Synteettiset kannabioidit e-nesteeseen?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Hupu
Psykonautti

Synteettiset kannabioidit e-nesteeseen?

Post by Hupu » Fri 08 May 2015, 17:27

Olen lukenut muutamilta sivustoilta, että jotkin synteettiset kannabioidit liukenevat propyleeniglykoliin. Näin ollen on siis ainakin teoriassa mahdollista, että synteettisiä kannabioideja voisi miksata suoraan e-nesteeseen ja vapottaa sähkötupakalla. Mikäli teoria pitäisi paikkansa niin se tekisi synteettisten kannabioidien annostelusta huomattavasti helpompaa ja vähentäisi yliannostusten riskejä.

Onko kenelläkään kokemusta aiheesta?

Jos on niin mitkä synteettiset kannabioidit soveltuvat parhaiten tähän tarkoitukseen ja millainen konsertraatio on toimivin?

Sivustakatsoja
Lepakko

Re: Synteettiset kannabioidit e-nesteeseen?

Post by Sivustakatsoja » Sat 08 Aug 2015, 20:57

Joo itekki katellu et on tullu tollasii e liquid tutkaripolttolitkui markkinoille. Ois tosiaa aika kätevää/toimivaa sähköröökist tuprutella vaik yleisil paikoil. En sitte tiiä, ei tuolla sivuilla oikee ees näy et mitä tutkarii sii on ja mis suhtees yms.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Sun 09 Aug 2015, 10:04

En tiiä kannattaako lähteä ostamaan valmiita litkuja, vaikka joo kaikki tietää että huumeis on riskinsä, mut parhaiten ne minimois täs asias että tekis ite sen litkun ja tietäis täsmälleen ja varmuudella vahvuuden.

Millehän tollanen tuoksahtaa? Jotenki tulee mieleen joku tosi myrkkykemikaalihaju.. :D
joo voi sinne laittaa makusteita/hajusteita sekaa
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Sun 09 Aug 2015, 18:57

En hajusta tiiä, mutta ainakin eri makuja löytyy, kuten bubblegum ja blueberry. vois kuvitella että noi sitä hajuakin jollain tavalla
peittää tjsp.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani