LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Rolanderos
Psykonautti

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by Rolanderos » Fri 03 Jul 2020, 17:27

Joku täällä kyseli sopivaa annostusta hapolle. Minusta kaikki sen ominaisuudet tulevat esiin vasta noin 250-300ug annoksella. Joku 100ug on varmasti vajarit.

Niin ja se happo ei tosiaan ole niin visuaalinen kuin porukka luulee. Kuitenkin hapoissa voit kontrolloida visuaaleja ja jos esim alkaa tuijottamaan vaikka valaisimeen, niin siitä alkaa muodostumaan vaikka mitä.

Paras LSD combo on kyllä lsd ekana nassuun ja sitten parin tunnin päästä esso. Tämä on muistaakseni candyflip.

LSD ja amfekin on yllättävän hyvä. Kaikki ajatukset ovat kirkkaampia.

LSD + ketamiini on taas jo sohvakamaa, hurjin setti mitä olen koittanut.

Samalla kun heitän lapun suuhun, tissuttelen pari kaljaa, koska se vähentää huomattavasti body loadia. Bentsot kanssa, mutta liika tekee miedommat tripin.

Kaiken kaikkiaan LSD on minusta enemmän mentaalinen juttu, jotku sienet yms. on sitten sitä visuaalia enemmän.

puhallus
Psykonautti

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by puhallus » Tue 14 Jul 2020, 11:12

Sama havainto tosta visuaalisuudesta. Olen saanut alle 200 mikillä hyvinkin intensiivisen tripin, mutta visuaalit oikeastaan loisti poissaolollaan. Toki oli paljon yllättäviä heijastuksia, ja tuijottamalla sai aikaan vaikka mitä, mutta mitään, noh, harhoja tai sellaista ei todellakaan ollut havaittavissa. Bodyload oli yllättävän kova, mutta ei missään negatiivisessa mielessä. Aika monta tuntia menee niiden kelojen kanssa sitten. Osa voi olla euforisia, osa suorastaan painajaismaisia. Vaikka hapon jälkivaikutukset ovat olleet lähes poikkeuksetta positiivisia, niin se on douppina ollut niin kovaa olemista, että en ikinä harkinnutkaan säännöllistä käyttöä.

Sittemmin olen lähinnä microdosetellut, mistä en ole juurikaan mitään saanut irti. Ellei sitten tykkää sellasesta "kivasti" vieraantuneesta fiiliksestä ihmisten keskuudessa. Seuraavaksi voisi harkita lähemmäs 300ug dosea, mutta sitä varten hankkisin kyllä kunnon jarrut jo, olipa se kuinka epäortodoksista tahansa. Minulla alkoholi pilasi yhden tripin täysin, mutta kieltämättä join silloin liikaa.