Bongi, Äly vai piippu?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Dexma
Moderator

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Dexma » Fri 11 Oct 2013, 17:30

Piippu ehottomasti.

Maissarikin kelpaa. Selllainen merimies meno.

Sit hienot hookahit ja lasiset chilut on hyviä. Parhaat savut tulee noista.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Illuusio

Post by Illuusio » Fri 11 Oct 2013, 19:28

Söpö minipiippu <3 Kertaakaan ei oo kyl viel ollu käytös :P Mut eiköhän se pieni piippu toimi samallail ku iso ;)

Desse

Post by Desse » Sat 12 Oct 2013, 02:59

Illuusio wrote:Söpö minipiippu <3 Kertaakaan ei oo kyl viel ollu käytös :P Mut eiköhän se pieni piippu toimi samallail ku iso ;)
Mulla just samanlainen, menee moneen osaan, helppo pestä! :up:

jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa » Sat 12 Oct 2013, 09:35

^ Mulla on kanssa tuollainen, vähän eri kuvioinneilla vaan. En diggaa. Ehkä paristi oon polttanut siitä ja hyihyi. Metallipiiput vaan on kamalia.

boost
Lepakko

Post by boost » Fri 08 Nov 2013, 19:25

Bongi on mun kirjoissa paras vaihtoehto, koska...siitä nyt vaan on tullut tapa ja savusta saa mukavan smoothia 8) .
Piippu tulee toisena....Mukava vaihtoehto, koska base palaa aina niin pitkän ajan.

usererror
Tuppisuu

Post by usererror » Thu 09 Jan 2014, 23:10

Bongista ehkä hauskin hiisaa mut ne tuppaa ain hajoo ni en oo jaksanu uutta ostaa parii vuotee.. Kyykkä tuol vessas venailee mut jos pihalle lähtee ni piippu tai jointti 8)

frapathea

Post by frapathea » Thu 09 Jan 2014, 23:37

Riippuu tilanteesta. Tyylikäs iso lasibongi kun porisee, niin onhan siinä tunnelmaa. Ikävöin välillä vanhasta kunnon Narcotic 300mL:sta hiisailua. Nyt se on tuolla jossain sijaiskodissa, kun en enää polta.
Image
Toisaalta myös ajatuksella ja antaumuksella kääritty jointti ringissä kiertämässä pistää suupielet taivaisiin :) :) Kenties makupaperiin väännetty.. Mansikkaa.. Vaniljaa.. Viinirypälettä? Vaiko kenties.. Banaania.. :o
Image

Image
Hmm! Kyllä mulle toisaalta maistuu myös pitkävartisesta puu- tai lasipiipusta. Pesä täynnä... Hitaasti imeskellen.. Mmmh!! Ja vapottelu! Ja pakko myöntää että on älyttelyllekin omat hetkensä, vaikka se onkin – tai olikin – itselleni yleensä viimeinen vaihtoehto, jota tuli harrasteltua vain budin määrän ollessa vähäinen polttajien määrään nähden.

Välillä tulee ikävä tätäkin harrastusta, mutta sellasta se on se streittarin elämä. Ehkä jälleen tapaamme joskus hamassa tulevassa, jos sattuu eteen oikeaan aikaan oikeassa paikassa tarpeeks varteenotettavaa kukkaa. *__*

getto
Apteekki

Post by getto » Sun 12 Jan 2014, 17:47

En osaa valita suosikkia bongin ja jointin väliltä, mutta piipulla poltan eniten. Täällä ei ole yhtäkään putiikkia joka myis pitkiä papereita, enkä tykkää tavallisiin riisipapereihin rullattuja jointteja polttaa sitten alkuunkaan, ns. ällät tai veejointit puistattaa vielä enemmän kun yhteen paperiin käännetyt pikkujiit. Mun bongi on tuollainen keskikokoinen Mushroomin lasi, joka antaa pehmeitä hittejä. Mehukkaan jointin tai täyteläisen bongihitin imaisen mieluiten, mutta silti poltan tuosta mun kipparinpiipusta lähes aina, vaikka savut maistuu poikkeuksetta vähän karstalle, se kulkee aina mukana missä meenkin ja on helppo karstottaa. Oho, luin topikin oikein vasta nytten, eihän siinä edes mainita jointtia vaan äly. Joo bongi on ehdoton suosikki näistä kolmesta.
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain

gouranga

Post by gouranga » Sat 08 Feb 2014, 05:47

Älyä ainoastaan. Kolahtaa poltto kuin poltto, lehti hyvin ja kukka överisti :P Kylmää vettä sankkoon ja ei käy keuhkoihin.

jybro
Karvakuono

Post by jybro » Thu 11 Sep 2014, 19:30

Bongissa on se oma fiiliksensä. ;)

Älystä taas pärähtää parhaiten. :P

Pikku piippukin on ihan menevä. :up:

Ja jolberi ku kiertää ringis, se vasta kivaa onkin vaikka muutaman joutuiski polttaa :D
huonoa seuraa, mut älä säikähdä, vikkelä ja viina on täällä jokapäiväistä

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Sat 20 Sep 2014, 22:37

En oo ikinä ymmärtäny tätä "älystä kolahtaa parhaiten" -juttua :P Eihän siitä saa edes poltettua niin isoja savuja mitä haluaisi, ainakaan ilman että savu menee aivan järkyttävän karstaisen makuiseksi ja karskiksi. kunnon sellai semi-iso bongi ja yhellä imulla beissi keuhkoon niin mukavasti päräjää.
"Taste

LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON » Thu 13 Nov 2014, 23:11

Olinpas oikein taitava ja väsäsin kuvan :P

Image
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!

Greenjacket
Karvakuono

Post by Greenjacket » Tue 01 Mar 2016, 22:26

Kyllä bongi menee ja dry pipe.
Hyvää psykedeelistä päivän jatkoa! :)

doof
Kameleontti

Post by doof » Tue 01 Mar 2016, 23:25

No kyyllä mä bongin lempeet savut mieluiten vetäisin keuhkoihini, mutta eipä ole tullut moneen vuoteen harrastettua.. bongi mulla joskus oli. En uskalla kotonani kerrostalossa sisällä pajautella koska kuumotus. Alakerran äijä kyllä taitaa pössytellä sisällä kun joskus rappuun tullessa iskee intensiivinen pilven tuoksu, mutta ei tuosta ketään naapuri ole alkanut vaahtoamaan.

Nyt oon käyttäny jointtia ja on sekin tosi mukava tapa vaikka väsääminen tuottaakin vielä päänvaivaa. Filtterin jälkeen tulee aina pieni mutka enkä nakkisorillani ole saanut sitä mutkattomaksi

Patterson
Lepakko

Post by Patterson » Wed 02 Mar 2016, 11:12

Jointtimiehiä olen henkeen ja vereen. Itselle ainakin se väsääminen ja rullaaminen on osa rituaalia ja esim. jointti kahvikupposen kanssa on mahtava aloitus omalle päivälle. :mrgreen:

Viimeks kun ostin bongin kaverin koira tais rikkoa sen samana tai seuraavana päivänä. :doh:
Saatana elää ja voi hyvin.

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Wed 02 Mar 2016, 20:54

Piipusta en ole polttanut. Ennen bongia tuli älystä vedettyä mutta kyllä nykyään bongi vie voiton. Jointtejakin polttelisin mutta olen niin auttamattoman huono käärimään ettei sitä tule niin paljon harrasteltua. Harvoja kertoja varten olen sitten ostanut valmiita coneja, joita ei tarvitse muuta kuin ladata päältä, pyöräistä umpeen ja polttaa.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 02 Apr 2016, 19:33

Ei tuu nykyään pahemmin polteltua, mut älyä tullu hiisattua turhankin paljon kun se oli se suosituin polttoväline vanhoissa kaveriporukoissa.

Bongit on jees kun on sellanen sopivan kokonen, ei mitää jättimäistä jaksa imeskellä, mut sellanen joku hyvä puolimetrinen niin toimii.

Mut kyl mun ykkösvalinta on vanhakunnon jointti, kingsize paperiin rullattu läski joiperi niin siinä on sitä fiilistä eniten, ja kätevä vetää missä vaan. tavallisista rizloista saa myös hyviä käännettyä kun liittää pari paperia yhteen niin toimii niinkin. tipsit tietty väännetään niistä pakettien kansista ;)
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

RisThor
Psykonautti

Post by RisThor » Mon 04 Apr 2016, 01:41

Nykyään tullut kyllä polteltua bongista. Oikeastaan yleensä poltan bongista, tai jointista.
Rakastan bongin ääntä, ihanaa katsoa kun savu kerääntyy valtavaksi pilveksi bongiin, ja sitten saa imaista nämä vihreät kullat omiin keuhkoihin muuttaen myös olon valtavaksi pilveksi. Ah. Mut bongi on mulle kyl semmonen et sitä mieluummin polttaa yksin, koska isolla porukalla turha lähtee kierrättään kun ensimmäiset kaksi raivottaa jo bongin tyhjäksi. :D

Jopot kyllä porukas tosi jees, plus niis on oma tunnelma. Semmoinen sosiaalinen.

Älystäkin tulee joskus hiisailtua, harvemmin kyllä koska tuntuu että siinä on kauhea vaiva väsätä älybeissi. + siin on se mahdollisuus ainakin omal kohal et on aivan liian savuissa ja sitten kusee koko homman niin et kaikki hatsit on vedessä. Tapahtunu liian monta kertaa, ja viel viimesten fakin hatsien kanssa!
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Sat 01 Oct 2016, 03:56

Bongista tykkään eniten, mut oon niin onneton tohelo et hajoo aina lopulta, nii kyykäl mennään nyt.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

DLMuncho
Tuppisuu

Post by DLMuncho » Mon 03 Oct 2016, 22:53

On niin älytön ketju, että pakko itsekkin vastata :D Kyllä hyvin kääritty jointti vie voiton kaikista. Kustannustehokkuuden takia tulee kuitenkin kotioloissa paljon poltettua pikkubongia. Onko jollain muuten ehdottaa jotain hyvää nettikauppaa, josta uskaltaisi tilata kalliimpia värkkejä?

Harmittaa kyllä kun nuo "lisäaineettomat" tupakat vedettiin pois markkinoilta ja Manitou on Suomessa aina kuivaa ja paskaa.
DLMuncho

frapathea

Post by frapathea » Mon 03 Oct 2016, 23:13

Vapo. Halpakin vapo voittaa polttamisen kaikki muodot. Mut mun ei tarviikaan raivottaa kahta geesii et alkais tuntuu jossain.

Jointeissakin on tosin oma viehätyksensä, etenki makurizloihin käärittynä ystävien kesken jaettuna. Mother fucking juicy jay vadelma ja rinki rakkaita ystäviä. Ja oon suhteellisen hyvä käärimään ni sil on kiva päästä leijuu. Ku jengi on sillai yllättyneenä että vau sähän käärit nättejä joiperoita. Nii.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Tue 04 Oct 2016, 00:57

frapathea wrote:Mother fucking juicy jay vadelma ja rinki rakkaita ystäviä. Ja oon suhteellisen hyvä käärimään ni sil on kiva päästä leijuu. Ku jengi on sillai yllättyneenä että vau sähän käärit nättejä joiperoita. Nii.
Hee, joo. Fiilistelen kanssa jointteja ton takia. Ja sitä on vaan mukavan rentoa poltella, rauhaksiin sihautella ja ojentaa toverille. Itse oon aika surkee käärimään :''D Hehe

Mut puista piippuu tulee pääasiassa käytettyä. Vapoa en oo ikinä kokeillut. *-* Bongia en omista. ._. Ei ole tullut investoitua. Mutta kyllä kunnon bongista on myös kiva poltella. :'9
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

DLMuncho
Tuppisuu

Post by DLMuncho » Tue 04 Oct 2016, 16:30

Kyllä jointti pitää pystyä pyöräillessä käärimään. Muuten voi jäädä kotiin miettimään tekosiaan.

Noita hiilifilttereitä en ole koskaan ymmärtänyt. Jotenkin tappaa aromeita ja fiilistä. Palamisjätteen hengittämisessä on jotain tosi konkreettista ja ja rauhottavaa. Tuntee olevansa enemmän yhtä maan kanssa.
DLMuncho

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sun 04 Dec 2016, 00:12

frapathea wrote:Vapo. Halpakin vapo voittaa polttamisen kaikki muodot. Mut mun ei tarviikaan raivottaa kahta geesii et alkais tuntuu jossain.

Jointeissakin on tosin oma viehätyksensä, etenki makurizloihin käärittynä ystävien kesken jaettuna. Mother fucking juicy jay vadelma ja rinki rakkaita ystäviä. Ja oon suhteellisen hyvä käärimään ni sil on kiva päästä leijuu. Ku jengi on sillai yllättyneenä että vau sähän käärit nättejä joiperoita. Nii.
Asiaa, ite rakastuin jokunen vuos sitten kun frendi hommas vapon, sen Volcanon tietty ;) ja on kyllä erittäin miellyttävä polttoväline, tosi sillain mukavan kevyt ottaa höyryt siitä pussukasta, tuntuu hyvältä. Oon joskus sitä volcanoo saanutkin lainaks aina päivän tai pari kerrallaan ja oon ollu mielissään. Porukalla kiva polttaa myös siitä kun voi väsätä vaik kuin ison pussin jos haluaa ja pistää kiertää. Melko isoja ollaan joskus tehty :D
Sitä Volcanoo on jo itessään siisti kattoo kun ne budit höyrystyy sinne pussii ja se koko operaatio itessää kun pistää kaiken valmiiks.

En mä nykyään suostukkaan enää polttaa muusta kun vaposta tai jointista. Noi makurizlat on kyl ihan huikeita, mulla on pari frendiä ketkä vannoo noitten makujen nimeen ja oon tykänny kyllä aina kun on tarjonnu savuja niihin käärittyinä. Mun suosikkeja on mustikka , mansikka, banaani ja sit en tiiä onko sen nimi ihan joku bubblegum vai mikä mut sellanen purkan makunen, ihan törkeen maukas kun kääntää siihen. Ja onhan ne kaikki hyvänmakusia omalla tavallaan, mut noinon ollu mieleenpainuvimmat.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 04 Dec 2016, 01:13

Yksinään, kun polttelee niin kyl se piippu. Siinä on se säätäminen aina juttunsa. Piippu täyteen yksi imasu. Sit piippu pöydälle ja taas jossain kohtaa imut. Helppo dosettaa omaan käyttöön. Toisaalta juurikin tuollainen aamujointti kahvin kanssa on aivan loistava yhdistelmä välillä. Jointti on silloin yksinäisenä miehenä just täydellinen, kun haluaa hitaasti vetää ittensä kerralla pilveen..

Bongi on taas just se, kun kavereiden kans hiisataan tai just se, kun halutaan yhet hitit. Se että kierrätäteenkö jointtia, piippua vai bongia niin on jotenkin se ja sama, mut yhteisessä poltossa bongi on ehkä paras ja miellyttävin. Jointti on taas yleisille paikoille ja ulkona hiisaamiseen soveltuva...

Mut jointti tai piippu. Riippuu tilanteesta...

Se vapo.
No en ole vain tajunnut ikinä. Kylhän siitä saa kivat hatsit, mut oikeesti. ääääh. Mitähän Bob Marley sanois jos näkis senkin...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!