MItä eri lajikkeita olette kasvattaneet?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Bentseeni
Lepakko

MItä eri lajikkeita olette kasvattaneet?

Post by Bentseeni » Sat 19 Sep 2015, 22:15

Niin siinähän se tuli otsikossa kysymys. Itellä on:
Wihite Widow
Northen Lights
Power Plant
Ice

soulmate
Lepakko

Re: MItä eri lajikkeita olette kasvattaneet?

Post by soulmate » Tue 20 Oct 2015, 23:26

ice, Helppo kasvatettava. Vaikutuksiltaan tehokas ja indicainen. Vähän fenotyyppivaihtelua.

skunk #1, satoisa ja helppo. Vaikutuksiltaan selkeästi sativapainotteinen, hyvää päiväpolttoa. Todella vähän fenotyyppivaihtelua, kasvit siemenistä melkein kuin pistokkaita.

Lowryder #2, ihan kiva pieni ja nopea hybridi.

Super lemon haze, keskivaikea kasvatettava. Vaikutuksiltaan kirkas ja korkealentoinen. Maku ja haju sitrusmaisen fressi.

Blueberry, keskivaikea kasvatettava. Rentouttava indicainen vaikutus. Maussa ja hajussa nimensä veroisia vivahteita.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Wed 25 Nov 2015, 16:51

Joo siis minähän en itse mitään koskaan ole milloinkaan ollenkaan mutta tutun lempparit on ollut ace seedsin Tikal ja sitten grand daddy purple oli kyl melkosen eeppinen kasvatettava. Todellakin tummanpurppurat nuget näyttää vaan niin khuulilta natikan valossa. Ei kyl jälkimmäinen oo ilmeisesti iisimmästä päästä kasvattaa, ja sen onnistuinkin sössimäänkin suht. majesteettisesti, mutta silti polttona kolahti ku pesismailasta ja sadonkin koko yllättävän iso pienillä wateilla.
Come up with your own damn quotes.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 14 Sep 2016, 19:34

Northern Lights - helppo kasvattaa, mukava klassinen jumi-indica. Ensikasvatukseni.
AK-48 - Nirvanan versio AK-47:sta, mutta on jostain syystä todella indicainen.
Arjan's Ultra Haze - Vaikeahko kasvattaa verrattuna noihin muihin. Psykedeelinen pilvi.
Satori - todella vahva sativa, joka oli helppo kasvattaa ja kukkii todella nopsaan.
Sage N Sour - vähän vaativa, mut vitun tykkiä plttoo.
White Russian - helppo kasvattaa, yks stydeimmist poltoist ikinä.
Skunk #1 - helpoin kasvattamani kasvi. Antaa paljon anteeksi, tekee ison sadon, ja on kyllä vahvaa hybridipolttoo.
Master Kush - helppo ja nopee kasvi. Perusindicaa tuli ainakin mulla.
Amnesia Haze - vaikein kasvattaa mut stydein sativa mitä on tullu hiisattuu omasta kaapista. Todella korkealentoinen mut myös utuisen puuduttava.

Sit jotain autoflowereita guerrilla-meiningillä.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Mon 12 Dec 2016, 01:14

Ai ja sit Arjan's Strawberry Haze. Antoi helpommin isomman sadon kuin Arjan's Ultra Haze; tosin tässä vaiheessa olin kokeneempi kasvattaja paremmalla setupilla. Sanoisin, et parempaa polttoa - kumpikaan ei ole ihan niin päräyttävä sativa, lähellä 100% et lähtis oikeesti pärisee päässä psykedeelisesti, vaik tosin Ultra Haze oli sitä melko lähellä, ja Strawberry Hazessa oli fyysinen puoli stydimpi todella kiitettävän head high:n lisäks.