Silokit ( P. semilanceata )

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
proPhet
Karvakuono

Silokit ( P. semilanceata )

Post by proPhet » Fri 04 Nov 2005, 02:17

Pari kysymystä silokeista:
Paljoko eka kertalaisen kannattais niitä syödä että sai jotain oloja??
Ja löytyykö enään mistään luonnosta?

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Fri 04 Nov 2005, 06:11

en usko että enää löytyy(vai löytyykö ???), kun pakkasen puolella on ilmat jo käyny...

ekakertalaiselle suositellaan yleensä jotain 5-25 sientä mutta itse sanon että 30-35 keski-suuri kokoista sientä, sillä on oman käden kautta todettu että alle 30 sienen annostuksella TODELLAKIN jää "vajarit" :wink:

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Fri 04 Nov 2005, 09:25

Harmalan kanssa 15 potki jo tosi kovaa.
-:- We're All Mad Here -:-

proPhet
Karvakuono

Post by proPhet » Fri 04 Nov 2005, 10:36

selvä...
näkyykö silokit kusitesteissä???
toi ois viä kiva tietää :roll:

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Fri 04 Nov 2005, 11:36

Normi testeissä ei testata psilosybiiniä tai psilosiinia.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 05 Nov 2005, 20:58

juu ja taitaa muutenkin psilosiini ja psilosybiini poistua elimistöstä vuorokaudessa, vai muistinko väärin ¿

psyke
Lepakko

Post by psyke » Sun 06 Nov 2005, 14:32

Niin se taitaa mennä.

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Sun 06 Nov 2005, 19:02

Taitavat melko monet tsaikedeeliit olla vesiliukoisia
-> Poistuvat vuorokauden sisällä kehosta.
-:- We're All Mad Here -:-

proPhet
Karvakuono

Post by proPhet » Mon 14 Nov 2005, 00:39

Joo O .... Menee kyllä sienten keräily seuraan syksyyn :cry:

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Thu 05 Jan 2006, 06:03

onko kukaan muu muuten samaa mieltä että essot ja silokit muistuttavat hyvin paljon toisiaan, varsinkin esso+piri kombossa nousut on samantuntuiset kun sienissä..... ainakin mun mielestä.
merkittävimmät erot mielestäni:
sienissä näkee visuaaleja (toki essoissakin niitä voi nähdä mutta huomattavasti vähemmän)
ja essoissa taas on kehon sisällä se ihana tunne jota itse en ainakaan sienissä ole konenut... paitsi savujen kanssa jotain sen tapaista ehkä
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

silokkisalaatti
Karvakuono

Post by silokkisalaatti » Thu 05 Jan 2006, 08:49

HUUHAA wrote:onko kukaan muu muuten samaa mieltä että essot ja silokit muistuttavat hyvin paljon toisiaan, varsinkin esso+piri kombossa nousut on samantuntuiset kun sienissä..... ainakin mun mielestä.
merkittävimmät erot mielestäni:
sienissä näkee visuaaleja (toki essoissakin niitä voi nähdä mutta huomattavasti vähemmän)
ja essoissa taas on kehon sisällä se ihana tunne jota itse en ainakaan sienissä ole konenut... paitsi savujen kanssa jotain sen tapaista ehkä
Joo kyllä ne olot muistuttaa toisiaan aika paljon. Essot+savut aiheuttaa mulle joskus ihan kunnon visuaaleja, esim kaverin kasvot saattaa mennä niin hurjan näköseksi ettei niitä uskalla katsoa tai kauenpana heiluva koivu näyttää sinua lähestyvältä koiranulkoiluttajalta.
Kiinnostaiskin kokeilla kombottaa essot+sienet ja ehkä sitten vielä savua. Luulen että tykkäisin tosta yhdistelmästä tosi paljon, ens syksynä sitten. :wink:

veke
Psykonautti

Post by veke » Mon 16 Jan 2006, 18:05

15 söin ekalla kerralla ja kyllä toimi hyvin (ensimmäinen psykedeelinen kokemus jos ei kannabista oteta lukuun)...kolmannella kerralla söin 25 ja sain ihan sika ahdistavan tripin...nyt ku on lääkityksellä joutuu syömään joku 50 että toimii kunnolla...
...

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Tue 17 Jan 2006, 18:34

veke wrote:nyt ku on lääkityksellä joutuu syömään joku 50 että toimii kunnolla...
Mikäs lääkitys on kyseessä?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

veke
Psykonautti

Post by veke » Wed 18 Jan 2006, 17:03

Lasipallo wrote:
veke wrote:nyt ku on lääkityksellä joutuu syömään joku 50 että toimii kunnolla...
Mikäs lääkitys on kyseessä?
zyprexa...oon huomannut että se vähentää sekä psykedeelien sekä opiaattien vaikutuksia mutta piri ja essot toimii ihan silleen miten aina ennenkin paitsi että piristä ei tuu kunnon laskuja, ainoastaan sellanen väsymyslamaritila muutamaksi päiväksi...syön tota zyprexaa skitso affektiiviseen häiriöön, ettei ajatusmaailma mene liian skitsoksi
...

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 21 Jan 2006, 02:11

mitäs ne sienissä on ne tasot ?? ku kaikki puhuu jostain tasoista 1-5 enkä oo ikinä saanu selville että mitä ne on..... sama asia ku plateaut dxm:ssä ??

jos joku viittis selittää mahollisimman tarkasti, tai laittaa jonku linkin.....

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Sat 21 Jan 2006, 02:31

HUUHAA wrote:mitäs ne sienissä on ne tasot ?? ku kaikki puhuu jostain tasoista 1-5 enkä oo ikinä saanu selville että mitä ne on..... sama asia ku plateaut dxm:ssä ??

http://www.shroomery.org/index.php/par/11 tuosta saa katsottua kuvaukset leveleistä ja linkkien takana on reportteja.

http://www.shroomery.org/index.php/par/12195 täältä taasen voi katsoa suuntaa antavasti millä lajikeella, millä annostuksella pääsee millekin tasolle.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sat 21 Jan 2006, 17:32

HUUHAA wrote:mitäs ne sienissä on ne tasot ?? ku kaikki puhuu jostain tasoista 1-5 enkä oo ikinä saanu selville että mitä ne on..... sama asia ku plateaut dxm:ssä ??

http://www.shroomery.org/index.php/par/11
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 21 Jan 2006, 21:45

ootteko huomanneet että isommalla dosella sieniä ne nousee päähän niin lujaa että sitä aina ajattelee "kyllä tää jo riittäis".... itsellä ja muutamalla kaverilla ainakin tällanen efekti lähes joka kerta

veke
Psykonautti

Post by veke » Sun 22 Jan 2006, 06:46

mä jakaisin sienten vaikutukset kolmeen tasoon, yks on se että ei toimi, siis ei trippiä, sitten on perustrippitaso joka voidaan jakaa nautinnolliseen ja hauskaan ja vähemmän nautinnolliseen ja hauskaan tasoon, sitten kolmas taso on mitä on, se kun alkaa flipata
...

veke
Psykonautti

Post by veke » Sun 22 Jan 2006, 06:52

HUUHAA wrote:ootteko huomanneet että isommalla dosella sieniä ne nousee päähän niin lujaa että sitä aina ajattelee "kyllä tää jo riittäis".... itsellä ja muutamalla kaverilla ainakin tällanen efekti lähes joka kerta
joo ja sitten kun on puoli tuntia tripannu niin tulee vähän sellanen olo et menis jo ohi, siis jos ne vaan alkaa "jytisemään" ilman että tulee euforiaa
...

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Sun 22 Jan 2006, 18:03

HUUHAA wrote:ootteko huomanneet että isommalla dosella sieniä ne nousee päähän niin lujaa että sitä aina ajattelee "kyllä tää jo riittäis".... itsellä ja muutamalla kaverilla ainakin tällanen efekti lähes joka kerta
Minulla on oikeastaan joka psyken kanssa sama juttu. Aina aluksi alkaa hermoilla että otinkohan liikaa? Täähän oli nyt ihan väärä ajankohta ja paikka! jne.. Mutta sitten kun meiningit alkaa kunnolla, kuumottelut haihtuu. 8)
Itse en ole kyllä huomannut sienissä mitään kummempia tasoja. Enemmänkin kaikki vaikutkset voimistuvat kokonaisvaltaisesti dosea isontamalla.
Yagessa olen kyllä jotain tasojen tyyppistä havainnut. Jotkut vaikutukset tulevat mukaan vasta tietyn määrän ylittämällä.

proPhet
Karvakuono

Post by proPhet » Thu 31 Aug 2006, 15:29

no niin onkos kukaan vielä löytäny siloi
sitä vana jos on niin vois itekki mennä eittiin jotain spotteja.
pari hyvän näköstä paikkaa onkin jo tiedossa mutta kun on eka kerta ei tiä tuleeko sinne mitää :?

Keisari
Lepakko

Post by Keisari » Thu 31 Aug 2006, 15:58

Ei löydy vielä, niin kuivaa et ärrr!

reeferass
Psykonautti

Post by reeferass » Thu 31 Aug 2006, 20:22

Ei ne tasot mene kyllä lähellekkään, kuin dexmillä, imho. Juuri tuo tiettyjen elementtien mukaan tulo aivovirtaan on se minkä huomaa selvimmin. Set&Setting tekee kaiken, suuremmalla annoksella vaikutukset voi saavuttaa nopeammin, rankemmin ja tietenkin syvemmin. Toleranssi kasvaa nopeasti, mutta itse matkan saa käynnistymään helpommin mitä enemmän(lue:useampia kertoja) sieniä nauttii. Toleranssi tulee siis ikäänkuin takaisin päin. Vähän vaikeaa edes selittää. Itse nautin juuri äsken, vaivaiset 5,2g tuoreita cubensiksia ja tiedän saavani haluamani vaikutukset->set&setting on kunnossa enkä noin pieneltä määrältä odota muuta kuin hilpeää oloa ja sen että saisi taas hetken tuntea syvyyttä. Kun tätä touhua harjoitteli, joutui ottamaan isompia annoksia ja samalla tuli myös ylilyöntejä kun ei osannut kunnioittaa ja piti koittaa päihtyä. Ruoskaa tulee ihan varmasti jos tatteja päihteeksi käyttää.

psyke
Lepakko

Post by psyke » Fri 01 Sep 2006, 13:26

Tuttu tunne. Tosin nykyään pidän doussit sellaisissa rajoissa ettei tarvi kuumotella sitä että olis liian suuren annoksen ottanu.

vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora » Sat 09 Sep 2006, 09:29

Pistäkää viestii tänne sitte ku rupeette sienii löytää ja mistä ootte löytäny :) ite ois tarkotus lähteä syyskuun puolessa välissä peltoja kyntää :)
nyt tuolla tulee vettäki nii kivasti nii eiköhän sielt jotai löydy 8)

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sat 09 Sep 2006, 14:35

Sieniä on jo löytynyt kuulemma muutamastakin paikasta, että vähitellen kannattaa varmaan valmistautua metsästykseen.

veke
Psykonautti

Post by veke » Sat 09 Sep 2006, 17:06

käytiinoä tsiigaamassa 3 mestaa...ei löytyny
...

housut
Tuppisuu

Post by housut » Tue 12 Sep 2006, 07:06

oli pakko tulla kommentoimaan veke:ä.
Zyprexa on neurolepti, elikkä siis kansanomaisemmin, psykoosilääke ja sitä harvemmin "turhaan määrätään". Sienien käyttäminen yhdessä neuroleptikuurin kanssa ei ainakaan imo kuulosta ollenkaan fiksulta, oli sitten millasia mielenterveysongelmia tahansa.
niijuu. piti sen verran lisätä, että esim. LSD:llä ON positiivisia vaikutuksia esim. skitsofrenian positiivisten häiriöiden kanssa (deluusiot, äänien kuuleminen yms.) (muistaakseni serotoniinin kanssa leikkimistä), mutta sillä on haitallisiakin puolia siitä syystä, että se boostaa (vissiin) serotoniinireseptoreiden toimintaa. (kaksi kaljaa alla aiheuttaa sen, ettei jaksa tarkistaa kirjoista :roll:), mutta näin muistelisin...
sienistä mielenterveysongelmien hoidossa ei ole tietääkseni näyttöä
LSD:n ja mielenterveysongelmien yhteydessä tosin suositellaan/ suositeltiin erittäin pieniä annoksia normi "päihdetarkoituksessa" käytettäviin annoksiin verrattuna ja psykiatrin paikallaolo/ ajatusten ohjailu on _erittäin_ suositeltavaa

nyt työharjotteluun hajoilemaan :arrow:

HUUHAA: wikipediassa (eng. vers.) on määritelty nuo tasot jollain tavalla. Nyt on vaan niin kiire, ettei itte kerkii ettiä ja pistää linkkiä :s

ps: kävin ekalla happotripillä plateau 5.lla :wink:

EDIT: lisää härpäkettä
parempi setä ojassa kuin mopo kylillä.

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Tue 12 Sep 2006, 20:39

housut wrote: ps: kävin ekalla happotripillä plateau 5.lla :wink:
Mitä? Onks hapossaki muka jotai eri plateau:ta? Vai puhukko deksmistä?