsä päihde
- Bodyload / pahoinvointi
- Levoton olo nousuissa
- Laskuinen olo jatkuu 2-3 tuntia vielä visuaalien kadottua

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Sun 30 Mar 2014, 15:24

1,7mg DOC blottereita tuossa muutama, ei ole aikaisempaa kokemusta DOx ryhmän aineista. Kannattaako aloittaa 'turvallisesti' vain yhdellä blotterilla vai jääkö vaikutukset liian laimeiksi? Otanko suosiolla 1,5 lappua?

Olen kyllä kuullut että moni nauttii tästä todella minimaalisilla doseillakin, kuten .75mg

Draco
Tuppisuu

DOx -sarjan tutkarit

Post by Draco » Wed 26 Aug 2015, 21:57

Mun mielestä noistakin oli täällä ketjua joskus mutta ei löytynyt enää. Näistä kun ei hirveesti tietoa löydy niin onko täällä porukalla millasia kokemuksia? Itse otin DOC:ta joskus 10 vuotta sit joten muistikuvat hieman hatarat. Ei todellakaan mikään kovin visuaalinen yhdellä lapulla ainakaan. Hieman dissomeininkiä mielestäni ja jokseenkin piristävä, amfetamiini kun näyttäis tuokin olevan.

Noita vaan olis edullisesti kaupan niin tässä nyt hieman mietin jotta raaskisko sitä taas tyypata. Ei kyllä tutkarideelit ole kiinnostanut enää pätkääkään (ei ole meikäläiselle niillä ollut annettavaa) mutta tuo kun oli hieman erilainen, ei vaan muista riittävän hyvin että kuinka. :D

Draco
Tuppisuu

Re: DOx -sarjan tutkarit

Post by Draco » Tue 01 Sep 2015, 14:45

Draco wrote:Mun mielestä noistakin oli täällä ketjua joskus mutta ei löytynyt enää. Näistä kun ei hirveesti tietoa löydy niin onko täällä porukalla millasia kokemuksia? Itse otin DOC:ta joskus 10 vuotta sit joten muistikuvat hieman hatarat. Ei todellakaan mikään kovin visuaalinen yhdellä lapulla ainakaan. Hieman dissomeininkiä mielestäni ja jokseenkin piristävä, amfetamiini kun näyttäis tuokin olevan.

Noita vaan olis edullisesti kaupan niin tässä nyt hieman mietin jotta raaskisko sitä taas tyypata. Ei kyllä tutkarideelit ole kiinnostanut enää pätkääkään (ei ole meikäläiselle niillä ollut annettavaa) mutta tuo kun oli hieman erilainen, ei vaan muista riittävän hyvin että kuinka. :D
i

Kappas, puusilmäisyys ilmeisesti iskenyt. Tosin haulla ei ainakaan löytynyt mitään kun "DOC" ja "DOB" sanoilla hain...

Jim
Psykonautti

Post by Jim » Thu 07 Jan 2016, 18:24

Siis tää DOC, tää on jotain ihan omaansa. Tai sit tää on ihan basic ja mä oon jotain omaani... Anycase, oli 2,3mg lappuja muutama tua pakastimessa venailemassa. Pitkään kelasin vetäiskö näitä uutena vuonna, joulun pyhinä vai josain bileis. Päädyin kuitenki vetämää yksin himas tyhjään mahaan heti herättyäni. About 60min yhden lapun imeskelystä päätin laittaa Misfitsin syrjään ja tsekkaan et mitä täs oikeen tapahtuu. Ja jumalauta paljon tapahtu. Kävin taivaas, kävin helvetis, rakastelin kosmisten naisolentojen kanssa, hajosin lihapullien tekemiseen. Kelasin puol tuntii miten tästä kämpästä oikeen pääsee ulos, meinasin hukkua pimeeseen porraskäytävään, kessutellessani tajusin ettei pihalla olokaan rauhota kun koko yötaivas sykki ja säkenöi. En uskaltanut rauhottaa itseäni bissellä, koska jos tää olis tästä syventyny niinii... Kaveri soitti, lähdin sitä vastaan tonne pimeyteen ja pakkaseen, luulin bemarikuskin seuraavan mua. Kämpille takasi päästyämme kaikki mun visuaalit ja koko psykedelia alkoi vähitellen imeytyä frendiin. Tämä tapahtui noin 6-7 tuntia lapun jälkeen. Uskalsin ottaa bissen ja aloimme katsomaan Pirates of the Caribeaneja (kun Kraken hyökkäs ni hiffasin et kyl täs on viä jotain). Kevyesti stimuloituneena dokailtiin seuraavaan iltapäivään.

Veikeetä tavaraa kyllä, en tosin toiste yksin himassa vetäisi. Tais tua annoskin 2,3mg olla aika iso. En myöskään ehkä heikkopäisimmille suosittele. Tai mitäperkelettä, kaikkihan tässä hulluja ollaan. Setupit kuntoon, kitaan vaan ja sfääreihin! :up: :cheers: 8)
En ole koskaan maistanut karambolaa, vaikka useasti sellaiseen törmännyt, sanoin ja huomasin silmäni periferiassa niskasi ojentuvan kohti. Olin juuri kääntymässä ottamaan vastaan suudelmasi, kun horisontti kalpeni valkoiseksi ja paineaalto vei sinut pois.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sat 06 Aug 2016, 15:08

DOPR (2,5-dimetoksi-4-propyyliamfetamiini, 2C-P:n amfetamiinisisar), tätä ennen vietetty noin yhdeksän kuukauden mittainen paasto psykedeeleistä, vissiin 177. aine, jota kokeilen:
16:45 Herään nukuttuani huonosti viiden-kuuden tunnin päiväunet.

17:55 ~1 mg DOPR.

18:56 First alerts?

19:09 + Definitely on.

19:47 Kaksi kaljaa ja hyvin letkeä olo. Silmät kiinni hentoista värihäivettä.

20:45 Up up up. Selkeästi psykedeelin vaikutuksen alaisena. Jotain hötkyilyä ja tulkintojen sekä tekojen varmistelua.

22:30 ~0,5 mg DOPR.

22:48 Jäsenissä DO*-tavaralle tavanomainen "vaahtoava" ja vellova tunne.

22:57 Savuke ja kola sai oksentamaan. Hetkellisesti kuumottava tunnelma. Herkistyn.

23:37 ++ Pinnat näyttävät vahvistuvan. Kuin pullistuvan substanssinsa tähden. Tämän jälkeen kannabista (indica).

0:19 Näkökenttä näyttää täyttyvän. Hohtoa ja pirstaloituvaa havainnointia. Selkeää visuaalista häikkää, mitä ei voi laskea vain THC:stä ja väsymyksestä johtuvaisiksi. Ajattelua on vaikea säilyttää täysin koherenttina. Suurempi annos varmasti aiheuttaisi voimakasta aikadilaatiota tässä vaiheessa trippiä. Korvissa sirinää.

1:03 Raskas tunnelma. Liian herkkänä. Googlettelen juttuja Bromo-DragonFLY- ja DOI-overdoseista. Päädyn siihen tulokseen, että olen todellakin syönyt DOPR:ää ja liian paukuissa. Paniikki pysyy hallussa.

1:30 ++½ Ensimmäinen annos on selkeästi peakannut, jälkimmäinen on vielä tuloillaan, mutta uskon, että olen plateaulla. Nyt on oikein hyvä ja selkeä olo ilman ylimääräisempiä kuumotuksia. Päihtyneisyys selkeästi tulee waveissa. Tällä annoksella pystyn vielä keskittymään koherenssin löytämiseen. Ja kun se löytyy, se on syvempää kuin yleensä. Kokoan itseni, raikkaalla tavalla. Pientä visuaalia pukkaa myös. Tosi tarkkaa ja samalla pehmeää pintakuviointia ja scenery slicingia.

1:36 Hetkellisesti muistuu mieleen joku kipupiste lapsuudesta. Mietin, onkohan se aina tällaista.

2:00 Orgasmin saaminen ei ollut vaikeaa. Aloin himoitsemaan sitä niin, että kyrpäni kihelmöi lämpimänä tuntikausia.

2:15 Tanssin yksin butohia pimeässä huoneessa ja kuuntelen kehoni pimeyttä. Näytön valoon astuessani huomaan käsieni tracerit. Tämä muistuttaa jossain määrin 2C-T-7:ää ja jossain määrin 2C-T-4:ää. Yhtymäkohtia toiseen propyylisisareen, 2C-P:hen on vaikeampi nähdä. Ei kipua jäsenissä. Päinvastoin, tämä tuntuu vetreyttävän kehoani. Ei DOI:n raivokkuutta. Empatiaa itseä ja muita kohtaan. Vaikutus tuntuu tasaantuneen täysin. Ajatus vielä kymmenen tuntia kestävästä tripistä tuntuu vähän kammostuttavalta, koska voisin ihan hyvin mennä myös nukkumaan. Ei kuitenkaan tuota ongelmaa polttaa pilveä ja tehdä satunnaisia asioita tuota aikaa.

Alkoholi nautintoaineena ei ole samaa kuin se alkoholi, mikä on minulle myrkkyä. Mun tulee opetella erottamaan nämä toisistaan. Kompulsioni käyttää alkoholia on yhtä tuhoamisviettini kanssa. Haluan murtaa terror managementini terrorisoimalla kaiken? Olen idiootti.

4:21 Kehossa epämääräistä paikottunutta kuumotusta. Mutta yleisesti ottaen mukavan lämpöinen olo. Poltin kunnon neljakäkskytäpajarit ja vittu että pärähti.

4:47 Ajattelu tuntuu hyvin moninaiselta ja syväluotaava rehellinen analyysi on vaivatonta. Kirjaimien yllä ja takana näkyy kromaattista aberraatiota ja ylimääräisiä varjoja.

5:13 Kehossani ja olemisessani on sellaista täyteläisyyttä, että pystyn työntämään pois kaiken aikaisemman emotionaalisen taakkani. Tämä tuntuu ainakin väliaikaisesti hyvin tervehdyttävältä. Toivon ja uskon löytäväni uusia keinoja soljua tulevaan. Pastan syöminen onnistuu ihan hyvin.

6:31 + Painojen nostaminen tuntui hyvältä idealta. Hyvän idean toteuttaminen hyvästä. UGH. Nostin puntteja, nyt oon housuissani.

7:56 Vaikutukset tuntuvat olevan hiipumaan päin. Olen todella väsynyt, mutta en vielä valmis nukkumaan. Kaiken kaikkiaan hyvin opettavainen trippi ja vastasi hyvin tarpeeseeni. Tunnen saaneeni muistutuksen jostain olennaisesta.

8:57 Selkeästi kehossa vielä vääntöä läsnä. Pientä jomotusta a la 2C-P ja DOI, mutta ne lähtevät kannabiksella ja hieromalla. Ei epämiellyttävää painetta jaloissa a la 2C-P.

10:01 Baseline häämöttää. Laskemisesta ei meinaa tulla mitään. Tämä johtuu paljolti myös univelasta ja kannabiksesta.

12:33 Yritin vajota uneen, mutta jokin sanoi, ettei voi olla toimeton ja siivosin puoli huoneistoa. Lopen uupunut ja yhäkin kamoissa.

14:?? Nukahdan neljäksi tunniksi.

17:30 out of it.

2:44 Afterglow on huomattavaa. Kesto ~20 tuntia?
Tämän jälkeen DOPR:ää uusi, aiempaa suurempi annos kuuden päivän tauon jälkeen:
19:09 ~2,25 mg DOPR:ää nieltynä. Vastaheränneenä, ~7 tunnin yöunia vastaavat unet alla (ubermench sleep käynnissä). Piipullinen kannabista alla.

20:20 + First alerts.

21:00 ++ Visuaalista häikkää. Jäsenissä tuntuu serotonerginen hörinä. Ajatukset saavat syvyyttä.

21:19 Raukea ja täyteläinen olo.

22:04 Painetta kasvojen takana. Näkökentässä vellovaa sumua.

23:41 Guinness. Heilun hetken stoner doomia kuunnellessani miettien mitä vittua teen.

0:20 Verenpaine tuntuu korkealta (jälkihuomautus: tuntuu olevan korkealla; verenpainettaan ei voi tietää ilman mittausvälineitä, joten aavistelin vain). Mental state indifferent.

2:31 Vaikutuksen pitäisi olla huipussaan, mutta voimakkaampaa fyysistä pushia lukuunottamatta vertaantuu aika hyvin taannoiseen 1,5 milligramman annokseen. Vähemmän ponnahtelee esiin mitään käsittelemistä vaativaa psyykkistä materiaalia. Selkeästi toleranssia oli vielä, vaikka viime kerrasta oli jo kuusi päivää.

4:04 Hieman pettynyt vaikutusten vähäisyyteen, mutta hyvä fiilis silti.

7:10 ~100 mg kodeiinia.

8:11 Nukkumaan.

Kuusi päivää ei riittänyt DOPR:n aiheuttaman 5-HT2A-vaimennussäätelyn palautumiseen. Ajan- ja paikantajussa oli heittoa ja mulla oli orgastisen hyvä olo, jotka henkilökohtaisesti attribuoin vastaavasti 5-HT7- ja 5-HT1A-stimulaation tuottamiksi psykedeelien ... sivujuonteiksi (sivuvaikutusten sijaan) ... mutta visuaalisuus ja ajatusten joutuminen oli täysin tipoteissään. Veikkaisin, että saattaa mennä parikin viikkoa, että 5-HT2A on selvinnyt DOPR:n hyökytyksestä, mikä kyllä huolestuttaa melkoisesti ottaen huomioon mahdollisen pitkäikäisen 5-HT2B-stimulaation siinä ohessa (joka lienee läppävikoja edistävää).
Päätin kokeiluni tähän. En suosittele mahdollisten negatiivisten terveysvaikutusten ja yhdentekevyyden vuoksi. Kuriositeettiarvonsa vuoksi kokeilemisen arvoista herkille hardheadeille.

Näistä tripeistä on kulunut aikaa jo jonkin verran, eikä kyseinen aine ilmeisesti päätynyt koskaan laajamittaisempaan levitykseen. Tuon jälkeen kokeilin DOC:tä ja pidin sitä huomattavasti varteenotettavampana vaihtoehtona. Kyseinen kemikaali on kenties se nykyinen lemppari DO*-sarjan ainehista. DOM vielä kokeilematta, mutta en odota siltä mitään (fenetyyliamiinisisar) 2C-D:tä ihmeellisempää.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Tue 20 Sep 2016, 22:07

Minä nimenomaan yksin otan DOC:ia. Viime viikolla otin 2kpl 2,3mg lappua. Hitaastihan tämä nousee,mutta sitte lähemmäs 10h euforiaa. Todella epäsosiaalinen ja laiska olo,kuulokkeet korvilla maikailee vaan sohvalla.

Sit kesken tekstiviestin kirjoituksen puhelin vääntyi kaarelle ja kaikki mitä katsoi, meni `solmuun`. Välillä nauratti ihan vitusti ja ihme efekti oli,että kahvia teki sairaasti mieli,mutta ei jaksanu lähtee viittä metriä kävelee.

Ihan virkeenä pysyi aamuun asti. Silti oli muuten aivan poikki. Vissiin on jotain vaikutusta mielialaan,ei nimittäin vituttanu kahteen päivään :up:
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Wed 16 Nov 2016, 00:48

Otin 1,4mg DOB:ia 23.00 aikoihin illalla. Alko potkimaan sitten kesken petipuuhien, ne hommat jäi vähän puolitiehen ainakin omalta osalta.
Nelisen tuntia kesti visuaalit vahvasti. Hyvin nbome ja 2c-b:n tyylistä meininkiä. Ihan diippeihin keloihin pääsi uppoutumaan. Jotenkin set&settings oli pielessä, kun jo n. tunnin vaikutusten jälkeen olo oli jo että plääh, olispa tää jo ohi :D
Viiden aikaan yöllä vaikutukset laskeneet selvästi. Koitan mennä nukkumaan. Pyörin pitkään sängyssä.
Parin tunnin yöunien jälkeen herään ja tuntuu että oon enemmän kuistilla kuin ennen nukkumaanmenoa. Värit hetken aikaa kirkkaita aamulla vielä mutta visuaalit hävis siitä suht nopeasti.
Vaikkei visuaaleja ollut, olo oli todella... unenomainen? Koko tripin ajan. Mieliala vaihtelee jännästi, välillä oon aivan täpinöissä ja heilun ympäri kämppää kuin piripäissään. Välillä selvä olo
Otin sitten Tramalia (tuskin kovin fiksua), joka tuntui buustivan tätä vauhdikasta fiilistä. Nyt 24h nauttimisen jälkeen täysin selvä olo.

Ihan OK kokemus, psykedeeliseltä puolelta en kokenut saaneeni irti oikeastaan mitään uutta. Seuraavan päivän olo kyllä huvittava. Tripin alkupuoliskolla häiritsi vatsakipu, tuntuu kuin mahassa helvetisti ilmaa mutta ei saa päästettyä ulos. Seuraavalle päivälle olis kyllä pitänyt pajaria olla buustimaan.

DOB ei jatkoon omalta osalta

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Mon 17 Jul 2017, 23:03

Sain DOB jauhetta, mutta en löytänyt netistä miten sitä otetaan, joten pommina? Vai miten?
Edit: otettiin pommina kunnon määrä tätä 2h menny eikä oikein minkäänlaista vaikutusta kusetuksen maku jäi suuhun
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.