Psilosybiinisienet

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
psychiCNoob
Moderator

Re: Psilosybiinisienet

Post by psychiCNoob » Fri 21 Oct 2016, 22:14

Yks omena on kyl sen verran vähän ettei sen pitäs hirveesti vaikuttaa. Jos ei vieläkään vaikuta niin sit ei tainnu olla ihan "oikeet" sienet kyseessä. :D
Life = The Trip

Victorfranko
Tuppisuu

Post by Victorfranko » Fri 21 Oct 2016, 22:39

psychiCNoob wrote:Yks omena on kyl sen verran vähän ettei sen pitäs hirveesti vaikuttaa. Jos ei vieläkään vaikuta niin sit ei tainnu olla ihan "oikeet" sienet kyseessä. :D
Hahah, sekin voi olla. :) Onneksi ei nyt ollut oikeastaan edes mikään sijoitus. Source kuitenkin oli frendiltä ja sellaisessa tilanteessa, missä ei juurikaan ole tilaa petkuhuiputukselle.
No, pitää jatkaa harjoituksia ja kokeilla seuraavalla kerralla hieman paremmalla onnella. :)
edit: sellainen tooodella huonojen naksujen nousufiilis päällä. No onpahan tästä revittävissä ainakin muille foorumin käyttäjille huumoria.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 09 Nov 2016, 15:59

Sain käsiini psilosybe cubensis B+ ?
Mitä toi b+ meinaa tuossa? Oletettavasti ovat jotakin hyvää laatua? Ja haluaisin ihan perus matkan kun en ole cubensiksia ottanut vuosiin! Silokkia viimeeksi ja muistan jotenki että silokit oli paljo hengellisempiä . 2.5g on nuita eli voiko tolla dosella tulla jo voimakas matka? Painan 100kg ..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Wed 09 Nov 2016, 19:21

Mitä toi b+ meinaa tuossa?
Se on vaan sen sienen kanta. Eli ns. "lajike". Vähän niiku Golden Teacher tai Mexicana.
Life = The Trip

midvekko
Tuppisuu

Post by midvekko » Sun 11 Dec 2016, 21:59

Tulin kysymään kokeneempien neuvoa.

Olen harkinnut kokeilevani sieniä kunnolla. Kerran olen humalapäissäni sieniä syönyt, alla oli kylläkin erittäin vahva känni. Eli vähän missasi koko pointin. Haluasin lähinä käyttää sieniä itseni tutkiskeluun, ehkä jopa jonkun näköisenä työkaluna selvittääkseni jotain omia ongelmia ja tietenkin hakemaan hienoa kokemusta.

Olen kärsinyt useamman vuoden ylirasitustilasta, erinäisistä syistä johtuen. Kehoilu ja bilettäminen ei mennyt yhdessä ihan yks yhteen. Tämä vielä yhdessä raskaan duunin kanssa pistäny kropan aika tiltiin. Pari vuotta kärsin aika tiukoista rytmihäiriöstä, ovat onneksi kokonaan loppuneet. Nykyään teen kylläkin asiota tilanteen parantamiseksi. Treeniä on kevennetty ja päihteily on vähentynyt merkittävästi. Kyseisen ylirasitustilan takia olen kärsinyt mm. vajaasta testosteronista, jatkuvasta pöhnäisyydestä ja mielikään ei ihan täysin skarppi ole ollut. Koko tila on kylläkin kroonistunut ja siihen on aikalailla tottunut.

Pelkään eniten pyskedeelisessä kokemuksessa, että tunnen kropassa epämukavia viboja astien voimistuessa kun tunnen niitä muutenkin selvipäin. Tykkäsin aikasemmin poltella pilveä, mutta se ei tunnu enään kovin hyvältä. Mielikään ei ole yhtä vahva kuin ennen. Hieman herkkä ehkä kuumottamaan asiota, jos voisi sanoa ja yliajattelen pahasti välillä. Elämäntilanne muuten aika stabiili ja perusasiat ovat aika hyvin.

Onko järkevää tilanteessani kokeilla sienitrippiä jos toteuttaa tripin vaan hyvin? Lähtökohtasesti kuumottaa että ei ole psyykkisesti ehkä tarpeeksi vahva pitämään tilannetta kasassa jos tulee huonotrippi. Ei ole ahdistusta muuten selvinpäin, kovassa darrassa saattaa olla. Muuten olen mieleltäni terve, en vai koe itseäni ehkä niin vahvaksi päästäni. Johtuu myös alhaisista testotasoista. Nekin ovat kylläkin lähteneet nousuun päin. Onko mitään ideaa ottaa varalle bentsoja, ihan vain viimeiseksi hätäkeinoksi?

Rephlexian
Tuppisuu

Post by Rephlexian » Mon 12 Dec 2016, 21:15

Image
Nämä eivät varmaan ole semejä? Löysin hieman ei noin symmetrisiä, limaisemman näköisiä yksilöitä myös, jotka voisivat ehkä olla.

psychiCNoob
Moderator

Post by psychiCNoob » Mon 12 Dec 2016, 22:28

Eipä taida olla. Oon nähnyt albiinosemejä joskus kuvissa, mut nää ei kyl oo niitä. Valkoiset heltat, itiöreunuksen puuttuminen lakin ulkoreunassa, lakin "nahkaisuuden" puuttuminen ja itiöemän jalan läpikuultavuus siitä indikoivat. Tod. näk. jotain hiippoja. (t. psilosybiini.info ;) ) Paljon kuitenkin löytyy samoja piirteitä. :D

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hiipot
Life = The Trip

LaserParty
Tuppisuu

Post by LaserParty » Fri 16 Dec 2016, 00:12

midvekko wrote:Tulin kysymään kokeneempien neuvoa.

Olen harkinnut kokeilevani sieniä kunnolla. Kerran olen humalapäissäni sieniä syönyt, alla oli kylläkin erittäin vahva känni. Eli vähän missasi koko pointin. Haluasin lähinä käyttää sieniä itseni tutkiskeluun, ehkä jopa jonkun näköisenä työkaluna selvittääkseni jotain omia ongelmia ja tietenkin hakemaan hienoa kokemusta.
Onhan tuossa paljon syitä harkita tarkkaan. Sun syyt vaikuttaa oikeilta ja uskoisin sun voivan saavuttaa edistystä noissa asioissa, mutta kukaan ei sitä päätöstä voi sun puolesta tehdä. Perehdy asiaan kunnolla ja tee sen perusteella hyvä päätös. Sellainen, jonka mahdolliset seuraukset olet valmis kantamaan.

Bentsojen ottaminen varalle on hyvä varokeino, jos se saa sun olon rauhallisemmaksi. Tässä suhteessa kannattaa ottaa käyttöön kaikki keinot. Mainitsenpa vielä, että omasta mielestä koko termi paha/huono trippi joutaisi romukoppaan. Mulla on ollut useita vaikeita trippejä, muttei yhtään pahaa. Niistä myös usein oppii eniten, sillä saatat joutua oikeasti ratkomaan ongelmiasi jonkin aikaa arjessasi tällaisten jälkeen.

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 04 Mar 2017, 19:51

Onko ihan hullua ottaa sieniä kun on sellane tilanne että haluaa tehä elämänmuutokse? Päässä myllertää kun muutoksen takia pitäis luopuu yhestä ihanasta jutusta..
Suunitelma on et miten pitäs muuttua, mut sekottaako trippi entisestää vai voiko se selkeyttää ajatuksia?

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Sun 05 Mar 2017, 20:42

Kyllä sienillä on taipumusta ajaa ihmistä kohti muutosta, ainakin näin olen asian itse kokenut. Voi ruokkia myös ahdistusta pidemmällä aikavälillä, mikäli olet kykenemätön toteuttamaan haluamiasia muutoksia, eli jälleen kaikki on itestäs kiinni. Varmaan pieni selvistely/ ja elämäntilanteen rauhoitus, sit sienet tauluun ja katteleen mitä sieltä mielen syövereistä paljastuu? Itse teipaisin eilen golden teachereita pitkästä aikaa naamariin ja nyt on taas vähän helpompi hengittää...

doof
Kameleontti

Post by doof » Thu 09 Mar 2017, 20:52

Kyllä mä taidan sieniä taas kokeilla vaikka tosi ristiriitaset fiilikset onkin. Viimeksi ne vei sinne minne halusin, mut nyt hokasin et se oli väärä suunta... :roll: josko ne nyt veis taas sinne suuntaa minne haluan eli eri suuntaa kun viimeks.

Todella lepposelta ja hyvältä nuo golden teacherit vaikutti niin en usko että ne mun vinttiä ihan sekasin vetää =)

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Mon 15 May 2017, 15:11

Tuli tossa viime perjantaina syötyä about pari grammaa golden teachereitä ja ecuadorilaisia, harmitti vaan ihan hemmetisti kun olin aiemmin päivällä syönyt jotain 600mg lyricaa, tuntui että ne vei sienistä sitä "terää" pois ja koko trippi meni vähän hukkaan noitten lyricoitten takia.

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Thu 03 Aug 2017, 13:36

Tuli eilen syötyä miehen kanssa yhteensä 4g b+ ja golden teachereita. Nousi tosi hiljalleen, miehellä oli vähän nauseaa alussa mutta helpotti hetken päästä. Tällä kertaa tuli podittua paljon rakkautta ja seksiä. Vuodatin onnen kyyneliä siitä, että olen löytänyt itselleni noin täydellisen kumppanin. Se rakkauden määrä tripin aikana oli aivan älytön. Ei tullut juuri ollenkaan mitään negatiivisia mietteitä, velloin vaan niin syvässä rakkaudessa toisen sylissä maatessa. Jossain vaiheessa alkoi tulemaan seksuaalisia tunteita ja panemiseksihan se sitten meni, tai tässä tilanteessa käytän mieluummin sanaa rakastelu. Orgasmi ei ollu enään fyysinen asia vaan tuntui että nouisin korkeamnalla tietoisuudenn tasolle orgasmin aikana. Tuli fiilisteltyä myös naiseutta ja raskausta ja mitä kaikkeen äityiteen liittyy. En oo erityisesti koskaan ajatellut että hankkisin koskaan lapsia, mutta oli mukava fiilistellä noita kokemuksia.

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Sat 19 Aug 2017, 13:52

Onko ihan ok ottaa sieniä illalla jos aamulla on ottanut 50mg tramadolia?

Panza
Tuppisuu

Post by Panza » Mon 11 Sep 2017, 18:36

Itte tulin just emännän kanssa sienestä ja mietitää täs dosea.. emännäl eka dose jos laittais, täytyy miettiä on lyricast puprest ja rivast vähä sekava olo..
Ääh, näin viime syksynä isäni tulessa, täytyy käydä asia läpite.. Ehkä ei oo fiksua ottaa nyt mut noil mä palaan "kotiin" Täytyisi mp3 soitin etsiä ja sillai.
Mä teen ny asian vääripäin mä en eti näist sekavuutta vaan rauhaa luonno keskel, kaveri ehdottelee tos et jäätäis hänen luokse ja oltais takapihalla.. eei hitto, luontoon on mentävä !
(btw mistähä johtuu et mul o vartis jo silmät iha lautaset 0ijoi.. )

Joo ehkä mä nyt tästä hiippailla sinne metikköön ku niin vetää veri kerta
(rivaviekat on ollu ny täs 2kk yli ja ny alkaa olla vaa jalkapohjia ihme tunne jäätyneet ja sit iho aiva herkkä mut tästä tää .. otin yhde 0.5 tos aamul. Eli mitehä tääki, oonko mä vierottautunu .. oon. ei pidä jäädä uudestaa kii.

Image

Nättejä rivejä monta sataa ei ehkä tuhatta.. mut joo, ny naamarii 20g ja savut norttii (lightsii)

Image

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 19 Sep 2017, 11:33

Ei kannata benejä ottaa ollenkaan sieniä ennen, syö visuaaleja ja henkisyyttä ihan vitusti. Ekaks doussiks suosittelen silokeista 2g tai cubendis 3g. Aina voi ottaa varovasti, mut sieniä ei voi buustata kun ne sitoutuu niihin 5p-12 tms. reseptoreihin niin että seuraavasta doussista saa irti jotain vasta 5-7 päivän päästä.
Takana loistava tulevaisuus.

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Wed 20 Sep 2017, 10:22

Miten niin sieniä ei voi buustata? Moni nauttii annoksensa nappailemalla vähän kerrassaan useamman tunnin aikana, kunnes haluttu tila on saavutettu.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Sat 23 Sep 2017, 13:11

Tuossa tekstissä piti olla imo jossain välissä: tuo perustuu omiin kokemuksiini ja 5 ystäväni. Eli kaikkia deelejä pitäis ottaa kerralla mitä on ottamas niin saa parhaan vastineen rahalle. Nojoo aika pieni otos mutta kertoo että ainakaan osa porukasta ei voi buustata sieniä tehokkaasti on oikeemmin sanottu.
Takana loistava tulevaisuus.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 23 Sep 2017, 20:27

Pointtina on se, että suurin osa reseptoreista menee tukkoon ensi annoksesta. Yleensä buusteilla voi pidentää vaikutusta joissain deeleissä, mutta harvoin niillä trippejä takasin päälle saa.

Jotkut 2c ryhmän fenyt sopii enemmän buustailuun.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 30 Sep 2017, 11:15

Ihan hullua. Tai ihmeellistä... Tai hämmenntävää oikeastaan on parempi sana kuvaamaa tätä tunetta kun löydät lapsuuden kodin pihanurmikolta 20kpl erittäin infected näkösiä muutaman pakkasyön jälkeen :P Luulisi että tehot on iha kohdillansa noissa!!!

ihan ihmeelistä kun tuntuu että sienet löytävät aina mnut. sittenku lähddet niitä oien etsimällä etsimää ni ei sitte millään :D tuo oli erikoisen ihmeellinene paikka..

Muttta asiaan-> Nyt ei tule perus "voinko syödä sieniä SSRI lääkitykse kera) vaa minulla menee tuo Brintellix mm. Trintellix (VortioXetine) että onko se jotekin suurempi riski saada se kuuluisa serotoiinisyndrooma? kun sen vaikutusmekanismia ei vissin tunnettu tai niin mä sen ymmärsin ettei se ole suoranaisesti mikään ssri. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4296590/ tossa jotaNytki infoa siitä kait...

Haluaisin nopeasti vastauksen kun minulla olisi esim tänään illalla erittäin miellytävä set & setting täälä himasa tai huomenna kämpilllä. tänään otin brintellixiä sen perus dosen 20mg... eli pitäiskö mun jättää se ottamattta huomenna? Olisin kiitollinen jos joku jaksaisi vaivautua auttamaan tämän asian suhteen..Nyt pitä alkaa imuroimaa taloa äidille... hÄN AIKOi leipoa pullaa niin ei pölisis kissan karvat kun imuroisin eka. joten nyt o pakko mennä sori tämä pienoinen oftopic.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 01 Oct 2017, 08:26

Serotoniini syndroomaa tuskin tulee, mut ymmärtäisin, että brintelixin syöminen vaikuttais siihen ettei sienet täysillä toimi. Saattaa olla kummiskin ettei kokonaan efektejä pois vie niinkuin ssri lääkkeet.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 05 Oct 2017, 07:51

Joo elikkä 20mg brintellix kuurin aikana noi teenä juodut 23-25kpl vähä vaikea arvioida ku osa oli jo niin palasina mutta kuitenkin. oli tosi outoa etä tunsin sen euforian mutta se oli todella pinnallista. ei tuntunut syvällä vaan vähä ihon pinnalla :D sitten tota toinen oli että visuaalit oli tosi eläväisiä MUTTA pää oli selvä! :D oikeasti. todella perseestä. ehkä nyt on aika jättää deelien käyttö kun on tolla lääkityksellä. Joskus site taas kun lopettaa noi ja tuntee olevansa vähemmän masentnut nin otan happoa ja sieniä molempia. sori off.. tota niin ei kannata tuhlata hyviä sieniä.! Ainut mikä oli oli se seuraavan päivän hyvä fiilis heti aamusta. siis oli tosi onnellinen olo o_O ei vaikuttanut myös nukkumiseen mitenkä..