DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Mekstori
Psykonautti

Re: DMT (dimetyylitryptamiini)

Post by Mekstori » Mon 05 Nov 2018, 02:08

dpi wrote:
Fri 01 Jun 2018, 18:49
Mutta joo. DMT sopii oikeestaan mihinvaan. Ku ilokaasua, mut aina jonkun oivalluksen tuo. Ei se tietääkseni oe letaalia minkään aineen tai kombon kanssa. Ainakin itse hengissä, vaikka joskus unohtanu senkin mites se nyt hengitettiinkään. Jännä kokemus.

Pitää vaa luottaa aineeseen. Pelko saa aikaan kaikki negat.

DMT on ehkä seiffein dope mitä tiedän. Happiki taitaa olla myrkyllisempää jos överisti kiskoo. Emmäiedä. Hapettaa se ainakin.

Elämä.
Mun mielestä taas se on rankin aine mitä oon ikinä kokeillu. Itellä ehkä jäi pieni pelko DMT-kohtaan kun tuli joskus kombotettua MXE:n kanssa ja se oli ehkä koko mun elämän pelottavin kokemus. Ja kokemusta löytyy kyllä kaiken näkösistä psykedeeleistä.

Ne ekat kokemukset DMT:stä oli kyllä tosi positiivisa kun ei ollu mitään muuta tajustetta seassa. Haluisin kyllä vielä kokeilla DMT uudestaan ja oma periaate on että, jos jokin asia pelottaa niin se vaan täytyy kohdata ja asennoitua uudestaan, mutta en sitten tiedä. Toisaalta se pelko on vähän ikävä noidan kehä, pelkää että saa pahan tripin niin sitten sukkeroi itteään sitä kohti ja se tulee varmasti. No toisaalta pahoista tripeistä oppii varmaan eniten :D

Hyviä vinkkejä tommosten pelkojen yli pääsemiseks?