2,5-dimetoksi-4-x-amfetamiinit (DOB, DOC, DOI jne.)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Kalastaja

2,5-dimetoksi-4-x-amfetamiinit (DOB, DOC, DOI jne.)

Post by Kalastaja » Sun 05 Aug 2007, 13:30

Image

4-kohdassa (yllä olevassa kuvassa vasemmalla Br -kohta)
Br (bromi) = DOB (http://www.erowid.org/library/books_onl ... l062.shtml)
I (jodi) = DOI (http://www.erowid.org/library/books_onl ... l067.shtml)
Cl (kloori) = DOC (http://www.erowid.org/library/books_onl ... l064.shtml)
C2H5 (etyyli) = DOET (http://www.erowid.org/library/books_onl ... l066.shtml)
CH3 (metyyli) = DOM/STP (http://www.erowid.org/library/books_onl ... l068.shtml)

Eli 2C-x:ien (fenetyyliamiineja) amfetamiini vastineet puheenaiheena.

Annokset lähtevät jopa alle milligrammasta, ja ajallisesti vaikutukset kestävät jopa 10h - 40h.

DOM, DOB & DOET ovat huumausainelistalla (So_0_2_a SosTMp huumausaineista ja huumausaineen valmistuksessa käytettävistä aineista 31.12.1993/1709).

Kokemuksia, mietteitä tai muuta jauhettavaa...

Bunnyh
Tuppisuu

Re: 2,5-dimetoksi-4-x-amfetamiinit (DOB, DOC, DOI jne.)

Post by Bunnyh » Sun 05 Aug 2007, 15:07

Olen kokeillut näistä DOI:ta, muutkin kiinnostaisivat. DOI vaikuttaa erittäin miellyttävältä alle 5mg annoksilla, kun voi vielä nukkuakin vaikutusten aikana. Itse en ainakaan pystynyt nukkumaan 5mg annoksella kovin helposti, joten olo tuntui hieman väsyneeltä seuraavana päivänä loppuillasta. Muuten vaikutuksissa ei tuollakaan annoksella ollut mitään valittamista, intensiivisyys oli ihan happoon verrattavissa, ja vaikutusaika toki omaa luokkaansa.

Pienemmillä, 2-3mg annoksilla DOI ei vaikuta minusta niin kauhean psykedeeliseltä, vaan enemmänkin stimuloivalta. Toki vaikutuksista huomaa että kyseessä on psykedeeli, mutta ei mitenkään hurjan intensiivinen sellainen. Vaikutus kestää siltikin yli vuorokauden, joten tällainen määrä sopii hyvin vaikka festareille. Kannabiksen yllättäen tuntuu tehostavan DOI:ta melko paljon. En ole vielä kokeillut yli 5mg määriä DOI:ta, sillä (yleensä vahingossa otetuista) liian isoista annoksista kirjoitetut kertomukset ovat aika kauheita. DOx -sarjan amfetamiinien kanssa lienee syytä olla hyvin varovainen.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 05 Aug 2007, 15:17

Olen huomannut näiden kanssa, että vasta kannabista poltettuaan näiden psykedeelisyys pääsee oikeuksiinsa..

Kokeillut olen DOC:ia 2mg annoksella, nousut olivat melko epämiellyttävät ja vaikutuskin jäi melkein pelkäksi stimulaatioksi.
Musiikki sai ehkä enemmän syvyyttä.
Visuaalisesti harmoonista, mutta itse visuaaleja ei pahemmin esiintynyt.

Mihinkähän sarjaan Bromo DragonFly sitten kuuluu..?
Keep it unreal.

Ahab

Post by Ahab » Sun 05 Aug 2007, 19:36

DOC olen kokeillut 4mg annoksella ja nousut eivät olleet kovin mukavat. Otin aamusta ja menin viellä hetkeksi nukkumaan ja reilun tunnin päästä olinkin jo oksentamassa. Fyysinen puoli tuntui menevän aika sekasin ja sopivasti pilveä auttoi siihen mutta huomasin ettei kannata liikaa savustaa tai menee vain jumitteluksi.
Psykedeelisyyttä kesti ehkä 5-6h. Oli hienoa mennä pimeään suihkuun kun ympärillä pyöri 360-teatteri ja päälle kuohuva lämmin vesi tuntui herättävän joka tuntohermon sikisemään.
Toinen hieno hetki oli myöhemmin kun ulkona oli tosi flipannut sää, tuuli puhisi, tuli kivoja mikrosateita ja heti perään auringon paistetta ja sää vaihteli ehkä 15 min välein. Kovimmassa tuulessa katsoin kun puut taipuivat ja koin että koko maailma ja näkökenttäni alkaisi taipua. Maa nousi kumpareiksi kuin maanjäristyksessä. Harmikseni tuo meni nopeasti ohi ja kerkesin vasta tajuta että nyt menee hurjaksi kun se jo loppuikin. Harmitti ettei annos ollut isompi.
Outoa oli myös kokeilla tRripin vahvuuksellisia aurinkolaseja (off: sanos vielä kerran paljo niissä oli +- ?). Yleensä tuntuu huimaavalta kokeilla ihmisten silmälaseja ja näkö muljahtelee niin että mahassa tuntuu mutta nyt kaikki oli erilaista. Liikkuminen ne lasit päässä ei ollut mukavaa mutta paikallaan oleminen ja ympäristön tarkasteleminen oli kiinnostavaa. Näin yksityiskohtia joita en muuten näe ja kaikki oli överin terävää. Kuin olisi ollut silmillä näytöt joissa on outo resoluutio. Taivas oli tosi maalauksellinen. Pitäisi varmaan käydä tarkistuttamassa näkö kun näin joitain asioita selkeästi paremmin. Pitänee vielä kokeilla noita laseja selvinpäin.
Yksi häiritsevä puoli oli se että kaikki meluäänet kävivät pahasti korviin.
Psykeosuuden jälkeen jäi hyvä ja stimuloitunut olo. Mukavaa fiilistelyä pitkälle yöhön mutta untakin vielä sain.
Lopuksi sanoisin että ei niin väliä vaikka ei tulisikaan koskaan enää vastaan mutta jos tulee niin pitää kokeilla vähän isommalla annoksella.

The Real Blunt
Karvakuono

Post by The Real Blunt » Mon 06 Aug 2007, 22:44

DOC vaikuttaa todella yksilöllisesti, toiselle (muillekin psykeille herkällä päällä) 2mg on jo ihan haastava annos kun taas itse olen nyt 5,5mg kohdalla ja vieläkin vain tresholdeilla. Kannabis potensoi roimasti, n2o toimii kuten aina. Treshold annoksillakin itse tunnun helposti pääseväni transsitilaan, korvalaput ja musiikki vievät herkästi unenomaiseen tilaan josta sitten säpsähtää takaisin ruumiiseensa. Visuaaleissa sekä silmät auki että kiinni "potentiaalia", en vielä tähän mennessä ole saanut paljoa aikaan.

Joillekin fyysiset sivuvaikutukset liikaa, itselläni ei juuri lainkaan, lähinnä lihaskireyttä (ehkä siksi että paikat ovat semijumissa muutenkin).
Melko stimuloiva, piristävä vaikutus säilyy pitkään.

Pitää kai vain nostaa annosta.
Forty-seven percent encountered otherworldly beings, variously described as clowns, elves, robots, insects, E.T.-style humanoids, or "entities" that defied description.

Mangusti

Post by Mangusti » Fri 18 Jan 2008, 06:39

Ainoot "hapot" mitä oon saanu oli doc tai dob... kesti kyl ihan pirun kauan n.15-17h...

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Tue 26 Feb 2008, 17:17

jos jollain on enemmän kokemuksia DOI:sta niin valaistakaa minua ja muita kiinnostuneita. Kiitos .)
when the going gets weird, the weird turn pro.

Ahab

Post by Ahab » Wed 27 Feb 2008, 03:02

Kerran olen kokeillut. Pohdinkin sitä jo tuolla toisessa ketjussa. Annos oli 3mg. Olisi pitänyt ottaa samantien 5mg koska nyt mulla on jäljellä 2mg joka tuntuu turhan vähältä kun ei tuokaan kovin pitkälle vienyt. Tuntui enemmänkin päihtymykseltä kuin tajunnan laajenemiselta. Mutta otin tuon keskiyöllä joten valvominen alkoi tuoda kiinnostavia piirteitä esiin aamuyöstä. Mutta ilman valvomista olisi varmaan jäänyt vielä miedommaksi.

Hz0
Apteekki

Post by Hz0 » Fri 17 Sep 2010, 23:06

NOSTO pitkän ajan jälkeen... sattui lappu DOI:tä kätöseen, mitähän tältä substanssilta olisi odotettavissa? Erowidista katselin mutten löytänyt mielestäni tyydyttävää vastausta.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen

damazca
Lepakko

Post by damazca » Mon 13 Jun 2011, 20:01

Nosto historian hämäristä, mutta asiaan.
Vaa'an mukaan 36mg punnittu DOC:ia. Oletetaan että tuo halpa kiinavaaka näyttää +-10%, punnittu useita kertoja, saatu lukemia väliltä 33-37mg, tuo 36mg kuitenkin selkeästi ylesin (Noin 5x esiintymiistiheys).
Tuo kun liuotetaan 18ml nestettä niin saadaan 2mg/ml liuos.
Kymysys: Onko mittaustarkkuus mielestänne riittävä?
Tarkoitus olisi aloittaa noin 1.5mg dosella, ja jos oletetaan että saan nesteenkin mitattua 10% tarkkuudella (ruiskulla, ei millää klikkikipoilla). Tuolloinhan annostelutarkkuudeksi noin +-21%, joka kuitenkin jättäisi vielä mukavasti (1.2mg) väliä PIHKAL:n suositusannoksiin ja erowidissä puhutaan yli 5mg annoksista vasta "heavyna"...
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.

horna
Kameleontti

Post by horna » Wed 15 Jun 2011, 23:25

Itse liuottaisin vähintään 36ml mielellään 72ml. 2mg/ml on aika tuju suhde DOX kanssa. Jos sekoitat suhteeksi 0,5mg/ml, niin saat parhaiten testattua ainetta pienellä annoksella (ellet ole tätä jo tehny).
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

damazca
Lepakko

Post by damazca » Wed 15 Jun 2011, 23:40

Tulihan tuo jo sekoitettua, mutta kun mittausruisku on tosiaan 0.1ml asteikolla niin kyllä tuolla pitäisi kohtuullisen tarkat annokset saada...
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.

swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami » Mon 27 Jun 2011, 23:47

Otin just 10 minuuttia sitten ensimmäistä kertaa DOC:ia muutaman millin...
Ilmottelen tänne sit millasta oli :D

EDIT1:Nyt on menny ehkä pari tuntia ja alkaa olla miellyttävä trippi ja
visuaaleja jonnin verran.. letkee ja rauhallinen olo.
Myös euforiaa havaittavissa :P

Mutta jos tää ei tästä enempää lähde niin sit pitää hommata
savut jostain :D

EDIT2: ihan paskaa ainaki noin pienellä annoksella..
tunnin oli hauskaa ja nyt pieni afterflow(?)
Vois kokeilla 3x isommalla annoksella huomenna
jos sit sais jotai irti :D

EDIT3: Kello on nyt 06:11 ja edelleen hereillä ja tosi
pirtee olo ja tuntuu ku ihan vähän ois tripillä, mutta
unta ei kyl oo näköpiirissä.. enkä oo sit ottanu muutaku
tuota DOGGIA :D :D

EDIT4: Edelleen hereillä eikä ihmeemmin väsytä kello on
nyt 14:44. Muut vaikutukset kadonnu ajat sit , mutta
stimuloi vieläki.
lol

anjovis
Tuppisuu

Post by anjovis » Tue 05 Jul 2011, 01:11

joo, do-X ovat kaikki suht stimuloivia, nehän ovat amfetamiinirunkoon kyhättyjä ja kiinnittyvät ainakin noiden papereiden mukaan about samalla voimalla epinefriini- ja norepinefriinireseptoreihin kuin itse pirikin. Tästä siis seuraa että jos sen esim 5mg syö niin kyllähän se pitäisi hereillä pitää samalla tavalla kuin 5mg vauhtia, eli riippuen subjektiivisesta herkkyydestä ja stimulanttitoleranssista tuolta 10 tunnista aina 20+ tuntiin. itselleni doc on näistä ehkä mukavin, kestää noin 12-15 tuntia ~1-2mg määrillä (lähinnä stimulointia, hyvin heikkoja visuaaleja, hieman musiikkisyvyyttä ja herkistymistä) tai sitten tuonne 20 tuntiin asti 5mg annokseen mennessä. Jotkut tuttavat ovat kokeilleet aina 12mg setteihin asti, mutta tuo 5mg+ vaatii ehdottomasti _varmaa_ tietoa siitä mitä on tekemässä. Trippi on sen verran pitkä että mikäli se lähtee väärällä jalalla liikkeelle niin siinä on aikamoista psyykkistä hinaamista ja benzojakin saa aika paljon kaataa noilla 5mg+ annoksilla ennenkuin trippi alkaa siitä taittumaan. Tätä pituuden tuomaa lisäharkintaa painottamaan ihan oikea varoituksen sananen: vuosien harrastuksen jälkeen olen tavannut vain yhden henkilön joka on saanut todellisia psyykkisiä ongelmia jo yhdestä matkasta, 24mg docua, 17v kaveri (saksassa, nuori ikä toki ehkä osatekijä), n. 50 tunnin trippaamisen jälkeen jouduttiin viemään rauhoituskeskukseen ja sieltä sitten parin kuukauden vierailulle laitokseen. Tapasin ko. tyypin reilu vuosi tapahtuman jälkeen ja asiat alkoivat olla jo tolallaan, mutta edelleen normaalielämää lievästi häiritsevää panikoimista, stressiä ja outojen tilanteiden pelkoa. Pitkä, raskas matka ei ole kiva!
Itselleni toki doc on erittäinkin positiivinen kokemus noilla 1-5mg seteillä, 1-1.5mg määriä on tullut muutamia kertoja kokeiltua ihan museoita, taidenäyttelyitä ja sen sellaisia kiertäessä, erittäinkin mukava kokemus.

DOI on aikalailla sama kokemus kuin doc, toimii ehkä 20-30% pienemmillä määrillä ja matka on jopa muutama tunti docuakin pidempi. Oikein mukava myös jos aikaa on.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Mon 05 Dec 2011, 02:45

Mitenköhän hyvin toi DOI mahtaa sopia bileisiin? Ite oon paljon happoo kiskonu bileis, siin vaa loppuu vaikutukset usein liian aikasin jos on pidemmät kemut kysees. Nyt ois 14h kemut.

Ajattelin et ottasin 2-3h ennen kemui yhen lapun (ei oo annoksest tietoo, yritän just ottaa selville paljon nois on :D), ni vaikutukset varmaa menis aika mukavast 16-17h ajalle jollon kemut loppuis sit?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sat 26 May 2012, 00:38

Sain käsiini DOI-lappuja tuossa. Ensin tuli testattua vähän alle puolikkaalla lapulla parin tunnin yöunien jälkeen. Annos lienee ollut jotain 600-700 mikrogramman välimaastosta. Nousut tuntiessani mun oli pakko lähteä ulos torille kahvittelemaan ja tupakoimaan auringonpaisteeseen. Kaman alkaessa skulaamaan kunnolla olin päätynyt naiseni mukaan vaateostoksille. Hyllyjä pläräävät ihmiset toivat mieleen jätekasaa tonkivat hyönteiset. Näiden yksilöiden liikehdintä näytti nopeutetulta ja yhteen iskeytyvien henkareiden ääni kuulosti siltä kuin torakka ojentelisi raajojaan. Tässä vaiheessa tuli jotkin happokokemukset vahvasti mieleen.

Kovimmat kolinat olivat meneillään kun hengailin kaupungilla. Visuaaleja ei kovinkaan paljoa näkynyt, mutta oli kyllä varsin yhtyvä fiilis.

Myöhemmin iltapäivällä päädyin ottamaan (melko pliisuksi kokemaani) 2C-C:tä 38 milligrammaa kofeiinitabletin kera ja olin täysin ällikällä lyöty, kun vaikutukset osoittautuivatkin todella voimallisiksi. Puistossa istuessani ruohikko näytti vaahtoavan, puiden latvat vääntyivät fraktaaleiksi, taivaan pilvet pullistuivat kietoutuen toistensa sisään ja ihmishahmoista heijastui läpinäkyviä holografisia kuvioita. Sisälläni tuntui voimakasta lämpöä ja mun oli pakko hyräillä spontaaneja sävelkuvioita. Juotuani lasin punaviiniä (Shirazia) ja otettuani 20 mg nopeavaikutteista metyylifenidaattia mulla alkoi olemaan sopivalla tavalla tyhmä olo. Tunsin oloni olevan hyvin huojentunut ja koin olevani läsnä kaikkialla mihin suuntasin katseeni. Nukkumaan pääsin vasta noin 20 tuntia lapunpuolikkaan ottamisen jälkeen.

Parin vuorokauden kuluttua päätin annostella myöhään iltapäivällä herättyäni kokonaisen lapun, jossa luvattiin olevan 1,5 milligrammaa. Nousuvaiheessa mulla tuli jännällä tavalla lempeän raivokas fiilis ja heitin härskiä läppää väkivaltateoista. En halunnut kuitenkaan suunnata raivoani kehenkään ihmiseen (vaikka DOI:ta nauttinut kaverini ehdottikin moneen otteeseen leikkimielistä nahistelua), mutta läimin esineitä ja katkoin oksia ihan fiiliksissä. DOI:n voimakkaan adrenerginen vaikutus tuli näin oikein hyvin esiin.

Loppuillasta lähdettiin DOI:ta kanssani nauttineiden tovereiden kanssa muutaman kilometrin päähän rannalle aikeinamme uida, mutta totesimme veden olevan turhan kylmää. Toinen kavereista otti ennen lähtöä 2C-C:tä pienen annoksen ja itse nappasin 9 mg 4-HO-MET:tä sekä lapunpuolikkaan DOI:ta (annostus lienee ollut yhteensä jotain ~2,1 mg).

Rannalla oleskellessamme meillä oli varsin humoristinen fiilis ja teimme kaikkea varsin pöljältä tuntuvaa. Suurelta öljyläikältä näyttävään tyyneen järveen tuijottaessani menetin minuuskäsitykseni hetkellisesti. Naurulle ei tullut loppua. Toinen (vain DOI:ta ottanut kaveri) myös alkoi tuntemaan raivokkuutensa nousevan ja tyyppi mm. juoksenteli ympäriinsä karjuen sekä hakkasi laastia irti seinästä paljain käsin. Takaisintulomatkalla eksyimme leikkipuistoon ja pidimme hauskaa sieltä löytyvien vempaimien kanssa. Keinuminen tuntui nautinnollisemmalta kuin koskaan aiemmin elämässäni.

Valvoin koko loppuyön ja menin aamupäivällä vittuuntuneena nukkumaan. Heräsin muutaman tunnin unien jälkeen hermot kireänä. Näin yhä visuaaleja ja kehoani särki samalla tavalla kuin 2C-P-laskuissa. Ruokahaluni oli kuitenkin yllättävän korkealla ja mässäilin useamman aterian ennenkuin päädyin menemään nukkumaan. DOI:n vaikutus tuntui hiipuvan kokonaan noin 20 tuntia boostin jälkeen.

Kaikenkaikkiaan nämä kaksi DOI-kokemusta tuntuivat tarjoavan ihan terveellisen näkökulman ja avaavan päätäni ymmärtämään paremmin omaa raivokkuuttani. Vaikutusaika oli kuitenkin aivan liian pitkä ottaen huomioon että tripin puolivälin jälkeen se päräyttävyys oli jo hiipunut merkittävästi. Päätän kokeiluni tämän aineen parissa näihin kahteen ensikokemukseen.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Sat 26 May 2012, 02:30

Onko mitään hajua, että mitkä on yleisimmät määrät DOC-blottereissa? :roll:
Life = The Trip

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sat 26 May 2012, 06:37

psychiCTalent wrote:Onko mitään hajua, että mitkä on yleisimmät määrät DOC-blottereissa? :roll:
1,2-2 mg mun käsittääkseni. Useimmat lienee 1,5 milligramman paikkeilla.

Yleensä niin, että yhdellä lapulla pääsee miedosti tripille, mutta kantsii ottaa kaksi tai kolme.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."

Enfini
Psykonautti

Post by Enfini » Wed 20 Jun 2012, 16:05

Itellä ois tossa 1,5 lappuu Docia eli 2,25mg. Jää varmaan vaikutukset sen verran vajaaks että kannattaa pilvee varata? Onko esim lihasjumit sen verran pahat että niihin kannattais varmaan ainakin. Itellä yleensä rc puoli laittanu niska- ja jalkalihakset aika paskaks.

horna
Kameleontti

Post by horna » Wed 20 Jun 2012, 22:34

Enfini wrote:Itellä ois tossa 1,5 lappuu Docia eli 2,25mg. Jää varmaan vaikutukset sen verran vajaaks että kannattaa pilvee varata? Onko esim lihasjumit sen verran pahat että niihin kannattais varmaan ainakin. Itellä yleensä rc puoli laittanu niska- ja jalkalihakset aika paskaks.
DOX kanssa jumit on melkoisen todennäköisiä, varsinkin kun kestoajat on niin pitkät. Savuja ja alkoa ihan jees varata.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

haltia
Psykonautti

Post by haltia » Mon 09 Jul 2012, 12:21

Existencessä DOCia n. 2,2 mg ja hitto että tykkäsin! Nousut oli muuten aika vaivattomat paitsi nausea yltyi melko pahaksi pieneksi hetkeksi, josta seurasi oksennus, mutta sen jälkeen oli todella hyvä olo. Semisti visuaalinen ja tripauttava, mutta pääasiassa kyllä erittäin stimuloiva. Parhaita bilehuumeita imo. Varmaan 10h tanssin ensimmäisenä iltana ja hyvin jaksoi, musiikki kuulosti niin.... mahtavalta. Euforista ja keho tuntui niin kevyeltä. Kaikista muista kokeilemistani tutkareista (joita on jonkun verran) on tullut pahemmat lihasjumit ja -säryt kuin DOCista. Hatsin poltto oli todella hyvä idea vaikutusten aikana, boostas älyttömästi. Tämän "trippivaiheen" jälkeen, joka kesti ehkä sen kymmenisen tuntia, jäi vain stimuloitunut pöhnäinen olo, joka esti nukkumasta ja kesti vielä melko kauan.

Mietin, että olisiko isommalla annoksella kesto vain pidempi ja olisiko nousut jo liian epämiellyttävät... Toisaalta tuo oli kyllä aika sopiva dose juuri sille päivälle ja minulle.

Seuraavaksi kokeiluun menee DOI 2,5 mg, saas nähdä millainen on verrattuna DOCiin :P

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Mon 09 Jul 2012, 12:33

Existencessä :o eiks siellä ollu happoo?

haltia
Psykonautti

Post by haltia » Mon 09 Jul 2012, 12:40

Psychonautilus wrote:Existencessä :o eiks siellä ollu happoo?

Oli ja myös mämmiä aika paljon, mut oli omat doupit mukana enkä jaksanu kysellä keneltäkään mitään... Ja mämmi oli niin kallista ettei raaskinu ostaa.

farout
Psykonautti

Post by farout » Sat 14 Jul 2012, 08:22

2.5mg IV oli aika tyhjentävä kokemus, samantien maailmankuvat "sumeni" kirjaimellisesti jne. Kaveri joka oli selvänä vieressä, Ei pystynyt saamaan sanaa suusta vaikea selittää psykedelia :D anyways myöhemmin sokeripalas toiset 2.5mg omalla kohdalla vaikutus noin 19h, SET AND SETTING tärkeä näiden kanssa. :love:
Mind Explorer

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sat 14 Jul 2012, 11:36

farout wrote:2.5mg IV oli aika tyhjentävä kokemus, samantien maailmankuvat "sumeni" kirjaimellisesti jne. Kaveri joka oli selvänä vieressä, Ei pystynyt saamaan sanaa suusta vaikea selittää psykedelia :D anyways myöhemmin sokeripalas toiset 2.5mg omalla kohdalla vaikutus noin 19h, SET AND SETTING tärkeä näiden kanssa. :love:
Ja... Mitä otit? ;D

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Tue 31 Jul 2012, 11:42

Olen ottanut DOC:ta lappuna 1,5mg kahdesti ja molempina kertoina tykännyt mielettömästi!
Nousut tosi helpot, joskin raastavan pitkät, mutta fyysinen puoli tosi okei.
Ensimmäisellä kerralla keskityin katselemaan mielettömän kauniita, joskin tooooodella pikkusieviä visuaaleja kun taas toinen kerta meni kotibileissä temmeltäessä. Itse sain ainakin toisella käyttökerralla enemmän irti kyseisestä aineesta ja voisin kuvitella, jos ja kun jatkossa tulen tätä hankkimaan, käyttäväni tätä essojen tilalla viihteelle lähtiessä. Todella kiva stimu mukavan pienellä doussilla psykedeliaa varustettuna. I like. :love:

E: Kellään muuten tietoa, kauanko DOC-lappua pitäis pitää suussa, että liukenee tarpeeksi? Itse olen pitänyt aina niin kauan, ennenkuin se on unohtunut ja sitten oon nielaissut sen (?) eli jotain päälle tuntia se on siellä ollut... Riittäiskö vähempi aika?
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

haltia
Psykonautti

Post by haltia » Tue 31 Jul 2012, 17:04

Viimeksi kokeilin hiukan isommalla dosella (2,5 mg) kuin ensimmäisellä kerralla. Kesto oli kyllä sama, mutta ne nousut... Voi pojat. Sitä kyllä muutaman ensimmäisen tunnin trippaili kovaa. Miinuksena tuolla isommalla annoksella oli hirvittävät lihasjumit (loppua kohden helpotti kylläkin), joita ei n. 2,2 mg annoksella esiintynyt lainkaan.

Edelleenkin sitä mieltä, että hatsi sopii tän kanssa kuin nenä päähän, se jotenkin lisää itselläni euforiaa, iloa ja naurua. Kokenut ko. aineen kanssa mahtavia yhteisöllisyyden ja rakkauden tunteita muita ihmisiä kohtaan isoissa tapahtumissa. Sanoisin, että tuolla parin milligramman dosella erittäin hyvä festarihuume!

Edit: Ja DOC oli siis kyseessä :)

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Tue 31 Jul 2012, 21:00

Ei ole juurikaan valia nieleeko sen samantien, vai imeskeleeko tunnin. Ellet ole syonyt askettain.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

anjovis
Tuppisuu

Post by anjovis » Thu 20 Sep 2012, 11:15

psychiCTalent wrote:Onko mitään hajua, että mitkä on yleisimmät määrät DOC-blottereissa? :roll:
Pahoittelen hidasta vastailua... mutno, asiaan. Ainakin pari näitä yleisesti kiertäneitä lapputyyppejä ovat 2cm x 2cm isot pahvit, joissa on luotettavien tahojen mukaan 2.6mg DOCia tai sitten 2.0mg DOI:ta (näissä siis lukee lapun takana epäselvällä printillä kumpaa ovat). Toinen toisinaan kierrossa ollut lapputyyppi on 1cm x 1cm pahvit, joissa myös lukee takana "doc" jotakuinkin luettavasti ja ne ovat 1.6mg - 1.7mg DOC lappuja kaikki (DOI:ta en ole nähnyt noissa sentin paloissa). Toki on paljon muitakin pahveja liikkeellä, mutta nuo ainakin on helppo tunnistaa siitä takana lukevasta "doc" merkinnästä, eikä pääse sekoittumaan happoihin tai muihin.

anjovis
Tuppisuu

Post by anjovis » Thu 20 Sep 2012, 11:17

Lasipallo wrote:Ei ole juurikaan valia nieleeko sen samantien, vai imeskeleeko tunnin. Ellet ole syonyt askettain.
Juuri näin, DO-X imeytyy hieman nopeammin kyllä kielen alta, niinkun suunnilleen kaikki psykoaktiiviset aineet, mutta DO-X aineiden tapauksessa ne läpikäyvät joka tapauksessa entsylaation ja siten se kielen alta vs. syötynä ero on vain joku 20-30min siinä parin tunnin nousussa niin eipä välttämättä kannata sitä pahaa makua suussa pidempään sietää. Mahaan vaan...