Mielenterveysongelmat ja trippailu!

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Velho
OD

Re: Mielenterveysongelmat ja trippailu!

Post by Velho » Sat 24 Feb 2018, 03:39

Mun naisel oli aika pahoi psykoosei stimuista tai valvomisest ja kokenu paljo pahaa vaik parikymppine iältää ni yllättäen LSD auttoi esim että pystyy blaadaa ja vedellä piriä ainaki et psyykkinen kunto parabi huomattavasti mut.nyt kelaileb seuraavaa substamssii DXM lämmeny ku tein vähänetukätee velho@vault=10v setit litkuu ja freebasee mut jos ketamiini tai 3-MeO-PCP ja/tai ehkä paras deeli 4-AcO-DMT tai Ayahuascaasielun puhistus tai DMTki käyny mieles no vähä vissii offia mut

Kyl uskon että trippailu LSDllä MT ongelmien hoitoon vois toimii joillain ainakin ja käsiks asioihin päästyään ohjaan matka kulkemisen positiivisempaa.suuntaa ja tää kaikkee vetämeenä on et.matkoille ei voi jäädä vaan jää (saahan sitä tripeiltä imettyy itteesä asioita mm. Avoimuutta ja yleensä hyviä ideoita jääny itellee ja emäntää fixanneena huomattava ero entiseen :up:
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

CaptainZ
Lepakko

Post by CaptainZ » Mon 05 Mar 2018, 21:22

Masis wrote:
Mon 21 Jul 2014, 03:49
Kyllä itseä kiinnostaisi psykedeelit. En vaan _uskalla_ ottaa niitä. Jo lapsena psykoottisuutta ja full-blown maniaa ilmennyt, joten ei oikein houkuta. Pelkään todellisuudentajun menettämistä yli kaiken. Tai ehkä ennemminkin sitä etten ole oman kehoni ja mieleni kontrolloitavissa?

Njoo. Kannabiksenhuuruisten iltojenkin jälkeiset pari päivää menee ahdistuneena ja paranoidisena. Kyllä kiinnostaisi kokeilla psykedeelejä, mutta kuka ties mitä voi käydä. Ja kun kerta epäröi niin ei kannatta ottaakaan niitä.
Tuo on vanha kommentti, mutta ei se mitään. Asia on minulle ajankohtainen ja kokemus on pitkälti samanlainen kuin tuolla Masiksella.

Kiinnostus on kova ja vähäistä kokemustakin on vuosien takaa. Olen viime aikoina ollut ahdistunut ja masentunut, ja jokin minussa on kovin varma siitä että hyötyisin psykedeelitripistä hyvissä olosuhteissa. Ongelmana on se, että en ole vuosiin pyörinyt huumepiireissä eikä ole kontakteja niiden saamiseksi. No varmaan netistä saisi tai jostain pellolta syksyllä löytyisi jotain. Tai voisi lähteä Amsterdamiin tai jonnekin Amazonin suunnalle. Toinen ongelma on sopivan trippiseuran puute. Jos yksin alkaisin friikkaamaan, kokemus voisi kai traumatisoidakin? Minä niin toivon, että psykedeelejä saisi jo laillisesti käyttää psykoterapian tukena. Toivottavasti saan mahdollisuuden osallistua sellaiseen tutkimukseen vaikka.

Tästä tulee mieleen toinen juttu. Taidan tehdä oman topicin. Eli: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=7591
Hei hei mutsi... (Y) ...Mä söin sunkin lääkkeet.

SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine » Sat 23 Jun 2018, 18:46

Jos elämä on jo valmiiksi kurjaa ja ahdistavaa, mitä pelkäät? Meneväsi vielä huonompaan jamaan? Ehkä et olekaan niin ahdistunut kuin kerrot itsellesi olevasi.

Jos kuitenkin löydätkin itsestäsi uutta rohkeutta, voit aina aloittaa kevyesti. Voit esim. leikata LSD-lapun vaikka kahdeksaan osaan ja ottaa periaatteessa 1/8 normaaliannoksesta (riippuen lappujen laadusta). Huonon tripin mahdollisuudet ovat lähes olemattomat, kun annoskoot ovat terapeuttisia. Jos koet, että kokemus oli positiivinen, voit jatkaa kevyesti kasvattamalla annoksen kokoa.

Päivän tripin voi jakaa myös esim. niin, että syöt aiotusta annostuksesta neljäsosan, ja vaikka 45min myöhemmin uuden neljäsosan, jne. kunnes koet että nyt alkaa riittämään.