erina wrote:Testattu, että olisi tuon vahvuista, mutta joku oli kokeillut ja sen mielestä lähempänä 70ug. 25i-nbomea olen kokeillut aiemmin. Ja ihan kotona olisi tarkoitus olla.
Toi itteni mielestä, että onko 70-90 mikroo on aika mahollinen heitto just erilapuissakin ja se, että joku sokkotestissä pystyis sanoon, että onko 70 vai 90 mikroo joutuu oleen tosi tosi tuttu jo tuon aineen kanssa jos tietää annoksen oman kuosinsa perusteella...
Itellä on muutaman kerran ollut sellaisia doseja, että oon tiennyt annoksen ennen aineen ottamista paljon jossain lapussa oli. Huomasin, että tollanen 70-90 mikroset on siitä huonoja, että yksi on vähän liian vähän ja kaksi taas liikaa. Tai no ite tykkään doseista jotka on sinne 100 mikroo ja siitä johonkin 150 mikroon nykyään. Toisaalta nykyään noi happonousut tuntuu kehossa aika pahoilta ja sen takia tykkää pienistä doseista vain. Silti taas siinä alle 100 mikrossa ei rupee vielä visuaalit pörrään niin, että sais siltä osalta mitä haluis ihan, mut muuten kyllä toimii tarpeeksi.
Mut jos otat kotona, niin sit melkein aika rohkeesti saa aina ottaa jos vähän tietää rajojaan. Happo ensimmäisillä kerroilla/pienillä toleilla toimii kyllä kauan, mut silti kovin osa menee alle kuuden tunnin aikana aina ohi. Ei se dose mihinkään järkyttäviin vedä alle 200 mikroon paitsi sellaisilla ehkä joidenka kehossa noi toimii kuin mulla, että tossa kohtaa alkaa oleen bentsokäsi purkilla, kun tärisee keho ja on huono olo.
Suosittelen, että ota vain kaksi jos oot kotona jos odotat paljon siltä, toisaalta ottamalla vain yhden saat kaksi kertaa...
Itteni mielestä deelit toimii buustimalla tosi huonosti jos ei mene kombottelu tekniikalla ja jos kombottaa niin feny + trypta meiningillä aina, koska muuten sopivan annoksen mittaaminen on vähän hankalaa ja joskus tutusta deelistä saattaa tulla väärään aikaan kombotettuna huonoja lopputuloksia. Mun suositus on aina yksi dose, sit loppuilta muita kivoja huumeita.