Nousujen aikana olo oli levoton ja aikaansaamaton. Teki ikäänkuin mieli tehdä jotain, mutta ei kuitenkaan jaksanut aloittaa mitään. Myös bodyloadia piti helpottaa käymällä pari kertaa oksentamassa. Kun nousut n. 3-4 tunnin päästä tasoittuivat, rauhattomuus lieveni hieman, mutta olo oli kuitenkin jotenkinen kemikaalisen keinotekoinen ja jollain tavalla (sisällöisesti) vajaa. Visuaalit muistuttivat ehkä hieman happoa, mutta olivat ainakin 3mg annoksella melko vaisuja.. pientä pintojen aaltoilua ja liikkumista.
Monesta paikkaa olin lukenut, että savut tämän kanssa ovat melko ehdoton juttu. Yhdyn tähän täysin.
Olin onneks saanut kasaan pienen määrän "kiefiä", jonka olin jakanut kolmeen osaan. Ensimmäisen pesän jälkeen homma eskaloitui aivan uudelle tasolle. Uppouduin olohuoneen nukkamattoon todella diipisti. Maton "karvat" ryömivät, vääntyilivät ja muodostivat todella autenttisen näköisiä visuaaleja katsoessani sitä sen reunalta. Jossain vaiheessa kelasin että näytän tällä hetkellä niin stereotyyppiseltä deelipäältä kun tapitan oman olohuoneen mattoa monttu auki ihmeissäni.

Visuaalit olivat kadonneet noin 9 tunnin päästä ottamisesta. Olo oli muuten vielä jollain tavalla tavallisesta poikkeava, mutta ei kuosinen. Loppuillasta esiintyi pientä päänsärkyä ja lihasjäykkyyttä niskassa.
Plussat ja miinukset:
+ Savujen kanssa todella viihdyttävää
+ Sopiva kesto
+ Selkeä ja "helppo" deeli
- Ilman savuja melko laimea/tylsä päihde
- Bodyload / pahoinvointi
- Levoton olo nousuissa
- Laskuinen olo jatkuu 2-3 tuntia vielä visuaalien kadottua